- fonduri bugetare şi alte finantari 107.700.000 EUR
- pentru a completa finanţarea,
Împrumutatul a solicitat Bãncii
împrumuturi în valoare echivalenta cu 100.000.000 EUR
───────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 207.700.000 EUR
Pentru Banca: 100, Boulevard Konrad Adenauer
L-2950 Luxembourg-Kirchberg
Pentru Împrumutat: 1) str. Apolodor nr. 17, sectorul 5
RO-70060 Bucureşti, România
2) Misiunea României pe lângã Comunitatea
Europeanã
107, rue Gabrielle,
B-1180 Bruxelles
Pentru Metrorex: 1) bd Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1
RO-79917 Bucureşti, România
2) Misiunea României pe lângã Comunitatea
Europeanã
107, rue Gabrielle,
B-1180 Bruxelles
* Structura trenului: trenul este constituit din 6 vagoane
* Lungimea unui tren: maximum 114 m (peste planurile de cuplare)
* Lãţimea maxima: corespunzãtor gabaritului existent pentru material rulant
* Capacitatea nominalã (4/mp): ≥ 1.200 pasageri/tren, incluzând 204 locuri
pe scaune standard
* Caroserie: aliaj de aluminiu, oteluri înalt aliate sau oţel aliat cu
cupru, recomandat pentru fabricarea materialului rulant
* Boghiuri: bimotor
* Motor: asincron trifazat cu rotorul în
scurtcircuit, suspendat
* Echipament tracţiune: invertor trifazat variabil în tensiune şi
frecventa, tehnologie IGBT, comanda digitala
* Franare: electrodinamica recuperativa combinata cu frana reostatica
frana electropneumatica pe disc
frana de parcare
* Aer condiţionat: în cabina de comanda
* Conducere: ATO (optional)
ATP
supraveghere automatã
înregistrarea parametrilor de exploatare.
GRAFIC DE RAMBURSARE
PROIECT DE MODERNIZARE A METROULUI DIN BUCUREŞTI/C
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Sumele de rambursat,
exprimate ca procent
Datele din împrumut, asa
de plata cum este definit
a ratelor de capital la art. 2.01
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. 30 noiembrie 2004 3,33%
2. 31 mai 2005 3,33%
3. 30 noiembrie 2005 3,33%
4. 31 mai 2006 3,33%
5. 30 noiembrie 2006 3,33%
6. 31 mai 2007 3,33%
7. 30 noiembrie 2007 3,33%
8. 31 mai 2008 3,33%
9. 30 noiembrie 2008 3,33%
10. 31 mai 2009 3,33%
11. 30 noiembrie 2009 3,33%
12. 31 mai 2010 3,33%
13. 30 noiembrie 2010 3,33%
14. 31 mai 2011 3,33%
15. 30 noiembrie 2011 3,33%
16. 31 mai 2012 3,33%
17. 30 noiembrie 2012 3,33%
18. 31 mai 2013 3,33%
19. 30 noiembrie 2013 3,33%
20. 31 mai 2014 3,33%
21. 30 noiembrie 2014 3,33%
22. 31 mai 2015 3,33%
23. 30 noiembrie 2015 3,33%
24. 31 mai 2016 3,33%
25. 30 noiembrie 2016 3,33%
26. 31 mai 2017 3,33%
27. 30 noiembrie 2017 3,33%
28. 31 mai 2018 3,33%
29. 30 noiembrie 2018 3,33%
30. 31 mai 2019 3,43%
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────