───────
la norme
────────
ROMÂNIA
MINISTERUL APĂRĂRII
Unitatea militarã nr. ............
Vãzut
──────
Comandantul U.M. .............
..............................
RAPORT DE INSPECŢIE
Nr. ..... din .....
Obiectivul inspectat .................................................
Numele şi prenumele persoanelor împuternicite a efectua controlul
......................................................................
Unitatea de care aparţin .............................................
Tipul controlului ....................................................
Numãrul legitimaţiei de control ......................................
Obiectivele controlului: .............................................
Perioada controlului .................................................
Perioada controlatã ..................................................
Temeiul legal în baza cãruia se efectueazã controlul .................
Constatãri: ..........................................................
Mãsuri:
Recomandãri - termene - responsabilitãţi:
......................................................................
......................................................................
......................................................................
Sancţionare contravenţionalã - baza legalã:
......................................................................
......................................................................
......................................................................
Scoateri din consum de alimente:
......................................................................
......................................................................
......................................................................
Prezentul proces-verbal conţine ............ pagini şi a fost întocmit în 4 exemplare, dintre care:
- exemplarul nr. 1 se înainteazã Direcţiei medicale;
- exemplarul nr. 2 rãmâne la organul care a completat actul de constatare;
- exemplarul nr. 3 rãmâne la unitatea controlatã;
- exemplarul nr. 4 rãmâne la operatorul economic controlat.
Organul constatator, Am primit exemplarul nr. .............. .
................... .........................................
Am primit exemplarul nr. .............. .
.........................................
ANEXA 2
───────
la norme
────────
ROMÂNIA
MINISTERUL APĂRĂRII
Unitatea militarã nr. ......................
Vãzut
─────
Comandantul U.M. .............
..............................
PROCES - VERBAL
de constatare a condiţiilor igienico-sanitare, întocmit la data ........
Subsemnatul/Subsemnata, ....., inspector sanitar de stat la U.M. ........, însoţit/însoţitã de ......, îndeplinind funcţia de ....... la ......., în urma controlului igienico-sanitar efectuat la unitatea ......, cu sediul în judeţul ......., localitatea ........, str. ...... nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ..., pendinte de ....., cu sediul în localitatea ........, str. ..... nr. ..., în prezenţa domnului/doamnei ....., în calitate de ....., am constatat urmãtoarele:
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
În urma celor constatate şi în conformitate cu prevederile normelor sanitare în vigoare, se aplicã urmãtoarele mãsuri şi urmãtoarele recomandãri:
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
Prezentul proces-verbal conţine ............ pagini şi a fost întocmit în 4 exemplare, dintre care:
- exemplarul nr. 1 se înainteazã Direcţiei medicale;
- exemplarul nr. 2 rãmâne la organul care a completat actul de constatare;
- exemplarul nr. 3 rãmâne la unitatea controlatã.
- exemplarul nr. 4 rãmâne la operatorul economic controlat.
Organul constatator, Am primit exemplarul nr. ....... .
.................... ..................................
Am primit exemplarul nr. ....... .
..................................
ANEXA 3
───────
la norme
─────────
ROMÂNIA
MINISTERUL APĂRĂRII
Unitatea militarã nr. ......................
Nr............ din ............
Vãzut
──────
Comandantul U.M. ..............
...............................
PROCES - VERBAL
de constatare a condiţiilor de igienã sanitar-veterinarã,
întocmit la data ............
Subsemnatul/Subsemnata, ......., medic veterinar oficial la U.M. ........., însoţit/însoţitã de ......, îndeplinind funcţia de ..... la U.M.0 ......, în urma controlului sanitar-veterinar efectuat în cadrul U.M.0 ........, cu sediul în judeţul ......, localitatea ......, str. ..... nr. ..., la operatorul economic ....., avand sediul în localitatea ......, str. ....... nr. ...., în prezenţa domnului/doamnei ......, în calitate de ........, am constatat urmãtoarele:
....................................................................
....................................................................
....................................................................
Deficienţe:
....................................................................
....................................................................
....................................................................
Alte abateri constatate:
....................................................................
....................................................................
....................................................................
În urma celor constatate şi în conformitate cu prevederile normelor sanitar-veterinare în vigoare, se aplicã urmãtoarele mãsuri:
┌─────────────────────┬────────────────────┬──────────────────────────────┐
│ Mãsuri │ Termen │ Responsabil │
├─────────────────────┼────────────────────┼──────────────────────────────┤
├─────────────────────┼────────────────────┼──────────────────────────────┤
├─────────────────────┼────────────────────┼──────────────────────────────┤
├─────────────────────┼────────────────────┼──────────────────────────────┤
└─────────────────────┴────────────────────┴──────────────────────────────┘
┌──────┬──────┬──────┬──────────────────┬─────────────────┬──────────────────┐
│ art. │ lit. │ pct. │ Amenda aplicatã │ Amenda încasatã │Nr. chitanţã/Data │
├──────┼──────┼──────┼──────────────────┼─────────────────┼──────────────────┤
├──────┼──────┼──────┼──────────────────┼─────────────────┼──────────────────┤
├──────┼──────┼──────┼──────────────────┼─────────────────┼──────────────────┤
├──────┼──────┼──────┼──────────────────┼─────────────────┼──────────────────┤
├──────┼──────┼──────┼──────────────────┼─────────────────┼──────────────────┤
└──────┴──────┴──────┴──────────────────┴─────────────────┴──────────────────┘
───────
la norme
────────
ROMÂNIA
MINISTERUL APĂRĂRII
Unitatea militarã nr. ......................
Nr............ din ............
PROCES - VERBAL
de recoltare a probelor de produse de origine animalã pentru
examen de laborator
Astãzi, ......, la ora ......, subsemnatul ......, medic veterinar oficial, am prelevat, în conformitate cu normele sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor în vigoare, de la ........, din localitatea ...../(adresa)........, urmãtoarele probe de produse de origine animalã:
┌─────────────┬────────────────┬──────────┬─────────────────┬─────────────┐
│Natura probei│Data fabricaţiei│Cantitatea│ Probe recoltate │ Examene de │
│ │şi/sau termenul │totalã a ├──────┬──────────┤ laborator │
│ │de valabilitate │lotului │ Nr. │Cantitatea│ solicitate │
│ │ │ │probei│ │ │
├─────────────┼────────────────┼──────────┼──────┼──────────┼─────────────┤
├─────────────┼────────────────┼──────────┼──────┼──────────┼─────────────┤
├─────────────┼────────────────┼──────────┼──────┼──────────┼─────────────┤
├─────────────┼────────────────┼──────────┼──────┼──────────┼─────────────┤
├─────────────┼────────────────┼──────────┼──────┼──────────┼─────────────┤
├─────────────┼────────────────┼──────────┼──────┼──────────┼─────────────┤
└─────────────┴────────────────┴──────────┴──────┴──────────┴─────────────┘