Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
────────── Aprobată prin HOTĂRÂREA nr. 53 din 29 mai 2020, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 476 din 4 iunie 2020.────────── ART. 1 (1) Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România (Camera) va fi organizată, prin vot la distanţă, la data de 11 iulie 2020. (2) Conferinţa Camerei este formată din auditorii financiari care au calitatea de membri ai Camerei şi au îndeplinite obligaţiile către Cameră în anul anterior desfăşurării Conferinţei Camerei, la termenele stabilite prin reglementările Camerei. (3) Prin obligaţii către Cameră îndeplinite în anul anterior desfăşurării Conferinţei Camerei, la termenele stabilite prin reglementările Camerei, se înţelege: a) cotizaţia fixă pentru anul 2019, achitată integral la data de 31 martie 2019 şi la data de 30 septembrie 2019, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2019; b) cotizaţia variabilă pentru anul 2018, achitată integral conform raportului de activitate, la termenele stabilite de Cameră, respectiv până la data de 31 martie 2019, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2019; c) raportul anual de activitate pentru anul 2018/declaraţia privind lipsa activităţii pentru anul 2018, depus/depusă la termenele stabilite prin reglementările Camerei, respectiv până la data de 15 februarie 2019, dar nu mai târziu de 31 decembrie 2019; d) pregătirea profesională structurată (obligatorie) aferentă anului 2019, efectuată la termenele stabilite prin reglementările Camerei, dar nu mai târziu de 31 ianuarie 2020. (4) Membrii Camerei cu drept de vot la Conferinţa Camerei din data de 11 iulie 2020, organizată prin vot la distanţă, sunt auditorii financiari desemnaţi să participe la Conferinţa Camerei, potrivit Normelor pentru desemnarea reprezentanţilor auditorilor financiari la Conferinţa Camerei Auditorilor Financiari din România, organizată, prin vot la distanţă, în data de 11 iulie 2020, aprobate prin Hotărârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 50/2020. (5) Nu se admite participarea la Conferinţa Camerei din data de 11 iulie 2020, organizată prin vot la distanţă, prin reprezentare sau împuternicire. ART. 2 (1) Votul la distanţă se va realiza prin utilizarea platformei puse la dispoziţia auditorilor financiari prin grija Camerei, respectiv platforma e-learning utilizată de Cameră pentru organizarea cursurilor: „elearning.cafr.ro“. (2) Platforma e-learning asigură dezbaterile şi votul pentru desfăşurarea lucrărilor Conferinţei Camerei, suportă logarea unui număr nelimitat de persoane în acelaşi timp şi îndeplineşte următoarele cerinţe: - se va putea stabili statutaritatea Conferinţei Camerei organizate prin vot la distanţă în vederea preluării de către aceasta a cerinţelor impuse de art. 6 alin. (4) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 2/2018 (Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei); – se va permite participanţilor să vizualizeze prezentarea materialelor; – se vor asigura dezbateri între preşedintele Camerei care va conduce Conferinţa şi participanţii la Conferinţă asupra documentelor supuse dezbaterii prin „forum“; – se va permite luarea de cuvânt a participanţilor prin „forum“; – se va permite participanţilor votul pentru materialele prezentate şi supuse dezbaterilor; – se va centraliza votul asupra materialelor. ART. 3 (1) Conferinţa Camerei dezbate şi aprobă documentele stabilite prin Hotărârea Consiliului Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 51/2020 privind organizarea, convocarea şi aprobarea ordinii de zi a Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România organizată, prin vot la distanţă, în data de 11 iulie 2020. (2) Documentele prevăzute la alin. (1) vor fi aduse la cunoştinţa membrilor Camerei prin postare pe site-ul CAFR, cu 30 de zile înainte de data Conferinţei Camerei, prin vot la distanţă, respectiv la data de 11 iunie 2020. (3) Documentele prevăzute la alin. (1) sunt disponibile pentru dezbatere publică pe platforma e-learning, începând cu data de 15 iunie 2020, membrii Camerei cu drept de vot putând face propuneri asupra documentelor, în termen de 10 zile de la postare, respectiv în intervalul 15 iunie-26 iunie 2020. (4) Toate propunerile primite asupra documentelor prevăzute la alin. (1), în intervalul menţionat la alin. (2), se vor centraliza prin grija executivului Camerei şi se vor prezenta în Conferinţa Camerei din data de 11 iulie 2020 de către preşedintele Camerei. (5) Toate instrucţiunile pentru participarea la Conferinţa Camerei din data de 11 iulie 2020, organizată, prin vot la distanţă, pe platforma e-learning, vor fi făcute cunoscute membrilor prin publicarea pe site-ul Camerei a unor demo-uri, instrucţiuni de logare, instrucţiuni de vot. ART. 4 (1) Conferinţa Camerei, organizată, prin vot la distanţă, pe platforma e-learning, în data de 11 iulie 2020, va avea loc în intervalul 9,30-12,30 şi va fi condusă de preşedintele Camerei. (2) Membrii cu drept de vot la Conferinţa Camerei din data de 11 iulie 2020, care au primit datele de autentificare, se vor loga pe platforma e-learning, în intervalul 9,30-10,00. (3) În vederea îndeplinirii cerinţelor impuse de art. 6 alin. (4) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei, cu privire la alegerea unui secretariat tehnic, format din 3 auditori financiari, care verifică îndeplinirea condiţiilor legale de întrunire şi asigurarea consemnării lucrărilor Conferinţei în procese-verbale, pe platforma e-learning se va afişa numărul de participanţi la ora 10,00, se vor înregistra prezentarea materialelor şi dezbaterile şi se va emite raportul referitor la vot, în vederea redactării procesului-verbal. (4) În măsura în care, la ora 10,00, numărul de participanţi nu reprezintă majoritatea simplă a membrilor cu drept de vot la Conferinţa Camerei, Conferinţa Camerei se va întruni la a doua convocare, în aceeaşi zi, cu aceeaşi ordine de zi, în intervalul orar 10,30-13,30. (5) Conferinţa Camerei întrunită la a doua convocare poate hotărî asupra subiectelor de pe ordinea de zi, prin votul majorităţii simple a membrilor prezenţi. ART. 5 Documentele cuprinse în ordinea de zi a Conferinţei Camerei vor fi prezentate pe scurt, pe platforma e-learning, întro sesiune video, în intervalul orar 10,30-12,30. ART. 6 (1) Votul se va exprima în intervalul orar 12,30-13,00 prin accesarea zonei de „vot“ din cadrul platformei e-learning. (2) În zona de „vot“ vor apărea punctele supuse votului, cuprinse în ordinea de zi, respectiv: - aprobarea raportului anual de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2019 (click VOTEZ); – aprobarea situaţiilor financiare anuale ale Camerei la data de 31 decembrie 2019 (click VOTEZ); – aprobarea execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli pentru exerciţiul financiar încheiat la data de 31 decembrie 2019; – aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru anul 2020; – aprobarea programului de activitate al Consiliului Camerei pentru anul 2020. (3) Fiecare membru care va vota va avea trei opţiuni de vot: „Pentru“, „Împotrivă“, „Abţinere“, putând fi utilizată o singură opţiune de vot. (4) Votul la Conferinţa Camerei din data de 11 iulie 2020 este vot deschis. (5) Este obligatorie votarea fiecărui punct de pe ordinea de zi. (6) După deschiderea votului în intervalul orar 12,30-13,00 fiecare membru are la dispoziţie 30 de minute pentru a vota. ART. 7 La sfârşitul perioadei de vot, platforma e-learning va centraliza votul. În baza votului livrat de platformă se va elabora hotărârea Conferinţei Camerei întrunite la data de 11 iulie 2020, prin vot la distanţă, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. ART. 8 (1) După terminarea votului, se deschide sesiunea de luări de cuvânt, în intervalul orar 13,00-13,30, iar persoanele interesate să adreseze întrebări accesează zona de „forum“ inclus în platforma e-learning. (2) Preşedintele Camerei va răspunde întrebărilor primite de la participanţii la Conferinţa Camerei, prin platforma e-learning, în a doua sesiune video. ART. 9 Prezenta procedură se aplică exclusiv în anul 2020, având în vedere situaţia de pandemie, până la adoptarea modificărilor Regulamentului de organizare şi funcţionare a Camerei. ART. 10 Prezenta procedură se completează cu prevederile Regulamentului de organizare şi funcţionare a Camerei, cu privire la desfăşurarea lucrărilor Conferinţei. ART. 11 În vederea bunei desfăşurări a organizării Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România se va respecta calendarul cuprins în anexa care face parte integrantă din prezenta procedură. ANEXA 1 la procedură Calendarul activităţilor pentru organizarea Conferinţei Camerei
┌─────────────────────────────┬────────┐
│Activitate │Termen │
├─────────────────────────────┼────────┤
│Convocarea Conferinţei │ │
│Camerei, organizată, prin vot│ │
│la distanţă, în data de 11 │11 iunie│
│iulie 2020 pe site-ul Camerei│2020 │
│(www.cafr.ro) şi în două │ │
│cotidiene │ │
├─────────────────────────────┼────────┤
│Transmiterea convocatorului │11 iunie│
│către membrii Camerei prin │2020 │
│e-mail │ │
├─────────────────────────────┼────────┤
│Publicarea pe site-ul CAFR │ │
│(www.cafr.ro) a documentelor │ │
│supuse aprobării Conferinţei │11 iunie│
│Camerei, organizată, prin vot│2020 │
│la distanţă, în data de 11 │ │
│iulie 2020 │ │
├─────────────────────────────┼────────┤
│Dezbaterea publică a │ │
│documentelor supuse aprobării│ │
│Conferinţei Camerei, │15 │
│organizată, prin vot la │iunie-26│
│distanţă, în data de 11 iulie│iunie │
│2020, pe platforma e-learning│2020 │
│(http://elearning.cafr.ro/), │ │
│primirea observaţiilor şi │ │
│propunerilor │ │
├─────────────────────────────┼────────┤
│Centralizarea observaţiilor │29 │
│şi propunerilor primite ca │iunie-2 │
│urmare a dezbaterii │iulie │
│documentelor │2020 │
├─────────────────────────────┼────────┤
│Organizarea Conferinţei │11 iulie│
│Camerei prin vot la distanţă,│2020 │
│în data de 11 iulie 2020 │ │
└─────────────────────────────┴────────┘
----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.