Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 24 mai 2018  pentru acordarea licenţei de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 24 mai 2018 pentru acordarea licenţei de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 482 din 12 iunie 2018
──────────
    Aprobată prin Hotărârea nr. 361 din 24 mai 2018, publicată în Monitorul oficial, Partea I, nr. 482 din 12 iunie 2018.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Pentru a efectua activităţi de organizare a operaţiunilor de transport pe calea ferată cu preluarea responsabilităţilor ce revin unui expeditor, astfel definit în Regulamentul privind transportul pe căile ferate din România, aprobat prin Ordonanţa Guvernului nr. 7/2005, republicată, cu modificările ulterioare, fără a efectua activităţi de transport feroviar, operatorii economici din România, cu capital de stat sau privat, trebuie să solicite la OLFR eliberarea unei licenţe de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată.
    (2) Pentru a obţine licenţă de intermediere a activităţii de transport feroviar pe calea ferată, operatorul economic trebuie să facă dovada că în actul constitutiv se regăseşte activitatea înscrisă în CAEN rev. 2 - cod 5229, respectiv alte activităţi anexe transportului.

    ART. 2
    Activitatea de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată se poate face, la solicitarea şi în interesul unui client, pe bază de relaţii contractuale stabilite între intermediarul de transport feroviar şi client, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

    ART. 3
    Licenţa de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată, denumită în continuare licenţă de intermediere, este un document cu regim special, nominal şi netransmisibil.

    ART. 4
    Licenţa de intermediere dă dreptul operatorului economic ca, în calitate de intermediar de transport feroviar, să efectueze următoarele activităţi:
    a) servicii de expediere a mărfurilor;
    b) aranjarea sau organizarea operaţiunilor de transport pe calea ferată în contul expeditorului sau destinatarului;
    c) organizarea expedierilor de marfă individuale sau în grup, inclusiv ridicarea şi livrarea mărfurilor şi gruparea expedierilor;
    d) procurarea şi emiterea documentelor de transport şi a documentelor de expediţie;
    e) activităţi de manipulare a mărfurilor, de exemplu, ambalarea temporară în lăzi pentru unicul scop al protejării mărfurilor în timpul tranzitului, despachetarea din lăzi, extragerea de eşantioane, cântărirea mărfurilor.


    ART. 5
    (1) Licenţa de intermediere acordată de către OLFR este valabilă pentru operaţiunile de intermediere a activităţii de transport ce se pot desfăşura în trafic intern şi/sau internaţional de mărfuri.
    (2) Pe licenţa de intermediere se specifică punctele de lucru în care se desfăşoară activitatea de intermediere, precum şi dacă este valabilă pentru intermedierea transporturilor de mărfuri periculoase.

    ART. 6
    OLFR poate acorda o licenţă temporară de intermediere, valabilă pentru o perioadă de cel mult 12 luni.

    CAP. II
    Cerinţe pentru obţinerea licenţei de intermediere
    ART. 7
    (1) Licenţa de intermediere se poate obţine de către operatorii economici care dovedesc, înainte de începerea activităţii, că îndeplinesc cumulativ cerinţele referitoare la:
    a) bază materială;
    b) onorabilitate;
    c) competenţă profesională;
    d) capacitate financiară.

    (2) Operatorul economic care solicită obţinerea unei licenţe de intermediere trebuie să furnizeze OLFR informaţiile şi documentele pentru dovedirea îndeplinirii cerinţelor prevăzute la alin. (1).
    (3) Intermediarii de transport feroviar trebuie să respecte reglementările naţionale specifice în vigoare, acordurile aplicabile transportului feroviar internaţional în vigoare, precum şi prevederile vamale şi fiscale în domeniu.

    ART. 8
    Cerinţele privind baza materială se consideră îndeplinite dacă operatorul economic deţine, în proprietate sau cu chirie, spaţii şi mijloace tehnice necesare pentru desfăşurarea normală a serviciilor de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată.

    ART. 9
    Cerinţele privind onorabilitatea se consideră îndeplinite dacă:
    a) operatorul economic nu se află în procedură de faliment sau de lichidare;
    b) operatorul economic, persoana responsabilă cu administrarea societăţii şi managerul de transport desemnat prin decizie să organizeze şi să conducă activitatea de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată nu au suferit o condamnare penală gravă, inclusiv pentru fapte de participare la activităţi ale unei organizaţii criminale, pentru corupţie, pentru fraudă şi/sau pentru spălare de bani, pentru infracţiuni comise în domeniul comercial, nu au suferit o condamnare pentru infracţiuni grave stabilite în legislaţia specifică aplicabilă în domeniul transporturilor, nu au fost sancţionaţi pentru încălcări grave sau repetate cu privire la îndeplinirea obligaţiilor impuse de legislaţia socială şi/sau legislaţia muncii, inclusiv obligaţiile impuse de protecţia muncii şi de legislaţia privind asigurările de sănătate, precum şi de legislaţia vamală, nu au înscrise informaţii în cazierul fiscal;
    c) managerul de transport nu se face direct vinovat de retragerea, în ultimii 5 ani, a unei licenţe de intermediere deţinute de un intermediar de transport feroviar la care a îndeplinit o funcţie similară.


    ART. 10
    Cerinţele privind competenţa profesională se consideră îndeplinite dacă operatorul economic:
    a) a angajat un manager de transport care este desemnat să conducă activitatea de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată; managerul de transport trebuie să fie angajat al societăţii cu contract de muncă pe durată nedeterminată şi cu normă întreagă, să aibă studii superioare sau medii de specialitate şi să aibă experienţă în domeniul feroviar de cel puţin 2 ani; managerul de transport trebuie să fie atestat de Autoritatea de Siguranţă Feroviară Română din punctul de vedere al cunoaşterii reglementărilor naţionale şi internaţionale specifice organizării şi derulării activităţilor de transport feroviar;
    b) dispune de structuri organizatorice adecvate pentru ţinerea sub control a activităţii desfăşurate în baza licenţei de intermediere;
    c) dispune de proceduri proprii, specifice pentru domeniul de intermediere a activităţii de transport feroviar;
    d) dispune de personal de execuţie cu pregătire profesională în domeniul feroviar, ramura mişcare/comercial.


    ART. 11
    Cerinţele privind capacitatea financiară se consideră îndeplinite dacă:
    a) operatorul economic dispune de capitaluri proprii în valoare de minimum 50.000 euro ori de o garanţie bancară eliberată de una sau mai multe bănci sau de un contract de asigurare încheiat, în condiţiile legii, cu societăţile de asigurare care deţin autorizaţie de funcţionare, pentru aceeaşi valoare;
    b) operatorul economic nu înregistrează arierate substanţiale sau recurente faţă de bugetul general consolidat al statului.


    ART. 12
    Se consideră că un operator economic are arierate substanţiale sau recurente faţă de bugetul general consolidat al statului atunci când restanţele la plată, în materie de impozite sau contribuţii sociale rezultate din activitatea sa, depăşesc valoarea-prag stabilită prin Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare, şi nu prezintă dovada că s-au luat măsurile necesare pentru stingerea acestor datorii, conform prevederilor legale în domeniu, respectiv obţinerea unor înlesniri şi/sau amânări la plata obligaţiilor fiscale, compensarea cu unele creanţe provenind din restituiri de sume din bugetul de stat, încheierea unui acord între părţi, potrivit legii, obţinerea unor scutiri la plată, suspendarea executării unui act administrativ fiscal, pe perioada suspendării dispusă de instanţele de judecată în baza prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi altele asemenea.

    ART. 13
    Pentru obţinerea licenţei de intermediere este necesară depunerea la OLFR a unei cereri însoţite de documente din care să reiasă respectarea cerinţelor prevăzute la art. 7 alin. (1).

    CAP. III
    Acordarea şi valabilitatea licenţei de intermediere
    ART. 14
    (1) Dosarul care stă la baza deciziei de acordare a licenţei de intermediere este constituit din următoarele documente:
    a) cerere de obţinere a licenţei de intermediere - conform modelului-cadru din anexa A la prezenta procedură pentru acordarea licenţei de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată;
    b) certificat de înregistrare ca persoană juridică română la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului;
    c) certificat constatator valabil, emis de Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, din care să reiasă că operatorul economic are înscris în obiectul de activitate, conform CAEN rev. 2, codul 5229 - alte activităţi anexe transporturilor; certificatul trebuie să conţină informaţii referitoare la datele de identificare ale societăţii, durata de funcţionare declarată, capitalul social, asociaţi/acţionari, administratori/persoane împuternicite, cenzori, auditori, subunităţi/alte sedii secundare, activităţi autorizate, insolvenţă/faliment, precum şi actul constitutiv al societăţii;
    d) copie de pe actele din care să reiasă dreptul de deţinere a spaţiului în care vor fi desfăşurate operaţiunile de intermediere a activităţii de transport feroviar, valabil pentru o perioadă de minimum un an de la data solicitării;
    e) certificate de cazier judiciar şi cazier fiscal pentru operatorul economic, persoana responsabilă cu administrarea societăţii şi pentru managerul de transport care conduce activitatea de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată;
    f) declaraţie, prin reprezentant legal, referitoare la faptul că operatorul economic nu a fost sancţionat pentru încălcări grave sau repetate cu privire la îndeplinirea obligaţiilor impuse de legislaţia socială şi/sau legislaţia muncii, inclusiv obligaţiile impuse de protecţia muncii şi de legislaţia privind asigurările de sănătate;
    g) decizie de numire a managerului de transport care conduce activitatea de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată;
    h) copie a atestatului managerului de transport privind competenţa profesională specifică, eliberat de Autoritatea de Siguranţă Feroviară Română;
    i) declaraţie pe propria răspundere a managerului de transport că, în ultimii 5 ani, nu se face vinovat de retragerea unei licenţe de intermediere deţinute de un intermediar de transport la care acesta a îndeplinit funcţia de manager de transport;
    j) un memoriu tehnic prin care se evidenţiază portofoliul de servicii oferite, structura organizatorică a societăţii, personalul de specialitate implicat în procesul de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată, cu specificarea pentru fiecare salariat a pregătirii profesionale şi experienţei în domeniul feroviar, lista dotărilor existente necesare desfăşurării activităţii, lista cu procedurile proprii, specifice pentru domeniul de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată;
    k) dovada că dispune de consilier de siguranţă pentru transport de mărfuri periculoase, dacă este cazul;
    l) copie a certificatului de consilier de siguranţă la transportul mărfurilor periculoase, dacă este cazul;
    m) certificat de atestare fiscală eliberat de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală din care să reiasă situaţia datoriilor operatorului economic faţă de bugetul general consolidat al statului;
    n) situaţii financiare anuale certificate de un auditor financiar sau de o persoană acreditată în mod corespunzător, conform prevederilor legale în vigoare, din care să reiasă că operatorul economic deţine capitaluri proprii în valoare de minimum 50.000 euro ori o garanţie bancară eliberată de una sau mai multe bănci sau copia contractului de asigurare încheiat, în condiţiile legii, cu societăţile de asigurare care deţin autorizaţie de funcţionare, pentru aceeaşi valoare;
    o) angajament întocmit conform modelului-cadru prevăzut în anexa C la prezenta procedură pentru acordarea licenţei de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată;
    p) dovada plăţii tarifului pentru verificarea documentelor şi acordarea licenţei de intermediere.

    (2) Lista documentelor pe care operatorul economic este obligat să le depună la dosar alături de cererea de acordare a licenţei se publică pe propria pagină web a OLFR.
    (3) La cerere, solicitantul poate primi în scris de la OLFR lista documentelor pe care are obligaţia să le depună pentru a fi evaluate în vederea acordării licenţei de intermediere.
    (4) OLFR poate solicita orice alt document relevant pentru dovedirea îndeplinirii cerinţelor impuse în vederea acordării unei licenţe de intermediere.
    (5) Toate documentele aflate în componenţa dosarului de acordare a licenţei de intermediere trebuie să fie prezentate în limba română. În cazul în care unele documente sunt emise întro limbă străină, acestea trebuie depuse la dosar în copie însoţită de traducerea efectuată de un traducător autorizat.
    (6) Toate documentele emise de alte instituţii şi pe care operatorul economic le depune în copie la dosar trebuie să conţină înscrisul „conform cu originalul“.

    ART. 15
    (1) Acordarea licenţei de intermediere se face de către OLFR după verificarea documentaţiei şi constatarea îndeplinirii cerinţelor prevăzute la art. 7 alin. (1), în termen de 30 de zile lucrătoare de la data depunerii dosarului cu documentaţia completă, dar nu mai mult de 60 de zile lucrătoare de la data depunerii cererii de obţinere a licenţei.
    (2) Decizia de acordare a licenţei de intermediere este comunicată în scris solicitantului.
    (3) Dacă documentaţia depusă nu este completă, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, OLFR solicită completarea dosarului.
    (4) Dacă operatorul economic nu depune documentaţia completă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data depunerii cererii de solicitare, OLFR notifică acestuia decizia motivată de neacordare a licenţei.

    ART. 16
    (1) Dacă dosarul este complet, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea tuturor documentelor, OLFR efectuează o vizită de evaluare la sediul solicitantului.
    (2) În cazul în care pe parcursul vizitei de evaluare se constată existenţa unor neconformităţi, OLFR acordă un termen de 15 zile lucrătoare pentru eliminarea acestora.
    (3) În cazul în care solicitantul nu a eliminat neconformităţile sau nu a transmis dovada eliminării acestora în termenul stabilit, OLFR decide să nu acorde licenţa de intermediere.
    (4) După eliminarea neconformităţilor în termenul stabilit, OLFR eliberează licenţa de intermediere.

    ART. 17
    (1) Licenţa este valabilă pentru toate punctele de lucru ale societăţii în care se desfăşoară această activitate.
    (2) În situaţia în care operatorul economic are mai multe puncte de lucru în care urmează să desfăşoare intermedierea activităţii de transport pe calea ferată, fiecare dintre acestea trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 7 alin. (1).

    CAP. IV
    Modificarea şi completarea licenţei de intermediere
    ART. 18
    (1) Intermediarul de transport feroviar poate solicita modificarea licenţei de intermediere.
    (2) Documentaţia depusă pentru modificarea sau completarea licenţei de intermediere trebuie să fie însoţită şi de dovada efectuării plăţii tarifelor aferente.

    ART. 19
    (1) Dacă intermediarul de transport feroviar îşi modifică situaţia juridică, OLFR acordă o nouă licenţă de intermediere, cu respectarea prevederilor prezentei proceduri.
    (2) Acordarea unei noi licenţe de intermediere pentru cazul prevăzut la alin. (1) se face după verificarea îndeplinirii cerinţelor pentru acordare, pe baza unei solicitări scrise a intermediarului de transport feroviar şi depunerii unei documentaţii privind completarea dosarului de acordare a licenţei de intermediere.

    ART. 20
    (1) Dacă intermediarul de transport feroviar îşi modifică situaţia juridică prin fuziune sau preluare, anunţă OLFR, în termen de 5 zile lucrătoare de la data intervenirii acestei modificări, care decide dacă este oportun ca acesta să solicite o nouă licenţă de intermediere.
    (2) OLFR decide dacă intermediarul de transport feroviar poate să îşi continue activitatea o perioadă de timp, până la examinarea în vederea acordării vizei periodice, fără a solicita obţinerea unei noi licenţe de intermediere, chiar dacă şi-a modificat situaţia juridică conform alin. (1). În acest caz decizia trebuie motivată.

    CAP. V
    Verificarea îndeplinirii cerinţelor care au stat la baza acordării licenţei de intermediere în vederea acordării vizei periodice
    ART. 21
    (1) Cu cel puţin 30 de zile lucrătoare înainte de expirarea perioadei de 2 ani de la acordarea licenţei sau de la reexaminarea anterioară, intermediarul de transport feroviar are obligaţia de a solicita în scris la OLFR acordarea vizei periodice.
    (2) Pentru reexaminarea îndeplinirii cerinţelor care au stat la baza acordării licenţei de intermediere, intermediarul de transport feroviar este obligat să transmită la OLFR, odată cu cererea de acordare a vizei periodice, documentele care au suferit modificări sau a căror valabilitate a expirat şi documente noi, precum şi dovada plăţii tarifului aferent pentru reexaminarea îndeplinirii cerinţelor care au stat la baza acordării licenţei de intermediere.

    ART. 22
    (1) După evaluarea documentelor transmise, dacă acestea nu prezintă neconformităţi şi corespund cerinţelor impuse, OLFR notifică intermediarului de transport feroviar îndeplinirea cerinţelor care au stat la baza acordării licenţei de intermediere şi înscrie pe licenţă data acordării vizei.
    (2) Dacă se constată existenţa unor neconformităţi privind îndeplinirea cerinţelor care au stat la baza acordării licenţei de intermediere, OLFR notifică în acest sens intermediarul de transport feroviar în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea documentelor.
    (3) Dacă intermediarul de transport prezintă dovezile de eliminare a neconformităţilor în termenul acordat de către OLFR, după verificarea eliminării acestora, în termen de 10 zile lucrătoare, dar fără a depăşi data vizei periodice, OLFR îi notifică acestuia îndeplinirea cerinţelor şi înscrie pe licenţă data acordării vizei.
    (4) Dacă intermediarul de transport nu a transmis dovezile de eliminare a neconformităţilor în termen de 15 zile lucrătoare de la data notificării, OLFR suspendă licenţa de intermediere şi îi notifică acestuia decizia luată.
    (5) Pentru cazul prevăzut la alin. (4), suspendarea licenţei de intermediere se face până la data când se prezintă dovada că neconformităţile au fost eliminate, dar nu mai mult de 6 luni de la data depunerii cererii de reexaminare.
    (6) Dacă intermediarul de transport feroviar prezintă dovezile de eliminare a neconformităţilor care au stat la baza suspendării licenţei de intermediere, OLFR dispune încetarea suspendării licenţei de intermediere numai după verificarea eliminării acestora.
    (7) Dacă intermediarul de transport feroviar nu face dovada eliminării neconformităţilor care au stat la baza suspendării în termen de 6 luni de la data reexaminării, OLFR retrage licenţa de intermediere.
    (8) Perioada suspendării nu prelungeşte valabilitatea licenţei de intermediere.

    CAP. VI
    Suspendarea şi retragerea licenţei de intermediere
    ART. 23
    (1) În cazul în care există informaţii sau indicii privind nerespectarea cerinţelor care au stat la baza eliberării licenţei de intermediere, OLFR poate să verifice în orice moment dacă intermediarul de transport feroviar îndeplineşte în fapt acele cerinţe.
    (2) Dacă se constată nerespectarea cerinţelor care au stat la baza acordării/reexaminării sau modificării licenţei de intermediere, OLFR dispune măsura suspendării sau retragerii acesteia.
    (3) Licenţa de intermediere poate fi suspendată în cazul în care intermediarul de transport feroviar nu mai îndeplineşte cerinţele care au stat la baza acordării/reexaminării sau modificării licenţei.
    (4) Licenţa de intermediere poate fi suspendată până la eliminarea neconformităţilor, pentru o perioadă de cel mult 6 luni, fără a se depăşi data reexaminării pentru acordarea vizei periodice.
    (5) În cazul în care intermediarul de transport feroviar face dovada eliminării neconformităţilor care au condus la suspendarea licenţei, precum şi dovada plăţii tarifului aferent verificării eliminării acestor neconformităţi, OLFR dispune încetarea suspendării licenţei de intermediere.
    (6) În cazul în care neconformităţile care au condus la suspendarea licenţei de intermediere nu au fost eliminate în termenul stabilit, OLFR retrage licenţa de intermediere.

    ART. 24
    (1) Atunci când se constată faptul că intermediarul de transport feroviar nu mai îndeplineşte cerinţele în materie de capacitate financiară, OLFR suspendă sau retrage licenţa şi poate acorda, la solicitarea operatorului economic, o licenţă temporară pentru perioada restructurării financiare a acestuia, numai dacă celelalte cerinţe sunt îndeplinite.
    (2) În situaţia în care asupra intermediarului de transport se declanşează o procedură de insolvenţă, OLFR analizează situaţia intervenită şi suspendă licenţa de intermediere, cu excepţia situaţiei în care operatorul economic prezintă dovezi relevante cu privire la capacitatea de a-şi continua activitatea, prin reorganizare, în condiţiile legii.
    (3) Licenţa temporară este valabilă pentru o perioadă de cel mult 12 luni.

    ART. 25
    (1) Dacă intermediarul de transport feroviar deţinător de licenţă nu şi-a început activitatea în termen de 6 luni de la data acordării licenţei, pe baza unor motive justificate, poate solicita fixarea unui interval mai mare de 6 luni.
    (2) În urma unei analize, OLFR poate aproba stabilirea unui termen mai mare de 6 luni până la începerea activităţii, fără a depăşi termenul de 12 luni de la data acordării licenţei.
    (3) Dacă intermediarul de transport nu şi-a reluat activitatea în termenul prevăzut la alin. (2), licenţa se retrage.
    (4) Dacă intermediarul de transport îşi întrerupe activitatea pentru 12 luni consecutive, licenţa de intermediere se retrage.

    ART. 26
    OLFR retrage licenţa de intermediere şi atunci când împotriva unui intermediar de transport feroviar a fost începută o procedură de declarare a falimentului.

    ART. 27
    (1) Decizia motivată de suspendare, retragere a licenţei de intermediere sau de acordare a unei licenţe temporare se aduce la cunoştinţa intermediarului de transport feroviar şi Ministerului Transporturilor.
    (2) După primirea deciziei de suspendare sau retragere, intermediarul de transport feroviar este obligat să depună la OLFR exemplarul original al licenţei de intermediere în termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii notificării.

    ART. 28
    În cazul retragerii licenţei de intermediere, se poate elibera o nouă licenţă numai în baza unei noi cereri, prin reluarea procedurii de acordare.

    CAP. VII
    Dispoziţii finale
    ART. 29
    Modelul-cadru al licenţei de intermediere este prevăzut în anexa B la prezenta procedură pentru acordarea licenţei de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată.

    ART. 30
    (1) Pierderea sau deteriorarea licenţei de intermediere se comunică de către intermediarul de transport feroviar la OLFR în termen de 10 zile de la data constatării.
    (2) Pentru cazurile prevăzute la alin. (1), la solicitarea intermediarului de transport feroviar şi după achitarea tarifului aferent, OLFR eliberează un duplicat al licenţei de intermediere.

    ART. 31
    Intermediarii de transport feroviar sunt înregistraţi de OLFR în Registrul intermediarilor de transport feroviar.

    ART. 32
    Anexele A-C fac parte integrantă din prezenta procedură.

    ANEXA A

    la anexa nr. 2 - Procedură pentru acordarea licenţei de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată




 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA B

    la anexa nr. 2 - Procedură pentru acordarea licenţei de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată




 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA C

    la anexa nr. 2 - Procedură pentru acordarea licenţei de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată




    MODEL-CADRU
    ANGAJAMENT
    Persoana juridică .................…, cu sediul în localitatea ......….........., str. ………..…..… nr. .…., reprezentată prin persoana responsabilă cu administrarea societăţii ………………, funcţia ………., se angajează ca pe perioada de valabilitate a licenţei de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată:
    1. să anunţe OLFR despre orice modificare a datelor din documentele prezentate la solicitarea acordării licenţei de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată;
    2. să comunice OLFR data începerii şi, după caz, data întreruperii şi a reluării activităţii de intermediere a transportului pe calea ferată;
    3. să respecte prevederile reglementărilor aplicabile transportului feroviar în trafic intern şi internaţional;
    4. să numească în conducerea executivă persoane care îndeplinesc condiţiile de onorabilitate stabilite prin Hotărârea Guvernului nr. 361/2018;
    5. să permită accesul în unitatea/unităţile proprie/proprii pentru personalul OLFR şi să furnizeze, la cerere, datele, informaţiile şi documentele necesare verificării modului de îndeplinire a cerinţelor care au stat la baza eliberării licenţei de intermediere a activităţii de transport pe calea ferată.

    Data:
    Nume şi prenume, semnătura, ştampila

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016