Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 4 octombrie 2024  de anulare a unor obligaţii bugetare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 4 octombrie 2024 de anulare a unor obligaţii bugetare

EMITENT: Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C.
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1011 din 9 octombrie 2024
──────────
    Aprobată prin ORDINUL nr. 568 din 4 octombrie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1011 din 9 octombrie 2024.
──────────
    ART. 1
    Sfera de aplicare
    (1) Prezenta procedură se aplică pentru obligaţiile bugetare administrate de Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice (A.N.R.S.C.).
    (2) Prin obligaţii bugetare administrate de A.N.R.S.C. se înţelege obligaţiile bugetare reprezentând:
    a) contribuţia de 0,12%/0,2% stabilită prin declaraţii sau note de control, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 79/2017 privind modalitatea de achitare şi cuantumul contribuţiei datorate la bugetul Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice - A.N.R.S.C., cu modificările ulterioare, precum şi obligaţiile bugetare accesorii aferente acestora;
    b) obligaţiile bugetare reprezentând tarife de menţinere/ monitorizare licenţe/autorizaţii, precum şi obligaţiile bugetare accesorii aferente acestora.

    (3) Debitorii care pot beneficia de facilităţile prevăzute în prezenta procedură sunt persoane juridice, de drept public sau privat, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, unităţi administrativ-teritoriale sau subdiviziuni administrativ-teritoriale ale municipiului Bucureşti ori instituţii publice, astfel cum sunt definite prin Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prin Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, după caz, care la data de 31 august 2024 inclusiv figurează în evidenţele A.N.R.S.C. cu obligaţii bugetare principale restante sau care la data de 31 august 2024 inclusiv înregistrează numai obligaţii de plată accesorii nestinse aferente obligaţiilor bugetare principale stinse până la această dată, iar accesoriile nu au fost stinse până la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare.
    (4) În sensul prezentei proceduri, prin obligaţii bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv se înţelege:
    a) obligaţii bugetare pentru care s-a împlinit scadenţa sau termenul de plată până la 31 august 2024 inclusiv. Sunt considerate obligaţii bugetare principale restante şi obligaţiile bugetare principale datorate de debitorul aflat în insolvenţă pentru care s-a împlinit scadenţa până la data de 31 august 2024 inclusiv, independent de existenţa unui tabel de creanţe sau a unui program de plată a creanţelor. Pentru debitorii aflaţi în procedura insolvenţei, administratorii speciali/judiciari sunt obligaţi să solicite acordul creditorilor, potrivit prevederilor Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare, pentru accesarea facilităţilor fiscale şi respectarea prevederilor art. I-XVIII de către debitorul insolvent;
    b) obligaţii bugetare principale aferente perioadelor fiscale de până la data de 31 august 2024 inclusiv, stabilite prin note de control emise de către A.N.R.S.C. sau prin declaraţii privind contribuţia datorată bugetului A.N.R.S.C., depuse cu întârziere de către contribuabil, în perioada cuprinsă între 1 septembrie 2024 şi data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv;
    c) diferenţele de obligaţii bugetare principale declarate suplimentar de debitori prin declaraţie rectificativă, prin care se corectează obligaţiile bugetare principale cu scadenţe anterioare datei de 31 august 2024 inclusiv;
    d) diferenţele de obligaţii bugetare principale stabilite prin note de control comunicate până la data de 31 august 2024 inclusiv, chiar dacă pentru acestea nu s-a împlinit termenul de plată prevăzut la art. 156 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, denumit în continuare Codul de procedură fiscală;
    e) alte obligaţii de plată individualizate în titluri executorii emise potrivit legii şi existente în evidenţa A.N.R.S.C. în vederea recuperării, la data de 31 august 2024 inclusiv.

    (5) Obligaţiile bugetare accesorii ce urmează a fi anulate sunt cele calculate de către A.N.R.S.C.

    ART. 2
    Obiectul facilităţilor bugetare
    (1) În baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, A.N.R.S.C. acordă următoarele facilităţi bugetare:
    a) amânarea la plată a unor obligaţii bugetare, reprezentate de dobânzi şi penalităţi de întârziere;
    b) anularea unor obligaţii bugetare, reprezentate de dobânzi şi penalităţi de întârziere.

    (2) Obligaţiile bugetare reprezentate de dobânzi şi penalităţi de întârziere care pot face obiectul facilităţilor bugetare prevăzute la alin. (1) sunt cele aferente obligaţiilor bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv, astfel cum sunt definite la art. 1 alin. (4).

    ART. 3
    Procedura de acordare a amânării la plată
    (1) Debitorii îşi pot exprima intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, prin depunerea unei notificări, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezenta procedură, astfel:
    a) la registratura A.N.R.S.C.;
    b) prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

    (2) După primirea notificării prevăzute la alin. (1), A.N.R.S.C. procedează la:
    a) analiza îndeplinirii de către debitor a obligaţiilor declarative până la respectiva dată. În cazul în care se constată că debitorul nu şi-a îndeplinit obligaţiile declarative, A.N.R.S.C. îl îndrumă potrivit art. 7 din Codul de procedură fiscală;
    b) efectuarea stingerilor, compensărilor şi oricăror alte operaţiuni necesare în vederea stabilirii cu certitudine a obligaţiilor bugetare ce constituie condiţie pentru acordarea facilităţii fiscale potrivit art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare.

    (3) După depunerea notificării, în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data înregistrării acesteia, A.N.R.S.C., prin structurile abilitate, emite şi comunică debitorului „Situaţia privind declaraţiile/facturile şi încasările“, care se eliberează pe baza datelor existente în evidenţa A.N.R.S.C.
    (4) În cazul existenţei unor neconcordanţe între sumele înscrise în „Situaţia privind declaraţiile/facturile şi încasările“ şi evidenţa contabilă proprie a debitorului, A.N.R.S.C. are obligaţia de a clarifica aceste neconcordanţe referitoare la obligaţiile bugetare ce constituie condiţie pentru acordarea facilităţii fiscale sau la cele care pot fi anulate, potrivit art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare.
    (5) În cazul în care nu sunt solicitate clarificări ale neconcordanţelor în termen de 3 (trei) zile lucrătoare de la primirea „Situaţiei privind declaraţiile/facturile şi încasările“, A.N.R.S.C. emite Decizia de amânare la plată a unor obligaţii bugetare prevăzută în anexa nr. 2 la prezenta procedură, precum şi adresa de sistare temporară, totală sau parţială, a executării silite adresată instituţiilor de credit la care debitorul are deschise conturile bancare şi/sau terţilor popriţi care deţin/datorează sume de bani debitorului ori, după caz, înştiinţarea de respingere a notificării prevăzută în anexa nr. 3 la prezenta procedură, dacă debitorul nu se încadrează în niciuna dintre ipotezele reglementate de prevederile art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare.
    (6) Notificarea va cuprinde cel puţin următoarele elemente:
    a) datele de identificare ale debitorului: denumirea/numele şi prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal/reprezentantului fiscal/împuternicitului, dacă este cazul, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, numărul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail, inclusiv datele de identificare pentru sediile secundare înregistrate fiscal, potrivit legii;
    b) obiectul notificării, respectiv intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare prevăzute la art. 2 alin. (2), cu precizarea exactă a prevederilor legale în care debitorul consideră că se încadrează;
    c) data şi semnătura debitorului/reprezentantului legal/ reprezentantului fiscal/împuternicitului.

    (7) De la data emiterii deciziei de amânare la plată, pentru obligaţiile bugetare care fac obiectul amânării la plată:
    a) nu începe sau se suspendă, după caz, procedura de executare silită;
    b) nu se efectuează stingerea până la data soluţionării cererii de anulare a unor obligaţii bugetare sau până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, în cazul în care debitorul nu depune cerere de anulare a unor obligaţii bugetare.

    (8) În cazul în care ulterior emiterii deciziilor de amânare la plată a unor obligaţii bugetare se constată erori în conţinutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situaţie, A.N.R.S.C. emite decizie de modificare a deciziei de amânare la plată a unor obligaţii bugetare, care înlocuieşte decizia de amânare la plată, şi o comunică debitorului.
    (9) În situaţia în care debitorul nu depune cererea de anulare a unor obligaţii bugetare până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, A.N.R.S.C. emite şi comunică decizia de pierdere a valabilităţii amânării la plată a unor obligaţii bugetare, prevăzută în anexa nr. 4 la prezenta procedură.
    (10) Notificarea depusă potrivit alin. (6) poate fi retrasă de debitor oricând, prin depunerea în acest sens a unei cereri la A.N.R.S.C. În acest caz, A.N.R.S.C. comunică debitorului decizia prin care se ia act de retragerea notificării şi se desfiinţează decizia de amânare la plată a unor obligaţii bugetare (anexa nr. 9 la prezenta procedură).
    (11) Notificarea privind intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare nu este obligatorie, ci are drept scop obţinerea efectelor prevăzute la alin. (7).

    ART. 4
    Procedura de acordare a anulării unor obligaţii bugetare
    (1) Anularea unor obligaţii bugetare se solicită de către debitori, inclusiv de către cei care au notificat A.N.R.S.C. conform art. 3 alin. (1), în baza unei cereri de anulare a unor obligaţii bugetare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5 la prezenta procedură, depusă la registratura A.N.R.S.C. sau comunicată prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire. Cererea poate fi depusă după îndeplinirea condiţiilor de acordare a anulării, până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv.
    (2) Condiţiile de anulare a dobânzilor şi penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor bugetare principale datorate bugetului A.N.R.S.C. restante la data de 31 august 2024 inclusiv sunt cele prevăzute la art. II-V şi art. VIII alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare.
    (3) Prin excepţie de la art. 105 alin. (8) din Codul de procedură fiscală, în situaţia acţiunilor de control iniţiate după data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, în scopul acordării anulării prevăzute la art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, A.N.R.S.C. ia în considerare declaraţiile privind contribuţia de 0,12%/0,2% rectificative depuse de debitori în cel mult 20 de zile de la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare.
    (4) Debitorii care au obligaţii de plată stabilite în acte administrative a căror executare este suspendată, în condiţiile legii, la data de 31 august 2024 inclusiv, ale căror efecte nu au încetat şi care intenţionează să beneficieze de anularea unor obligaţii bugetare potrivit art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, trebuie să depună la A.N.R.S.C. o cerere de renunţare la efectele suspendării actului administrativ până la data depunerii cererii de anulare a unor obligaţii bugetare inclusiv.
    Renunţarea la efectele suspendării are drept scop aplicarea dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţă nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, şi nu dă dreptul A.N.R.S.C. de a începe sau continua procedura de executare silită.

    (5) Cererea de anulare a unor obligaţii bugetare cuprinde cel puţin următoarele:
    a) datele de identificare a debitorului: denumirea/numele şi prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal/reprezentantului fiscal/împuternicitului, dacă este cazul, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, numărul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail, inclusiv datele de identificare pentru sediile secundare înregistrate fiscal, potrivit legii;
    b) obiectul cererii, respectiv anularea unor obligaţii bugetare prevăzute la art. 2 alin. (2), cu precizarea facilităţilor fiscale solicitate, prevăzute la art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare;
    c) data şi semnătura debitorului/reprezentantului legal/ reprezentantului fiscal/împuternicitului;
    d) declaraţia pe propria răspundere a debitorului că se află/nu se află în vreuna dintre situaţiile prevăzute la art. XVIII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare.

    (6) Pentru a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare, debitorul poate depune fie o singură cerere pentru toate situaţiile prevăzute la art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, fie câte o cerere pentru fiecare dintre acestea.
    (7) Cererea de anulare a unor obligaţii bugetare poate fi retrasă de debitor oricând, prin depunerea în acest sens a unei cereri la A.N.R.S.C. Prin retragerea cererii, debitorul îşi menţine dreptul de a depune o nouă cerere de anulare a unor obligaţii bugetare, cu respectarea condiţiilor prevăzute în acest sens de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare.
    (8) În termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii de anulare a unor obligaţii bugetare, A.N.R.S.C.:
    a) analizează îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) emite şi comunică, dacă este cazul, decizia referitoare la obligaţiile bugetare, în vederea actualizării obligaţiilor bugetare ce pot face obiectul anulării;
    c) reface evidenţa contabilă în situaţia în care au fost stinse obligaţii bugetare ce pot face obiectul anulării;
    d) emite decizia de anulare a unor obligaţii bugetare, prevăzută în anexa nr. 6 la prezenta procedură, sau decizia de respingere a cererii de anulare a unor obligaţii bugetare, prevăzută în anexa nr. 7 la prezenta procedură, după caz.

    (9) Înainte de emiterea deciziei de respingere a cererii de anulare a unor obligaţii bugetare, A.N.R.S.C. audiază debitorul, potrivit art. 9 alin. (1) din Codul de procedură fiscală, ocazie cu care îi indică condiţiile ce nu au fost îndeplinite.
    (10) În situaţia în care, după data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, au fost stinse unele obligaţii bugetare ce pot face obiectul anulării, potrivit art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, acestea sunt supuse restituirii potrivit art. 168 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    (11) Obligaţiile de plată accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale prevăzute la art. 1 alin. (4), precum şi accesoriile incluse în ratele de eşalonare cu termene de plată anterioare datei de 31 august 2024 nu se restituie în situaţia în care acestea au fost stinse înainte de această dată.
    (12) În aplicarea prevederilor art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, obligaţiile bugetare ce pot face obiectul anulării sunt:
    a) cele aferente obligaţiilor bugetare principale al căror termen de prescripţie a dreptului de a cere executarea silită conform Codului de procedură fiscală nu s-a împlinit;
    b) cele datorate şi nestinse la data de 31 august 2024 inclusiv.

    (13) În cazul în care ulterior emiterii deciziilor de anulare a unor obligaţii bugetare se constată erori în conţinutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situaţie, A.N.R.S.C. emite decizie de modificare a deciziei de anulare a unor obligaţii bugetare, prevăzută în anexa nr. 8 la prezenta procedură.

    ART. 5
    Dispoziţii finale
    Deciziile prevăzute de prezenta procedură se emit de către A.N.R.S.C., în două exemplare, dintre care un exemplar se comunică debitorului, iar un exemplar se arhivează la dosarul acestuia. Aceste prevederi sunt aplicabile şi înştiinţării prevăzute la art. 3 alin. (6).

    ART. 6
    Anexe
    Anexele nr. 1-9 fac parte integrantă din prezenta procedură.

    ANEXA 1

    NOTIFICARE
    privind intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare,
    potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru
    reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării
    creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general
    consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea
    şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare
    A. Date de identificare ale debitorului
    Codul de identificare fiscală .........................................................
    Denumirea debitorului .................................................................
    Domiciliul fiscal: judeţul/sectorul ............................., localitatea ........................., strada ...................... număr ..........., bloc ..........., scara ......., apartament .........
    Telefon ..........................................., fax .........................., e-mail.............................
    Codul de identificare fiscală pentru sediile secundare ........................

    B. Datele de identificare ale împuternicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal
    Denumirea debitorului .................................................................
    Adresa: ..................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    C. Obiectul notificării*
    * Se poate bifa o singură căsuţă sau oricâte doreşte solicitantul.
    Intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare (dobânzi, penalităţi de întârziere) conform prevederilor art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare:

┌┬─────────────────────────────────────┐
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare restante la │
││data de 31 august 2024 (art. II din │
││Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.│
││107/2024, cu modificările şi │
││completările ulterioare) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare declarate │
││suplimentar de debitori prin │
││declaraţie rectificativă prin care se│
││corectează obligaţiile bugetare │
││principale cu scadenţe anterioare │
││datei de 31 august 2024 inclusiv │
││(art. III din Ordonanţa de urgenţă a │
││Guvernului nr. 107/2024, cu │
││modificările şi completările │
││ulterioare) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare cu scadenţe │
││anterioare datei de 31 august 2024 şi│
││stinse până la această dată (art. IV │
││din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului│
││nr. 107/2024, cu modificările şi │
││completările ulterioare) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare cu termene de │
││plată până la data de 31 august 2024 │
││individualizate în Note de control │
││(art. V din Ordonanţa de urgenţă a │
││Guvernului nr. 107/2024, cu │
││modificările şi completările │
││ulterioare) │
└┴─────────────────────────────────────┘



    D. Renunţarea la efectele suspendării actului administrativ fiscal

┌─────────────────────────────┬───────────────┐
│Numărul documentului de │ │
│suspendare │ │
├─────────────────────────────┼───────────────┤
│Data documentului de │ │
│suspendare │ │
├─────────────────────────────┼─────────┬─────┤
│ │Categoria│Suma │
│Denumirea obligaţiei bugetare│sumei de │(lei)│
│ │plată* │ │
├─────────────────────────────┼─────────┼─────┤
│.............................│DO │ │
├─────────────────────────────┼─────────┼─────┤
│.............................│P │ │
├─────────────────────────────┼─────────┼─────┤
│Total │ │ │
├─────────────────────────────┴─────────┴─────┤
│* DO - dobânzi, P - penalităţi de întârziere.│
└─────────────────────────────────────────────┘



    E. Prin prezenta cerere declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal referitoare la falsul în declaraţii, că:
    [ ] nu datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, stabilite prin hotărâri penale definitive sau reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare.
    [ ] datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, potrivit Dosarului penal nr. ...../stabilite prin Hotărâre penală definitivă nr. ....................... din data de .............., pronunţată de .............../reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare, conform Actului nr. ..... din data de .................. emis de .................................... .

    Semnătura

    ANEXA 2

    (antet A.N.R.S.C.)
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de amânare la plată a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele ....................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ...................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    În temeiul prevederilor art. VI alin. (5) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 568/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    luând în considerare motivele de fapt ....................................................................................,
    având în vedere Notificarea nr. .............. din data de ................, înregistrată la Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice cu nr. ..................................... din data de ..........................,
    luând în considerare că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare,
    se emite următoarea decizie:
    Se acordă amânarea la plată a unor obligaţii bugetare aferente obligaţiilor principale bugetare prevăzute la art. ....... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:

┌────────┬──────────┬───────┬──────────┐
│ │Denumirea │ │Penalităţi│
│Nr. crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │
│ │bugetare │(lei) │întârziere│
│ │ │ │(lei) │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│0 │1 │2 │3 │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│1. │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│2. │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│........│ │ │ │
├────────┴──────────┼───────┼──────────┤
│Total │ │ │
└───────────────────┴───────┴──────────┘



    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la sediul A.N.R.S.C.
    Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră, de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Preşedinte,
    .........................................
    L.S. (numele, prenumele şi semnătura)
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 3

    (antet A.N.R.S.C.)
    Nr. ......... din ..............
    ÎNŞTIINŢARE
    de respingere a notificării
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele ....................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ...................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    În temeiul prevederilor art. VI din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 568/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    având în vedere Notificarea dumneavoastră nr. ............... din data de ..........................., înregistrată la Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice cu nr. ............... din data de ..............................,
    luând în considerare că nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare,
    se respinge notificarea privind intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare.
    Motivele de fapt pentru care se respinge notificarea depusă de dumneavoastră:
    ..............................................................................................

    Temeiul de drept: ...................................................................... .
    Menţiuni privind audierea debitorului: ............................................. .
    Preşedinte,
    ..............................................
    L.S. (numele, prenumele şi semnătura)
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 4

    (antet A.N.R.S.C.)
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de pierdere a valabilităţii amânării la
    plată a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele ...................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ...................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    În temeiul prevederilor art. VI alin. (7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 568/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de amânare la plată a unor obligaţii bugetare nr. ................... din data de ....................., şi-a pierdut valabilitatea, începând cu data de ...............
    Suma rămasă de plată din amânare este în cuantum de .................... lei.
    Motivele de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilităţii amânării la plată a unor obligaţii bugetare: ...........................................................................
    Temeiul de drept: ...........................................................................
    Consecinţele pierderii valabilităţii amânării la plată a unor obligaţii bugetare: .........................
    Menţiuni privind audierea debitorului: ...........................................................................
    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi art. 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la sediul Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice.
    Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră, de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Preşedinte,
    .......................................
    L.S. (numele, prenumele şi semnătura)
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 5

    (antet A.N.R.S.C.)
    Nr. ......... din ..............
    CERERE DE ANULARE
    a unor obligaţii bugetare, potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024
    pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării
    creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general
    consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea
    şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare
    A. Datele de identificare ale debitorului
    Codul de identificare fiscală .........................................................
    Denumirea/Numele şi prenumele ....................................................
    Domiciliul fiscal: judeţul/sectorul ..............................., localitatea .......................................................,
    strada .......................................... număr................., bloc .................., scara ......., apartament .............
    Telefon ..........................................., fax .........................., e-mail .............................
    Codul de identificare fiscală pentru sediile secundare ..............................................

    B. Datele de identificare ale împuternicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal
    Denumirea/Numele şi prenumele ....................................................
    Adresa: ....................................................................................
    Codul de identificare fiscală ........................................................

    C. Obiectul cererii*
    * Se poate bifa o singură căsuţă sau oricâte doreşte solicitantul.
    Anularea unor obligaţii bugetare (dobânzi şi penalităţi de întârziere), conform prevederilor art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare:

┌┬─────────────────────────────────────┐
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare restante la │
││data de 31 august 2024 (art. II din │
││Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.│
││107/2024, cu modificările şi │
││completările ulterioare) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare declarate │
││suplimentar de debitori prin │
││declaraţie rectificativă prin care se│
││corectează obligaţiile bugetare │
││principale cu scadenţe anterioare │
││datei de 31 august 2024 inclusiv │
││(art. III din Ordonanţa de urgenţă a │
││Guvernului nr. 107/2024, cu │
││modificările şi completările │
││ulterioare) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare cu scadenţe │
││anterioare datei de 31 august 2024 şi│
││stinse până la această dată (art. IV │
││din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului│
││nr. 107/2024, cu modificările şi │
││completările ulterioare) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare cu termene de │
││plată până la data de 31 august 2024 │
││individualizate în note de control │
││(art. V din Ordonanţa de urgenţă a │
││Guvernului nr. 107/2024, cu │
││modificările şi completările │
││ulterioare) │
└┴─────────────────────────────────────┘




    D. Renunţarea la efectele suspendării actului administrativ fiscal

┌─────────────────────────────┬────────┐
│Numărul documentului de │ │
│suspendare │ │
├─────────────────────────────┼────────┤
│Data documentului de │ │
│suspendare │ │
├─────────────────────────────┼────────┤
│Denumirea obligaţiei bugetare│Suma │
│ │(lei) │
├─────────────────────────────┼────────┤
│...................... │ │
├─────────────────────────────┼────────┤
│...................... │ │
└─────────────────────────────┴────────┘



    E. Prin prezenta cerere declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal referitoare la falsul în declaraţii, că:
    [ ] nu datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, stabilite prin hotărâri penale definitive sau reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare.
    [ ] datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, potrivit Dosarului penal nr. ...../stabilite prin Hotărâre penală definitivă nr. ............ din data de .............., pronunţată de .............../reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare, conform Actului nr. .......... din data de .................. emis de .........................

    Semnătura

    ANEXA 6

    (antet A.N.R.S.C.)
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de anulare a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele ....................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ...................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală ........................................................

    În temeiul prevederilor art. VIII din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 568/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    având în vedere motivele de fapt
    ................................................................................................................................................................,
    luând în considerare că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare,
    se emite următoarea decizie:

    Se acordă anularea unor obligaţii bugetare aferente obligaţiilor bugetare principale prevăzute la art. ..... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:

┌────────┬──────────┬───────┬──────────┐
│ │Denumirea │ │Penalităţi│
│Nr. crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │
│ │bugetare │(lei) │întârziere│
│ │ │ │(lei) │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│0 │1 │2 │3 │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│1. │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│2. │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│........│ │ │ │
├────────┴──────────┼───────┼──────────┤
│Total │ │ │
└───────────────────┴───────┴──────────┘



    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la sediul Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice.
    Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră, de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Preşedinte,
    .............................................
    L.S. (numele, prenumele şi semnătura)
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 7

    (antet A.N.R.S.C.)
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de respingere a cererii de anulare a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele ...................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ...................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    În temeiul prevederilor art. VIII din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 568/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii,
    având în vedere Cererea dumneavoastră nr. .................... din data de .............................., înregistrată la Autoritatea Naţională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice cu nr. .............. din data de ..........................,
    luând în considerare că nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. II-V din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare,
    se respinge cererea de anulare a unor obligaţii bugetare.

    Motivele de fapt pentru care se respinge cererea de anulare a unor obligaţii bugetare:
    ................................................................................................................................................................

    Temeiul de drept:
    ................................................................................................................................................................

    Menţiuni privind audierea debitorului:
    ................................................................................................................................................................

    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la sediul A.N.R.S.C.
    Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră, de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Preşedinte,
    ....................................................
    L.S. (numele, prenumele şi semnătura)
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 88

    (antet A.N.R.S.C.)
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de modificare a deciziei de anulare a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele ....................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ...................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    În temeiul prevederilor Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 568/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    având în vedere motivele de fapt
    ................................................................................................................................................................,
    vă comunicăm că Decizia de anulare a unor obligaţii bugetare nr. ............... din data de ..................... se modifică după cum urmează:

    Se acordă anularea la plată a unor obligaţii bugetare aferente obligaţiilor bugetare principale prevăzute la art. ....... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:

┌────────┬──────────┬──────────┬──────────┐
│ │ │Dobânzi/ │Penalităţi│
│ │Denumirea │Majorări │de │
│Nr. crt.│obligaţiei│de │întârziere│
│ │bugetare │întârziere│(lei) │
│ │ │(lei) │ │
├────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│0 │1 │2 │3 │
├────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│1. │ │ │ │
├────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│2. │ │ │ │
├────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│........│ │ │ │
├────────┴──────────┼──────────┼──────────┤
│Total │ │ │
└───────────────────┴──────────┴──────────┘



    Prezenta decizie înlocuieşte Decizia nr. .........................
    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la sediul Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice.
    Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră, de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Preşedinte,
    .......................................................
    L.S. (numele, prenumele şi semnătura)

    ANEXA 9

    la procedură
    (antet A.N.R.S.C.)
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    prin care se ia act de retragerea notificării şi se desfiinţează
    decizia de amânare la plată a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele ...................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ...................................................
    Adresa: ...................................................................................
    Codul de identificare fiscală .........................................................

    În temeiul prevederilor Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr. 568/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    având în vedere motivele de fapt
    ................................................................................................................................................................,
    vă comunicăm că Decizia de anulare a unor obligaţii bugetare nr. ............... din data de ..................... se modifică după cum urmează:

    Se acordă anularea la plată a unor obligaţii bugetare aferente obligaţiilor bugetare principale prevăzute la art. ....... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:

┌────────┬──────────┬───────┬──────────┐
│ │Denumirea │ │Penalităţi│
│Nr. crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │
│ │bugetare │(lei) │întârziere│
│ │ │ │(lei) │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│0 │1 │2 │3 │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│1. │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│2. │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│........│ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┤
│Total │ │ │ │
└────────┴──────────┴───────┴──────────┘



    Prezenta decizie înlocuieşte Decizia nr. .........................
    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la sediul Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice.
    Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră, de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Preşedinte,
    .................................................
    L.S. (numele, prenumele şi semnătura)
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016