Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANTA DE URGENTA nr. 116 din 24 octombrie 2007  privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Prestatii Sociale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDONANTA DE URGENTA nr. 116 din 24 octombrie 2007 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Prestatii Sociale

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 737 din 31 octombrie 2007
În cadrul strategiei Uniunii Europene, definitã la Lisabona, subliniind caracterul pluridimensional al politicilor de incluziune socialã, România s-a angajat prin <>Legea nr. 47/2006 privind sistemul naţional de asistenţã socialã în direcţia unei abordãri globale a politicilor de dezvoltare socialã.
Pentru a completa aceste obiective de coerenţã şi de transversalitate în domeniul politicilor sociale, <>Legea nr. 47/2006 , care constituie reglementarea-cadru, prevede realizarea unei noi construcţii instituţionale, în scopul stabilirii unui mecanism unic de organizare a sistemului de asistenţã socialã, a modalitãţilor de finanţare, a tipurilor de prestaţii, a beneficiarilor şi a nevoilor concrete ale acestora.
În baza prevederilor <>art. 30 din Legea nr. 47/2006 , în subordinea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse s-a înfiinţat Agenţia Naţionalã pentru Prestaţii Sociale, ca organ de specialitate cu personalitate juridicã, ce are drept scop crearea unui sistem unitar privind administrarea procesului de acordare a prestaţiilor sociale.
Conform Planului de mãsuri prioritare pentru integrare europeanã şi angajamentelor asumate de România, Agenţia Naţionalã pentru Prestaţii Sociale trebuie sã se organizeze începând cu 1 ianuarie 2008, fapt pentru care, în vederea organizãrii şi funcţionãrii acestei instituţii, este necesar a se adopta mãsuri imediate pentru stabilirea cadrului normativ.
Totodatã, neadoptarea cadrului normativ necesar prin utilizarea procedurii de legiferare pe calea ordonanţei de urgenţã va conduce la nerespectarea unor angajamente asumate în vederea integrãrii României în Uniunea Europeanã, dar şi la imposibilitatea creãrii sistemului unitar de platã şi gestiune a tuturor prestaţiilor sociale şi la nemulţumiri în rândul beneficiarilor. Aceste elemente constituie situaţii extraordinare şi vizeazã interesul public.
În temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta ordonanţã de urgenţã.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Agenţia Naţionalã pentru Prestaţii Sociale se organizeazã şi funcţioneazã ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse, cu sediul în municipiul Bucureşti.
(2) Agenţia Naţionalã pentru Prestaţii Sociale, denumitã în continuare Agenţie, are în subordine agenţii judeţene pentru prestaţii sociale, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucureşti, denumite în continuare agenţii teritoriale, ca servicii publice deconcentrate, cu personalitate juridicã.
(3) Agenţiile teritoriale, în funcţie de nevoile locale şi pentru eficientizarea activitãţii proprii, pot organiza în subordine unitãţi fãrã personalitate juridicã.
(4) Agenţia se organizeazã şi funcţioneazã potrivit prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţã şi ale statutului propriu de organizare şi funcţionare.
ART. 2
(1) Agenţia are ca scop administrarea şi gestionarea tuturor prestaţiilor sociale acordate de la bugetul de stat, aşa cum sunt ele definite la <>art. 17 din Legea nr. 47/2006 privind sistemul naţional de asistenţã socialã, într-un sistem unitar de platã.
(2) Agenţia asigurã coordonarea, îndrumarea şi controlul activitãţii agenţiilor teritoriale şi a unitãţilor din subordine, în scopul aplicãrii unitare a legislaţiei în domeniul specific de activitate şi al realizãrii atribuţiilor ce le revin acestora, potrivit legii.
ART. 3
Finanţarea cheltuielilor privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei se asigurã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse.
ART. 4
Principiile care stau la baza funcţionãrii Agenţiei sunt urmãtoarele:
a) solidaritate socialã;
b) respectarea drepturilor sociale ale cetãţenilor;
c) asigurarea accesului egal la drepturi sociale, cu respectarea egalitãţii de şanse şi promovarea nediscriminãrii;
d) protecţia şi respectarea confidenţialitãţii datelor personale;
e) eficienţa în administrarea şi gestionarea prestaţiilor sociale;
f) facilitarea accesului beneficiarilor la prestaţiile sociale;
g) asigurarea continuitãţii drepturilor şi plãţilor prestaţiilor sociale pentru beneficiari;
h) asigurarea unei abordãri unitare a legislaţiei privind prestaţiile sociale;
i) transparenţa şi responsabilitatea publicã.
ART. 5
Agenţia aplicã politicile şi strategiile din domeniul asistenţei sociale elaborate de Ministerul Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse, având urmãtoarele obiective principale:
a) administrarea fondurilor alocate de la bugetul de stat pentru plata prestaţiilor sociale;
b) asigurarea unui sistem eficient şi integrat de gestionare şi platã a prestaţiilor sociale la nivel naţional;
c) prevenirea fraudei în sistemul de acordare a prestaţiilor sociale;
d) monitorizarea sumelor cheltuite din bugetul de stat pentru plata prestaţiilor sociale;
e) organizarea şi asigurarea serviciilor de stabilire, evidenţã şi platã a prestaţiilor sociale;
f) organizarea şi asigurarea unui sistem de evidenţã şi evaluare a beneficiarilor de prestaţii sociale;
g) asigurarea furnizãrii informaţiilor necesare realizãrii politicilor şi strategiilor în domeniul asistenţei sociale;
h) facilitarea accesului la prestaţii sociale al beneficiarilor;
i) gestionarea eficientã a resurselor umane şi materiale în domeniul sãu de activitate.
ART. 6
(1) În vederea realizãrii obiectivelor sale, Agenţia încheie anual un contract de gestiune şi performanţã managerialã cu Ministerul Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse, în care sunt stabiliţi indicatorii de performanţã managerialã. Modelul contractului se aprobã prin ordin al ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse.
(2) Ministerul Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse exercitã controlul asupra modului în care sunt implementate politicile naţionale elaborate în domeniul de competenţã al Agenţiei, precum şi asupra realizãrii indicatorilor de performanţã managerialã.
(3) Preşedintele Agenţiei prezintã ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse semestrial rapoarte cu privire la stadiul îndeplinirii indicatorilor prevãzuţi în contractul de gestiune şi performanţã managerialã.
(4) Raportul anual privind îndeplinirea indicatorilor de performanţã managerialã se prezintã de cãtre preşedintele Agenţiei ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse pentru aprobare.

CAP. II
Atribuţiile, organizarea şi funcţionarea Agenţiei

SECŢIUNEA 1
Atribuţiile Agenţiei

ART. 7
(1) Pentru realizarea obiectivelor sale, Agenţia are, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) urmãreşte şi asigurã aplicarea corectã, unitarã şi nediscriminatorie a legislaţiei privind prestaţiile sociale;
b) elaboreazã propuneri de îmbunãtãţire a cadrului legislativ din domeniul sãu de competenţã şi le înainteazã Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse pentru promovare, precum şi altor autoritãţi ale administraţiei publice centrale pentru informare;
c) stabileşte procedurile administrative privind acordarea prestaţiilor sociale de cãtre agenţiile teritoriale şi elaboreazã instrucţiuni de aplicare a prevederilor legislaţiei privind gestiunea prestaţiilor sociale;
d) fundamenteazã şi propune Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse proiectul de buget incluzând fonduri pentru plata prestaţiilor sociale şi pentru funcţionarea Agenţiei;
e) administreazã şi gestioneazã bugetul propriu, organizeazã şi asigurã plata prestaţiilor sociale;
f) administreazã şi gestioneazã patrimoniul propriu;
g) prezintã Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse raportul de execuţie bugetarã a bugetului alocat;
h) negociazã şi încheie acorduri cu instituţii financiare, în vederea efectuãrii plãţilor prestaţiilor sociale;
i) elaboreazã rapoarte şi analize pentru fundamentarea politicilor şi programelor în domeniul prestaţiilor sociale;
j) elaboreazã indicatorii statistici aferenţi domeniului sãu de competenţã;
k) asigurã evidenţa la nivel naţional a tuturor beneficiarilor din sistemul prestaţiilor sociale;
l) elaboreazã rapoarte de activitate şi le transmite Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse;
m) monitorizeazã şi asigurã controlul intern asupra modului de acordare a prestaţiilor sociale;
n) asigurã implementarea, menţinerea şi îmbunãtãţirea sistemelor de management al calitãţii în domeniul sãu de activitate;
o) organizeazã activitãţi de informare a cetãţenilor cu privire la drepturile la prestaţii sociale;
p) asigurã îndrumarea metodologicã a agenţiilor teritoriale şi a unitãţilor din subordine cu privire la modul de aplicare a dispoziţiilor legale în domeniu, cu respectarea politicilor sociale elaborate de Ministerul Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse;
q) îndrumã persoanele juridice şi fizice cãrora le revin drepturi şi obligaţii ce decurg din reglementãrile privind prestaţiile sociale;
r) asigurã reprezentarea în faţa instanţelor judecãtoreşti, în condiţiile legii;
s) asigurã reprezentarea în relaţiile cu organismele similare din strãinãtate şi orice altã reprezentare în domeniul sãu de activitate, la solicitarea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse;
t) asigurã pentru activitatea proprie dezvoltarea, mentenanţa şi protecţia sistemelor automatizate de calcul şi înregistrare, în special în funcţie de evoluţiile tehnologice;
u) asigurã gestiunea bazelor naţionale de date referitoare la sistemul de informaţii privind prestaţiile sociale;
v) garanteazã securitatea şi integritatea sistemului de informaţii, precum şi confidenţialitatea datelor în conformitate cu prevederile legii;
w) aplicã prevederile convenţiilor internaţionale în domeniu, la care România este parte, inclusiv ansamblul reglementãrilor comunitare în domeniu, şi colaboreazã cu instituţii similare din Uniunea Europeanã;
x) negociazã, potrivit mandatului acordat de Ministerul Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse, acorduri bilaterale cu organisme din alte state, în domeniul sãu de competenţã;
y) realizeazã selecţia, stabileşte planul de formare profesionalã continuã a personalului propriu şi este responsabilã de punerea lui în aplicare.
(2) Atribuţiile şi responsabilitãţile Agenţiei sunt cele prevãzute de prezenta ordonanţã de urgenţã, precum şi cele prevãzute de statutul de organizare şi funcţionare.
ART. 8
(1) În realizarea atribuţiilor sale, Agenţia poate stabili relaţii de parteneriat sau de colaborare cu alte autoritãţi şi instituţii publice şi private, din ţarã şi din strãinãtate, reprezentanţi ai societãţii civile sau ai partenerilor sociali.
(2) În vederea eficientizãrii activitãţii sale, Agenţia poate încheia contracte cu persoane fizice sau juridice pentru realizarea unor activitãţi ori servicii în condiţiile legii.
ART. 9
În realizarea obiectivelor sale, Agenţia preia atribuţiile şi responsabilitãţile de administrare şi gestionare a prestaţiilor sociale de la compartimentele de specialitate ale Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse şi ale structurilor sale deconcentrate.

SECŢIUNEA a 2-a
Organizarea şi funcţionarea Agenţiei

ART. 10
(1) Personalul Agenţiei şi al agenţiilor teritoriale este format din funcţionari publici cu statut reglementat de <>Legea nr. 188/1999 , republicatã, şi personal încadrat în baza contractului individual de muncã.
(2) Personalul prevãzut la alin. (1) este salarizat potrivit prevederilor legale aplicabile acestuia.
(3) Atribuţiile şi responsabilitãţile personalului Agenţiei la nivel central şi local se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare al acesteia, aprobat prin ordin al ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, la propunerea preşedintelui Agenţiei.
ART. 11
Structura organizatoricã şi numãrul maxim de posturi ale Agenţiei atât la nivel central, cât şi la nivel local se stabilesc prin statutul de organizare şi funcţionare, care se aprobã prin hotãrâre a Guvernului.
ART. 12
(1) Agenţia, pentru îndeplinirea atribuţiilor sale, preia în administrare bunurile mobile şi imobile şi orice alte resurse materiale aflate în proprietate publicã, de la autoritãţile administraţiei publice centrale şi locale, în condiţiile legii.
(2) Agenţia deţine în proprietatea privatã bunuri mobile şi imobile provenite din surse proprii, donaţii sau din alte surse, potrivit legii.
(3) Agenţia preia bunurile mobile şi imobile existente la actualele direcţii de muncã şi protecţie socialã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în condiţiile legii.

SECŢIUNEA a 3-a
Conducerea Agenţiei

ART. 13
(1) Agenţia este condusã de un preşedinte a cãrui funcţie este asimilatã celei de secretar de stat.
(2) Preşedintele este numit în funcţie prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse.
(3) Preşedintele beneficiazã de drepturile salariale şi de celelalte drepturi prevãzute de lege pentru funcţia de secretar de stat.
ART. 14
(1) Conducerea executivã a Agenţiei se exercitã de cãtre un secretar general, înalt funcţionar public numit în condiţiile legii.
(2) Atribuţiile şi responsabilitãţile secretarului general se stabilesc prin statutul de organizare şi funcţionare al Agenţiei.
ART. 15
(1) Mandatul preşedintelui este de 4 ani, cu posibilitatea reînnoirii.
(2) Mandatul preşedintelui înceteazã la expirarea perioadei prevãzute la alin. (1), prin revocare la propunerea ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, prin demisie, prin pensionare sau prin deces.
ART. 16
(1) Preşedintele are, în principal, urmãtoarele atribuţii şi responsabilitãţi:
a) exercitã funcţia de ordonator secundar de credite;
b) coordoneazã activitatea Agenţiei şi a structurilor sale subordonate;
c) rãspunde de întreaga activitate a Agenţiei şi a structurilor subordonate în faţa ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse;
d) propune spre aprobare ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, în condiţiile legii, proiectul de buget incluzând fonduri pentru plata prestaţiilor sociale şi pentru funcţionarea Agenţiei;
e) propune spre aprobare ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse raportul anual de activitate al Agenţiei;
f) aprobã, numeşte, încadreazã, modificã, suspendã şi dispune încetarea raporturilor de serviciu sau de muncã ale personalului din subordine, în condiţiile legii;
g) aprobã planul de formare profesionalã continuã a personalului Agenţiei;
h) aprobã regulamentul de organizare şi funcţionare al Agenţiei la nivel central şi local;
i) organizeazã şi coordoneazã activitatea de control intern privind gestionarea şi plata prestaţiilor sociale;
j) evalueazã activitatea conducãtorilor agenţiilor teritoriale;
k) reprezintã Agenţia în raporturile cu autoritãţile administraţiei publice, cu alte persoane juridice şi fizice, precum şi cu organisme din ţarã şi din strãinãtate;
l) dezvoltã relaţii de colaborare cu instituţii similare din ţarã şi din strãinãtate, în limita competenţelor prevãzute de lege;
m) asigurã promovarea imaginii Agenţiei.
(2) În exercitarea atribuţiilor sale, preşedintele emite ordine cu caracter individual şi normativ în domeniul de activitate al Agenţiei.
(3) Preşedintele Agenţiei poate delega atribuţii personalului din subordine, în condiţiile legii.
(4) Preşedintele îndeplineşte şi alte atribuţii care se stabilesc prin statutul propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei.

CAP. III
Agenţiile teritoriale

ART. 17
(1) Agenţiile teritoriale au, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) aplicã legislaţia privind acordarea şi plata prestaţiilor sociale;
b) informeazã şi îndrumã persoanele juridice şi fizice cãrora le revin drepturi şi obligaţii ce decurg din reglementãrile privind prestaţiile sociale;
c) gestioneazã informaţiile în vederea efectuãrii plãţilor prestaţiilor sociale;
d) prelucreazã documentaţia aferentã stabilirii drepturilor la prestaţii sociale, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
e) înregistreazã datele privind beneficiarii de prestaţii sociale;
f) utilizeazã sistemul de informaţii conform cu instrucţiunile şi instrumentele de gestiune a informaţiei, stabilite de Agenţie;
g) asigurã evidenţa la nivel teritorial a tuturor beneficiarilor din sistemul prestaţiilor sociale;
h) actualizeazã baza de date cu privire la beneficiari şi prestaţiile sociale acordate;
i) asigurã caracterul confidenţial al datelor personale ale solicitanţilor şi beneficiarilor de prestaţii sociale;
j) verificã îndeplinirea condiţiilor de eligibilitate privind stabilirea drepturilor la prestaţii sociale;
k) stabilesc dreptul la prestaţii sociale şi efectueazã plata acestora, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
l) recupereazã drepturile încasate necuvenit de beneficiari, în condiţiile legii;
m) fundamenteazã şi propun Agenţiei proiectul de buget incluzând fonduri pentru plata prestaţiilor sociale şi pentru funcţionarea agenţiei teritoriale;
n) administreazã bugetul aprobat şi prezintã Agenţiei raportul de execuţie bugetarã;
o) organizeazã activitatea de evidenţã contabilã a execuţiei bugetare pentru bugetul alocat;
p) exercitã funcţia de ordonatori terţiari de credite;
q) întocmesc rapoarte periodice, precum şi raportul anual de activitate şi le transmit Agenţiei;
r) elaboreazã, implementeazã şi cofinanţeazã programe de activitate proprii şi acţiuni specifice privind domeniul sãu de activitate;
s) furnizeazã Agenţiei şi altor organisme cu competenţe în domeniu informaţii în vederea elaborãrii de studii, rapoarte şi analize în domeniul lor de activitate;
t) asigurã comunicarea permanentã cu autoritãţile, instituţiile şi alte persoane juridice cu responsabilitãţi în domeniul social şi în special cu autoritãţile publice locale şi judeţene;
u) asigurã reprezentarea în faţa instanţelor judecãtoreşti, conform legii;
v) asigurã caracterul confidenţial al datelor personale ale solicitanţilor şi beneficiarilor de prestaţii sociale;
w) rezolvã contestaţii, sesizãri şi reclamaţii potrivit competenţelor legale;
x) realizeazã selecţia şi formarea profesionalã a personalului la nivel teritorial, în conformitate cu planul stabilit de Agenţie în domeniu;
y) editeazã materiale informative în domeniul lor de activitate;
z) utilizeazã orice mijloc de comunicare în masã pentru promovarea şi informarea asupra drepturilor beneficiarilor.
(2) Atribuţiile şi responsabilitãţile agenţiilor teritoriale sunt cele prevãzute de prezenta ordonanţã de urgenţã, precum şi cele prevãzute de statutul propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei.
(3) Pentru îndeplinirea atribuţiilor lor, agenţiile teritoriale coopereazã cu autoritãţile administraţiei publice locale, cu organizaţiile guvernamentale, cu societatea civilã, precum şi cu partenerii sociali.
ART. 18
(1) Conducerea agenţiei teritoriale se exercitã de cãtre un director executiv, funcţionar public de conducere.
(2) Funcţia de director executiv se ocupã pe bazã de concurs organizat în condiţiile legii.
(3) Directorul executiv este numit prin ordin al preşedintelui Agenţiei.
ART. 19
(1) Directorii executivi ai agenţiilor teritoriale au calitatea de ordonatori terţiari de credite.
(2) Atribuţiile şi responsabilitãţile directorilor executivi se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare al Agenţiei.

CAP. IV
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 20
(1) Numãrul de posturi cu care funcţioneazã Agenţia se asigurã, prin redistribuire, în condiţiile legii, din cadrul compartimentelor de specialitate ale aparatului Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse şi structurilor sale deconcentrate, precum şi ale instituţiilor din subordinea ministerului, cu încadrarea în numãrul maxim de posturi aprobat Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse.
(2) La nivel teritorial, numãrul de posturi va fi repartizat conform criteriilor prevãzute în regulamentul de organizare şi funcţionare.
(3) Salarizarea personalului încadrat în aparatul central al Agenţiei se face la nivelul utilizat pentru ministere, iar salarizarea personalului încadrat la nivel teritorial se face la nivelul utilizat pentru structurile deconcentrate ale ministerelor, conform reglementãrilor legale în vigoare.
ART. 21
În termen de 90 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã, primul-ministru va numi preşedintele Agenţiei.
ART. 22
(1) În termen de 6 luni de la data intrãrii în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã, Agenţia va prelua de la Ministerul Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse atribuţiile şi responsabilitãţile legate de administrarea, gestionarea şi plata prestaţiilor sociale.
(2) Pânã la preluarea de cãtre Agenţie a atribuţiilor şi responsabilitãţilor legate de administrarea, gestionarea şi plata prestaţiilor sociale, acestea sunt îndeplinite în continuare de Ministerul Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse şi de structurile sale deconcentrate.
(3) Odatã cu preluarea atribuţiilor şi responsabilitãţilor legate de administrarea, gestionarea şi plata prestaţiilor sociale, Agenţia se subrogã Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse în toate contractele referitoare la domeniul sãu de activitate.
ART. 23
În cazul transferului cãtre Agenţie a atribuţiilor de administrare, gestionare şi platã a prestaţiilor sociale efectuate de alte instituţii ale administraţiei publice, acestea sunt obligate sã aloce Agenţiei mijloacele şi resursele umane, materiale şi financiare necesare.
ART. 24
Se autorizeazã Ministerul Economiei şi Finanţelor sã introducã, la propunerea ordonatorilor principali de credite, modificãrile corespunzãtoare în structura bugetului de stat şi în volumul şi structura bugetelor ordonatorilor principali de credite.
ART. 25
În termen de 90 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã, Ministerul Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse supune spre aprobare Guvernului statutul propriu de organizare şi funcţionare al Agenţiei, elaborat la propunerea acesteia.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
--------------
Ministrul muncii, familiei
şi egalitãţii de şanse,
Paul Pãcuraru

Preşedintele Agenţiei Naţionale
a Funcţionarilor Publici,
Jozsef Birtalan

p. Ministrul internelor
şi reformei administrative,
Liviu Radu,
secretar de stat

Ministrul economiei
şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 24 octombrie 2007.
Nr. 116.

------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016