Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 179 din 26 octombrie 2000  privind trecerea unitatilor militare de protectie civila de la Ministerul Apararii Nationale la Ministerul de Interne, precum si modificarea si completarea   Legii protectiei civile nr. 106/1996 , a   Ordonantei Guvernului nr. 47/1994 privind apararea impotriva dezastrelor si a   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 14/2000 privind infiintarea formatiunilor de protectie civila pentru interventie de urgenta in caz de dezastre    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 179 din 26 octombrie 2000 privind trecerea unitatilor militare de protectie civila de la Ministerul Apararii Nationale la Ministerul de Interne, precum si modificarea si completarea Legii protectiei civile nr. 106/1996 , a Ordonantei Guvernului nr. 47/1994 privind apararea impotriva dezastrelor si a Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 14/2000 privind infiintarea formatiunilor de protectie civila pentru interventie de urgenta in caz de dezastre

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 535 din 31 octombrie 2000
În temeiul dispoziţiilor art. 114 alin. (4) din Constituţia României,

Guvernul României adopta prezenta ordonanta de urgenta.

ART. 1
(1) Comandamentul protecţiei civile cu unitãţile militare subordonate, cu actuala organizare, trece de la Ministerul Apãrãrii Naţionale în structura Ministerului de Interne.
(2) Trecerea unitãţilor militare de protecţie civilã de la Ministerul Apãrãrii Naţionale la Ministerul de Interne se face în termen de 6 luni, pe baza de protocol.
(3) Protocolul privind trecerea protecţiei civile la Ministerul de Interne se va încheia între Ministerul de Interne, Ministerul Apãrãrii Naţionale şi Ministerul Funcţiei Publice în termen de 15 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenta.
ART. 2
(1) Personalul încadrat în Comandamentul protecţiei civile şi în unitãţile militare subordonate se transfera de la Ministerul Apãrãrii Naţionale la Ministerul de Interne în conformitate cu reglementãrile în vigoare.
(2) Clãdirile, terenurile şi bunurile din patrimoniul Ministerului Apãrãrii Naţionale, aflate în administrarea Comandamentului protecţiei civile, trec, fãrã plata, în patrimoniul Ministerului de Interne, în condiţiile stabilite prin protocol.
(3) Transferul mijloacelor tehnice se va face fãrã sa fie afectatã operativitatea reţelelor de comunicaţii şi informatica existente în funcţiune la nivelul Comandamentului protecţiei civile pentru înştiinţare, lucrul operativ şi de serviciu.
(4) Ministerul Apãrãrii Naţionale, prefecturile, consiliile judeţene şi locale, celelalte instituţii vor asigura în continuare spaţiile pentru funcţionarea inspectoratelor de protecţie civilã judeţene, al municipiului Bucureşti şi ale sectoarelor acestuia, cu respectarea prevederilor legale.
ART. 3
Ministerul Finanţelor este autorizat sa opereze transferul, din bugetul aprobat Ministerului Apãrãrii Naţionale, al fondurilor alocate Comandamentului protecţiei civile la capitolul 72.01.07 "Protecţie civilã", în bugetul Ministerului de Interne.
ART. 4
<>Legea protecţiei civile nr. 106/1996 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 241 din 3 octombrie 1996, se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:

1. Alineatul 1 al articolului 9 va avea urmãtorul cuprins:
"Şeful protecţiei civile în România este primul-ministru. Acesta conduce activitatea de protecţie civilã prin ministrul de interne. Coordonarea generalã a protecţiei civile pe întregul teritoriu al tarii şi exercitarea controlului se realizeazã de Comandamentul protecţiei civile care funcţioneazã în structura Ministerului de Interne."

2. Alineatul 2 al articolului 11 va avea urmãtorul cuprins:
"Inspectoratele de protecţie civilã judeţene, al municipiului Bucureşti şi ale sectoarelor acestuia sunt servicii publice descentralizate ale Ministerului de Interne din unitãţile administrativ-teritoriale respective. Organizarea, funcţionarea, precum şi structura acestora se aproba de ministrul de interne la propunerea comandantului Comandamentului protecţiei civile."

3. Articolul 14 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 14. - Unitãţile, subunitatile şi formaţiunile de protecţie civilã se constituie, din timp de pace, la: centralele nuclearoelectrice, combinatele chimice sau la alte obiective economice care constituie surse potenţiale de risc nuclear, chimic sau biologic, în raport cu importanta acestora. Completarea cu militari în termen, militari care îşi satisfac stagiul militar alternativ sau voluntari se asigura prin structurile specializate ale Ministerului de Interne şi Ministerului Apãrãrii Naţionale. Unitãţile, subunitatile şi formaţiunile de protecţie civilã se înfiinţeazã şi se completeazã la mobilizare, în raport cu planurile întocmite în acest scop."

4. La articolul 23 se introduce un alineat cu urmãtorul cuprins:
"Formarea, perfecţionarea pregãtirii şi specializarea personalului Comandamentului protecţiei civile se realizeazã în instituţiile de învãţãmânt ale Ministerului de Interne şi ale Ministerului Apãrãrii Naţionale, precum şi în alte instituţii abilitate."

5. Articolul 28 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 28. - În cazul unui atac aerian iminent, atunci când nu s-a declarat stare de rãzboi, primele mesaje de prealarma şi de alarma se transmit cu aprobarea ministrului de interne în baza instiintarilor Statului Major al Forţelor Aeriene Militare şi Statului Major al Forţelor Navale."

6. Alineatul 1 al articolului 33 va avea urmãtorul cuprins:
"Autoritãţile administraţiei publice centrale şi locale, instituţiile publice, agenţii economici, precum şi proprietarii de imobile cu destinaţie locativã au obligaţia sa prevadã, la noile investiţii în construcţie sau la extinderile imobilelor existente, adaposturi de protecţie civilã, potrivit instrucţiunilor şi normelor tehnice aprobate de ministrul de interne. Cheltuielile pentru aceste lucrãri se suporta de proprietarii investiţiei respective şi nu pot depãşi 5% din valoarea de construcţii-montaj a acestora. La eliberarea autorizaţiei de construcţie se obţin, în mod obligatoriu, şi avizele Comandamentului protecţiei civile, inspectoratelor de protecţie civilã judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, dupã caz, care se elibereazã în condiţiile stabilite prin instrucţiuni de specialitate."

7. Articolul 39 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 39. - Organizarea, conducerea, principiile de întrebuinţare a inspectoratelor, comisiilor, unitãţilor militare şi formatiunilor de protecţie civilã în acţiunile de limitare şi inlaturare a urmãrilor atacurilor sau ale dezastrelor, precum şi planurile operative întocmite în acest scop se stabilesc prin regulamente, ordine şi instrucţiuni elaborate de Comandamentul protecţiei civile şi aprobate de ministrul de interne."

8. Alineatul 1 al articolului 42 va avea urmãtorul cuprins:
"Munitiile se distrug în poligoane ale Ministerului de Interne, ale Ministerului Apãrãrii Naţionale sau pe terenuri puse la dispoziţie de autoritãţile administraţiei publice locale în a cãror raza administrativ-teritorialã se executa lucrãri de asanare. Terenurile stabilite pentru distrugerea muniţiei se amenajeaza potrivit instrucţiunilor şi normelor tehnice specifice, elaborate de Comandamentul protecţiei civile şi aprobate de ministrul de interne, cu respectarea stricta a factorilor de mediu."

9. Articolul 43 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 43. - Materialele explozive şi mijloacele de aprindere necesare pentru distrugerea muniţiei rãmase neexplodate se pun la dispoziţie specialiştilor pirotehnicieni, la cererea Comandamentului protecţiei civile şi a inspectoratelor de protecţie civilã judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, de cãtre Ministerul de Interne prin comandamentele judeţene de jandarmi. Contravaloarea materialelor explozive şi a mijloacelor de aprindere se suporta de Ministerul de Interne."

10. Alineatul 2 al articolului 44 va avea urmãtorul cuprins:
"Ministerul Funcţiei Publice împreunã cu Comandamentul protecţiei civile organizeazã şi coordoneazã pregãtirea categoriilor de personal cu atribuţii în domeniul protecţiei civile, stabilite prin hotãrâre a Guvernului."

11. Articolul 45 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 45. - Ministerul de Interne, în colaborare cu autoritãţi ale administraţiei publice centrale de specialitate, realizeazã mãsurile de protecţie civilã prin Comandamentul protecţiei civile, scop în care:
a) elaboreazã regulamente, instrucţiuni şi norme cu privire la organizarea, inzestrarea şi întrebuinţarea inspectoratelor, comisiilor, unitãţilor şi formatiunilor de protecţie civilã, executarea misiunilor şi atribuţiilor ce revin autoritãţilor administraţiei publice şi agenţilor economici;
b) organizeazã, indruma şi controleazã pregãtirea de protecţie civilã, precum şi a populaţiei;
c) analizeazã periodic, împreunã cu autoritãţile administraţiei publice, stadiul realizãrii mãsurilor de protecţie civilã;
d) prezintã rapoarte şi propuneri Consiliului Suprem de Apãrare a Tarii cu privire la realizarea mãsurilor de protecţie civilã;
e) organizeazã şi asigura înştiinţarea organelor de conducere de la unele autoritãţi ale administraţiei publice centrale de specialitate, de la judeţe şi localitãţi despre pericolul atacurilor din aer, al contaminarii radioactive, chimice şi biologice, precum şi alarmarea populaţiei; stabileşte semnalele de alarma aerianã, alarma la dezastre, alarma chimica şi de încetare a alarmei;
f) asigura inzestrarea cu bunuri materiale în timp de pace şi de rãzboi a Comandamentului protecţiei civile, a inspectoratelor, unitãţilor şi subunitatilor de protecţie civilã;
g) conduce şi organizeazã, prin Comandamentul protecţiei civile, inspectoratele de protecţie civilã judeţene, al municipiului Bucureşti şi ale sectoarelor acestuia, acţiunile de limitare şi de inlaturare a urmãrilor atacurilor sau ale dezastrelor;
h) asigura participarea unitãţilor de pompieri militari, jandarmi, poliţie şi poliţie de frontiera la executarea acţiunilor de protecţie şi intervenţie în sprijinul populaţiei afectate;
i) conduce acţiunile de menţinere sau de restabilire a ordinii publice în zonele afectate;
j) asigura pregãtirea populaţiei şi a angajaţilor în probleme de protecţie civilã prin folosirea mijloacelor de informare în masa;
k) avizeazã proiectele planurilor de asigurare materialã, tehnica şi financiarã, pentru protecţia civilã, ale autoritãţilor administraţiei publice;
l) controleazã activitatea de supraveghere radioactiva şi chimica a mediului şi realizarea mãsurilor de protecţie a populaţiei, a colectivitãţilor mari de animale, a bunurilor materiale, precum şi a florei şi faunei naturale;
m) participa prin institutele sale specializate la executarea unor studii şi cercetãri ştiinţifice privind realizarea şi aplicarea mãsurilor de protecţie civilã;
n) stabileşte gradul de protecţie pentru punctele de comanda destinate Presedintiei, Parlamentului şi Guvernului României şi asigura, prin organele de specialitate de protecţie civilã, starea de operativitate a acestora, cu mijloacele materiale şi financiare puse la dispoziţie de instituţiile beneficiare;
o) întocmeşte planurile şi tematica de învãţãmânt pentru pregãtirea militarilor din unitãţile subordonate, în domeniul protecţiei civile;
p) organizeazã şi conduce activitãţile nemijlocite de evacuare a populaţiei în situaţii de conflict armat sau de dezastre;
r) organizeazã şi conduce asanarea terenurilor de munitia rãmasã neexplodata."

12. Articolul 47 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 47. - Ministerul Apãrãrii Naţionale exercita urmãtoarele atribuţii:
a) participa, la solicitarea autoritãţilor administraţiei publice şi a structurilor specializate ale Ministerului de Interne, la acţiunile de protecţie, evacuare a populaţiei şi a bunurilor materiale, la limitarea şi înlãturarea urmãrilor atacurilor inamicului sau ale dezastrelor, precum şi la alte acţiuni de protecţie civilã;
b) asigura, prin structurile specializate proprii, transmiterea informaţiilor despre pericolul producerii atacurilor din aer;
c) participa cu unitãţi şi subunitati specializate din structura proprie la executarea controlului contaminarii radioactive, chimice sau biologice, precum şi la decontaminarea terenului, a populaţiei şi a bunurilor materiale din zonele afectate;
d) asigura aplicarea mãsurilor de protecţie civilã în unitãţile şi subunitatile subordonate, în baza legii, a regulamentelor şi a instrucţiunilor proprii;
e) participa la executarea unor studii de cercetãri ştiinţifice privind realizarea unor mijloace de protecţie civilã."

13. Litera b) a articolului 48 va avea urmãtorul cuprins:
"b) colaboreazã, prin Comandamentul protecţiei civile, cu Ministerul de Interne şi cu alte ministere interesate la stabilirea metodelor, a procedeelor şi mijloacelor de mascare, de protecţie, de limitare şi de inlaturare a urmãrilor atacurilor din aer şi dezastrelor;"

14. Litera c) a articolului 50 va avea urmãtorul cuprins:
"c) emite, cu acordul Ministerului de Interne, instrucţiuni privind organizarea, inzestrarea şi funcţionarea formatiunilor medico-sanitare destinate asistenţei medicale de urgenta a victimelor din rândul populaţiei, în timp de rãzboi sau la dezastre;"

15. Litera d) a articolului 51 va avea urmãtorul cuprins:
"d) stabileşte şi asigura, împreunã cu Ministerul de Interne şi cu Ministerul Sãnãtãţii, mijloacele tehnice necesare în vederea controlului contaminarii radioactive şi chimice şi executa operaţiunile de decontaminare a mijloacelor de transport din zona de responsabilitate;"

16. Litera a) a articolului 52 va avea urmãtorul cuprins:
"a) participa, împreunã cu Ministerul de Interne, la elaborarea instrucţiunilor de proiectare şi de executare a punctelor de comanda, a adaposturilor de protecţie civilã, precum şi a cãilor de acces spre acestea;"

17. Articolul 66 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 66. - Inzestrarea şi dotarea cu bunuri materiale în timp de pace şi de rãzboi a Comandamentului protecţiei civile, inspectoratelor judeţene, al municipiului Bucureşti şi ale sectoarelor acestuia, unitãţilor şi subunitatilor militare de protecţie civilã se asigura de Ministerul de Interne pe baza normelor de inzestrare aprobate de şeful protecţiei civile din România."

18. Alineatul 1 al articolului 73 va avea urmãtorul cuprins:
"Materialele didactice necesare pentru protecţia civilã, precum: filme, diafilme, planşe, manuale, broşuri, pliante şi altele, se realizeazã şi se asigura, contra cost, de Ministerul de Interne şi se difuzeazã autoritãţilor administraţiei publice, instituţiilor publice şi agenţilor economici."

19. Alineatul 3 al articolului 73 va avea urmãtorul cuprins:
"Materialele pentru marcarea focului, necesare în vederea pregãtirii prin aplicaţii şi exercitii, se asigura, fãrã plata, de Ministerul de Interne."

20. Articolul 75 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 75. - Personalul inspectoratelor, al comisiilor şi formatiunilor de protecţie civilã, pe timpul intervenţiei, al aplicatiilor sau al activitãţilor de pregãtire, poarta uniforme cu însemnele protecţiei civile, iar contravaloarea uniformelor se suporta de autoritãţile administraţiei publice, instituţiile publice şi agenţii economici. Modelul uniformelor şi portul acestora se stabilesc prin instrucţiuni aprobate de ministrul de interne. Autovehiculele destinate protecţiei civile poarta însemne distincte şi se doteaza cu mijloace tehnice necesare pentru legãturi şi avertizare."

ART. 5
<>Ordonanta Guvernului nr. 47/1994 privind apãrarea impotriva dezastrelor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 242 din 29 august 1994, aprobatã prin <>Legea nr. 124/1995 , se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:

1. Litera c) a articolului 7 va avea urmãtorul cuprins:
"c) Comisia centrala pentru accident nuclear şi caderi de obiecte cosmice - la Ministerul de Interne;"

2. Articolul 20 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 20. - Ministerul Apãrãrii Naţionale are urmãtoarele atribuţii specifice:
a) participa, în sprijinul populaţiei, la solicitarea autoritãţilor administraţiei publice şi a instituţiilor cu atribuţii în domeniu sau din proprie initiativa, la activitãţile de prevenire şi protecţie în caz de dezastre;
b) organizeazã şi conduce realizarea mãsurilor de protecţie în caz de dezastre în unitãţile şi subunitatile proprii;
c) participa cu forte şi mijloace specializate la executarea controlului nuclear, chimic şi biologic, la decontaminarea populaţiei, clãdirilor şi terenului, la evacuarea populaţiei, distribuirea unor materiale şi produse de prima necesitate cãtre populaţia afectatã, inclusiv la acordarea asistenţei medicale specializate."

3. Dupã litera e) a articolului 21 se introduc literele f), g), h), i) şi j) cu urmãtorul cuprins:
"f) coordoneazã şi participa la realizarea sistemului unitar de supraveghere, avertizare, cercetare şi inlaturare a urmãrilor dezastrelor;
g) coordoneazã realizarea sistemelor de alarmare a populaţiei în zonele de risc nuclear, chimic, în aval de construcţiile hidrotehnice sau pentru alte situaţii periculoase şi verifica periodic starea de funcţionare a acestora;
h) coordoneazã întocmirea planurilor pentru evacuarea populaţiei, a bunurilor materiale şi a animalelor în caz de dezastru;
i) elaboreazã programele de pregãtire a populaţiei pentru protecţia şi intervenţia în cazul dezastrelor, conduce exercitii şi aplicaţii de pregãtire a agenţilor economici, indiferent de forma de proprietate, a populaţiei din zonele de risc şi verifica aplicabilitatea mãsurilor din planurile de apãrare în caz de dezastre;
j) coordoneazã, împreunã cu Ministerul Apãrãrii Naţionale, activitãţile de decontaminare a populaţiei, a solului şi a bunurilor în caz de accident nuclear."

ART. 6
<>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 14/2000 privind înfiinţarea formatiunilor de protecţie civilã pentru intervenţie de urgenta în caz de dezastre, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 114 din 16 martie 2000, se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:

1. Literele e) şi f) ale articolului 2 vor avea urmãtorul cuprins:
"e) participa la asigurarea cu apa potabilã a populaţiei din zonele dezastrului;
f) participa la distribuirea hranei şi a bunurilor de prima necesitate pentru persoanele sinistrate;"

2. Alineatele (1) şi (2) ale articolului 3 vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 3. - (1) Personalul militar încadrat în formaţiuni provine din Ministerul de Interne.
(2) Selecţionarea, pregãtirea şi promovarea personalului se fac de Comandamentul protecţiei civile, pe baza criteriilor stabilite în acest sens de Ministerul de Interne."

3. Alineatul (2) al articolului 4 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului civil se fac în condiţiile actelor normative în vigoare."

4. Articolul 8 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 8. - (1) Fondurile necesare în vederea salarizarii şi pregãtirii formatiunilor care se înfiinţeazã, inzestrarii cu tehnica şi materialele prevãzute în anexele nr. 3 şi 4 se asigura din bugetul de stat repartizat Ministerului de Interne pentru Comandamentul protecţiei civile.
(2) Completarea sau achiziţionarea altor categorii de tehnica şi materiale, considerate necesare pentru intervenţia eficienta, în funcţie de riscurile din zona de competenta a formatiunilor, se asigura de consiliile judeţene şi locale, precum şi din donaţii sau alte fonduri legal constituite.
(3) Fondurile necesare pentru intervenţie în situaţii de dezastre şi în alte situaţii specifice, precum şi pentru completarea materialelor consumate pe timpul acesteia se asigura de consiliile judeţene sau locale pe al cãror teritoriu s-a executat intervenţia, pe baza confirmarilor date de şefii protecţiei civile.
(4) Clãdirile şi terenurile necesare în vederea bunei funcţionari şi pregãtirii formatiunilor vor fi puse la dispoziţie acestora de Ministerul de Interne, Ministerul Apãrãrii Naţionale şi de consiliile locale, potrivit anexei nr. 2."

5. Anexa nr. 2 se înlocuieşte cu anexa la prezenta ordonanta de urgenta.

ART. 7
În termen de 9 luni de la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenta Ministerul de Interne va iniţia un proiect de lege pentru unificarea reglementãrilor din domeniul protecţiei civile şi apãrãrii impotriva dezastrelor.
ART. 8
Prevederile din alte acte normative referitoare la subordonarea Comandamentului protecţiei civile fata de Ministerul Apãrãrii Naţionale trebuie reevaluate potrivit prezentei ordonanţe de urgenta.

PRIM-MINISTRU
MUGUR CONSTANTIN ISARESCU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul apãrãrii
naţionale,
Sorin Frunzaverde

Ministru de interne,
Constantin Dudu Ionescu

p. Ministrul finanţelor,
Sebastian Vladescu,
secretar de stat

p. Ministrul funcţiei
publice,
Marian Parjol,
secretar de stat




"ANEXA 1
(Anexa nr. 2 la <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 14/2000 )


TABEL
cuprinzând dislocarea formatiunilor de protecţie civilã pentru
intervenţie de urgenta în caz de dezastre şi zonele lor de responsabilitate

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Detalii
Nr. Zona de responsabilitate Locul
crt. Garnizoana (judeţe) de dislocare
de dislocare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Bucureşti Municipiul Bucureşti, Sediul Inspectoratului de Protecţie
Ilfov, Prahova Civilã al Municipiului Bucureşti
2. Alexandria Teleorman, Giurgiu, Sediul Inspectoratului de Protecţie
Olt Civilã Judeţean Teleorman
3. Craiova Dolj, Gorj, Mehedinti Sediul Inspectoratului de Protecţie
Civilã Judeţean Dolj
4. Resita Timis, Arad, Spaţiu pus la dispoziţie de Consi-
Caras-Severin liul Local al Municipiului
Caransebes
5. Baia Mare Maramures, Satu Mare, Sediul Inspectoratului de Protecţie
Bistrita-Nasaud Civilã Judeţean Maramures
6. Cluj-Napoca Cluj, Salaj, Mures, Sediul Inspectoratului de Protecţie
Bihor Civilã Judeţean Cluj
7. Alba Iulia Hunedoara, Alba, Spaţiu pus la dispoziţie de Consi-
Sibiu, Braşov liul Local al Municipiului Alba
Iulia
8. Pitesti Arges, Valcea, Sediul Inspectoratului de Protecţie
Dambovita Civilã Judeţean Arges
9. Galaţi Buzau, Vrancea, Sediul Inspectoratului de Protecţie
Galaţi, Brãila Civilã Judeţean Galaţi
10. Constanta Constanta, Tulcea, Spaţiu pus la dispoziţie de
Ialomita, Calarasi Ministerul Apãrãrii Naţionale
11. Bacau Bacau, Vaslui, Covasna, Sediul Inspectoratului de Protecţie
Harghita Civilã Judeţean Bacau
12. Suceava Suceava, Botosani, Spaţiu pus la dispoziţie de
Iaşi, Neamt Consiliul Judeţean Suceava"
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016