Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 149 din 15 noiembrie 2001  privind instituirea Tarifului intern de calatori in transportul feroviar    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 149 din 15 noiembrie 2001 privind instituirea Tarifului intern de calatori in transportul feroviar

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 743 din 21 noiembrie 2001
În temeiul art. 114 alin. (4) din Constituţia României,

Guvernul României adopta prezenta ordonanta de urgenta.

ART. 1
Se instituie Tariful intern de cãlãtori, denumit în continuare T.I.C., prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta ordonanta de urgenta.
ART. 2
T.I.C. se aplica tuturor operatorilor de transport feroviar public de cãlãtori cu capital de stat şi/sau privat care îndeplinesc cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) au ca obiect principal de activitate transporturile de cãlãtori pe calea feratã;
b) deţin licenta pentru efectuarea serviciilor de transport public pe cãile ferate romane, acordatã de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei în condiţiile legii.
ART. 3
(1) T.I.C. cuprinde tarifele maximale care pot fi percepute de operatorii de transport feroviar public de cãlãtori pentru deservire generalã în transportul feroviar de cãlãtori.
(2) Tarifele maximale prevãzute la alin. (1) se aplica în doua etape, dupã cum urmeazã:
a) cele prevãzute în tabelele nr. 1-4 din anexa, începând cu data de 25 noiembrie 2001;
b) cele prevãzute în tabelele nr. 5-8 din anexa, începând cu data de 1 februarie 2002.
ART. 4
Tarifele pentru serviciile auxiliare, inclusiv tarifele de bagaje şi mesagerie, se stabilesc, în condiţiile legii, prin politicile tarifare ale operatorilor de transport feroviar public de cãlãtori şi se formeazã liber pe piata.
ART. 5
(1) În termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenta operatorii de transport feroviar public de cãlãtori vor elabora şi vor face publice instrucţiunile de aplicare a prevederilor T.I.C., cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
(2) În perioada în care statul este acţionar majoritar la operatorii de transport feroviar public de cãlãtori instrucţiunile prevãzute la alin. (1) se vor aproba prin ordin al ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei.
ART. 6
La propunerea operatorilor de transport feroviar public de cãlãtori şi cu acordul ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei, tarifele maximale prevãzute în T.I.C. se vor putea ajusta în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2001 privind regimul preţurilor şi tarifelor reglementate, care se stabilesc cu avizul Oficiului Concurentei, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 115 din 7 martie 2001.
ART. 7
La data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenta orice dispoziţii contrare se abroga.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul lucrãrilor publice,
transporturilor şi locuinţei,
Miron Tudor Mitrea

Ministrul administraţiei publice,
Octav Cozmanca

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu


ANEXA 1

TARIFUL INTERN DE CĂLĂTORI
PARTEA I
Condiţiile de transport şi modul de aplicare a tarifelor

ART. 1
Conţinutul şi sfera de aplicare a tarifului intern de cãlãtori
(1) T.I.C. stabileşte principiile adoptate la alcãtuirea tarifelor şi normele privind modul şi condiţiile de aplicare, precum şi nivelul tarifelor în transportul feroviar de cãlãtori pe teritoriul României.
(2) T.I.C. se aplica de Societatea Nationala de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A., precum şi de toţi operatorii de transport feroviar public de cãlãtori, care au ca obiect de activitate transportul feroviar public de cãlãtori şi ale cãror tarife sunt stabilite şi ajustate cu avizul Oficiului Concurentei, în condiţiile legii. Prin T.I.C. se stabilesc tarifele pentru deservirea generalã în transportul feroviar public de cãlãtori pentru prestaţiile efectuate şi nivelurile maxime ale acestora.
ART. 2
Structura tarifului intern de cãlãtori
(1) T.I.C. este compus din doua pãrţi:
a) Partea I, care cuprinde normele privind condiţiile şi modul de aplicare a tarifelor în transportul feroviar public de cãlãtori pe teritoriul României;
b) Partea a II-a, care cuprinde tarifele pentru deservirea generalã în transportul intern de cãlãtori - tarifele pentru trenurile de persoane şi suplimentele pentru trenurile accelerate şi rapide, clasa I şi clasa a II-a pe zone kilometrice, tarife care se stabilesc cu avizul Oficiului Concurentei.
(2) Nivelul maxim al tarifelor pentru deservirea generalã din transportul intern de cãlãtori nu poate fi depãşit de operatorii de transport feroviar public de cãlãtori.
(3) Celelalte tarife practicate în transportul feroviar public de cãlãtori, în trafic intern, precum tarifele pentru tren Inter City (IC) şi Inter City Expres (ICE), tarifele auxiliare, inclusiv tarifele de bagaje şi mesagerie, facilitãţile sau reducerile comerciale se vor stabili şi se vor aproba de fiecare operator de transport feroviar public de cãlãtori, în condiţiile legii, se vor forma liber pe piata şi se vor aduce la cunostinta publicului cãlãtor.
ART. 3
Principiile care stau la baza alcãtuirii tarifelor
(1) Principiile avute în vedere la alcãtuirea tarifelor de transport feroviar public de cãlãtori pe teritoriul României sunt:
a) nivelul tarifului de transport, împreunã cu subvenţia acordatã, în condiţiile legii, de la bugetul de stat sau de la bugetele locale, dupã caz, sa acopere nivelul costurilor de transport al cãlãtorilor pe calea feratã, inclusiv cota de profit prevãzutã de <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe cãile ferate romane şi reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Romane, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 89/1999 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
b) reflectarea în tariful de transport a confortului oferit cãlãtorilor în timpul cãlãtoriei cu diversele categorii de trenuri;
c) corelarea zonelor kilometrice ale diverselor tarife;
d) în cazul în care cãlãtorul opteazã pentru cãlãtoria cu o alta categorie de tren decât cea pentru care şi-a procurat iniţial legitimatia de cãlãtorie, acesta va plati tarif doar pentru sporul de confort oferit în plus la transport;
e) corelarea tarifului plãtit de cãlãtor pentru transport cu distanta parcursã de acesta.
(2) Distanta kilometrica se calculeazã pe ruta cerutã de cãlãtor la distanţele ce se parcurg în mod efectiv, conform indicatorului kilometric C.F.R.
(3) Ruta este directa atunci când între statia de plecare şi cea de destinaţie este urmat drumul cel mai scurt. În acest caz nu este obligatorie indicarea rutei pe legitimatia de cãlãtorie.
(4) În cazul în care nu este urmat drumul cel mai scurt şi cãlãtoria se face pe ruta ocolitoare, trebuie indicatã ruta pe legitimatia de cãlãtorie, prin denumiri de staţii intermediare care nu sunt de ramificatie, astfel încât sa nu existe dubiu asupra parcursului de urmat.
(5) Ruta poate cuprinde şi porţiuni de linie care se parcurg de doua ori. În astfel de cazuri distanta kilometrica se calculeazã pe ruta efectiv parcursã.
(6) În cazul cãlãtoriilor în circuit, când pe unele porţiuni cãlãtoria se efectueazã cu alte mijloace decât trenurile de cãlãtori, aceste porţiuni nu se iau în calculul distantei kilometrice.
(7) Perceperea tarifului se face prin încadrarea distantei kilometrice calculate în zonele kilometrice corespunzãtoare respectivului tarif.
ART. 4
Dispoziţii finale
(1) Normele cuprinse în T.I.C. sunt valabile pentru toţi operatorii de transport feroviar care au ca obiect de activitate transportul feroviar public de cãlãtori.
(2) Dispoziţiile cuprinse în Normele uniforme pentru aplicarea Regulamentului de transport pe cãile ferate din România, aprobate prin <>Ordinul ministrului transporturilor nr. 746/1998 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 57 bis din 9 februarie 1999, se aplica în mod corespunzãtor.



PARTEA a II-a

TARIFE
pentru deservire generalã în transportul intern de cãlãtori

Tabelul Nr. 1

1. TARIF TREN PERSOANE - valabil de la 15.11.2001

┌───────────┬──────────────────────┬──────────────┐
│ Zona km │ Tarif (lei) │ Diferenţa │
│ ├──────────┬───────────┤ │
│ │clasa I │ clasa II │ de clasa │
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 1-10 │ 12.000│ 10.000│ 2.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 11-20 │ 19.000│ 12.000│ 7.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 21-30 │ 28.000│ 16.000│ 12.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 31-40 │ 32.000│ 19.000│ 13.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 41-50 │ 42.000│ 23.000│ 19.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 51-60 │ 44.000│ 25.000│ 19.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 61-70 │ 50.000│ 31.000│ 19.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 71-80 │ 58.000│ 36.000│ 22.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 81-90 │ 64.000│ 41.000│ 23.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 91-100 │ 70.000│ 44.000│ 26.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 101-120 │ 83.000│ 50.000│ 33.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 121-140 │ 95.000│ 61.000│ 34.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 141-160 │ 107.000│ 68.000│ 39.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 161-180 │ 121.000│ 78.000│ 43.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 181-200 │ 133.000│ 83.000│ 50.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 201-250 │ 155.000│ 96.000│ 59.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 251-300 │ 173.000│ 109.000│ 64.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 301-350 │ 188.000│ 121.000│ 67.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 351-400 │ 205.000│ 130.000│ 75.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 401-500 │ 246.000│ 156.000│ 90.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 501-600 │ 283.000│ 180.000│ 103.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 601-700 │ 318.000│ 205.000│ 113.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 701-800 │ 342.000│ 217.000│ 125.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 801-900 │ 367.000│ 235.000│ 132.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 901-1000 │ 391.000│ 247.000│ 144.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│>1000/100km│ 52.000│ 32.000│ 20.000│
└───────────┴──────────┴───────────┴──────────────┘


Tabelul Nr. 2

2. TARIF SUPLIMENT TREN ACCELERAT - valabil de la 15.11.2001

┌──────────────────────┬──────────────────────────┐
│ Zona kilometrica │ Tarif (lei) │
├───────────┬──────────┼───────────┬──────────────┤
│ Zona │ km. │ clasa I │ clasa II │
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ I │ 1-30 │ 21.000│ 14.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ II │ 31-60 │ 24.000│ 20.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ III │ 61-90 │ 45.000│ 31.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ IV │ 91-120 │ 56.000│ 40.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ V │ 121-160 │ 69.000│ 55.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ VI │ 161-200 │ 94.000│ 59.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ VII │ 201-250 │ 111.000│ 64.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ VIII │ 251-300 │ 114.000│ 67.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ IX │ 301-400 │ 117.000│ 72.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ X │ 401-500 │ 130.000│ 82.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ XI │ 501-600 │ 153.000│ 97.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ XII │ >600 │ 170.000│ 114.000│
└───────────┴──────────┴───────────┴──────────────┘

Tabelul Nr. 3

3. TARIF SUPLIMENT TREN RAPID - valabil de la 15.11.2001

┌──────────────────────┬──────────────────────────┬──────────────────────────┐
│ Zona kilometrica │ Tarif (lei) │Diferenţa supliment tren │
│ │ │ Accelerat-Rapid │
├───────────┬──────────┼───────────┬──────────────┼───────────┬──────────────┤
│ Zona │ km. │ clasa I │ clasa II │ clasa I │ clasa II │
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ I │ 1-30 │ 48.000│ 38.000│ 27.000│ 24.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ II │ 31-60 │ 67.000│ 51.000│ 43.000│ 31.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ III │ 61-90 │ 76.000│ 62.000│ 31.000│ 31.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ IV │ 91-120 │ 96.000│ 75.000│ 40.000│ 35.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ V │ 121-160 │ 115.000│ 89.000│ 46.000│ 34.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ VI │ 161-200 │ 118.000│ 91.000│ 24.000│ 32.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ VII │ 201-250 │ 143.000│ 108.000│ 32.000│ 44.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ VIII │ 251-300 │ 199.000│ 137.000│ 85.000│ 70.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ IX │ 301-400 │ 226.000│ 144.000│ 109.000│ 72.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ X │ 401-500 │ 252.000│ 174.000│ 122.000│ 92.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ XI │ 501-600 │ 253.000│ 192.000│ 100.000│ 95.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ XII │ >600 │ 267.000│ 244.000│ 97.000│ 130.000│
└───────────┴──────────┴───────────┴──────────────┴───────────┴──────────────┘


Tabelul Nr. 4

4. TARIF TICHET DE REZERVARE - valabil de la 15.11.2001

┌──────────────────┬───────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│ Zona kilometrica │ Categorie tren │Tarif cls. I şi cls. II (lei) │
├──────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│ Orice zona │ Personal, accelerat, rapid│ 10.000 │
└──────────────────┴───────────────────────────┴──────────────────────────────┘


Tabelul Nr. 5

5. TARIF TREN PERSOANE - valabil de la 01.02.2002

┌───────────┬──────────────────────┬──────────────┐
│ Zona km │ Tarif (lei) │ Diferenţa │
│ ├──────────┬───────────┤ │
│ │clasa I │ clasa II │ de clasa │
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 1-10 │ 16.000│ 13.000│ 3.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 11-20 │ 26.000│ 16.000│ 10.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 21-30 │ 37.000│ 21.000│ 16.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 31-40 │ 43.000│ 26.000│ 17.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 41-50 │ 56.000│ 30.000│ 26.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 51-60 │ 59.000│ 34.000│ 25.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 61-70 │ 67.000│ 42.000│ 25.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 71-80 │ 77.000│ 48.000│ 29.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 81-90 │ 85.000│ 54.000│ 31.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 91-100 │ 93.000│ 59.000│ 34.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 101-120 │ 110.000│ 67.000│ 43.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 121-140 │ 126.000│ 82.000│ 44.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 141-160 │ 142.000│ 91.000│ 51.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 161-180 │ 162.000│ 104.000│ 58.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 181-200 │ 178.000│ 110.000│ 68.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 201-250 │ 206.000│ 128.000│ 78.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 251-300 │ 230.000│ 146.000│ 84.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 301-350 │ 251.000│ 162.000│ 89.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 351-400 │ 274.000│ 173.000│ 101.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 401-500 │ 328.000│ 208.000│ 120.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 501-600 │ 378.000│ 240.000│ 138.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 601-700 │ 424.000│ 274.000│ 150.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 701-800 │ 456.000│ 290.000│ 166.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 801-900 │ 490.000│ 314.000│ 176.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ 901-1000 │ 522.000│ 330.000│ 192.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│>1000/100km│ 83.000│ 51.000│ 32.000│
└───────────┴──────────┴───────────┴──────────────┘

Tabelul Nr. 6

6. TARIF SUPLIMENT TREN ACCELERAT - valabil de la 01.02.2002

┌──────────────────────┬──────────────────────────┐
│ Zona kilometrica │ Tarif (lei) │
├───────────┬──────────┼───────────┬──────────────┤
│ Zona │ km │ clasa I │ clasa II │
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ I │ 1-30 │ 30.000│ 21.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ II │ 31-60 │ 35.000│ 30.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ III │ 61-90 │ 65.000│ 46.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ IV │ 91-120 │ 80.000│ 60.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ V │ 121-160 │ 100.000│ 83.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ VI │ 161-200 │ 106.000│ 90.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ VII │ 201-250 │ 109.000│ 98.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ VIII │ 251-300 │ 133.000│ 104.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ IX │ 301-400 │ 152.000│ 112.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ X │ 401-500 │ 188.000│ 129.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ XI │ 501-600 │ 221.000│ 153.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┤
│ XII │ >600 │ 248.000│ 178.000│
└───────────┴──────────┴───────────┴──────────────┘

Tabelul Nr. 7

7. TARIF SUPLIMENT TREN RAPID - valabil de la 01.02.2002
┌──────────────────────┬──────────────────────────┬──────────────────────────┐
│ Zona kilometrica │ Tarif (lei) │Diferenţa supliment tren │
│ │ │ Accelerat-Rapid │
├───────────┬──────────┼───────────┬──────────────┼───────────┬──────────────┤
│ Zona │ km │ clasa I │ clasa II │ clasa I │ clasa II │
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ I │ 1-30 │ 58.000│ 55.000│ 28.000│ 34.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ II │ 31-60 │ 81.000│ 74.000│ 46.000│ 44.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ III │ 61-90 │ 91.000│ 86.000│ 26.000│ 40.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ IV │ 91-120 │ 114.000│ 109.000│ 34.000│ 49.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ V │ 121-160 │ 136.000│ 131.000│ 36.000│ 48.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ VI │ 161-200 │ 145.000│ 136.000│ 39.000│ 46.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ VII │ 201-250 │ 166.000│ 161.000│ 57.000│ 63.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ VIII │ 251-300 │ 205.000│ 203.000│ 72.000│ 99.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ IX │ 301-400 │ 244.000│ 214.000│ 92.000│ 102.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ X │ 401-500 │ 292.000│ 260.000│ 104.000│ 131.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ XI │ 501-600 │ 293.000│ 287.000│ 72.000│ 134.000│
├───────────┼──────────┼───────────┼──────────────┼───────────┼──────────────┤
│ XII │ >600 │ 304.000│ 296.000│ 56.000│ 118.000│
└───────────┴──────────┴───────────┴──────────────┴───────────┴──────────────┘

Tabelul Nr. 8

8. TARIF TICHET DE REZERVARE - valabil de la 01.02.2002

┌──────────────────┬───────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│ Zona kilometrica │ Categorie tren │Tarif cls. I şi cls. II (lei) │
├──────────────────┼───────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│ Orice zona │ Personal, accelerat, rapid│ 10.000 │
└──────────────────┴───────────────────────────┴──────────────────────────────┘


--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016