Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 31 octombrie 2024  de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 31 octombrie 2024 de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei

EMITENT: Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1098 din 4 noiembrie 2024
──────────
    Aprobată prin ORDINUL nr. 83 din 31 octombrie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.098 din 4 noiembrie 2024.
──────────
    ART. 1
    Sfera de aplicare
    (1) Prezenta procedură se aplică pentru obligaţiile bugetare administrate de Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE).
    (2) Prin obligaţii bugetare administrate de ANRE se înţelege obligaţiile bugetare principale reprezentând tariful perceput operatorilor economici care desfăşoară activităţi în sectorul energiei electrice, termice şi al gazelor naturale pentru acordarea de autorizaţii şi licenţe, tariful perceput pentru emiterea de atestate şi autorizaţii operatorilor economici care prestează servicii de proiectare, execuţie, verificare şi exploatare instalaţii electrice şi de gaze naturale, tariful perceput pentru autorizarea persoanelor fizice care desfăşoară activităţi în sectorul energiei electrice, termice şi gazelor naturale, contribuţia bănească percepută anual de la titularii de licenţă care desfăşoară activităţi în sectorul energiei electrice, termice şi gazelor naturale, precum şi obligaţiile accesorii aferente acestora, după caz.
    (3) Pot beneficia de facilităţile prevăzute în prezenta procedură toate categoriile de debitori care, la data de 31 august 2024 inclusiv, figurează în evidenţele ANRE cu obligaţii bugetare principale restante, cu accesoriile aferente diferenţelor de obligaţii bugetare principale individualizate în facturi emise ca urmare a depunerii unor declaraţii rectificative, prin care se corectează obligaţiile bugetare principale cu scadenţe anterioare datei de 31 august 2024 inclusiv sau numai cu obligaţii de plată accesorii restante aferente obligaţiilor bugetare principale stinse până la această dată, dacă accesoriile nu au fost stinse până la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare ordonanţa de urgenţă, respectiv până la data 6 septembrie 2024.
    (4) În categoria debitorilor prevăzuţi la alin. (3) se includ şi debitorii aflaţi în procedura insolvenţei, potrivit prevederilor legale în vigoare. Pentru debitorii aflaţi în procedura insolvenţei, administratorii speciali/judiciari sunt obligaţi să solicite acordul creditorilor, potrivit prevederilor Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare, pentru accesarea facilităţilor din ordonanţa de urgenţă de către debitorul insolvent.
    (5) În sensul prezentei proceduri, prin obligaţii bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv se înţelege obligaţiile bugetare datorate bugetului ANRE pentru care s-a împlinit scadenţa sau termenul de plată până la data de 31 august 2024 inclusiv. Sunt considerate obligaţii bugetare principale restante şi obligaţiile bugetare principale datorate de debitorul aflat în insolvenţă pentru care s-a împlinit scadenţa până la data de 31 august 2024 inclusiv, independent de existenţa unui tabel de creanţe sau a unui program de plată a creanţelor.
    (6) Obligaţiile bugetare accesorii ce urmează a fi anulate sunt cele calculate de către ANRE.

    ART. 2
    Obiectul facilităţilor fiscale
    (1) În baza ordonanţei de urgenţă, ANRE acordă următoarele facilităţi fiscale:
    a) amânarea la plată a obligaţiilor de plată accesorii reprezentate de dobânzi, penalităţi de întârziere sau alte accesorii rămase nestinse la data emiterii „Situaţiei debitelor restante aferente bugetului ANRE“, până la data soluţionării cererii de anulare a accesoriilor sau până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, în cazul nedepunerii acestei cereri, pentru fiecare debitor care notifică ANRE conform art. VI alin. (1) din ordonanţa de urgenţă;
    b) anularea obligaţiilor de plată accesorii reprezentate de dobânzi, penalităţi de întârziere sau alte accesorii.

    (2) Obligaţiile de plată accesorii reprezentate de dobânzi, penalităţi de întârziere sau alte accesorii care pot face obiectul facilităţilor fiscale prevăzute la alin. (1) sunt aferente:
    a) obligaţiilor bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv, astfel cum sunt definite la art. 1 alin. (5);
    b) obligaţiilor bugetare principale cu termene de plată până la 31 august 2024 inclusiv şi stinse până la această dată.


    ART. 3
    Procedura de acordare a amânării la plată
    (1) Debitorii îşi exprimă intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii potrivit ordonanţei de urgenţă, prin depunerea unei „Notificări privind intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare“, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1, la registratura ANRE sau prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, ori transmisă prin poşta electronică la adresa anre@anre.ro.
    (2) După primirea notificării prevăzute la alin. (1), ANRE procedează la efectuarea stingerilor, compensărilor şi oricăror alte operaţiuni necesare în vederea stabilirii cu certitudine a obligaţiilor bugetare ce constituie condiţie pentru acordarea facilităţii potrivit art. II, III şi IV din ordonanţa de urgenţă.
    (3) După depunerea notificării, în termen de 5 zile lucrătoare de la data înregistrării acesteia, ANRE emite şi comunică debitorului factura referitoare la obligaţiile de plată accesorii reprezentând dobânzi, penalităţi de întârziere sau alte accesorii datorate Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei şi „Situaţia debitelor restante aferente bugetului ANRE“, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, care se eliberează pe baza datelor existente în evidenţa ANRE.
    (4) În cazul în care există neconcordanţe între sumele înscrise în „Situaţia debitelor restante aferente bugetului ANRE“ şi evidenţa contabilă proprie a debitorului, debitorul poate solicita punerea de acord a acestora în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data comunicării „Situaţiei debitelor restante aferente bugetului ANRE“. După clarificarea neconcordanţelor, ANRE întocmeşte în două exemplare „Procesul-verbal de punere de acord“, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3, precum şi noua „Situaţie a debitelor restante aferente bugetului ANRE“.
    (5) După întocmirea procesului-verbal de punere de acord sau în cazul în care debitorul nu solicită clarificarea neconcordanţelor în termenul prevăzut la alin. (4), ANRE emite „Decizia de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE“ prevăzută în anexa nr. 4 ori, după caz, „Înştiinţarea de respingere a notificării“ prevăzută în anexa nr. 5, dacă debitorul nu se încadrează în niciuna dintre ipotezele reglementate de prevederile art. II, III şi IV din ordonanţa de urgenţă.
    (6) Notificările depuse anterior publicării prezentei proceduri în Monitorul Oficial al României, Partea I, se soluţionează în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data publicării.
    (7) Notificarea depusă în condiţiile alin. (1) va cuprinde cel puţin următoarele elemente:
    a) datele de identificare a debitorului: denumirea/numele şi prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, numărul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail;
    b) obiectul notificării, respectiv intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii prevăzute la art. 2 alin. (2), cu precizarea exactă a prevederilor legale la care debitorul consideră că se încadrează;
    c) data şi semnătura debitorului/reprezentantului legal/ împuternicitului.

    (8) De la data emiterii deciziei de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii, pentru obligaţiile de plată accesorii care fac obiectul amânării la plată:
    a) nu începe sau se suspendă, după caz, procedura de executare silită;
    b) nu se efectuează stingerea până la data soluţionării cererii de anulare a accesoriilor sau până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, după caz.

    (9) În situaţia în care pe perioada amânării la plată se emit facturi referitoare la obligaţiile de plată accesorii care cuprind obligaţii de plată accesorii prevăzute la art. 2 alin. (2), ANRE emite, odată cu aceste facturi, şi „Decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE“, prevăzută în anexa nr. 6, prevederile alin. (3), (4) şi (8) aplicându-se în mod corespunzător ori de câte ori este cazul. Decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii înlocuieşte decizia emisă anterior. Amânarea la plată a obligaţiilor accesorii se acordă în baza notificării iniţiale.
    (10) În cazul în care, ulterior emiterii deciziilor de amânare la plată a obligaţiilor accesorii, se constată erori în conţinutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situaţie, ANRE emite decizie de modificare a deciziei de amânare la plată a obligaţiilor accesorii.
    (11) În situaţia în care debitorul nu depune cererea de anulare a accesoriilor până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, ANRE emite şi comunică „Decizia de pierdere a valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE“, prevăzută în anexa nr. 7.
    (12) Notificarea privind intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii nu este obligatorie, ci are drept scop obţinerea efectelor prevăzute la alin. (8).

    ART. 4
    Procedura de acordare a anulării obligaţiilor de plată accesorii
    (1) Anularea obligaţiilor de plată accesorii se solicită de către debitori, inclusiv de către cei care au notificat ANRE conform art. 3 alin. (1), în baza unei „Cereri de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE, potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare,“ conform modelului prevăzut în anexa nr. 8, depusă la registratura ANRE sau comunicată prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire ori transmisă prin poşta electronică la adresa anre@anre.ro. Cererea poate fi depusă după îndeplinirea condiţiilor de acordare a anulării, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024 inclusiv.
    (2) Procedura vizează anularea tuturor accesoriilor prevăzute la art. II, III şi IV din ordonanţa de urgenţă.
    (3) În aplicarea prevederilor art. II din ordonanţa de urgenţă, dobânzile, penalităţile şi toate accesoriile aferente obligaţiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, datorate bugetului ANRE, se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:
    a) toate obligaţiile bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv se sting prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;
    b) sunt stinse prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv toate obligaţiile bugetare principale şi accesorii administrate de ANRE, cu termene de plată cuprinse între data de 1 septembrie 2024 şi data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024;
    c) debitorul să aibă depuse toate declaraţiile privind baza de calcul al contribuţiei băneşti datorate la ANRE, până la data depunerii cererii de anulare inclusiv;
    d) debitorul depune cererea de anulare a accesoriilor după îndeplinirea în mod corespunzător a condiţiilor prevăzute la lit. a) şi b), dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024 inclusiv, sub sancţiunea decăderii.

    (4) În aplicarea prevederilor art. III din ordonanţa de urgenţă, dobânzile, penalităţile şi toate accesoriile aferente diferenţelor de obligaţii bugetare principale individualizate în facturi emise ca urmare a depunerii unor declaraţii rectificative, prin care se corectează obligaţiile bugetare principale cu scadenţe anterioare datei de 31 august 2024 inclusiv, administrate de ANRE se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:
    a) declaraţia rectificativă este depusă începând cu data de 1 septembrie 2024 până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;
    b) toate obligaţiile bugetare principale individualizate în facturi se sting prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;
    c) sunt îndeplinite, în mod corespunzător, condiţiile prevăzute la alin. (3) lit. b), c) şi d).

    (5) În aplicarea prevederilor art. IV din ordonanţa de urgenţă, obligaţiile de plată accesorii ce pot face obiectul anulării sunt, în mod cumulativ:
    a) aferente obligaţiilor bugetare principale al căror termen de prescripţie a dreptului de a cere executarea silită conform Legii nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, nu s-a împlinit;
    b) datorate şi nestinse la data de 31 august 2024 inclusiv.

    (6) Condiţiile de anulare a accesoriilor aferente obligaţiilor bugetare principale cu scadenţe anterioare datei de 31 august 2024 şi stinse până la această dată sunt următoarele:
    a) sunt stinse prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, toate obligaţiile bugetare principale şi accesorii administrate de ANRE, cu termene de plată cuprinse între data de 1 septembrie 2024 şi data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024;
    b) debitorul să aibă depuse toate declaraţiile privind baza de calcul al contribuţiei băneşti datorate la ANRE, până la data depunerii cererii de anulare inclusiv;
    c) debitorul depune cererea de anulare a accesoriilor după îndeplinirea în mod corespunzător a condiţiei prevăzute la lit. a), dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024 inclusiv, sub sancţiunea decăderii.

    (7) Debitorii care au obligaţii de plată stabilite în acte administrative a căror executare este suspendată, în condiţiile legii, la data de 31 august 2024 inclusiv, ale căror efecte nu au încetat şi care intenţionează să beneficieze de anularea obligaţiilor de plată accesorii potrivit art. XI alin. (1) din ordonanţa de urgenţă, vor face menţiuni cu privire la renunţarea la efectele suspendării actului administrativ în notificarea şi/sau cererea de anulare a accesoriilor.
    (8) Renunţarea la efectele suspendării executării silite are drept scop aplicarea dispoziţiilor art. XI alin. (1) din ordonanţa de urgenţă şi nu dă dreptul ANRE de a începe sau continua procedura de executare silită.
    (9) Cererea de anulare a accesoriilor cuprinde cel puţin următoarele:
    a) datele de identificare a debitorului: denumirea/numele şi prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal, dacă este cazul, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, numărul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail;
    b) obiectul cererii, respectiv anularea obligaţiilor de plată accesorii prevăzute la art. 2 alin. (2), cu precizarea facilităţilor solicitate, prevăzute la art. II, III şi IV din ordonanţa de urgenţă;
    c) data şi semnătura debitorului/reprezentantului legal/ împuternicitului;
    d) declaraţia pe propria răspundere că debitorul nu se află în vreuna dintre situaţiile prevăzute la art. XVIII alin. (1) din ordonanţa de urgenţă.

    (10) În termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii de anulare a accesoriilor, ANRE:
    a) analizează îndeplinirea condiţiilor prevăzute la alin. (3), (4) sau (6), după caz;
    b) emite şi comunică, dacă este cazul, factura referitoare la obligaţiile de plată accesorii reprezentând dobânzi şi penalităţi de întârziere datorate ANRE, în vederea actualizării obligaţiilor de plată accesorii ce pot face obiectul anulării;
    c) reface evidenţa contabilă în situaţia în care au fost stinse obligaţii de plată accesorii ce pot face obiectul anulării;
    d) emite „Decizia de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE“, prevăzută în anexa nr. 9, sau „Decizia de respingere a cererii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE“, prevăzută în anexa nr. 10, după caz.

    (11) Înainte de emiterea deciziei de respingere a cererii de anulare a accesoriilor, ANRE asigură debitorului posibilitatea de a-şi exprima punctul de vedere, ocazie cu care îi indică condiţiile ce nu au fost îndeplinite, potrivit art. 9 alin. (1) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    (12) În situaţia în care au fost stinse obligaţii de plată accesorii începând cu data de 6 septembrie 2024, ce pot face obiectul anulării potrivit prevederilor art. II, III şi IV din ordonanţa de urgenţă, se naşte dreptul de restituire al debitorului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    (13) Obligaţiile de plată accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale prevăzute la art. 2 alin. (2) nu se restituie în situaţia în care acestea au fost stinse înainte de data de 6 septembrie 2024.
    (14) Pentru debitorii care nu au notificat ANRE cu privire la intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii se aplică în mod corespunzător prevederile art. 165 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la ordinea de stingere a obligaţiilor fiscale, urmând ca obligaţiile de plată accesorii să se restituie potrivit alin. (12).
    (15) În cazul în care, ulterior emiterii deciziilor de anulare a obligaţiilor de plată accesorii, se constată erori în conţinutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situaţie, ANRE emite „Decizie de modificare a deciziei de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE“, prevăzută în anexa nr. 11.

    ART. 5
    Retragerea notificării/cererii de anulare a accesoriilor
    (1) Notificarea depusă potrivit art. 3 poate fi retrasă de debitor oricând, prin depunerea în acest sens a unei cereri la ANRE. ANRE comunică debitorului „Decizia de încetare a valabilităţii deciziei de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii“, conform modelului prevăzut în anexa nr. 12.
    (2) Cererea de anulare a accesoriilor poate fi retrasă de debitor oricând până la emiterea deciziei prevăzute la art. 4 alin. (10) lit. d), prin depunerea în acest sens a unei cereri la ANRE. Prin retragerea cererii, debitorul îşi menţine dreptul de a depune o nouă cerere de anulare a accesoriilor, cu respectarea condiţiilor prevăzute în acest sens de ordonanţa de urgenţă.

    ART. 6
    Dispoziţii finale
    (1) Deciziile prevăzute de prezenta procedură se emit de către ANRE, în două exemplare, dintre care un exemplar se comunică debitorului, iar un exemplar se arhivează la dosarul acestuia.
    (2) Aceste prevederi sunt aplicabile şi înştiinţării prevăzute la art. 3 alin. (5).
    (3) În situaţia în care unui debitor i s-a comunicat o decizie de respingere a cererii de anulare a accesoriilor, iar ulterior îndeplineşte condiţiile prevăzute de ordonanţa de urgenţă, acesta poate depune o nouă cerere de anulare a obligaţiilor de plată accesorii până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv.
    (4) Prevederile prezentei proceduri se aplică în mod corespunzător şi pentru notificările privind intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii ori cererile de anulare a obligaţiilor de plată accesorii depuse după data de 6 septembrie 2024 şi până la intrarea în vigoare a prezentei proceduri.

    ART. 7
    Anexe
    Anexele nr. 1-12 fac parte integrantă din prezenta procedură.

    ANEXA 1

    la procedură
    NOTIFICARE
    privind intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii
    datorate bugetului ANRE, potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024
    pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării
    creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general
    consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi
    completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare
    A. Datele de identificare a debitorului
    Codul de identificare fiscală: .....................
    Denumirea/Numele şi prenumele: ................................
    Domiciliul fiscal: judeţul/sectorul ........................, localitatea ..........................., str. ............ nr. ......, bl. ....., sc. ...., ap. ......
    Telefon ......................, fax ....................., e-mail ......................

    B. Datele de identificare a reprezentantului legal/împuternicitului
    Numele şi prenumele: ..................................
    Adresa: .................................

    C. Obiectul notificării
    Intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii (dobânzi, penalităţi de întârziere, orice alte obligaţii de plată accesorii) conform prevederilor art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare (ordonanţa de urgenţă):

┌┬─────────────────────────────────────┐
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare principale │
││restante la data de 31 august 2024 │
││(art. I coroborat cu art. II din │
││ordonanţa de urgenţă) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare principale cu │
││scadenţe anterioare datei de 31 │
││august 2024 şi stinse până la această│
││dată (art. I coroborat cu art. IV din│
││ordonanţa de urgenţă) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││diferenţelor de obligaţii bugetare │
││principale cu scadenţe anterioare │
││datei de 31 august 2024 şi stinse │
││până la data depunerii cererii de │
││anulare inclusiv, dar nu mai târziu │
││de data de 25 noiembrie 2024 (art. I │
││coroborat cu art. III din ordonanţa │
││de urgenţă) │
└┴─────────────────────────────────────┘




    D. Renunţarea la efectele suspendării actului administrativ

┌────────────────────────────────┬─────┐
│Număr document suspendare │ │
├────────────────────────────────┼─────┤
│Dată document suspendare │ │
├────────────────────────────────┼─────┤
│Denumirea obligaţiei bugetare │Suma │
│ │(lei)│
├────────────────────────────────┼─────┤
│...................... │ │
├────────────────────────────────┼─────┤
│...................... │ │
└────────────────────────────────┴─────┘



    E. Anularea obligaţiilor în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea potrivit legii
    Date de identificare a debitorului principal

┌─────────────────────────────────────┬┐
│Codul de identificare fiscală ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Denumirea/Numele şi prenumele ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Cuantumul obligaţiilor bugetare ││
│pentru care a fost atrasă răspunderea││
│(lei) ││
└─────────────────────────────────────┴┘




    F. Prin prezenta cerere declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal referitoare la falsul în declaraţii, că:
    [ ] nu datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, stabilite prin hotărâri penale definitive sau reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare;
    [ ] datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, potrivit Dosarului penal nr. ...../stabilite prin Hotărârea penală definitivă nr. ..... din data de ................, pronunţată de ................./reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare, conform Actului nr. ..... din data de ................., emis de ..................

    Semnătura
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, Bucureşti, cod poştal: 020995
    Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

    ANEXA 2

    la procedură
 (a se vedea imaginea asociată)
    SITUAŢIA
    debitelor restante aferente bugetului ANRE nr. ……./data …..
    Ca urmare a Notificării nr. .............. din data de ................., se certifică prin prezenta că:
    Denumirea/Numele şi prenumele: .................................
    Codul de identificare fiscală .....................
    Domiciliul fiscal: judeţul .........................., localitatea ..............., sectorul ....., str. ................ nr. ......, bl. ......, sc. ..., et. ......, ap. ......
    Obligaţii bugetare administrate de ANRE
    Sus-numitul debitor figurează în evidenţele ANRE cu următoarele obligaţii bugetare, restante la data eliberării prezentei:

┌─────────┬──────────┬─────┬───────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │ │Penalităţi│Alte │
│Nr. crt. │obligaţiei│Debit│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │ │întârziere│ │
├─────────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├─────────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│.........│ │ │ │ │ │
├─────────┴──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└────────────────────┴─────┴───────┴──────────┴─────────┘


    din care:    CAP. I

    Obligaţiile bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, precum şi obligaţiile accesorii aferente, rămase nestinse la data eliberării prezentei situaţii, conform art. II din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare (ordonanţa de urgenţă)

┌─────┬──────────┬─────┬───────┬──────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea │ │ │Penalităţi│Alte │
│crt. │obligaţiei│Debit│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │ │întârziere│ │
├─────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├─────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│.....│ │ │ │ │ │
├─────┴──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└────────────────┴─────┴───────┴──────────┴─────────┘


    CAP. II

    Dobânzile, penalităţile şi toate accesoriile aferente diferenţelor de obligaţii bugetare principale individualizate în facturi emise ca urmare a depunerii unor declaraţii rectificative, prin care se corectează obligaţiile bugetare principale cu scadenţe anterioare datei de 31 august 2024 inclusiv, conform art. III din ordonanţa de urgenţă

┌─────┬──────────┬─────┬───────┬──────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea │ │ │Penalităţi│Alte │
│crt. │obligaţiei│Debit│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │ │întârziere│ │
├─────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├─────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├─────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│.....│ │ │ │ │ │
├─────┴──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└────────────────┴─────┴───────┴──────────┴─────────┘


    CAP. III

    Dobânzile, penalităţile şi toate accesoriile, rămase nestinse la data eliberării prezentei situaţii, aferente obligaţiilor bugetare principale cu termene de plată până la 31 august 2024 inclusiv şi stinse până la această dată, conform art. IV din ordonanţa de urgenţă

┌────────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│Nr. crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│........│ │ │ │ │
├────────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │
└───────────────────┴───────┴──────────┴─────────┘


    CAP. IV

    Obligaţii bugetare cu termene de plată cuprinse între data de 1.09.2024 şi data eliberării prezentei situaţii, rămase nestinse la data eliberării situaţiei

┌────────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│Nr. crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│........│ │ │ │ │
├────────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │
└───────────────────┴───────┴──────────┴─────────┘





┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în │
│Domeniul Energiei, │
│.................................... │
├───────────────────────────┬─────────────────────────────┤
│Avizat, │ │
│Conducătorul │Întocmit/Data │
│compartimentului │.............................│
│financiar-contabil, │ │
│......................... │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Nr. │ │
│...........................│ │
└───────────────────────────┴─────────────────────────────┘

    Prezenta situaţie se eliberează în vederea stabilirii obligaţiilor bugetare ce pot forma obiect al amânării la plată a obligaţiilor accesorii în conformitate cu prevederile art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare.
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, Bucureşti, cod poştal: 020995
    Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

    ANEXA 3

    la procedură
 (a se vedea imaginea asociată)
    PROCES-VERBAL DE PUNERE DE ACORD
    încheiat astăzi, ........./......./............., la sediul ……………..
    Subsemnatul(a), ....................., având funcţia de ............. în cadrul Serviciului financiar contabilitate, am procedat la clarificarea neconcordanţelor existente între evidenţa debitorului şi sumele înscrise în Situaţia debitelor restante aferente bugetului ANRE. Drept urmare, am constatat că .................. figurează în evidenţa ANRE cu următoarele obligaţii accesorii ce pot face obiectul facilităţilor prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, conform Situaţiei debitelor restante aferente bugetului ANRE nr. ............. din data de ................:
    Alte menţiuni: ....................................................
    Obiecţiile debitorului: .........................................

┌────────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│Nr. crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│........│ │ │ │ │
├────────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │
└───────────────────┴───────┴──────────┴─────────┘



┌───────────────────────────────────────────────────────┐
│Debitor, │
│.................................... │
├─────────────────────────┬─────────────────────────────┤
│Avizat, │ │
│Conducătorul │Întocmit/Data │
│compartimentului │.............................│
│financiar-contabil, │ │
│.........................│ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────────┘

    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, Bucureşti, cod poştal: 020995
    Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

    ANEXA 4

    la procedură
 (a se vedea imaginea asociată)
    DECIZIE
    de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE

┌──────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Datele de identificare a │Datele de identificare a │
│debitorului │reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Codul de identificare fiscală │Codul de identificare fiscală │
│..............................│..............................│
└──────────────────────────────┴──────────────────────────────┘

    În temeiul prevederilor art. VI alin. (5) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024, luând în considerare motivele de fapt .........................., având în vedere Notificarea nr. ............. din data de ............, înregistrată la ANRE cu nr. ................. din data de .........................., luând în considerare că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare,
    se acordă amânarea la plată a obligaţiilor accesorii aferente obligaţiilor principale bugetare prevăzute la art. ...... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:

┌────────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│Nr. crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│........│ │ │ │ │
├────────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │
└───────────────────┴───────┴──────────┴─────────┘



    Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în │
│Domeniul Energiei, │
│.................................... │
├───────────────────────────┬─────────────────────────────┤
│Avizat, │ │
│Conducătorul │Întocmit/Data │
│compartimentului │.............................│
│financiar-contabil, │ │
│......................... │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Nr. │ │
│...........................│ │
└───────────────────────────┴─────────────────────────────┘

    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, Bucureşti, cod poştal: 020995
    Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

    ANEXA 5

    la procedură
 (a se vedea imaginea asociată)
    ÎNŞTIINŢARE DE RESPINGERE A NOTIFICĂRII

┌──────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Datele de identificare a │Datele de identificare a │
│debitorului │reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Codul de identificare fiscală │Codul de identificare fiscală │
│..............................│..............................│
└──────────────────────────────┴──────────────────────────────┘

    În temeiul prevederilor art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024,
    având în vedere Notificarea dumneavoastră nr. ............... din data de ..............., înregistrată la ANRE cu nr. ............... din data de ..............................,
    luând în considerare că nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare,
    se respinge notificarea privind intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii.
    Motivele de fapt pentru care se respinge notificarea depusă de dumneavoastră: ......................................
    Temeiul de drept: ...............................................................................................................................
    Menţiuni privind punctul de vedere al debitorului: ............................................................................

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în │
│Domeniul Energiei, │
│.................................... │
├───────────────────────────┬─────────────────────────────┤
│Avizat, │ │
│Conducătorul │Întocmit/Data │
│compartimentului │.............................│
│financiar-contabil, │ │
│......................... │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Nr. │ │
│...........................│ │
└───────────────────────────┴─────────────────────────────┘

    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, Bucureşti, cod poştal: 020995
    Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

    ANEXA 6

    la procedură
 (a se vedea imaginea asociată)
    DECIZIE
    de modificare a deciziei de amânare la plată a obligaţiilor
    de plată accesorii datorate bugetului ANRE

┌──────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Datele de identificare a │Datele de identificare a │
│debitorului │reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Codul de identificare fiscală │Codul de identificare fiscală │
│..............................│..............................│
└──────────────────────────────┴──────────────────────────────┘

    Având în vedere Procedura de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024,
    luând în considerare motivele de fapt:
    ..................................................................................................................,

    vă comunicăm că Decizia de amânare la plată a obligaţiilor accesorii nr. ......... din data de .................. se modifică după cum urmează:
    Se acordă amânarea la plată a obligaţiilor accesorii, aferente obligaţiilor bugetare principale prevăzute la art. ...... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:

┌────────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│Nr. crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│........│ │ │ │ │
├────────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │
└───────────────────┴───────┴──────────┴─────────┘



    Prezenta decizie înlocuieşte Decizia nr. ................. .
    Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în │
│Domeniul Energiei, │
│.................................... │
├───────────────────────────┬─────────────────────────────┤
│Avizat, │ │
│Conducătorul │Întocmit/Data │
│compartimentului │.............................│
│financiar-contabil, │ │
│......................... │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Nr. │ │
│...........................│ │
└───────────────────────────┴─────────────────────────────┘

    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, Bucureşti, cod poştal: 020995
    Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

    ANEXA 7

    la procedură
 (a se vedea imaginea asociată)
    DECIZIE
    de pierdere a valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor
    de plată accesorii datorate bugetului ANRE

┌──────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Datele de identificare a │Datele de identificare a │
│debitorului │reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Codul de identificare fiscală │Codul de identificare fiscală │
│..............................│..............................│
└──────────────────────────────┴──────────────────────────────┘

    În temeiul prevederilor art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024,
    vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de amânare la plată a obligaţiilor accesorii datorate bugetului ANRE nr. ................... din data de ....................., şi-a pierdut valabilitatea, începând cu data de ................ .
    Suma rămasă de plată din amânare este în cuantum de .................... lei.
    Motivele de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor accesorii: ................................................................................
    Temeiul de drept: ..................................................................................................................................
    Consecinţele pierderii valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor accesorii: .......................................
    Menţiuni privind audierea debitorului: ................................................................................................
    Prezenta decizie se comunică ………….............….. şi produce efecte de la data comunicării acesteia.
    Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în │
│Domeniul Energiei, │
│.................................... │
├───────────────────────────┬─────────────────────────────┤
│Avizat, │ │
│Conducătorul │Întocmit/Data │
│compartimentului │.............................│
│financiar-contabil, │ │
│......................... │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Nr. │ │
│...........................│ │
└───────────────────────────┴─────────────────────────────┘

    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, Bucureşti, cod poştal: 020995
    Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

    ANEXA 8

    la procedură
    CERERE
    de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE,
    potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru
    reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare
    şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024,
    precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative,
    cu modificările şi completările ulterioare
    A. Datele de identificare a debitorului
    Codul de identificare fiscală ..............................................
    Denumirea/Numele şi prenumele: .........................................................
    Domiciliul fiscal: judeţul/sectorul ..........................., localitatea ...................., str. ................. nr. ......, bl. ....., sc. ...., ap. ......
    Telefon ......................, fax ....................., e-mail

    B. Datele de identificare a reprezentantului legal/împuternicitului
    Numele şi prenumele: .......................................
    Adresa: .............................................................

    C. Obiectul cererii
    Anularea obligaţiilor de plată accesorii (dobânzi, penalităţi de întârziere, orice alte obligaţii de plată accesorii) conform prevederilor art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare:

┌┬─────────────────────────────────────┐
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare principale │
││restante la data de 31 august 2024 │
││(art. II din ordonanţa de urgenţă) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare principale cu │
││scadenţe anterioare datei de 31 │
││august 2024 şi stinse până la această│
││dată (art. IV din ordonanţa de │
││urgenţă) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││diferenţelor de obligaţii bugetare │
││principale cu scadenţe anterioare │
││datei de 31 august 2024 şi stinse │
││până la data depunerii cererii de │
││anulare inclusiv, dar nu mai târziu │
││de data de 25 noiembrie 2024 (art. │
││III din ordonanţa de urgenţă) │
└┴─────────────────────────────────────┘




    D. Renunţarea la efectele suspendării actului administrativ

┌────────────────────────────────┬─────┐
│Număr document suspendare │ │
├────────────────────────────────┼─────┤
│Dată document suspendare │ │
├────────────────────────────────┼─────┤
│Denumirea obligaţiei bugetare │Suma │
│ │(lei)│
├────────────────────────────────┼─────┤
│...................... │ │
├────────────────────────────────┼─────┤
│...................... │ │
└────────────────────────────────┴─────┘



    E. Anularea obligaţiilor accesorii în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea potrivit legii
    Date de identificare a debitorului principal

┌─────────────────────────────────────┬┐
│Codul de identificare fiscală ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Denumirea/Numele şi prenumele ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Cuantumul obligaţiilor bugetare ││
│pentru care a fost atrasă răspunderea││
│(lei) ││
└─────────────────────────────────────┴┘




    F. Prin prezenta cerere declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal referitoare la falsul în declaraţii, că:
    [ ] nu datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, stabilite prin hotărâri penale definitive sau reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare;
    [ ] datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, potrivit Dosarului penal nr. ...../stabilite prin Hotărârea penală definitivă nr. ..... din data de ................, pronunţată de ................./reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare, conform Actului nr. ..... din data de ................., emis de ..................

    Semnătura
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, Bucureşti, cod poştal: 020995
    Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

    ANEXA 9

    la procedură
 (a se vedea imaginea asociată)
    DECIZIE
    de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE

┌──────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Datele de identificare a │Datele de identificare a │
│debitorului │reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Codul de identificare fiscală │Codul de identificare fiscală │
│..............................│..............................│
└──────────────────────────────┴──────────────────────────────┘

    În temeiul prevederilor art. VIII din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024,
    având în vedere motivele de fapt: .......................................................................................................,
    ..................................................................................

    luând în considerare că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. ..... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare,
    se acordă anularea obligaţiilor de plată accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale datorate bugetului ANRE prevăzute la art. ...... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă totală de ................. lei, reprezentând:

┌────────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│Nr. crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│........│ │ │ │ │
├────────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │
└───────────────────┴───────┴──────────┴─────────┘



    Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în │
│Domeniul Energiei, │
│.................................... │
├───────────────────────────┬─────────────────────────────┤
│Avizat, │ │
│Conducătorul │Întocmit/Data │
│compartimentului │.............................│
│financiar-contabil, │ │
│......................... │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Nr. │ │
│...........................│ │
└───────────────────────────┴─────────────────────────────┘

    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, Bucureşti, cod poştal: 020995
    Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

    ANEXA 10

    la procedură
 (a se vedea imaginea asociată)
    DECIZIE
    de respingere a cererii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE

┌──────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Datele de identificare a │Datele de identificare a │
│debitorului │reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Codul de identificare fiscală │Codul de identificare fiscală │
│..............................│..............................│
└──────────────────────────────┴──────────────────────────────┘

    În temeiul prevederilor art. VIII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024,
    având în vedere Cererea dumneavoastră nr. .............. din data de ............, înregistrată la ANRE cu nr. .............. din data de ..........................,
    luând în considerare că nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, se respinge cererea de anulare a obligaţiilor de plată accesorii.
    Motivele de fapt pentru care se respinge cererea de anulare a obligaţiilor accesorii: .....................................
    Temeiul de drept: ..................................................................................................................................
    Menţiuni privind audierea debitorului: ..................................................................................................
    Prezenta decizie se comunică ................. şi produce efecte de la data comunicării acesteia.
    Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în │
│Domeniul Energiei, │
│.................................... │
├───────────────────────────┬─────────────────────────────┤
│Avizat, │ │
│Conducătorul │Întocmit/Data │
│compartimentului │.............................│
│financiar-contabil, │ │
│......................... │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Nr. │ │
│...........................│ │
└───────────────────────────┴─────────────────────────────┘

    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, Bucureşti, cod poştal: 020995
    Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

    ANEXA 11

    la procedură
 (a se vedea imaginea asociată)
    DECIZIE
    de modificare a deciziei de anulare a obligaţiilor de plată
    accesorii datorate bugetului ANRE

┌──────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Datele de identificare a │Datele de identificare a │
│debitorului │reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Codul de identificare fiscală │Codul de identificare fiscală │
│..............................│..............................│
└──────────────────────────────┴──────────────────────────────┘

    Având în vedere prevederile Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024, luând în considerare motivele de fapt ...............................................,
    vă comunicăm că Decizia de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRE nr. .......... din data de .................. se modifică după cum urmează:
    Se acordă anularea la plată a obligaţiilor de plată accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale datorate bugetului ANRE prevăzute la art. ...... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:

┌────────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│Nr. crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│........│ │ │ │ │
├────────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │
└───────────────────┴───────┴──────────┴─────────┘


    Prezenta decizie înlocuieşte Decizia nr. .......................................................................................... .
    Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în │
│Domeniul Energiei, │
│.................................... │
├───────────────────────────┬─────────────────────────────┤
│Avizat, │ │
│Conducătorul │Întocmit/Data │
│compartimentului │.............................│
│financiar-contabil, │ │
│......................... │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Nr. │ │
│...........................│ │
└───────────────────────────┴─────────────────────────────┘

    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, Bucureşti, cod poştal: 020995
    Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

    ANEXA 12

    la procedură
 (a se vedea imaginea asociată)
    DECIZIE
    de încetare a valabilităţii deciziei de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii

┌──────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│Datele de identificare a │Datele de identificare a │
│debitorului │reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Numele şi prenumele │Numele şi prenumele │
│...................... │...................... │
│Codul de identificare fiscală │Codul de identificare fiscală │
│..............................│..............................│
└──────────────────────────────┴──────────────────────────────┘

    Având în vedere prevederile Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 83/2024, şi luând în considerare Notificarea dumneavoastră nr. ......... din data de ..............., prin care v-aţi manifestat intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii, înregistrată la ANRE cu nr. ............ din data de ..............., precum şi Cererea nr. ......... din data de .................... de retragere a notificării, înregistrată la ANRE cu nr. .......... din data de .........................,
    vă comunicăm că am luat act de retragerea notificării menţionate mai sus, astfel că Decizia de amânare la plată a obligaţiilor accesorii nr. .......... din data de ................. îşi încetează valabilitatea şi nu mai produce efecte, începând cu data de ................... .
    Prezenta decizie se comunică ................. şi produce efecte de la data comunicării acesteia.
    Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în │
│Domeniul Energiei, │
│.................................... │
├───────────────────────────┬─────────────────────────────┤
│Avizat, │ │
│Conducătorul │Întocmit/Data │
│compartimentului │.............................│
│financiar-contabil, │ │
│......................... │ │
├───────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│Nr. │ │
│...........................│ │
└───────────────────────────┴─────────────────────────────┘

    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
    Str. Constantin Nacu nr. 3, sectorul 2, Bucureşti, cod poştal: 020995
    Tel.: (021) 327 8100, fax: (021) 312 4365, e-mail: anre@anre.ro, web: www.anre.ro

    -------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016