Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PRECIZARI METODOLOGICE din 9 ianuarie 2004  privind stingerea prin compensare a obligatiilor datorate bugetului de stat, potrivit prevederilor   art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PRECIZARI METODOLOGICE din 9 ianuarie 2004 privind stingerea prin compensare a obligatiilor datorate bugetului de stat, potrivit prevederilor art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 41 din 19 ianuarie 2004

ART. 1
(1) Obligaţiile datorate bugetului de stat, reprezentând impozite, taxe şi contribuţii, cu excepţia impozitului pe veniturile din salarii, scadente pânã la data de 31 decembrie 2003 şi neachitate pânã la aceastã datã de agenţii economici distribuitori de benzinã şi motorinã, denumiţi în continuare furnizori, se sting prin compensare cu contravaloarea carburanţilor livraţi de aceştia pânã la data de 15 decembrie 2004 Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat, în limita sumei de pânã la 900,0 miliarde lei, Ministerului Administraţiei şi Internelor, în limita sumei de pânã la 700,0 miliarde lei, Serviciului Român de Informaţii, în limita sumei de pânã la 100,0 miliarde lei, precum şi unitãţilor subordonate acestora, denumiţi în continuare beneficiari.
(2) Furnizorii sunt cei stabiliţi prin ordin al preşedintelui Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat, al ministrului administraţiei şi internelor şi al directorului Serviciului Român de Informaţii, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice.
ART. 2
Pentru compensarea obligaţiilor prevãzute la art. 1 alin. (1), atunci când furnizorul este reprezentat de o sucursalã, beneficiarii întocmesc procesul-verbal de compensare a obligaţiilor de platã, denumit în continuare proces-verbal, în 6 exemplare originale, conform modelului prezentat în anexa nr. 1. Când procesul-verbal este iniţiat de unitãţi subordonate beneficiarilor, acesta va fi întocmit în 7 exemplare originale.
ART. 3
(1) La pct. 1 al procesului-verbal beneficiarul completeazã pe propria rãspundere contravaloarea facturilor neachitate pânã la data încheierii acestuia, toate exemplarele originale ale procesului-verbal fiind apoi transmise furnizorului acestuia, menţionat la pct. 2 al procesului-verbal, în vederea confirmãrii obligaţiilor datorate acestuia.
(2) Dupã confirmarea sumelor de cãtre furnizor, cele 7 exemplare ale procesului-verbal sunt înaintate beneficiarului, menţionat la pct. 3 al procesului-verbal, pentru confirmarea pe propria rãspundere a obligaţiilor înregistrate de unitãţile subordonate şi a încadrãrii sumelor în limita maximã prevãzutã prin <>Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003 .
ART. 4
(1) Beneficiarul va înainta apoi exemplarele certificate ale procesului-verbal unitãţii sale subordonate, care le va transmite organului fiscal teritorial la care sucursala furnizoare este înregistratã ca plãtitor de impozite şi taxe, menţionat la pct. 4 al procesului-verbal.
(2) Organul fiscal teritorial înscrie la pct. 4.1 al procesului-verbal cuantumul obligaţiilor datorate bugetului de stat, pe felurile de impozite, taxe şi contribuţii prevãzute la art. 1 alin. (1). Accesoriile aferente acestor obligaţii, reprezentând majorãri de întârziere, dobânzi şi penalitãţi de întârziere, se vor înscrie separat şi vor fi calculate pânã la data de 31 decembrie 2003.
(3) În situaţia în care nivelul obligaţiilor de platã datorate bugetului de stat de cãtre sucursala furnizoare este mai mare decât suma datoratã de beneficiar, iar acesta este reprezentat de unitãţi subordonate, organul fiscal teritorial efectueazã stingerea obligaţiilor nominalizate în procesulverbal la pct. 4.2, în limita sumei înscrise la pct. 1 al acestuia, reţine un exemplar al procesului-verbal, iar pe celelalte le transmite dupã cum urmeazã:
a) unitãţii subordonate beneficiarului;
b) beneficiarului;
c) sucursalei furnizorului;
d) furnizorului;
e) organului fiscal în evidenţa cãruia se aflã înregistrat furnizorul;
f) direcţiei generale a finanţelor publice, compartimentul buget şi contabilitate publicã, în a cãrei razã teritorialã îşi are sediul furnizorul.
(4) Atunci când procesul-verbal este iniţiat de beneficiari şi nu de unitãţile subordonate acestora, cele 6 exemplare originale vor fi distribuite de organul fiscal la care sucursala furnizoare este înregistratã ca plãtitor de impozite şi taxe, conform prevederilor alin. (3), cu excepţia exemplarului menţionat la lit. a).
ART. 5
(1) În cazul în care sucursala furnizoare nu are obligaţii de platã la bugetul de stat dintre cele prevãzute la art. 1 alin. (1) sau nivelul acestora este mai mic decât suma de încasat de la beneficiar, suma respectivã sau diferenţa rãmasã va fi stinsã la nivel central cu obligaţiile cãtre bugetul de stat ale furnizorului, persoanã juridicã, cãruia îi este subordonatã sucursala care a livrat carburanţii.
(2) Pentru stingerea diferenţei rãmase se va efectua procedura prevãzutã la art. 3, dupã care organul fiscal teritorial la care sucursala furnizoare este înregistratã ca plãtitor de impozite şi taxe înscrie la pct. 4.1 al procesuluiverbal cuantumul obligaţiilor bugetare şi efectueazã stingerea acestora la pct. 4.2.
(3) Dacã sucursala furnizorului nu are obligaţii cãtre bugetul de stat, organul fiscal va menţiona la pct. 4.1 al procesului-verbal aceastã situaţie, completând la pct. 4.3 suma ce urmeazã a fi stinsã la nivel central.
(4) Dupã efectuarea operaţiunilor prevãzute la alin. (2), organul fiscal teritorial respectiv reţine un exemplar al procesului-verbal, un exemplar îl transmite sucursalei furnizoare, iar pe celelalte le transmite organului fiscal la care este înregistratã ca plãtitor de impozite şi taxe persoana juridicã de care aparţine sucursala furnizoare.
(5) Organul fiscal prevãzut la alin. (4), dupã înscrierea la pct. 5.1 al procesului-verbal a obligaţiilor de platã la bugetul de stat ale furnizorului şi dupã efectuarea stingerii obligaţiilor respective la pct. 5.2, reţine un exemplar al procesului-verbal, iar pe celelalte 4 exemplare le transmite dupã cum urmeazã:
a) unitãţii subordonate beneficiarului;
b) beneficiarului;
c) furnizorului;
d) direcţiei generale a finanţelor publice, compartimentul buget şi contabilitate publicã, în a cãrei razã teritorialã îşi are sediul furnizorul.
(6) Când procesul-verbal este întocmit numai de beneficiari şi nu şi de unitãţile subordonate acestora, cele 6 exemplare ale procesului-verbal vor urma acelaşi circuit, conform alin. (4) şi (5), cu excepţia exemplarului afectat unitãţii subordonate beneficiarului.
ART. 6
În cazul în care furnizorul nu are sucursale, procesele-verbale se vor întocmi în 5 exemplare originale în cazul unitãţilor subordonate beneficiarilor şi în 4 exemplare când acestea sunt întocmite de beneficiarii înşişi. Procesele-verbale vor urma aceeaşi procedurã şi acelaşi circuit ca cele prezentate la art. 4 şi 5.
ART. 7
Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti sau Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili, în a cãror razã teritorialã îşi au sediul beneficiarii menţionaţi la art. 1 alin. (1), vor transmite lunar, pânã în ultima zi lucrãtoare a fiecãrei luni, pentru procesele-verbale primite pânã la data de 25 a lunii respective, informaţiile respective Ministerului Finanţelor Publice - Direcţia generalã a tehnologiei informaţiei, în conformitate cu instrucţiunile transmise de aceastã direcţie.
ART. 8
(1) Reflectarea în contabilitatea furnizorilor şi a sucursalelor acestora a operaţiunilor de compensare a obligaţiilor datorate bugetului de stat cu contravaloarea carburanţilor livraţi, potrivit prevederilor art. 1 şi 2, se efectueazã potrivit reglementãrilor contabile aplicabile.
(2) În contabilitatea Ministerului Administraţiei şi Internelor, Serviciului Român de Informaţii, Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi/sau a unitãţilor din subordinea acestora, operaţiunile de compensare a obligaţiilor datorate furnizorilor, prin compensare cu sumele datorate de aceştia la bugetul de stat, se reflectã în creditul contului 701 "Finanţarea în baza unor acte normative speciale" - analitic 701.08 "Finanţarea în baza prevederilor <>art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003 ".
În creditul acestui cont, Ministerul Administraţiei şi Internelor, Serviciul Român de Informaţii, Administraţia Naţionalã a Rezervelor de Stat şi/sau unitãţile din subordinea acestora înregistreazã sumele datorate şi neachitate agenţilor economici distribuitori de benzinã şi motorinã, care au intrat în acţiunea de compensare a unor obligaţii bugetare, conform prevederilor <>art. 13 alin. (4) din Legea nr. 507/2003 .
Pe baza procesului-verbal, potrivit prevederilor <>Legii nr. 507/2003 , se efectueazã înregistrarea:

234 "Furnizori"/ = 701 "Finanţarea în baza unor acte
analitic distinct normative speciale" - analitic
701.08 "Finanţarea în baza
prevederilor art. 13 alin. (4)
din Legea bugetului de stat
pe anul 2004 nr. 507/2003"
cu sumele compensate prevãzute la pct. 4.2 şi 5.2, dupã caz, din anexa nr. 1.
Ministerul Administraţiei şi Internelor, Serviciul Român de Informaţii, Administraţia Naţionalã a Rezervelor de Stat şi/sau unitãţile din subordinea acestora, ale cãror obligaţii de platã au rezultat din cumpãrarea unor produse conform <>Legii nr. 507/2003 , întocmesc contul de execuţie privind cheltuielile bugetare efectuate prin compensare, conform modelului prezentat în anexa nr. 2, pe baza sumelor evidenţiate în cadrul contului 701.08 "Finanţarea în baza prevederilor <>art. 13 alin. (4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003 ".
Contul de execuţie se prezintã ca anexã distinctã la situaţiile financiare trimestriale şi anuale pentru instituţii publice.
Sumele compensate nu se cuprind în "Contul de execuţie al bugetului instituţiei publice" (anexa nr. 10) şi în "Detalierea cheltuielilor" (anexa nr. 14) la situaţiile financiare pentru instituţii publice.
ART. 9
(1) Procedura de compensare a obligaţiilor datorate bugetului de stat, cuprinse în prezentele precizãri metodologice, se aplicã pânã la data de 15 decembrie 2004.
(2) Procesul-verbal reprezintã documentul justificativ de înregistrare a operaţiunilor de compensare în evidenţa analiticã pe plãtitori - persoane juridice la organul fiscal teritorial, în evidenţa contabilã a furnizorilor, în evidenţele beneficiarilor şi ale unitãţilor subordonate acestora, implicaţi în procedura de compensare cuprinsã în prezentele precizãri metodologice.
(3) Se vor compensa numai obligaţiile menţionate în procesul-verbal, în ordinea prevãzutã de prevederile legale în vigoare.
(4) Data compensãrii obligaţiilor datorate bugetului de stat de cãtre furnizori şi sucursalele acestora este data la care conducãtorul compartimentului competent din cadrul unitãţii fiscale a aprobat operaţiunea de compensare, conform sumelor menţionate la pct. 4.2 sau 5.2 din procesul-verbal.
ART. 10
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentele precizãri metodologice.




ANEXA 1


la precizãrile metodologice
---------------------------

MODEL

Beneficiarul*1)........
Unitatea subordonata*2)................
Adresa ..............................
Codul fiscal.......................


Proces verbal nr. ____/_______
de compensare a obligaţiilor de plata, potrivit prevederilor
art.13 alin.(4) din Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr.507/2003
in relaţia cu*3)____________





┌────────────────────────┐
│ COD FISCAL │
├────────────────────────┤
│5) │
├────────────────────────┤
│6) │
└────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬───────┐
│ Explicaţii │ Nr. │ Suma │
│ │rând │- lei -│
├────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────┤
│1. Suma reprezentând contravaloarea facturilor neachitate │ │ │
│privind livrarea de*4) _________ pana la data incheierii │ │ │
│procesului verbal.___________ │ 01 │ ____ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ Rãspundem pentru datele de mai sus, │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ Director, Conducãtorul compartimentului │ │ │
│ L.S. financiar-contabil, │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│2. Furnizorul*3)_________________ │ │ │
│Confirmam exactitatea datelor de la pct. 1 │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ Director, Conducãtorul compartimentului │ │ │
│ L.S. financiar-contabil, │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│3. Beneficiarul*1) │ │ │
│ │ │ │
│ Confirmam pe proprie rãspundere datele de la pct. 1 si │ │ │
│încadrarea in limita maxima precizata prin Legea bugetului de │ │ │
│stat pe anul 2004 nr.507/2003. │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ Ordonator principal de credite, │ │ │
│ L.S. │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴───────┘
*1) Denumirea completa a beneficiarului, Administraţia Naţionala a
Rezervelor de Stat, Ministerului Administraţiei si Internelor,
Serviciul Roman de Informaţii, fãrã iniţiale.
*2) Se completeazã numai in cazul in care beneficiarul este reprezentat
de o unitate subordonata.
*3) Denumirea completa a furnizorului, persoana juridica sau sucursala
acesteia, dupã caz, prevãzuta prin ordin.
*4) Se înscrie, dupã caz, produsul achiziţionat.
*5) Denumirea completa a sucursalei furnizorului, fãrã iniţiale.
*6) Se completeazã numai, in cazul furnizorului persoana juridica.

┌────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬───────┐
│ Explicaţii │ Nr. │ Suma │
│ │rând │- lei -│
├────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼───────┤
│4. Organul fiscal teritorial in evidenta cãruia se afla │ │ │
│înregistrata sucursala furnizorului*5)__________________ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│4.1. Obligaţii datorate bugetului de stat de*5)___________ │ │ │
│______________in suma totala de _______________________________ │ 02 │ ____ │
│din care: │ │ │
│a) 14.01 Accize _______________________________________________ │ 03 │ ____ │
│b) 14.01 Accesorii aferente accizelor__________________________ │ 04 │ ____ │
│c) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospecţiuni, explorare si │ │ │
│exploatare a resurselor minerale_______________________________ │ 05 │ ____ │
│d) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de │ │ │
│prospecţiuni, explorare si exploatare a resurselor minerale____ │ 06 │ ____ │
│e) 17.01.24 Impozit pe ţiţeiul din producţia interna si gazele │ │ │
│naturale ______________________________________________________ │ 07 │ ____ │
│f) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe ţiţeiul din │ │ │
│producţia interna si gazele naturale___________________________ │ 08 │ ____ │
│g) 22.01.07 Venituri din concesiuni si închirieri______________ │ 09 │ ____ │
│h) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si │ │ │
│închirieri_____________________________________________________ │ 10 │ ____ │
│i) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru persoane │ │ │
│cu handicap neincadrate________________________________________ │ 11 │ ____ │
│j) 22.01.11 Accesorii aferente varsamintelor de la persoane │ │ │
│juridice pentru persoane cu handicap neincadrate_______________ │ 12 │ ____ │
│k) 09.01.09 Contribuţia agenţilor economici pentru │ │ │
│persoanele cu handicap_________________________________________ │ 13 │ ____ │
│l) 09.01.09 Accesorii aferente contribuţiei agenţilor economici │ │ │
│pentru persoanele cu handicap__________________________________ │ 14 │ ____ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ Director, Şef serviciu, │ │ │
│ L.S. │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│4.2. Se sting obligaţiile cãtre bugetul de stat ale*5)_________ │ │ │
│in suma totala de______________________________________________ │ 15 │ ____ │
│din care: │ │ │
│a) 14.01 Accize________________________________________________ │ 16 │ ____ │
│b) 14.01 Accesorii aferente accizelor__________________________ │ 17 │ ____ │
│c) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospecţiuni, explorare si │ │ │
│exploatare a resurselor minerale_______________________________ │ 18 │ ____ │
│d) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de │ │ │
│prospecţiuni explorare si exploatare a resurselor minerale_____ │ 19 │ ____ │
│e) 17.01.24 Impozit pe ţiţeiul din producţia interna si gazele │ │ │
│naturale_______________________________________________________ │ 20 │ ____ │
│f) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe ţiţeiul din │ │ │
│producţia interna si gazele naturale___________________________ │ 21 │ ____ │
│g) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri______________ │ 22 │ ____ │
│h) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si │ │ │
│inchirieri_____________________________________________________ │ 23 │ ____ │
│i) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru persoane │ │ │
│cu handicap neincadrate________________________________________ │ 24 │ ____ │
│j) 22.01.11. Accesorii aferente varsamintelor de la persoane │ │ │
│juridice pentru persoane cu handicap neincadrate_______________ │ 25 │ ____ │
│k) 09.01.09 Contribuţia agenţilor economici pentru persoanele │ │ │
│cu handicap____________________________________________________ │ 26 │ ____ │
│l) 09.01.09 Accesorii aferente contribuţiei agenţilor economici │ │ │
│pentru persoanele cu handicap__________________________________ │ 27 │ ____ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ APROBAT COMPENSAREA │ │ │
│ Director/Data ___________ Şef serviciu, │ │ │
│ L.S. │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│4.3. Obligaţiile beneficiarilor unitãţi subordine ramase │ │ │
│nestinse la nivelul organelor fiscale teritoriale in evidenta │ │ │
│cãrora se afla înregistrate sucursalele, transmise pentru a fi │ │ │
│stinse de cãtre organul fiscal teritorial in evidenta cãruia │ │ │
│se afla inregistarat furnizorul (pct. 1.- pct.4.2)_____________ │ 28 │ ____ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ Director, Şef serviciu, │ │ │
│ L.S. │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│5. Organul fiscal teritorial in evidenta cãruia se afla │ │ │
│înregistrat fumizorul*6) │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│5.1. Obligaţii datorate bugetului de stat de furnizor-persoana │ │ │
│juridica din care: │ │ │
│a) 01.01.01 Impozit pe profit de la agenţii economici**)_______ │ 29 │ ____ │
│b) 01.01.01 Accesorii aferente impozitului pe profit de la │ │ │
│agenţii economici______________________________________________ │ 30 │ ____ │
│c) 08.01.03 Impozit pe dividende de la societãţile comerciale__ │ 31 │ ____ │
│d) 08.01.03 Accesorii aferente impozitului pe dividente de la │ │ │
│societãţile comerciale_________________________________________ │ 32 │ ____ │
│e) 13.01 Taxa pe valoarea adãugata_____________________________ │ 33 │ ____ │
│f) 13.01 Accesorii aferente taxei pe valoarea adãugata_________ │ 34 │ ____ │
│g) 14.01 Accize________________________________________________ │ 35 │ ____ │
│h) 14.01 Accesorii aferente accizelor:_________________________ │ 36 │ ____ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ **) In cazul IMM-urilor se va completa cu impozitul pe │ │ │
│ venitul microintrepriderilor │ │ │
│ │ │ │
│i) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospecţiuni, explorare si │ │ │
│exploatare a resurselor minerale_______________________________ │ 37 │ ____ │
│j) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de │ │ │
│prospecţiuni exploatare si exploatare a resurselor minerale____ │ 38 │ ____ │
│k) 17.01.24 Impozit pe ţiţeiul din producţia interna si gazele │ │ │
│naturale_______________________________________________________ │ 39 │ ____ │
│l) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe ţiţeiul din │ │ │
│producţia interna si gazele naturale___________________________ │ 40 │ ____ │
│m) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri______________ │ 41 │ ____ │
│n) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si │ │ │
│inchirieri_____________________________________________________ │ 42 │ ____ │
│o) 20.01 Varsaminte din profitul net al regiilor_______________ │ 43 │ ____ │
│p) 20.01 Accesorii aferente varsamintelor din profitul net al │ │ │
│regiilor_______________________________________________________ │ 44 │ ____ │
│q) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru persoane │ │ │
│cu handicap neincadrate________________________________________ │ 45 │ ____ │
│r) 22.01.11. Accesorii aferente varsamintelor de la persoane │ │ │
│juridice pentru persoane cu handicap neincadrate_______________ │ 46 │ ____ │
│s) 09.01.09 Varsaminte de la persoane juridice pentru persoane │ │ │
│cu handicap____________________________________________________ │ 47 │ ____ │
│t) 09.01.09 Accesorii aferente varsamintelor de la persoanele │ │ │
│juridice cu handicap___________________________________________ │ 48 │ ____ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│5.2. Se sting obligaţiile datorate bugetului de stat de furnizor│ │ │
│persoana juridica*6) in suma totala de_________________________ │ 49 │ ____ │
│din care: │ │ │
│a) 01.01.01 Impozit pe profit de la agenţii economici**)_______ │ 50 │ ____ │
│b) 01.01.01 Accesorii aferente impozitului pe profit de la │ │ │
│agenţi economici**)____________________________________________ │ 51 │ ____ │
│c) 08.01.03 Impozit pe dividende de la societãţile │ │ │
│comerciale_____________________________________________________ │ 52 │ ____ │
│d) 08.01.03 Accesorii aferente impozitului pe dividende de la │ │ │
│societãţile comerciale_________________________________________ │ 53 │ ____ │
│e) 13.01 Taxa pe valoarea adãugata_____________________________ │ 54 │ ____ │
│f) 13.01 Accesorii aferente taxei pe valoarea adãugata_________ │ 55 │ ____ │
│g) 14.01 Accize________________________________________________ │ 56 │ ____ │
│h) 14.01 Accesorii aferente accizelor__________________________ │ 57 │ ____ │
│i) 17.01.04 Taxa pe activitatea de prospecţiuni, explorare si │ │ │
│exploatare a resurselor minerale_______________________________ │ 58 │ ____ │
│j) 17.01.04 Accesorii aferente taxei pe activitatea de │ │ │
│prospecţiuni, exploatare si exploatare a resurselor minerale___ │ 59 │ ____ │
│k) 17.01.24 Impozit pe ţiţeiul din producţia interna si gazele │ │ │
│naturale_______________________________________________________ │ 60 │ ____ │
│l) 17.01.24 Accesorii aferente impozitului pe ţiţeiul din │ │ │
│producţia interna si gazele naturale___________________________ │ 61 │ ____ │
│m) 22.01.07 Venituri din concesiuni si inchirieri______________ │ 62 │ ____ │
│n) 22.01.07 Accesorii aferente veniturilor din concesiuni si │ │ │
│închirieri_____________________________________________________ │ 63 │ ____ │
│ │ │ │
│ **) in cazul IMM-unlor se va completa cu impozitul pe │ │ │
│ venitul microintreprinderilor │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│o) 20.01 Varsaminte din profitul net al regiilor_______________ │ 64 │ ____ │
│p) 20.01 Accesorii aferente varsamintelor din profitul net al │ │ │
│regiilor_______________________________________________________ │ 65 │ ____ │
│q) 22.01.11 Varsaminte de la persoane juridice pentru persoane │ │ │
│cu handicap neincadrate________________________________________ │ 66 │ ____ │
│r) 22.01.11 Accesorii aferente varsamintelor de la persoane │ │ │
│juridice pentru persoane cu handicap neincadrate_______________ │ 67 │ ____ │
│s) 09.01.09 Contribuţia agenţilor economici pentru persoanele │ │ │
│cu handicap____________________________________________________ │ 68 │ ____ │
│t) 09.01.09 Accesorii aferente contribuţiei agenţilor economici │ │ │
│pentru persoanele cu handicap__________________________________ │ 69 │ ____ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ APROBAT COMPENSAREA │ │ │
│ │ │ │
│ Director/Data____________ Şef serviciu │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴───────┘





ANEXA 2


la precizãrile metodologice
---------------------------

- model -

Instituţia .................
............................

CONTUL DE EXECUŢIE
privind cheltuielile bugetare efectuate prin compensare
potrivit prevederilor art. 13 alin. (4)
din <>Legea bugetului de stat pe anul 2004 nr. 507/2003


- mii lei -


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Cod
Denumirea indicatorilor*) Capitol Suma
Titlu
Articol
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

*) Se înscrie denumirea capitolelor de cheltuieli bugetare.

Ordonator principal de credite, Conducãtorul compartimentului
L.S. financiar-contabil,



-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016