Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
────────── Aprobată prin DECIZIA nr. 16 din 23 ianuarie 2025, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 69 din 28 ianuarie 2025.────────── CAP. I Cadrul general ART. 1 (1) Prezenta procedură se aplică obligaţiilor de plată a sumelor obţinute prin aplicarea timbrului monumentelor istorice administrate de Institutul Naţional al Patrimoniului, denumit în continuare INP. (2) Prin obligaţii de plată a sumelor obţinute prin aplicarea timbrului monumentelor istorice, denumite în continuare obligaţiile de plată, se înţelege obligaţii de plată principale reprezentând contravaloarea timbrului monumentelor istorice, precum şi obligaţii de plată accesorii aferente acestora, restante la data de 31 august 2024 inclusiv, majorări de întârziere reprezentate de dobânda legală şi penalităţile de întârziere reglementate de art. 10 din Normele metodologice privind cuantumul timbrului monumentelor istorice şi modalităţile de percepere, încasare, virare, utilizare şi evidenţiere a sumelor rezultate din aplicarea acestuia, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.502/2007, cu modificările şi completările ulterioare: a) stabilite prin declaraţia lunară privind obligaţia de plată a timbrului monumentelor istorice ori prin declaraţia rectificativă depusă de contribuabil; b) stabilite ulterior de INP datorită depunerii cu întârziere a declaraţiei lunare de către contribuabilul la timbrul monumentelor istorice (TMI), în perioada cuprinsă între 1 septembrie 2024 şi data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv; c) stabilite prin hotărâri judecătoreşti devenite titluri executorii, existente în evidenţa INP în vederea recuperării la data de 31 august 2024 inclusiv; d) stabilite prin facturi fiscale referitoare la obligaţiile de plată accesorii emise de INP. (3) Debitorii ce pot beneficia de facilităţile prevăzute în prezenta procedură sunt persoane juridice, de drept public sau privat, respectiv persoane fizice care desfăşoară activităţile stipulate la art. 51 alin. (3) lit. a)-c) din Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. (4) În categoria debitorilor prevăzuţi la alin. (3) se includ şi următorii debitori: a) debitorii declaraţi insolvabili, potrivit legii; b) persoanele cărora li s-a stabilit răspunderea solidară potrivit Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, denumit în continuare Codul de procedură fiscală, sau răspunderea potrivit Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare, sau potrivit Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare, pentru obligaţiile bugetare aferente perioadei anterioare datei de 31 august 2024 inclusiv, indiferent de data emiterii deciziei de atragere a răspunderii sau a rămânerii definitive a hotărârii judecătoreşti de atragere a răspunderii; c) debitorii aflaţi în procedura insolvenţei ori aflaţi în dizolvare, potrivit prevederilor legale în vigoare; d) debitorii care la data de 31 august 2024 inclusiv înregistrează numai obligaţii de plată accesorii nestinse aferente obligaţiilor principale stinse până la această dată, iar accesoriile nu au fost stinse până la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare OUG nr. 107/2024; ART. 2 (1) INP acordă următoarele facilităţi la plata obligaţiilor de plată principale datorate TMI, în cazul contribuabililor persoane fizice, respectiv majorărilor de întârziere aferente, în cazul celorlalţi contribuabili: a) amânarea la plată a obligaţiilor de plată accesorii rămase nestinse la data semnării procesului-verbal de punere de acord, aferente obligaţiilor de plată restante la data de 31 august 2024 inclusiv, până la data soluţionării cererii de anulare a obligaţiilor de plată principale/accesorii, după caz, sau până la data de 19 decembrie 2024 inclusiv, în cazul nedepunerii acestei cereri, pentru debitorii care notifică INP conform art. VI alin. (1) din OUG nr. 107/2024; b) anularea obligaţiilor de plată accesorii; c) amânarea unui procent de 50%, respectiv 25%, după caz, din obligaţiile de plată principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, rămase nestinse la data semnării procesului-verbal de punere de acord, până la data soluţionării cererii de anulare a obligaţiilor de plată principale/accesorii sau până la data de 19 decembrie 2024 inclusiv, în cazul nedepunerii acestei cereri, pentru debitorii persoane fizice care notifică INP conform art. VI alin. (1) din OUG nr. 107/2024 şi care se încadrează în prevederile art. XVI din OUG nr. 107/2024; d) anularea unui procent de 50%, respectiv 25%, după caz, din obligaţiile de plată principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, pentru debitorii persoane fizice care se încadrează în prevederile art. XVI din OUG nr. 107/2024. (2) Categoriile de obligaţii de plată accesorii care, potrivit OUG nr. 107/2024, pot face obiectul facilităţilor prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b) sunt următoarele: a) dobânzi; b) penalităţi de întârziere. (3) Nu se amână la plată şi nu se anulează accesoriile aferente unor obligaţii principale: a) care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date; b) stabilite prin hotărâri penale definitive; c) reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare. (4) La verificarea condiţiilor prevăzute la alin. (3), INP ia în considerare declaraţia pe propria răspundere depusă prin notificare/cererea de anulare a unor obligaţii de plată principale/accesorii. În situaţia în care INP constată că debitorul se află în una dintre situaţiile prevăzute la alin. (3), obligaţiile de plată principale/accesorii ce fac obiectul acestor situaţii nu se anulează. (5) În cazul în care debitorul declară pe propria răspundere că se află în una dintre situaţiile prevăzute la alin. (3), INP, prin Oficiul Credite şi Timbrul Monumentelor Istorice, solicită Oficiului Juridic, Contencios furnizarea informaţiilor cu privire la obligaţiile de plată cu care INP s-a constituit parte civilă, în vederea identificării acestora în evidenţa financiar-contabilă a instituţiei. CAP. II Descrierea procedurii ART. 3 În vederea acordării facilităţilor reglementate prin prezenta procedură, debitorii la TMI au obligaţia de solicita INP anularea obligaţiilor de plată principale/accesorii inclusiv, solicitarea putând fi depusă: a) la registratura Institutului Naţional al Patrimoniului (INP); b) prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire la adresa Institutul Naţional al Patrimoniului, strada Ienăchiţă Văcărescu nr. 16, sectorul 4, Bucureşti; c) prin e-mail, la adresa secretariat@patrimoniu.gov.ro. ART. 4 Condiţiile necesar a fi îndeplinite pentru acordarea facilităţilor reglementate prin prezenta procedură sunt următoarele: a) toate obligaţiile principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv (pentru care s-a împlinit scadenţa sau termenul de plată până la data de 31 august 2024 inclusiv), administrate de INP, sunt stinse prin orice modalitate legală de stingere a creanţelor datorate TMI (i.e. plată, compensare, executare silită şi prescripţie), dar nu mai târziu de data de 19 decembrie 2024; b) sunt stinse prin orice modalitate prevăzută la alineatul precedent, până la data soluţionării solicitării prevăzute la art. 3, toate obligaţiile de plată principale şi accesorii administrate de INP rezultate din prestarea activităţilor prevăzute la art. 51 alin. (3) lit. a)-c) din Legea nr. 422/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, după data de 31 august 2024, dar nu mai târziu de data de 19 decembrie 2024; c) debitorul să fi depus la zi toate declaraţiile la TMI, până la data soluţionării solicitării prevăzute la art. 3. ART. 5 (1) După primirea solicitării prevăzute la art. 3, INP verifică dacă debitorul şi-a îndeplinit la zi obligaţiile declarative, efectuează stingerile, compensările şi orice alte operaţiuni necesare în vederea stabilirii cu certitudine a obligaţiilor de plată principale, respectiv accesorii la TMI, după caz, ce constituie condiţie pentru acordarea facilităţii reglementate prin prezenta procedură. (2) În cazul în care se constată că debitorul nu şi-a îndeplinit la zi obligaţiile declarative, INP îi comunică, în aceleaşi condiţii, necesitatea complinirii acestei omisiuni. ART. 6 (1) După finalizarea operaţiunilor prevăzute la art. 5, INP comunică rezultatul obţinut, prin e-mail, poştă sau personal, titularului solicitării prevăzute la art. 3, sub forma procesului-verbal de punere de acord, în vederea însuşirii sub semnătură de către reprezentantul legal al debitorului, inclusiv cu semnătură electronică calificată sau semnătură electronică avansată, pe ambele exemplare. (2) Modelul procesului-verbal de punere de acord este prevăzut în anexa nr. 1. ART. 7 După semnarea procesului-verbal de punere de acord, INP verifică îndeplinirea de către titularul solicitării a condiţiilor prevăzute la art. 4 şi soluţionează solicitarea prevăzută la art. 3 prin decizie de anulare a accesoriilor sau, după caz, decizie de respingere a solicitării, emise de managerul INP, conform modelului prevăzut în anexele nr. 2 şi 3. ART. 8 Un debitor poate beneficia de anularea obligaţiilor de plată principale/accesorii în oricare dintre situaţiile prevăzute mai sus, independent sau cumulat, dacă sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea anulării. ART. 9 Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta procedură. ANEXA 1 la procedură PROCES-VERBAL DE PUNERE DE ACORD încheiat astăzi, ........./......./............ Subsemnatul(a), ...................................., având funcţia de ...................... în cadrul Oficiul Credite şi Timbrul Monumentelor Istorice, am procedat la clarificarea neconcordanţelor existente între evidenţa operativă a contribuabilului la TMI şi sumele înscrise în evidenţa financiar-contabilă a INP la data de 31.08.2024 inclusiv. Drept urmare, am constatat că .............*) figurează în evidenţa operativă, respectiv financiar-contabilă a INP la data de 31.08.2024 inclusiv cu următoarele obligaţii de plată principale care trebuie achitate, precum şi cele care pot face obiectul anulării, potrivit art. II-V şi/sau XVI, după caz, din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare: *) Se menţionează denumirea/numele şi prenumele debitorului. 1. Obligaţii de plată principale care trebuie achitate până la data de 19 decembrie 2024 inclusiv, în vederea încadrării în prevederile art. II-V şi/sau XVI, după caz, din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, nestinse până la data semnării prezentului proces-verbal de punere de acord:
┌────┬─────────────┬─────────┬──────────┬───────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi şi│Total │
│Nr. │obligaţiei de│Debit │penalităţi│general│
│crt.│plată │principal│de │T = 2 +│
│ │principale │ │întârziere│3 │
│ │ │ │0,2% pe zi│ │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼───────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼───────┤
│1. │Contravaloare│ │ │ │
│ │TMI │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼───────┤
│2. │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼───────┤
│... │ │ │ │ │
└────┴─────────────┴─────────┴──────────┴───────┘
2. Obligaţii de plată principale care pot face obiectul anulării conform art. II-V şi/sau XVI, după caz, din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, nestinse până la data semnării prezentului proces-verbal de punere de acord:
┌────┬─────────────┬─────────┬──────────┬───────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi şi│Total │
│Nr. │obligaţiei de│Debit │penalităţi│general│
│crt.│plată │principal│de │T = 2 +│
│ │principale │ │întârziere│3 │
│ │ │ │0,2% pe zi│ │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼───────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼───────┤
│1. │Contravaloare│ │ │ │
│ │TMI │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼───────┤
│2. │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼───────┤
│... │ │ │ │ │
└────┴─────────────┴─────────┴──────────┴───────┘
Alte menţiuni: ....................................... Obiecţiile debitorului: ..........................
┌────────────────┬────────────────────────────────────────┐
│ │Avizat │
│ │Şeful Oficiului Credite şi Timbrul │
│ │Monumentelor Istorice, │
│Debitor, │........................................│
│................│Şeful Secţiei Contabilitate, │
│ │........................................│
│ │Întocmit, │
│ │............................. │
└────────────────┴────────────────────────────────────────┘
ANEXA 2 la procedură DECIZIE de anulare a unor obligaţii de plată^1 datorate timbrului monumentelor istorice (TMI) nr. …/data … ^1 Principale: restante la data de 31 august 2024 inclusiv, în cazul debitorilor persoane fizice (art. XVI din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024), respectiv accesorii: restante la data de 31 august 2024 inclusiv. Codul de identificare fiscală .................. Denumirea/Numele şi prenumele ................. Domiciliul fiscal: judeţul/sectorul ................., localitatea .............., str. .......... nr. ......, bl. ....., sc. ....., ap. ..., telefon ......., fax ........, e-mail ............ Codul de identificare fiscală pentru sediile secundare .............................................................................................. .............................................................................................. CNP - în cazul debitorilor persoane fizice ………………. În temeiul prevederilor art. VIII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, În baza Deciziei managerului Institutului Naţional al Patrimoniului, interimar, nr. 16/2025 privind aprobarea Procedurii de aplicare pentru anularea obligaţiilor la plată a timbrului monumentelor istorice, gestionat de Institutul Naţional al Patrimoniului, luând în considerare faptul că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. XI alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Procedurii de aplicare pentru anularea obligaţiilor la plată a timbrului monumentelor istorice, gestionat de Institutul Naţional al Patrimoniului, aprobată prin Decizia managerului Institutului Naţional al Patrimoniului, interimar, nr. 16/2025, având în vedere Solicitarea de acordare a facilităţilor prevăzute de art. XI alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, depusă de către ..............., înregistrată cu nr. …/…, şi luând în considerare stingerea debitului principal în data de ...., în sumă de ....., se emite următoarea decizie: ART. 1 Se acordă anularea unor obligaţii de plată principale^2, respectiv accesorii datorate timbrului monumentelor istorice (TMI)*) la data de 19.12.2024, în sumă totală de ........... lei, reprezentând: ^2 Ibidem. *) Se vor menţiona: a) obligaţiile de plată principale care se anulează, în cazul persoanelor fizice, în procentele prevăzute la art. XVI alin. (1) lit. a) şi alin. (2) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare; b) obligaţiile de plată accesorii aferente obligaţiilor de plată principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv.
┌────┬─────────────┬─────────┬──────────┬───────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi şi│Total │
│Nr. │obligaţiei de│Debit │penalităţi│general│
│crt.│plată │principal│de │T = 2 +│
│ │principale │ │întârziere│3 │
│ │ │ │0,2% pe zi│ │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼───────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼───────┤
│1. │Contravaloare│ │ │ │
│ │TMI │ │ │ │
├────┼─────────────┼─────────┼──────────┼───────┤
│2. │ │ │ │ │
└────┴─────────────┴─────────┴──────────┴───────┘
ART. 2 Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 7 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la Institutul Naţional al Patrimoniului. Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră de la data comunicării acesteia. Manager interimar, ........................................... (numele şi prenumele) Semnătura şi ştampila unităţii ........... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor). ANEXA 3 la procedură DECIZIE de respingere a facilităţilor reglementate de art. XI alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative nr. …/data … Codul de identificare fiscală .................... Denumirea/Numele şi prenumele ....................... Domiciliul fiscal: judeţul/sectorul ......................., localitatea ............., str. ........ nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., telefon ........, fax ........., e-mail .......... Codul de identificare fiscală pentru sediile secundare ................................................................................................................... ................................................................................................................... CNP - în cazul debitorilor persoane fizice ………….....................…. În temeiul prevederilor art. VIII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, în baza Deciziei managerului Institutului Naţional al Patrimoniului, interimar, nr. 16/2025 privind aprobarea Procedurii de aplicare pentru anularea obligaţiilor la plată a timbrului monumentelor istorice, gestionat de Institutul Naţional al Patrimoniului, (procedură), luând în considerare că nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale procedurii, având în vedere Solicitarea de acordare a facilităţilor prevăzute de art. XI alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, depusă de către ............., înregistrată cu nr. …....../…..., se respinge cererea de anulare a unor obligaţii de plată principale^1, respectiv accesorii datorate timbrului monumentelor istorice (TMI) la data de 19.12.2024. ^1 Principale: restante la data de 31 august 2024 inclusiv, în cazul debitorilor persoane fizice (art. XVI din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare), respectiv acesorii: restante la data de 31 august 2024 inclusiv. Motivele de fapt pentru care se respinge cererea de anulare a unor obligaţii de plată principale, respectiv accesorii datorate TMI: [ ] nu au fost stinse prin orice modalitate legală de stingere a creanţelor datorate TMI (i.e. plată, compensare, executare silită şi prescripţie), până la data de 19 decembrie 2024, următoarele obligaţii de plată principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, administrate de Institutul Naţional al Patrimoniului (INP):
┌──────────────────────────────────────┐
│- lei - │
├─────┬──────────────────────────┬─────┤
│Nr. │Denumirea obligaţiei de │Debit│
│crt. │plată principale │ │
├─────┼──────────────────────────┼─────┤
│0 │1 │2 │
├─────┼──────────────────────────┼─────┤
│1. │ │ │
└─────┴──────────────────────────┴─────┘
[ ] până la data de 19 decembrie 2024 nu au fost stinse prin orice modalitate legală de stingere a creanţelor datorate TMI (i.e. plată, compensare, executare silită şi prescripţie) toate obligaţiile de plată principale şi accesorii administrate de INP, rezultate din prestarea activităţilor prevăzute la art. 51 alin. (3) lit. a)-c) din Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, după data de 31 august 2024:
┌──────────────────────────────────────┐
│- lei - │
├─────┬──────────────────────────┬─────┤
│Nr. │Denumirea obligaţiei de │Debit│
│crt. │plată principale │ │
├─────┼──────────────────────────┼─────┤
│0 │1 │2 │
├─────┼──────────────────────────┼─────┤
│1. │ │ │
└─────┴──────────────────────────┴─────┘
[ ] nu aţi depus toate declaraţiile, până la data soluţionării solicitării prevăzute la art. 3 din procedură, respectiv pentru următoarele perioade: ..................... [ ] declaraţia rectificativă prin care se corectează obligaţiile principale cu scadenţe anterioare datei de 31 august 2024 inclusiv, administrate de INP, nu a fost depusă începând cu data de 1 septembrie 2024 şi până la data de 19 decembrie 2024 [ ] nu au fost stinse prin orice modalitate legală de stingere a creanţelor datorate TMI (i.e. plată, compensare, executare silită şi prescripţie), până la data de 19 decembrie 2024, următoarele obligaţii principale individualizate în declaraţia rectificativă:
┌──────────────────────────────────────┐
│- lei - │
├─────┬──────────────────────────┬─────┤
│Nr. │Denumirea obligaţiei de │Debit│
│crt. │plată principale │ │
├─────┼──────────────────────────┼─────┤
│0 │1 │2 │
├─────┼──────────────────────────┼─────┤
│1. │ │ │
└─────┴──────────────────────────┴─────┘
[ ] nu au fost stinse până la data de 19 decembrie 2024 următoarele obligaţii de plată principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, în procent de 50%, având în vedere că acestea au fost în cuantum mai mic de 5.000 lei:
┌──────────────────────────────────────┐
│- lei - │
├─────┬──────────────────────────┬─────┤
│Nr. │Denumirea obligaţiei de │Debit│
│crt. │plată principale │ │
├─────┼──────────────────────────┼─────┤
│0 │1 │2 │
├─────┼──────────────────────────┼─────┤
│1. │ │ │
└─────┴──────────────────────────┴─────┘
[ ] nu au fost stinse până la data de 19 decembrie 2024 următoarele obligaţii bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, în procent de 25%, având în vedere că acestea au fost în cuantum mai mare de 5.000 lei:
┌──────────────────────────────────────┐
│- lei - │
├─────┬──────────────────────────┬─────┤
│Nr. │Denumirea obligaţiei de │Debit│
│crt. │plată principale │ │
├─────┼──────────────────────────┼─────┤
│0 │1 │2 │
├─────┼──────────────────────────┼─────┤
│1. │ │ │
└─────┴──────────────────────────┴─────┘
Menţiuni privind audierea debitorului: ............................................................. Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 7 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la INP. Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră de la data comunicării acesteia. Manager interimar, .................................... (numele şi prenumele) Semnătura şi ştampila unităţii ........... Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor) NOTĂ: Se vor menţiona: a) obligaţiile de plată principale care se anulează, în cazul persoanelor fizice, în procentele prevăzute la art. XVI alin. (1) lit. a) şi alin. (2) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare; b) obligaţiile de plată accesorii aferente obligaţiilor de plată principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv. -------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.