Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 119 din 9 octombrie 2024  privind instituirea de măsuri pentru elaborarea Planului naţional social pentru climă necesar României pentru accesarea de fonduri externe nerambursabile în cadrul Fondului social  pentru climă, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 119 din 9 octombrie 2024 privind instituirea de măsuri pentru elaborarea Planului naţional social pentru climă necesar României pentru accesarea de fonduri externe nerambursabile în cadrul Fondului social pentru climă, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1028 din 14 octombrie 2024
    Având în vedere prevederile Regulamentului (UE) 2023/955 al Parlamentului European şi al Consiliului din 10 mai 2023 de instituire a Fondului social pentru climă şi de modificare a Regulamentului (UE) 2021/1.060, prin care se oferă sprijin financiar statelor membre pentru măsurile şi investiţiile incluse în planurile lor sociale pentru climă, se creează cadrul legal pentru ca România să poată utiliza, în perioada 2026-2032, o alocare financiară, contribuţia Uniunii Europene, de minimum 5,05 mld. şi de maximum 6,01 mld. euro pentru protejarea gospodăriilor şi microîntreprinderilor vulnerabile, precum şi a utilizatorilor de transport vulnerabili la efectele comercializării noilor certificate de emisii pentru clădiri şi transportul rutier, care vor fi comercializate în baza Directivei 2003/87/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 13 octombrie 2003 de stabilire a unei scheme de comercializare a certificatelor de emisii de gaze cu efect de seră în cadrul Uniunii şi de modificare a Directivei 96/61/CE a Consiliului, cu modificările şi completările ulterioare, Directiva ETS.
    Ţinând cont de faptul că România, ca stat membru al Uniunii Europene, are obligaţia de a prezenta Comisiei Europene Planul naţional social pentru climă, care să conţină un set coerent de măsuri şi de investiţii existente sau noi la nivel naţional menite să abordeze impactul stabilirii preţului carbonului asupra gospodăriilor vulnerabile, a microîntreprinderilor vulnerabile şi a utilizatorilor de transport vulnerabili, astfel încât să asigure încălzirea, răcirea şi mobilitatea la preţuri accesibile, însoţind şi accelerând totodată măsurile necesare pentru îndeplinirea obiectivelor climatice ale Uniunii Europene,
    în considerarea faptului că pentru a putea accesa fondurile externe nerambursabile în cadrul Fondului social pentru climă România ar trebui să prezinte Comisiei Europene Planul naţional social pentru climă până la 30 iunie 2025, iar pentru acest proces este necesară implicarea de resurse umane specializate, astfel încât respectivul plan să poată fi elaborat în termenul asumat,
    având în vedere faptul că Planul naţional social pentru climă, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2023/955, este supus regulilor de evaluare de către Comisia Europeană care includ: conformitatea cu respectivul regulament, relevanţa, eficacitatea, eficienţa şi coerenţa planului, ţinând seama de provocările specifice şi de alocarea financiară,
    ţinând cont de importanţa desemnării Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene în calitate de coordonator naţional pentru elaborarea, negocierea, aprobarea, implementarea, monitorizarea şi controlul fondurilor acordate prin Planul naţional social pentru climă, care va permite prezentarea Planului naţional social pentru climă, în termenele menţionate de Regulamentul (UE) 2023/955,
    în considerarea faptului că Administraţia Naţională „Apele Române“ se află în imposibilitatea realizării achiziţiilor/efectuării plăţilor, pentru a-şi desfăşura activitatea curentă, inclusiv pentru realizarea lucrărilor necesare, ca urmare a fenomenelor hidrometeorologice extreme înregistrate în perioada curentă, precum şi cele aferente echipamentelor folosite pentru înlăturarea efectelor acestor fenomene, şi pentru a nu genera blocaje,
    ţinând cont de faptul că, drept urmare a restricţiilor normative care au ca obiect, printre altele, limitarea unor cheltuieli bugetare specifice pentru bunuri şi servicii, la nivelul Ministerului Afacerilor Interne se înregistrează o disfuncţionalitate pe palierul asigurării asistenţei medicale în unităţile Ministerului Afacerilor Interne,
    având în vedere faptul că gradul de degradare al unor spaţii aflate în administrarea unor structuri din cadrul Ministerului Afacerilor Interne prezintă un pericol real în exploatarea acestora, iar funcţionalitatea acestora constituie parte din procesele specifice de activitate ale celor două structuri ale instituţiei, afectând, în mod direct, procesul de pregătire fizică al personalului instituţiei şi al sportivilor legitimaţi ai Clubului Sportiv Dinamo Bucureşti, precum şi procesul de formare iniţială desfăşurat de Academia de Poliţie „Alexandru Ioan Cuza“,
    în considerarea faptului că prin Programul naţional de investiţii în infrastructura unităţilor spitaliceşti, aprobat prin Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 29/2024 pentru aprobarea Programului naţional de investiţii în infrastructura unităţilor spitaliceşti şi pentru abrogarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 55/2023 privind unele măsuri pentru implementarea proiectelor de infrastructură publică de sănătate cu finanţare din fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului Sănătate şi din împrumuturi contractate cu instituţiile financiare internaţionale, aprobată prin Legea nr. 227/2024, urmează să fie iniţiate şi finalizate obiective de investiţii în domeniul infrastructurii publice a spitalelor orăşeneşti, municipale/municipale de urgenţă, judeţene/judeţene de urgenţă, spitalelor de urgenţă şi de specialitate, este nevoie de demararea unor astfel de investiţii şi la nivelul subdiviziunilor administrativ-teritoriale ale municipiilor în vederea asigurării de servicii medicale de calitate pentru toată populaţia României, pentru a putea recupera discrepanţele din sistemul de sănătate publică şi a asigura creşterea calităţii serviciilor medicale publice la care să aibă acces cetăţenii.
    Ţinând de cont de necesitatea de a fi eliminate inechităţile pentru personalul implicat în acţiuni deosebite şi/sau periculoase, ca urmare a acumulării de ore suplimentare peste limita prevăzută în prezent de legislaţia în vigoare şi care nu pot fi remunerate, luând în considerare necesitatea protejării intereselor instituţionale în raport cu responsabilităţile specifice,
    având în vedere faptul că elementele mai sus menţionate sunt o prioritate a Programului de guvernare şi constituie o situaţie de urgenţă şi extraordinară, a cărei reglementare nu poate fi amânată, pentru a nu genera întârzieri în implementarea
    obiectivelor Regulamentului (UE) 2023/955 cu impact asupra gradului de absorbţie a fondurilor externe nerambursabile alocate României, se impune adoptarea de măsuri imediate pe calea ordonanţei de urgenţă.
    În considerarea faptului că aceste elemente vizează un interes public şi constituie o situaţie extraordinară a cărei reglementare nu poate fi amânată,
    în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituţia României, republicată,
    Guvernul României adoptă prezenta ordonanţă de urgenţă.
    ART. 1
    Prin prezenta ordonanţă de urgenţă se instituie măsuri pentru elaborarea Planului naţional social pentru climă, denumit în continuare PNSC, necesar României pentru accesarea de fonduri externe nerambursabile în cadrul Fondului social pentru climă, denumit în continuare FSC, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2023/955 al Parlamentului European şi al Consiliului din 10 mai 2023 de instituire a Fondului social pentru climă şi de modificare a Regulamentului (UE) 2021/1060, denumit în continuare Regulamentul (UE) 2023/955.

    ART. 2
    (1) În sensul prezentei ordonanţe de urgenţă, PNSC reprezintă documentul strategic al României care conţine un set coerent de măsuri şi de investiţii existente şi/sau noi la nivel naţional în scopul punerii în aplicare a prevederilor Regulamentului (UE) 2023/955.
    (2) Scopul planului este de a institui măsuri şi investiţii existente şi/sau noi menite să abordeze impactul stabilirii preţului carbonului asupra gospodăriilor vulnerabile, a microîntreprinderilor vulnerabile şi a utilizatorilor de transport vulnerabili, astfel încât să asigure încălzirea, răcirea şi mobilitatea la preţuri accesibile, însoţind şi accelerând totodată măsurile necesare pentru îndeplinirea obiectivelor climatice ale Uniunii Europene.
    (3) PNSC respectă structura prevăzută în anexa nr. V la Regulamentul (UE) 2023/955.
    (4) Sursa de finanţare este reprezentată de fondurile externe nerambursabile alocate României prin FSC.

    ART. 3
    (1) Se desemnează Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, denumit în continuare MIPE, în calitate de coordonator naţional pentru elaborarea, negocierea, aprobarea, implementarea, monitorizarea şi controlul fondurilor acordate prin PNSC.
    (2) MIPE realizează negocierile cu Comisia Europeană în vederea evaluării pozitive a PNSC şi a emiterii deciziei de punere în aplicare, în baza mandatului acordat de către Guvernul României.
    (3) Procedurile de negociere prevăzute la alin. (2) sunt coordonate de către prim-ministru, prin Cancelaria Prim-Ministrului.
    (4) MIPE, prin structura de specialitate cu rol de coordonator naţional, îndeplineşte atribuţiile de elaborare, programare, negociere, modificare şi coordonare la nivel naţional a PNSC şi colaborează cu autorităţile publice centrale cu atribuţii în domeniile vizate de prevederile Regulamentului (UE) 2023/955 în vederea identificării măsurilor şi investiţiilor existente şi/sau noi relevante pentru sprijinirea gospodăriilor vulnerabile, microîntreprinderilor vulnerabile şi a utilizatorilor de transport vulnerabili, pentru elaborarea planului, precum şi pentru punerea lui în aplicare.
    (5) În vederea elaborării PNSC se constituie grupuri de lucru la nivel interministerial, cu participarea autorităţilor publice centrale cu atribuţii în domeniile vizate de prevederile Regulamentului (UE) 2023/955. Din componenţa acestor grupuri pot face parte reprezentanţi ai partenerilor economici şi sociali, ai organismelor relevante ale societăţii civile şi ai altor părţi interesate în baza procedurii de selecţie elaborate de MIPE.
    (6) Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin structura de specialitate, îndeplineşte rolul de coordonator de investiţii şi jaloane pentru sectorul transport din cadrul PNSC, conform Regulamentului (UE) 2023/955, având ca scop identificarea măsurilor şi investiţiilor existente şi/sau noi relevante pentru sprijinirea sectorului, şi are atribuţii de elaborare, programare şi implementare sub coordonarea MIPE.

    ART. 4
    (1) Autorităţile publice centrale cu atribuţii în domeniile vizate de Regulamentul (UE) 2023/955, denumite în continuare coordonatori de măsuri şi/sau investiţii, propun MIPE măsuri şi investiţii existente şi/sau noi cu impact pe termen lung, ca urmare a desfăşurării procedurilor de consultare publică la nivel naţional, regional, local, în conformitate cu prevederile aceluiaşi regulament.
    (2) În exercitarea rolului de coordonator naţional, prevăzut la art. 3 alin. (1), MIPE are următoarele atribuţii:
    a) evaluează măsurile şi investiţiile existente şi/sau noi propuse de coordonatorii de măsuri şi/sau investiţii şi confirmă conformitatea şi eligibilitatea acestora în raport cu obiectivele Regulamentului (UE) 2023/955 şi ale Planului naţional integrat privind energia şi schimbările climatice;
    b) selectează partenerii economici şi sociali, organizaţiile relevante ale societăţii civile, organizaţiile de tineret şi alte părţi interesate în vederea consultării acestora pentru elaborarea PNSC.


    ART. 5
    (1) Se alocă Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene o cotă de 2,5% din costurile totale estimate ale PNSC, în limita negociată cu Comisia Europeană, corespunzător alocărilor aprobate, reprezentând costurile asistenţei tehnice pentru a acoperi cheltuielile legate de activităţile de formare, programare, monitorizare, control, audit şi evaluare, inclusiv cheltuieli de salarizare şi stimulentele, care sunt necesare pentru gestionarea PNSC şi îndeplinirea obiectivelor acestuia, sau orice fel de costuri administrative asociate în mod direct cu punerea în aplicare a planului. Cuantumul şi criteriile de alocare, pe fiecare categorie de cheltuieli de asistenţă tehnică, precum şi modul de folosire a resurselor financiare din respectiva categorie se stabilesc prin ordin al ministrului investiţiilor şi proiectelor europene.
    (2) Sumele necesare costurilor asistenţei tehnice prevăzute la alin. (1) se susţin din bugetul MIPE, fiind incluse ulterior în cadrul PNSC în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1), art. 13 alin. (3) şi ale art. 29 din Regulamentul (UE) 2023/955.

    ART. 6
    La data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă se abrogă:
    a) art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 6/2024 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 126/2005 privind reprezentarea României sau a instituţiilor publice în faţa Curţii de Arbitraj Internaţionale a Centrului Internaţional pentru Reglementarea Diferendelor Relative la Investiţii şi în faţa altor instanţe judiciare şi arbitrale internaţionale, precum şi pentru completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 87/2020 privind organizarea şi funcţionarea Corpului de control al prim-ministrului, precum şi pentru instituirea unor măsuri de îmbunătăţire a activităţii acestuia, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 116 din 9 februarie 2024, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 101/2024;
    b) art. 1 alin. (2)-(4) din Hotărârea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 154 din 19 iulie 1995, cu modificările şi completările ulterioare.


    ART. 7
    (1) Taxele de viză SUA plătite de către ministere şi celelalte instituţii şi autorităţi ale administraţiei publice centrale, pentru personalul care nu a parcurs toată procedura legală de obţinere a vizei SUA, inclusiv participarea la interviu, după caz, se valorifică conform procedurilor Ambasadei SUA în România.
    (2) Cheltuielile pentru taxa de viză SUA suportate de angajaţii proprii, de personalul din instituţiile/unităţile aflate în subordine/coordonare/sub autoritate, indiferent de forma de finanţare şi, în cazul Ministerului Justiţiei, şi de personalul din cadrul instanţelor judecătoreşti, al parchetelor de pe lângă acestea, inclusiv al Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism şi al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, al Consiliului Superior al Magistraturii, al Inspecţiei Judiciare, al Institutului Naţional al Magistraturii şi al Şcolii Naţionale de Grefieri şi nedecontate, până la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, de către ministere şi celelalte instituţii şi autorităţi ale administraţiei publice centrale, se decontează, cu condiţia parcurgerii procedurii legale de obţinere a vizei SUA, inclusiv participarea la interviu, după caz, în limita prevederilor bugetare aprobate şi în conformitate cu procedurile interne aprobate, până la data intrării în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţă, de ordonatorii principali de credite.

    ART. 8
    Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanţelor bugetare şi a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 905 din 6 septembrie 2024, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul XXI alineatul (1), literele a) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "a) «Bunuri şi servicii» pentru alineatul «Furnituri de birou», cu excepţia tipizatelor/formularelor necesare acordării asistenţei medicale în unităţile Ministerului Afacerilor Interne;
    ..................................................................................................
e) «Pregătire profesională», cu excepţia pregătirii profesionale a personalului medical în vederea obţinerii/menţinerii autorizaţiilor necesare acordării asistenţei medicale în unităţile Ministerului Afacerilor Interne;"

    2. La articolul XXII alineatul (9), după litera g) se introduce o nouă literă, lit. h), cu următorul cuprins:
    "h) sunt necesare pentru efectuarea expertizelor, lucrărilor de intervenţii şi amenajărilor la imobilele aparţinând Academiei de Poliţie «Alexandru Ioan Cuza» şi clubului sportiv din subordinea Ministerului Afacerilor Interne."

    3. La articolul XXII, alineatul (12) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(12) Prevederile alin. (1) şi (2) nu se aplică pentru cheltuielile ce derivă din obligaţii internaţionale în ceea ce priveşte implementarea Foii de parcurs a Uniunii Europene cu măsuri de combatere a traficului de droguri şi a criminalităţii organizate, din programele de interes naţional antidrog, din combaterea fenomenului migraţiei ilegale, din aderarea la spaţiul Schengen, din măsuri de protecţie civilă şi asistenţă tehnică şi/sau umanitară internaţională şi din implementarea sarcinilor stabilite prin hotărâri ale Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, pentru cheltuielile din domeniul afacerilor interne aferente obţinerii finanţării şi implementării proiectelor finanţate din fonduri externe nerambursabile, rambursabile şi PNRR, precum şi pentru dezvoltarea şi modernizarea bazei materiale a clubului sportiv din subordinea Ministerului Afacerilor Interne."

    4. La articolul XXII, după alineatul (13) se introduce un nou alineat, alin. (14), cu următorul cuprins:
    "(14) Prevederile alin. (1) şi (2) nu se aplică pentru cheltuielile Administraţiei Naţionale «Apele Române», instituţie publică aflată în coordonarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor, în limita bugetului aprobat."

    5. La articolul XXVII, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alin. (1^1), cu următorul cuprins:
    "(1^1) Se exceptează de la prevederile alin. (1) cheltuielile Administraţiei Naţionale «Apele Române», instituţie publică aflată în coordonarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor."



    ART. 9
    Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 29/2024 pentru aprobarea Programului naţional de investiţii în infrastructura unităţilor spitaliceşti şi pentru abrogarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 55/2023 privind unele măsuri pentru implementarea proiectelor de infrastructură publică de sănătate cu finanţare din fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului Sănătate şi din împrumuturi contractate cu instituţiile financiare internaţionale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 268 din 28 martie 2024, aprobată prin Legea nr. 227/2024, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 2, literele a) şi c) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "a) unităţile administrativ-teritoriale şi subdiviziunile administrativ-teritoriale ale municipiilor, astfel cum sunt definite la art. 5 lit. mm) şi pp) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, care au în coordonare/subordonare/ autoritate sau în administrare/proprietate infrastructură spitalicească;
    ................................................................................................
c) parteneriat între autorităţile/instituţiile publice locale/ subdiviziunile administrativ-teritoriale ale municipiilor, astfel cum sunt definite la art. 5 lit. mm) şi pp) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, care administrează de drept şi vor pune la dispoziţia parteneriatului terenuri şi clădiri în vederea realizării proiectului, şi unităţile sanitare publice."

    2. La articolul 6, după alineatul (5) se introduc două noi alineate, alin. (5^1) şi (5^2), cu următorul cuprins:
    "(5^1) În vederea evaluării proiectelor care vizează investiţiile de la art. 4 alin. (1) lit. a) şi b), se constituie, prin ordin comun al ministrului investiţiilor şi proiectelor europene şi al ministrului sănătăţii, o comisie mixtă de evaluare.
(5^2) Comisia prevăzută la alin. (5^1) evaluează proiectele în baza unei proceduri de evaluare aprobate prin ordin comun al ministrului investiţiilor şi proiectelor europene şi al ministrului sănătăţii."



    ART. 10
    După articolul 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 124/2021 privind stabilirea cadrului instituţional şi financiar pentru gestionarea fondurilor europene alocate României prin Mecanismul de redresare şi rezilienţă, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 155/2020 privind unele măsuri pentru elaborarea Planului naţional de redresare şi rezilienţă necesar României pentru accesarea de fonduri externe rambursabile şi nerambursabile în cadrul Mecanismului de redresare şi rezilienţă, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1178 din 14 decembrie 2021, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 178/2022, cu modificările şi completările ulterioare, se introducdouă noi articole, art. 2^1 şi 2^2, cu următorul cuprins:
    "ART. 2^1
    În vederea implementării obiectivelor de investiţii din cadrul componentei 12 - Sănătate, autorităţile publice locale sau subdiviziuni administrativ-teritoriale ale acestora pot deveni structuri de implementare pentru beneficiarii aprobaţi pentru finanţare, prin încheierea unui act adiţional la contractul de finanţare.
    ART. 2^2
    În vederea implementării obiectivelor de investiţii din domeniul sănătăţii, Ministerul Sănătăţii poate realiza acorduri de parteneriat cu alte ministere şi instituţii publice cu reţea sanitară proprie."


    ART. 11
    La articolul III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1139 din 15 decembrie 2023, cu modificările şi completările ulterioare, după alineatul (7) se introduce un nou alineat, alin. (7^1), cu următorul cuprins:
    "(7^1) Prin excepţie de la prevederile alin. (7), munca suplimentară dispusă în scris de şeful ierarhic poate fi plătită şi peste 180 de ore anual, dacă a fost prestată pentru limitarea şi înlăturarea consecinţelor situaţiilor de urgenţă şi/sau pentru menţinerea ordinii şi siguranţei publice, cu respectarea condiţionalităţii prevăzute la alin. (5)."




                    PRIM-MINISTRU
                    ION-MARCEL CIOLACU
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Marian Neacşu
                    Ministrul investiţiilor şi proiectelor europene,
                    Adrian Câciu
                    Şeful Cancelariei Prim-Ministrului,
                    Alexandru-Mihai Ghigiu
                    Ministrul sănătăţii,
                    Alexandru Rafila
                    Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                    Sorin-Mihai Grindeanu
                    Ministrul mediului, apelor şi pădurilor,
                    Mircea Fechet
                    p. Ministrul finanţelor,
                    Alin Marius Andrieş,
                    secretar de stat
                    p. Viceprim-ministru, ministrul afacerilor interne,
                    Bogdan Despescu,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 9 octombrie 2024.
    Nr. 119.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016