Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 3 mai 2017  privind recepţia studiilor pedologice şi agrochimice care stau la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 3 mai 2017 privind recepţia studiilor pedologice şi agrochimice care stau la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente

EMITENT: Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 333 din 8 mai 2017

──────────
    Aprobată de Ordinul nr. 125 din 3 mai 2017, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 333 din 8 mai 2017.
──────────

    ART. 1
    (1) Prezenta procedură aprobă modul de recepţie a studiilor pedologice şi agrochimice care stau la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente, denumite în continuare studii.
    (2) Elaborarea studiilor prevăzute la alin. (1) se realizează de către oficiile de studii pedologice şi agrochimice judeţene, denumite în continuare OSPA.
    (3) Studiile prevăzute la alin. (1) se întocmesc în conformitate cu anexa nr. 3 din Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 278/2011 privind aprobarea Programului naţional privind realizarea Sistemului naţional de monitorizare sol-teren pentru agricultură, a Normelor de conţinut pentru studiile pedologice şi agrochimice elaborate în vederea realizării şi reactualizării periodice a Sistemului judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultură şi a realizării Sistemului naţional de monitoring al calităţii solului în reţeaua de profile 8 x 8 km şi bazele de date aferente, a Metodologiei privind realizarea şi reactualizarea Sistemului judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultură şi a Sistemului naţional de monitoring al calităţii solului în reţeaua de profile 8 x 8 km şi a bazelor de date aferente, a Normelor de conţinut privind realizarea Sistemului naţional de monitoring al calităţii solului în reţeaua de profile 8 x 8 km şi a Bazei de date aferente reţelei de profile 8 x 8 km, precum şi realizarea bazei de date la nivel naţional aferente Sistemului judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultură şi a Modului de finanţare a Sistemului judeţean de monitorizare sol-teren pentru agricultură, a Sistemului naţional de monitoring al calităţii solului în reţeaua de profile 8 x 8 km, precum şi a bazelor de date aferente.

    ART. 2
    (1) Începând cu data intrării în vigoare a prezentei proceduri, pe baza listei de lucrări din nota de fundamentare, direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti, denumite în continuare DAJ, vor încheia contracte cu OSPA, pentru realizarea studiilor prevăzute la art. 1 alin. (1).
    (2) Modelul contractului-cadru pentru întocmirea şi finanţarea studiilor este prevăzut în anexa nr. 1.
    (3) Modelul devizului estimativ la încheierea contractului este prevăzut în anexa nr. 2.

    ART. 3
    (1) Studiile prevăzute la art. 1 alin. (1) sunt avizate de comisia de avizare constituită la nivel judeţean.
    (2) Nominalizarea membrilor comisiei judeţene de avizare se face prin decizie a directorului direcţiei pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti.
    (3) Comisia judeţeană de avizare a studiilor prevăzute la art. 1 alin. (1) este alcătuită din:
    a) doi reprezentanţi specialişti agronomi ai direcţiilor pentru agricultură judeţene sau a municipiului Bucureşti, dintre care unul va fi preşedintele comisiei;
    b) un reprezentant de specialitate economică al direcţiei pentru agricultură judeţene sau a municipiului Bucureşti - membru;
    c) un specialist al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Pedologie, Agrochimie şi Protecţia Mediului - ICPA Bucureşti, denumită în continuare ICPA Bucureşti - membru;
    d) directorul OSPA - secretar.

    (4) Modelul procesului-verbal de avizare este prevăzut în anexa nr. 4.
    (5) Membrii comisiei de avizare răspund de exactitatea datelor şi informaţiilor conţinute în studiile prevăzute la art. 1 alin. (1) avizate şi decid refacerea acestora, atunci când este cazul, de către specialistul care a executat studiul/analizele, fără plată.
    (6) Avizarea studiilor se face conform normelor metodologice de întocmire, precum şi cu respectarea normelor tehnice de încadrare în tip de studiu şi categorie de complexitate.

    ART. 4
    (1) Se recepţionează şi se admit la decontare numai studiile avizate favorabil de către comisia de avizare constituită la nivel judeţean prin decizia directorului direcţiei pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti.
    (2) Studiile prevăzute la art. 1 alin. (1) avizate de către comisia de avizare se recepţionează şi se întocmeşte proces-verbal de recepţie, pe baza căruia se efectuează decontarea contravalorii înscrise în procesul-verbal de recepţie.
    (3) Modelul procesului-verbal de recepţie este prevăzut în anexa nr. 5.
    (4) Valoarea contractului se calculează pe baza devizului estimativ şi urmează să fie actualizată la recepţia lucrării, conform modelului situaţiei de plată, prevăzută în anexa nr. 3.

    ART. 5
    (1) În situaţia în care, în cadrul Sistemului naţional de monitorizare sol-teren pentru agricultură, pe o suprafaţă de pajişte permanentă au fost realizate studii pedologice şi agrochimice şi sunt în vigoare, acestea se pun la dispoziţia DAJ fără plată.
    (2) În situaţia în care, în cadrul Sistemului naţional de monitorizare sol-teren pentru agricultură, pe o suprafaţă de pajişte permanentă au fost realizate studii pedologice şi agrochimice şi nu mai sunt în vigoare, acestea se actualizează de către OSPA şi se pun la dispoziţia DAJ la jumătate din valoarea cheltuielilor cu efectuarea de către OSPA a unor noi studii prevăzute la art. 1 alin. (1).

    ART. 6
    (1) Studiile prevăzute la art. 1 alin. (1) se elaborează în trei exemplare, dintre care un exemplar se predă la DAJ, unul la ICPA Bucureşti şi unul la OSPA.
    (2) Datele studiilor prevăzute la art. 1 alin. (1) se predau la ICPA Bucureşti şi în format electronic pe CD-ROM, conform Metodologiei unitare de realizare a bazelor de date naţională şi judeţene ale unităţilor de sol-teren.
    (3) Studiile prevăzute la art. 1 alin. (1) se predau ICPA Bucureşti odată cu avizarea întregului studiu pedologic şi agrochimic la nivel de unitate administrativ-teritorială, pentru toate categoriile de folosinţă a terenurilor agricole.

    ART. 7
     Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta procedură.

    ANEXA nr. 1
la procedură

     - Model -

     CONTRACT-CADRU
     Nr. ... din .................
     pentru întocmirea şi finanţarea studiilor pedologice şi
     agrochimice care stau la baza întocmirii planului
     de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative,
     necesare realizării amenajamentelor pastorale ale
     suprafeţelor de pajişti permanente
    I. Părţile contractante
     Între Oficiul de Studii Pedologice şi Agrochimice ..................., denumit în continuare executant, cu sediul în ................, str. ............... nr. ......, cod poştal ........, judeţul ................, având cont de virament nr. .............. deschis la ....................., cod fiscal nr. .............., reprezentat prin ................., director, şi ................., contabil, pe de o parte, şi
     Direcţia Generală pentru Agricultură a Judeţului .................., denumită în continuare beneficiar, cu sediul în ................, str. ............... nr. ......., cod poştal ......., cod fiscal nr. ........., reprezentat prin ......................., director, şi .................., contabil, pe de altă parte,
     se încheie prezentul contract.

    II. Obiectul contractului
     Obiectul prezentului contract îl reprezintă ............................. .
     Termenele de execuţie, predare şi recepţionare a studiului, precum şi condiţiile de realizare sunt prevăzute în prezentul contract.

    III. Durata contractului
     Contractul se încheie pe perioada de realizare a lucrării contractate de către părţi, termenul final de prezentare la recepţie .....................
     Înainte cu 5 zile de termenul stabilit va fi anunţat secretarul comisiei de avizare, care va contacta beneficiarul şi membrii comisiei de avizare în vederea stabilirii de comun acord a termenului în cadrul căruia se face recepţia lucrărilor prezentate, termen care nu va depăşi 3 zile de la prezentarea lucrărilor pentru recepţie.
     Beneficiarul are următoarele drepturi:
    - să solicite ca lucrările prezentate la recepţie să corespundă standardelor impuse prin normele metodologice în vigoare;
    – să utilizeze documentaţia ce rezultă din executarea prezentului contract, după recepţionarea şi achitarea integrală în scopul pentru care a fost întocmită;
    – să solicite executantului să desemneze un responsabil de lucrare care să colaboreze la soluţionarea operativă a tuturor problemelor apărute în legătură cu prezentul contract.


    IV. Valoarea contractului
     Valoarea estimată a contractului este de ............. lei, conform devizului estimativ întocmit de executant şi care se anexează la prezentul contract.
     Decontarea studiului în totalitate cu valoarea înscrisă în procesul-verbal de recepţie se va face în proporţie de 100%, în termenul legal de la virarea sumei de către ordonatorul principal de credit.

    V. Obligaţiile şi drepturile părţilor contractante
     Executantul are următoarele obligaţii:
    - să respecte termenul stabilit pentru executarea lucrării contractate;
    – să aducă la cunoştinţa beneficiarului colectivul de specialişti desemnat să execute lucrările contractate;
    – să execute lucrările conform cerinţelor impuse prin normele metodologice în vigoare;
    – să avizeze intern lucrările executate;
    – să pună la dispoziţia beneficiarului toate datele solicitate de acesta în scopul pentru care s-a executat lucrarea;
    – să prezinte lucrarea în totalitate în forma de prezentare prevăzută de normele de conţinut aprobate prin legislaţia în vigoare;
    – să respecte cu bună-credinţă prevederile prezentului contract.

     Beneficiarul are următoarele obligaţii:
    - să respecte termenul stabilit pentru recepţia şi achitarea lucrărilor;
    – să împuternicească, prin act intern specific, un responsabil pentru buna derulare a contractului, care să urmărească executarea acestuia şi să colaboreze cu executantul pentru soluţionarea operativă a tuturor problemelor apărute în legătură cu prezentul contract;
    – să respecte cu bună-credinţă prevederile prezentului contract.

     Executantul are următoarele drepturi:
    - să prezinte responsabilului beneficiarului problemele tehnice şi de altă natură apărute în cursul derulării prezentului contract şi să îi solicite sprijinul, în limitele competenţelor;
    – să solicite plata studiilor efectuate în termenul stabilit în prezentul contract.


    VI. Procedura de recepţie a lucrărilor
     La înştiinţarea beneficiarului despre intenţia de înaintare spre recepţie a lucrării, executantul este obligat:
    - să deţină lucrarea în totalitate, în forma prevăzută în normele metodologice aprobate prin legislaţia în vigoare;
    – să convoace responsabilul de lucrare şi să ia toate măsurile ca acesta să fie prezent la data şi locul stabilite pentru recepţie;
    – să asigure toate condiţiile pentru recepţia lucrării.

     La primirea înştiinţării despre intenţia de recepţionare a lucrării contractate, beneficiarul este obligat:
    - să convoace responsabilul de lucrare desemnat şi membrii comisiei de avizare şi să ia toate măsurile pentru ca aceştia să fie prezenţi la data şi locul prevăzute pentru recepţie;
    – să asigure toate condiţiile pentru recepţia lucrării;
    – să comunice executantului data şi ora la care va avea loc recepţia lucrării, cu respectarea termenului prevăzut în prezentul contract.


    VII. Dispoziţii finale
     Contractul se încheie individual pentru fiecare studiu integral. Acesta se poate derula ca execuţie, predare şi decontare în termen de 2 ani calendaristici, în condiţiile prevăzute prin prezentul contract. Pe parcursul derulării contractului, în funcţie de cerinţele beneficiarului sau de alte cauze obiective, pot apărea modificări printr-un act adiţional la prezentul contract.
     Valoarea contractului, prevăzută la pct. IV, s-a calculat pe baza devizului estimativ şi urmează să fie actualizată la recepţia lucrării, conform situaţiei de plată. Valoarea finală ce se va achita este cea fixată în procesul-verbal de recepţie. Nerespectarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiilor contractuale atrage răspunderea părţii în culpă, în conformitate cu legea. Eventualele litigii sunt de competenţa instanţelor judecătoreşti.
     În cazul în care finalizarea lucrărilor, pe etape sau în totalitate, devansează termenele din contract, executantul va anunţa beneficiarul şi membrii comisiei judeţene de avizare cu 5 zile înainte despre prezentarea pentru recepţia lucrărilor executate.


        Directorul executiv al Direcţiei Directorul Oficiului de Studii
             pentru Agricultură a Studii Pedologice al
          Judeţului .............., Judeţului ..............,
          ......................... ..........................
                  Contabil, Contabil,
            ..................... .....................


    ANEXA nr. 2
la procedură

     - Model -

     Deviz estimativ la încheierea contractului

     Executant ......................
     Beneficiar .....................

     Denumirea lucrării: Studiu pedologic şi agrochimic care stă la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente

     Teritoriul administrativ:
     Suprafaţa ha:
     Scara:
     Complexitatea ............ ha ....... ha ........
     Contract nr. .................
     Valoarea devizului estimativ (mii lei):
     Teren ............................
     Birou ............................
     Total ............................


    
    ┌─────────────────────────┬──────────────────┬─────┬────────┬──────────┬─────────┬─────────┐
    │ Specificare │ │ Cod │ U/M │Cantitatea│ Preţul │Valoarea │
    │ │ │ │ │ (nr.) │ unitar │(mii lei)│
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │1. Manoperă specialist │teren │ 1 │ O.M.C. │ │ │ │
    │ ├──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │ │birou │ 2 │ O.M.C. │ │ │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │2. Manoperă tehnician │ │ 3 │ O.M.C. │ │ │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │3. Manoperă │muncitor │ 4 │ O.F.M. │ │ │ │
    │ ├──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │ │cartograf │ 5 │ O.F.C. │ │ │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │4. Total manoperă │teren │ 6 │ * │ * │ * │ │
    │ ├──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │ │birou │ 7 │ * │ * │ │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │5. Cote cheltuieli │Teren 60% x cod 6 │ 8 │ * │ │ * │ │
    │indirecte │ │ ├────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │ ├────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │ │ │ │ │ │ │ │
    │ ├──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │ │Birou 50% x cod 7 │ 9 │ * │ * │ * │ │
    │ │ │ ├────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │ │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │ ├────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │ │ │ │ │ │ │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │6. Transport teren │64% x cod 1 │ 10 │ * │ * │ * │ │
    │ │ │ ├────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │ │ │ │ │ │ │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │7. Total │Fază teren │ 11 │ * │ * │ * │ │
    │ ├──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │ │Fază birou │ 12 │ * │ * │ * │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │8. Laborator │ │ 14 │ probe │ │ │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │9. Total teren │ │ 15 │ * │ * │ * │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │10. Total birou │ │ 16 │ * │ * │ * │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │11. Tarif avizare │ │ 17 │ * │ * │ │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │12. TOTAL STUDIU: │ │ 18 │ * │ * │ * │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │13. T.V.A. │ │ 19 │ * │ * │ * │ │
    ├─────────────────────────┼──────────────────┼─────┼────────┼──────────┼─────────┼─────────┤
    │14. TOTAL GENERAL: │ │ │ │ │ │ │
    └─────────────────────────┴──────────────────┴─────┴────────┴──────────┴─────────┴─────────┘

           Directorul Oficiului de Studii Contabil Oficiul de
                  Pedologice al Studii Pedologice al
            Judeţului .............., Judeţului ..............,
           ......................... ..........................

    ANEXA nr. 3
la procedură

     - Model -

     SITUAŢIA DE PLATĂ
     pentru decontarea studiilor pedologice şi agrochimice care
     stau la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii
     măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor
     pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente

     Beneficiar: Direcţia pentru Agricultură a Judeţului .....................

     Lucrarea: Studiu pedologic şi agrochimic elaborat în vederea întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente

     Teritoriul administrativ: ................, judeţul ..............
     Faza .....................
     Scara ...................
     Categoria de complexitate ................
     Suprafaţa .............


    
    ┌────┬──────────────────────────────────────────────────────┬───────┬────────┬─────────┬─────────┐
    │Nr. │ Operaţiunea │ U/M │ Canti- │ Preţul │Valoarea │
    │crt.├────────────────────────────────┬─────────────────────┤ │ tatea │ unitar │ (lei) │
    │ │ Denumire │ Simbol │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ A. │Faza teren │ │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 1.│Manoperă specialist la faza de │ │ │ │ │ │
    │ │teren-pedologie │Tabelul 5 │ OMC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ │Sporuri şi reduceri │1.2.2.1.1. │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 2.│Deplasare OSPA-TC │1.2.2.1.1.d │ OMC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 3.│Control tehnic │1.2.2.1.1.c │ OMC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 4.│Manoperă tehnician (recoltat │ │ │ │ │ │
    │ │probe agrochimice maximum o │ │ │ │ │ │
    │ │probă/25 ha) │0.25 OMC/probă │ OMC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 5.│Alte sporuri şi reduceri │1.2.2.1.1. │ OMC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ │Total specialist │ │ OMC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 6.│Manoperă muncitor faza teren │Tabelul 3 bis │ OFM │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 7.│Astupat profile de sol │1.2.2.1.1.f │ OFM │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ │Total muncitor │ │ OFM │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ │Total manoperă │ │ * │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 8.│Cotă cheltuieli de transport │ │ │ │ │ │
    │ │(64% din manoperă specialist │ │ │ │ │ │
    │ │pedologie) │5.d │ * │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 9.│Cotă cheltuieli indirecte (60% │ │ │ │ │ │
    │ │din valoarea manoperei)* │2.6.1.f │ * │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ │Total cheltuieli │ * │ * │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ │TOTAL TEREN │ * │ * │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ B. │Faza birou │ │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 10.│Manoperă specialist pedologie │Tabelul 10. 11 │ OMC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 11.│- pct. 1, 3: │1.2.2.2.1.a │ OMC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ │- pct. 2, 4; (coeficient │ │ │ │ │ │
    │ │reducere) │1.2.2.2.1.b │ OMC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 12.│Alte sporuri şi reduceri │1.2.2.1.1 │ OMC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 13.│Manoperă specialist bonitare │Tabelul 10. 11 │ │ │ │ │
    │ │(jumătate din suprafaţă) │pct. 3, 4 │ OMC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 14.│Manoperă tehnician │0,15 OMC/probă │ OMC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ │Total manoperă specialist │ │ │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 15.│Manoperă cartografie studiu │ │ │ │ │ │
    │ │pedologic │Tabelul 13 │ OFC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 16.│Manoperă cartograf pentru │ │ │ │ │ │
    │ │bonitare │Tabelul 13 │ OFC │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ │Total cartografie │ │ * │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ │Total manoperă faza birou │ │ * │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ 17.│Cotă cheltuieli indirecte │ │ │ │ │ │
    │ │(50% din valoarea manoperei) │2.6.1l.f │ * │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ │Total cheltuieli │ │ * │ │ │ │
    ├────┼────────────────────────────────┼─────────────────────┼───────┼────────┼─────────┼─────────┤
    │ │Total faza birou │ * │ * │ │ │ │
    └────┴────────────────────────────────┴─────────────────────┴───────┴────────┴─────────┴─────────┘

    ┌────┬─────────────────────────────────────────────────┬────────┬──────┬───────┬────────┬────────┐
    │Nr. │ │ SCS II │ U/M │ Nr. │ Lei/ │Valoarea│
    │crt.│ Specificare │ A, B │ │ probă │ probă │ (lei) │
    ├────┴─────────────────────────────────────────────────┴────────┴──────┴───────┴────────┴────────┤
    │A. Analize laborator │
    ├────┬─────────────────────────────────────────────────┬────────┬──────┬───────┬────────┬────────┤
    │ 1.│Pregătit probe │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 2.│pH (în apă) │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 3.│Săruri solubile │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 4.│Reziduu fix │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 5.│Sodiu schimbabil │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 6.│Suma bazelor │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 7.│Aciditatea hidrolitică │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 8.│Aciditatea totală │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 9.│Carbonaţi │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 10.│Humus │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 11.│Azot - total │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 12.│Materie organică │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 13.│Fosfor solubil AL │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 14.│Potasiu solubil AL │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 15.│Aluminiu mobil │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 16.│Analiza granulometrică │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 17.│Umiditatea la 105°C │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 18.│Coeficient higroscopicitate │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 19.│Greutate volumetrică │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 20.│Echivalent umiditate │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 21.│Conductivitate hidraulică │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 22.│Rezistenţa la penetrare │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 23.│Mineralizare │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 24.│Calciu │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 25.│Magneziu │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 26.│Sodiu │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 27.│Potasiu │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 28.│Cloruri │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 29.│Sulfaţi │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 30.│Bicarbonaţi │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 31.│Alte analize │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ 32.│Calcul buletine şi indici │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ B. │TOTAL LABORATOR │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ C │TOTAL BIROU │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ D │Faza teren │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ E │Faza birou │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ F │Tarif avizare (1% din ev. situaţie de plată) │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ │T.V.A. │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────────────────────────────────┼────────┼──────┼───────┼────────┼────────┤
    │ │TOTAL GENERAL: │ │ │ │ │ │
    └────┴─────────────────────────────────────────────────┴────────┴──────┴───────┴────────┴────────┘

        Cheltuielile indirecte sunt cote procentuale. Acestea includ materiale, deplasări,
        diurna, ........... etc., conform SCS/1982.

                 Aprobat. Verificat
               Director OSPA, Contabil,
           ...................... ......................



    ANEXA nr. 4
la procedură

     - Model -

     PROCES-VERBAL DE AVIZARE
     Nr. .......... din ................

     Comisia constituită conform Deciziei nr. ............. din ..............., în vederea avizării lucrării ..................., având următoarea componenţă ................,
     în urma verificării lucrării a constatat următoarele:
    1. Condiţiile de cantitate şi calitate au fost/nu au fost îndeplinite.
    2. Preţurile şi tarifele din situaţia de plată au fost/nu au fost corect stabilite.
    3. Termenul de predare a fost/nu a fost respectat.
    4. Propuneri: ..................................


     În urma celor constatate comisia avizează/nu avizează lucrarea.


           Membrii comisiei de avizare: Semnătura
            .......................... ...............
              (numele şi prenumele) Preşedinte,

                    Secretar,
             ......................



    ANEXA nr. 5
la procedură

     - Model -

        Înregistrat la:

        Oficiul de Studii Pedologice Direcţia pentru Agricultură
                  al Judeţului a Judeţului
        ............................. .............................
        Nr. ........ din ............ Nr. ........ din ............



     PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE

     Subsemnaţii: ...................., directorul Oficiului de Studii Pedologice al Judeţului ................., contabil la Oficiul de Studii Pedologice al Judeţului ................., executant, şi ......................, directorul executiv al Direcţiei pentru Agricultură a Judeţului .................. contabil la Direcţia pentru Agricultură a Judeţului .................., beneficiar
     În Contractul nr. .......... din .................... am procedat primul la predarea şi secundul la primirea lucrării: Studiu pedologic şi agrochimic care stă la baza întocmirii planului de fertilizare şi a stabilirii măsurilor agropedoameliorative, necesare realizării amenajamentelor pastorale ale suprafeţelor de pajişti permanente, pentru teritoriul administrativ ......................., în suprafaţă de ......... ha, categoria de complexitate .......... ha ..... şi ...... ha ....... la scara de lucru: ........ ha şi ....... ha.
     S-a predat şi recepţionat studiul în totalitate.
     Din verificări se constată:
    1. Condiţiile de cantitate şi calitate au fost îndeplinite, lucrarea şi, respectiv, situaţia de plată au fost avizate de către comisia de avizare.
    2. Termenul de predare a fost respectat.
    3. Alte prevederi contractuale au fost respectate în totalitate.

     Concluzii
     Lucrarea ce face obiectul predării-preluării se declară recepţionată şi urmează să fie decontată 100%, contravaloarea acesteia de ............ lei, conform situaţiei de plată anexate.
     Plata se face din contul beneficiarului nr. .............., deschis la Trezoreria .................., în baza procesului-verbal de recepţie şi a facturii emise de executant.
     Drept care s-a încheiat prezentul proces-verbal în ........... exemplare, dintre care ........... pentru executant.

     Data ......................


           Am predat. Am primit
           Director, Contabil, Director executiv, Contabil
        ............... ........... ................ ...........




     -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016