Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 29 august 2023  de implementare a programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 29 august 2023 de implementare a programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii

EMITENT: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 800 bis din 5 septembrie 2023
──────────
    Aprobată prin ORDINUL nr. 301 din 29 august 2023, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 800 bis din 5 septembrie 2023.
──────────
    1. Obiectivul Programului
    1.1. Programul pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, denumit în continuare Programul, este un program multianual de încurajare şi de stimulare a înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, implementat de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT), prin intermediul Agenţiilor pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii (AIMM) desemnate prin ordin al Ministrului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile OUG nr. 59/2023 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administraţiei publice centrale.
    1.2. Prin prezenta procedură se instituie o schemă de ajutor de minimis. Acordarea ajutoarelor de minimis în cadrul Programului se va face numai cu respectarea criteriilor privind ajutorul de minimis prevăzute de Regulamentul CE nr. 1407/2013 privind aplicarea art. 107 şi 108 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene ajutoarelor de minimis, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L352/24.12.2013, cu modificările şi completările ulterioare.
    1.3. Obiectivul Programului îl constituie organizarea Târgului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii - TIMM ediţia 2023, în 3 locaţii care vor fi stabilite prin prin ordin al Ministrului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, în vederea promovării spiritului antreprenorial, stimularea dezvoltării afacerilor şi ocupării forţei de muncă în domeniul IMM, facilitarea contactelor dintre potenţialii întreprinzători/întreprinderi mici şi mijlocii (IMM) şi agenţii economici/instituţiile publice sau private care oferă servicii pentru sectorul IMM, în scopul creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice ale IMM, stimularea şi susţinerea IMM inovative, promovarea produselor şi serviciilor, stimularea şi susţinerea internaţionalizării IMM.
    1.4. Prezenta schemă nu intră sub incidenţa obligaţiei de notificare către Comisia Europeană, în conformitate cu prevederile Regulamentului CE nr. 1.407/2013 privind aplicarea art.107 şi 108 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene ajutoarelor de minimis,cu modificările şi completările ulterioare.
    1.5. Programul urmăreşte, prin organizarea celor 3 evenimente TIMM - 2023, susţinerea întreprinderilor mici şi mijlocii prin:
    a) câştigarea de pieţe interne şi externe noi pentru produsele şi serviciile româneşti;
    b) stimularea cererii interne de servicii şi produse;
    c) creşterea vizibilităţii pe piaţa internă şi externă a întreprinderilor româneşti;
    d) dezvoltarea contactelor de afaceri şi stabilirea unor legături parteneriale;

    1.6. În cadrul Programului, înţelesurile unor termeni sunt următoarele:

    (1) întreprindere unică - include toate întreprinderile între care există cel puţin una dintre relaţiile următoare:
    a) o întreprindere deţine majoritatea drepturilor de vot ale acţionarilor sau ale asociaţilor unei alte întreprinderi;
    b) o întreprindere are dreptul de a numi sau revoca majoritatea membrilor organelor de administrare, de conducere sau de supraveghere ale unei alte întreprinderi;
    c) o întreprindere are dreptul de a exercita o influenţă dominantă asupra altei întreprinderi în temeiul unui contract încheiat cu întreprinderea în cauză sau în temeiul unei prevederi din contractul de societate sau din statutul acesteia;
    d) o întreprindere care este acţionar sau asociat al unei alte întreprinderi şi care controlează singură, în baza unui acord cu alţi acţionari sau asociaţi ai acelei întreprinderi, majoritatea drepturilor de vot ale acţionarilor sau ale asociaţilor întreprinderii respective.
        Întreprinderile care întreţin, prin intermediul uneia sau mai multor întreprinderi, relaţiile prevăzute la lit. a)-d) sunt considerate întreprinderi unice;



    (2) ajutor de minimis - reprezintă ajutoarele acordate unei întreprinderi unice care desfăşoară o activitate economică şi care nu depăşesc valoarea de 200.000 de euro într-o perioadă de 3 ani fiscali consecutivi, respectiv 100.000 de euro în cazul întreprinderilor ce activează în sectorul transportului rutier de mărfuri în contul terţilor sau contra cost.

    (3) activitate economică - orice activitate care constă în furnizarea de bunuri, servicii sau lucrări pe o piaţă;

    (4) furnizorul de ajutor de minimis - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului prin Agenţiile pentru IMM (AIMM) desemnate;

    (5) administratorii schemei de ajutor de minimis - AIMM desemnate prin ordin al al Ministrului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului;

    (6) data acordării ajutorului de minimis -data la care dreptul legal de a primi ajutorul este conferit beneficiarului, în conformitate cu regimul juridic naţional aplicabil, indiferent de data la care ajutorul se plăteşte întreprinderii respective.

    (7) beneficiar de ajutor de minimis - întreprindere care beneficiază de sprijin financiar nerambursabil în cadrul prezentei scheme de ajutor de minimis;

    (8) cheltuieli eligibile - cheltuieli ce pot fi finanţate de către furnizor în cadrul măsurii de ajutor de minimis.


    2. Descrierea Programului
    2.1. Programul constă în organizarea a trei evenimente TIMM ediţia 2023, în locaţiile care vor fi stabilite prin ordin al Ministrului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, pe o durată cuprinsă între minimul 3 zile şi maximum 5 zile fiecare.
    2.2. Perioadele de desfăşurare ale târgurilor, precum şi locaţiile vor fi afişate pe site-ul instituţiei cu cel puţin 5 zile înainte de desfăşurarea fiecărui eveniment.
    2.3. Profilul fiecărui eveniment în parte şi activităţile eligibile sunt:

    (1) Se va organiza de către AIMM desemnată ediţia 2023 TIMM pentru întreprinderile mici şi mijlocii care produc şi/sau dezvoltă tehnologii inovative şi care îndeplinesc condiţiile cumulative conform art. 4.3 din prezenta procedură de implementare.

    (2) Se va organiza de către AIMM desemnată ediţia 2023 TIMM pentru întreprinderile mici şi mijlocii cu activitate în domeniile Horeca şi care îndeplinesc condiţiile cumulative conform art. 4.3 din prezenta procedură de implementare.

    (3) Se va organiza de către AIMM desemnată ediţia 2023 TIMM pentru întreprinderile mici şi mijlocii cu activitate în domeniile IT şi cyber security şi care îndeplinesc condiţiile cumulative conform art. 4.3 din prezenta procedură de implementare.

    (4) În cadrul târgurilor beneficiarii eligibili vor putea prezenta produsele proprii şi vor putea desfăşura activităţi economice în condiţiile legislaţiei în vigoare;

    2.4. (1) Acţiunile desfăşurate în cadrul târgurilor sunt:
        ● expoziţii cu vânzare ale produselor şi serviciilor oferite;
        ● organizarea de seminarii, mese rotunde, ateliere de lucru şi prezentări în scopul promovării produselor şi serviciilor realizate de către participanţi, câştigării de pieţe externe noi pentru acest tip de produse şi servicii, creşterii numărului întreprinzătorilor de succes şi al îmbunătăţirii competenţelor antreprenoriale, obţinerii vizibilităţii pe piaţă a acestor branduri naţionale, organizare de întâlniri de lucru pentru dezvoltarea programelor pentru IMM;
        ● activităţi de promovare a evenimentului, atât înainte de desfăşurare, în vederea asigurării unei prezenţe consistente a publicului şi aplicanţilor ţintă, cât şi post-eveniment, în vederea publicităţii târgului naţional.

    (2) Acţiunile legate de organizarea şi desfăşurarea Programului se realizează de prin cele trei (3) AIMM - uri organizatoare, direct şi/sau prin externalizare în condiţiile legii, pe bază de contracte/acorduri de parteneriat încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, selectaţi, în condiţiile legii.
    (3) În vederea desfăşurării evenimentului, cele trei AIMM, în calitate de organizatori, vor coopera cu instituţiile publice şi/sau organizaţiile reprezentative ale întreprinderilor mici şi mijlocii la nivel naţional şi european.

    2.5. Din bugetul alocat desfăşurării activităţilor specifice Programului se pot suporta următoarele cheltuieli eligibile: realizare şi mentenanţă aplicaţie electronică de înscriere şi gestiune program, publicitate tv şi radio, editare de broşuri, editare de materiale de promovare şi prezentare, editare/multiplicare de materiale pentru conferinţe, seminare, mese rotunde, workshopuri şi prezentări, închiriere spaţii, utilităţi, amenajare standuri şi spaţii de conferinţe, achiziţie sau închiriere mijloace fixe şi/sau obiecte de inventar necesare desfăşurării evenimentului, transmitere de invitaţii, onorarii traineri, cheltuieli de protocol, cheltuieli pentru promovare în mediul on line şi social media, realizare content, realizare site eveniment, realizare identitate vizuală eveniment, realizare/promovare spot video eveniment, realizare grafică, închiriere corturi/pavilioane pentru evenimente în aer liber, promovare indoor/outdoor, organizarea de spectacole artistice în incinta şi pe perioada târgului, achiziţii de servicii necesare organizări evenimentului şi alte cheltuieli necesare organizării manifestărilor din cadrul evenimentului.
    2.6. Târgul Întreprinderilor Mici şi Mijlocii ediţia 2023 va fi organizat de către cele trei AIMM prin intermediul Unităţii de Implementare a Proiectului, a cărei componenţă şi atribuţii vor fi stabilite prin decizia Directorului Executiv al AIMM. Acţiunile legate de organizarea şi desfăşurarea Programului se realizează de către AIMM direct şi/sau pe bază de contracte/acorduri de parteneriat încheiate cu persoane fizice şi juridice de drept public sau privat, selectaţi în condiţiile legii.

    3. Bugetul, numărul de beneficiari şi durata Programului
    3.1. (1) Schema este valabilă până la 31 decembrie 2023, plăţile în cadrul schemei de minimis vor fi efectuate până la 31 decembrie 2024.

    3.2. Bugetul alocat schemei de minimis pentru anul bugetar 2023 este de 4.500 mii lei.
    3.3. Prin implementarea Programului se estimează acordarea de ajutor de minimis unui număr de maxim 300 de beneficiari în anul 2023.

    4. Tipurile de ajutor financiar de minimis
    4.1. Se asigură participarea gratuită la târg pentru aplicanţii selectaţi în urma înscrierii electronice în cadrul program.
    4.2. Pentru anul 2023 se va acorda fiecărui participant, o suma forfetară, în valoare de 2500 ron/ beneficiar, pentru cheltuieli destinate deplasării şi cazării participanţilor, condiţionată de prezenţa zilnică la TIMM ediţia 2023 pe întreaga perioadă de desfăşurare a evenimentului şi de respectarea procedurii de implementare a programului.
    4.3. Beneficiarii de ajutor de minimis în cadrul Programului
     Pot beneficia de prevederile programului operatorii economici: întreprinderi mici şi mijlocii definite conform prevederilor Legii nr.346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare care îndeplinesc cumulativ următoarele criterii:
    a) sunt organizate în baza Legii nr.31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare sau în baza Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 6/2011 pentru stimularea înfiinţării şi dezvoltării microîntreprinderilor de către întreprinzătorii debutanţi în afaceri cu modificările şi completările ulterioare;
    b) au capital social integral privat;
    c) se încadrează în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificările şi completările ulterioare;
    d) au completat formularul de înscriere (Anexa 1) în cadrul Programului, iar în urma verificării au fost selectaţi să participe la eveniment;
    e) nu au fost subiectul unei decizii/ ordin de recuperare a unui ajutor de stat/ de minimis a Comisiei Europene/ al unui alt furnizor de ajutor, sau, în cazul în care au făcut obiectul unei astfel de decizii, aceasta a fost deja executată şi creanţa a fost integral recuperată, inclusiv dobânda de recuperare aferentă.
    f) (1) nu au depăşit plafonul de minimis de 200.000,00 de euro pe durata a trei exerciţii financiare pentru o întreprindere unică, aşa cum este acesta definită de Regulamentul UE nr. 1407/2013 al Comisiei din 18 decembrie 2013 privind aplicarea articolelor 107 şi 108 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene ajutoarelor de minimis şi 100.000 de euro pe durata a trei exerciţii financiare pentru beneficiarii care desfăşoară activităţi de transport rutier de mărfuri în contul terţilor sau contra cost. Plafoanele se aplică indiferent de forma ajutorului de minimis sau de obiectivul urmărit şi indiferent dacă ajutorul este acordat din fonduri de la bugetul de stat sau din fonduri europene.


    4.4. În cadrul Programului nu sunt eligibile:
    a) activităţi de pescuit şi acvacultură, acoperite de Regulamentul (UE) nr. 1.379/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 decembrie 2013 privind organizarea comună a pieţelor în sectorul produselor pescăreşti şi de acvacultură, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 1.184/2006 şi (CE) nr. 1.224/2009 ale Consiliului şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 104/2000 al Consiliului*1);
     *1) Regulamentul (CE) nr. 104/2000 al Consiliului din 17 decembrie 1999 privind organizarea comună a pieţelor în sectorul produselor pescăreşti şi de acvacultură.

    b) activităţi legate de producţia primară a produselor agricole, aşa cum sunt enumerate în anexa nr. 1 la Tratatul instituind Comunitatea Europeană, cu excepţia produselor obţinute din pescuit şi acvacultură prevăzute în Regulamentul (UE) nr. 1.379/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 decembrie 2013 privind organizarea comună a pieţelor în sectorul produselor pescăreşti şi de acvacultură, de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 1.184/2006 şi (CE) nr. 1.224/2009 ale Consiliului şi de abrogare a Regulamentului (CE) nr. 104/2000 al Consiliului;
    c) activităţi de prelucrare şi comercializare a produselor agricole, aşa cum sunt enumerate în anexa nr. 1 la Tratatul instituind Comunitatea Europeană, în următoarele cazuri:
    (i) când valoarea ajutorului este stabilită pe baza preţului sau a cantităţii produselor de acest tip achiziţionate de la producătorii primari sau introduse pe piaţă de operatorii economici respectivi;
    (ii) când ajutorul este condiţionat de a fi parţial sau integral transferat producătorilor primari (fermieri).
    (iii) Prin prelucrarea produselor agricole se înţelege orice operaţiune efectuată asupra unui produs agricol care are drept rezultat un produs care este tot un produs agricol, cu excepţia activităţilor desfăşurate în exploataţiile agricole, necesare în vederea pregătirii unui produs de origine animală sau vegetală pentru prima vânzare.

    d) Prin comercializarea produselor agricole se înţelege deţinerea sau expunerea unui produs agricol în vederea vânzării, a punerii în vânzare, a livrării sau a oricărei alte forme de introducere pe piaţă, cu excepţia primei vânzări de către un producător primar către revânzători sau prelucrători şi a oricărei alte activităţi de pregătire a produsului pentru această primă vânzare; o vânzare efectuată de către un producător primar către consumatori finali este considerată comercializare în cazul în care se desfăşoară în localuri distincte, rezervate acestei activităţi;
    e) activităţi legate de export, şi anume ajutoarele legate direct de cantităţile exportate, de înfiinţarea şi funcţionarea unei reţele de distribuţie sau pentru alte cheltuieli curente legate de activitatea de export;
    f) ajutoarele condiţionate de utilizarea preferenţială a produselor naţionale faţă de produsele importate;
    g) operatorii economici care activează în sectorul carbonifer, aşa cum este definit în Regulamentul (CE) nr. 1.407/2002 al Consiliului din 23 iulie 2002 privind ajutorul de stat pentru industria cărbunelui;
    h) ajutoarele pentru achiziţionarea vehiculelor de transport rutier de marfă acordate operatorilor economici care au ca obiect de activitate prestarea de servicii de transport rutier de marfă în contul terţilor sau contra cost.
    i) producţie sau comercializare de armament, muniţii, explozibili, tutun, alcool, substanţe aflate sub control naţional, plante, substanţe şi preparate stupefiante şi psihotrope;
    j) producţie sau comercializare de produse energetice definite potrivit Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, activităţi de leasing;
        În cazul în care o întreprindere îşi desfăşoară activitatea atât în unul dintre sectoarele exceptate enumerate mai sus, cât şi în unul sau mai multe sectoare sau domenii de activitate incluse în domeniul de aplicare al prezentei scheme, prevederile acesteia se aplică ajutoarelor acordate pentru sectoarele neexceptate.
        Pentru a beneficia de prevederile schemei, întreprinderea în cauză trebuie să se asigure, prin mijloace corespunzătoare, precum separarea activităţilor sau o distincţie între costuri, că activităţile desfăşurate în sectoarele excluse din domeniul de aplicare nu beneficiază de ajutoare de minimis acordate în conformitate cu prezenta schemă.


    5. Modalitatea de derulare a programului
        MEAT, prin intermediul celor trei AIMM administrează, gestionează şi derulează programele de încurajare şi stimulare a înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, finanţate de la bugetul de stat, la nivel naţional şi la nivel local şi asigură managementul financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate de la bugetul de stat, conform Legii nr. 346/2004, cu modificările şi completările ulterioare, care transpune în legislaţia naţională Recomandarea (CE) nr. 361 din 6 mai 2003.

    6.1. Înscrierea în Program şi solicitarea acordului de principiu pentru participarea la Târgul IMM ediţia 2023 se face prin completarea în aplicaţia electronică a formularului de înscriere (anexa nr. 1) şi încărcarea documentelor specificate în anexa 1.
    6.2. Data de la care este activă completarea formularului de înscriere se comunică pe site-ul instituţiei cu cel puţin (cinci) 5 zile înainte de data începerii procesului de înregistrare propriu-zis.
    6.3. În vederea obţinerii acordului de principiu pentru participarea la Târgul IMM ediţia 2023, operatorul economic va completa şi va transmite formularul de înscriere în Program (anexa nr. 1) începând cu ora 10,00 a primei zile de înscriere până la ora 20,00 a ultimei zile de înscriere, cu posibilitatea de prelungire până la epuizarea locurilor aferente târgului. Admiterea în Program se va face conform anexei 1, în limita maximă de 300 de locuri existente.
    6.4. Formularul de înscriere, corect şi integral completat, va putea fi transmis în aplicaţia electronică.
        Actele care se vor ataşa la înscriere sunt următoarele:
    a) Formular pentru înscriere la Târgul IMM ediţia 2023 (anexa nr. 1);
    b) declaraţia pe propria răspundere privind ajutoarele de stat şi ajutoarele de minimis primite;
    c) declaraţia pe propria răspundere privind încadrarea în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii pentru anul fiscal 2022 şi anul 2021 (cuprinzând cifra de afaceri anuală netă, valoarea activelor totale şi numărul mediu anual de salariaţi, stabilite conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi calculate potrivit anexei 4;
    d) împuternicirea semnată de reprezentantul legal al solicitantului, în cazul în care o altă persoană decât acesta semnează documentaţia la Târgul IMM ediţia 2023 (anexa nr. 2);
    e) declaraţie pe propria răspundere a reprezentantul legal al solicitantului că nu a făcut obiectul unei decizii a Comisiei Europene/Consiliului Concurenţei sau a altui furnizor de ajutor de stat/de minimis de recuperare a unui ajutor de stat/de minimis sau, în cazul în care a făcut obiectul unei astfel de decizii, aceasta a fost deja executată şi creanţa a fost integral recuperată.


    6.5. După încheierea perioadei de înscriere, MEAT şi cele trei AIMM organizatoare vor face public pe site-ul instituţiei, lista cu solicitanţii înscrişi în Program, atât în limita locurilor disponibile cât şi în lista de aşteptare.
    7. Verificarea şi selecţia beneficiarilor
    7.1. Verificarea şi selecţia aplicanţilor se vor face de către unitatea de implementare programe denumită în continuare UIP, din cadrul celor trei AIMM organizatoare.
    7.2. În vederea administrării corespunzătoare a Programului, în cadrul celor trei AIMM organizatoare se constituie: UIP, ale cărei număr de persoane, atribuţii şi responsabilităţi vor fi stabilite prin decizia directorului executiv al AIMM.
    7.3. UIP din cadrul fiecărei AIMM va verifica, în termen de 5 zile lucrătoare de la afişarea pe site a listei cu solicitanţii înscrişi în Program, documentaţia încărcată online. Se pot solicita clarificări sau completări ale documentelor încărcate în aplicaţie, cu termen de răspuns 2 zile. După finalizarea verificării, UIP din cadrul fiecărei AIMM va transmite aplicanţilor prin intermediul aplicaţiei sau poştei electronice scrisoare de respingere în cazul în care se constată că:
    - documentaţia încărcată este incorectă;
    – solicitanţii au declarat în formularul de înscriere informaţii care nu sunt corecte/reale;
    – solicitanţii nu îndeplinesc criteriile de eligibilitate prevăzute în prezenta procedură;
    – activitatea solicitantului sau produsele/serviciile pe care le comercializează/produce nu face/fac obiectul prezentului program conform prezentei proceduri de implementare.
        Pentru solicitanţii acceptaţi de principiu de către UIP, fiecare AIMM va transmite prin intermediul aplicaţiei sau poştei electronice scrisoarea de înştiinţare privind acceptarea participării la Târgul IMM ediţia 2023, în limita locurilor disponibile / în afara locurilor disponibile, după caz.

    7.4. MEAT va publica pe site-ul instituţiei lista cu aplicanţii admişi şi respinşi pentru participare la târgul naţional.

    8. Primirea şi soluţionarea contestaţiilor
    8.1. În conformitate cu dispoziţiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, în situaţia în care solicitantul se consideră vătămat într-un drept al său sau într-un interes legitim în urma comunicării UIP, acesta are dreptul de a urma procedura prevăzută în aceste situaţii.
    8.2. Astfel, solicitantul se poate adresa AIMM respectiv, formulând o contestaţie, în termen de maxim 3 zile calendaristice de la data primirii scrisorii de respingere.
    8.3. Contestaţia se formulează în scris în aplicaţie sau va fi transmisă la adresa de e-mail al AIMM desemnată şi va cuprinde:
    - datele operatorului economic;
    – obiectul contestaţiei;
    – motivele de fapt şi de drept pe care se întemeiază contestaţia;
    – dovezile pe care se întemeiază;
    – semnătura reprezentantului legal al operatorului economic sau a împuternicitului acestuia.

    8.4. Termenul de soluţionare este de 3 zile lucrătoare de la data primirii contestaţiei.
    8.5. Comunicarea soluţionării contestaţiei se va face prin intermediul aplicaţiei electronice sau pe adresa de e-mail a aplicantului.
    8.6. Pentru soluţionarea contestaţiilor se va constitui în cadrul fiecărei AIMM organizatoare o comisie de soluţionare a contestaţiilor formată din membrii care nu au participat la evaluarea dosarului.
    8.7. Numărul de persoane, atribuţiile şi responsabilităţile fiecărei comisii de soluţionare a contestaţiilor vor fi stabilite prin decizia directorului executiv al fiecărei AIMM organizatoare

    9. Alocarea sumei forfetare
    9.1. Participanţii vor depune în aplicaţia electronică cererea-tip de decontare (anexa nr.6) pentru acordarea sumei forfetare de 2500 lei/beneficiar, în maximum 10 zile lucrătoare de la închiderea târgului. Prin participanţi se înţeleg beneficiarii care au fost prezenţi pe toată perioada evenimentului.
    9.2. Acordarea sumei forfetare se va face pe baza validării participării solicitantului conform Tabelului de prezenta şi a Procesului verbal de participare.
    9.3. Virarea efectivă a sumei care constituie Ajutor Financiar Nerambursabil (AFN) se va face de către UIP, pe baza deciziei Directorului Executiv al respectivei AIMM, exprimată prin ordonanţare individuală, în contul ce cuprinde cifrele 50.70, deschis de beneficiar la unitatea Trezoreria Statului în a cărei rază teritorială îşi au sediul sau la care sunt luaţi în evidenţă fiscală, în condiţiile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.146/2002 republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    9.4. Nerespectarea oricărei prevederi stipulate de prezenta procedură de către beneficiari duce la neacordarea alocaţiei financiare nerambursabile sub formă de sumă forfetară.
    9.5. (1) Recuperarea ajutorului de minimis acordat, în caz de nerespectare a prezentei proceduri, se va efectua conform prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 77/2014 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, precum şi pentru modificarea şi completarea Legii concurenţei nr. 21/1996, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 20/2015, cu modificările ulterioare.
    (2) Valoarea ajutorului de minimis recuperat se completează şi cu valoarea dobânzii aferente, datorată de la data plăţii ajutorului până la data recuperării integrale a acestuia. Rata dobânzii aplicabile este cea stabilită prin Regulamentul (CE) nr. 794/2004 al Comisiei din 21 aprilie 2004 de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2015/1.589 al Consiliului de stabilire a normelor de aplicare a articolului 108 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L 140 din 30.04.2004, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2015/1.589 al Consiliului din 13 iulie 2015 de stabilire a normelor de aplicare a articolului 108 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L 248 din 24.09.2015.

    9.6. Schema de ajutor de minimis va fi publicată pe site-ul MEAT, iar în termen de 15 zile de la data adoptării se transmite spre informare Consiliului Concurenţei, în conformitate cu art. 17 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 77/2014, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 20/2015, cu modificările ulterioare.
    9.7. Raportarea şi monitorizarea ajutoarelor acordate în baza prezentei scheme de minimis se fac în conformitate cu legislaţia comunitară şi cu prevederile Regulamentului privind procedurile de monitorizare a ajutoarelor de stat, pus în aplicare prin Ordinul preşedintelui Consiliului Concurenţei nr. 441/2022.
    9.8. MEAT, prin intermediul celor trei AIMM, va acorda un ajutor de minimis după ce va verifica pe baza declaraţiei pe propria răspundere a operatorului economic că este respectată regula cumulului la nivelul întreprinderii unice, precum şi faptul că suma totală a ajutoarelor de minimis primite pe parcursul unei perioade de 3 ani fiscali, inclusiv anul fiscal în curs, fie din surse de la bugetul de stat sau din bugetul autorităţilor locale, fie din surse europene, nu depăşeşte la nivelul întreprinderii unice pragul de 200.000 de euro, echivalent în lei, respectiv 100.000 de euro în cazul ajutoarelor de minimis acordate pentru sprijinirea de activităţi în domeniul transportului rutier de mărfuri în contul terţilor sau contra cost.
    9.9. Furnizorul de ajutor de minimis, respectiv MEAT- fiecare din cele trei AIMM, păstrează evidenţa detaliată a ajutoarelor acordate în baza prezentei scheme pe o durată de 10 ani de la data la care ultima alocare specifică a fost acordată în baza prezentei scheme. Această evidenţă trebuie să conţină toate informaţiile necesare pentru a demonstra respectarea condiţiilor impuse de legislaţia comunitară în domeniul ajutorului de stat/ajutorului de minimis.
    9.10. Operatorii economici beneficiari de ajutor în cadrul Programului vor ţine o evidenţă specifică a ajutoarelor primite conform prezentei scheme, a altor scheme de minimis şi a altor ajutoare de stat. Aceştia sunt obligaţi să arhiveze evidenţa specifică şi să o păstreze pe o perioadă de 10 ani.
    9.11. Pe baza unei cereri scrise, MEAT va transmite Comisiei Europene, prin intermediul Consiliului Concurenţei, în 20 de zile lucrătoare sau în termenul fixat în cerere, toate informaţiile pe care Comisia Europeană le consideră necesare pentru evaluarea respectării condiţiilor acestei scheme de ajutor de minimis.
    9.12. Furnizorul are obligaţia de a supraveghea permanent ajutoarele de minimis acordate aflate în derulare şi de a dispune măsurile ce se impun în cazul încălcării condiţiilor impuse prin prezenta schemă sau prin legislaţia naţională sau europeană aplicabilă la momentul respectiv.
    9.13. Furnizorul are obligaţia de a transmite Consiliului Concurenţei, în formatul şi în termenul prevăzute de Regulamentul privind procedurile de monitorizare a ajutoarelor de stat, pus în aplicare prin Ordinul preşedintelui Consiliului Concurenţei nr. 441/2022, toate datele şi informaţiile necesare pentru monitorizarea ajutoarelor de minimis la nivel naţional.
    9.14. În cazul în care există îndoieli serioase cu privire la datele transmise de furnizor, Consiliul Concurenţei poate să solicite date şi informaţii suplimentare şi, după caz, să facă verificări la faţa locului.
    9.15. În cazul în care furnizorul nu are date definitive privind valoarea ajutorului de minimis, acesta va transmite valori estimative.
    9.16. Erorile constatate de furnizor şi corecţiile legale, anulări, recalculări, recuperări, rambursări, se raportează până la 31 martie a anului următor anului de raportare.
    9.17. Furnizorul va informa Consiliul Concurenţei cu privire la orice modificare adusă măsurilor de sprijin, în termen de 5 zile de la momentul la care acest eveniment a avut loc.
    9.18. Furnizorul are obligaţia, conform prevederilor art. 29 din Regulamentul privind Registrul ajutoarelor de stat, pus în aplicare prin Ordinul preşedintelui Consiliului Concurenţei nr. 437/2016, de a încărca măsura de ajutor de minimis în Registrul electronic al ajutoarelor de stat (RegAs), în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la intrarea ei în vigoare.
    9.19. Administratorul schemei de ajutor de minimis are obligaţia de a încărca în RegAs contractele de finanţare şi contractele de subvenţie, ajutoarele de minimis plătite, eventualele obligaţii de rambursare şi rambursări efective aferente acestora etc. în termen de maximum 7 zile lucrătoare de la data semnării actelor sau efectuării plăţilor, după caz.

    10. Reguli privind cumulul ajutoarele de minimis
    a.) Ajutorul de minimis se consideră acordat în momentul în care dreptul legal de a beneficia de acesta este conferit întreprinderii, în temeiul legislaţiei naţionale aplicabile, indiferent de data la care ajutorul de minimis este plătit. În cadrul prezentului program, ajutorul de minimis se consideră acordat la data semnării de ambele părţi a procesului verbal de prezenţă la TIMM.
    b.) Ajutorul se acordă întreprinderilor în limita sumei reprezentată de pragul de minimis, astfel:
    (i) valoarea brută*2) totală a ajutoarelor de minimis acordate unei întreprinderi unice nu poate depăşi echivalentul în lei*3) a 200.000 de euro, pe o perioadă de trei ani fiscali consecutivi, indiferent dacă ajutorul a fost acordat din surse naţionale sau comunitare.
        *2) plafoanele ajutorului de minimis sunt exprimate în numerar, ca valoare brută, adică înainte de orice deducere de impozite şi taxe.
        *3) la data semnării contractului de finanţare.

    (ii) pentru agenţii economici care efectuează transport rutier de mărfuri în contul terţilor sau contra cost valoarea brută totală a ajutoarelor de minimis acordate unei întreprinderi unice nu poate depăşi echivalentul în lei a 100.000 de euro, pe o perioadă de trei ani fiscali consecutivi, indiferent dacă ajutorul a fost acordat din surse naţionale sau europene.

    c.) În cazul în care valoarea totală a ajutoarelor de minimis acordate unei întreprinderi unice pe o perioadă de trei ani consecutivi, cumulată cu valoarea alocării financiare acordate în conformitate cu prevederile prezentei scheme, depăşeşte pragul de 200.000 de euro (100.000 de euro pentru întreprinderile care efectuează transport de mărfuri în contul terţilor sau contra cost), echivalent în lei, solicitantul poate alege între reducerea valorii ajutorului solicitat astfel încât să se încadreze în plafon, sau rambursarea totală sau parţială a ajutorului anterior obţinut, pentru a fi respectat plafonul de minimis .
    d.) În cazul fuziunilor sau al achiziţiilor, atunci când se stabileşte dacă un nou ajutor de minimis acordat unei întreprinderi noi sau întreprinderii care face achiziţia depăşeşte plafonul relevant, se iau în considerare toate ajutoarele de minimis anterioare acordate tuturor întreprinderilor care fuzionează. Ajutoarele de minimis acordate legal înainte de fuziune sau achiziţie rămân legal acordate.
    e.) În cazul în care o întreprindere se împarte în două sau mai multe întreprinderi separate, ajutoarele de minimis acordate înainte de separare se alocă întreprinderii care a beneficiat de acestea, şi anume, în principiu, întreprinderii care preia activităţile pentru care au fost utilizate ajutoarele de minimis. În cazul în care o astfel de alocare nu este posibilă, ajutoarele de minimis se alocă proporţional pe baza valorii contabile a capitalului social al noilor întreprinderi la data la care separarea produce efecte.
    f.) Ajutorul de minimis acordat prin prezenta măsură poate fi cumulat cu ajutoarele de minimis acordate în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 360/2012*4) al Comisiei, cu modificările şi completările ulterioare, în limita plafonului stabilit în regulamentul respectiv.
     *4) Regulamentul (UE) nr. 360/2012 al Comisiei din 25 aprilie 2012 privind aplicarea articolelor 107 şi 108 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene în cazul ajutoarelor de minimis acordate întreprinderilor care prestează servicii de interes economic general (art 2 alin 2 - "Valoarea totală a ajutoarelor de minimis acordate unei întreprinderi care prestează servicii de interes economic general nu depăşeşte 500 000 EUR pentru o perioadă de trei ani fiscali").

    g.) Ajutoarele de minimis pot fi cumulate cu ajutoare de minimis acordate în conformitate cu alte regulamente de minimis în limita plafonului de 200.000 de euro (100.000 de euro pentru întreprinderile care efectuează transport rutier de mărfuri în contul terţilor sau contra cost) echivalent în lei.
    h.) Ajutoarele de minimis acordate în cadrul prezentei scheme nu se vor cumula cu alte ajutoare de stat în sensul art. 107 (1) din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene, acordate pentru aceleaşi costuri eligibile (legate de acelaşi proiect de investiţii) sau cu ajutoarele de stat acordate pentru aceeaşi măsură de finanţare prin capital de risc, dacă un astfel de cumul ar depăşi intensitatea sau valoarea maximă a ajutorului stabilită pentru condiţiile specifice ale fiecărui caz de un regulament privind exceptările în bloc sau printr-o decizie adoptată de Comisia Europeană. Ajutoarele de minimis care nu se acordă sau nu sunt legate de costuri eligibile specifice pot fi cumulate cu alte ajutoare de stat acordate în temeiul unui regulament de exceptare pe categorii sau al unei decizii adoptate de Comisie.

    10. Confidenţialitate
    10.1. Documentele depuse de către solicitanţi în cadrul Programului sunt confidenţiale, membrii UIP având obligaţia de a nu dezvălui informaţii menţionate în acestea către terţe persoane, cu excepţia cazului în care informaţiile sunt furnizate organelor abilitate ale statului în exercitarea atribuţiilor ce le revin.
    10.2. MEAT şi fiecare dintre cele trei AIMM sunt autorizate să publice, în orice formă şi mediu, incluzând internetul, informaţiile referitoare la numele beneficiarului, valoarea AFN acordat sub forma forfetară şi aşezarea geografică (localitatea şi judeţul).
    Anexele 1-6 fac parte integrantă din prezenta Procedura


    ANEXA 1

        la procedură




        FORMULAR DE ÎNSCRIERE *)

┌──────────────────────────────────────┐
│Denumirea completă a solicitantului │
├──────────────────────────────────────┤
│Judeţul │
├──────────────────────────────────────┤
│Adresa solicitantului │
├──────────────────────────────────────┤
│Telefon │
├──────────────────────────────────────┤
│Adresă de e-mail │
├──────────────────────────────────────┤
│Numele reprezentatului legal │
├──────────────────────────────────────┤
│Funcţia reprezentatului legal │
├──────────────────────────────────────┤
│Numărul de telefon al reprezentatului │
│legal │
├──────────────────────────────────────┤
│Numele persoanei de contact │
├──────────────────────────────────────┤
│Numărul de telefon al persoanei de │
│contact │
├──────────────────────────────────────┤
│E-mail persoană de contact │
├──────────────────────────────────────┤
│Cod unic de înregistrare │
├──────────────────────────────────────┤
│Nr. de înregistrare la Oficiul │
│Registrului Comerţului │
├──────────────────────────────────────┤
│Cererea de participare la TIMM 2023 │
├──────────────────────────────────────┤
│Declaraţie pe proprie răspundere │
│privind ajutoarele de stat şi │
│ajutoarele de minimis │
├──────────────────────────────────────┤
│Declaraţia pe propria răspundere │
│privind încadrarea în categoria │
│întreprinderilor mici şi mijlocii │
├──────────────────────────────────────┤
│Declaraţie pe proprie răspundere că nu│
│are datorii la bugetul general │
│consolidat │
├──────────────────────────────────────┤
│Împuternicirea semnată de │
│reprezentantul legal al │
│solicitantului, în cazul în care o │
│altă persoană decât aceasta semnează │
│cererea de participare la TIMM 2023 │
├──────────────────────────────────────┤
│Copia certificată a buletinului de │
│identitate/cărţii de identitate al/a │
│reprezentantului legal / │
│împuternicitului societăţii │
│solicitante (după caz); │
├──────────────────────────────────────┤
│Categoria solicitantului │
├──────────────────────────────────────┤
│Microîntreprindere │
├──────────────────────────────────────┤
│Întreprindere mică │
├──────────────────────────────────────┤
│Întreprindere mijlocie │
├──────────────────────────────────────┤
│Codul CAEN pentru care se accesează │
│Programul: │
├──────────────────────────────────────┤
│Suma forfetară solicitată: maximum │
│2500 lei │
├────────────────────────────────┬──┬──┤
│Bifaţi cu da sau nu următoarea │ │ │
│opţiune: Pentru participarea la │DA│NU│
│TIMM 2023 îmi voi amenaja în │ │ │
│regim propriu standul societăţii│ │ │
└────────────────────────────────┴──┴──┘


    ANEXA 2

        la procedură




        CERERE-TIP DE PARTICIPARE LA
        TÂRGUL PENTRU ÎNTREPRINDERI MICI ŞI MIJLOCII
        (Se completează toate rubricile din formularul-tip în limba română)
    SECŢIUNEA A
    Date solicitant
    Operatori economici
        Subscrisa ...................... având datele de identificare menţionate în Formularul de înscriere (Anexa nr. 1 la Procedura de implementare a schemei de ajutor de minimis prevăzută în cadrul Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM 2023, nr. ....../2023) reprezentantă legal prin dl/dna ......................, având calitatea de ........................., solicit participarea în condiţiile prevederilor Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM 2023, la Târgul Întreprinderilor Mici şi Mijlocii - TIMM 2023 ORGANIZAT LA ...........................
        Cont bancar*2) ............................ deschis la Banca ..............................
     *2) în conturile deschise la bănci comerciale din România pentru operatorii economici care nu pot deschide conturi la trezoreria Statului în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 146/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

        Nr. RUE ...........................
     Nr. cont ce cuprinde grupul de cifre 5070, deschis la Trezoreria Statului/nr. ................ în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare: ..........................
        Forma juridică: .............................
        Forma de proprietate 100% privată DA [] NU []
        Capitalul social: ........... lei deţinut de
    - persoane fizice ...........%
    – persoane juridice .........%

        Numărul mediu anual de personal (în anul fiscal anterior) .........
        Cifra de afaceri anuală netă (conform ultimei situaţii financiare anuale aprobate) ............. lei
    SECŢIUNEA B
    Categoria solicitantului
        Bifaţi categoria în care vă încadraţi:
        Microîntreprindere []
        Întreprindere mică []
        Întreprindere mijlocie []

        Codul CAEN pentru se accesează Programul este ...........
        Descrieţi produsele/serviciile pe care doriţi să le promovaţi în cadrul târgului

┌──────────────────────────────────────┐
│ │
└──────────────────────────────────────┘

        Organizaţi evenimente în cadrul standului expoziţional pe perioada târgului? [Da][] [NU][]
        Dacă da, vă rugăm să le descrieţi pe scurt

┌──────────────────────────────────────┐
│ │
└──────────────────────────────────────┘

        NOTĂ!
        Solicitantul nu este obligat să suporte nici o taxă din partea niciunei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri. Reprezentanţii AIMM pot discuta cu solicitanţii oricare dintre elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.

        Semnătura autorizată solicitantului*)
        *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeaşi persoană autorizată să reprezinte legal societatea.

        Numele ......................
        Semnătura ...................
        Data semnării ...............

    ANEXA 3.1

        la procedură




        Declaraţie pe propria răspundere

    Operatori economici
        Subsemnatul(a) ......................, identificat(ă) cu B.I./C.I. seria .... nr. ......, eliberat(ă) de ...................... la data de ................., cu domiciliul în localitatea ......................, str. ................. nr. ..., bl. ...., sc. ...., ap. ......, sectorul/judeţul .............., în calitate de reprezentant legal al solicitantului ......................, declar pe propria răspundere că toate informaţiile furnizate şi consemnate în prezenta cerere sunt corecte şi complete.
        Înţeleg că orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor în scopul de a obţine avantaje pecuniare este pedepsită conform legii.
        De asemenea, declar pe propria răspundere că la nivelul întreprinderii unice, în ultimii 3 (trei) ani fiscali, inclusiv anul în curs:
        [] nu am beneficiat de ajutoare de stat şi de ajutoare de minimis;
        [] am beneficiat de ajutoare de stat şi de ajutoare de minimis:


┌────┬──────────┬──────────┬────────────┬──────────┬──────────┐
│ │ │ │ │Programul │ │
│ │Anul │ │ │prin care │Cuantumul │
│Nr. │acordării │Forma │Instituţia │a │ajutorului│
│crt.│ajutorului│ajutorului│finanţatoare│beneficiat│acordat │
│ │ │ │ │de │ │
│ │ │ │ │finanţare │ │
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┴──────────┴────────────┴──────────┼──────────┤
│TOTAL │ │
└──────────────────────────────────────────────────┴──────────┘

    În conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 1407/2013 privind aplicarea articolelor 107 şi 108 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene a ajutoarelor de minimis.
        Declar pe propria răspundere că întreprinderea nu se află în procedură de executare silită, reorganizare judiciară, faliment, închidere operaţională, dizolvare, lichidare sau administrare specială; că întreprinderea nu are activităţile suspendate sau alte situaţii similare reglementate de lege.
        Declar pe propria răspundere că împotriva întreprinderii nu au fost emise decizii de recuperare a unui ajutor de stat/ajutor de minimis sau în cazul în care asemenea decizii au fost emise acestea au fost executate.
        Declar pe propria răspundere că întreprinderea nu a beneficiat şi nu va beneficia de ajutoare de stat pe alte scheme de minimis de la alţi furnizori de ajutor de stat pe aceleaşi costuri eligibile pentru care a solicitat ajutor de stat în temeiul prezentei scheme;
        Declar pe propria răspundere că întreprinderea nu a beneficiat de ajutoare ilegale;
        Declar pe propria răspundere că datele din această declaraţie şi din anexe sunt conforme cu realitatea.
        Reprezentantul legal/împuternicitul operatorului economic*1)
        *1) Cererile şi toate celelalte documente vor fi semnate de aceeaşi persoană (reprezentant legal sau împuternicit).

        Numele ......................
        Funcţia: ....................
        Semnătura ...................
        Data semnării: ..............

    ANEXA 3.2

        la procedură




                                       DECLARAŢIE
    privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii
    I. Datele de identificare ale întreprinderii
        Denumirea întreprinderii ...................
        Adresa sediului social .....................
        Cod unic de înregistrare ...................
    Numele şi funcţia .........(Preşedintele Consiliului de Administraţie, Director general sau echivalent)...........

    II. Tipul întreprinderii
        Indicaţi, după caz, tipul întreprinderii:
        [ ] Întreprindere autonomă În acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt preluate doar din situaţia economico-financiară a întreprinderii solicitante. Se va completa doar declaraţia, fără anexa nr. 4 la Procedura de implementare a schemei transparente de ajutor de minimis prevăzută în cadrul Programului pentru organizarea Târgului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii
     [ ] Întreprindere parteneră Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform anexei nr. 4 la procedură, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.
     [ ] Întreprindere legată Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate conform anexei nr. 4 la procedură, precum şi a fişelor adiţionale care se vor ataşa la declaraţie.


    III. Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii*1)
     *1) Datele sunt calculate în conformitate cu art. 6 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare.

┌──────────────────────────────────────┐
│Exerciţiul financiar de referinţă*1) │
├─────────┬────────────────┬───────────┤
│Numărul │Cifra de afaceri│Active │
│mediu │anuală netă (mii│totale (mii│
│anual de │lei/mii €) │lei/mii €) │
│salariaţi│ │ │
├─────────┼────────────────┼───────────┤
│ │ │ │
├─────────┼────────────────┼───────────┤
│ │ │ │
└─────────┴────────────────┴───────────┘

        *2) Datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi, respectiv pentru anul 2021

┌───────────────────────┬──────────────┐
│Important: Precizaţi │ │
│dacă, faţă de │[ ] Nu │
│exerciţiul financiar │ │
│anterior, datele ├──────────────┤
│financiare au │ │
│înregistrat modificări │[ ] Da (în │
│care determină │acest caz se │
│încadrarea │va completa şi│
│întreprinderii într-o │se va ataşa o │
│altă categorie │declaraţie │
│(respectiv │referitoare la│
│micro-întreprindere, │exerciţiul │
│întreprindere mică, │financiar │
│mijlocie sau mare). │anterior) │
│ │ │
└───────────────────────┴──────────────┘


        Declar pe propria răspundere că datele din această declaraţie şi din anexe sunt conforme cu realitatea.
        Reprezentantul legal/împuternicitul operatorului economic*3)
        *3) Cererile şi toate celelalte documente vor fi semnate de aceeaşi persoană (reprezentant legal sau împuternicit).

        Numele ....................
        Funcţia: ..................
        Semnătura .................
        Data semnării: ............

    ANEXA 4

        la procedură




                                        CALCULUL
                      pentru întreprinderile partenere sau legate
        Secţiunile care trebuie incluse, după caz:
    - secţiunea A, dacă întreprinderea solicitantă are cel puţin o întreprindere parteneră (precum şi orice fişe adiţionale);
    – secţiunea B dacă întreprinderea solicitantă este legată cu cel puţin o întreprindere (precum şi orice fişe adiţionale).

        Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate

┌─────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţă - anul 2022 │
├────────────────┬─────────┬───────┬──────┤
│ │ │Cifra │ │
│ │ │de │Total │
│ │Numărul │afaceri│active│
│ │mediu │anuală │(mii │
│ │anual de │netă │lei/ │
│ │salariaţi│(mii │mii €)│
│ │ │lei/ │ │
│ │ │mii €) │ │
├────────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│1. Datele*1) │ │ │ │
│întreprinderii │ │ │ │
│solicitante sau │ │ │ │
│din situaţiile │ │ │ │
│financiare │ │ │ │
│anuale │ │ │ │
│consolidate (se │ │ │ │
│vor introduce │ │ │ │
│datele din │ │ │ │
│tabelul B1 din │ │ │ │
│secţiunea │ │ │ │
│B*2)) │ │ │ │
├────────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│2. Datele │ │ │ │
│cumulate*1) în │ │ │ │
│mod proporţional│ │ │ │
│ale tuturor │ │ │ │
│întreprinderilor│ │ │ │
│partenere, dacă │ │ │ │
│este cazul (se │ │ │ │
│vor introduce │ │ │ │
│datele din │ │ │ │
│secţiunea A) │ │ │ │
├────────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│3. Datele │ │ │ │
│cumulate ale │ │ │ │
│tuturor │ │ │ │
│întreprinderilor│ │ │ │
│legate*1) (dacă │ │ │ │
│există) - dacă │ │ │ │
│nu au fost deja │ │ │ │
│incluse prin │ │ │ │
│consolidare la │ │ │ │
│pct. 1 din acest│ │ │ │
│tabel (se vor │ │ │ │
│introduce datele│ │ │ │
│din tabelul B2 │ │ │ │
│din secţiunea B)│ │ │ │
├────────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│TOTAL │ │ │ │
└────────────────┴─────────┴───────┴──────┘

        *1) Datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale sunt cele realizate în ultimul exerciţiu financiar raportate în situaţiile financiare anuale aprobate de acţionari sau asociaţi. În cazul întreprinderilor nou înfiinţate datele cu privire la numărul mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anuală netă şi activele totale se determină şi se declară pe propria răspundere.
        *2) Datele întreprinderii, inclusiv numărul mediu anual de salariaţi, sunt determinate pe baza situaţiilor financiare anuale şi a datelor întreprinderii sau, atunci când este cazul, pe baza situaţiilor financiare anuale consolidate ale întreprinderii ori a situaţiilor financiare anuale consolidate în care întreprinderea este inclusă.
        Datele incluse în secţiunea "Total" din tabel trebuie introduse în tabelul "Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii" din Anexa nr. 4 la Procedura de implementare a schemei transparente de ajutor de minimis.
    SECŢIUNEA A

                                ÎNTREPRINDERI PARTENERE
        Pentru fiecare întreprindere pentru care a fost completată "fişa de parteneriat" (câte o fişă pentru fiecare întreprindere parteneră a întreprinderii solicitante şi pentru orice întreprindere parteneră a oricărei întreprinderi legate, ale cărei date nu au fost încă incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale acelei întreprinderi legate), datele din această fişă de parteneriat trebuie să fie introduse în tabelul de mai jos.
        Date de identificare şi date financiare preliminare
        Tabelul A.1

┌───────────────────────────────────────────────────┬─────────┬───────┬──────┐
│Întreprinderea parteneră - Date de identificare │ │ │ │
├──────────────┬────────┬────────────┬──────────────┤ │Cifra │ │
│ │ │ │Numele şi │ │de │ │
│ │ │ │prenumele │Numărul │afaceri│Active│
│ │ │ │Preşedintelui │mediu │anuală │totale│
│Numele sau │Adresa │Cod unic de │Consiliului de│anual de │netă │(mii │
│denumirea │sediului│înregistrare│administraţie,│salariaţi│(mii │lei/ │
│întreprinderii│social │ │Directorului │ │lei/mii│mii €)│
│ │ │ │General sau │ │€) │ │
│ │ │ │echivalentului│ │ │ │
│ │ │ │acestuia │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│3. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│4. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│5. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│6. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│7. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│8. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┴────────┴────────────┴──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│Total: │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────────────┴─────────┴───────┴──────┘


        NOTĂ:
        Aceste date sunt rezultatul unui calcul proporţional efectuat pe baza "fişei de parteneriat", pentru fiecare întreprindere cu care întreprinderea solicitantă este direct sau indirect parteneră.
        Datele introduse în secţiunea "Total" vor fi introduse la pct. 2 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (referitor la întreprinderile partenere).
        Aceste date rezultă din situaţiile financiare anuale consolidate şi din alte date ale întreprinderii partenere, dacă există, la care se adaugă în proporţie de 100% datele întreprinderilor care sunt legate cu această întreprindere parteneră, în cazul în care acestea nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate ale întreprinderii partenere. Dacă este necesar, adăugaţi "fişe privind legătura dintre întreprinderi" pentru întreprinderile care nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.


    FIŞA DE PARTENERIAT
    1. Date de identificare a întreprinderii
        Denumirea întreprinderii
        ........................
        Adresa sediului social
        ........................
        Codul unic de înregistrare
        ........................
        Numele, prenumele şi funcţia
    ......Preşedintelui Consiliului de administraţie, Directorului general sau echivalent.......

    2. Date referitoare la întreprinderea legată

┌──────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţă – anul 2022 │
├┬────────────┬──────────────┬─────────┤
││Numărul │Cifra de │Active │
││mediu │afaceri anuală│totale*2)│
││anual de │netă (mii lei/│(mii lei/│
││salariaţi*1)│mii €) │mii €) │
├┼────────────┼──────────────┼─────────┤
││ │ │ │
├┼────────────┼──────────────┼─────────┤
││ │ │ │
└┴────────────┴──────────────┴─────────┘

        *1) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu există date privind numărul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.
        *2) Active totale reprezintă active imobilizate + active circulante + cheltuieli în avans.
        NOTĂ:
        Aceste date rezultă din conturile sau alte date ale întreprinderii partenere, consolidate, dacă există. La acestea se adaugă într-un procent de 100% datele întreprinderilor care sunt legate de această întreprindere parteneră, dacă datele din conturile consolidate ale întreprinderilor legate au fost deja incluse prin consolidare în conturile întreprinderii partenere. Dacă este necesar, se va adăuga "fişa întreprinderii legate" pentru întreprinderile care nu au fost încă incluse prin consolidare.


    3. Calculul proporţional
    a) Indicaţi exact proporţia deţinută*7) de întreprinderea solicitantă (sau de întreprinderea legată prin intermediul căreia se stabileşte legătura de parteneriat), în întreprinderea parteneră la care se referă această fişă:
        *3) Procent din capitalul social sau din drepturile de vot deţinute, oricare dintre aceste procente este mai mare. La acesta trebuie cumulată proporţia deţinută de fiecare întreprindere legată în aceeaşi întreprindere parteneră.
        Indicaţi, de asemenea, proporţia deţinută de întreprinderea parteneră, la care se referă această fişă, din capitalul social al întreprinderii solicitante (sau în întreprinderea legată)

    b) Introduceţi în tabelul de mai jos rezultatul calculului proporţional obţinut prin aplicarea celui mai mare dintre procentele la care se face referire la lit. a) la datele introduse în tabelul de la pct. 2.
        Tabelul de parteneriat - A.2

┌──────────┬─────────┬───────┬─────────┐
│ │ │Cifra │ │
│ │ │de │ │
│ │Numărul │afaceri│Active │
│Procent │mediu │anuală │totale*3)│
│ │anual de │netă │(mii lei/│
│ │salariaţi│(mii │mii €) │
│ │ │lei/mii│ │
│ │ │€) │ │
├──────────┼─────────┼───────┼─────────┤
│Valoare │ │ │ │
│rezultată │ │ │ │
│în urma │ │ │ │
│aplicării │ │ │ │
│celui mai │ │ │ │
│mare │ │ │ │
│procent la│ │ │ │
│datele │ │ │ │
│introduse │ │ │ │
│în tabelul│ │ │ │
│de la pct.│ │ │ │
│1. │ │ │ │
└──────────┴─────────┴───────┴─────────┘

        *3) Procent din capitalul social sau din drepturile de vot deţinute, oricare dintre aceste procente este mai mare. La acesta trebuie cumulată proporţia deţinută de fiecare întreprindere legată în aceeaşi întreprindere parteneră.

        Aceste date se vor introduce în Tabelul A.1.

    SECŢIUNEA B

                                  ÎNTREPRINDERI LEGATE
    2. Determinarea situaţiei aplicabile întreprinderii care solicită încadrarea în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii:
        [ ] Cazul 1: Întreprinderea solicitantă ţine situaţii financiare anuale consolidate sau este inclusă în situaţiile financiare anuale consolidate ale unei alte întreprinderi (tabelul B1).
        [ ] Cazul 2: Întreprinderea solicitantă sau una ori mai multe întreprinderi legate nu întocmeşte/întocmesc ori nu este/nu sunt inclusă/incluse în situaţiile financiare anuale consolidate (tabelul B2).
        NOTĂ:
        Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantă derivă din situaţiile financiare anuale şi din alte date ale acestora, consolidate dacă este cazul. La acestea se adaugă în mod proporţional datele oricărei eventuale întreprinderi partenere a acelei întreprinderi legate, situată imediat în aval sau în amonte, dacă nu a fost deja inclusă prin consolidare*8).
     *8) Definiţia întreprinderii legate din Legea nr. 346/2004 privind stimularea şi dezvoltarea întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare.



    2. Metode de calcul pentru fiecare caz
        Cazul 1: Situaţiile financiare anuale consolidate reprezintă baza de calcul. Se va completa tabelul B1 de mai jos.
        Tabelul B1

┌─────┬────────────┬────────────┬──────┐
│ │Numărul │Cifra de │Active│
│ │mediu │afaceri │totale│
│ │anual de │anuală netă │(mii │
│ │salariaţi*9)│(mii lei/mii│lei/ │
│ │ │€) │mii €)│
├─────┼────────────┼────────────┼──────┤
│Total│ │ │ │
└─────┴────────────┴────────────┴──────┘

        *9) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu există date privind numărul de personal, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate
        Datele introduse în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 1 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate".

┌───────────────────────────────────────────────────┐
│Identificarea întreprinderilor incluse prin │
│consolidare │
├──────────────┬────────┬────────────┬──────────────┤
│ │ │ │Numele şi │
│ │ │ │prenumele │
│Întreprinderea│ │ │preşedintelui │
│legată │Adresa │Cod unic de │consiliului de│
│(denumire/date│sediului│înregistrare│administraţie,│
│de │social │ │directorului │
│identificare) │ │ │general sau │
│ │ │ │echivalentului│
│ │ │ │acestuia │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┤
│A. │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┤
│B. │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┤
│C. │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┤
│D. │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┤
│E. │ │ │ │
└──────────────┴────────┴────────────┴──────────────┘

        NOTĂ:
        Întreprinderile partenere ale unei întreprinderi legate, care nu au fost încă incluse în situaţiile financiare anuale consolidate, sunt considerate partenere directe ale întreprinderii solicitante. Datele aferente acestora şi o "fişă de parteneriat" trebuie adăugate la secţiunea A.


        Cazul 2: Pentru fiecare întreprindere legată (inclusiv prin intermediul altor întreprinderi legate), se va completa o "fişă privind legătura dintre întreprinderi" şi se vor adăuga datele din situaţiile financiare anuale ale tuturor întreprinderilor legate, prin completarea tabelului B2.
        Tabelul B2

┌──────────────┬─────────┬───────┬──────┐
│ │ │Cifra │ │
│ │ │de │Active│
│ │Numărul │afaceri│totale│
│Întreprinderea│mediu │anuală │(mii │
│numărul: │anual de │netă │lei/ │
│ │salariaţi│(mii │mii €)│
│ │ │lei/mii│ │
│ │ │€) │ │
├──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│1.*) │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│2.*) │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│3.*) │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│4.*) │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│5.*) │ │ │ │
├──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│Total │ │ │ │
└──────────────┴─────────┴───────┴──────┘

        *) Ataşaţi câte o "fişă privind legătura dintre întreprinderi" pentru fiecare întreprindere.
        NOTĂ
        Datele rezultate în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor introduce la pct. 3 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi partenere sau legate" (privind întreprinderile legate)


        Reprezentantul legal/împuternicitul operatorului economic*10)
        *10) Cererile şi toate celelalte documente vor fi semnate de aceeaşi persoană (reprezentant legal sau împuternicit).

        Numele ............................
        Funcţia: ..........................
        Semnătura .........................
        Data semnării: ....................

                                          FIŞA
      privind legătura dintre întreprinderi nr. ..... din tabelul B2, secţiunea B
                   (numai pentru întreprinderile legate care nu sunt
                  incluse în situaţiile financiare anuale consolidate)
    2. Date de identificare a întreprinderii
        Denumirea întreprinderii
        ........................................
        Adresa sediului social
        ........................................
        Codul unic de înregistrare
        ........................................
        Numele, prenumele şi funcţia
    ........(preşedinte consiliului de administraţie, director general sau echivalent)........

    2. Date referitoare la întreprindere

┌──────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţă │
├─────┬─────────────┬───────────┬──────┤
│ │ │Cifra de │Active│
│ │Numărul mediu│afaceri │totale│
│ │anual de │anuală netă│(mii │
│ │salariaţi*11)│(mii lei/ │lei/ │
│ │ │mii €) │mii €)│
├─────┼─────────────┼───────────┼──────┤
│Total│ │ │ │
└─────┴─────────────┴───────────┴──────┘

        *11) În cazul în care în situaţiile financiare anuale consolidate nu există date privind numărul mediu anual de salariaţi, calculul se face prin cumularea datelor de la întreprinderile legate.
        Datele trebuie introduse în tabelul B2 din secţiunea B.
        NOTĂ:
        Datele întreprinderilor legate cu întreprinderea solicitantă sunt extrase din situaţiile financiare anuale şi din alte date aferente acestora, consolidate dacă este cazul. La acestea se adaugă în mod proporţional datele oricărei eventuale întreprinderi partenere ale întreprinderii legate, situată imediat în aval sau în amonte de aceasta, dacă nu au fost deja incluse în situaţiile financiare anuale consolidate.
        Acest tip de întreprinderi partenere sunt considerate ca fiind întreprinderi direct partenere cu întreprinderea solicitantă. Datele aferente acestora şi "fişa de parteneriat" trebuie introduse în secţiunea A.
        Reprezentantul legal/împuternicitul operatorului economic*12)
        *12) Cererile şi toate celelalte documente vor fi semnate de aceeaşi persoană (reprezentant legal sau împuternicit).


        Numele .....................
        Funcţia: ...................
        Semnătura ..................
        Data semnării: .............

    ANEXA 5

        la procedură
                     Lista agenţiilor pentru întreprinderi mici şi
            mijlocii, atragere de investiţii şi promovarea exportului (AIMM)

┌────┬─────────────┬─────────────┬─────────────────────────────┐
│Nr. │AIMM │ │ │
│crt.│(Judeţe │ADRESA │TELEFON/FAX/E-MAIL │
│ │arondate) │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │Str. │ │
│ │BRAŞOV │Turnului, nr.│ │
│1. │Braşov │5, Clădirea │0268-548.018 tel. │
│ │Covasna │AJOFM, et. 1,│agentia.brasov@imm.gov.ro │
│ │Sibiu │Braşov, C.P. │ │
│ │ │500152 │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────────────────┤
│ │CLUJ- NAPOCA │ │ │
│ │Bihor │Str. Horea, │ │
│ │Bistriţa │nr. 13, etaj │ │
│2. │Năsăud │3 │0264-487.224 tel. │
│ │Cluj │Cluj-Napoca, │agentia.cluj@imm.gov.ro │
│ │Maramureş │C.P. 400174 │ │
│ │Satu Mare │ │ │
│ │Sălaj │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────────────────┤
│ │CONSTANŢA │ │ │
│ │Brăila │Bd. Tomis, │ │
│ │Buzău │nr. 79-81, │0241-661.253 tel. │
│3. │Constanţa │et. 6, │0241-661.254 tel. │
│ │Galaţi │Constanţa, │agentia.constanta@imm.gov.ro │
│ │Tulcea │C.P. 900669 │ │
│ │Vrancea │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────────────────┤
│ │CRAIOVA │Str. Ştefan │ │
│ │Dolj │cel Mare nr. │ │
│4. │Gorj │93, et. 3, │0251-510.785 tel. │
│ │Mehedinţi │Craiova, C.P.│agentia.craiova@imm.gov.ro │
│ │Olt │200130 │ │
│ │Vâlcea │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────────────────┤
│ │IAŞI │Bd. Tudor │ │
│ │Bacău │Vladimirescu,│ │
│ │Botoşani │nr. 45A, Bl. │0371-402.212 tel. │
│5. │Iaşi │B2, parter, │agentia.iasi@imm.gov.ro │
│ │Neamţ │Iaşi, judeţul│ │
│ │Suceava │Iaşi, C.P. │ │
│ │Vaslui │700305 │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────────────────┤
│ │PLOIEŞTI │ │ │
│ │Argeş │Bd. │ │
│ │Călăraşi │Republicii, │0244-522.085 tel. │
│6. │Dâmboviţa │nr. 12, Bl. │0244-544.054 tel. │
│ │Giurgiu │33, B1 - B2, │agentia.ploiesti@imm.gov.ro │
│ │Ialomiţa │Ploieşti, │ │
│ │Prahova │C.P. 100066 │ │
│ │Teleorman │ │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────────────────┤
│ │TÂRGU MUREŞ │Str. Gheorghe│0265-311.660 tel. │
│7. │Alba │Doja, nr. 25,│0265-260.818 │
│ │Harghita │Târgu Mureş, │agentia.targumures@imm.gov.ro│
│ │Mureş │C.P. 540342 │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────────────────┤
│ │TIMIŞOARA │Bd. Eroilor │ │
│ │Arad │de la Tisa, │0256-292.739 tel. │
│8. │Caraş-Severin│nr. 22, │0256-292.767 │
│ │Hunedoara │Timişoara, │agentia.timisoara@imm.gov.ro │
│ │Timiş │C.P. 300575 │ │
├────┼─────────────┼─────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │Str. │ │
│ │BUCUREŞTI │Poteraşi, nr.│0372-768.484 │
│9. │Bucureşti │11, sector 4,│agentia.bucuresti@imm.gov.ro │
│ │Ilfov │Bucureşti, │ │
│ │ │C.P. 040263 │ │
└────┴─────────────┴─────────────┴─────────────────────────────┘

        Contact Call-Center dedicat măsurilor de sprijin 021-9059.

    ANEXA 6

        la procedură




                                CERERE-TIP DE DECONTARE
                          (Se completează toate rubricile din
                  formularul-tip în limba română, prin tehnoredactare)

    Operatori economici
        Subscrisa .............. având datele de identificare menţionate mai jos, reprezentată legal prin dl/dna ..............., identificat(ă) cu B.I./C.I. seria ..... nr. ............ eliberat la data de ............, cu domiciliul în localitatea ................. str. ............. nr. ..... bl. ..... sc. ..... ap. ..... sectorul/judeţul ..........., cod poştal .............. solicit decontarea sumei forfetare de 2500 lei reprezentând cheltuieli de participare.
        Datele de identificare ale operatorului economic:
        Denumirea operatorului economic ...............................
        Data înregistrării .....................
        Nr. de ordine la Oficiul Registrului Comerţului ...............
        Codul unic de înregistrare ....................
        Sediul/Adresa .................................................
        Telefon ........... Fax .............. E-mail .................
        Nr. cont (5070)*1) în care se solicită transferarea sumei decontate (RO) ................, deschis la Trezoreria ...................
     *1) pentru operatorii economici care îndeplinesc toate condiţiile de eligibilitate, în contul ce cuprinde grupul de cifre 5070, deschis la unitatea Trezoreriei Statului în a cărei rază teritorială îşi au sediul sau la care sunt luaţi în evidenţă fiscală, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

        Cont bancar*2) .................. deschis la Banca .....................
        *2) în conturile deschise la bănci comerciale din România pentru operatorii economici care nu pot deschide conturi la trezoreria Statului în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 146/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

        Nr RUE ..........................

        Numele expozantului pentru care se solicita AFN ........................
        Semnătură
        Funcţia
        Data întocmirii
                Viza UIP privind decontarea cheltuielilor de participare

┌──────────────┬───────────┬───────────┐
│ │Verificator│Verificator│
├──────────────┼───────────┼───────────┤
│Numele şi │ │ │
│prenumele │ │ │
├──────────────┼───────────┼───────────┤
│Semnătura │ │ │
├──────────────┼───────────┼───────────┤
│Data │ │ │
├──────────────┼───────────┼───────────┤
│probat (lei) │ │ │
└──────────────┴───────────┴───────────┘


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016