Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 90 din 28 iunie 2024  privind aprobarea modalităţii de organizare şi desfăşurare a concursului de recrutare  pentru ocuparea funcţiilor publice specifice cu statut special vacante/temporar vacante  de inspector de muncă şi inspector social din cadrul instituţiilor publice  aflate în subordinea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 90 din 28 iunie 2024 privind aprobarea modalităţii de organizare şi desfăşurare a concursului de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice specifice cu statut special vacante/temporar vacante de inspector de muncă şi inspector social din cadrul instituţiilor publice aflate în subordinea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 612 din 29 iunie 2024
    Având în vedere dispoziţiile art. XII din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 191/2022 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, până la data de 30 iunie 2024, concursurile pentru ocuparea funcţiilor publice specifice care beneficiază de statute speciale, vacante şi de execuţie temporar vacante din cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice prevăzute la art. 369 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, se organizează şi se desfăşoară cu aplicarea corespunzătoare a prevederilor art. VII alin. (3)-(41) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 121/2023.
    Ţinând cont de prevederile art. 8 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 113/2011 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 198/2012, cu modificările şi completările ulterioare, inspectorii sociali sunt funcţionari publici, în cadrul funcţiilor publice specifice cu statut special.
    În considerarea faptului că Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială are în subordine agenţii pentru plăţi şi inspecţie socială judeţene şi a municipiului Bucureşti organizate ca servicii publice deconcentrate cu personalitate juridică,
    ţinând cont de faptul că Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială aplică politicile şi strategiile din domeniul sistemului naţional de asistenţă socială elaborate de Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale, unul din obiectivele generale în domeniul asistenţei sociale stabilit prin actele normative vizând asigurarea unei activităţi riguroase de control şi inspecţie a aplicării măsurilor legale privind activităţile de stabilire şi acordare a beneficiilor de asistenţă socială şi de furnizare a serviciilor sociale în vederea reducerii erorii şi fraudei în sistemul de asistenţă socială, îndeplinirea acestor atribuţii realizându-se prin intermediul inspectorilor sociali,
    luând în considerare prevederile art. 3 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 82/2016 pentru aprobarea Statutului special al funcţiei publice specifice de inspector social şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, aprobată prin Legea nr. 16/2018, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit căruia „funcţia de inspector social face parte din categoria funcţiilor publice specifice cu statut special şi cuprinde ansamblul atribuţiilor şi responsabilităţilor specifice misiunii de inspecţie, respectiv control, evaluare, monitorizare, precum şi activităţii de investigare socială în domeniul protecţiei sociale, conform prevederilor legale“,
    având în vedere prevederile art. 3 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 82/2016, aprobată prin Legea nr. 16/2018, cu modificările şi completările ulterioare, funcţia publică specifică de inspector social este echivalată cu funcţia publică generală de inspector, iar condiţiile minime de vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice specifice de inspector social sunt cele prevăzute la art. 393, respectiv la art. 468 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
    luând în considerare faptul că statutul special reglementat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 82/2016, aprobată prin Legea nr. 16/2018, cu modificările şi completările ulterioare, cuprinde drepturi, îndatoriri şi incompatibilităţi specifice ale inspectorilor sociali, prin acest statut nefiind stabilite condiţii specifice de ocupare a posturilor vacante aferente acestor funcţii publice,
    ţinând seama de prevederile art. 15 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 82/2016, aprobată prin Legea nr. 16/2018, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit căruia „reglementările prezentei ordonanţe de urgenţă se completează cu celelalte dispoziţii prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, cu dispoziţiile Legii nr. 161/2003, cu modificările şi completările ulterioare, cu prevederile actelor normative care reglementează funcţia publică“,
    în considerarea faptului că Inspecţia Muncii este organizată şi funcţionează în baza Legii nr. 108/1999 pentru înfiinţarea şi organizarea Inspecţiei Muncii, republicată, cu modificările ulterioare, şi a Hotărârii Guvernului nr. 488/2017 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Muncii, cu modificările ulterioare, iar reglementări privind funcţia publică specifică de inspector de muncă sunt prevăzute în Legea nr. 337/2018 privind statutul inspectorului de muncă şi potrivit art. 2 din Legea nr. 108/1999, „Inspecţia Muncii are în subordine inspectoratele teritoriale de muncă, instituţii cu personalitate juridică, care se organizează în fiecare judeţ şi în municipiul Bucureşti“,
    ţinând seama de faptul că la art. 16 alin. (1) din Legea nr. 108/1999, republicată, cu modificările ulterioare, se prevede că inspectorii de muncă sunt funcţionari publici, în cadrul funcţiilor publice specifice cu statut special, iar art. 3 din Legea nr. 337/2018 menţionează că „inspectorul de muncă exercită prerogativele funcţiei urmărind asigurarea respectării prevederilor legale în domeniul relaţiilor de muncă, al securităţii şi sănătăţii în muncă şi al supravegherii pieţei prin luarea măsurilor prevăzute de lege, în principal pentru combaterea muncii nedeclarate, prevenirea accidentelor de muncă şi bolilor profesionale, restricţionarea comercializării produselor neconforme, precum şi pentru prevenirea şi combaterea discriminării pe piaţa muncii“,
    ţinând seama de faptul că funcţiile de inspector general de stat, inspector general de stat adjunct, inspector-şef şi inspector-şef adjunct, precum şi funcţionarii publici de conducere ai direcţiilor/serviciilor cu atribuţii de control şi de evidenţă a relaţiilor de muncă sunt funcţii publice de conducere specifice şi au calitatea de inspector de muncă, astfel cum precizează art. 10 alin. (5), art. 11 alin. (4) şi art. 12 alin. (5) din Legea nr. 108/1999, republicată, cu modificările ulterioare,
    având în vedere prevederile din anexa nr. 1 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 138/2021 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 156/2022, precum şi prevederile art. 392 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, funcţiile publice specifice de execuţie de inspector de muncă sunt echivalate cu funcţii generale de execuţie de clasa I şi funcţiile publice de conducere la nivel central, de inspector general de stat, respectiv de inspector general de stat adjunct, sunt echivalate cu funcţiile publice de conducere de director general, respectiv de director general adjunct, iar la nivel teritorial funcţiile publice de conducere de inspector-şef şi inspector-şef adjunct sunt echivalate cu funcţiile publice de director executiv, respectiv director executiv adjunct,
    luând în considerare faptul că anexa nr. 10 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, reglementează normele privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici din cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice în cadrul cărora sunt stabilite funcţiile publice prevăzute la art. 385 alin. (1) şi (2) din acelaşi act normativ, cu excepţia celor care beneficiază de statute speciale,
    în considerarea prevederilor art. XII din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 121/2023, potrivit cărora, până la data de 30 iunie 2024, autorităţile şi instituţiile publice în cadrul cărora sunt stabilite funcţii publice specifice care beneficiază de statute speciale au obligaţia de a reglementa prin lege modalitatea de recrutare pentru ocuparea acestora, este necesară reglementarea unor norme detaliate care să permită organizarea şi desfăşurarea concursului de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice specifice cu statut special vacante/temporar vacante de inspector de muncă şi inspector social din cadrul instituţiilor publice aflate în subordinea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale.
    Luând în considerare faptul că de la data de 1 iulie 2024 nu va mai exista cadrul legal de ocupare prin recrutare pentru funcţiile publice de execuţie de inspector de muncă şi de inspector social şi pentru funcţiile publice de conducere din cadrul Inspecţiei Muncii şi al inspectoratelor teritoriale de muncă, ce au calitatea de inspector de muncă, ceea ce ar conduce la imposibilitatea ocupării posturilor vacante, deficitul de personal afectând buna desfăşurare a activităţii Inspecţiei Muncii şi a Agenţiei Naţionale pentru Plăţi şi Inspecţie Socială şi a aplicării politicilor şi strategiilor din domeniile proprii de competenţă, în principal:
    a) activitatea de control efectuată de Inspecţia Muncii cu privire la aplicarea prevederilor legale în domeniile relaţiilor de muncă, securităţii şi sănătăţii în muncă şi supravegherii pieţei, în special în ceea ce priveşte aplicarea reglementărilor legale cu privire la încheierea, executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractelor individuale de muncă, detaşarea în cadrul prestării de servicii transnaţionale, încadrarea în muncă a cetăţenilor străini în România, stabilirea şi acordarea drepturilor cuvenite salariaţilor ce decurg din lege, din contractele colective de muncă aplicabile şi din contractele individuale de muncă, identificarea şi combaterea muncii nedeclarate, respectarea prevederilor referitoare la securitatea şi sănătatea în muncă a lucrătorilor, activitatea de cercetare a accidentelor de muncă;
    b) în domeniul sistemului naţional de asistenţă socială, prevenirea erorii, fraudei, abuzului şi neglijenţei în sistemul de protecţie socială, în modul de acordare a beneficiilor de asistenţă socială, de furnizare a serviciilor sociale, a modului de îndeplinire a prevederilor legale privind încadrarea în grad şi tip de handicap, în grad de invaliditate sau grad de dependenţă, asigurarea unei activităţi riguroase de control şi inspecţie a aplicării măsurilor legale privind stabilirea şi acordarea beneficiilor de asistenţă socială şi de furnizare a serviciilor sociale, în vederea reducerii erorii şi fraudei în sistemul de asistenţă socială, există un risc major de supraîncărcare a personalului existent, acesta devenind vulnerabil faţă de riscul unor erori în procesul de îndeplinire a atribuţiilor şi creşterii duratei de îndeplinire a acestora, cu impact direct asupra beneficiarilor,

    în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    Prezenta ordonanţă de urgenţă reglementează modalitatea de organizare şi desfăşurare a concursului de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice specifice vacante/ temporar vacante de inspector de muncă şi inspector social, denumit în continuare concurs.

    ART. 2
    Principiile care stau la baza organizării şi desfăşurării concursului sunt:
    a) competiţia, principiu potrivit căruia verificarea cunoştinţelor şi a competenţelor necesare exercitării funcţii publice de inspector de muncă şi inspector social se face prin concurs;
    b) transparenţa, principiu potrivit căruia instituţiile publice organizatoare ale concursului au obligaţia de a pune la dispoziţia tuturor celor interesaţi informaţiile de interes public referitoare la modalitatea de organizare şi desfăşurare a concursului, precum şi la rezultatele etapelor din cadrul concursului, cu respectarea prevederilor legale privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;
    c) competenţa, principiu conform căruia persoanele care doresc să acceadă la o funcţie publică de inspector de muncă şi inspector social trebuie să demonstreze, să deţină şi să confirme cunoştinţele şi aptitudinile, precum şi deţinerea competenţelor generale şi a competenţelor specifice necesare exercitării funcţiei publice respective;
    d) egalitatea accesului la funcţiile publice de inspector de muncă şi inspector social pentru fiecare cetăţean, principiu conform căruia are dreptul să se înscrie la concurs orice persoană care îndeplineşte condiţiile legale de ocupare a unei funcţii publice, indiferent de rasă, naţionalitate, etnie, limbă, religie, categorie socială, convingeri, sex, orientare sexuală, vârstă, handicap, boală cronică necontagioasă, infectare HIV, apartenenţă la o categorie defavorizată, opinii politice sau de orice altă natură.


    CAP. II
    Organizarea şi desfăşurarea concursului de recrutare
    ART. 3
    (1) Concursurile de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice vacante/temporar vacante de execuţie de inspector de muncă şi inspector social sunt organizate şi se desfăşoară de către Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale, pentru funcţiile publice pentru care ministerul are competenţa de numire, de către Inspecţia Muncii şi inspectoratele teritoriale de muncă, pentru inspectorii de muncă şi pentru funcţiile publice de conducere care au calitatea de inspector de muncă pentru care are competenţa de numire, de către Agenţia Naţională pentru Plăţi şi Inspecţie Socială şi agenţiile pentru plăţi şi inspecţie socială teritoriale, pentru inspectorii sociali, denumite în continuare instituţii organizatoare.
    (2) Condiţiile specifice de participare la concursul de recrutare pentru ocuparea fiecărei funcţii publice vacante/ temporar vacante se stabilesc pe baza fişei postului corespunzătoare acesteia.
    (3) Fişa postului aferentă unei funcţii publice de inspector de muncă şi inspector social defineşte şi delimitează, în principal, următoarele elemente:
    a) contribuţia la realizarea scopurilor, funcţiilor, atribuţiilor şi obiectivelor instituţiei;
    b) conţinutul şi rezultatele preconizate ale muncii care va fi prestată;
    c) limitele de autoritate aferente exercitării funcţiei publice;
    d) cerinţele şi condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească o persoană pentru a ocupa postul respectiv.

    (4) Principalele elemente care trebuie avute în vedere la întocmirea fişei postului sunt cuprinse în modelul prevăzut în anexa nr. 1.

    ART. 4
    (1) În vederea organizării şi desfăşurării concursurilor de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice vacante/temporar vacante de inspector de muncă şi inspector social, instituţiile organizatoare au obligaţia de a înştiinţa Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici cu privire la organizarea unui concurs cu cel puţin 10 zile lucrătoare înainte de data publicării anunţului de concurs cu privire la organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unor funcţii publice de conducere şi execuţie vacante şi cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de data publicării anunţului de concurs cu privire la organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie temporar vacante.
    (2) Înştiinţarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici se face prin completarea şi transmiterea online a informaţiilor necesare organizării şi desfăşurării concursului, utilizând instrumentele informatice puse la dispoziţie de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici.
    (3) Înştiinţarea cu privire la organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice specifice vacante/temporar vacante de inspector de muncă şi inspector social cuprinde informaţiile prevăzute la art. 70 alin. (1) din anexa nr. 10 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, care se aplică în mod corespunzător.

    ART. 5
    (1) Anunţul privind concursul se publică pe pagina de internet a instituţiei organizatoare şi pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, utilizând instrumentele informatice puse la dispoziţie de către aceasta, cu cel puţin 30 de zile calendaristice înainte de data desfăşurării probei scrise a concursului.
    (2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), termenul de 30 de zile calendaristice poate fi redus la 15 zile calendaristice pentru concursul organizat în vederea ocupării funcţiilor publice de execuţie temporar vacante.
    (3) Anunţul de concurs cuprinde, în mod obligatoriu, elementele prevăzute la art. 89 din anexa nr. 10 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare.
    (4) Bibliografia şi tematica se stabilesc de către conducătorul instituţiei publice organizatoare a concursului, la propunerea compartimentelor de specialitate. Bibliografia de concurs se elaborează potrivit prevederilor art. 46 alin. (4) şi art. 71 din anexa nr. 10 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare. Bibliografia de concurs, aprobată de conducătorul instituţiei organizatoare a concursului, se publică odată cu anunţul de concurs.
    (5) În vederea organizării şi desfăşurării concursurilor de recrutare, de la momentul înştiinţării Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, dar nu mai târziu de data publicării anunţului privind concursul, se constituie comisii de concurs, respectiv comisii de soluţionare a contestaţiilor, prin act administrativ al conducătorului instituţiei organizatoare a concursului.
    (6) Pentru concursurile organizate în vederea ocupării funcţiilor publice de execuţie de inspector de muncă şi inspector social, comisia de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor sunt compuse din câte trei membri, reprezentanţi ai instituţiei publice organizatoare a concursului, desemnaţi din cadrul acesteia prin act administrativ al conducătorului instituţiei publice organizatoare.
    (7) Pentru concursurile organizate în vederea ocupării funcţiilor publice de conducere, comisia de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor sunt compuse fiecare din câte 5 membri, reprezentanţi ai instituţiei publice organizatoare a concursului, desemnaţi din cadrul acesteia sau/şi din cadrul instituţiei publice ierarhic superioare, din care cel puţin 2 membri să fie funcţionari publici de conducere.
    (8) Pentru concursurile organizate în vederea ocupării funcţiilor publice de conducere pentru care Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale are competenţa de numire, comisia de concurs şi comisia de soluţionare a contestaţiilor sunt compuse fiecare din câte 5 membri, funcţionari publici de conducere, desemnaţi după cum urmează:
    a) 4 membri sunt reprezentanţi ai Inspecţiei Muncii;
    b) un membru este reprezentant al instituţiei ierarhic superioare instituţiei organizatoare a concursului de recrutare, după caz.


    ART. 6
    (1) Pot fi desemnaţi ca membri în comisiile de concurs sau de soluţionare a contestaţiilor atât funcţionarii publici care ocupă funcţii publice specifice cu statut special definitivi, cât şi funcţionarii publici cu funcţii publice generale definitivi.
    (2) Comisia de concurs, respectiv comisia de soluţionare a contestaţiilor poate avea în componenţă funcţionari publici din cadrul instituţiei publice ierarhic superioare, în următoarele cazuri:
    a) număr insuficient de funcţionari publici din cadrul instituţiei publice organizatoare;
    b) funcţionarii publici din cadrul instituţiei publice organizatoare nu îndeplinesc condiţiile prevăzute la alin. (4) pentru a fi desemnaţi în comisia de concurs, respectiv în comisia de soluţionare a contestaţiilor;
    c) funcţionarii publici din cadrul autorităţii sau instituţiei publice s-ar putea afla sau se află în cazurile de conflict de interese şi/sau incompatibilitate prevăzute la art. 7 şi 8;
    d) din dispoziţia conducătorului instituţiei publice ierarhic superioare.

    (3) În situaţia prevăzută la alin. (2) lit. a)-c), conducătorul instituţiei publice organizatoare a concursului se adresează conducătorului instituţiei publice ierarhic superioare în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea funcţionarii publici care îndeplinesc condiţiile prevăzute de lege pentru a fi desemnaţi membri în comisia de concurs, respectiv în comisia de soluţionare a contestaţiilor şi solicită nominalizarea unor funcţionari publici pentru a fi desemnaţi ca membri în cadrul comisiei de concurs, respectiv în cadrul comisiei de soluţionare a contestaţiilor.
    (4) Pentru a fi desemnaţi în comisiile de concurs sau de soluţionare a contestaţiilor, funcţionarii publici trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
    a) să aibă cunoştinţe aprofundate în unul dintre domeniile funcţiilor publice pentru care se organizează concursul sau cunoştinţe generale în administraţia publică;
    b) să aibă pregătire şi/sau experienţă în unul dintre domeniile funcţiilor publice pentru care se organizează concursul, managementul resurselor umane sau în administraţia publică;
    c) să aibă o probitate morală recunoscută;
    d) să deţină o funcţie publică cel puţin din aceeaşi clasă cu funcţia sau funcţiile publice vacante pentru ocuparea cărora se organizează concursul;
    e) să nu se afle în cazurile de incompatibilitate sau conflict de interese prevăzute la art. 7 şi 8.

    (5) În cazul în care se solicită competenţe specifice necesare exercitării funcţiei publice vacante/temporar vacante de inspector de muncă şi inspector social, instituţia organizatoare a concursului stabileşte modalitatea prin care competenţele specifice se dovedesc, şi anume pe baza unor documente care să ateste deţinerea competenţelor respective, emise în condiţiile legii, potrivit standardului sau nivelului solicitat în anunţul de concurs, sau, după caz, pe baza testării prin organizarea unei probe suplimentare în condiţiile prevăzute la art. 15 alin. (14).
    (6) Competenţele specifice necesare exercitării funcţiei publice de inspector de muncă şi inspector social pot fi:
    a) competenţe lingvistice de comunicare în limbi străine;
    b) competenţe lingvistice de comunicare în limba minorităţii naţionale, dacă este cazul;
    c) competenţe în domeniul tehnologiei informaţiei;
    d) alte competenţe specifice necesare exercitării funcţiei publice.

    (7) Competenţele specifice sunt necesare pentru exercitarea atribuţiilor stabilite prin fişa postului şi constituie condiţii specifice pentru ocuparea funcţiei publice de inspector de muncă şi inspector social.

    ART. 7
    (1) Nu poate fi desemnat membru în comisia de concurs sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor funcţionarul public care a fost sancţionat disciplinar, iar sancţiunea aplicată nu a fost radiată, conform Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) Calitatea de membru în comisia de concurs este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluţionare a contestaţiilor.

    ART. 8
    Nu poate fi desemnat membru în comisia de concurs sau în comisia de soluţionare a contestaţiilor funcţionarul public care se află în următoarele cazuri de conflict de interese:
    a) are relaţii cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidaţi sau interesele patrimoniale ale sale ori ale soţului sau soţiei pot afecta imparţialitatea şi obiectivitatea evaluării;
    b) este soţ, soţie, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţi ori cu un alt membru al comisiei de concurs sau al comisiei de soluţionare a contestaţiilor;
    c) este sau urmează a fi, în situaţia ocupării funcţiei publice de conducere pentru care se organizează concursul, direct subordonat ierarhic al oricăruia dintre candidaţi.


    ART. 9
    (1) Situaţiile de incompatibilitate prevăzute la art. 7, precum şi situaţiile de conflict de interese prevăzute la art. 8 se sesizează de persoana în cauză, de oricare dintre candidaţi, de conducătorul instituţiei organizatoare a concursului ori de orice altă persoană interesată, în orice moment al organizării şi desfăşurării concursului.
    (2) Membrii comisiei de concurs sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să informeze, în scris, cu celeritate, persoanele care i-au desemnat despre orice conflict de interese care a intervenit sau ar putea interveni. În aceste cazuri, membrii comisiei de concurs sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor au obligaţia să se abţină de la participarea ori luarea vreunei decizii cu privire la concursul în cadrul căruia a intervenit conflictul de interese.
    (3) În cazul constatării existenţei unei situaţii de incompatibilitate sau conflict de interese, actul de numire a comisiei se modifică în mod corespunzător, în termen de cel mult două zile de la data constatării, prin înlocuirea persoanei aflate în respectiva situaţie.
    (4) În cazul în care situaţia de incompatibilitate sau conflictul de interese se constată ulterior desfăşurării uneia dintre probele concursului, rezultatul probei ori probelor desfăşurate se recalculează prin eliminarea evaluării membrului aflat în situaţie de incompatibilitate sau conflict de interese, sub rezerva asigurării validităţii evaluării a cel puţin două treimi din numărul membrilor comisiei de concurs.
    (5) În situaţia în care nu este asigurată validitatea evaluării a cel puţin două treimi din numărul membrilor comisiei de concurs, procedura de organizare şi desfăşurare a concursului se reia.

    ART. 10
    Neîndeplinirea de către membrii comisiilor de concurs şi de soluţionare a contestaţiilor a obligaţiei prevăzute la art. 9 alin. (2) constituie abatere disciplinară şi se sancţionează potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 11
    (1) Membrii comisiilor de concurs, ai comisiilor de soluţionare a contestaţiilor, precum şi secretarii acestor comisii au dreptul la o indemnizaţie reprezentând 10% din salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată. Indemnizaţia se plăteşte de către autoritatea sau instituţia publică pe al cărei stat de funcţii este prevăzută funcţia publică pentru care se organizează concursul.
    (2) Cheltuielile aferente deplasării persoanelor prevăzute la alin. (1) pentru a participa la comisiile de concurs se suportă de către instituţiile publice care organizează concursul.

    ART. 12
    (1) Comisia de concurs are următoarele atribuţii principale:
    a) verifică eligibilitatea candidaţilor;
    b) stabileşte subiectele pentru proba scrisă;
    c) stabileşte planul interviului şi realizează interviul;
    d) notează pentru fiecare candidat proba scrisă şi interviul;
    e) transmite secretarului comisiei rezultatele concursului pentru a fi comunicate candidaţilor.

    (2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor are următoarele atribuţii principale:
    a) soluţionează contestaţiile depuse de candidaţi cu privire la rezultatul verificării eligibilităţii candidaţilor, pe baza documentelor depuse de aceştia la dosarul de concurs, precum şi contestaţiile depuse cu privire la rezultatul probei scrise şi al interviului;
    b) transmite secretarului comisiei rezultatele contestaţiilor pentru a fi comunicate candidaţilor.


    ART. 13
    Secretarul comisiei de concurs şi secretarul comisiei de soluţionare a contestaţiilor au următoarele atribuţii principale:
    a) primesc dosarele de concurs ale candidaţilor;
    b) convoacă membrii comisiei de concurs, respectiv membrii comisiei de soluţionare a contestaţiilor;
    c) întocmesc, redactează şi semnează alături de comisia de concurs, respectiv comisia de soluţionare a contestaţiilor, întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia;
    d) asigură transmiterea rezultatelor concursului, respectiv a rezultatelor contestaţiei candidaţilor;
    e) îndeplinesc orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.


    ART. 14
    În îndeplinirea atribuţiilor prevăzute la art. 12 şi 13, membrii comisiei de concurs, ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor, precum şi persoanele care asigură secretariatul acestor comisii au obligaţia de a respecta confidenţialitatea datelor cu caracter personal, potrivit Legii nr. 363/2018 privind protecţia persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autorităţile competente în scopul prevenirii, descoperirii, cercetării, urmăririi penale şi combaterii infracţiunilor sau al executării pedepselor, măsurilor educative şi de siguranţă, precum şi privind libera circulaţie a acestor date.

    ART. 15
    (1) Persoanele interesate de participarea la concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice specifice vacante/temporar vacante de inspector de muncă şi inspector social depun dosarul de concurs în termen de maximum 20 de zile calendaristice de la data publicării anunţului de concurs, potrivit art. 5 alin. (1). Prin excepţie, termenul de 20 de zile calendaristice poate fi redus la 8 zile calendaristice pentru concursul organizat în vederea ocupării funcţiilor publice de execuţie temporar vacante.
    (2) Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu, următoarele documente:
    a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta ordonanţă de urgenţă;
    b) curriculum vitae, model european Europass;
    c) copia cărţii de identitate;
    d) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
    e) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut;
    f) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
    g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării concursului de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate;
    h) cazierul judiciar;
    i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
    j) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

    (3) Pentru funcţiile publice specifice de conducere care au calitatea de inspector de muncă, dosarul de concurs include şi copia diplomei de master în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice specifice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare.
    (4) Documentul prevăzut la alin. (2) lit. h) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit Legii nr. 290/2004 privind cazierul judiciar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
    (5) Prin completarea formularului de înscriere prevăzut la alin. (1) lit. a), persoana interesată îşi exprimă acordul în ceea ce priveşte acceptarea termenilor şi condiţiilor de organizare a concursului, acordul explicit şi neechivoc în ceea ce priveşte prelucrarea informaţiilor cu caracter personal gestionate în procedura concursului de recrutare.
    (6) Dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail indicată de instituţia organizatoare în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de instituţia organizatoare în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al instituţiei organizatoare, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen. Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
    (7) Fiecărui dosar de concurs i se atribuie un număr de înregistrare de la registratura instituţiei organizatoare a concursului, care se utilizează pentru comunicarea rezultatelor probelor concursului de recrutare.
    (8) Pot participa la concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice specifice vacante/temporar vacante de inspector de muncă şi inspector social persoanele care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 465 alin. (1)-(3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi condiţiile pentru ocuparea funcţiei publice stabilite potrivit fişei postului.
    (9) Concursul de recrutare constă în 3 sau, după caz, 4 probe succesive, după cum urmează:
    a) verificarea eligibilităţii candidaţilor;
    b) proba suplimentară, după caz, organizată în condiţiile prevăzute la alin. (13);
    c) proba scrisă, care constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unor teste-grilă;
    d) interviul, în cadrul căruia se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.

    (10) Se pot prezenta la următoarea probă numai candidaţii declaraţi admişi la proba precedentă.
    (11) În termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului prevăzut la alin. (1), comisia de concurs verifică eligibilitatea candidaţilor la concursul pentru ocuparea funcţiilor publice vacante, pe baza documentelor conţinute de dosarele de concurs. Rezultatele verificării eligibilităţii candidaţilor, cu menţionarea numărului de înregistrare a dosarului de concurs şi a sintagmei „admis“ sau „respins“, însoţită, după caz, de motivul respingerii candidatului, se afişează la locul desfăşurării concursului şi pe pagina de internet a instituţiei publice organizatoare, la secţiunea special creată în acest scop.
    (12) La concursul pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie temporar vacante de inspector de muncă şi inspector social comisia de concurs are obligaţia de a verifica eligibilitatea candidaţilor în termen de o zi lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
    (13) În cazul funcţiilor publice de inspector de muncă şi inspector social pentru a căror ocupare s-au stabilit condiţii care necesită deţinerea unor cunoştinţe ce nu pot fi evaluate într-o probă/în probele prevăzută/prevăzute la alin. (9) lit. a), c) şi d), se pot organiza probe suplimentare pentru fiecare dintre acestea.
    (14) Proba suplimentară prevăzută la alin. (13) se desfăşoară ulterior afişării rezultatelor la selecţia dosarelor, dar nu mai târziu de data prevăzută în anunţul de concurs pentru proba scrisă şi se gestionează de către unul sau mai mulţi experţi în domeniu, la solicitarea şi prin grija instituţiei publice organizatoare a concursului. Expertul nu este membru al comisiei de concurs sau, după caz, al comisiei de soluţionare a contestaţiilor.
    (15) Proba suplimentară se desfăşoară potrivit procedurilor aprobate prin act administrativ al conducătorului instituţiei organizatoare şi publicate pe pagina de internet a acesteia. Procedurile pentru organizarea şi desfăşurarea probei suplimentare trebuie să conţină cel puţin următoarele elemente:
    a) descrierea probei suplimentare;
    b) modalitatea de evaluare şi de stabilire a rezultatului „admis“ sau „respins“;
    c) modalitatea de comunicare a rezultatului prevăzut la lit. b);
    d) termenul de contestare şi termenul de soluţionare a contestaţiei;
    e) modalitatea de comunicare a rezultatului final al probei suplimentare.


    ART. 16
    (1) La probele concursului de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie de inspector de muncă şi inspector social, vacante/temporar vacante, punctajele se stabilesc după cum urmează:
    a) pentru proba scrisă punctajul este de maximum 100 de puncte;
    b) pentru interviu punctajul este de maximum 100 de puncte.

    (2) Sunt declaraţi admişi la proba scrisă, respectiv la interviu, candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte.
    (3) Punctajul final se calculează prin însumarea punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu, care nu poate fi mai mic de 100 de puncte.
    (4) Rezultatele obţinute la proba scrisă sau interviu, cu menţionarea numărului de înregistrare a dosarului de concurs şi a punctajului obţinut, însoţite de termenul „admis“ sau „respins“, se afişează la locul desfăşurării concursului şi pe pagina de internet a instituţiei organizatoare, la secţiunea special creată în acest scop, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe.
    (5) Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului pentru fiecare probă a concursului.

    ART. 17
    (1) Concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere vacante care au calitatea de inspector de muncă, astfel cum sunt prevăzute în Legea nr. 108/1999, republicată, cu modificările ulterioare, se face în condiţiile prezentei ordonanţe de urgenţă.
    (2) Organizarea concursului de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere prevăzute la alin. (1) se poate face doar cu acordul conducătorului instituţiei publice ierarhic superioare.
    (3) La probele concursului de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere prevăzute la alin. (1), punctajele se stabilesc după cum urmează:
    a) pentru proba scrisă punctajul este de maximum 100 de puncte;
    b) pentru interviu punctajul este de maximum 100 de puncte.

    (4) Sunt declaraţi admişi la proba scrisă, respectiv la interviu candidaţii care au obţinut minimum 70 de puncte.
    (5) Punctajul final se calculează prin însumarea punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu şi nu poate fi mai mic de 140 de puncte.
    (6) Rezultatele obţinute la proba scrisă sau interviu, cu menţionarea numărului de înregistrare a dosarului de concurs şi a punctajului obţinut, însoţite de termenul „admis“ sau „respins“, se afişează la locul desfăşurării concursului şi pe pagina de internet a instituţiei organizatoare, la secţiunea special creată în acest scop, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe. Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului pentru fiecare probă a concursului.

    ART. 18
    (1) Subiectele pentru proba scrisă se stabilesc pe baza bibliografiei şi a tematicii de concurs, astfel încât să reflecte capacitatea de analiză şi sinteză a candidaţilor, în concordanţă cu nivelul şi specificul funcţiilor publice pentru care se organizează concursul.
    (2) Pentru candidaţii la ocuparea aceleiaşi funcţii publice, subiectele sunt identice în cadrul aceluiaşi concurs, cu excepţia cazului în care concursul se desfăşoară în mai multe serii.
    (3) Comisia de concurs stabileşte subiectele şi alcătuieşte seturile de subiecte pentru proba scrisă în ziua în care se desfăşoară proba scrisă.
    (4) Fiecare membru al comisiei de concurs propune cel puţin 3 subiecte. Pe baza propunerilor membrilor comisiei de concurs sunt astfel întocmite minimum două seturi de subiecte care vor fi prezentate candidaţilor.
    (5) Membrii comisiei de concurs răspund individual pentru asigurarea confidenţialităţii subiectelor propuse. Lista subiectelor propuse de fiecare membru al comisiei de concurs se anexează la raportul final al concursului, cu menţionarea membrului comisiei de concurs care a propus subiectul.
    (6) Seturile de subiecte se semnează de toţi membrii comisiei de concurs şi se închid în plicuri sigilate purtând ştampila autorităţii sau a instituţiei publice organizatoare a concursului.
    (7) Comisia de concurs stabileşte punctajul maxim pentru fiecare subiect, care se comunică odată cu subiectele.
    (8) În cazul în care proba scrisă constă în rezolvarea unor teste-grilă, întrebările pot fi formulate cu cel mult două zile înainte de proba scrisă, cu condiţia ca numărul acestora să fie de 3 ori mai mare decât numărul întrebărilor stabilit pentru fiecare test-grilă. Întrebările pentru fiecare test-grilă se stabilesc în ziua în care se desfăşoară proba scrisă, înainte de începerea acestei probe, cu aplicarea corespunzătoare a prevederilor alin. (2) şi (5)-(7).
    (9) În cazul concursurilor organizate pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere, punctajul maxim stabilit pentru testele-grilă nu poate depăşi 30% din punctajul probei scrise, diferenţa de punctaj fiind alocată subiectelor de sinteză sau rezolvării unor situaţii practice.
    (10) Până la ora stabilită pentru terminarea probei scrise a concursului, membrii comisiei de concurs au obligaţia de a stabili baremul detaliat de corectare a subiectelor. Acesta se afişează la locul desfăşurării concursului anterior corectării lucrărilor.

    ART. 19
    (1) Comisia de soluţionare a contestaţiilor soluţionează contestaţia în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor. Fiecare membru al comisiei de soluţionare a contestaţiilor acordă punctaje şi le notează în fişa individuală. În situaţia în care între membrii comisiei de soluţionare a contestaţiilor există diferenţe de opinie care nu au putut fi soluţionate de comun acord sau o diferenţă de punctaj mai mare de 10 puncte, candidatul va fi declarat „admis“ ori „respins“ în funcţie de opinia majoritară, consemnată în fişa individuală. Membrul comisiei de soluţionare a contestaţiilor care nu este de acord cu opinia majoritară formulează opinie separată, motivată, şi o consemnează în fişa individuală.
    (2) Comisia de soluţionare a contestaţiilor admite contestaţia modificând rezultatul verificării eligibilităţii candidaţilor, respectiv punctajul acordat de comisia de concurs, după caz, în situaţia în care:
    a) candidatul îndeplineşte condiţiile pentru a participa la concurs, în cazul contestaţiilor formulate faţă de rezultatul verificării eligibilităţii candidaţilor;
    b) constată că punctajul acordat de comisia de soluţionare a contestaţiilor la proba scrisă, respectiv la interviu este mai mare decât cel acordat de comisia de concurs.

    (3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor respinge contestaţia în următoarele situaţii:
    a) candidatul nu îndeplineşte condiţiile pentru a participa la concurs în situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul selecţiei dosarelor;
    b) constată că punctajul acordat de comisia de soluţionare a contestaţiilor la proba scrisă, respectiv la interviu este mai mic sau egal cu cel acordat de comisia de concurs.

    (4) În cazul respingerii contestaţiei, candidatul se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 20
    (1) Se consideră admis la concursul pentru ocuparea unei funcţii publice vacante candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru aceeaşi funcţie publică, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar, potrivit prevederilor art. 16 alin. (3) şi ale art. 17 alin. (5), după caz.
    (2) Comunicarea rezultatelor finale ale concursului se face prin afişare, cu menţionarea numărului de înregistrare a dosarului de concurs şi a punctajului final obţinut de fiecare candidat, însoţite de termenul „admis“ sau „respins“, la locul desfăşurării concursului şi pe pagina de internet a instituţiei organizatoare, la secţiunea special creată în acest scop, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data afişării rezultatelor ultimei probe.
    (3) La punctaje egale are prioritate candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menţine, candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi invitaţi la un nou interviu în urma căruia comisia de concurs va decide asupra candidatului câştigător, cu respectarea termenului prevăzut la alin. (2).
    (4) Candidatul declarat admis la concursul de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice specifice vacante/temporar vacante de inspector de muncă şi inspector social este numit, potrivit Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, în funcţia publică pentru care a candidat.

    ART. 21
    La concursul de recrutare pentru ocuparea unei funcţii publice vacante de inspector de muncă şi inspector social pot participa şi persoane care au deja calitatea de funcţionar public. În cazul în care un funcţionar public este declarat admis la un concurs de recrutare pentru ocuparea unei alte funcţii publice, raportul de serviciu al acestuia încetează, prin una dintre modalităţile prevăzute la art. 516 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, şi ia naştere un nou raport de serviciu, prin emiterea unui act administrativ de numire în funcţia publică.

    CAP. III
    Dispoziţii finale
    ART. 22
    Pentru organizarea şi desfăşurarea, în condiţiile prevăzute de prezenta ordonanţă de urgenţă, a concursurilor de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice specifice vacante/temporar vacante de inspector de muncă şi inspector social, prevederile art. 74 alin. (1), art. 100, 102-104, 106-108, 116-124 şi 129-132 din anexa nr. 10 la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, se aplică în mod corespunzător, cu excepţia prevederilor referitoare la platforma informatică de concurs.

    ART. 23
    Termenele prevăzute de prezenta ordonanţă de urgenţă se calculează pe zile calendaristice, incluzând în termen şi ziua în care el începe să curgă şi ziua când se împlineşte.

    ART. 24
    Concursurile de recrutare pentru ocuparea funcţiilor publice de conducere vacante şi cele pentru ocuparea funcţiilor publice vacante/temporar vacante de inspector de muncă şi inspector social, organizate cu nerespectarea prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă, sunt nule de drept. Nulitatea se constată de instanţa de contencios administrativ.

    ART. 25
    Anexele nr. 1 şi 2*) fac parte integrantă din prezenta ordonanţă de urgenţă.
    *) Anexele nr. 1 şi 2 sunt reproduse în facsimil.




                    PRIM-MINISTRU
                    ION-MARCEL CIOLACU
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Marian Neacşu
                    Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Simona Bucura-Oprescu


    Bucureşti, 28 iunie 2024.
    Nr. 90.
    ANEXA 1

 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)

    ANEXA 2

    FORMULAR DE ÎNSCRIERE
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016