Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROCEDURĂ din 15 octombrie 2024  de anulare a unor obligaţii bugetare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 PROCEDURĂ din 15 octombrie 2024 de anulare a unor obligaţii bugetare

EMITENT: Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1040 din 16 octombrie 2024
──────────
    Aprobat prin ORDIN nr. 1.176 din 15 octombrie 2024, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1040 din 16 octombrie 2024.
──────────
    ART. 1
    Sfera de aplicare
    (1) Prezenta procedură se aplică obligaţiilor bugetare administrate de Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) prin entităţile publice subordonate, cu personalitate juridică, respectiv agenţiile judeţene pentru ocuparea forţei de muncă/Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti (AJOFM/AMOFM) şi centrele regionale de formare profesională a adulţilor (CRFPA), şi stabileşte modul de realizare a activităţii de anulare a unor obligaţii bugetare în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, denumită în continuare ordonanţă de urgenţă.
    (2) Prin obligaţii bugetare administrate de ANOFM prin entităţile publice subordonate se înţelege obligaţii bugetare principale reprezentând debite provenite din nerespectarea Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi alte debite pentru care, potrivit actelor normative în vigoare, AJOFM/AMOFM şi CRFPA au competenţe în stabilire şi recuperare, precum şi obligaţii accesorii aferente acestora, stabilite prin:
    a) decizii de imputare emise de AJOFM/AMOFM/CRFPA;
    b) procese-verbale de control întocmite de structurile de control din cadrul AJOFM/AMOFM;
    c) hotărâri judecătoreşti emise de instanţa competentă;
    d) decizii/procese-verbale referitoare la obligaţiile bugetare accesorii.

    (3) Prin obligaţii bugetare administrate de ANOFM prin entităţile publice subordonate se înţelege inclusiv obligaţiile bugetare individualizate în titluri executorii emise potrivit legii, existente în evidenţa AJOFM/AMOFM/CRFPA în vederea recuperării.
    (4) Debitorii ce pot beneficia de facilităţile prevăzute în prezenta procedură sunt persoane fizice sau juridice, de drept public sau privat, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, persoane fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii liberale, unităţi administrativ-teritoriale sau subdiviziuni administrativ-teritoriale ale municipiului Bucureşti ori instituţii publice, astfel cum sunt definite prin Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prin Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, după caz.
    (5) În categoria debitorilor prevăzuţi la alin. (4) se includ şi următorii debitori:
    a) debitorii declaraţi insolvabili, potrivit legii;
    b) persoanele cărora li s-a stabilit răspunderea solidară potrivit Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, denumit în continuare Codul de procedură fiscală, sau răspunderea potrivit Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare, sau potrivit Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare, pentru obligaţiile bugetare aferente perioadei anterioare datei de 31 august 2024 inclusiv, indiferent de data emiterii deciziei de atragere a răspunderii sau a rămânerii definitive a hotărârii judecătoreşti de atragere a răspunderii;
    c) debitorii aflaţi în procedura insolvenţei ori aflaţi în dizolvare, potrivit prevederilor legale în vigoare;
    d) debitorii care la data de 31 august 2024 inclusiv înregistrează numai obligaţii de plată accesorii nestinse aferente obligaţiilor bugetare principale stinse până la această dată, iar accesoriile nu au fost stinse până la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă, respectiv până la data de 6 septembrie 2024;
    e) debitorii cărora li s-au comunicat decizii de imputare aferente unor obligaţii bugetare principale scadente până la data de 31 august 2024 inclusiv, ca urmare a unui control în derulare la data de 6 septembrie 2024, indiferent de data comunicării deciziei de imputare.

    (6) Obligaţiile bugetare de a căror plată depinde acordarea facilităţilor sunt cele administrate/stabilite de fiecare dintre entităţile publice cu personalitate juridică, subordonate ANOFM.
    (7) Obligaţiile bugetare accesorii ce urmează a fi anulate sunt cele calculate de către entităţile publice cu personalitate juridică, subordonate ANOFM (AJOFM/AMOFM/CRFPA).
    (8) Pentru persoanele fizice care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii liberale potrivit legii, AJOFM/AMOFM/CRFPA verifică îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. II-V şi XVI din ordonanţa de urgenţă, distinct, respectiv separat de obligaţiile bugetare existente pe codul unic de înregistrare/codul de înregistrare fiscală, faţă de cele înregistrate pe codul numeric personal/numărul de identificare fiscală, potrivit legii, sens în care notificarea privind intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare şi/sau cererea de anulare a unor obligaţii bugetare, după caz, se depune separat de către persoana fizică, în funcţie de codul de identificare fiscală pe care înregistrează obligaţii bugetare de plată. În acest caz, pentru obligaţiile bugetare care reprezintă condiţie de achitare potrivit art. II-V şi XVI din ordonanţa de urgenţă, verificarea îndeplinirii acesteia se efectuează astfel:
    a) obligaţiile bugetare datorate pe cod numeric personal/număr de identificare fiscală, ce trebuie să fie achitate, inclusiv procentele prevăzute la art. XVI alin. (1) lit. a) şi alin. (2) lit. a) din ordonanţa de urgenţă, se verifică independent de obligaţiile bugetare de plată care sunt înregistrate pe codul unic de înregistrare/codul de înregistrare fiscală;
    b) obligaţiile bugetare datorate pe codul unic de înregistrare/codul de înregistrare fiscală, ce trebuie să fie achitate potrivit art. II-V, se verifică independent de obligaţiile bugetare de plată care sunt înregistrate pe codul numeric personal/numărul de identificare fiscală.

    (9) Pentru debitorii care au înfiinţate sedii secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, facilităţile fiscale se acordă atât pentru obligaţiile bugetare datorate de aceştia, cât şi pentru cele ale sediilor secundare şi se analizează raportat la totalul obligaţiilor debitorului şi ale sediilor sale secundare. Aceste dispoziţii sunt aplicabile şi pentru debitorii persoane fizice care desfăşoară şi activităţi economice în mod independent sau exercită profesii liberale sub alte forme decât asocieri.
    (10) În cazul persoanelor fizice care exercită profesii liberale sub forma asocierilor, facilităţile fiscale se acordă de către AJOFM/AMOFM/CRFPA în a cărei/cărui rază teritorială debitorul îşi are domiciliul fiscal, prevăzut la art. 31 alin. (1) lit. d) din Codul de procedură fiscală, pentru obligaţiile de plată accesorii înregistrate de asociere, iar analiza îndeplinirii condiţiilor de acordare a facilităţilor fiscale se realizează fără a ţine seama de modul de îndeplinire a obligaţiilor bugetare datorate de membrii acestora.

    ART. 2
    Obiectul facilităţilor fiscale
    (1) ANOFM, prin entităţile publice subordonate, cu personalitate juridică (AJOFM/AMOFM/CRFPA), acordă următoarele facilităţi fiscale:
    a) amânarea la plată a obligaţiilor de plată accesorii rămase nestinse la data emiterii fişei de calcul/deciziei, până la data soluţionării cererii de anulare a accesoriilor sau până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, în cazul nedepunerii acestei cereri, pentru debitorii care notifică AJOFM/AMOFM/CRFPA conform art. VI alin. (1) din ordonanţa de urgenţă;
    b) anularea obligaţiilor de plată accesorii;
    c) amânarea unui procent de 50%, respectiv 25%, după caz, din obligaţiile bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, rămase nestinse la data emiterii fişei de calcul/deciziei, până la data soluţionării cererii de anulare a unor obligaţii bugetare sau până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, în cazul nedepunerii acestei cereri, pentru debitorii persoane fizice care notifică organul fiscal conform art. VI alin. (1) din ordonanţa de urgenţă şi care se încadrează în prevederile art. XVI din ordonanţa de urgenţă;
    d) anularea unui procent de 50%, respectiv 25%, după caz, din obligaţiile bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, pentru debitorii persoane fizice care se încadrează în prevederile art. XVI din ordonanţa de urgenţă.

    (2) Categoriile de obligaţii de plată accesorii care, potrivit ordonanţei de urgenţă, pot face obiectul anulării sunt următoarele:
    a) dobânzi/majorări de întârziere;
    b) penalităţi de întârziere;
    c) orice alte obligaţii de plată accesorii.

    (3) Nu se amână la plată şi nu se anulează accesoriile aferente unor obligaţii bugetare principale:
    a) reprezentând ajutor de stat de recuperat sau fonduri ce se cuvin bugetului Uniunii Europene;
    b) care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă sau care încep ulterior acestei date;
    c) stabilite prin hotărâri penale definitive;
    d) reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare.

    (4) Obligaţiile de plată accesorii prevăzute la alin. (2) sunt aferente:
    a) obligaţiilor bugetare principale restante la 31 august 2024 inclusiv, astfel cum sunt definite la art. I alin. (2) din ordonanţa de urgenţă;
    b) obligaţiilor bugetare principale cu termene de plată până la 31 august 2024 inclusiv şi stinse până la această dată;
    c) obligaţiilor bugetare principale scadente până la data de 31 august 2024 inclusiv şi cuprinse în decizii de imputare emise ca urmare a unui control aflat în derulare până la data de 6 septembrie 2024.

    (5) În sensul prevederilor art. I alin. (2) lit. a) din ordonanţa de urgenţă sunt considerate obligaţii bugetare principale restante şi obligaţiile bugetare principale datorate de debitorul aflat în insolvenţă pentru care s-a împlinit scadenţa până la data de 31 august 2024 inclusiv, independent de existenţa unui tabel de creanţe sau a unui program de plată a creanţelor.

    ART. 3
    Procedura de acordare a amânării la plată
    (1) Debitorii îşi exprimă intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare, respectiv a obligaţiilor de plată accesorii şi/sau a unui procent din obligaţiile bugetare principale, după caz, potrivit ordonanţei de urgenţă, prin depunerea unei notificări, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la prezenta procedură, astfel:
    a) la registratura AJOFM/AMOFM/CRFPA;
    b) prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

    (2) După primirea notificării prevăzute la alin. (1), AJOFM/AMOFM/CRFPA procedează la:
    a) analiza îndeplinirii de către debitor a obligaţiilor bugetare până la respectiva dată. În cazul în care se constată că debitorul nu şi-a îndeplinit obligaţiile bugetare, AJOFM/AMOFM/CRFPA îl îndrumă potrivit art. 7 alin. (2) din Codul de procedură fiscală;
    b) efectuarea stingerilor, compensărilor şi oricăror alte operaţiuni necesare în vederea stabilirii cu certitudine a obligaţiilor bugetare ce constituie condiţie pentru acordarea facilităţii fiscale din ordonanţa de urgenţă, după caz.

    (3) După depunerea notificării, în termen de 5 zile lucrătoare de la data înregistrării acesteia, AJOFM/AMOFM/CRFPA emite şi comunică debitorului decizia de amânare la plată a unor obligaţii bugetare (anexa nr. 4) şi fişa de calcul (anexa nr. 2), actualizate.
    (4) Fişa de calcul se eliberează pe baza datelor existente în evidenţa creanţelor bugetare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta procedură.
    (5) În cazul în care există neconcordanţe între sumele înscrise în fişa de calcul şi evidenţa contabilă a debitorului, debitorul poate solicita punerea de acord a acestora în termen de cel mult 3 zile lucrătoare de la data comunicării fişei de calcul. După clarificarea neconcordanţelor, AJOFM/AMOFM/CRFPA întocmeşte în două exemplare procesul-verbal de punere de acord, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta procedură, precum şi decizia referitoare la obligaţiile bugetare şi noua fişă de calcul.
    (6) După întocmirea procesului-verbal de punere de acord sau în cazul în care debitorul nu solicită clarificarea neconcordanţelor în termenul prevăzut la alin. (5), AJOFM/AMOFM/CRFPA emite decizia de amânare la plată a unor obligaţii bugetare, prevăzută în anexa nr. 4 la prezenta procedură, precum şi adresa de sistare temporară, totală sau parţială, a executării silite adresată instituţiilor de credit la care debitorul are deschise conturile bancare şi/sau terţilor popriţi care deţin/datorează sume de bani debitorului, ori, după caz, înştiinţarea de respingere a notificării, prevăzută în anexa nr. 5 la prezenta procedură, dacă debitorul nu se încadrează în niciuna dintre ipotezele reglementate de prevederile art. II-V şi XVI din ordonanţa de urgenţă.
    (7) Notificările depuse anterior publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, a ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă pentru aprobarea prezentei proceduri se soluţionează în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a ordinului anterior menţionat.
    (8) Notificarea va cuprinde cel puţin următoarele elemente:
    a) datele de identificare ale debitorului: denumirea/numele şi prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal/reprezentantului fiscal/împuternicitului, dacă este cazul, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, numărul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail, inclusiv datele de identificare pentru sediile secundare înregistrate fiscal, potrivit legii;
    b) obiectul notificării, respectiv intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare potrivit ordonanţei de urgenţă, cu precizarea exactă a prevederilor legale în care debitorul consideră că se încadrează;
    c) data şi semnătura debitorului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal/împuternicitului.

    (9) De la data emiterii deciziei de amânare la plată a unor obligaţii bugetare, pentru obligaţiile de plată accesorii şi/sau a unui procent din obligaţiile bugetare principale, după caz, care fac obiectul amânării la plată:
    a) nu începe sau se suspendă, după caz, procedura de executare silită;
    b) nu se efectuează stingerea până la data soluţionării cererii de anulare a accesoriilor sau până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, după caz.

    (10) În situaţia în care pe perioada amânării la plată se emite decizie referitoare la obligaţiile de plată accesorii care cuprinde obligaţii de plată accesorii prevăzute la art. 2 alin. (2), AJOFM/AMOFM/CRFPA emite, odată cu această decizie, şi decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a unor obligaţii bugetare, prevăzută în anexa nr. 6 la prezenta procedură, prevederile alin. (3) şi (9) aplicându-se în mod corespunzător ori de câte ori este cazul. Decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a unor obligaţii bugetare înlocuieşte decizia emisă anterior. Amânarea la plată a obligaţiilor bugetare se acordă în baza notificării iniţiale. Deciziile de modificare a deciziei de amânare la plată a obligaţiilor bugetare accesorii emise de AJOFM/AMOFM/CRFPA se transmit debitorului.
    (11) În cazul în care, ulterior emiterii deciziilor de amânare la plată a obligaţiilor bugetare, se constată erori în conţinutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situaţie, AJOFM/AMOFM/CRFPA emite decizie de modificare a deciziei de amânare la plată a obligaţiilor bugetare. Deciziile de modificare a deciziei de amânare la plată a obligaţiilor bugetare accesorii emise de AJOFM/AMOFM/CRFPA se transmit debitorului.
    (12) În situaţia în care debitorul nu depune cererea de anulare a unor obligaţii bugetare până la data de 25 noiembrie 2024 inclusiv, AJOFM/AMOFM/CRFPA emite şi comunică decizia de pierdere a valabilităţii amânării la plată a unor obligaţii bugetare, prevăzută în anexa nr. 7 la prezenta procedură.
    (13) În cazul obligaţiilor de plată stabilite de AJOFM/AMOFM/ CRFPA, prin decizie referitoare la obligaţii bugetare se înţelege titlul de creanţă prin care se individualizează obligaţiile de plată bugetare, potrivit legislaţiei specifice.
    (14) Notificarea privind intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare nu este obligatorie, ci are drept scop obţinerea efectelor prevăzute la alin. (9).

    ART. 4
    Procedura de acordare a anulării unor obligaţii bugetare
    (1) Anularea unor obligaţii bugetare se solicită de către debitori, inclusiv de către cei care au notificat AJOFM/AMOFM/ CRFPA conform art. 3 alin. (1), în baza unei cereri de anulare a unor obligaţii bugetare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 8 la prezenta procedură, depusă la registratura AJOFM/AMOFM/CRFPA sau comunicată prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire. Cererea poate fi depusă după îndeplinirea condiţiilor de acordare a anulării, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024 inclusiv.
    (2) Debitorii care au obligaţii de plată stabilite în acte administrative a căror executare este suspendată, în condiţiile legii, la data de 31 august 2024 inclusiv, ale căror efecte nu au încetat şi care intenţionează să beneficieze de anularea unor obligaţii bugetare potrivit art. II-V şi XVI din ordonanţa de urgenţă vor face menţiuni cu privire la renunţarea la efectele suspendării actului administrativ fiscal în notificarea şi/sau cererea de anulare a unor obligaţii bugetare.
    (3) Renunţarea la efectele suspendării are drept scop aplicarea dispoziţiilor ordonanţei de urgenţă şi nu dă dreptul AJOFM/AMOFM/CRFPA de a începe sau continua procedura de executare silită.
    (4) Cererea de anulare a unor obligaţii bugetare cuprinde cel puţin următoarele:
    a) datele de identificare ale debitorului: denumirea/numele şi prenumele acestuia, a/ale reprezentantului legal/reprezentantului fiscal/împuternicitului, dacă este cazul, domiciliul fiscal, codul de identificare fiscală, numărul de telefon/fax al acestora, adresa de e-mail, inclusiv datele de identificare pentru sediile secundare înregistrate fiscal, potrivit legii;
    b) obiectul cererii, respectiv anularea unor obligaţii bugetare, cu precizarea facilităţilor fiscale solicitate, prevăzute la art. II-V şi XVI din ordonanţa de urgenţă;
    c) declaraţia pe propria răspundere că debitorul se află/nu se află în vreuna dintre situaţiile prevăzute la art. XVIII alin. (1) din ordonanţa de urgenţă;
    d) data şi semnătura debitorului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal/împuternicitului.

    (5) Pentru a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare, debitorul poate depune fie o singură cerere pentru toate situaţiile prevăzute la art. II-V şi XVI din ordonanţa de urgenţă, fie câte o cerere pentru fiecare dintre acestea.
    (6) Pentru îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. II lit. b) din ordonanţa de urgenţă, debitorul trebuie să aibă stinse la data depunerii cererii de anulare a unor obligaţii bugetare toate obligaţiile bugetare principale şi accesorii administrate de AJOFM/AMOFM/CRFPA cu termene de plată cuprinse între data de 1 septembrie 2024 şi data depunerii cererii de anulare a accesoriilor inclusiv, dar nu mai târziu de data de 25 noiembrie 2024.
    (7) În termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii de anulare a unor obligaţii bugetare, AJOFM/AMOFM/CRFPA:
    a) analizează îndeplinirea condiţiilor prevăzute de art. II-V şi XVI din ordonanţa de urgenţă;
    b) emite şi comunică, dacă este cazul, decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii, în vederea actualizării obligaţiilor de plată accesorii ce pot face obiectul anulării;
    c) reface evidenţa fiscală, în situaţia în care au fost stinse obligaţiile bugetare ce pot face obiectul anulării;
    d) emite decizia de anulare a unor obligaţii bugetare, prevăzută în anexa nr. 9 la prezenta procedură, sau decizia de respingere a cererii de anulare a unor obligaţii bugetare, prevăzută în anexa nr. 10 la prezenta procedură, după caz.

    (8) Înainte de emiterea deciziei de respingere a cererii de anulare a unor obligaţii bugetare, AJOFM/AMOFM/CRFPA audiază debitorul, potrivit art. 9 alin. (1) din Codul de procedură fiscală, ocazie cu care îi indică condiţiile ce nu au fost îndeplinite.
    (9) În situaţia debitorilor pentru care au fost stinse, după data intrării în vigoare a ordonanţei de urgenţă, sumele reprezentând un procent de 50%, respectiv 25%, după caz, din obligaţiile bugetare restante la data de 31 august 2024 inclusiv, precum şi dobânzile, penalităţile şi toate accesoriile care pot fi anulate potrivit prevederilor art. XVI din ordonanţa de urgenţă, acestea se restituie potrivit dispoziţiilor Codului de procedură fiscală.
    (10) Obligaţiile de plată accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale prevăzute la art. 2 alin. (5), precum şi obligaţiile bugetare incluse în ratele de eşalonare cu termene de plată anterioare datei de 6 septembrie 2024 nu se restituie în situaţia în care acestea au fost stinse înainte de această dată.
    (11) Pentru debitorii care nu au notificat AJOFM/AMOFM/CRFPA cu privire la intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare se aplică în mod corespunzător prevederile art. 165 din Codul de procedură fiscală cu privire la ordinea stingerii obligaţiilor fiscale, urmând ca obligaţiile bugetare ce fac obiectul anulării să se restituie potrivit alin. (9).
    (12) În aplicarea prevederilor art. II din ordonanţa de urgenţă, pentru obligaţiile accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale cu scadenţe anterioare datei de 31 august 2024 şi stinse până la această dată, pentru care organul bugetar a emis, dar nu a comunicat decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sau aceasta nu a fost emisă, acesta nu mai comunică decizia referitoare la obligaţiile de plată accesorii sau nu mai emite această decizie, după caz, iar obligaţiile accesorii se scad din evidenţa analitică pe plătitor pe bază de borderou de adăugare/scădere a obligaţiilor fiscale. Obligaţiile de plată accesorii ce pot face obiectul anulării sunt:
    a) cele aferente obligaţiilor bugetare principale al căror termen de prescripţie a dreptului de a cere executarea silită conform Codului de procedură fiscală nu s-a împlinit;
    b) cele datorate şi nestinse la data de 31 august 2024 inclusiv.

    (13) În cazul în care, ulterior emiterii deciziilor de anulare a obligaţiilor bugetare, se constată erori în conţinutul acestora, pe baza documentelor care atestă această situaţie, AJOFM/AMOFM/CRFPA emite decizia de modificare a deciziei de anulare a unor obligaţii bugetare, prevăzută în anexa nr. 11 la prezenta procedură.
    (14) În situaţia în care AJOFM/AMOFM/CRFPA acordă facilităţile fiscale prevăzute în ordonanţa de urgenţă, iar ulterior este emisă o decizie de soluţionare a contestaţiilor prin care se dispune desfiinţarea deciziei de imputare în cauză, cu consecinţa refacerii controlului, după primirea noii decizii de imputare, debitorul poate depune o nouă cerere de anulare a unor obligaţii bugetare, în termen de 90 de zile de la data comunicării noii decizii de imputare; AJOFM/AMOFM/CRFPA reface evidenţa financiară şi emite, după caz, decizia de desfiinţare a deciziei de anulare a unor obligaţii bugetare, prevăzută în anexa nr. 12 la prezenta procedură, şi/sau decizia de respingere a cererii de anulare a unor obligaţii bugetare.

    ART. 5
    Retragerea notificării/cererii de anulare a unor obligaţii bugetare
    (1) Notificarea depusă potrivit art. 3 poate fi retrasă de debitor oricând, prin depunerea în acest sens a unei cereri la AJOFM/AMOFM/CRFPA. Instituţia comunică debitorului decizia prin care se ia act de retragerea notificării şi se desfiinţează decizia de amânare la plată a unor obligaţii bugetare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 13 la prezenta procedură, inclusiv în cazul obligaţiilor bugetare individualizate în titluri executorii emise de alte autorităţi/instituţii publice şi transmise organului fiscal în vederea recuperării.
    (2) Cererea de anulare a unor obligaţii bugetare poate fi retrasă de debitor oricând, prin depunerea în acest sens a unei cereri la AJOFM/AMOFM/CRFPA. Prin retragerea cererii, debitorul îşi menţine dreptul de a depune o nouă cerere de anulare a unor obligaţii bugetare, cu respectarea condiţiilor prevăzute în acest sens de ordonanţa de urgenţă.

    ART. 6
    Anularea obligaţiilor în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea
    (1) În situaţia debitorilor prevăzuţi la art. 1 alin. (5) lit. b), cererea de anulare se depune la AJOFM/AMOFM/CRFPA în raza căreia/căruia aceştia îşi au domiciliul fiscal potrivit Codului de procedură fiscală, cu indicarea debitorului principal şi a cuantumului obligaţiilor bugetare pentru care le-a fost atrasă răspunderea, aplicându-se în mod corespunzător prevederile art. 3-5.
    (2) La acordarea facilităţii pentru obligaţiile pentru care s-a atras răspunderea potrivit legii, pentru analiza îndeplinirii condiţiilor prevăzute la art. II din ordonanţa de urgenţă, AJOFM/AMOFM/CRFPA care administrează obligaţiile bugetare ale persoanei răspunzătoare are în vedere numai obligaţiile ce îi revin acesteia, nu şi cele ce revin debitorului principal.

    ART. 7
    Dispoziţii finale
    (1) Deciziile prevăzute de prezenta procedură se emit de către AJOFM/AMOFM/CRFPA în două exemplare, dintre care un exemplar se comunică debitorului, iar un exemplar se arhivează la dosarul de debit al acestuia. Aceste prevederi sunt aplicabile şi înştiinţării prevăzute la art. 3 alin. (6).
    (2) În situaţia debitorilor care au înfiinţate sedii secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, deciziile prevăzute la alin. (1) se emit separat pentru debitor şi separat pentru fiecare dintre sediile sale secundare.
    (3) Formularele prevăzute în anexele prezentei proceduri se editează de către AJOFM/AMOFM/CRFPA, utilizând sau neutilizând, după caz, sistemul informatic.

    ART. 8
    Anexe
    Anexele nr. 1-13 fac parte integrantă din prezenta procedură.

    ANEXA 1

    la procedură
    NOTIFICARE
    privind intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare în
    conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024
    pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării
    creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general
    consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru
    modificarea şi completarea unor acte normative
    A. Datele de identificare ale debitorului
    Codul de identificare fiscală ..................................................
    Denumirea/Numele şi prenumele .........................................
    Domiciliul fiscal: judeţul/sectorul ...................., localitatea ............................., strada .............................. numărul ................., blocul ................., scara ......, apartamentul .............
    Telefon ..........................................., fax .........................., e-mail ..........................
    Codul de identificare fiscală pentru sediile secundare
    .......................................................
    .......................................................
    .......................................................
    Codul de înregistrare fiscală atribuit de organul fiscal/Codul unic de înregistrare atribuit potrivit legii speciale pentru persoane fizice care desfăşoară şi activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere sub alte forme decât asocieri:
    .......................................................

    B. Datele de identificare ale împuternicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal
    Denumirea/Numele şi prenumele ............................
    Adresa ............................................................
    Codul de identificare fiscală .............................

    C. Obiectul notificării*)
    *) Se poate bifa o singură căsuţă sau oricâte doreşte solicitantul.
    Intenţia de a beneficia de anularea unor obligaţii bugetare potrivit art. I-XVI din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:

┌┬─────────────────────────────────────┐
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare restante la │
││data de 31 august 2024 inclusiv (art.│
││II din Ordonanţa de urgenţă a │
││Guvernului nr. 107/2024, cu │
││modificările şi completările │
││ulterioare) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare principale cu │
││scadenţe anterioare datei de 31 │
││august 2024 inclusiv şi stinse până │
││la această dată (art. IV din │
││Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.│
││107/2024, cu modificările şi │
││completările ulterioare) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea unui procent din obligaţiile│
││bugetare principale restante la data │
││de 31 august 2024 inclusiv, în │
││funcţie de cuantumul acestora cuprins│
││în fişa de calcul/decizie, în cazul │
││debitorilor persoane fizice (art. XVI│
││din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului│
││nr. 107/2024, cu modificările şi │
││completările ulterioare) │
└┴─────────────────────────────────────┘



    D. Renunţarea la efectele suspendării actului administrativ

┌─────────────────────────────────────────────┬─────┐
│Număr document suspendare │ │
├─────────────────────────────────────────────┼─────┤
│Dată document suspendare │ │
├─────────────────────────────────────────────┼─────┤
│Denumire obligaţie bugetară │Suma │
│ │(lei)│
├─────────────────────────────────────────────┼─────┤
│.............................................│ │
├─────────────────────────────────────────────┼─────┤
│.............................................│ │
└─────────────────────────────────────────────┴─────┘



    E. Anularea obligaţiilor în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea potrivit legii
    Date de identificare ale debitorului principal

┌─────────────────────────────────────┬┐
│Codul de identificare fiscală ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Denumirea/Numele şi prenumele ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Cuantumul obligaţiilor bugetare ││
│pentru care a fost atrasă răspunderea││
│(lei) ││
└─────────────────────────────────────┴┘



    F. Prin prezenta cerere declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal referitoare la falsul în declaraţii, că:
    [ ] nu datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, stabilite prin hotărâri penale definitive sau reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare;
    [ ] datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, potrivit Dosarului penal nr. ...../stabilite prin Hotărârea penală definitivă nr. .... din data de .............., pronunţată de ..................../reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare, conform Actului nr. ....... din data de .........., emis de ................ .

    Numele şi prenumele reprezentantului/împuternicitului legal
    ..........................
    Semnătura
    ..........................

    ANEXA 2

    la procedură
    ANTET*)
      *) Se va insera sigla agenţiei judeţene pentru ocuparea forţei de muncă/Agenţiei Municipale pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti/centrului regional de formare profesională a adulţilor.
    FIŞĂ DE CALCUL
    Nr. ................ data eliberării .......................
    Ca urmare a Notificării nr. .............. din data de ................., se certifică prin prezenta că:
    Denumirea/Numele şi prenumele**): ..................................................
     **) În situaţia debitorilor persoane fizice care desfăşoară şi activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere sub alte forme decât asocieri se înscriu, pe lângă datele de identificare ale persoanei fizice, respectiv nume, prenume şi cod numeric personal, şi datele de identificare ale formei de exercitare a activităţii, respectiv denumirea şi codul de înregistrare fiscală atribuit de organul fiscal/codul unic de înregistrare atribuit potrivit legii speciale. În cazul persoanelor fizice care exercită profesii liberale sub forma asocierilor se înscriu denumirea şi codul de înregistrare fiscală atribuit de organul fiscal.
    Codul de identificare fiscală: **) .............................................
    Domiciliul fiscal: judeţ ............., localitate ........., sector .........,
    stradă .......... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ...,
    cod poştal ..............
    figurează în evidenţele financiare cu următoarele obligaţii bugetare, restante la data eliberării prezentei:

┌────┬──────────┬─────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi/ │Penalităţi│Alte │
│Nr. │obligaţiei│Debit│Majorări │de │obligaţii│
│crt.│bugetare │ │de │întârziere│accesorii│
│ │ │ │întârziere│ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────────┴──────────┴─────────┘


    din care***):
    ***) Se va completa capitolul corespunzător solicitării formulate de debitor în notificare. Pct. IV se va completa obligatoriu în cazul completării pct. I, II şi III.
    I - Obligaţiile bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv, precum şi obligaţiile accesorii aferente, rămase nestinse la data eliberării prezentei fişe, conform art. II-V şi/sau art. XVI din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare:

┌────┬──────────┬─────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi/ │Penalităţi│Alte │
│Nr. │obligaţiei│Debit│Majorări │de │obligaţii│
│crt.│bugetare │ │de │întârziere│accesorii│
│ │ │ │întârziere│ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────────┴──────────┴─────────┘



    II - Dobânzile, penalităţile şi toate accesoriile, rămase nestinse la data eliberării prezentei fişe, aferente obligaţiilor bugetare principale cu termene de plată până la 31 august 2024 inclusiv şi stinse până la această dată:

┌────┬──────────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │Dobânzi/ │Penalităţi│Alte │
│Nr. │obligaţiei│Majorări │de │obligaţii│
│crt.│bugetare │de │întârziere│accesorii│
│ │ │întârziere│ │ │
├────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │
├────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────┼──────────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │
├────┴──────────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │
└───────────────┴──────────┴──────────┴─────────┘



    III - Obligaţiile bugetare principale cu termene de plată până la 31 august 2024 inclusiv şi individualizate în decizii de imputare emise ca urmare a controlului, precum şi obligaţiile accesorii aferente, rămase nestinse la data eliberării prezentei fişe:

┌────┬──────────┬─────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi/ │Penalităţi│Alte │
│Nr. │obligaţiei│Debit│Majorări │de │obligaţii│
│crt.│bugetare │ │de │întârziere│accesorii│
│ │ │ │întârziere│ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────────┴──────────┴─────────┘



    IV - Obligaţii bugetare cu termene de plată cuprinse între data de 1 septembrie 2024 şi data eliberării prezentei fişe, rămase nestinse la data eliberării fişei:

┌────┬──────────┬─────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi/ │Penalităţi│Alte │
│Nr. │obligaţiei│Debit│Majorări │de │obligaţii│
│crt.│bugetare │ │de │întârziere│accesorii│
│ │ │ │întârziere│ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────────┴──────────┴─────────┘






┌───────────────────────────────────────┐
│Conducătorul entităţii (funcţia), │
│Numele şi prenumele: │
│.......................................│
│Semnătura şi ştampila: │
│.................. │
└───────────────────────────────────────┘


    Prezenta fişă de calcul se eliberează în vederea stabilirii obligaţiilor bugetare ce pot forma obiect al amânării la plată a obligaţiilor bugetare în conformitate cu art. I-V şi/sau XVI din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare.

    ANEXA 3

    la procedură
    ANTET*)
      *) Se va insera sigla AJOFM/AMOFM/CRFPA.
    Dosar nr. ...............
    Nr. ......... din ..............
    PROCES-VERBAL DE PUNERE DE ACORD
    încheiat astăzi, ........./......./............., la sediul agenţiei judeţene
    pentru ocuparea forţei de muncă/Agenţiei Municipale pentru
    Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti/centrului regional de
    formare profesională a adulţilor (AJOFM/AMOFM/CRFPA)
    Subsemnatul(a), .........................., având funcţia de ...................... în cadrul Serviciului/Biroului/Compartimentului ..............., am procedat la clarificarea neconcordanţelor existente între evidenţa contribuabilului şi sumele înscrise în Fişa de calcul nr. .......... din data de ............. . Drept urmare, am constatat că ..................................... **) figurează în evidenţa financiară cu următoarele obligaţii bugetare care trebuie achitate, precum şi cele care pot face obiectul anulării, potrivit art. II-V şi/sau art. XVI, după caz, din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, conform Fişei de calcul nr. ...... din data de .............***):
     **) Se vor menţiona denumirea/numele şi prenumele debitorului.
    ***) Se vor menţiona numărul şi data fişei de calcul eliberate după punerea de acord a sumelor.
    1. Obligaţii bugetare care trebuie achitate până la data depunerii cererii, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024 inclusiv, în vederea încadrării în prevederile art. II-V şi/sau XVI, după caz, din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, nestinse până la data eliberării fişei de calcul:

┌────┬──────────┬─────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi/ │Penalităţi│Alte │
│Nr. │obligaţiei│Debit│Majorări │de │obligaţii│
│crt.│bugetare │ │de │întârziere│accesorii│
│ │ │ │întârziere│ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────────┴──────────┴─────────┘



    2. Obligaţii bugetare care pot face obiectul anulării conform art. II-V şi/sau XVI, după caz, din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, nestinse până la data eliberării fişei de calcul:

┌────┬──────────┬─────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi/ │Penalităţi│Alte │
│Nr. │obligaţiei│Debit│Majorări │de │obligaţii│
│crt.│bugetare │ │de │întârziere│accesorii│
│ │ │ │întârziere│ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────────┴──────────┴─────────┘




    Alte menţiuni: .......................................................................................................................................................................
    Obiecţiile debitorului: ............................................................................................................................................................
    Debitor,
    ....................................
    Avizat
    Şeful serviciului/biroului/compartimentului,
    ..........................................................
    Întocmit
    ....................................

    ANEXA 4

    la procedură
    ANTET*)
    *) Se va insera sigla AJOFM/AMOFM/CRFPA.
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de amânare la plată a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ......................................................................................
    Adresa ..........................................................................
    Codul de identificare fiscală ..........................................
    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ........................................................................................
    Adresa ..........................................................................
    Codul de identificare fiscală ............................................
    În temeiul art. VI alin. (5) lit. a) şi/sau, după caz, al art. XVI din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi al Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 1.176/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    luând în considerare motivele de fapt ..........................................,
    având în vedere Notificarea nr. ......... din data de ................, înregistrată la agenţia judeţeană pentru ocuparea forţei de muncă/Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti/centrul regional de formare profesională a adulţilor (AJOFM/AMOFM/CRFPA) cu nr. .............. din data de ..........................,
    luând în considerare că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. ... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare,
    se emite următoarea decizie:
    Se acordă amânarea la plată a obligaţiilor bugetare**) în sumă totală de .......................lei, reprezentând:
    **) Se vor menţiona:
    a) obligaţiile bugetare principale care se anulează, în cazul persoanelor fizice, în procentele prevăzute la art. XVI alin. (1) lit. a) şi alin. (2) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) obligaţiile de plată accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv.



┌────┬──────────┬─────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi/ │Penalităţi│Alte │
│Nr. │obligaţiei│Debit│Majorări │de │obligaţii│
│crt.│bugetare │ │de │întârziere│accesorii│
│ │ │ │întârziere│ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────────┴──────────┴─────────┘



    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la AJOFM/AMOFM/CRFPA, emitent(ă) al/a deciziei.
    Prezenta decizie produce efecte juridice de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Conducătorul entităţii (funcţia),
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila ...........
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 5

    la procedură
    ANTET*)
    *) Se va insera sigla AJOFM/AMOFM/CRFPA.
    Nr. ......... din ..............
    ÎNŞTIINŢARE
    de respingere a notificării
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ......................................................................................
    Adresa ..........................................................................
    Codul de identificare fiscală ..........................................
    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ........................................................................................
    Adresa ..........................................................................
    Codul de identificare fiscală ............................................
    În temeiul prevederilor art. VI din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 1.176/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    având în vedere Notificarea dumneavoastră nr. ............... din data de ..............., înregistrată la agenţia judeţeană pentru ocuparea forţei de muncă/Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti/centrul regional de formare profesională a adulţilor (AJOFM/AMOFM/CRFPA) cu nr. ............... din data de ..............................,
    luând în considerare că nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. ... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare,
    se respinge notificarea privind intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii.
    Motivele de fapt pentru care se respinge notificarea depusă de dumneavoastră:
    ...............................................................................................
    Temeiul de drept:
    ...............................................................................................
    Menţiuni privind audierea debitorului:
    ...............................................................................................
    Conducătorul entităţii (funcţia),
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila ...........

    ANEXA 6

    la procedură
    ANTET*)
    *) Se va insera sigla AJOFM/AMOFM/CRFPA.
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de modificare a deciziei de amânare la plată a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ......................................................................................
    Adresa ..........................................................................
    Codul de identificare fiscală ..........................................
    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ........................................................................................
    Adresa ..........................................................................
    Codul de identificare fiscală ............................................
    În temeiul prevederilor art. VI alin. (5) lit. a) şi/sau, după caz, art. XVI din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 1.176/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    luând în considerare motivele de fapt .........................................................,
    vă comunicăm că Decizia de amânare la plată a obligaţiilor accesorii nr. ................... din ..................... se modifică după cum urmează:
    Se acordă amânarea la plată a unor obligaţii bugetare**), în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:
    **) Se vor menţiona:
    a) obligaţiile bugetare principale care se anulează, în cazul persoanelor fizice, în procentele prevăzute la art. XVI alin. (1) lit. a) şi alin. (2) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) obligaţiile de plată accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv.


┌────┬──────────┬─────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi/ │Penalităţi│Alte │
│Nr. │obligaţiei│Debit│Majorări │de │obligaţii│
│crt.│bugetare │ │de │întârziere│accesorii│
│ │ │ │întârziere│ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────────┴──────────┴─────────┘



    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la agenţia judeţeană pentru ocuparea forţei de muncă/Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti/centrul regional de formare profesională a adulţilor (AJOFM/AMOFM/CRFPA), emitent(ă) al/a deciziei.
    Prezenta decizie produce efecte juridice de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Conducătorul entităţii (funcţia),
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila ...........
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 7

    la procedură
    ANTET*)
    *) Se va insera sigla AJOFM/AMOFM/CRFPA.
    Nr. .........din ..............
    DECIZIE
    de pierdere a valabilităţii amânării la plată a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ......................................................................................
    Adresa ............................................................................
    Codul de identificare fiscală .................................................
    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    .......................................................................................
    Adresa .............................................................................
    Codul de identificare fiscală ..................................................
    În temeiul prevederilor art. VI alin. (7) lit. ...) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 1.176/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de amânare la plată a obligaţiilor accesorii nr. ...................... din data de ....................., şi-a pierdut valabilitatea începând cu data de ............... .
    Suma rămasă de plată din amânare este în cuantum de .................... lei.
    Motivele de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor accesorii:
    ...............................................................................................
    Temeiul de drept:
    ...............................................................................................
    Consecinţele pierderii valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor accesorii:
    ...............................................................................................
    Menţiuni privind audierea debitorului:
    ...............................................................................................
    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la agenţia judeţeană pentru ocuparea forţei de muncă/Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti/centrul regional de formare profesională a adulţilor (AJOFM/AMOFM/CRFPA), emitent(ă) al/a deciziei.
    Prezenta decizie produce efecte juridice de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Conducătorul entităţii (funcţia),
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila ...........
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).

    ANEXA 8

    la procedură
    CERERE DE ANULARE
    a unor obligaţii bugetare în conformitate cu prevederile
    Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea
    unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare
    şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României
    în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
    A. Datele de identificare ale debitorului
    Codul de identificare fiscală .........................................................
    Denumirea/Numele şi prenumele ....................................................
    Domiciliul fiscal: judeţul/sectorul ..............................., localitatea ......................................, strada ....................................... numărul ................., blocul ..................., scara ......., apartamentul .............
    Telefon ......................, fax ..................., e-mail .........................
    Codul de identificare fiscală pentru sediile secundare:
    ..............................................................................................
    ..............................................................................................
    ..............................................................................................
    Codul de înregistrare fiscală atribuit de organul fiscal/Codul unic de înregistrare atribuit potrivit legii speciale pentru persoane fizice care desfăşoară şi activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere sub alte forme decât asocieri:
    ..............................................................................................

    B. Datele de identificare ale împuternicitului/reprezentantului legal/reprezentantului fiscal
    Denumirea/Numele şi prenumele ...................................................
    Adresa ....................................................................................
    Codul de identificare fiscală ........................................................

    C. Obiectul cererii*)
    *) Se poate bifa o singură căsuţă sau oricâte doreşte solicitantul.
    Anularea unor obligaţii bugetare potrivit art. I-V şi XVI din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:

┌┬─────────────────────────────────────┐
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare restante la │
││data de 31 august 2024 inclusiv (art.│
││II din Ordonanţa de urgenţă a │
││Guvernului nr. 107/2024, cu │
││modificările şi completările │
││ulterioare) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea accesoriilor aferente │
││obligaţiilor bugetare principale cu │
││scadenţe anterioare datei de 31 │
││august 2024 inclusiv şi stinse până │
││la această dată (art. IV din │
││Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.│
││107/2024, cu modificările şi │
││completările ulterioare) │
├┼─────────────────────────────────────┤
││Anularea unui procent din obligaţiile│
││bugetare principale restante la data │
││de 31 august 2024 inclusiv, în │
││funcţie de cuantumul acestora cuprins│
││în fişa de calcul/decizie, în cazul │
││debitorilor persoane fizice (art. XVI│
││din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului│
││nr. 107/2024, cu modificările şi │
││completările ulterioare) │
└┴─────────────────────────────────────┘



    D. Renunţarea la efectele suspendării actului administrativ

┌──────────────────────────────────────────────┬─────┐
│Număr document suspendare │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────┤
│Dată document suspendare │ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────┤
│Denumire obligaţie bugetară │Suma │
│ │(lei)│
├──────────────────────────────────────────────┼─────┤
│..............................................│ │
├──────────────────────────────────────────────┼─────┤
│..............................................│ │
└──────────────────────────────────────────────┴─────┘



    E. Anularea obligaţiilor accesorii în cazul persoanelor pentru care s-a atras răspunderea potrivit legii
    Datele de identificare ale debitorului principal

┌─────────────────────────────────────┬┐
│Codul de identificare fiscală ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│Denumirea/Numele şi prenumele ││
└─────────────────────────────────────┴┘



    F. Prin prezenta cerere declar pe propria răspundere, cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal referitoare la falsul în declaraţii, că:
    [ ] nu datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, stabilite prin hotărâri penale definitive sau reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare.
    [ ] datorez obligaţii bugetare care fac obiectul unor procese penale aflate în curs de desfăşurare la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, sau care încep ulterior acestei date şi până la data depunerii prezentei cereri, potrivit Dosarului penal nr. ...... /stabilite prin Hotărârea penală definitivă nr. ..... din data de ....................., pronunţată de ......................../reprezentând prejudicii care fac obiectul art. 10 din Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificările şi completările ulterioare, conform Actului nr. ........ din data de .........., emis de ................

    Numele si prenumele reprezentantului/împuternicitului legal
    ………………………………………………...............................
                             Semnătura
    ………………………………………………..

    ANEXA 9

    la procedură
    ANTET*)
    *) Se va insera sigla AJOFM/AMOFM/CRFPA.
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de anulare a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ......................................................................................
    Adresa ............................................................................
    Codul de identificare fiscală ................................................
    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    .....................................................................................
    Adresa ...........................................................................
    Codul de identificare fiscală ................................................
    În temeiul prevederilor art. VIII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 1.176/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    având în vedere motivele de fapt ............................................................,
    luând în considerare că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. ... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare,
    se emite următoarea decizie:
    Se acordă anularea unor obligaţii bugetare**) prevăzute la art. ....... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:
    **) Se vor menţiona:
    a) obligaţiile bugetare principale care se anulează, în cazul persoanelor fizice, în procentele prevăzute la art. XVI alin. (1) lit. a) şi alin. (2) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) obligaţiile de plată accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv.


┌────┬──────────┬─────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi/ │Penalităţi│Alte │
│Nr. │obligaţiei│Debit│Majorări │de │obligaţii│
│crt.│bugetare │ │de │întârziere│accesorii│
│ │ │ │întârziere│ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────────┴──────────┴─────────┘



    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii.
    Contestaţia se depune la agenţia judeţeană pentru ocuparea forţei de muncă/Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti/centrul regional de formare profesională a adulţilor (AJOFM/AMOFM/CRFPA), emitent(ă) al/a deciziei.
    Prezenta decizie produce efecte juridice de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Conducătorul entităţii (funcţia),
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila ...........
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 10

    la procedură
    ANTET*)
    *) Se va insera sigla AJOFM/AMOFM/CRFPA.
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de respingere a cererii de anulare a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ......................................................................................
    Adresa ............................................................................
    Codul de identificare fiscală ................................................
    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ........................................................................................
    Adresa ..............................................................................
    Codul de identificare fiscală ..................................................
    În temeiul prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 1.176/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    având în vedere Cererea dumneavoastră nr. ............. din data de ............, înregistrată la agenţia judeţeană pentru ocuparea forţei de muncă/Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti/centrul regional de formare profesională a adulţilor (AJOFM/AMOFM/CRFPA) cu nr. .............. din data de ..........................,
    luând în considerare că nu sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de art. II din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare,
    se respinge cererea de anulare a unor obligaţii bugetare.
    Motivele de fapt pentru care se respinge cererea de anulare a unor obligaţii bugetare:
    ..............................................................................................

    Temeiul de drept:
    ..............................................................................................

    Menţiuni privind audierea debitorului:
    ..............................................................................................

    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la AJOFM/AMOFM/CRFPA, emitent(ă) al/a deciziei.
    Prezenta decizie produce efecte juridice de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Conducătorul entităţii (funcţia),
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila ....................
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 11

    la procedură
    ANTET*)
    *) Se va insera sigla AJOFM/AMOFM/CRFPA.
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de modificare a deciziei de anulare a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ......................................................................................
    Adresa ..........................................................................
    Codul de identificare fiscală ..........................................
    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ........................................................................................
    Adresa ..........................................................................
    Codul de identificare fiscală ............................................
    În temeiul prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 1.176/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    având în vedere motivele de fapt ..............................................................,
    vă comunicăm că Decizia de anulare a unor obligaţii bugetare nr. ................... din data de ..................... se modifică după cum urmează:
    Se acordă anularea unor obligaţii bugetare**) prevăzute la art. ...... din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă totală de ....................... lei, reprezentând:
    **) Se vor menţiona:
    a) obligaţiile bugetare principale care se anulează, în cazul persoanelor fizice, în procentele prevăzute la art. XVI alin. (1) lit. a) şi alin. (2) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) obligaţiile de plată accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv.


┌────┬──────────┬─────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi/ │Penalităţi│Alte │
│Nr. │obligaţiei│Debit│Majorări │de │obligaţii│
│crt.│bugetare │ │de │întârziere│accesorii│
│ │ │ │întârziere│ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────────┴──────────┴─────────┘



    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la agenţia judeţeană pentru ocuparea forţei de muncă/Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti/centrul regional de formare profesională a adulţilor (AJOFM/AMOFM/CRFPA), emitent(ă) al/a deciziei.
    Prezenta decizie produce efecte juridice de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Conducătorul entităţii (funcţia),
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila ...........
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 12

    la procedură
    ANTET*)
     *) Se va insera sigla AJOFM/AMOFM/CRFPA.
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de desfiinţare a deciziei de anulare a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ......................................................................................
    Adresa ..........................................................................
    Codul de identificare fiscală ..........................................
    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ........................................................................................
    Adresa ..........................................................................
    Codul de identificare fiscală ............................................
    În temeiul prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 1.176/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    având în vedere Cererea dumneavoastră nr. ......... din data de ................, înregistrată la agenţia judeţeană pentru ocuparea forţei de muncă/Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti/centrul regional de formare profesională a adulţilor (AJOFM/AMOFM/CRFPA) cu nr. .............. din data de .................,
    vă comunicăm că anularea obligaţiilor bugetare, aprobată prin Decizia de anulare a unor obligaţii bugetare nr. ................... din data de ........................., se desfiinţează pentru suma de.............................lei, reprezentând**):
    **) Se vor menţiona:
    a) obligaţiile bugetare principale care se anulează, în cazul persoanelor fizice, în procentele prevăzute la art. XVI alin. (1) lit. a) şi alin. (2) lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) obligaţiile de plată accesorii aferente obligaţiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024 inclusiv.


┌────┬──────────┬─────┬──────────┬──────────┬─────────┐
│ │Denumirea │ │Dobânzi/ │Penalităţi│Alte │
│Nr. │obligaţiei│Debit│Majorări │de │obligaţii│
│crt.│bugetare │ │de │întârziere│accesorii│
│ │ │ │întârziere│ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│... │ │ │ │ │ │
├────┴──────────┼─────┼──────────┼──────────┼─────────┤
│Total general │ │ │ │ │
└───────────────┴─────┴──────────┴──────────┴─────────┘



    Motivele de fapt ....................................................................................................................................................................
    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii.
    Contestaţia se depune la AJOFM/AMOFM/CRFPA, emitent(ă) al/a deciziei.
    Prezenta decizie produce efecte juridice de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Conducătorul entităţii (funcţia),
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila ...........
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    ANEXA 1313

    la procedură
    ANTET*)
    *) Se va insera sigla AJOFM/AMOFM/CRFPA.
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    prin care se ia act de retragerea notificării şi se desfiinţează
    decizia de amânare la plată a unor obligaţii bugetare
    Datele de identificare ale debitorului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ......................................................................................
    Adresa ..........................................................................
    Codul de identificare fiscală ..........................................
    Datele de identificare ale împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele
    ........................................................................................
    Adresa ..........................................................................
    Codul de identificare fiscală ............................................
    În temeiul prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă nr. 1.176/2024 pentru aprobarea Procedurii de anulare a unor obligaţii bugetare,
    luând în considerare motivele de fapt ...................................................................................................................................,
    având în vedere Notificarea dumneavoastră nr. ............... din data de ..............., prin care v-aţi manifestat intenţia de a beneficia de anularea obligaţiilor de plată accesorii, înregistrată la agenţia judeţeană pentru ocuparea forţei de muncă/Agenţia Municipală pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bucureşti/centrul regional de formare profesională a adulţilor (AJOFM/AMOFM/CRFPA) cu nr. ............... din data de ..............., precum şi Cererea nr. .......... din data de ........... de retragere a notificării, înregistrată la AJOFM/AMOFM/CRFPA cu nr. ............... din data de .........................,
    vă comunicăm că am luat act de retragerea notificării menţionate mai sus, astfel că Decizia de amânare la plată a unor obligaţii bugetare nr. .............. din data de .................... se desfiinţează şi nu mai produce efecte începând cu data de ................ .
    Împotriva prezentei decizii se poate formula contestaţie, potrivit prevederilor art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ, sub sancţiunea decăderii. Contestaţia se depune la AJOFM/AMOFM/CRFPA, emitent(ă) al/a deciziei.
    Prezenta decizie produce efecte juridice de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Conducătorul entităţii (funcţia),
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila ...........
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016