Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ  din 16 septembrie 2022  de certificare şi monitorizare online pentru programele cu finanţare nerambursabilă aflate în implementare la Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului prin intermediul agenţiilor pentru întreprinderi mici şi mijlocii, atragere de investiţii şi promovare a exportului, precum şi prin intermediul instituţiilor de credit partenere    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 16 septembrie 2022 de certificare şi monitorizare online pentru programele cu finanţare nerambursabilă aflate în implementare la Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului prin intermediul agenţiilor pentru întreprinderi mici şi mijlocii, atragere de investiţii şi promovare a exportului, precum şi prin intermediul instituţiilor de credit partenere

EMITENT: Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 975 din 6 octombrie 2022
──────────
    Aprobată prin ORDINUL nr. 1.544 din 16 septembrie 2022, publicat în Monitorul oficial al României, Partea I, nr. 975 din 6 octombrie 2022.
──────────
    Evoluţia situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2 a necesitat adoptarea unor măsuri precum Decretul nr. 195/2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 212 din 16 martie 2020, prin care în data de 16 martie 2020 a fost declarată stare de urgenţă pe tot teritoriul României pe o perioadă de 30 de zile, perioadă prelungită pentru încă 30 de zile prin Decretul nr. 240/2020. Ulterior, prin Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificările şi completările ulterioare, a fost instituită starea de alertă pe întreg teritoriul României pe o perioadă de 30 de zile, care a fost, la rândul ei, prelungită prin hotărâri ale Guvernului lunare, ultima fiind Hotărârea Guvernului nr. 826/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 11 august 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19. În acest context, instituţiile publice şi private au fost forţate la rândul lor să se adapteze acestor noi condiţii prin emiterea unor acte normative, astfel încât să îşi poată continua activităţile în vederea obţinerii rezultatelor preconizate.
    Având în vedere numărul mare de beneficiari ai programelor cu finanţare naţională şi externă, implementate la nivelul
    Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului (MAT), situaţia pandemică ce a afectat activităţile de certificare şi monitorizare a IMM-urilor finanţate, în ceea ce priveşte efectuarea vizitelor în teren la locaţia acestora, precum şi rezultatele obţinute în implementarea monitorizării online efectuate în perioada stării de urgenţă, respectiv de alertă, se completează cadrul legal care reglementează procedurile de implementare şi schemele de ajutor nerambursabil, implementate de MAT, inclusiv cele aferente programelor cu finanţare naţională/externă implementate la nivelul MAT în 2017 şi 2018, cu prevederile prezentei proceduri de certificare şi monitorizare online.
    După ridicarea restricţiilor şi revenirea la condiţiile de lucru anterioare instituirii stării de urgenţă/alertă pe teritoriul României, certificarea şi monitorizarea beneficiarilor în cadrul programelor cu finanţare naţională/externă se vor efectua şi în format online, fără deplasarea angajaţilor MAT sau ai agenţiilor pentru întreprinderi mici şi mijlocii, atragere de investiţii şi promovare a exportului (AIMMAIPE) sau ai instituţiilor de credit partenere la locul de implementare a proiectului beneficiarului. Activităţile de certificare şi de monitorizare se vor derula prin intermediul mijloacelor electronice atât ale membrilor din MAT/unitatea de monitorizare, control şi raportare (UMCR)/personalului aferent instituţiilor de credit partenere, cât şi ale beneficiarilor finanţaţi în cadrul proiectului (de exemplu: conexiuni online video, poştă electronică, semnături electronice, aplicaţii software etc.).
    Prezenta procedură se aplică la nivelul MAT, AIMMAIPE din subordine şi instituţiilor financiare partenere MAT în cadrul programelor finanţate de la bugetul de stat sau din fonduri externe nerambursabile aflate în implementare la acest moment sau pentru care se vor demara procedurile de aprobare.
    Certificarea şi monitorizarea cu deplasare la faţa locului (în teren) a beneficiarilor în cadrul programelor naţionale se vor efectua pe bază de eşantion. Eşantionul se va calcula ca procent de minimum 10% din numărul total de IMM-uri finanţate în cadrul fiecărui program de finanţare. În situaţia în care există suspiciuni la momentul certificării/monitorizării online, MAT/AIMMAIPE/instituţia de credit parteneră va dispune certificarea/monitorizarea la faţa locului prin deplasare efectivă. Tot prin vizită la faţa locului, în teren, se va acţiona în cazul unor sesizări de nereguli din partea terţilor sau altor instituţii abilitate ale statului.
    I. Pentru realizarea certificării online, reprezentanţii instituţiilor de credit partenere/AIMMAIPE vor desfăşura următoarele activităţi:
    1. anunţarea beneficiarilor cu privire la iniţierea şi modalitatea de efectuare a acesteia, printr-o scrisoare de înştiinţare transmisă pe e-mail, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1. Reprezentanţii instituţiilor de credit partenere/AIMMAIPE vor solicita (telefonic şi/sau prin corespondenţă electronică) beneficiarului să confirme electronic, printr-un reply/răspuns, primirea scrisorii de înştiinţare;
    2. verificarea funcţionalităţii site-ului web la beneficiarii care au primit finanţare pentru creare pagină web (printscreen după prima pagină sau după pagina cu informaţiile de contact a siteului; adresa site-ului se completează în coloana „Observaţii“ din procesul-verbal de realizare a vizitei de certificare online, prevăzut în anexa nr. 4); în cazul în care funcţionalitatea paginii web a beneficiarului nu se poate verifica accesând online adresa site-ului, echipele de certificare vor contacta telefonic sau pe email beneficiarul şi vor solicita clarificări;
    3. verificarea existenţei, funcţionalităţii şi folosirii în scopul destinat a activelor corporale şi necorporale achiziţionate în cadrul proiectului, care trebuie să releve:
    a) locul implementării proiectului finanţat - beneficiarul are obligaţia să activeze GPS-ul telefonului mobil şi să transmită pe WhatsApp localizarea implementării proiectului (share location in real time), în timpul organizării vizitei de certificare online;
    b) existenţa şi funcţionalitatea activelor corporale finanţate în cadrul schemei de finanţare - video şi printscreen cu echipamentele/utilajele/instalaţiile/aparatele achiziţionate prin proiect şi pentru care au primit ajutor financiar nerambursabil (AFN), conform declaraţiei pe propria răspundere, prevăzută în anexa nr. 2;
    c) seria şi/sau numărul de inventar al activelor finanţate, precum şi corespondenţa acestora cu seria din formularul de decont - video şi printscreen/copii după documentul cu seria/nr. licenţei (după caz) şi printscreen program/aplicaţie deschisă pe calculator, în cazul programelor/aplicaţiilor pentru care s-a primit finanţare;
    d) existenţa şi funcţionalitatea (după caz) activelor necorporale (programe/licenţe/aplicaţii software, brevete de invenţie, francize, etichetare ecologică) - printscreen/copie după dovada înregistrării brevetului/mărcii/francizei/etichetei ecologice etc. la organismul abilitat din România sau din ţara de origine. Pentru francize se solicită dovada plăţii redevenţei şi continuităţii/existenţei contractului de franciză.
    ATENŢIE!
    În cazul în care în urma desfăşurării activităţii de certificare se constată că beneficiarii au făcut declaraţii incomplete şi/sau neconforme cu realitatea pentru a obţine ajutorul nerambursabil, au schimbat destinaţia acestuia sau se constată că nu mai sunt îndeplinite condiţiile prevăzute în acordul de finanţare sau în schema de ajutor nerambursabil, membrii echipei de certificare vor consemna acest lucru în procesul-verbal de realizare a vizitei de certificare online.
    Persoanele responsabile cu activitatea de certificare a întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM) finanţate sunt membrii echipelor de certificare desemnaţi de către instituţiile de credit partenere/AIMMAIPE.
    La finalizarea activităţii de certificare, conform prezentei proceduri de certificare, documentele aferente fiecărui beneficiar certificat vor fi următoarele:
    - proces-verbal de realizare a vizitei de certificare online semnat electronic/olograf de către membrii echipelor de certificare şi beneficiari;
    – printscreen pagină web (dacă a fost finanţată în cadrul proiectului);
    – printscreen locaţie cu GPS activat;
    – printscreen şi/sau imagini video cu activele corporale finanţate în cadrul programului, cu seria/nr. de inventar lizibile;
    – printscreen/copie după documentul cu seria/nr. licenţei (după caz) şi printscreen program/aplicaţie deschisă pe calculator pentru programe/licenţe/aplicaţii software;
    – printscreen/copie după dovada înregistrării la organismul abilitat din România sau din ţara de origine a brevetelor de invenţie, francizelor, etichetelor ecologice etc.;
    – printscreen/copie după dovada plăţii redevenţei şi continuităţii/existenţei contractului de franciză.

    Toate documentele, respectiv: procesul-verbal de realizare a vizitei de certificare online, imagini video/printscreenuri, copii după documente originale, vor fi păstrate şi arhivate.




    II. Pentru realizarea monitorizării online, membrii UMCR din cadrul AIMMAIPE/MAT vor desfăşura următoarele activităţi:
    1. întocmirea planului de monitorizare a beneficiarilor schemelor de finanţare;
    2. anunţarea beneficiarilor cu privire la iniţierea monitorizării şi modalitatea de efectuare a acesteia printr-o scrisoare de înştiinţare transmisă pe e-mail. Membrii UMCR vor solicita (telefonic şi/sau prin corespondenţă electronică) beneficiarului să confirme electronic, printr-un reply/răspuns, primirea scrisorii de înştiinţare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1;
    3. verificarea autorizării codului CAEN pentru care s-a solicitat finanţarea la locul de implementare a proiectului: se interoghează baza de date a Oficiului Naţional al Registrului Comerţului şi se ataşează certificatul constatator actualizat la dosarul de documente aferente fiecărui beneficiar;
    4. verificarea funcţionalităţii site-ului web la beneficiarii care au primit finanţare pentru creare pagină web (printscreen după prima pagină sau după pagina cu informaţiile de contact a site-ului; adresa site-ului se completează în coloana „Observaţii“ din procesul-verbal de monitorizare, prevăzut în anexa nr. 5. În cazul în care funcţionalitatea paginii web a beneficiarului nu se poate verifica accesând online adresa site-ului, echipele de monitorizare vor contacta telefonic sau pe e-mail beneficiarul şi vor solicita clarificări;
    5. verificarea de către membrii UMCR a tuturor documentelor solicitate în scrisoarea de înştiinţare şi transmise de beneficiar şi solicitarea de clarificări, după caz, astfel:
    a) verificarea existenţei, funcţionalităţii şi folosirii în scopul destinat a activelor corporale/necorporale achiziţionate în cadrul proiectului (documente obţinute prin utilizarea mijloacelor electronice şi a aplicaţiilor software disponibile la beneficiar, în format video şi/sau fotografie, cu afişarea seriilor/numerelor de inventar ale activelor finanţate în cadrul proiectului). Informaţiile transmise de beneficiar prin poşta electronică sau alte platforme de transfer web disponibile (de exemplu, www.wetransfer.com) trebuie să releve:
    (i) locul implementării proiectului finanţat - declaraţie pe propria răspundere a beneficiarului cu privire la locaţia implementării proiectului şi la existenţa activelor corporale/necorporale finanţate, prevăzută în anexa nr. 2;
    Beneficiarul are obligaţia să activeze GPS-ul telefonului mobil şi să transmită pe WhatsApp localizarea implementării proiectului (share location in real time), în timpul organizării vizitei de monitorizare online;

    (ii) existenţa şi funcţionalitatea activelor corporale finanţate în cadrul schemei de finanţare - video şi printscreen cu echipamentele/utilajele/instalaţiile/ aparatele achiziţionate prin proiect şi pentru care au primit AFN, conform declaraţiei pe propria răspundere, prevăzută în anexa nr. 2;
    (iii) seria şi/sau numărul de inventar al activelor finanţate, precum şi corespondenţa acestora cu seria din formularul de decont - video şi/sau fotografii/copii după documentul cu seria/nr. licenţei (după caz) şi printscreen program/aplicaţie deschisă pe calculator, în cazul programelor/aplicaţiilor pentru care s-a primit finanţare;
    (iv) existenţa şi funcţionalitatea (după caz) activelor necorporale (programe/licenţe/aplicaţii software, brevete de invenţie, francize, etichetare ecologică) - copie după dovada înregistrării brevetului/ mărcii/francizei/etichetei ecologice etc. la organismul abilitat din România sau din ţara de origine. Pentru francize se solicită dovada plăţii redevenţei şi continuităţii/existenţei contractului de franciză pentru perioada de monitorizare;

    b) verificarea poliţei de asigurare a activelor finanţate prin proiect, precum şi a prelungirii şi cesionării acesteia în favoarea AIMMAIPE/băncii - copie după document;
    c) verificarea înregistrării amortizării mijloacelor fixe achiziţionate în cadrul proiectului (fişa de amortizare a mijloacelor fixe - copie după document);
    d) verificarea registrului obiectelor de inventar;
    e) verificarea menţinerii numărului şi tipului locurilor de muncă (normă întreagă, durată nedeterminată, şomer, absolvent după anul 2012 sau persoană defavorizată) - registru salariaţi şi rapoarte per salariat din REVISAL care să cuprindă angajaţii activi, suspendaţi şi cărora le-au încetat raporturile de muncă la momentul efectuării vizitei de monitorizare; dinamica locurilor de muncă, prevăzută în anexa nr. 3; adeverinţă şomer; diplomă/adeverinţă absolvent sau document care atestă încadrarea în categoria persoanelor defavorizate pentru persoanele angajate în urma vacantării unui loc de muncă creat prin proiect;
    f) alte documente prevăzute de procedura de implementare a fiecărei scheme;
    g) întocmirea/completarea şi semnarea procesului-verbal de monitorizare, prevăzut în anexa nr. 5, de către membrii UMCR şi transmiterea acestuia spre luare la cunoştinţă de către beneficiarul monitorizat a constatărilor rezultate în urma desfăşurării activităţii de monitorizare. Membrii UMCR vor solicita beneficiarului să semneze documentul electronic/olograf şi să îl returneze pe e-mail.
    NOTĂ:
    În cazul în care, în perioada menţionată, locurile de muncă create în cadrul schemei devin vacante din diverse cauze sau se suspendă, beneficiarul are termenul prevăzut în procedura de implementare a schemei să ocupe locurile de muncă vacante, păstrând numărul şi tipul acestora pentru care a primit punctaj în planul de afaceri.

    ATENŢIE!
    În cazul în care în urma desfăşurării activităţii de certificare/monitorizare se constată că beneficiarii au făcut declaraţii incomplete şi/sau neconforme cu realitatea pentru a obţine ajutorul nerambursabil sau au schimbat destinaţia acestuia sau se constată că nu mai sunt îndeplinite condiţiile prevăzute în acordul de finanţare sau în schema de ajutor nerambursabil, membrii UMCR vor informa conducerea AIMMAIPE/MAT cu privire la demararea procedurii de recuperare parţială/totală, după caz, a ajutorului acordat.
    Persoanele responsabile cu activitatea de monitorizare a IMM-urilor finanţate: membrii UMCR desemnaţi prin decizie a directorului executiv.
    La finalizarea activităţii de monitorizare conform prezentei proceduri de certificare şi monitorizare, documentele aferente fiecărui beneficiar monitorizat vor fi următoarele:
    - proces-verbal de monitorizare;
    – certificatul constatator al beneficiarului;
    – fişă amortizare mijloace fixe;
    – registrul obiectelor de inventar;
    – poliţa de asigurare cesionată în favoarea AIMMAIPE/băncii, cu menţiunea reînnoirii/prelungirii;
    – istoric REVISAL (registru salariaţi), rapoarte per salariat, contracte de muncă, extras din REGES, după caz, state de plată aferente perioadei de monitorizare;
    – dovada menţinerii tipului locurilor de muncă nou-create (adeverinţă şomer, diplomă/adeverinţă absolvent sau document care atestă încadrarea în categoria persoanelor defavorizate pentru persoanele angajate în urma vacantării unui loc de muncă creat prin proiectul prevăzut de procedura de implementare a schemei);
    – printscreen pagină web (dacă a fost finanţată în cadrul proiectului);
    – printscreen locaţie cu GPS activat;
    – fotografii şi/sau imagini video cu activele corporale finanţate în cadrul programului, cu seria/nr. de inventar lizibile;
    – fotografii/copie după documentul cu seria/nr. licenţei (după caz) şi printscreen program/aplicaţie deschisă pe calculator pentru programe/licenţe/aplicaţii software;
    – copie după dovada înregistrării la organismul abilitat din România sau din ţara de origine a brevetelor de invenţie, francizelor, etichetelor ecologice etc.;
    – copie după dovada plăţii redevenţei şi continuităţii/ existenţei contractului de franciză.


    Toate documentele reprezentând imagini video, fotografii, printscreenuri, copii după documente originale vor fi păstrate şi arhivate. De asemenea, toate documentele transmise de către beneficiari trebuie să fie semnate electronic/olograf de către aceştia, cu excepţia celor reprezentând imagini video şi fotografii cu activele corporale şi/sau necorporale.
    Activitatea de certificare se poate realiza prin vizita la faţa locului (la sediul social/punctul de lucru declarat de către beneficiar) şi de membrii MAT/UMCR din cadrul AIMMAIPE, ori de câte ori se consideră că este nevoie.
    Activitatea de monitorizare se poate realiza la faţa locului (la sediul social/punctul de lucru declarat de către beneficiar) de membrii MAT/UMCR din cadrul AIMMAIPE, ori de câte ori se consideră că este nevoie.
    Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezenta procedură.



    ANEXA 1

    la procedură




    Scrisoare de înştiinţare privind certificarea*)/monitorizarea beneficiarului
    *) Instituţiile de credit partenere vor selecta din prezenta scrisoare paragrafele necesare procesului de certificare, conform Procedurii de certificare şi monitorizare online pentru programele cu finanţare nerambursabilă aflate în implementare la Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului prin intermediul agenţiilor pentru întreprinderi mici şi mijlocii, atragere de investiţii şi promovare a exportului, precum şi prin intermediul instituţiilor de credit partenere, aprobată prin Ordinul ministrului antreprenoriatului şi turismului nr. 1.544/2022.

┌─────────────────────────────────────┬┐
│Denumire beneficiar: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Cod unic de înregistrare: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Adresă beneficiar: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Judeţul: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Reprezentant legal al beneficiarului ││
│sau împuternicitul acestuia: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Nr. telefon: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Adresa de e-mail: ││
└─────────────────────────────────────┴┘


    Stimate .........................................................................,
    Prin prezenta, vă aducem la cunoştinţă că echipa de certificare/monitorizare a Ministerului Antreprenoriatului şi Turismului/agenţiilor pentru întreprinderi mici şi mijlocii, atragere de investiţii şi promovare a exportului (MAT/AIMMAIPE)/instituţiei de credit partenere ......................... va începe activitatea de certificare/monitorizare a societăţii dumneavoastră, având ca obiective:
    a) verificarea existenţei şi punerii în funcţiune a activelor (corporale şi necorporale) certificate de bancă, finanţate în cadrul programului .......................... şi solicitate la rambursare;
    b) verificarea existenţei fişei de amortizare a mijloacelor fixe, finanţate în cadrul programului ......................... şi solicitate la rambursare;
    c) verificarea poliţei de asigurare, a valabilităţii acesteia şi a cesionării în favoarea AIMMAIPE/instituţiei de credit partenere a activelor finanţate în cadrul programului ...................................... şi solicitate la rambursare (după caz, se verifică existenţa unui act adiţional sau a unei anexe la poliţa de asigurare din care să fie identificate activele achiziţionate);
    d) verificarea respectării criteriului locurilor de muncă asumate în cadrul programului (număr şi tipologie locuri de muncă nou-create);
    e) verificarea funcţionalităţii site-ului web (dacă beneficiarul a solicitat finanţarea paginii web).

    Pentru buna desfăşurare a certificării/monitorizării, vă rugăm să transmiteţi în format electronic (e-mail sau alte platforme de transfer electronic disponibile, de exemplu, www.wetransfer.com), toate documentele justificative (semnate electronic/olograf) relevante pentru îndeplinirea obiectivelor acestei activităţi:
    1. dovada existenţei şi punerii în funcţiune/funcţionalităţii activelor corporale finanţate în cadrul programului - imagini video şi fotografii;
    2. declaraţie pe propria răspundere cu privire la locaţia implementării proiectului şi existenţa/funcţionalitatea activelor corporale şi/sau necorporale finanţate în cadrul proiectului;
    3. fişa de amortizare a mijloacelor fixe;
    4. registrul obiectelor de inventar;
    5. dovada existenţei activelor necorporale achiziţionate în cadrul programului (de exemplu, licenţe/aplicaţii/programe software, brevete, mărci etc.) - captură de ecran sau fotografie;
    6. contract/poliţa de asigurare cesionată în favoarea AIMMAIPE/instituţiei de credit partenere, cu menţiunea reînnoirii/prelungirii, conform schemei de ajutor nerambursabil;
    7. istoric Revisal (registru salariaţi), rapoarte per salariat;
    8. state de plată, contracte de muncă, rapoarte per salariat, registru salariaţi REVISAL de la primirea finanţării şi până la momentul vizitei de monitorizare;
    9. dovada menţinerii tipului locurilor de muncă nou-create prin documente justificative (adeverinţă şomer/copie carnet şomer/dispoziţie de repartizare, diplomă/adeverinţă absolvent sau document care atestă încadrarea în categoria persoanelor defavorizate);
    10. dinamica locurilor de muncă.

    Toate documentele sus-menţionate vor fi scanate, semnate electronic/olograf şi transmise, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data transmiterii prezentei solicitări, pe adresele de e-mail ................................... .
    Menţionăm că aveţi posibilitatea de a solicita, o singură dată, amânarea datei certificării/monitorizării pentru motive justificate.
    De asemenea, vă rugăm să confirmaţi primirea acestei înştiinţări şi acordul cu privire la efectuarea certificării/monitorizării societăţii dumneavoastră prin semnarea olografă sau electronică a acestei scrisori şi retransmiterea acesteia pe e-mail (reply/răspuns) la adresele menţionate anterior.
    Vă asigurăm de întreaga noastră colaborare pe parcursul desfăşurării certificării/monitorizării.
    Reprezentant MAT/AIMMAIPE 1: numele şi semnătura
    Reprezentant MAT/AIMMAIPE 2: numele şi semnătura
    Reprezentant instituţie de credit parteneră 1: numele şi semnătura
    Reprezentant instituţie de credit parteneră 2: numele şi semnătura
    Data: .........................................

    ANEXA 2

    la procedură




    Declaraţie pe propria răspundere
    Subsemnatul/Subsemnata, ............................, identificat/identificată cu actul de identitate seria ............ nr. ................., eliberat de ............................ la data de ..............., cu domiciliul în localitatea ......................., str. .......................... nr. ........... bl. ......., sc. ........., ap. ........., sectorul/judeţul ........................., în calitate de reprezentant legal al ..........................., beneficiar de alocaţie financiară nerambursabilă prin Programul ..................................., în baza Acordului/Contractului de finanţare nr. ........../zz/ll/aa,
    declar pe propria răspundere că:
    • locaţia de implementare a proiectului este ...................., conform planului de afaceri aprobat/Notificării de modificare a locaţiei de implementare nr. ..../data ........;
    În cazul în care locaţia de implementare a proiectului nu mai este cea menţionată în planul de afaceri aprobat, justificaţi modificarea acesteia (de exemplu: cesiune părţi sociale, expirare contract închiriere/comodat etc.)
    .......................................................................

    • activele corporale şi/sau necorporale achiziţionate sunt cele aprobate la finanţare;
    • activele corporale şi/sau necorporale achiziţionate prin proiect sunt puse în funcţiune la locaţia implementării.

    Semnătura reprezentantului legal al beneficiarului
    Numele ..........................................................
    Semnătura .....................................................
    Data semnării ................................................

    ANEXA 3

    la procedură




    Beneficiar: ............
    Număr contract finanţare: .............
    Dinamica ocupării locurilor de muncă create prin program
    Număr de noi locuri de muncă create prin proiect: ........., din care din categoria defavorizat/şomer/absolvent: ............

┌─────────┬────────────┬───────┬────────┐
│ │Categorie │ │ │
│Loc de │(defavorizat│Nume şi│ │
│muncă │/şomer/ │prenume│Perioada│
│nou-creat│absolvent/ │angajat│ │
│ │fără │ │ │
│ │condiţie) │ │ │
├─────────┼────────────┼───────┼────────┤
│ │ │ │ │
│ ├────────────┼───────┼────────┤
│Loc de │ │ │ │
│muncă nr.├────────────┼───────┼────────┤
│1 │ │ │ │
│ ├────────────┼───────┼────────┤
│ │ │ │ │
├─────────┼────────────┼───────┼────────┤
│ │...... │...... │...... │
├─────────┼────────────┼───────┼────────┤
│ │ │ │ │
│ ├────────────┼───────┼────────┤
│Loc de │ │ │ │
│muncă nr.├────────────┼───────┼────────┤
│2 │ │ │ │
│ ├────────────┼───────┼────────┤
│ │ │ │ │
├─────────┼────────────┼───────┼────────┤
│ │...... │...... │...... │
├─────────┼────────────┼───────┼────────┤
│....... │ │ │ │
├─────────┼────────────┼───────┼────────┤
│ │ │ │ │
│ ├────────────┼───────┼────────┤
│Loc de │ │ │ │
│muncă nr.├────────────┼───────┼────────┤
│„n“ │ │ │ │
│ ├────────────┼───────┼────────┤
│ │ │ │ │
├─────────┼────────────┼───────┼────────┤
│ │...... │...... │...... │
└─────────┴────────────┴───────┴────────┘


    Semnătura reprezentantului legal al beneficiarului
    Numele .................................
    Semnătura .......................................
    Data semnării ...................................

    ANEXA 4

    la procedură




    PROCES-VERBAL
    de realizare a vizitei de certificare online
    Încheiat astăzi, ....................
    S.C.: ..................................
    Adresa: ............................
    Data înregistrării: ................
    CUI: ............................
    Nr.: J ............................
    Fax: ............................
    E-mail: ............................
    Nume şi prenume reprezentant legal: ............................
    Locaţie implementare proiect^1: ............................

┌────┬────────────┬────┬────────┬──────────┬───────────┐
│ │Aspecte │ │ │ │Observaţii │
│ │verificate │ │ │ │(sunt/nu │
│ │la faţa │ │Serie │Constatare│sunt │
│Nr. │locului* - │Nr. │sau nr. │la faţa │îndeplinite│
│crt.│aparate, │buc.│de │locului DA│condiţiile │
│ │utilaje, │ │inventar│/NU │prevăzute │
│ │echipamente,│ │ │ │în acordul │
│ │spaţii; │ │ │ │de │
│ │website^2 │ │ │ │finanţare) │
├────┼────────────┼────┼────────┼──────────┼───────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼────┼────────┼──────────┼───────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼────┼────────┼──────────┼───────────┤
│....│ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼────┼────────┼──────────┼───────────┤
│ │Total │ │ │ │ │
└────┴────────────┴────┴────────┴──────────┴───────────┘


    Aparatele, utilajele, echipamentele - cheltuieli eligibile - verificate la faţa locului sunt/nu sunt noi şi sunt/nu sunt în funcţiune^3.
    Nume şi prenume verificator:
    ........................................
    Semnătura ..........
    Nume şi prenume reprezentant beneficiar:
    ...................................
    Funcţie în cadrul societăţii beneficiare: .......
    Semnătura ….…...……
    ^1 Se va anexa printscreen locaţie cu GPS activat.
    ^2 Se va anexa printscreen pagină web.
    ^3 Se vor anexa printscreenuri cu echipamentele/utilajele/instalaţiile/aparatele achiziţionate prin proiect; programe/licenţe/software/dovezi înregistrare a brevetelor de invenţie/francize/etichete ecologice, dovezi plată redevenţă/contract franciză.
    * Se verifică aspectul, seria, documentaţia tehnică a activelor şi punerea în funcţiune. Se fac printscreenuri care se vor anexa prezentului proces-verbal.

    ANEXA 5

    la procedură




    Proces-verbal de monitorizare
    Denumire beneficiar: ...............................................................
    Registrul unic electronic (RUE): ....................
    Date de identificare beneficiar
    CUI: ...................., tel.: ..........................; e-mail: ..............................
    Nume şi prenume reprezentant legal al beneficiarului sau împuternicitul acestuia: ...................
    Sediul social: .....................................................................
    Locaţia implementării: ....................................................................
    Data plăţii ultimei tranşe a ajutorului financiar nerambursabil ........................
    Valoarea subvenţiei solicitate la rambursare (lei): ........................

┌────┬────────────────┬──┬──┬────────────────────────────────────┐
│Nr. │Aspecte │ │ │ │
│crt.│verificate la │Da│Nu│Observaţii │
│ │faţa locului │ │ │ │
├────┼────────────────┼──┼──┼────────────────────────────────────┤
│ │Existenţa │ │ │ │
│ │activelor │ │ │ │
│ │certificate de │ │ │ │
│ │bancă şi │ │ │ │
│1. │solicitate la │ │ │ │
│ │finanţare │ │ │ │
│ │(serie/nr. │ │ │ │
│ │inventar; serie/│ │ │ │
│ │nr. licenţă) │ │ │ │
├────┼────────────────┼──┼──┼────────────────────────────────────┤
│ │Verificarea │ │ │ │
│2. │existenţei fişei│ │ │ │
│ │de amortizare a │ │ │ │
│ │mijloacelor fixe│ │ │ │
├────┼────────────────┼──┼──┼────────────────────────────────────┤
│ │Activele │ │ │ │
│ │corporale şi │ │ │ │
│ │necorporale │ │ │ │
│ │finanţate în │ │ │ │
│ │cadrul │ │ │ │
│3. │proiectului sunt│ │ │ │
│ │puse în │ │ │ │
│ │funcţiune sau │ │ │ │
│ │sunt │ │ │ │
│ │funcţionale, │ │ │ │
│ │după caz. │ │ │ │
├────┼────────────────┼──┼──┼────────────────────────────────────┤
│ │Verificarea │ │ │ │
│ │poliţei de │ │ │ │
│ │asigurare a │ │ │ │
│ │mijloacelor │ │ │ │
│ │fixe, a │ │ │ │
│ │valabilităţii şi│ │ │ │
│ │a cesionării │ │ │ │
│ │acesteia în │ │ │ │
│ │favoarea │ │ │ │
│ │agenţiilor │ │ │ │
│4. │pentru │ │ │ │
│ │întreprinderi │ │ │ │
│ │mici şi │ │ │ │
│ │mijlocii, │ │ │ │
│ │atragere de │ │ │ │
│ │investiţii şi │ │ │ │
│ │promovare a │ │ │ │
│ │exportului │ │ │ │
│ │(AIMMAIPE)/ │ │ │ │
│ │instituţiei de │ │ │ │
│ │credit partenere│ │ │ │
├────┼────────────────┼──┼──┼────────────────────────────────────┤
│ │Verificarea │ │ │ │
│ │respectării │ │ │ │
│ │criteriului │ │ │ │
│ │locurilor de │ │ │ │
│5. │muncă asumate în│ │ │ │
│ │planul de │ │ │ │
│ │afaceri şi │ │ │ │
│ │procedurii de │ │ │ │
│ │implementare a │ │ │ │
│ │programului │ │ │ │
├────┼────────────────┼──┼──┼────────────────────────────────────┤
│ │Verificarea │ │ │ │
│ │funcţionalităţii│ │ │ │
│ │site-ului web │ │ │ │
│ │(dacă │ │ │Adresă site beneficiar: │
│6. │verificarea nu a│ │ │....................................│
│ │putut fi │ │ │ │
│ │realizată │ │ │ │
│ │anterior vizitei│ │ │ │
│ │de monitorizare)│ │ │ │
└────┴────────────────┴──┴──┴────────────────────────────────────┘


    Prezentul proces-verbal s-a încheiat în 2 exemplare, câte 1 exemplar pentru fiecare parte.
    Reprezentant Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT)/AIMMAIPE
    .................................................
    (semnătură)
    Nume şi prenume reprezentant legal/împuternicit RUE ..........
    .................................................
    Reprezentant MAT/AIMMAIPE .........................................
                                                                 (semnătură)
    Data ........................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016