Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 28 din 12 aprilie 2018  pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 22/2007 privind organizarea şi funcţionarea Comisiei Naţionale de Prognoză    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 28 din 12 aprilie 2018 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 22/2007 privind organizarea şi funcţionarea Comisiei Naţionale de Prognoză

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 336 din 17 aprilie 2018
    Având în vedere necesitatea îndeplinirii prevederilor din Programul de guvernare 2018-2020, aprobat prin Hotărârea Parlamentului nr. 1/2018 pentru acordarea încrederii Guvernului, cu privire la obiectivele de creştere economică şi de consolidare a sustenabilităţii fiscal-bugetare prin majorarea semnificativă a investiţiilor,
    ţinând cont de angajamentul de a se demara proiecte de investiţii publice cu impact semnificativ în economie şi de a stimula investiţiile private,
    în conformitate cu Programul de guvernare, perioada 2018-2020 va fi una în care se va pune accent pe creşterea investiţiilor, atât cele finanţate din buget sau prin accelerarea absorbţiei de fonduri europene, cât şi prin stimularea investiţiilor private. Consolidarea macroeconomică se va putea realiza printr-o combinaţie de politici fiscal-bugetar-monetare astfel încât, pe fondul păstrării echilibrelor macroeconomice, să se poată obţine creşterea nivelului de bunăstare.
    Având în vedere faptul că stimularea investiţiilor private se propune a se realiza prin două modalităţi intersectoriale şi cu implicarea activă a statului, respectiv prin amplificarea proiectelor în parteneriat public-privat şi prin ajutoare de stat acordate de Guvern, care pot afecta echilibrele bugetare dacă nu sunt implementate foarte rapid, pentru a deveni vizibile efectele macroeconomice şi bugetare de runda a doua,
    luând în considerare că alocările privind ajutoarele de stat acordate de către Guvern, care se vor face cu prioritate în domenii precum turismul, cinematografia, construcţiile, industria agroalimentară şi agricultura, şi îndeosebi pentru firmele care angajează personal din zonele cu şomaj mai mare, implică o evaluare ex-ante şi ex-post unitară, dar şi o monitorizare complexă, bazată pe metode şi modele economice cuprinzătoare,
    ţinând cont că abordarea intersectorială şi interinstituţională a problematicii generale a implementării proiectelor de investiţii publice în parteneriat public-privat, precum şi a schemelor de ajutor de stat trebuie realizată în corelare cu direcţiile strategice de dezvoltare şi cu programarea de ansamblu a politicilor publice, atribute ale Consiliului de Programare Economică şi ale Comisiei Naţionale de Prognoză,
    luând în considerare ampla activitate de coordonare de către Consiliul de Programare Economică şi Comisia Naţională de Prognoză a unor strategii globale de importanţă naţională, precum cea de adoptare a monedei euro sau a elaborării unui program de dezvoltare economică a României pe termen lung,
    având în vedere că toate aceste cerinţe necesită întărirea capacităţii instituţionale a organismelor menţionate,
    în considerarea faptului că aceste elemente vizează interesul general public şi constituie situaţii de urgenţă şi extraordinare a căror reglementare nu poate fi amânată,
    în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.
    ART. I
    (1) Comisia Naţională de Prognoză îşi schimbă denumirea în Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză.
    (2) În cuprinsul actelor normative în vigoare, sintagma „Comisia Naţională de Prognoză“ se modifică şi se înlocuieşte cu sintagma „Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză“.

    ART. II
    Ordonanţa Guvernului nr. 22/2007 privind organizarea şi funcţionarea Comisiei Naţionale de Prognoză, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 699 din 19 octombrie 2009, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. Articolul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 1
    (1) Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză se organizează şi funcţionează ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Secretariatului General al Guvernului şi coordonarea prim-ministrului, având rolul de a elabora studii şi prognoze pe termen scurt, mediu şi lung privind evoluţia economiei româneşti în ansamblu, pe sectoare şi în profil teritorial, sinteze macroeconomice, de a fundamenta orientările strategice de dezvoltare economico-socială şi măsurile de politică economică proiectate de Guvern, în concordanţă cu Programul de guvernare, precum şi de a coordona, împreună cu Secretariatul General al Guvernului, şi monitoriza politicile publice, cu deosebire ale investiţiilor în parteneriat public-privat şi din domeniul ajutorului de stat.
    (2) Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză este o instituţie cu rol de sinteză, în domeniile prevăzute la alin. (1).
    (3) Activitatea Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză este finanţată de la bugetul de stat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului.
    (4) Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză are sediul în municipiul Bucureşti, str. Cristian Popişteanu nr. 2-4, sectorul 1."

    2. La articolul 2, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 2
    (1) Pentru realizarea obiectivelor din domeniul său de activitate, Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză îndeplineşte următoarele funcţii:
    a) de strategie, prin care se asigură elaborarea programelor de dezvoltare economică şi socială pe termen scurt, mediu şi lung, a prognozelor şi studiilor privind echilibrul macroeconomic, sectorial şi regional;
    b) de prognoză, prin care se asigură elaborarea de studii şi prognoze pe termen scurt, mediu şi lung privind evoluţia economiei româneşti în ansamblu, pe sectoare şi în profil teritorial, precum şi fundamentarea principalelor măsuri de politică economică;
    c) de evaluare a modului de implementare şi a efectelor economico-sociale ale politicilor publice, inclusiv pe bază de anchete statistice proprii, în conformitate cu deciziile Guvernului sau ale Consiliului de Programare Economică;
    d) de evaluare ex-ante şi ex-post a impactului economic şi social al schemelor de ajutor de stat şi al proiectelor de investiţii publice ca parteneriate între sectorul public şi unul sau mai mulţi parteneri privaţi;
    e) de administrare şi după caz împreună cu Ministerul Finanţelor Publice a schemelor de ajutor de stat aplicate începând cu anul 2018 şi al căror furnizor este desemnat conform prevederilor legale;
    f) de unitate centralizată de fundamentare şi atribuire pentru proiectele strategice de investiţii realizate între sectorul public şi unul sau mai mulţi parteneri privaţi;
    g) de reprezentare, prin care se asigură, în numele statului sau al Guvernului, reprezentarea pe plan intern şi extern în domeniul său de activitate;
    h) de armonizare a metodelor şi tehnicilor de previziune, precum şi a cadrului legislativ din domeniul său de activitate cu reglementările şi recomandările Uniunii Europene;
    i) de autoritate de stat, prin care se asigură urmărirea şi controlul aplicării reglementărilor din domeniul său de activitate;
    j) de administrare, prin care se asigură administrarea şi gestionarea eficientă a bunurilor din patrimoniul său, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare;
    k) de autoritate cu competenţe în coordonarea metodologică a unităţilor de politici publice din ministere, împreună cu Secretariatul General al Guvernului;
    l) de reglementare şi sinteză prin care se asigură propuneri pentru elaborarea cadrului normativ din domeniul specific de activitate, îmbunătăţirea legislaţiei cu impact macroeconomic, simplificarea reglementărilor şi debirocratizarea din administraţia publică centrală."

    3. La articolul 3, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 3
    (1) În realizarea funcţiilor sale, Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză are următoarele atribuţii:
    1. elaborează prognoze privind dezvoltarea economico-socială a României pe termen scurt, mediu şi lung, în corelare cu prevederile Programului de guvernare, ale strategiilor naţionale, sectoriale şi regionale, precum şi pe baza tendinţelor din economia naţională şi cea mondială;
    2. fundamentează orientările strategice de dezvoltare economico-socială a României, în corelare cu prevederile Programului de guvernare şi ale strategiilor naţionale, sectoriale şi regionale, cu evidenţierea priorităţilor strategice pentru atingerea obiectivelor de dezvoltare asumate;
    3. participă la monitorizarea modului de realizare a Programului de guvernare, efectuează analize cu privire la stadiul îndeplinirii prevederilor acestuia şi propune măsuri pentru atingerea obiectivelor asumate prin Programul de guvernare;
    4. elaborează anual sau de câte ori este necesar rapoarte cu privire la implementarea măsurilor din Programul de guvernare, pe care le propune spre analiză Consiliului de Programare Economică şi le înaintează prim-ministrului;
    5. realizează analize şi previziuni pentru fundamentarea proiectelor de buget, în concordanţă cu cerinţele Ministerului Finanţelor Publice;
    6. evaluează şi elaborează prognoze privind produsul intern brut potenţial, output-gap şi deficitul structural, care vor fi utilizate de Ministerul Finanţelor Publice în procesul bugetar;
    7. realizează analize şi prognoze cu privire la convergenţa reală şi nominală a României;
    8. efectuează evaluări şi prognoze cu privire la sustenabilitatea pe termen lung a finanţelor publice, inclusiv pe bază de modele specifice, având responsabilitatea transmiterii rezultatelor la Ministerul Finanţelor Publice;
    9. realizează analize şi prognoze cu privire la echilibrul energetic, pe care le publică pe site-ul instituţiei;
    10. participă la elaborarea de programe şi strategii de dezvoltare regionale şi judeţene şi sprijină autorităţile administraţiei publice locale cu analize şi prognoze pentru fundamentarea proiecţiilor bugetare;
    11. analizează evoluţiile şi politicile din domeniul productivităţii şi al competitivităţii;
    12. coordonează sau participă la elaborarea de strategii şi programe de dezvoltare naţionale, sectoriale sau regionale;
    13. participă la elaborarea şi actualizarea anuală a documentelor programatice pe care România trebuie să le pregătească în calitate de ţară membră a Uniunii Europene, precum Programul de convergenţă şi Programul naţional de reformă;
    14. participă la reuniunile grupurilor de experţi ale Comisiei Europene, constituite în domeniul propriu de competenţă;
    15. evaluează efectele principalelor măsuri de politică economică asupra creşterii economice prin prisma obiectivelor prevăzute în programele naţionale şi regionale de dezvoltare;
    16. în calitate de furnizor, elaborează şi iniţiază, după caz şi împreună cu Ministerul Finanţelor Publice, proiecte de acte normative cu privire la noi scheme de ajutor de stat;
    17. elaborează şi iniţiază în domeniul propriu de competenţă proiecte de acte normative cu privire la proiectele strategice de investiţii în parteneriat public-privat;
    18. participă la evaluările ex-ante şi ex-post ale impactului politicilor publice asupra proceselor economice şi sociale la nivel macroeconomic şi sectorial;
    19. efectuează analize de impact, estimări şi prognoze cu privire la implicaţiile cadrului financiar multianual al Comisiei Europene asupra economiei româneşti;
    20. realizează analize şi prognoze cu privire la impactul economico-social al fondurilor europene în România, prin utilizarea de modele macroeconomice specifice;
    21. efectuează analize cu privire la riscurile interne şi externe ce pot afecta evoluţia economiei româneşti;
    22. efectuează evaluări de impact economico-social pentru proiectele de acte normative supuse spre aprobare Guvernului, la cererea iniţiatorilor, şi comunică, pe baza acestor evaluări, prin Consiliul de Programare Economică, dacă proiectele de acte normative sunt în concordanţă cu Programul de guvernare şi direcţiile strategice de dezvoltare;
    23. propune Secretariatului General al Guvernului, la solicitarea Consiliului de Programare Economică, modificări legislative care să asigure îmbunătăţirea aplicării politicilor publice prevăzute în Programul de guvernare şi maximizarea efectelor economico-sociale ale respectivelor măsuri şi politici publice;
    24. în domeniul propriu de competenţă, gestionează şi implementează proiecte de asistenţă financiară nerambursabilă din partea Uniunii Europene destinate dezvoltării capacităţii de formulare a politicilor economice, precum şi în vederea perfecţionării activităţii de previziune;
    25. în calitate de furnizor, gestionează şi implementează, împreună cu Ministerul Finanţelor Publice, după caz, scheme de ajutor de stat care intră în vigoare începând cu anul 2018, în conformitate cu prevederile legale;
    26. elaborează şi utilizează modele macroeconomice pentru fundamentarea şi asigurarea coerenţei prognozelor şi scenariilor de dezvoltare;
    27. în calitate de unitate centralizată pentru proiectele strategice de investiţii în parteneriat public-privat, elaborează sau contractează, în condiţiile legii, efectuarea documentaţiilor de fundamentare a deciziei de a se realiza un anumit proiect, precum şi a documentaţiei de atribuire;
    28. derulează, în domeniul propriu de competenţă, proceduri de atribuire, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare, pentru
    proiectele strategice de investiţii realizate în parteneriat publicprivat, pentru care este desemnată prin hotărâre a Guvernului;
    29. monitorizează respectarea indicatorilor şi a impactului schemelor de ajutor de stat implementate în calitate de furnizor sau aflate în responsabilitatea instituţiilor guvernamentale şi efectuează analize cu privire la impactul macroeconomic şi social al acestora;
    30. monitorizează, în domeniul propriu de competenţă, derularea investiţiilor publice şi cu deosebire a proiectelor strategice de investiţii în parteneriat public-privat;
    31. dezvoltă modele şi metode econometrice pentru evaluarea efectelor reformelor structurale şi a politicilor publice, precum modele de echilibru general şi structurale;
    32. dezvoltă metodologii şi modele specifice de evaluare a impactului ex-ante şi ex-post şi de programare economică;
    33. efectuează studii metodologice cu privire la domeniul său de activitate, care să faciliteze utilizarea datelor statistice şi de prognoză în administraţia publică centrală şi locală;
    34. analizează impactul politicilor financiare, monetare, valutare şi bugetare asupra economiei reale;
    35. efectuează analize şi prognoze cu privire la evoluţia pieţei financiare;
    36. efectuează studii şi analize privind perspectivele economiei mondiale, evidenţiind principalele tendinţe şi posibilele lor efecte asupra economiei româneşti;
    37. analizează periodic situaţia economică internă, inclusiv pe bază de anchete proprii de conjunctură, în scopul evidenţierii unor riscuri sau disfuncţii în evoluţia unor sectoare ori activităţi economice;
    38. realizează estimări asupra evoluţiei economice pe termen scurt şi avansează propuneri pentru încadrarea în prognozele anuale;
    39. elaborează prognoze referitoare la echilibrul forţei de muncă; întocmeşte studii şi analize privind unele activităţi cu profil social şi de protecţie socială;
    40. efectuează previziuni pe termen scurt, mediu şi lung privind activitatea de comerţ exterior şi balanţa de plăţi externe;
    41. evaluează impactul fondurilor structurale şi al altor surse financiare externe atrase asupra indicatorilor macroeconomici;
    42. analizează şi prognozează evoluţia şi efectele procesului inflaţionist asupra echilibrelor la nivel macroeconomic;
    43. efectuează analize şi proiecţii privind evoluţia principalelor sectoare de activitate: industrie, agricultură, transport, comerţ, comunicaţii;
    44. elaborează analize şi prognoze economice privind evoluţia în profil teritorial a principalilor indicatori economico-sociali;
    45. efectuează analize privind impactul asupra creşterii economice a programelor locale de dezvoltare;
    46. în domeniul propriu de competenţă, împreună cu Secretariatul General al Guvernului, transmite punctul de vedere al instituţiei referitor la propunerile legislative, întrebările şi interpelările adresate de parlamentari, circumscrise problematicii economico-sociale, la solicitarea Ministerului pentru Relaţia cu Parlamentul sau a celorlalte ministere;
    47. la solicitarea Secretariatului General al Guvernului, Ministerului pentru Relaţia cu Parlamentul sau Ministerului Finanţelor Publice, poate susţine în Parlament punctele de vedere ale Guvernului privind proiectele proprii de acte normative din domeniul economic;
    48. editează reviste pe problematica circumscrisă şi buletine informative domeniului său de activitate; cheltuielile legate de tipărirea şi difuzarea buletinelor informative vor fi suportate din prevederile bugetare aprobate Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză, în condiţiile legii;
    49. răspunde solicitărilor autorităţilor şi instituţiilor publice, precum şi ale persoanelor fizice şi juridice private, prin efectuarea de analize, cercetări, previziuni şi pe alte domenii şi subsectoare, la cerere;
    50. asigură sau participă la formarea profesională a personalului din administraţia publică centrală şi locală pe problematica circumscrisă domeniului său de activitate;
    51. asigură, în condiţiile legii, formarea profesională a personalului din aparatul propriu;
    52. elaborează proiectul bugetului anual al Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză, precum şi programele de investiţii anuale;
    53. organizează controlul financiar preventiv şi monitorizează execuţia bugetară;
    54. participă la coordonarea activităţilor circumscrise procesului de adoptare a monedei euro;
    55. coordonează, împreună cu Secretariatul General al Guvernului, activitatea unităţilor de politici publice din ministere din punct de vedere metodologic şi al lucrărilor de informare şi analiză;
    56. la cerere, formulează puncte de vedere cu privire la propunerile de politici publice, înainte de a fi transmise la Secretariatul General al Guvernului;
    57. în domeniul propriu de competenţă participă la coordonarea activităţii de perfecţionare legislativă, în concordanţă cu Programul de guvernare şi strategiile aprobate de Guvern;
    58. analizează periodic progresele efectuate în direcţia simplificării reglementărilor şi debirocratizării şi informează prim-ministrul cu privire la rezultatele analizelor şi propune măsuri pentru urgentarea acestora."

    4. La articolul 4, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză este abilitată să solicite datele şi informaţiile necesare în vederea realizării atribuţiilor legale, cu păstrarea confidenţialităţii acestora, în mod gratuit, de la autorităţile administraţiei publice centrale şi locale şi alte instituţii publice, de la Banca Naţională a României, operatori economici, instituţii de credit şi de la alte persoane juridice, în condiţiile legii."

    5. După articolul 7 se introduce un nou capitol, capitolul II^1, cuprinzând articolele 8 şi 9, cu următorul titlu:
    "    CAP. II^1
    Consiliul de Programare Economică
"

    6. Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 8
    (1) În cadrul Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză funcţionează Consiliul de Programare Economică, denumit în continuare CPE, organism cu caracter consultativ, fără personalitate juridică.
    (2) În condiţiile art. 3, CPE are următoarele atribuţii principale:
    a) coordonează procesul de evaluare a priorităţilor strategice de dezvoltare a României;
    b) avizează rapoartele, analizele şi prognozele efectuate de direcţiile de specialitate din cadrul Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză în scopul supunerii acestora aprobării Guvernului;
    c) propune tematici pentru evaluarea efectelor economico-sociale ale politicilor publice şi ale măsurilor din Programul de guvernare;
    d) avizează rapoartele cu privire la implementarea măsurilor din Programul de guvernare;
    e) face parte, prin reprezentanţi, din Comitetul de Supraveghere Macroprudenţială, în concordanţă cu decizia prim-ministrului;
    f) propune măsuri de ordin legislativ care să asigure îmbunătăţirea aplicării politicilor publice prevăzute în Programul de guvernare şi maximizarea efectelor economico-sociale ale respectivelor măsuri şi politici publice;
    g) participă la coordonarea activităţilor circumscrise procesului de adoptare a monedei euro;
    h) transmite, la solicitarea Secretariatului General al Guvernului sau a iniţiatorilor, puncte de vedere cu privire la concordanţa proiectelor de acte normative cu prevederile Programului de guvernare şi cu direcţiile strategice de dezvoltare pe termen lung;
    i) avizează rapoartele cu privire la activitatea de investiţii în parteneriat public-privat şi pe acelea referitoare la stadiul proiectelor de investiţii strategice, în vederea prezentării acestora în Guvern;
    j) coordonează, împreună cu Secretariatul General al Guvernului, activitatea unităţilor de politici publice din ministere din punct de vedere metodologic şi al lucrărilor de informare şi analiză;
    k) formulează puncte de vedere cu privire la propunerile de politici publice, înainte de a fi transmise la Secretariatul General al Guvernului;
    l) coordonează activitatea de perfecţionare legislativă, în concordanţă cu Programul de guvernare şi strategiile aprobate de Guvern;
    m) analizează periodic progresele efectuate în direcţia simplificării reglementărilor şi debirocratizării şi informează prim-ministrul cu privire la rezultatele analizelor şi propune măsuri pentru urgentarea acestora;
    n) efectuează cercetări ştiinţifice.
    (3) Din componenţa CPE fac parte reprezentanţi de prestigiu ai mediului universitar, academic şi ai societăţii civile, cu preocupări în domeniul analizei şi previziunii macroeconomice.
    (4) CPE este format din 11 membri, inclusiv preşedintele Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză, care este şi preşedintele acestuia.
    (5) Conducerea CPE este asigurată de preşedintele acestuia şi de un vicepreşedinte, ales prin votul membrilor CPE.
    (6) Membrii CPE sunt numiţi pe o perioadă de 4 ani, prin decizie a prim-ministrului, la propunerea preşedintelui Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză.
    (7) Membrii CPE beneficiază de o indemnizaţie lunară pentru activitatea desfăşurată în cadrul acestuia, egală cu indemnizaţia preşedintelui Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză.
    (8) CPE poate constitui grupuri sau comisii de lucru, prin ordin al preşedintelui Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză, cu activitate temporară, alcătuite din specialişti pe domeniul de activitate al acestora.
    (9) Pentru participarea la lucrările grupurilor sau comisiilor de lucru, membrii acestora au dreptul la o indemnizaţie de şedinţă egală cu 50% din indemnizaţia lunară a preşedintelui Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză.
    (10) Numărul maxim de şedinţe pentru care se poate acorda indemnizaţia prevăzută la alin. (9) este de o şedinţă pe lună, indiferent de numărul grupurilor sau comisiilor.
    (11) CPE se întruneşte lunar, în şedinţe ordinare, sau ori de câte ori este necesar, în şedinţe extraordinare.
    (12) Activitatea curentă de evaluare, analiză şi avizare a CPE se desfăşoară la sediul Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză, în cadrul şedinţelor periodice sau prin mijloace electronice de comunicare.
    (13) CPE prezintă în Guvern rapoarte semestriale de activitate, prin intermediul Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză.
    (14) Secretariatul CPE este asigurat de Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză."

    7. La articolul 10, după alineatul (2) se introduc două noi alineate, alineatele (2^1) şi (2^2), cu următorul cuprins:
    "(2^1) În cadrul structurii organizatorice prevăzute la alin. (1) se pot organiza, în condiţiile legii, compartimente cu funcţie de pregătire profesională şi de redactare a publicaţiilor şi materialelor documentare.
(2^2) Prin derogare de la prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 32/1998 privind organizarea cabinetului demnitarului din administraţia publică centrală, aprobată cu modificări prin Legea nr. 760/2001, cu modificările şi completările ulterioare, cabinetul preşedintelui Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză, instituţie publică cu rol de sinteză, va avea un număr maxim de 6 posturi."



    ART. III
    Ordonanţa Guvernului nr. 22/2007 privind organizarea şi funcţionarea Comisiei Naţionale de Prognoză, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 699 din 19 octombrie 2009, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezenta ordonanţă de urgenţă, se va republica după aprobarea acesteia prin lege, dându-se textelor o nouă numerotare.



                    PRIM-MINISTRU
                    VASILICA-VIORICA DĂNCILĂ
                    Contrasemnează:
                    Secretarul general al Guvernului,
                    Ioana-Andreea Lambru
                    Preşedintele Comisiei Naţionale de Prognoză,
                    Ion Ghizdeanu
                    Viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice,
                    Paul Stănescu
                    Ministrul finanţelor publice,
                    Eugen Orlando Teodorovici
                    Ministrul muncii şi justiţiei sociale,
                    Lia-Olguţa Vasilescu
                    Ministrul afacerilor externe,
                    Teodor-Viorel Meleşcanu
                    Ministrul delegat pentru afaceri europene,
                    Victor Negrescu


    Bucureşti, 12 aprilie 2018.
    Nr. 28.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016