Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA nr. 64 din 24 august 1999  pentru aprobarea Programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul International Bucuresti-Otopeni    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA nr. 64 din 24 august 1999 pentru aprobarea Programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul International Bucuresti-Otopeni

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 405 din 26 august 1999
In temeiul art. 107 alin. (1) şi (3) din Constituţia României şi al <>art. 1 lit. H pct. 13 din Legea nr. 140/1999 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanţe,

Guvernul României emite urmãtoarea ordonanţa:

ART. 1
(1) Se aproba Programul stategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Internaţional Bucureşti-Otopeni, prevãzut în anexa nr. 1, denumit în continuare program strategic.
(2) Compania Naţionala "Aeroportul Internaţional Bucureşti-Otopeni" - S.A. este titularul programului strategic prevãzut la alin. (1).
ART. 2
Lucrãrile de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare prevãzute în anexa nr. 1 constituie cauza de utilitate publica.
ART. 3
(1) Terenurile din perimetrul de dezvoltare al Aeroportului Internaţional Bucureşti-Otopeni, necesare pentru realizarea programului strategic, delimitate conform anexei nr. 2, vor fi fundamentate printr-un plan de urbanism care se aproba în conformitate cu legea.
(2) Pe terenurile din perimetrul de dezvoltare al Aeroportului Internaţional Bucureşti-Otopeni nu se pot realiza investiţii, altele decât cele cuprinse în programul strategic.
ART. 4
Pentru terenurile aflate în perimetrul de dezvoltare al Aeroportului Internaţional Bucureşti-Otopeni nu se vor percepe taxe de scoatere a terenurilor din circuitul agricol.
ART. 5
Finanţarea programului strategic se va asigura din surse proprii ale titularului, din credite bancare si, în completare, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor.
ART. 6
Organele administraţiei publice centrale şi locale vor acorda tot sprijinul Companiei Naţionale "Aeroportul Internaţional Bucureşti-Otopeni" - S.A. în vederea punerii în aplicare a programului strategic.
ART. 7
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta ordonanţa.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul transporturilor,
Traian Bãsescu

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

p. Ministrul lucrãrilor
publice şi amenajãrii
teritoriului,
Laszlo Borbely,
secretar de stat

Ministrul agriculturii si
alimentaţiei,
Ioan Avram Muresan

ANEXA 1

PROGRAMUL
strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare la Aeroportul Internaţional Bucureşti-Otopeni pentru perioada 1999-2015

Etapa I
1 septembrie 1999 - 31 decembrie 1999
Aprobarea Planului urbanistic zonal
Etapa a II-a
1 ianuarie 2000 - 31 decembrie 2009
Desfãşurarea activitãţilor premergãtoare realizãrii Programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare:
II.1. 1 ianuarie 2000 - 31 decembrie 2001
Elaborarea şi aprobarea studiilor de fezabilitate;
II.2. 1 ianuarie 2002 - 31 decembrie 2003
Elaborarea şi avizarea documentaţiilor tehnico-economice pentru studiile de fezabilitate aprobate;
II.3. 1 ianuarie 2004 - 31 decembrie 2005
Achiziţionarea terenurilor necesare realizãrii obiectivului de investiţii aprobat;
II.4. 1 ianuarie 2006 - 31 decembrie 2007
Asigurarea surselor de finanţare necesare pentru realizarea obiectivului de investiţii;
II.5. 1 ianuarie 2008 - 31 decembrie 2009
Obţinerea avizelor; acordurilor şi a autorizaţiilor necesare în vederea demararii lucrãrilor.
Etapa a III-a
1 ianuarie 2010 - 31 decembrie 2015
Realizarea lucrãrilor din cadrul Programului strategic de dezvoltare a infrastructurii aeroportuare:
III.1. 1 ianuarie 2010 - 31 decembrie 2011
Dezvoltarea infrastructurii de transport rutier şi pe calea feratã, în vederea asigurãrii accesului în zona de est a Aeroportului Internaţional Bucureşti-Otopeni;
III.2. 1 ianuarie 2012 31 decembrie 2013
Dezvoltarea infrastructurii aeroportuare necesare prelucrãrii traficului de pasageri prin realizarea unui nou terminal şi a sistemului de cai de rulare şi platforme necesar;
III.3. 1 ianuarie 2014 - 31 decembrie 2015
Dezvoltarea infrastructurii aeroportuare necesare prelucrãrii traficului de mãrfuri şi posta prin realizarea unei platforme multimodale cargo;
Realizarea unui parc tehnologic "high tech" pentru dezvoltarea activitãţilor conexe transportului aerian.

ANEXA 2

PLAN DE DEZVOLTARE C.N.AEROPORTUL INTERNAŢIONAL BUCUREŞTI OTOPENI-S.A. - ETAPA 2015 - se gãseşte la pag. 8 din Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 405/26.08.1999 (a se vedea imaginea asociatã).

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016