Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
PROCEDURĂ din 20 decembrie 2024 privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi al personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă către centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională
EMITENT: Ministerul Educaţiei PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 8 din 9 ianuarie 2025
──────────
Aprobată prin ORDINUL nr. 7.868 din 20 decembrie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 8 din 9 ianuarie 2025.
──────────
CAP. I
Dispoziţii generale
ART. 1
Prezenta procedură, emisă în baza prevederilor art. 42 alin. (3) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.701/2024, reglementează modalitatea de transfer al posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi al personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă, denumite în continuare unităţi de învăţământ, către centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională, denumite în continuare CJRAE, iar în municipiul Bucureşti către Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională, denumit în continuare CMBRAE.
ART. 2
(1) La nivelul fiecărei unităţi de învăţământ în care sunt încadraţi profesori itineranţi şi de sprijin, comisia de mobilitate a personalului didactic de predare constituită la nivelul unităţii de învăţământ verifică studiile acestora finalizate cu diplomă, raportat la prevederile Centralizatorului privind disciplinele de învăţământ, domeniile şi specializările, precum şi probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar în vigoare, denumit în continuare Centralizator, şi modalităţile de angajare a acestora. După efectuarea acestor verificări, conducerea unităţii de învăţământ întocmeşte lista profesorilor itineranţi şi de sprijin, cu precizarea specializării/specializărilor conform studiilor finalizate cu diplomă, limbii de predare, a modalităţii de angajare a acestora şi a locaţiei în care îşi desfăşoară aceştia activitatea, după cum urmează:
a) profesori titulari, angajaţi pe perioadă nedeterminată;
b) profesori titulari, angajaţi pe perioadă nedeterminată, care au catedra rezervată;
c) profesori titulari, angajaţi pe perioadă nedeterminată, detaşaţi în interesul învăţământului pentru restrângere de activitate nesoluţionată;
d) profesori titulari, angajaţi pe perioadă nedeterminată, detaşaţi la cerere sau în interesul învăţământului din alte unităţi de învăţământ sau din cadrul aceleiaşi unităţi de învăţământ de pe alte posturi didactice/catedre;
e) profesori debutanţi repartizaţi pe posturi publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată sau în baza prevederilor art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare^1, angajaţi pe perioadă determinată;
^1 Art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, a fost abrogat prin art. I pct. 4 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 23/2019 pentru completarea Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, instituirea unor derogări şi prorogarea unor termene, aprobată cu completări prin Legea nr. 230/2019.
f) profesori angajaţi pe durata de viabilitate a postului;
g) profesori calificaţi, cu studii corespunzătoare postului în concordanţă cu Centralizatorul, angajaţi pe perioadă determinată de cel mult un an şcolar;
h) profesori calificaţi, cu studii corespunzătoare postului în concordanţă cu Centralizatorul, angajaţi în regim de plata cu ora;
i) profesori fără studii corespunzătoare postului, angajaţi pe perioadă determinată.
(2) Lista profesorilor itineranţi şi de sprijin întocmită conform alin. (1) se prezintă spre aprobare consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ.
CAP. II
Descrierea procedurii
ART. 3
(1) Directorii unităţilor de învăţământ în care sunt încadraţi profesori itineranţi şi de sprijin înaintează inspectoratelor şcolare judeţene/Inspectoratului Şcolar al Municipiului Bucureşti, denumite în continuare ISJ/ISMB, listele cu profesorii itineranţi şi de sprijin, însoţite de copii ale următoarelor documente autentificate la nivelul unităţilor de învăţământ:
a) documentele de numire/transfer/repartizare pe post/catedră;
b) diplomele de studii, foile matricole/anexele la diplomele de studii, certificatele de absolvire a programelor de formare psihopedagogică, certificatele de dobândire a definitivării în învăţământ sau a gradelor didactice.
(2) Comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate a personalului didactic de predare verifică situaţiile transmise de unităţile de învăţământ, conform alin. (1), şi întocmeşte situaţia finală, centralizată la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti, a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, pe care o prezintă spre aprobare consiliului de administraţie al ISJ/ISMB.
ART. 4
(1) În termen de 5 zile lucrătoare de la aprobarea situaţiei finale a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, în vederea realizării transferului acestora către CJRAE/CMBRAE, la nivelul ISJ/ISMB se derulează următoarele activităţi:
a) revizuirea statelor de funcţii ale unităţilor de învăţământ prin diminuarea numărului de posturi cu numărul corespunzător posturilor de profesor itinerant şi de sprijin pe care sunt încadrate cadre didactice calificate, cu studii corespunzătoare postului în concordanţă cu Centralizatorul;
b) revizuirea statelor de funcţii ale CJRAE/CMBRAE prin suplimentarea numărului de posturi cu numărul corespunzător posturilor de profesor itinerant şi de sprijin existente la nivel judeţean/nivelul municipiului Bucureşti pe care sunt încadrate cadre didactice calificate, cu studii corespunzătoare postului în concordanţă cu Centralizatorul;
c) stabilirea, în colaborare cu conducerea CJRAE/CMBRAE, a cabinetelor pentru furnizarea serviciilor de sprijin şi repartizarea posturilor de profesor itinerant şi de sprijin pe cabinete;
d) emiterea, de către inspectorul şcolar general, a deciziilor de repartizare pe posturi la CJRAE/CMBRAE, conform modelelor din anexa care face parte integrantă din prezenta procedură, pentru cadrele didactice calificate încadrate pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin, ca urmare a transferului acestor posturi din unităţile de învăţământ către CJRAE/CMBRAE, cu precizarea unităţii/unităţilor de învăţământ în care funcţionează cabinetul pentru furnizarea serviciilor de sprijin.
(2) În baza deciziilor emise de inspectorul şcolar general, conform alin. (1), directorii unităţilor de învăţământ în care sunt încadraţi profesori itineranţi şi de sprijin încetează contractele individuale de muncă ale cadrelor didactice calificate încadrate pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin, iar directorii CJRAE/CMBRAE încheie contracte individuale de muncă pentru aceste cadre didactice, întocmesc fişele de post aferente, emit deciziile de încadrare, în conformitate cu prevederile art. 207 alin. (4) lit. i) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi decizii de rezervare a postului didactic pentru cadrele didactice titulare, dacă este cazul.
CAP. III
Dispoziţii finale
ART. 5
Cadrele didactice titulare pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin care nu au specializări în concordanţă cu Centralizatorul şi cadrele didactice fără studii corespunzătoare postului, angajate pe perioadă determinată pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin, îşi continuă activitatea în unităţile de învăţământ până la data de 31 august 2025 sau până la finalizarea cursurilor anului şcolar 2024-2025, după caz, sau până la revenirea titularului la post.
ART. 6
(1) Situaţia cadrelor didactice titulare pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin, care nu au specializări în concordanţă cu Centralizatorul, se soluţionează pe parcursul etapelor de mobilitate a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2025-2026.
(2) Posturile de profesor itinerant şi de sprijin pe care sunt încadrate cadre didactice aflate în situaţiile prevăzute la art. 5, pe parcursul etapelor de mobilitate a personalului didactic de predare din învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2025-2026, se gestionează la nivelul CJRAE/CMBRAE şi ISJ/ISMB.
ART. 7
În cazul cadrelor didactice titulare detaşate pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin în unităţi de învăţământ de stat/centre şcolare de educaţie incluzivă, pe lângă deciziile emise conform art. 4 alin. (1) lit. d), inspectorul şcolar general emite şi noi decizii de detaşare în interesul învăţământului pentru restrângere nesoluţionată, detaşare în interesul învăţământului sau la cerere, după cum urmează:
a) de la unitatea de învăţământ la care cadrul didactic este titular, de pe postul didactic/catedra pe care este titular, la CJRAE/CMBRAE, pe postul de profesor itinerant şi de sprijin;
b) de pe postul didactic pe care este titular în cadrul CJRAE/CMBRAE pe postul de profesor itinerant şi de sprijin din CJRAE/CMBRAE, în situaţia în care cadrul didactic a fost detaşat de la CJRAE/CMBRAE pe un post de profesor itinerant şi de sprijin dintr-o unitate de învăţământ de stat sau dintr-un centru şcolar de educaţie incluzivă.
ANEXA 1
la procedură
MODELE
de decizii de repartizare pe posturi la centrele judeţene de resurse
şi asistenţă educaţională/ Centrul Municipiului Bucureşti
de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE/CMBRAE)
pentru cadrele didactice calificate încadrate pe posturi de
profesor itinerant şi de sprijin, ca urmare a transferului
acestor posturi din unităţile de învăţământ către CJRAE/CMBRAE
1. Model de decizie de repartizare pentru cadre didactice titulare DECIZIA
nr. ......... din .....
În temeiul prevederilor art. 120 alin. (1), (1^1), (2), art. 165 alin. (1) lit. g) pct. (iii) şi ale art. 207 alin. (4) lit. i) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza prevederilor art. 42 alin. (3) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.701/2024,
în conformitate cu prevederile Procedurii privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi al personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă către centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 7.868/2024,
conform prevederilor Centralizatorului privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal şi superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2025, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. ...........,
având în vedere Decizia nr. ......./..... a inspectorului şcolar general al Inspectoratului Şcolar ....../Ordinul ministrului ..... nr. ...../....../Dispoziţia de repartizare nr. ...../.......,
luând în considerare lista finală a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, întocmită de comisia judeţeană de mobilitate a personalului didactic de predare, prezentată în şedinţa Consiliului de administraţie al Inspectoratului Şcolar ........ din data de ......,
în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare, precum şi cu prevederile Legii învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
inspectorul şcolar general decide:
ART. 1
Începând cu data de ..............., doamna/domnul ........................., cadru didactic titular pe un post de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ......................, nivelul de învăţământ ..............., de la^1) .........................., localitatea ............, mediul .............., devine cadru didactic titular pe postul de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ..........., nivelul de învăţământ ........................, de la^2) ......................, localitatea .............., mediul ................... .
^1) Se precizează unitatea de învăţământ la care cadrul didactic este titular.
^2) Se precizează CJRAE/CMBRAE şi unitatea/unităţile de învăţământ în care funcţionează cabinetul pentru furnizarea serviciilor de sprijin.
ART. 2
Inspectorii şcolari pentru managementul resurselor umane din cadrul Inspectoratului Şcolar ..............., directorul centrului judeţean de resurse şi asistenţă educaţională/Centrului Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE/CMBRAE), directorul unităţii de învăţământ şi cadrul didactic, nominalizaţi la art. 1, duc la îndeplinire prevederile prezentei decizii.
ART. 3
Prezenta decizie se transmite persoanei, directorului CJRAE/CMBRAE şi directorului unităţii de învăţământ menţionate la art. 1.
Inspector şcolar general,
............
Inspector şcolar general adjunct,
............
Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane,
.............
............
Avizat consilier juridic
............
2. Model de decizie de repartizare pentru cadre didactice titulare debutante repartizate pe posturi publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată sau în baza prevederilor art. 253 din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare DECIZIA
nr. ....... din .....
În temeiul prevederilor art. 120 alin. (1), (1^1), (2), art. 165 alin. (1) lit. g) pct. (iii) şi ale art. 207 alin. (4) lit. i) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza prevederilor art. 42 alin. (3) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.701/2024,
în conformitate cu prevederile Procedurii privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi al personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă către centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 7.868/2024,
conform prevederilor Centralizatorului privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal şi superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2025, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. ...........,
având în vedere Decizia nr. ....../...... a inspectorului şcolar general al Inspectoratului Şcolar .......,
luând în considerare lista finală a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, întocmită de comisia judeţeană de mobilitate a personalului didactic de predare, prezentată în şedinţa Consiliului de administraţie al Inspectoratului Şcolar .............. din data de ..............,
în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare, precum şi cu prevederile Legii învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
inspectorul şcolar general decide:
ART. 1
Începând cu data de ..............., doamna/domnul ............................, cadru didactic debutant, angajat pe perioadă determinată pe un post de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ..............., nivelul de învăţământ ............................., de la^1) ......................, localitatea ................, mediul ............., devine cadru didactic debutant angajat pe perioadă determinată pe postul de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba .........................., nivelul de învăţământ .........................., de la^2) .................., localitatea .............., mediul ................... .
^1) Se precizează unitatea de învăţământ la care cadrul didactic este încadrat ca debutant.
^2) Se precizează CJRAE/CMBRAE şi unitatea/unităţile de învăţământ în care funcţionează cabinetul pentru furnizarea serviciilor de sprijin.
ART. 2
În situaţia în care doamna/domnul .................................. promovează examenul pentru definitivarea în învăţământ, consiliul de administraţie al centrului judeţean de resurse şi asistenţă educaţională/Centrului Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE/CMBRAE) hotărăşte modificarea contractului individual de muncă din perioadă determinată în perioadă nedeterminată.
ART. 3
Inspectorii şcolari pentru managementul resurselor umane din cadrul Inspectoratului Şcolar .............., directorul CJRAE/CMBRAE, directorul unităţii de învăţământ şi cadrul didactic, nominalizaţi la art. 1, duc la îndeplinire prevederile prezentei decizii.
ART. 4
Prezenta decizie se transmite persoanei, directorului CJRAE/CMBRAE şi directorului unităţii de învăţământ menţionate la art. 1.
Inspector şcolar general,
..........
Inspector şcolar general adjunct,
..........
Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane,
...........
..........
Avizat consilier juridic
..........
3. Model de decizie de repartizare pentru cadre didactice angajate pe durata de viabilitate a postului DECIZIA
nr. ...... din .......
În temeiul prevederilor art. 120 alin. (1),(1^1), (2), art. 165 alin. (1) lit. g) pct. (iii) şi ale art. 207 alin. (4) lit. i) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza prevederilor art. 42 alin. (3) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.701/2024,
în conformitate cu prevederile Procedurii privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi al personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă către centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 7.868/2024,
conform prevederilor Centralizatorului privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal şi superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2025, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. ..........,
având în vedere Decizia nr. ………/……… a inspectorului şcolar general al Inspectoratului Şcolar ...............,
luând în considerare lista finală a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, întocmită de comisia judeţeană de mobilitate a personalului didactic de predare, prezentată în şedinţa Consiliului de administraţie al Inspectoratului Şcolar .............. din data de ..............,
în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare, precum şi cu prevederile Legii învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
inspectorul şcolar general decide:
ART. 1
Începând cu data de ………., doamna/domnul ………., cadru didactic angajat pe durata de viabilitate a postului pe un post de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba …………, nivelul de învăţământ …………, de la^1) ………., localitatea ………, mediul ………, devine cadru didactic angajat pe durata de viabilitate a postului de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ……., nivelul de învăţământ ………, de la^2) …………, localitatea …………., mediul ………. .
^1) Se precizează unitatea de învăţământ la care cadrul didactic este încadrat pe durata viabilităţii postului.
^2) Se precizează CJRAE/CMBRAE şi unitatea/unităţile de învăţământ în care funcţionează cabinetul pentru furnizarea serviciilor de sprijin.
ART. 2
Inspectorii şcolari pentru managementul resurselor umane din cadrul Inspectoratului Şcolar ........., directorul centrului judeţean de resurse şi asistenţă educaţională/Centrului Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE/CMBRAE), directorul unităţii de învăţământ şi cadrul didactic, nominalizaţi la art. 1, duc la îndeplinire prevederile prezentei decizii.
ART. 3
Prezenta decizie se transmite persoanei, directorului CJRAE/CMBRAE şi directorului unităţii de învăţământ menţionate la art. 1.
Inspector şcolar general,
...........
Inspector şcolar general adjunct,
...........
Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane,
...........
...........
Avizat consilier juridic
...........
4. Model de decizie de repartizare pentru cadre didactice calificate angajate pe perioadă determinată pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin vacante DECIZIA
nr. ....... din ......
În temeiul prevederilor art. 120 alin. (1), (1^1),(2), art. 165 alin. (1) lit. g) pct. (iii) şi ale art. 207 alin. (4) lit. i) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza prevederilor art. 42 alin. (3) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.701/2024,
în conformitate cu prevederile Procedurii privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi al personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă către centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 7.868/2024,
conform prevederilor Centralizatorului privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal şi superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2025, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. ..........,
având în vedere Decizia nr. ………../……….. a inspectorului şcolar general al Inspectoratului Şcolar ................,
luând în considerare lista finală a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, întocmită de comisia judeţeană de mobilitate a personalului didactic de predare, prezentată în şedinţa Consiliului de administraţie al Inspectoratului Şcolar .............. din data de ..............,
în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare, precum şi cu prevederile Legii învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
inspectorul şcolar general decide:
ART. 1
Începând cu data de …………, doamna/domnul …………., cadru didactic angajat pe perioadă determinată pe un post de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba …………, nivelul de învăţământ …………, de la^1) ……….., localitatea ………., mediul ………, devine cadru didactic angajat pe perioadă determinată, până la data de 31 august 2025, pe postul de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ……., nivelul de învăţământ …………, de la^2) …………, localitatea …….., mediul ….... .
^1) Se precizează unitatea de învăţământ la care cadrul didactic este angajat pe perioadă determinată.
^2) Se precizează CJRAE/CMBRAE şi unitatea/unităţile de învăţământ în care funcţionează cabinetul pentru furnizarea serviciilor de sprijin.
ART. 2
Inspectorii şcolari pentru managementul resurselor umane din cadrul Inspectoratului Şcolar .............., directorul centrului judeţean de resurse şi asistenţă educaţională/Centrului Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE/CMBRAE), directorul unităţii de învăţământ şi cadrul didactic, nominalizaţi la art. 1, duc la îndeplinire prevederile prezentei decizii.
ART. 3
Prezenta decizie se transmite persoanei, directorului CJRAE/CMBRAE şi directorului unităţii de învăţământ menţionate la art. 1.
Inspector şcolar general,
……….......
Inspector şcolar general adjunct,
…................
Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane,
……………….......
………………......
Avizat consilier juridic
...........
5. Model de decizie de repartizare pentru cadre didactice calificate angajate pe perioadă determinată pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin rezervate DECIZIA
nr. ......... din ......
În temeiul prevederilor art. 120 alin. (1), (1^1), (2), art. 165 alin. (1) lit. g) pct. (iii) şi ale art. 207 alin. (4) lit. i) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza prevederilor art. 42 alin. (3) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.701/2024,
în conformitate cu prevederile Procedurii privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi al personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă către centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 7.868/2024,
conform prevederilor Centralizatorului privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal şi superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2025, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. ............,
având în vedere Decizia nr. ………./………… a inspectorului şcolar general al Inspectoratului Şcolar ............,
luând în considerare lista finală a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, întocmită de comisia judeţeană de mobilitate a personalului didactic de predare, prezentată în şedinţa Consiliului de administraţie al Inspectoratului Şcolar .............. din data de ..............,
în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare, precum şi cu prevederile Legii învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
inspectorul şcolar general decide:
ART. 1
Începând cu data de …………, doamna/domnul …………, cadru didactic angajat pe perioadă determinată pe un post de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ………., nivelul de învăţământ …………., de la^1) …………., localitatea ………, mediul …………., devine cadru didactic angajat pe perioadă determinată, până la data de 31 august 2025 sau până la data revenirii pe post a titularului, dar nu mai târziu de 31 august 2025, pe postul de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ……………, nivelul de învăţământ ……….., de la^2) …………, localitatea ………., mediul ……….. .
^1 Se precizează unitatea de învăţământ la care cadrul didactic este angajat pe perioadă determinată.
^2 Se precizează CJRAE/CMBRAE şi unitatea/unităţile de învăţământ în care funcţionează cabinetul pentru furnizarea serviciilor de sprijin.
ART. 2
Angajarea pe perioadă determinată încetează la data revenirii pe post a titularului.
ART. 3
Inspectorii şcolari pentru managementul resurselor umane din cadrul Inspectoratului Şcolar ............, directorul centrului judeţean de resurse şi asistenţă educaţională/Centrului Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE/CMBRAE), directorul unităţii de învăţământ şi cadrul didactic, nominalizaţi la art. 1, duc la îndeplinire prevederile prezentei decizii.
ART. 4
Prezenta decizie se transmite persoanei, directorului CJRAE/CMBRAE şi directorului unităţii de învăţământ menţionate la art. 1.
Inspector şcolar general,
.............
Inspector şcolar general adjunct,
.............
Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane,
.............
.............
Avizat consilier juridic
.............
6. Model de decizie de repartizare pentru cadre didactice calificate angajate în regim de plata cu ora pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin vacante DECIZIA
nr. ...... din .....
În temeiul prevederilor art. 120 alin. (1), (1^1), (2), art. 165 alin. (1) lit. g) pct. (iii) şi ale art. 207 alin. (4) lit. i) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza prevederilor art. 42 alin. (3) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.701/2024,
în conformitate cu prevederile Procedurii privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi al personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă către centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 7.868/2024,
conform prevederilor Centralizatorului privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal şi superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2025, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. ..........,
având în vedere Decizia nr. ………./…………. a inspectorului şcolar general al Inspectoratului Şcolar ................,
luând în considerare lista finală a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, întocmită de comisia judeţeană de mobilitate a personalului didactic de predare, prezentată în şedinţa Consiliului de administraţie al Inspectoratului Şcolar .............. din data de ...................,
în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare, precum şi cu prevederile Legii învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
inspectorul şcolar general decide:
ART. 1
Începând cu data de …………, doamna/domnul ………….., cadru didactic angajat în regim de plata cu ora pe un post de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ……….., nivelul de învăţământ ……….., de la^1) …………, localitatea …………, mediul ………., devine cadru didactic angajat în regim de plata cu ora, până la data de …….., pe postul de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ………., nivelul de învăţământ ………., de la^2) ……….., localitatea ……………., mediul ………. .
^1) Se precizează unitatea de învăţământ la care cadrul didactic este angajat în regim de plata cu ora.
^2) Se precizează CJRAE/CMBRAE şi unitatea/unităţile de învăţământ în care funcţionează cabinetul pentru furnizarea serviciilor de sprijin.
ART. 2
Inspectorii şcolari pentru managementul resurselor umane din cadrul Inspectoratului Şcolar ................, directorul centrului judeţean de resurse şi asistenţă educaţională/Centrului Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE/CMBRAE), directorul unităţii de învăţământ şi cadrul didactic, nominalizaţi la art. 1, duc la îndeplinire prevederile prezentei decizii.
ART. 3
Prezenta decizie se transmite persoanei, directorului CJRAE/CMBRAE şi directorului unităţii de învăţământ menţionate la art. 1.
Inspector şcolar general,
.............
Inspector şcolar general adjunct,
.............
Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane,
.............
.............
Avizat consilier juridic
..............
7. Model de decizie de repartizare pentru cadre didactice calificate angajate în regim de plata cu ora pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin rezervate DECIZIA
nr. ...... din ......
În temeiul prevederilor art. 120 alin. (1), (1^1), (2), art. 165 alin. (1) lit. g) pct. (iii) şi ale art. 207 alin. (4) lit. i) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza prevederilor art. 42 alin. (3) din Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor judeţene/al municipiului Bucureşti de resurse şi asistenţă educaţională, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 5.701/2024,
în conformitate cu prevederile Procedurii privind transferul posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi al personalului didactic de predare încadrat pe posturi de profesor itinerant şi de sprijin din unităţile de învăţământ de stat/centrele şcolare de educaţie incluzivă către centrele judeţene de resurse şi asistenţă educaţională/Centrul Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 7.868/2024,
conform prevederilor Centralizatorului privind disciplinele din învăţământul preuniversitar, domeniile şi specializările absolvenţilor învăţământului liceal pedagogic, postliceal şi superior, probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, precum şi disciplinele pentru examenul naţional de definitivare în învăţământ 2025, aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. ..........,
având în vedere Decizia nr. ………../……………. a inspectorului şcolar general al Inspectoratului Şcolar ..................,
luând în considerare lista finală a posturilor de profesor itinerant şi de sprijin şi a personalului didactic de predare încadrat pe aceste posturi, întocmită de comisia judeţeană de mobilitate a personalului didactic de predare, prezentată în şedinţa Consiliului de administraţie al Inspectoratului Şcolar .............. din data de ..............,
în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare, precum şi cu prevederile Legii învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare,
inspectorul şcolar general decide:
ART. 1
Începând cu data de ……….., doamna/domnul …………., cadru didactic angajat în regim de plata cu ora pe un post de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ……….., nivelul de învăţământ ……………., de la^1) ………., localitatea ……….., mediul ………, devine cadru didactic angajat în regim de plata cu ora, până la data de …………. sau până la data revenirii pe post a titularului, dar nu mai târziu de …….., pe postul de profesor itinerant şi de sprijin, cu predare în limba ……….., nivelul de învăţământ ……….., de la^2) ……………, localitatea …………., mediul ……….. .
^1) Se precizează unitatea de învăţământ la care cadrul didactic este angajat în regim de plata cu ora.
^2) Se precizează CJRAE/CMBRAE şi unitatea/unităţile de învăţământ în care funcţionează cabinetul pentru furnizarea serviciilor de sprijin.
ART. 2
Angajarea în regim de plata cu ora încetează la data revenirii pe post a titularului.
ART. 3
Inspectorii şcolari pentru managementul resurselor umane din cadrul Inspectoratului Şcolar ..........., directorul centrului judeţean de resurse şi asistenţă educaţională/Centrului Municipiului Bucureşti de Resurse şi Asistenţă Educaţională (CJRAE/CMBRAE), directorul unităţii de învăţământ şi cadrul didactic, nominalizaţi la art. 1, duc la îndeplinire prevederile prezentei decizii.
ART. 4
Prezenta decizie se transmite persoanei, directorului CJRAE/CMBRAE şi directorului unităţii de învăţământ menţionate la art. 1.
Inspector şcolar general,
.............
Inspector şcolar general adjunct,
.............
Inspectori şcolari pentru managementul resurselor umane,
..........................
..........................
Avizat consilier juridic
.............
-------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: