Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 99 din 10 februarie 2006  pentru aprobarea modelului Declaratiei-inventar privind comisionul datorat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 99 din 10 februarie 2006 pentru aprobarea modelului Declaratiei-inventar privind comisionul datorat

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 190 din 28 februarie 2006
Având în vedere <>art. II alin. (2) din Legea nr. 403/2005 pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 130/1999 privind unele mãsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncã,
în baza <>art. 16 din Hotãrârea Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã modelul Declaraţiei-inventar privind comisionul datorat, conform <>art. II alin. (2) din Legea nr. 403/2005 pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 130/1999 privind unele mãsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncã, prevãzut în anexa nr. 1.
ART. 2
Instrucţiunile de completare şi depunere a Declaraţiei-inventar privind comisionul datorat sunt menţionate în anexa nr. 2.
ART. 3
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 4
Inspecţia Muncii şi inspectoratele teritoriale de muncã vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 5
Prezentul ordin intrã în vigoare în termen de 30 de zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Gheorghe Barbu

Bucureşti, 10 februarie 2006.
Nr. 99.

ANEXA 1



┌─────────────────────┐ ┌─────────────────────────────────┐
│.................... │ │Inspectoratul Teritorial de Munca│
│(denumire angajator) │ │ ............... │
│Nr. ...../data...... │ │ Nr. ....... data ............. │
└─────────────────────┘ └─────────────────────────────────┘

DECLARATIE - INVENTAR
privind comisionul datorat

A. Date de identificare ale angajatorului





┌───────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐
│Cod de identificare fiscala │ │
├─────────────────────────┬─────┴────────────────────────────────────────────┤
│Denumire/ │ │
│Nume si Prenume │ │
├─────────┬─────────────┬─┴─────────────┬──────────────┬────────────┬────────┤
│Judet │ │Localitatea │ │Sector │ │
├─────────┴┬────────────┴┬──────────┬───┴──┬────────┬──┴───┬────────┴─┬──────┤
│Strada │ │Nr. │ Bl. │ │Sc. │ │Ap. │ │
├──────────┴────┬──────┬─┴──────┬───┴───┬──┴────────┴───┬──┴──────────┴──────┤
│Cod postal │ │Tel. │ │E-mail │ │
├───────────────┴──┬───┴────────┴────┬──┴───────────────┴───┬────────────────┤
│Banca │ │Cont IBAN │ │
└──────────────────┴─────────────────┴──────────────────────┴────────────────┘

Stare de faliment: [DA]/[NU]
Denumire lichidator ....... judet ...... Localitate ....... Sector ......
Str. ...... Nr. ..... Bl. .... Sc. .... Ap. .... Tel .....
Data intrarii in procedura de lichidare: .......(zz/ll/.)



B. Date cu privire la comisionul datorat


┌──────────┬──────────────────┬─────────────────────────────┬──────────────────┐
│Explicatii│Obligatii datorate│ TOTAL DIN CARE, │ Obligatii │
│ │ si neachitate │ DIN ANUL: │neachitate la 31 │
│ ├──────────────────┼────┬────┬────┬────┬────┬────┤ianuarie 2006**) │
│ │In sold la data de│2000│2001│2002│2003│2004│2005│ │
│ │ 31.12.2005*) │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────────────────┤
│ 1 │2=(3+4+5+6+7+8) │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │
├──────────┼──────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(a+b+c) │ │ │ │ │ │ │ │ │
│din care: │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┬────────┼──────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────────────────┤
│ │Comision│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │(a.1. + │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │a.2.) │ │ │ │ │ │ │ │ │
│a├────────┼──────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────────────────┤
│ │a.1. - │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ 0.25% │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────┼──────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────────────────┤
│ │a.2. - │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ 0.75% │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼────────┼──────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────────────────┤
│ │Dobanzi/│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │majorari│ │ │ │ │ │ │ │ │
│b│de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │intarzi-│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ere │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼────────┼──────────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼──────────────────┤
│ │Penali- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│c│tati de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │intar- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ziere │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴────────┴──────────────────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴──────────────────┘
__________
*) Se completeaza cu suma restanta/de recuperat aflata in sold
la data de 31.12.2005, inclusiv accesoriile (dobanzi/
majorari de intarziere si penalitati de intaziere), calculate
pe propria raspundere, pana la data de 31 decembrie 2005.
**) Se completeaza cu suma restanta/de recuperat aflata in sold
la data de 31 ianuarie 2006, inclusiv accesoriile(dobanzi/
majorari de intarziere si penalitati de intarziere),calculate
pe propria raspundere, pana la data de 31 ianuarie 2006.
Nu include comisionul datorat aferent lunii ianuarie.



Prezenta declaratie constituie titlu de creanta si instiintare de plata de la data depunerii/transmiterii la inspectoratul teritorial de munca, in conditiile legii.
Prezenta declaratie devine titlu executoriu in conditiile legii.
Sub sanctiunile aplicate falsului in declaratii declar ca am examinat aceasta declaratie si in conformitate cu informatiile furnizate, o declar corecta si completa.

Numele ........ Prenumele ........ Data ........
Functia/Calitatea ....... Semnatura si stampila

ANEXA 2

INSTRUCŢIUNI
de completare şi depunere a Declaraţiei-inventar privind comisionul datorat

A. Menţiuni cu privire la obligaţia de depunere a Declaraţiei-inventar privind comisionul datorat
1. Au obligaţia sã depunã Declaraţia-inventar privind comisionul datorat, denumitã în continuare declaraţie-inventar, plãtitorii de comision prevãzuţi la <>art. 8 din Legea nr. 130/1999 privind unele mãsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care înregistreazã la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I, a <>Legii nr. 403/2005 pentru modificarea şi completarea <>Legii nr. 130/1999 privind unele mãsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncã, obligaţii restante şi neachitate inspectoratului teritorial de muncã, reprezentând comision datorat, dobânzi/majorãri de întârziere şi penalitãţi de întârziere.
2. Declaraţia-inventar se depune la inspectoratul teritorial de muncã în a cãrui razã îşi are sediul sau domiciliul, dupã caz, angajatorul, în termen de 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin.
3. Declaraţia-inventar cuprinde obligaţiile restante şi neachitate, pe ani fiscali, inclusiv dobânzile/majorãrile de întârziere şi penalitãţile de întârziere aferente, sume stabilite pe propria rãspundere, conform evidenţei contabile.
4. În cazul în care angajatorii au înfiinţat sucursale, puncte de lucru sau alte asemenea entitãţi fãrã personalitate juridicã, declaraţia-inventar se va completa avându-se în vedere şi activitatea desfãşuratã de sucursalele, punctele de lucru sau entitãţile fãrã personalitate juridicã.
B. Menţiuni cu privire la completarea declaraţiei-inventar
1. Datele de identificare ale angajatorului se completeazã dupã cum urmeazã:
a) în cazul angajatorilor persoane juridice: codul de înregistrare fiscalã, denumirea angajatorului, precum şi a sediului social al persoanei juridice. În cazul codului de identificare fiscalã se completeazã numai numerele care intrã în compunerea acestuia;
b) în cazul angajatorilor persoane fizice: codul numeric personal, numele şi prenumele angajatorului, precum şi domiciliul sau reşedinţa permanentã a persoanei fizice.
2. Rubrica "Stare de faliment" se bifeazã dupã cum urmeazã:
a) "DA", dacã în cazul angajatorului menţionat la pct. 1 lit. a) s-a deschis procedura de faliment, prin încheierea definitivã şi executorie pronunţatã de judecãtorul-sindic, conform dispoziţiilor <>Legii nr. 64/1995 privind procedura reorganizãrii judiciare şi a falimentului, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
b) "NU", dacã în cazul angajatorului menţionat la pct. 1 lit. a) nu s-a deschis procedura de faliment, prin încheierea definitivã şi executorie pronunţatã de judecãtorul-sindic, conform dispoziţiilor <>Legii nr. 64/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
3. În cazul în care s-a deschis procedura de faliment, potrivit pct. 2 lit. a), spaţiile rezervate datelor de identificare ale lichidatorului, precum şi data intrãrii în procedura de faliment se completeazã în mod corespunzãtor.
4. Dobânzile/majorãrile de întârziere şi penalitãţile de întârziere datorate se calculeazã pe propria rãspundere de cãtre angajatori, având în vedere prevederile legale în vigoare la data aplicãrii acestora, dupã cum urmeazã:
a) Dobânzi/majorãri de întârziere


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Actul normativ Cota majorãrilor Perioada
de întârziere/ de aplicare
dobânzilor
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
<>Hotãrârea Guvernului nr. 564/2000 0,15% 1.08.2000-28.10.2001
<>Hotãrârea Guvernului nr. 1.043/2001 0,1% 29.10.2001-31.08.2002
<>Hotãrârea Guvernului nr. 874/2002 0,07% 1.09.2002-31.12.2002
<>Hotãrârea Guvernului nr. 1.513/2002 0,06% 1.01.2003-3.02.2004
<>Hotãrârea Guvernului nr. 67/2004 0,06% 4.02.2004-31.08.2005
<>Hotãrârea Guvernului nr. 784/2005 0,05% 1.09.2005-31.12.2005
<>Legea nr. 210/2005 0,1% 1.01.2006-prezent
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



b) Penalitãţi de întârziere


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Actul normativ Cota penalitãţilor Perioada
de întârziere/ de aplicare
dobânzilor
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
<>Ordonanţa Guvernului nr. 61/2002 0,5% 1.01.2003-30.12.2003
<>Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 0,5% 1.01.2004-13.07.2005
<>Legea nr. 210/2005 0,6% 14.07.2005-31.12.2005
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



5. Rândurile aferente dobânzilor/majorãrilor de întârziere şi penalitãţilor de întârziere se completeazã de cãtre angajatori şi în situaţia în care sumele reprezentând comision datorat au fost achitate cu întârziere faţã de termenul stabilit prin lege, indiferent dacã la data depunerii declaraţiei-inventar se înregistreazã sau nu obligaţii restante.
6. Sumele reprezentând obligaţii datorate şi neachitate se completeazã în lei noi (RON) şi se rotunjesc la leu dupã cum urmeazã:
a) pânã la data de 30 iunie 2005 se rotunjeşte soldul debitor/creditor cumulat, matematic, la leu, dupã caz;
b) în perioada 1 iulie-31 decembrie 2005 soldurile debitoare/creditoare lunare se rotunjesc matematic la leu, dupã caz.
7. În tabel se vor trece cu minus sumele achitate în plus faţã de obligaţiile datorate.
8. În situaţia în care termenul de prescripţie a dreptului de a stabili comisionul datorat pentru anul 2000 a fost întrerupt pânã la data intrãrii în vigoare a <>Legii nr. 403/2005 , se vor declara şi sumele aferente acestei perioade.
9. Declaraţia-inventar se completeazã şi se semneazã de cãtre persoane autorizate sã angajeze rãspunderea angajatorului.
10. Rubrica "Data" se completeazã cu data completãrii declaraţiei-inventar.
C. Menţiuni cu privire la depunerea declaraţiei-inventar
1. Declaraţia-inventar se depune pe suport hârtie la inspectoratul teritorial de muncã, pe un formular editat de angajator prin utilizarea urmãtoarelor proceduri:
a) folosirea programului de asistenţã elaborat de Inspecţia Muncii şi pus la dispoziţie angajatorilor gratuit. Acesta poate fi obţinut de la sediul inspectoratelor teritoriale de muncã ori poate fi descãrcat de pe pagina de web a Inspecţiei Muncii www.inspectiamuncii.ro; sau
b) folosirea procedurii on-line de completare şi listare a declaraţiei-inventar, dupã obţinerea de cãtre angajatori a contului de acces (utilizator şi parolã) de la inspectoratul teritorial de muncã.
2. Formularul declaraţiei-inventar editat potrivit pct. 1, semnat şi ştampilat, va fi depus la inspectoratul teritorial de muncã, personal sau prin utilizarea serviciilor poştale cu confirmare de primire.
3. Declaraţia-inventar completatã potrivit pct. 1 lit. a) va fi însoţitã şi de formatul electronic al acesteia, respectiv pe CD, discheta 3 1/2 inch, 1.440 MB sau medii de stocare USB cu sistem de fişiere FAT/FAT32. Specificaţiile tehnice ale declaraţiei-inventar în format electronic pot fi obţinute de la sediul inspectoratelor teritoriale de muncã sau pot fi descãrcate de pe pagina de web a Inspecţiei Muncii www.inspectiamuncii.ro.
___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016