Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 94 din 29 august 2009  pentru asigurarea continuitatii activitatii unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 94 din 29 august 2009 pentru asigurarea continuitatii activitatii unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 602 din 31 august 2009
ORDONANŢÃ DE URGENŢÃ nr. 94 din 29 august 2009
pentru asigurarea continuitãţii activitãţii unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 602 din 31 august 2009


Având în vedere prevederile <>Deciziei Curţii Constituţionale nr. 1.039/2009 , prin care se constatã cã Legea de aprobare a <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 3/2009 pentru modificarea şi completarea unor acte normative referitoare la organizarea şi funcţionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului este neconstituţionalã şi, ca urmare, ordonanţa în legãturã cu aceastã lege înceteazã sã mai producã efecte juridice, fapt care determinã suspendarea prevederilor referitoare la unele structuri ale aparatului de lucru al Guvernului,
luând în considerare cã aceste structuri au în derulare o serie de activitãţi derivate din atribuţiile stabilite prin ordonanţa de urgenţã, precum şi raporturi de muncã cu personalul angajat,
având în vedere faptul cã în lipsa unei reglementãri a prezentei situaţii, pe calea ordonanţei de urgenţã, aceste structuri din aparatul de lucru al Guvernului se aflã în imposibilitatea de a asigura continuitatea activitãţilor în vederea îndeplinirii obligaţiilor asumate pe perioada funcţionãrii acestora,
luând în considerare faptul cã toate aceste elemente vizeazã interesul public, iar reglementarea lor nu poate fi amânatã,
a fost promovatã prezenta ordonanţã de urgenţã în vederea producerii efectelor juridice menţionate pânã la data adoptãrii unei noi reglementãri privind organizarea şi funcţionarea aparatului de lucru al Guvernului, precum şi a altor autoritãţi ale administraţiei publice centrale,
în temeiul <>art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicatã ,

Guvernul României adoptã prezenta ordonanţã de urgenţã.

ART. 1
(1) În cadrul aparatului de lucru al Guvernului, în aparatul ministerelor, cu excepţia Ministerului Apãrãrii Naţionale, precum şi în aparatul organelor de specialitate ale administraţiei publice centrale se organizeazã şi funcţioneazã, în subordinea demnitarului, cabinetul demnitarului din administraţia publicã centralã, denumit în continuare cabinetul demnitarului.
(2) Numãrul maxim de posturi din cadrul cabinetului viceprimministrului, pentru fiecare funcţie din cadrul acestuia, este cel stabilit potrivit anexei nr. 1 la Ordonanţa Guvernului nr. 32/1998 privind organizarea cabinetului demnitarului din administraţia publicã centralã, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 760/2001 , cu modificãrile ulterioare, pentru funcţia de ministru de stat, iar numãrul maxim de posturi din cabinetul secretarului de stat din cadrul aparatului propriu de lucru al viceprim-ministrului, pentru fiecare funcţie din cadrul acestuia, este cel stabilit potrivit anexei nr. 1 la Ordonanţa Guvernului nr. 32/1998 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 760/2001 , cu modificãrile ulterioare, pentru funcţia de secretar de stat.
(3) Numãrul maxim de posturi din cadrul cabinetului secretarului general al Guvernului, pentru fiecare funcţie din cadrul acestuia, este cel stabilit potrivit anexei nr. 1 la Ordonanţa Guvernului nr. 32/1998 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 760/2001 , cu modificãrile ulterioare, pentru funcţia de ministru, iar numãrul maxim de posturi din cabinetul secretarului general adjunct al Guvernului, pentru fiecare funcţie din cadrul acestuia, este cel stabilit potrivit anexei nr. 1 la Ordonanţa Guvernului nr. 32/1998 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 760/2001 , cu modificãrile ulterioare, pentru funcţia de secretar de stat.
ART. 2
Secretarul general al Guvernului şi secretarul general adjunct al Guvernului participã la şedinţele Guvernului.
ART. 3
(1) Conducerea Departamentului pentru Afaceri Europene se exercitã de cãtre un şef de departament cu rang de ministru, numit, respectiv eliberat din funcţie prin decizie a primului-ministru, care are calitatea de ordonator secundar de credite. Şeful Departamentului pentru Afaceri Europene este ajutat de 2 subsecretari de stat, numiţi prin decizie a primuluiministru.
(2) Departamentul pentru Afaceri Europene are un secretar general, înalt funcţionar public, numit în condiţiile legii.
(3) Şeful departamentului reprezintã Departamentul pentru Afaceri Europene în raporturile cu autoritãţile publice, cu persoanele juridice şi fizice din ţarã şi din strãinãtate.
(4) În exercitarea atribuţiilor ce îi revin, şeful departamentului emite ordine, în condiţiile legii.
(5) Şeful departamentului conduce reuniunile Comitetului de coordonare, care se desfãşoarã sãptãmânal.
(6) Şeful departamentului participã la şedinţele Guvernului.
ART. 4
Departamentul pentru Relaţia cu Parlamentul, structurã cu personalitate juridicã în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, finanţatã prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, este condus de ministrul pentru relaţia cu Parlamentul, care are calitatea de ordonator terţiar de credite, ajutat de unul sau mai mulţi secretari de stat.
ART. 5
Viceprim-ministrul este ajutat în activitatea sa de unul sau mai mulţi consilieri de stat şi secretari de stat, numiţi, respectiv eliberaţi din funcţie prin decizie a primului-ministru, la propunerea viceprim-ministrului.
ART. 6
(1) Corpul de control al primului-ministru, structurã fãrã personalitate juridicã în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, finanţatã prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, este condus de un secretar de stat numit, respectiv eliberat din funcţie prin decizie a primului-ministru.
(2) Corpul de control al primului-ministru funcţioneazã în subordinea primului-ministru şi în coordonarea, din punct de vedere administrativ-financiar, a secretarului general al Guvernului.
(3) Corpul de control al primului-ministru urmãreşte modul în care, la nivelul fiecãrei instituţii vizate, s-au stabilit şi respectat obligaţiile sale cu privire la autorizarea şi rãspunderea persoanelor care au acces la resursele materiale, financiare şi informaţionale şi cum s-au separat atribuţiile şi responsabilitãţile pentru a se reduce riscul de eroare, de fraudã, de încãlcare a legislaţiei, precum şi riscul de a nu putea detecta aceste situaţii.
(4) Corpul de control al primului-ministru îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) în vederea realizãrii funcţiei de autoritate a Guvernului, controleazã şi urmãreşte activitatea ministerelor, agenţiilor, autoritãţilor administraţiei publice locale, serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor şi ale altor organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, instituţiilor publice, oficiilor, departamentelor, comisiilor, regiilor autonome, societãţilor comerciale, companiilor şi societãţilor naţionale, instituţiilor financiar-bancare, cu capital de stat integral sau majoritar, precum şi dacã activitatea acestora se desfãşoarã cu respectarea politicilor interne şi a obligaţiilor impuse de lege, regulamente şi proceduri;
b) urmãreşte îmbunãtãţirea modalitãţilor de efectuare şi corelare a activitãţilor de control la nivel naţional pentru a se evita paralelismele şi creşterea exigenţei şi responsabilitãţii în actul de control;
c) acordã sprijin şi colaboreazã cu celelalte entitãţi care desfãşoarã activitãţi de control prin desfãşurarea de acţiuni comune, prin verificarea modului în care la nivelul entitãţilor vizate a crescut funcţia preventivã a controlului fiscal-bugetar şi a celui privind raporturile de muncã, pentru a se diminua economia necontabilizatã şi munca la negru;
d) verificã modul în care fiecare entitate vizatã primeşte, expediazã, înregistreazã şi arhiveazã documentaţia, modul în care se respectã formalitãţile legale adecvate şi dacã operaţiunile sunt consemnate şi transpuse veridic în documente şi acte, pentru a se asigura continuitatea activitãţii;
e) analizeazã abaterile de la proceduri, circumstanţele şi modul în care au fost gestionate acţiunile, în vederea desprinderii unor concluzii de bunã practicã pentru viitor, sens în care va iniţia acţiuni de formalizare şi propuneri de îmbunãtãţire a legislaţiei;
f) verificã modul în care s-a exercitat de cãtre prefect controlul de legalitate asupra actelor administrative ale autoritãţilor administraţiei publice locale;
g) analizeazã şi verificã sesizãrile primite de primul-ministru şi Secretariatul General al Guvernului privind încãlcãri ale legii, cu respectarea principiului separaţiei puterilor în stat;
h) monitorizeazã şi controleazã modul în care se elaboreazã şi se asigurã transparenţa raportãrilor periodice prezentate, conform reglementarilor legale în vigoare, de cãtre autoritãţile administraţiei publice centrale, de instituţii şi entitãţi publice centrale şi servicii deconcentrate;
i) exercitã controlul administrativ intern privind respectarea prevederilor legale în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, la solicitare, în ministere, în celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, precum şi la regiile autonome, companiile şi societãţile naţionale sau la societãţile comerciale cu capital integral ori majoritar de stat;
j) verificã eficienţa şi transparenţa activitãţii administraţiei publice locale;
k) exercitã controlul asupra activitãţii autoritãţilor şi instituţiilor publice centrale, stabilit prin sarcinã încredinţatã de Guvern sau dispus de primul-ministru;
l) urmãreşte implementarea politicilor şi strategiilor în domeniul controlului;
m) coordoneazã şi controleazã aplicarea de cãtre entitãţile cu atribuţii de control a prevederilor actelor normative care reglementeazã controlul şi conduita personalului cu atribuţii de control la nivelul administraţiei publice centrale;
n) propune mãsuri de corectare a disfuncţionalitãţilor şi a încãlcãrilor legilor în vigoare, sesizate în activitatea de control, pe care le înainteazã primului-ministru sau, dupã caz, ministerelor de resort, şi transmite, când se impune, sesizãri cãtre organele de urmãrire penalã sau cãtre Curtea de Conturi, pentru a se stabili prejudiciile şi rãspunderea penalã, dacã este cazul;
o) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de actele normative în vigoare, cu excepţia <>Legii nr. 477/2004 privind Codul de conduitã a personalului contractual din autoritãţile şi instituţiile publice, şi dispuse de primul-ministru.
(5) În realizarea atribuţiilor de control, autoritãţile şi instituţiile publice, precum şi operatorii economici vizaţi au obligaţia sã punã la dispoziţia reprezentanţilor Corpului de control al primului-ministru documentele şi informaţiile în termenul solicitat. Refuzul nejustificat atrage rãspunderea administrativã, civilã sau penalã, dupã caz, a persoanei vinovate.
(6) Instituţiile cu atribuţii de control din cadrul administraţiei publice centrale şi locale au obligaţia, la solicitarea Corpului de control al primului-ministru, sã punã la dispoziţie informaţiile solicitate şi sã acorde sprijin pentru realizarea misiunii de control.
(7) Pentru realizarea atribuţiilor sale, personalul Corpului de control al primului-ministru efectueazã controale directe, întocmind acte de control, respectiv rapoarte de control, procese-verbale, informãri sau sinteze, care sunt prezentate spre aprobare şefului Corpului de control al primului-ministru, cu respectarea procedurilor legale.
(8) Cererile formulate de Corpul de control al primului-ministru pentru furnizarea de date şi informaţii sunt scutite de orice taxe sau tarife.
(9) Actele de control aprobate se transmit instituţiilor vizate, care, în termen de 10 zile, au obligaţia de a comunica Corpului de control al primului-ministru mãsurile luate în condiţiile legii.
(10) Numãrul maxim de posturi al Corpului de control al primului-ministru, inclusiv demnitarul, se stabileşte prin decizie a primului-ministru, în funcţie de necesitãţi, cu încadrarea în numãrul maxim de posturi aprobat pentru aparatul de lucru al Guvernului.
(11) Personalul Corpului de control al primului-ministru beneficiazã în continuare de salarii de bazã cu 50% mai mari decât cele prevãzute de lege pentru aparatul de lucru al Guvernului.
(12) Numirea, modificarea, suspendarea, încetarea raporturilor de muncã, precum şi sancţionarea disciplinarã a personalului Corpului de control al primului-ministru se realizeazã prin act administrativ al ordonatorului principal de credite al Secretariatului General al Guvernului.
(13) Personalul Corpului de control al primului-ministru cu atribuţii de control trebuie sã îndeplineascã condiţiile prevãzute de lege, sã prezinte dovada de studii corespunzãtoare, specializãri, sã nu aibã antecedente penale, sã aibã certificat de sãnãtate din care sã rezulte cã este apt din punctul de vedere al exercitãrii acestui tip de activitate, precum şi recomandare de la ultimul loc de muncã şi este obligat sã aibã un comportament decent, moral şi legal.
(14) Corpul de control al primului-ministru îşi desfãşoarã activitatea prin personal propriu şi în colaborare cu alte entitãţi specializate, dacã se impune.
(15) Persoanele cu atribuţii de control din cadrul Corpului de control al primului-ministru sunt persoanele desemnate de şeful acestuia sã exercite controale, în condiţiile legii, pentru a se asigura legalitatea, regularitatea, economicitatea şi eficienţa în utilizarea fondurilor publice şi administrarea patrimoniului public, şi intrã sub incidenţa regimului incompatibilitãţilor şi conflictelor de interese stabilit prin lege pentru funcţionarii publici.
ART. 7
(1) Departamentul pentru Lupta Antifraudã DLAF, denumit în continuare Departament, structurã fãrã personalitate juridicã în cadrul aparatului de lucru al Guvernului, finanţat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului, funcţioneazã în subordinea primului-ministru şi în coordonarea viceprim-ministrului şi este condus de un şef cu rang de secretar de stat, ajutat de unul sau mai mulţi subsecretari de stat, numiţi şi, respectiv, eliberaţi din funcţie prin decizie a primului-ministru, la propunerea viceprim-ministrului.
(2) Departamentul este instituţia de contact cu Oficiul European de Luptã Antifraudã - OLAF şi asigurã, sprijinã sau coordoneazã, dupã caz, îndeplinirea obligaţiilor ce revin României privind protecţia intereselor financiare ale Comunitãţii Europene, în conformitate cu prevederile art. 280 din Tratatul de instituire a Comunitãţii Europene, având atribuţia de control al obţinerii, derulãrii sau utilizãrii fondurilor comunitare, precum şi a fondurilor de cofinanţare aferente.
(3) În îndeplinirea atribuţiilor care îi revin, potrivit legii, Departamentul acţioneazã pe bazã de autonomie funcţionalã şi decizionalã, independent de alte instituţii publice, conform obligaţiilor asumate de România.
(4) Departamentul are urmãtoarele atribuţii principale: a) asigurã coordonarea luptei antifraudã şi protejarea efectivã şi echivalentã a intereselor financiare ale Uniunii Europene în România;
b) efectueazã controlul obţinerii, derulãrii şi utilizãrii fondurilor provenite din asistenţa financiarã acordatã României de Uniunea Europeanã, precum şi a fondurilor de cofinanţare aferente, în vederea identificãrii de nereguli, având şi calitatea de organ de constatare, în sensul prevederilor art. 214 din Codul de procedurã penalã, în privinţa fraudelor ce afecteazã interesele financiare ale Uniunii Europene în România;
c) efectueazã acţiuni de control în vederea descoperirii fraudelor ce aduc atingere intereselor financiare ale Uniunii Europene în România, prin diminuarea ilegalã a resurselor proprii înscrise în bugetul general al Uniunii Europene, având calitatea de organ de constatare, în sensul art. 214 din Codul de procedurã penalã;
d) asigurã şi faciliteazã cooperarea dintre instituţiile naţionale implicate în protecţia intereselor financiare ale Uniunii Europene în România, precum şi dintre acestea şi Oficiul European de Luptã Antifraudã şi autoritãţile publice relevante din celelalte state membre ale Uniunii Europene;
e) iniţiazã, prin Secretariatul General al Guvernului, şi avizeazã proiecte de acte normative privind protecţia intereselor financiare ale Uniunii Europene în România;
f) culege, analizeazã şi prelucreazã datele în scopul realizãrii analizelor relevante în domeniul protecţiei intereselor financiare ale Uniunii Europene în România;
g) elaboreazã şi coordoneazã programe de perfecţionare, stagii de pregãtire şi instruire în domeniul luptei antifraudã;
h) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin acte normative sau prin decizii ale primului-ministru.
(5) Departamentul primeşte sesizãrile Oficiului European de Luptã Antifraudã sau din alte surse ori se sesizeazã din oficiu cu privire la posibile nereguli ce afecteazã interesele financiare ale Uniunii Europene, efectueazã controalele corespunzãtoare şi pune la dispoziţia Oficiului European de Luptã Antifraudã actul de control cuprinzând aspectele constatate, precum şi toate datele şi informaţiile cerute.
(6) Toate autoritãţile cu competenţe în gestionarea fondurilor comunitare, precum şi a fondurilor de cofinanţare aferente, şi direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice au obligaţia sã sesizeze de îndatã Departamentul în cazul descoperirii unor indicii privind posibile fraude.
(7) În exercitarea atribuţiilor de control, Departamentul va proceda la efectuarea de controale la faţa locului, la luarea de declaraţii, va solicita documentele şi informaţiile necesare.
(8) În vederea efectuãrii eficiente şi cu celeritate a controalelor, toate instituţiile şi autoritãţile publice implicate, precum şi operatorii economici, indiferent dacã sunt cu capital de stat sau privat, sunt obligaţi sã permitã reprezentanţilor Departamentului accesul necondiţionat în sedii, pe terenuri, în mijloace de transport ori în alte spaţii folosite în scopuri economice.
(9) Pe parcursul desfãşurãrii controalelor, Departamentul solicitã tuturor instituţiilor şi autoritãţilor publice implicate, precum şi operatorilor economici, indiferent dacã sunt cu capital de stat sau privat, documentele şi informaţiile necesare întocmirii actului de control. Dacã din diverse motive acestea nu pot fi furnizate imediat, persoanele juridice menţionate au obligaţia sã rãspundã corespunzãtor şi complet în cel mult 10 zile de la data solicitãrii.
(10) Pentru ducerea la îndeplinire a obligaţiei prevãzute la alin. (9), toate instituţiile şi autoritãţile publice implicate, precum şi operatorii economici, indiferent dacã sunt cu capital de stat sau privat, care deruleazã ori beneficiazã de fonduri comunitare vor desemna una sau mai multe persoane de contact. Acestea trebuie sã beneficieze de pregãtire specificã şi dotare tehnicã pentru îndeplinirea corespunzãtoare şi operativã a solicitãrilor Departamentului.
(11) În baza împuternicirii de control, reprezentanţii Departamentului pot proceda la luarea de declaraţii de la persoana a cãrei activitate este supusã controlului sau de la reprezentantul acestuia, precum şi de la martorii ce pot furniza date cu privire la sãvârşirea unor nereguli ori fraude.
(12) La cererea Departamentului, organele de control financiar-fiscal, organele de poliţie, jandarmerie sau alţi agenţi ai forţei publice sunt obligaţi sã acorde sprijin echipei de control în exercitarea atribuţiilor ce îi revin.
(13) În cazul identificãrii de nereguli, Departamentul transmite actul de control autoritãţilor cu competenţe în gestionarea fondurilor comunitare, precum şi a fondurilor de cofinanţare aferente, în vederea luãrii masurilor care se impun pentru remedierea deficienţelor şi, dupã caz, recuperarea sumelor plãtite necuvenit.
(14) În baza motivelor de fapt constatate de cãtre Departament şi a temeiului de drept indicat de acesta, autoritãţile procedeazã la stabilirea şi individualizarea obligaţiilor de platã şi emiterea titlului de creanţã, în cazul în care au fost prejudiciate bugetul general al Comunitãţilor Europene sau bugetele administrate de acestea ori în numele lor şi/sau bugetele din care provine cofinanţarea aferentã.
(15) Constatãrile Departamentului sunt obligatorii pentru autoritãţile cu competenţe în gestionarea fondurilor comunitare şi a cofinanţãrii aferente.
(16) Autoritãţile cu competenţe în gestionarea fondurilor comunitare pot solicita Departamentului reexaminarea situaţiei de fapt în cazul existenţei unor elemente care nu au fost avute în vedere în cadrul controlului efectuat de Departament, precum şi dispunerea controlului şi verificãrilor proprii.
(17) Autoritãţile cu competenţe în gestionarea fondurilor comunitare, precum şi a fondurilor de cofinanţare şi direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice au obligaţia de a comunica, în termen de 30 de zile de la data primirii actului de control al Departamentului, mãsurile luate pentru remedierea aspectelor semnalate prin acesta, precum şi acţiunile întreprinse pentru recuperarea eventualelor prejudicii.
(18) În cazul constatãrii unor elemente de naturã infracţionalã în gestionarea fondurilor comunitare, dupã efectuarea tuturor operaţiunilor necesare, actul de control este transmis parchetului competent din punct de vedere material sã efectueze urmãrirea penalã în vederea luãrii de îndatã a mãsurilor legale pentru indisponibilizarea fondurilor, recuperarea prejudiciului şi restituirea acestuia, precum şi pentru tragerea la rãspundere penalã a persoanelor vinovate.
(19) În scopul îndeplinirii atribuţiei prevãzute la alin. (4) lit. f), toate autoritãţile cu competenţe în gestionarea asistenţei financiare nerambursabile, în controlul utilizãrii corespunzãtoare a fondurilor comunitare, în prevenirea şi combaterea neregulilor şi fraudelor, precum şi cele cu competenţe în efectuarea urmãririi penale şi sancţionarea celor vinovaţi şi în recuperarea prejudiciilor au obligaţia de a transmite Departamentului, în termen de 15 zile, datele şi informaţiile solicitate.
(20) Autoritãţile cu competenţe în gestionarea asistenţei financiare comunitare au obligaţia de a comunica, în termen de 30 de zile de la data dispunerii, mãsurile luate pentru remedierea aspectelor semnalate prin actele de control ale Departamentului, precum şi pentru recuperarea eventualelor prejudicii.
(21) Departamentul poate beneficia din partea Uniunii Europene de asistenţã şi dotare tehnicã, precum şi de programe de pregãtire specificã a personalului.
(22) La solicitarea Oficiului European de Luptã Antifraudã, reprezentanţii acestuia pot participa direct la controalele efectuate de Departament. Reprezentanţii Oficiului European de Luptã Antifraudã au acces la toate datele şi informaţiile care au stat la baza întocmirii actului de control, în condiţiile legii.
(23) Numirea, modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de muncã ale personalului Departamentului se realizeazã prin act administrativ al ordonatorului principal de credite al Secretariatului General al Guvernului.
(24) Personalul din cadrul Departamentului şi şeful Departamentului beneficiazã de prevederile <>Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 8
Personalul încadrat în structurile din aparatul de lucru al Guvernului, prevãzute în prezenta ordonanţã de urgenţã, existent la data publicãrii <>Deciziei Curţii Constituţionale nr. 1.039/2009 , îşi pãstreazã toate drepturile şi obligaţiile rezultate din raporturile de muncã.
ART. 9
Drepturile salariale aferente lunii august 2009 pentru personalul reglementat prin prezenta ordonanţã de urgenţã se acordã integral, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.
ART. 10
Prezenta ordonanţã de urgenţã produce efecte pânã la data adoptãrii unei noi reglementãri privind organizarea şi funcţionarea aparatului de lucru al Guvernului, precum şi a altor autoritãţi ale administraţiei publice centrale.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
--------------
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu

Viceprim-ministru,
ministrul administraţiei şi internelor,
Dan Nica

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Marian Sârbu

Şeful Departamentului pentru Afaceri Europene,
Vasile Puşcaş


Bucureşti, 29 august 2009.
Nr. 94.

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016