Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 22 noiembrie 2024  de anulare a obligaţiilor bugetare accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 22 noiembrie 2024 de anulare a obligaţiilor bugetare accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon

EMITENT: Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării geologice a dioxidului de carbon
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1209 din 2 decembrie 2024
──────────
    Aprobată prin ORDINUL nr. 504 din 22 noiembrie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1209 din 2 decembrie 2024.
──────────
    ART. 1
    Sfera de aplicare
    (1) Prezenta procedură se aplică obligaţiilor bugetare administrate de Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon, denumită în continuare ANRMPSG, şi stabileşte modul de realizare a activităţii de anulare a unor obligaţii bugetare, în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare ordonanţă de urgenţă.
    (2) Prin obligaţii bugetare administrate de ANRMPSG se înţelege obligaţii bugetare principale reprezentând tarife, sume reprezentând transfer de tehnologie şi pregătire profesională, precum şi cota de 30% din contravaloarea lucrărilor miniere şi petroliere neexecutate, stabilite ca venituri proprii ale ANRMPSG conform prevederilor art. 5 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 81/2024 pentru înfiinţarea Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative din domeniul resurselor minerale, petrolului şi stocării geologice a dioxidului de carbon, cu completările ulterioare, precum şi obligaţii accesorii aferente acestora, după caz.
    (3) Prin obligaţii bugetare administrate de ANRMPSG se înţelege inclusiv obligaţiile bugetare individualizate în titluri executorii emise potrivit legii, existente în evidenţa ANRMPSG în vederea recuperării.
    (4) Pot beneficia de facilităţile prevăzute în prezenta procedură toate categoriile de debitori care, la data de 31 august 2024 inclusiv, figurează în evidenţele ANRMPSG cu obligaţii bugetare principale restante sau numai cu obligaţii de plată accesorii restante aferente obligaţiilor bugetare principale stinse până la această dată, dacă accesoriile nu au fost stinse până la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă.
    (5) În categoria debitorilor prevăzuţi la alin. (4) se includ şi debitorii aflaţi în procedura insolvenţei, potrivit prevederilor legale în vigoare.
    (6) În sensul prezentei proceduri, prin obligaţii bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv se înţelege obligaţiile bugetare datorate bugetului ANRMPSG pentru care s-a împlinit scadenţa sau termenul de plată până la data de 31 august 2024 inclusiv.
    (7) Obligaţiile bugetare accesorii ce urmează a fi anulate sunt cele calculate de ANRMPSG, precum şi de instanţele judecătoreşti, prin hotărâri judecătoreşti rămase definitive, după caz.

    ART. 2
    Obiectul facilităţilor fiscale
    (1) ANRMPSG acordă următoarele facilităţi fiscale:
    a) amânarea la plată a obligaţiilor de plată accesorii reprezentate de dobânzi, penalităţi de întârziere sau alte accesorii rămase nestinse la data emiterii Situaţiei debitelor restante aferente bugetului ANRMPSG, până la data soluţionării cererii de anulare a accesoriilor sau până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, în cazul nedepunerii acestei cereri, pentru fiecare debitor care notifică ANRMPSG conform art. VI alin. (1) din ordonanţa de urgenţă;
    b) anularea obligaţiilor de plată accesorii reprezentate de dobânzi, penalităţi de întârziere sau alte accesorii.

    (2) Obligaţiile de plată accesorii reprezentate de dobânzi, penalităţi de întârziere sau alte accesorii care pot face obiectul facilităţilor fiscale prevăzute la alin. (1) sunt aferente:
    a) obligaţiilor bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv, astfel cum sunt definite la art. 1 alin. (2) şi (3);
    b) obligaţiilor bugetare principale cu termene de plată până la 31 august 2024 inclusiv şi stinse până la această dată.

    (3) Nu se amână la plată şi nu se anulează accesoriile aferente unor obligaţii bugetare principale care:
    a) fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date;
    b) sunt stabilite prin hotărâri penale definitive.


    ART. 3
    Procedura de acordare a amânării la plată
    (1) Debitorii îşi exprimă intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii potrivit ordonanţei de urgenţă, prin depunerea unei notificări privind intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRMPSG, potrivit ordonanţei de urgenţă, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezenta procedură, astfel:
    a) la registratura ANRMPSG;
    b) prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire;
    c) prin poştă electronică, la adresa contact@anrmpsg.gov.ro.

    (2) După primirea notificării prevăzute la alin. (1), ANRMPSG procedează la efectuarea stingerilor, compensărilor şi oricăror alte operaţiuni necesare în vederea stabilirii cu certitudine a obligaţiilor bugetare ce constituie condiţie pentru acordarea facilităţii potrivit art. II-IV din ordonanţa de urgenţă.
    (3) După depunerea notificării, în termen de 5 zile lucrătoare de la data înregistrării acesteia, ANRMPSG emite şi comunică debitorului factura referitoare la obligaţiile de plată accesorii reprezentând dobânzi, penalităţi de întârziere sau alte accesorii datorate ANRMPSG şi situaţia debitelor restante aferente bugetului ANRMPSG, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2, care se eliberează pe baza datelor existente în evidenţa ANRMPSG.
    (4) În cazul în care există neconcordanţe între sumele înscrise în situaţia debitelor restante aferente bugetului ANRMPSG şi evidenţa contabilă proprie a debitorului, debitorul poate solicita punerea de acord a acestora în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data comunicării situaţiei debitelor restante aferente bugetului ANRMPSG. După clarificarea neconcordanţelor, ANRMPSG întocmeşte în două exemplare procesul-verbal de punere de acord, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3, precum şi noua situaţie a debitelor restante aferente bugetului ANRMPSG.
    (5) După întocmirea procesului-verbal de punere de acord sau în cazul în care debitorul nu solicită clarificarea neconcordanţelor în termenul prevăzut la alin. (4), ANRMPSG emite decizia de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRMPSG, prevăzută în anexa nr. 4, ori, după caz, înştiinţarea de respingere a notificării, prevăzută în anexa nr. 5, dacă debitorul nu se încadrează în niciuna dintre ipotezele reglementate de prevederile art. II-IV din ordonanţa de urgenţă.
    (6) Notificările depuse anterior publicării prezentei proceduri în Monitorul Oficial al României, Partea I, se soluţionează în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data publicării.
    (7) Notificarea depusă în condiţiile alin. (1) va cuprinde cel puţin următoarele elemente:
    a) datele de identificare a debitorului: denumirea/numele şi prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, numărul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail;
    b) obiectul notificării, respectiv intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii prevăzute la art. 2 alin. (2), cu precizarea exactă a prevederilor legale pe care debitorul le consideră ca fiind aplicabile din perspectiva încadrării;
    c) data şi semnătura debitorului/reprezentantului legal.

    (8) De la data emiterii deciziei de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii, pentru obligaţiile de plată accesorii care fac obiectul amânării la plată:
    a) nu începe sau se suspendă, după caz, procedura de executare silită;
    b) nu se efectuează stingerea până la data soluţionării cererii de anulare a accesoriilor sau până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, după caz.

    (9) În situaţia în care pe perioada amânării la plată se emit facturi referitoare la obligaţiile de plată accesorii care cuprind obligaţii de plată accesorii prevăzute la art. 2 alin. (2), ANRMPSG emite odată cu aceste facturi şi decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRMPSG, prevăzută în anexa nr. 6, prevederile alin. (3), (4) şi (8) aplicându-se în mod corespunzător ori de câte ori este cazul. Decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii înlocuieşte decizia emisă anterior. Amânarea la plată a obligaţiilor accesorii se acordă în baza notificării iniţiale.
    (10) În cazul în care, ulterior emiterii deciziilor de amânare la plată a obligaţiilor accesorii, se constată erori în conţinutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situaţie, ANRMPSG emite decizie de modificare a deciziei de amânare la plată a obligaţiilor accesorii.
    (11) În situaţia în care debitorul nu depune cererea de anulare a accesoriilor până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, ANRMPSG emite şi comunică decizia de pierdere a valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRMPSG, prevăzută în anexa nr. 7.
    (12) Notificarea privind intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii nu este obligatorie, ci are drept scop obţinerea efectelor prevăzute la alin. (8).

    ART. 4
    Procedura de acordare a anulării obligaţiilor de plată accesorii
    (1) Anularea obligaţiilor de plată accesorii se solicită de către debitori, inclusiv de către cei care au notificat ANRMPSG conform art. 3 alin. (1), în baza unei cereri de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRMPSG, potrivit ordonanţei de urgenţă, conform modelului prevăzut în anexa nr. 8, depusă la registratura ANRMPSG sau comunicată prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, ori transmisă prin poştă electronică, la adresa contact@anrmpsg.gov.ro. Cererea poate fi depusă după îndeplinirea condiţiilor de acordare a anulării, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024 inclusiv.
    (2) Procedura vizează anularea tuturor accesoriilor prevăzute la art. II-IV din ordonanţa de urgenţă.
    (3) În aplicarea prevederilor art. II din ordonanţa de urgenţă, dobânzile, penalităţile şi toate accesoriile aferente obligaţiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, datorate bugetului ANRMPSG, se anulează dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:
    a) toate obligaţiile bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv se sting prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024;
    b) sunt stinse prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, toate obligaţiile bugetare principale şi accesorii administrate de ANRMPSG, cu termene de plată cuprinse între data de 1 septembrie 2024 şi data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024;
    c) debitorul depune cererea de anulare a accesoriilor după îndeplinirea în mod corespunzător a condiţiilor prevăzute la lit. a) şi b), dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024 inclusiv, sub sancţiunea decăderii.

    (4) În aplicarea prevederilor art. IV din ordonanţa de urgenţă, obligaţiile de plată accesorii ce pot face obiectul anulării sunt, în mod cumulativ:
    a) aferente obligaţiilor bugetare principale al căror termen de prescripţie a dreptului de a cere executarea silită conform Legii nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, nu s-a împlinit;
    b) datorate şi nestinse la data de 31 august 2024 inclusiv.

    (5) Condiţiile de anulare a accesoriilor aferente obligaţiilor bugetare principale cu scadenţe anterioare datei de 31 august 2024 şi stinse până la această dată sunt următoarele:
    a) sunt stinse prin orice modalitate prevăzută de art. 22 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, toate obligaţiile bugetare principale şi accesorii administrate de ANRMPSG, cu termene de plată cuprinse între data de 1 septembrie 2024 şi data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024;
    b) debitorul depune cererea de anulare a accesoriilor după îndeplinirea în mod corespunzător a condiţiei prevăzute la lit. a), dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024 inclusiv, sub sancţiunea decăderii.

    (6) Debitorii care au obligaţii de plată stabilite în acte administrative a căror executare este suspendată, în condiţiile legii, la data de 31 august 2024 inclusiv, ale căror efecte nu au încetat şi care intenţionează să beneficieze de anularea obligaţiilor de plată accesorii potrivit art. XI alin. (1) din ordonanţa de urgenţă, vor face menţiuni cu privire la renunţarea la efectele suspendării actului administrativ în notificarea şi/sau cererea de anulare a accesoriilor.
    (7) Renunţarea la efectele suspendării executării silite are drept scop aplicarea dispoziţiilor art. XI alin. (1) din ordonanţa de urgenţă şi nu dă dreptul ANRMPSG de a începe sau de a continua procedura de executare silită.
    (8) Cererea de anulare a accesoriilor cuprinde cel puţin următoarele:
    a) datele de identificare a debitorului: denumirea/numele şi prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal, dacă este cazul, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, numărul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail;
    b) obiectul cererii, respectiv anularea obligaţiilor de plată accesorii prevăzute la art. 2 alin. (2), cu precizarea facilităţilor solicitate, prevăzute la art. II-IV din ordonanţa de urgenţă;
    c) data şi semnătura debitorului/reprezentantului legal.

    (9) În termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii de anulare a accesoriilor, ANRMPSG:
    a) analizează îndeplinirea condiţiilor prevăzute la alin. (3), (4) sau (6), după caz;
    b) emite şi comunică, dacă este cazul, înştiinţarea referitoare la obligaţiile de plată accesorii reprezentând dobânzi şi penalităţi de întârziere datorate ANRMPSG, în vederea actualizării obligaţiilor de plată accesorii ce pot face obiectul anulării;
    c) reface evidenţa contabilă în situaţia în care au fost stinse obligaţii de plată accesorii ce pot face obiectul anulării;
    d) emite decizia de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRMPSG, prevăzută în anexa nr. 9, sau decizia de respingere a cererii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRMPSG, prevăzută în anexa nr. 10, după caz.

    (10) Înainte de emiterea deciziei de respingere a cererii de anulare a accesoriilor, ANRMPSG asigură debitorului posibilitatea de a-şi exprima punctul de vedere, ocazie cu care îi indică condiţiile ce nu au fost îndeplinite.
    (11) În cazul în care, ulterior emiterii deciziilor de anulare a obligaţiilor de plată accesorii, se constată erori în conţinutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situaţie, ANRPSG emite decizie de modificare a deciziei de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului ANRMPSG, prevăzută în anexa nr. 11.
    (12) Pentru a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare, debitorul poate depune fie o singură cerere pentru toate măsurile prevăzute de procedură, fie câte o cerere pentru fiecare dintre acestea.

    ART. 5
    Retragerea notificării/cererii de anulare a accesoriilor
    (1) Notificarea depusă potrivit art. 3 poate fi retrasă de debitor oricând, prin depunerea în acest sens a unei cereri adresate ANRMPSG. ANRMPSG comunică debitorului decizia de încetare a valabilităţii deciziei de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii, conform modelului prevăzut în anexa nr. 12.
    (2) Cererea de anulare a accesoriilor poate fi retrasă de debitor oricând până la emiterea deciziei prevăzute la art. 4 alin. (9) lit. d), prin depunerea în acest sens a unei cereri la ANRMPSG. Prin retragerea cererii, debitorul îşi menţine dreptul de a depune o nouă cerere de anulare a accesoriilor, cu respectarea condiţiilor prevăzute în acest sens de ordonanţa de urgenţă.

    ART. 6
    Dispoziţii finale
    (1) Deciziile prevăzute de prezenta procedură se emit de către ANRMPSG în două exemplare, dintre care un exemplar se comunică debitorului, iar un exemplar se arhivează la dosarul acestuia.
    (2) Aceste prevederi sunt aplicabile şi înştiinţării prevăzute la art. 3 alin. (5).
    (3) În situaţia în care unui debitor i s-a comunicat o decizie de respingere a cererii de anulare a accesoriilor, iar ulterior îndeplineşte condiţiile prevăzute de ordonanţa de urgenţă, acesta poate depune o nouă cerere de anulare a obligaţiilor de plată accesorii până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv.
    (4) Prevederile prezentei proceduri se aplică în mod corespunzător şi pentru notificările privind intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii ori cererile de anulare a obligaţiilor de plată accesorii depuse după data de 6 septembrie 2024 şi până la intrarea în vigoare a prezentei proceduri.

    ART. 7
    Anexe
    Anexele nr. 1-12 fac parte integrantă din prezenta procedură.

    ANEXA 1

    la procedură




    NOTIFICARE
    privind intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată
    accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în
    Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon,
    potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru
    reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor
    bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al
    României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
    A. Datele de identificare a debitorului
    Codul de identificare fiscală ...................
    Denumirea/Numele şi prenumele: .........................
    Domiciliul fiscal: judeţul/sectorul ........, localitatea .........., str. ........... nr. ......, bl. ....., sc. ...., ap. ......, telefon ..........., fax ......., e-mail ............

    B. Datele de identificare a reprezentantului legal
    Numele şi prenumele: ..................................
    Adresa: ............................

    C. Obiectul notificării
    Intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii (dobânzi, penalităţi de întârziere, orice alte obligaţii de plată accesorii), conform prevederilor art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare (ordonanţa de urgenţă):

┌┬─────────────────────────────────────┐
││anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare principale │
││restante la data de 31 august 2024 │
││(art. I coroborat cu art. II din │
││ordonanţa de urgenţă) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare principale cu │
││scadenţe anterioare datei de 31 │
││august 2024 şi stinse până la această│
││dată (art. I coroborat cu art. IV din│
││ordonanţa de urgenţă) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││anularea accesoriilor aferente │
││diferenţelor de obligaţii bugetare │
││principale cu scadenţe anterioare │
││datei de 31 august 2024 şi stinse │
││până la data depunerii cererii de │
││anulare inclusiv, dar nu mai târziu │
││de data de 25 noiembrie 2024 (art. I │
││coroborat cu art. III din ordonanţa │
││de urgenţă) │
└┴─────────────────────────────────────┘



    D. Renunţarea la efectele suspendării actului administrativ

┌─────────────────────────────────┬─────┐
│Numărul documentului de │ │
│suspendare │ │
├─────────────────────────────────┼─────┤
│Data documentului de suspendare │ │
├─────────────────────────────────┼─────┤
│Denumirea obligaţiei bugetare │Suma │
│ │(lei)│
├─────────────────────────────────┼─────┤
│.................................│ │
├─────────────────────────────────┼─────┤
│................................ │ │
└─────────────────────────────────┴─────┘


    E. Anularea obligaţiilor în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea potrivit legii
    Datele de identificare a debitorului principal

┌─────────────────────────────────────┬┐
│Codul de identificare fiscală ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Denumirea/Numele şi prenumele ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Cuantumul obligaţiilor bugetare ││
│pentru care a fost atrasă răspunderea││
│(lei) ││
└─────────────────────────────────────┴┘



    F. Prin prezenta notificare declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal referitoare la falsul în declaraţii, că:
    [ ] nu datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei notificări, stabilite prin hotărâri penale definitive sau reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare;
    [ ] datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei notificări, potrivit Dosarului penal nr. ..../stabilite prin Hotărârea penală definitivă nr. ..... din data de ........., pronunţată de ........../reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare, conform .....(tipul actului).... nr. ............... din data de ..........., emis de ............. .

    Semnătura
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 2

    la procedură




    SITUAŢIA
    debitelor restante aferente bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare
    în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon
    nr. ....../data ........
    Ca urmare a Notificării nr. .............. din data de ................., se certifică prin prezenta că:
    denumirea/numele şi prenumele: .................,
    codul de identificare fiscală ...................., domiciliul fiscal: judeţul ............, localitatea ........, sectorul ....., str. ........ nr. ......, bl. ......, sc. ..., et. ......, ap. ......

    Obligaţii bugetare administrate de Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon (ANRMPSG)
    Sus-numitul debitor figurează în evidenţele ANRMPSG cu următoarele obligaţii bugetare, restante la data eliberării prezentei

┌────┬──────────┬─────┬───────┬──────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea │ │ │Penalităţi│Alte │
│crt.│obligaţiei│Debit│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │ │întârziere│ │
├────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│TOTAL GENERAL │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴───────┴──────────┴─────────┘


    din care:    CAP. I
    Obligaţiile bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, precum şi obligaţiile accesorii aferente, rămase nestinse la data eliberării prezentei situaţii, conform art. II din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare (ordonanţa de urgenţă)

┌────┬──────────┬─────┬───────┬──────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea │ │ │Penalităţi│Alte │
│crt.│obligaţiei│Debit│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │ │întârziere│ │
├────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼───────┼──────────┼─────────┤
│TOTAL GENERAL │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴───────┴──────────┴─────────┘

    CAP. II
    Dobânzile, penalităţile şi toate accesoriile, rămase nestinse la data eliberării prezentei situaţii, aferente obligaţiilor bugetare principale cu termene de plată până la 31 august 2024 inclusiv şi stinse până la această dată, conform art. IV din ordonanţa de urgenţă

┌────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │
├────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│TOTAL GENERAL │ │ │ │
└───────────────┴───────┴──────────┴─────────┘

    CAP. III
    Obligaţiile bugetare cu termene de plată cuprinse între data de 1.09.2024 şi data eliberării prezentei situaţii, rămase nestinse la data eliberării situaţiei

┌────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │
├────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│TOTAL GENERAL │ │ │ │
└───────────────┴───────┴──────────┴─────────┘



┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele ANRMPSG, │
│................................ │
├────────────────────────────────┬────────────────────────┤
│Avizat │Întocmit/Data │
│Director economic, │........................│
│................................│ │
└────────────────────────────────┴────────────────────────┘

    Nr. .............
    Prezenta situaţie se eliberează în vederea stabilirii obligaţiilor bugetare ce pot forma obiect al amânării la plată a obligaţiilor accesorii în conformitate cu prevederile art. XI alin. (1) din ordonanţa de urgenţă.
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).

    ANEXA 3

    la procedură




    PROCES-VERBAL
    de punere de acord
    încheiat astăzi, ........./......./............., la sediul ............
    Subsemnatul(a), ..................., având funcţia de .............. în cadrul Serviciului financiar contabilitate, am procedat la clarificarea neconcordanţelor existente între evidenţa debitorului şi sumele înscrise în Situaţia debitelor restante aferente bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon (ANRMPSG). Drept urmare, am constatat că ..................... figurează în evidenţa ANRMPSG cu următoarele obligaţii accesorii ce pot face obiectul facilităţilor prevăzute la art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, conform Situaţiei debitelor restante aferente bugetului ANRMPSG nr. ............. din data de ................ :
    Alte menţiuni: .................................................
    Obiecţiile debitorului: ...............................

┌────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │
├────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│TOTAL GENERAL │ │ │ │
└───────────────┴───────┴──────────┴─────────┘


┌────────────────────────────────────────────────┐
│Debitor, │
├─────────────────────────┬──────────────────────┤
│Avizat, │Întocmit/Data │
│Director economic, │......................│
│.........................│ │
└─────────────────────────┴──────────────────────┘

    Nr. ...........
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 4

    la procedură




    DECIZIE
    de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului
    Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier,
    Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon

┌───────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────┐
│Datele de identificare a debitorului │ │
│Denumirea/Numele şi prenumele │Datele de identificare a reprezentantului legal │
│.................... │Numele şi prenumele ............................ │
│Adresa │Adresa │
│...............................................│.......................................................│
│Codul de identificare fiscală │Codul de identificare fiscală .................... │
│............................ │ │
└───────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────┘

    În temeiul prevederilor art. VI alin. (5) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare (ordonanţa de urgenţă), şi ale Procedurii de anulare a obligaţiilor bugetare accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon nr. 504/2024, luând în considerare motivele de fapt ...................., având în vedere Notificarea nr. .......... din data de ..........., înregistrată la Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon (ANRMPSG) cu nr. ....... din data de ............., luând în considerare că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. XI alin. (1) din ordonanţa de urgenţă,
    se acordă amânarea la plată a obligaţiilor accesorii aferente obligaţiilor principale bugetare prevăzute la art. ...... din ordonanţa de urgenţă, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:

┌────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │
├────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│TOTAL GENERAL │ │ │ │
└───────────────┴───────┴──────────┴─────────┘

    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele ANRMPSG, │
│................................ │
├────────────────────────────────┬────────────────────────┤
│Avizat │Întocmit/Data │
│Director economic, │........................│
│................................│ │
└────────────────────────────────┴────────────────────────┘

    Nr. ..................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 5

    la procedură




    ÎNŞTIINŢARE
    de respingere a notificării

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Datele de identificare a debitorului │Datele de identificare a reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele ................................ │Numele şi prenumele ................................................ │
│Adresa │Adresa │
│.........................................................................│.......................................................................│
│Codul de identificare fiscală ........................................ │Codul de identificare fiscală ...................................... │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    În temeiul prevederilor art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare (ordonanţa de urgenţă), şi ale Procedurii de anulare a obligaţiilor bugetare accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon nr. 504/2024, având în vedere Notificarea dumneavoastră nr. .......... din data de ..........., înregistrată la Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon (ANRMPSG) cu nr. .......... din data de ...............,
    luând în considerare că nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. XI alin. (1) din ordonanţa de urgenţă,
    se respinge notificarea privind intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii.
    Motivele de fapt pentru care se respinge notificarea depusă de dumneavoastră: .......................
    Temeiul de drept: ...............................
    Menţiuni privind punctul de vedere al debitorului: .......................

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele ANRMPSG, │
│................................ │
├────────────────────────────────┬────────────────────────┤
│Avizat │Întocmit/Data │
│Director economic, │........................│
│................................│ │
└────────────────────────────────┴────────────────────────┘

    Nr. ..................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 6

    la procedură




    DECIZIE
    de modificare a deciziei de amânare la plată a obligaţiilor de
    plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare
    în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Datele de identificare a debitorului │Datele de identificare a reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele ................................. │Numele şi prenumele ............................................. │
│Adresa │Adresa │
│..........................................................................│...................................................................│
│Codul de identificare fiscală .......................................... │Codul de identificare fiscală ................................... │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    Având în vedere Procedura de anulare a obligaţiilor bugetare accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon nr. 504/2024,
    luând în considerare motivele de fapt ..................................
    ............................................,

    vă comunicăm că Decizia de amânare la plată a obligaţiilor accesorii nr. ......... din data de .................. se modifică după cum urmează:
    Se acordă amânarea la plată a obligaţiilor accesorii, aferente obligaţiilor bugetare principale prevăzute la art. ...... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:

┌────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │
├────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│TOTAL GENERAL │ │ │ │
└───────────────┴───────┴──────────┴─────────┘



    Prezenta decizie înlocuieşte Decizia nr. .................
    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele Autorităţii Naţionale de │
│Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al │
│Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon, │
│................................ │
├────────────────────┬────────────────────────────┤
│ │ │
├────────────────────┼────────────────────────────┤
│Avizat │Întocmit/Data │
│Director economic, │............................│
│....................│ │
└────────────────────┴────────────────────────────┘

    Nr. ..................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 7

    la procedură




    DECIZIE
    de pierdere a valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor de plată
    accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în
    Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Datele de identificare a debitorului │Datele de identificare a reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele ................................... │Numele şi prenumele ............................................ │
│Adresa │Adresa │
│............................................................................│...................................................................│
│Codul de identificare fiscală ............................................ │Codul de identificare fiscală .................................. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    În temeiul prevederilor art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Procedurii de anulare a obligaţiilor accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon nr. 504/2024,
    vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de amânare la plată a obligaţiilor accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon nr. ........... din data de ............, şi-a pierdut valabilitatea, începând cu data de ................
    Suma rămasă de plată din amânare este în cuantum de .................... lei.
    Motivele de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor accesorii: .........................
    Temeiul de drept: .........................................................
    Consecinţele pierderii valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor accesorii: .......................
    Menţiuni privind audierea debitorului: ..................................
    Prezenta decizie se comunică .............................. şi produce efecte de la data comunicării acesteia.
    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele Autorităţii Naţionale de │
│Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al │
│Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon, │
│................................ │
├────────────────────┬────────────────────────────┤
├────────────────────┼────────────────────────────┤
│Avizat │Întocmit/Data │
│Director economic, │............................│
│....................│ │
└────────────────────┴────────────────────────────┘

    Nr. ..................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 8

    la procedură




    CERERE
    de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii
    Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice
    a Dioxidului de Carbon, potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024
    pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării
    creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat
    al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
    A. Datele de identificare a debitorului
    Codul de identificare fiscală .....................
    Denumirea/Numele şi prenumele: .........................................
    Domiciliul fiscal: judeţul/sectorul .................., localitatea ..............., str. .............. nr. ......, bl. ....., sc. ...., ap. ......, telefon ................, fax ..........., e-mail .....................

    B. Datele de identificare a reprezentantului legal
    Numele şi prenumele: ..................................
    Adresa: ........................................

    C. Obiectul cererii
    Anularea obligaţiilor de plată accesorii (dobânzi, penalităţi de întârziere, orice alte obligaţii de plată accesorii) conform prevederilor art. XI alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare (ordonanţa de urgenţă):

┌┬─────────────────────────────────────┐
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare principale │
││restante la data de 31 august 2024 │
││(art. II din ordonanţa de urgenţă) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare principale cu │
││scadenţe anterioare datei de 31 │
││august 2024 şi stinse până la această│
││dată (art. IV din ordonanţa de │
││urgenţă) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││diferenţelor de obligaţii bugetare │
││principale cu scadenţe anterioare │
││datei de 31 august 2024 şi stinse │
││până la data depunerii cererii de │
││anulare inclusiv, dar nu mai târziu │
││de data de 25 noiembrie 2024 (art. │
││III din ordonanţa de urgenţă) │
└┴─────────────────────────────────────┘



    D. Renunţarea la efectele suspendării actului administrativ

┌─────────────────────────────────┬─────┐
│Numărul documentului de │ │
│suspendare │ │
├─────────────────────────────────┼─────┤
│Data documentului de suspendare │ │
├─────────────────────────────────┼─────┤
│Denumirea obligaţiei bugetare │Suma │
│ │(lei)│
├─────────────────────────────────┼─────┤
│.................................│ │
├─────────────────────────────────┼─────┤
│................................ │ │
└─────────────────────────────────┴─────┘


    E. Anularea obligaţiilor accesorii în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea potrivit legii
    Date de identificare a debitorului principal

┌────────────────────────────────────┬┬┐
│Codul de identificare fiscală │││
├────────────────────────────────────┼┼┤
│Denumirea/Numele şi prenumele │││
├────────────────────────────────────┼┼┤
│Cuantumul obligaţiilor bugetare │││
│pentru care a fost atrasă │││
│răspunderea (lei) │││
└────────────────────────────────────┴┴┘



    F. Prin prezenta cerere declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal referitoare la falsul în declaraţii, că:
    [ ] nu datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, stabilite prin hotărâri penale definitive sau reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare;
    [ ] datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, potrivit Dosarului penal nr. ..../stabilite prin Hotărârea penală definitivă nr. ..... din data de ........., pronunţată de ........../reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare, conform .....(tipul actului).... nr. ............... din data de ..........., emis de .............
    Semnătura
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)


    ANEXA 9

    la procedură




    DECIZIE
    de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului
    Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier,
    Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Datele de identificare a debitorului │Datele de identificare a reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele ................................. │Numele şi prenumele ...............................................│
│Adresa │Adresa │
│............................................................................│...................................................................│
│Codul de identificare fiscală ............................................ │Codul de identificare fiscală ................................... │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    În temeiul prevederilor art. VIII din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare (ordonanţa de urgenţă), şi ale Procedurii de anulare a obligaţiilor bugetare accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon nr. 504/2024,
    având în vedere motivele de fapt .....................,
    luând în considerare că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. ..... din ordonanţa de urgenţă,
    se acordă anularea obligaţiilor de plată accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon (ANRMPSG) prevăzute la art. ...... din ordonanţa de urgenţă, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:

┌────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │
├────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│TOTAL GENERAL │ │ │ │
└───────────────┴───────┴──────────┴─────────┘


    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele ANRMPSG, │
│................................ │
├────────────────────────────────┬────────────────────────┤
│Avizat │Întocmit/Data │
│Director economic, │........................│
│................................│ │
└────────────────────────────────┴────────────────────────┘

    Nr. ..................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 10

    la procedură




    DECIZIE
    de respingere a cererii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii
    datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul
    Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon

┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Datele de identificare a debitorului │Datele de identificare a reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele ..................... │Numele şi prenumele .......................... │
│Adresa │Adresa │
│..............................................................│...............................................................│
│Codul de identificare fiscală ............................ │Codul de identificare fiscală ............................. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────┘

    În temeiul prevederilor art. VIII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare (ordonanţa de urgenţă), şi ale Procedurii de anulare a obligaţiilor bugetare accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon nr. 504/2024,
    având în vedere Cererea dumneavoastră nr. ........ din data de ............., înregistrată la Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon (ANRMPSG) cu nr. ........... din data de .............,
    luând în considerare că nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. XI alin. (1) din ordonanţa de urgenţă, se respinge cererea de anulare a obligaţiilor de plată accesorii.
    Motivele de fapt pentru care se respinge cererea de anulare a obligaţiilor accesorii: ...........
    Temeiul de drept: ...................
    Menţiuni privind audierea debitorului: ..................
    Prezenta decizie se comunică ............... şi produce efecte de la data comunicării acesteia.
    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele ANRMPSG, │
│................................ │
├────────────────────────────────┬────────────────────────┤
│Avizat │Întocmit/Data │
│Director economic, │........................│
│................................│ │
└────────────────────────────────┴────────────────────────┘

    Nr. ..................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 11

    la procedură




    DECIZIE
    de modificare a deciziei de anulare a obligaţiilor de plată accesorii
    datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul
    Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon

┌─────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Datele de identificare a debitorului │Datele de identificare a reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele .................... │Numele şi prenumele.............................. │
│Adresa │Adresa │
│.............................................................│............................................................│
│Codul de identificare fiscală .......................... │Codul de identificare fiscală ......................... │
└─────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────┘

    Având în vedere prevederile Procedurii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon nr. 504/2024, luând în considerare motivele de fapt .................,
    vă comunicăm că Decizia de anulare a obligaţiilor de plată accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon (ANRMPSG) nr. ............ din data de ............ se modifică după cum urmează:
    Se acordă anularea la plată a obligaţiilor de plată accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale datorate bugetului ANRMPSG prevăzute la art. ...... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:

┌────┬──────────┬───────┬──────────┬─────────┐
│Nr. │Denumirea │ │Penalităţi│Alte │
│crt.│obligaţiei│Dobânzi│de │accesorii│
│ │bugetare │ │întârziere│ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│3. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │
├────┴──────────┼───────┼──────────┼─────────┤
│TOTAL GENERAL │ │ │ │
└───────────────┴───────┴──────────┴─────────┘


    Prezenta decizie înlocuieşte Decizia nr. ..........
    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele ANRMPSG, │
│................................ │
├────────────────────────────────┬────────────────────────┤
│Avizat │Întocmit/Data │
│Director economic, │........................│
│................................│ │
└────────────────────────────────┴────────────────────────┘

    Nr. ..................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 12

    la procedură




    DECIZIE
    de încetare a valabilităţii deciziei de amânare la plată a obligaţiilor de plată accesorii

┌─────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Datele de identificare a debitorului │Datele de identificare a reprezentantului legal │
│Denumirea/Numele şi prenumele .................... │Numele şi prenumele .......................... │
│Adresa │Adresa │
│.........................................................│............................................................│
│Codul de identificare fiscală ........................ │Codul de identificare fiscală .......................... │
└─────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────┘

    Având în vedere prevederile Procedurii de anulare a obligaţiilor bugetare accesorii datorate bugetului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon, aprobată prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon nr. 504/2024 şi luând în considerare Notificarea dumneavoastră nr. ......... din data de ..............., prin care v-aţi manifestat intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii, înregistrată la Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Minier, Petrolier şi al Stocării Geologice a Dioxidului de Carbon (ANRMPSG) cu nr. ............... din data de .................., precum şi Cererea nr. .............. din data de .................... de retragere a notificării, înregistrată la ANRMPSG cu nr. .......... din data de .........................,
    vă comunicăm că am luat act de retragerea notificării menţionate mai sus, astfel că Decizia de amânare la plată a obligaţiilor accesorii nr. ................. din data de ............................ îşi încetează valabilitatea şi nu mai produce efecte, începând cu data de ................... .
    Prezenta decizie se comunică ........... şi produce efecte de la data comunicării acesteia.
    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate formula acţiune în contencios administrativ în conformitate cu prevederile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

┌─────────────────────────────────────────────────────────┐
│Preşedintele ANRMPSG, │
│................................ │
├────────────────────────────────┬────────────────────────┤
│Avizat │Întocmit/Data │
│Director economic, │........................│
│................................│ │
└────────────────────────────────┴────────────────────────┘

    Nr. ..................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016