În temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere dispoziţiile art. 342 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare fiscală emite următorul ordin: ART. 1 Se aprobă modelele, precum şi caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi de păstrare a următoarelor formulare: 1. Titlu executoriu, prevăzut în anexa nr. 1; 2. Somaţie, prevăzută în anexa nr. 2; 3. Decizie referitoare la obligaţiile fiscale accesorii, reprezentând dobânzi şi penalităţi de întârziere, prevăzută în anexa nr. 3; 4. Decizie referitoare la obligaţiile fiscale accesorii, reprezentând penalităţi de nedeclarare, prevăzută în anexa nr. 4; 5. Înştiinţare privind stingerea obligaţiilor fiscale, prevăzută în anexa nr. 5; 6. Adresă de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti, prevăzută în anexa nr. 6; 7. Adresă de înştiinţare privind înfiinţarea popririi, prevăzută în anexa nr. 7; 8. Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti, prevăzută în anexa nr. 8; 9. Notificare privind obligaţiile fiscale restante, prevăzută în anexa nr. 9. ART. 2 Actele administrative fiscale şi procedurale prevăzute la art. 1 sunt emise de către organele fiscale centrale şi tipărite prin intermediul Unităţii de imprimare rapidă. ART. 3 Anexele nr. 1-9 fac parte integrantă din prezentul ordin. ART. 4 Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare, Direcţia generală de tehnologia informaţiei, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, precum şi organele fiscale din subordinea acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. ART. 5 (1) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. (2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare fiscală nr. 1.438/2009 pentru aprobarea modelelor unor formulare utilizate în domeniul colectării creanţelor fiscale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I nr. 590 din 25 august 2009, cu modificările şi completările ulterioare. Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, Bogdan Nicolae Stan Bucureşti, 20 martie 2017. Nr. 967. ANEXA nr. 1
ANTET*1)
Dosar de executare nr. ...........
Nr. ................ din .........
Către*2) .............................,
cod de identificare fiscală ..........,
str. .............. nr. ...., bl. ....,
sc. ......, et. ......., ap ..........,
sectorul ......., localitatea ........,
judeţul .........., cod poştal ........
────────── *1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. *2) Se vor menţiona numele şi prenumele sau denumirea debitorului, după caz.────────── TITLU EXECUTORIU În temeiul art. 226 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, întrucât a expirat scadenţa/termenul de plată a obligaţiilor fiscale/bugetare înscrise în documentul/documentele prin care s-a stabilit suma de plată, a fost emis prezentul înscris care constituie titlu executoriu.
┌──────────┬─────────┬──────────┬────────┬────────┐
│ │ │Documentul│ │ │
│Denumirea │Categorie│prin care │Termenul│Suma │
│obligaţiei│sumă de │s-a │legal │datorată│
│fiscale/ │plată*3) │stabilit │de plată│(lei) │
│bugetare │ │suma de │ │ │
│ │ │plată*4) │ │ │
├──────────┼─────────┼──────────┼────────┼────────┤
├──────────┼─────────┼──────────┼────────┼────────┤
├──────────┼─────────┼──────────┼────────┼────────┤
├──────────┴─────────┴──────────┴────────┼────────┤
│TOTAL │ │
└────────────────────────────────────────┴────────┘
────────── *3) Se va menţiona categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare. *4) Se vor menţiona: denumirea documentului, numărul şi data.────────── Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, audierea contribuabilului nu este obligatorie. Prezentul titlu executoriu produce efecte juridice faţă de dumneavoastră, de la data comunicării acestuia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ............................ Semnătura .............................. L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 759 1. Denumire: Titlu executoriu 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic. 4. Se utilizează: în baza prevederilor art. 226 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte: - de compartimentul cu atribuţii de executare silită, în format electronic, pentru tipărire, transmitere şi arhivare; – de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie. 6. Circulă: - 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic; – 1 exemplar la debitor, în format hârtie. 7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
┌────────────────────┐
│ Cod de bare 2 │
└────────────────────┘
ANEXA nr. 2
┌────────────────────┐
│ Cod de bare 1 │
└────────────────────┘
ANTET*1)
Dosar de executare nr. ...........
Nr. ................ din .........
Către*2) .............................,
cod de identificare fiscală ..........,
str. .............. nr. ...., bl. ....,
sc. ......, et. ......., ap ..........,
sectorul ......., localitatea ........,
judeţul .........., cod poştal ........
────────── *1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. *2) Se vor menţiona numele şi prenumele sau denumirea debitorului, după caz.────────── SOMAŢIE În baza prevederilor art. 230 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, vă înştiinţăm că figuraţi în evidenţa fiscală cu următoarele sume de plată, pentru care s-a început executarea silită în temeiul titlului executoriu emis/titlurilor executorii emise de ......... anexat/anexate.
┌──────────┬─────────┬──────────┬────────┬───────┐
│ │ │ │ │Contul │
│Denumirea │Categorie│Titlul │Suma │în care│
│obligaţiei│sumă de │executoriu│datorată│urmează│
│fiscale/ │plată*3) │nr./ │(lei) │a se │
│bugetare │ │data*4) │ │vira │
│ │ │ │ │suma │
├──────────┼─────────┼──────────┼────────┼───────┤
├──────────┼─────────┼──────────┼────────┼───────┤
├──────────┴─────────┴──────────┴────────┼───────┤
│TOTAL │ │
└────────────────────────────────────────┴───────┘
────────── *3) Se va menţiona categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare. *4) În cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii se vor indica pentru toate numărul şi data emiterii.────────── Dacă în termen de 15 zile de la primirea prezentei somaţii nu veţi achita sumele menţionate pentru care termenul legal de plată a expirat sau nu veţi face dovada stingerii acestora, în baza prevederilor art. 230 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se va proceda la continuarea măsurilor de executare silită, cu excepţia popririi bancare, care poate fi instituită după 30 de zile de la data comunicării somaţiei potrivit art. 236 alin. (12) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Toate cheltuielile ocazionate de stingerea sumelor menţionate mai sus, exclusiv cele generate de comunicarea acestei somaţii prin poştă, vor fi suportate de către dumneavoastră. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătoreasca competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, când urmează să se ia măsuri de executare silită, audierea contribuabilului nu este obligatorie. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ............................ Semnătura .............................. L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 759 1. Denumire: Somaţie 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte: - de compartimentul cu atribuţii de executare silită, în format electronic, pentru tipărire, transmitere şi arhivare; – de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie. 6. Circulă: - 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic; – 1 exemplar la debitor, în format hârtie. 7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
┌────────────────────┐
│ Cod de bare 2 │
└────────────────────┘
ANEXA nr. 3
┌────────────────────┐
│ Cod de bare 1 │
└────────────────────┘
ANTET*1)
Dosar fiscal nr. .................
Nr. ................ din .........
Către*2) .............................,
cod de identificare fiscală ..........,
str. .............. nr. ...., bl. ....,
sc. ......, et. ......., ap ..........,
sectorul ......., localitatea ........,
judeţul .........., cod poştal ........
────────── *1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. *2) Numele, prenumele/Denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz, alte date de identificare ale debitorului.────────── DECIZIE referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând dobânzi şi penalităţi de întârziere În temeiul art. 98 lit. c) şi art. 173 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, pentru neachitarea la termenul de scadenţă de către debitor a obligaţiilor fiscale principale, s-au calculat următoarele dobânzi şi penalităţi de întârziere:
┌──────┬───────────┬──────────┬─────────────┬─────────┐
│ │ │ │ │Contul în│
│ │Denumirea │Cuantumul │Cuantumul │care │
│Cod*3)│obligaţiei │dobânzilor│penalităţilor│urmează a│
│ │fiscale/ │(lei) │de întârziere│se vira │
│ │bugetare*4)│ │(lei) │suma │
│ │ │ │ │calculată│
├──────┼───────────┼──────────┼─────────────┼─────────┤
├──────┼───────────┼──────────┼─────────────┼─────────┤
├──────┴───────────┼──────────┼─────────────┼─────────┤
│TOTAL │ │ │ │
└──────────────────┴──────────┴─────────────┴─────────┘
────────── *3) Se va menţiona codul existent în nomenclatorul aplicaţiilor informatice din care se emite, publicat pe portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. *4) Se va preciza denumirea obligaţiei fiscale principale: impozit, taxă, contribuţie socială sau alte sume datorate bugetului general consolidat.────────── Detaliile referitoare la modul de calcul al sumelor reprezentând dobânzi şi penalităţi de întârziere aferente obligaţiilor fiscale se află în anexa la prezenta decizie. Vă invităm să achitaţi dobânzile şi penalităţile de întârziere, în termenul prevăzut la art. 156 alin. (1) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv: - până la data de 5 a lunii următoare inclusiv, dacă data comunicării prezentei decizii este cuprinsă în intervalul 1-15 din lună; – până la data de 20 a lunii următoare inclusiv, dacă data comunicării prezentei decizii este cuprinsă în intervalul 16-31 din lună. În conformitate cu prevederile art. 152 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, prezentul înscris constituie titlu de creanţă. Asupra emiterii prezentei decizii organul fiscal nu este obligat să asigure contribuabilului/plătitorului posibilitatea de a-şi exprima punctul de vedere cu privire la faptele şi împrejurările relevante în luarea prezentei decizii, conform art. 9 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ-fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 şi 270 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ............................ Semnătura .............................. L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 759
┌────────────────────┐
│ Cod de bare 2 │
└────────────────────┘
ANEXA la Decizia nr. ........... din data de ..............
┌──────┬──────────────┬─────────┬───────────┬──────────┬──────────┬───────┬────────────┐
│ │ │ │Perioada │ │ │ │ │
│ │Documentul │ │pentru care│ │ │ │Suma │
│ │prin care │ │se │ │ │ │reprezentând│
│ │s-a │Categoria│calculează │Suma │Zile/luni │ │dobândă │
│Cod*1)│individualizat│de │dobânda │obligaţiei│de │Cota*4)│sau │
│ │suma de │sumă*3) │sau │principale│întârziere│ │penalitate │
│ │plată*2) │ │penalitatea│ │ │ │de │
│ │ │ │de │ │ │ │întârziere │
│ │ │ │întârziere │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────────┼───────┼────────────┤
├──────┼──────────────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────────┼───────┼────────────┤
├──────┼──────────────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────────┼───────┼────────────┤
├──────┼──────────────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────────┼───────┼────────────┤
├──────┼──────────────┼─────────┼───────────┼──────────┼──────────┼───────┼────────────┤
├──────┴──────────────┴─────────┴───────────┴──────────┴──────────┴───────┼────────────┤
│TOTAL │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────┘
────────── *1) Se va menţiona codul existent în nomenclatorul aplicaţiei informatice din care se emite, publicat pe portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. *2) Se vor menţiona: denumirea documentului care constituie titlu de creanţă şi prin care s-a individualizat obligaţia fiscală principală, numărul şi data acestuia. *3) Se va menţiona categoria de sumă: dobânzi sau penalităţi de întârziere. *4) Nivelul dobânzii şi penalităţii de întârziere se stabileşte conform art. 174 alin. (5) şi art. 176 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.────────── 1. Denumire: Decizie referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând dobânzi şi penalităţi de întârziere 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza art. 98 lit. c) şi art. 173 alin. (5) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte: - de compartimentul de evidenţă pe plătitori, în format electronic, pentru tipărire, transmitere şi arhivare; – de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie. 6. Circulă: - 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic, – 1 exemplar la debitor, în format hârtie. 7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă. ANEXA nr. 4
┌────────────────────┐
│ Cod de bare 1 │
└────────────────────┘
ANTET*1)
Dosar fiscal nr. .................
Nr. ................ din .........
Către*2) .............................,
cod de identificare fiscală ..........,
str. .............. nr. ...., bl. ....,
sc. ......, et. ......., ap ..........,
sectorul ......., localitatea ........,
judeţul .........., cod poştal ........
────────── *1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. *2) Numele, prenumele/Denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz, alte date de identificare ale debitorului.────────── DECIZIE referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând penalităţi de nedeclarare În temeiul art. 98 lit. c) şi art. 181 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, pentru obligaţiile fiscale principale nedeclarate sau declarate incorect şi stabilite de organul de inspecţie fiscală prin decizii de impunere, s-au calculat următoarele penalităţi de nedeclarare:
┌──────┬─────────────┬─────────────────┐
│ │Denumirea │Penalităţi de │
│Cod*3)│obligaţiei │nedeclarare │
│ │fiscale*4) │- lei - │
├──────┼─────────────┼─────────────────┤
│0 │1 │2 │
├──────┼─────────────┼─────────────────┤
├──────┼─────────────┼─────────────────┤
├──────┴─────────────┼─────────────────┤
│TOTAL: │ │
└────────────────────┴─────────────────┘
────────── *3) Se va menţiona codul existent în nomenclatorul aplicaţiilor informatice din care se emite, publicat pe portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. *4) Se va preciza denumirea obligaţiei fiscale principale: impozit, taxă, contribuţie socială sau alte sume datorate bugetului general consolidat pentru care se datorează penalitate de nedeclarare, potrivit legii.────────── Vă invităm să achitaţi penalităţile de nedeclarare, în contul de venituri 20.35.01.08. "Penalităţi de nedeclarare", în termenul prevăzut la art. 156 alin. (1) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv: - până la data de 5 a lunii următoare inclusiv, dacă data comunicării prezentei decizii este cuprinsă în intervalul 1-15 din lună; – până la data de 20 a lunii următoare inclusiv, dacă data comunicării prezentei decizii este cuprinsă în intervalul 16-31 din lună. În situaţia în care obligaţiile fiscale principale stabilite de organul de inspecţie fiscală prin decizii de impunere s-au stins prin plată sau compensare până la termenul prevăzut de art. 156 alin. (1) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, sau acestea au fost stinse prin eşalonare la plată, în condiţiile legii, puteţi beneficia de reducerea cu 75% a penalităţilor de nedeclarare, prin depunerea unei cereri la organul fiscal competent, potrivit art. 181 alin. (2) din acelaşi act normativ. În conformitate cu prevederile art. 152 alin. (2) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, prezentul înscris constituie titlu de creanţă. Asupra emiterii prezentei decizii organul fiscal nu este obligat să asigure contribuabilului/plătitorului posibilitatea de a-şi exprima punctul de vedere cu privire la faptele şi împrejurările relevante în luarea prezentei decizii, conform art. 9 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Împotriva prezentului înscris puteţi formula contestaţie la organul fiscal emitent al actului administrativ atacat în conformitate cu prevederile art. 268 şi 269 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare, în termenul prevăzut de art. 270 al aceluiaşi act normativ. Detaliile referitoare la modul de calcul al sumelor reprezentând penalităţi de nedeclarare aferente obligaţiilor fiscale principale se află în anexa la prezenta decizie. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ............................ Semnătura .............................. L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 759
┌────────────────────┐
│ Cod de bare 2 │
└────────────────────┘
ANEXA la Decizia nr. ........... din data de ..............
┌──────┬──────────────┬────────┬─────┬────┬───────┬────────────┐
│ │Documentul │ │ │ │ │Suma │
│ │prin care │ │ │ │ │reprezentând│
│Cod*1)│s-a │Perioada│Suma │Zile│Cota*3)│penalităţi │
│ │individualizat│ │debit│ │ │de │
│ │suma de │ │ │ │ │nedeclarare │
│ │plată*2) │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼─────┼────┼───────┼────────────┤
│0 │1 │2 │3 │4 │5 │6 │
├──────┼──────────────┼────────┼─────┼────┼───────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼─────┼────┼───────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼────────┼─────┼────┼───────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┴──────────────┴────────┴─────┴────┴───────┼────────────┤
│TOTAL │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴────────────┘
────────── *1) Se va menţiona codul existent în nomenclatorul aplicaţiei informatice din care se emite, publicat pe portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală. *2) Se vor menţiona numărul şi data deciziei de impunere emise de organul de inspecţie fiscală. *3) Nivelul penalităţii de nedeclarare se stabileşte conform art. 181 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.────────── 1. Denumire: Decizie referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând penalităţi de nedeclarare 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza art. 98 lit. c) şi art. 181 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte: - de compartimentul de evidenţă pe plătitori, în format electronic, pentru tipărire, transmitere şi arhivare; – de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie. 6. Circulă: - 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic; – 1 exemplar la debitor, în format hârtie. 7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă. ANEXA nr. 5
ANTET*1) ┌──────────────────┐
Dosar fiscal nr .................. │ Cod de bare 1 │
Nr. .............. din ........... └──────────────────┘
Către*2 ............................,
cod de identificare fiscală ........,
str. ..........nr. ...., bl. ....,
sc. ...., et. ...., ap .....,
sectorul ......., localitatea .....,
judeţul ......., cod poştal ........
────────── *1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. *2) Se vor menţiona numele, prenumele/denumirea contribuabilului/plătitorului.────────── ÎNŞTIINŢARE privind stingerea obligaţiilor fiscale În conformitate cu prevederile art. 165 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, vă înştiinţăm că plăţile efectuate de dumneavoastră au stins obligaţii fiscale, după cum urmează:
┌───────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────┐
│Informaţii referitoare la │Informaţii referitoare la stingerea │
│documentele de plată │obligaţiilor fiscale │
├────────────┬──────┬───────┼──────────┬──────────┬─────────┬──────────┬──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │Cuantumul │
│Nr. şi data │Data │Suma │Titlu │Denumirea │Categorie│Vechimea │obligaţiei│
│documentului│plăţii│plătită│de │obligaţiei│sumă de │obligaţiei│fiscale │
│de plată │ │(lei) │creanţă*3)│fiscale │plată*4) │fiscale │stinse │
│ │ │ │ │ │ │ │(lei) │
├────────────┼──────┼───────┼──────────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼──────┼───────┼──────────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼──────┼───────┼──────────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┼──────┼───────┼──────────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┤
│TOTAL │ │ │TOTAL │ │ │ │ │
└────────────┴──────┴───────┴──────────┴──────────┴─────────┴──────────┴──────────┘
────────── *3) Se vor menţiona denumirea documentului care constituie titlu de creanţă şi prin care s-a individualizat creanţa fiscală: DEC. - declaraţie fiscală, DECL. IMP. - declaraţie de impunere, DEC. IMP. - decizie de impunere, PVC - proces-verbal de constatare a contravenţiei, DEC. ACC. - decizie referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând dobânzi şi penalităţi de întârziere, DEC. PN. - decizie referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând penalităţi de nedeclarare, precum şi numărul şi data acestuia. *4) Se va menţiona categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere /DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, MS - dobândă simplă, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare, după caz.────────── Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 şi 270 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Prezenta înştiinţare produce efecte juridice faţă de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare. Vă rugăm să aveţi în vedere prezentul înscris la înregistrarea în evidenţa contabilă. În măsura în care aceste informaţii nu corespund cu evidenţa dumneavoastră contabilă, vă rugăm să vă prezentaţi la sediul nostru pentru clarificarea situaţiei fiscale. Conducătorul unităţii fiscale, Numele şi prenumele ............................ Semnătura ...................................... L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 759 1. Denumire: Înştiinţare privind stingerea obligaţiilor fiscale 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza art. 165 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte: - de compartimentul de evidenţă pe plătitori, în format electronic, pentru tipărire, transmitere şi arhivare; – de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie. 6. Circulă: - 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic; – 1 exemplar la debitor, în format hârtie. 7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
┌────────────────┐
│ Cod de bare 2 │
└────────────────┘
ANEXA nr. 6
ANTET*1) ┌──────────────────┐
Dosar de executare nr. ........... │ Cod de bare 1 │
Nr. .............. din ........... └──────────────────┘
Către*2 ............................,
....................................
────────── *1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. *2) Se vor menţiona denumirea şi sediul băncii.────────── ADRESĂ de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti În temeiul prevederilor art. 236 alin. (12) şi (13) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se indisponibilizează de îndată, în măsura în care este necesar pentru stingerea obligaţiilor fiscale/bugetare, sumele existente, precum şi cele viitoare provenite din încasările zilnice în conturile în lei şi/sau valută deschise la unitatea dumneavoastră de către debitorul .........................*3), în limita sumei de ................lei. Sumele urmăribile vor fi reţinute şi virate în contul ........................... deschis la unitatea de Trezorerie a Statului ......................, pe numele ..........................*4), utilizând numărul de evidenţă a plăţii .................................. . Poprirea se consideră înfiinţată din momentul primirii adresei de înfiinţare. În acest sens, aveţi obligaţia să înregistraţi atât ziua, cât şi ora primirii adresei de înfiinţare a popririi. Din momentul indisponibilizării, respectiv de la data şi ora primirii prezentei, nu veţi mai proceda la decontarea documentelor de plată primite, respectiv la debitarea conturilor debitorului ................*3) şi nu veţi mai accepta alte plăţi din conturile acestuia până la achitarea integrală a obligaţiilor fiscale, cu excepţia plăţilor dispuse pentru stingerea sumelor prevăzute la art. 236 alin. (14) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi pentru stingerea obligaţiilor fiscale aferente bugetelor administrate de către organul fiscal care a înfiinţat poprirea.────────── *3) Se vor menţiona numele, prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal, codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz, alte date de identificare a debitorului. În cazul sediilor secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, se va menţiona contribuabilul/plătitorul care le-a înfiinţat. *4) Se va menţiona debitorul care înregistrează obligaţii fiscale/bugetare restante, respectiv: persoane fizice, persoane juridice, sedii secundare sau orice altă entitate────────── Despre luarea acestor măsuri veţi înştiinţa organul de executare. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare Potrivit dispoziţiilor art. 9 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, când urmează să se ia măsuri de executare silită, audierea contribuabilului nu este obligatorie. Vă mulţumim pentru cooperare, Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele .................... Semnătura .............................. L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 759 1. Denumire: Adresă de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 236 alin. (12) şi (13) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte: - de compartimentul cu atribuţii de executare silită, în format electronic, pentru tipărire, transmitere şi arhivare; – de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie. 6. Circulă: - 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic; – 1 exemplar la Unitatea bancară, în format hârtie. 7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
┌────────────────┐
│ Cod de bare 2 │
└────────────────┘
ANEXA nr. 7
ANTET*1) ┌──────────────────┐
Dosar de executare nr. ........... │ Cod de bare 1 │
Nr. .............. din ........... └──────────────────┘
Către*2 ............................,
cod de identificare fiscală ........,
str. ..........nr. ...., bl. ....,
sc. ...., et. ...., ap .....,
sectorul ......., localitatea .....,
judeţul ......., cod poştal ........
────────── *1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. *2) Se vor menţiona numele, prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz, alte date de identificare a debitorului. În cazul sediilor secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, se va menţiona contribuabilul/plătitorul care le-a înfiinţat.────────── ADRESĂ de înştiinţare privind înfiinţarea popririi În baza art. 236 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, vă comunicăm că s-a luat măsura indisponibilizării sumelor existente, precum şi a celor viitoare provenite din încasările zilnice în conturile în lei şi/sau în valută deschise la: .............*3), precum şi pentru orice sume reprezentând venituri şi disponibilităţi băneşti în lei şi valută, titluri de valoare sau alte bunuri mobile necorporale deţinute şi/sau datorate, cu orice titlu, dumneavoastră de către: ............................*4) sau pe care le va datora şi/sau deţine în viitor în temeiul unor raporturi juridice existente. Sumele urmăribile vor fi reţinute şi virate în conturile deschise la unitatea de Trezorerie a Statului ............................................, pe numele debitorului ..........................*5), pentru a stinge obligaţiile fiscale/bugetare datorate de acesta, după cum urmează:────────── *3) Se vor menţiona denumirea şi sediul băncii. *4) Se va menţiona denumirea terţului poprit. *5) Se va menţiona debitorul care înregistrează obligaţii fiscale restante conform titlurilor executorii menţionate în tabel, respectiv: persoane fizice, persoane juridice, sedii secundare sau orice altă entitate pentru care s-a emis titlu executoriu.──────────
┌──────────┬─────────┬──────────┬────────┬───────┐
│ │ │ │ │Contul │
│Denumirea │Categoria│Titlul │Suma │în care│
│obligaţiei│sumei │executoriu│datorată│urmează│
│fiscale/ │de │nr./ │(lei) │a se │
│bugetare │plată*6) │data*7) │ │vira │
│ │ │ │ │suma │
├──────────┼─────────┼──────────┼────────┼───────┤
├──────────┼─────────┼──────────┼────────┼───────┤
├──────────┼─────────┼──────────┼────────┼───────┤
│TOTAL │ │ │ │ │
└──────────┴─────────┴──────────┴────────┴───────┘
────────── *6) Se va menţiona categoria de sumă: D - debit, M - majorare de întârziere/DO - dobândă, A - amendă, P - penalitate, PI - penalitate de întârziere, PN - penalitate de nedeclarare. *7) În cazul în care s-au emis mai multe titluri executorii se vor indica pentru toate numărul şi data emiterii.────────── În temeiul art. 233 alin. (7) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în cazul în care popririle înfiinţate de organul de executare generează imposibilitatea de a vă continua activitatea economică, cu consecinţe sociale deosebite, vă puteţi adresa creditorului fiscal, care poate dispune, la cererea dumneavoastră şi ţinând seama de motivele invocate, fie suspendarea temporară totală, fie suspendarea parţială a executării silite prin poprire. Suspendarea se poate dispune, o singură dată, pe parcursul a 2 ani calendaristici pentru o perioadă de cel mult 6 luni consecutive de la data comunicării către bancă sau alt terţ poprit a actului de suspendare a popririi. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ..................... Semnătura ............................... L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 759 1. Denumire: Adresă de înştiinţare privind înfiinţarea popririi 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 236 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte: - de compartimentul cu atribuţii de executare silită, în format electronic, pentru tipărire, transmitere şi arhivare; – de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie. 6. Circulă: - 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic; – 1 exemplar la debitor, în format hârtie. 7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
┌────────────────┐
│ Cod de bare 2 │
└────────────────┘
ANEXA nr. 8
ANTET*1) ┌──────────────────┐
Dosar de executare nr. ........... │ Cod de bare 1 │
Nr. .............. din ........... └──────────────────┘
Către ............................,
.................................*2)
────────── *1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act. *2) Se vor menţiona denumirea şi sediul băncii.────────── DECIZIE de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti În baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, se ridică măsurile de executare silită aplicate debitorului ................*3), cu domiciliul fiscal în localitatea ..............., str. .................. nr. ......, cod de identificare fiscală ............*4), prin Adresa de înfiinţare a popririi asupra disponibilităţilor băneşti nr. ......./........, după cum urmează*5):────────── *3) Se vor menţiona numele şi prenumele/denumirea debitorului. *4) Se vor menţiona codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz. *5) Se va bifa în mod corespunzător motivul care a condus la încetarea executării silite.────────── [] - în limita sumei de ........ lei, întrucât a fost depus documentul prin care se certifică că debitorul are de încasat sume certe, lichide şi exigibile de la o autoritate/instituţie publică, potrivit prevederilor art. 230 alin. (5) din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare; [] - în totalitate, întrucât s-au stins integral obligaţiile fiscale/bugetare prevăzute în titlul executoriu/titlurile executorii, inclusiv obligaţiile de plată accesorii, cheltuielile de executare şi orice alte sume stabilite în sarcina debitorului, potrivit legii, ori a/au fost desfiinţat/e titlul executoriu/titlurile executorii sau în alte cazuri prevăzute de lege, potrivit dispoziţiilor art. 234 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare; [] - s-a constatat că poprirea bancară a rămas fără obiect. Împotriva prezentului înscris se poate introduce contestaţie la instanţa judecătorească competentă, în termen de 15 zile de la comunicare sau luare la cunoştinţă, în conformitate cu prevederile art. 260 şi 261 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Conducătorul organului de executare, Numele şi prenumele ..................... Semnătura ............................... L.S. Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 759 1. Denumire: Decizie de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităţilor băneşti 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 230 alin. (5), art. 234 şi art. 236 alin. (17) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte: - de compartimentul cu atribuţii de executare silită, în format electronic, pentru tipărire, transmitere şi arhivare; – de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie. 6. Circulă: - 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic; – 1 exemplar la fiecare instituţie de credit căreia i-a fost comunicată indisponibilizarea disponibilităţilor băneşti, în format hârtie. 7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
┌────────────────┐
│ Cod de bare 2 │
└────────────────┘
ANEXA nr. 9
ANTET*1) ┌──────────────────┐
Nr. .............. din ........... │ Cod de bare 1 │
└──────────────────┘
Către ..............................,
cod de identificare fiscală ........,
str. ..........nr. ...., bl. ....,
sc. ...., et. ...., ap .........,
sectorul ......., localitatea .....,
judeţul ......., cod poştal ........
────────── *1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act.────────── NOTIFICARE privind obligaţiile fiscale restante În temeiul art. 162 alin. (3) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în scopul publicării listelor debitorilor care înregistrează obligaţii fiscale restante, vă notificăm că la data de ....................*2) înregistraţi obligaţii fiscale restante la sfârşitul trimestrului şi neachitate la data prezentei, în cuantum de ............ lei, astfel:────────── *2 Se menţionează ultima zi a ultimei luni din trimestrul de raportare.────────── Capitolul I - Obligaţii fiscale restante:
┌────────────┬──────────────────────────────┐
│ │Obligaţii fiscale restante │
│ │- lei - │
│Bugetul ├──────┬─────────────┬─────────┤
│ │Total,│Obligaţii │Obligaţii│
│ │din │fiscale │fiscale │
│ │care: │principale*3)│accesorii│
├────────────┼──────┼─────────────┼─────────┤
│0 │1 = 2 │2 │3 │
│ │+ 3 │ │ │
├────────────┼──────┼─────────────┼─────────┤
│Bugetul de │ │ │ │
│stat │ │ │ │
├────────────┼──────┼─────────────┼─────────┤
│Bugetul │ │ │ │
│asigurărilor│ │ │ │
│sociale de │ │ │ │
│stat │ │ │ │
├────────────┼──────┼─────────────┼─────────┤
│Bugetul │ │ │ │
│FNUASS │ │ │ │
├────────────┼──────┼─────────────┼─────────┤
│Bugetul │ │ │ │
│asigurărilor│ │ │ │
│pentru şomaj│ │ │ │
├────────────┼──────┼─────────────┼─────────┤
│Total │ │ │ │
│general │ │ │ │
└────────────┴──────┴─────────────┴─────────┘
────────── *3) Se vor menţiona obligaţiile fiscale principale, inclusiv amenzile de orice fel.────────── Capitolul II - Obligaţii fiscale restante, defalcate în funcţie de activitatea proprie şi sediile secundare sau, după caz, de persoanele fizice, inclusiv de cele care desfăşoară activităţi economice în mod independent sau exercită profesii libere: Debitorul .................., CIF.....................*4)────────── *4) Se va completa în cazul contribuabililor/plătitorilor care au înfiinţate sedii secundare înregistrate fiscal, potrivit legii, sau, în cazul persoanelor fizice, menţionând în mod corespunzător codul de identificare fiscală atribuit potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, datele de identificare ale acestora şi cuantumul obligaţiilor fiscale aferente.──────────
┌────────────┬──────────────────────────────┐
│ │Obligaţii fiscale restante │
│ │- lei - │
│Bugetul ├──────┬─────────────┬─────────┤
│ │Total,│Obligaţii │Obligaţii│
│ │din │fiscale │fiscale │
│ │care: │principale*3)│accesorii│
├────────────┼──────┼─────────────┼─────────┤
│0 │1 = 2 │2 │3 │
│ │+ 3 │ │ │
├────────────┼──────┼─────────────┼─────────┤
│Bugetul de │ │ │ │
│stat │ │ │ │
├────────────┼──────┼─────────────┼─────────┤
│Bugetul │ │ │ │
│asigurărilor│ │ │ │
│sociale de │ │ │ │
│stat │ │ │ │
├────────────┼──────┼─────────────┼─────────┤
│Bugetul │ │ │ │
│FNUASS │ │ │ │
├────────────┼──────┼─────────────┼─────────┤
│Bugetul │ │ │ │
│asigurărilor│ │ │ │
│pentru şomaj│ │ │ │
├────────────┼──────┼─────────────┼─────────┤
│Total │ │ │ │
│general │ │ │ │
└────────────┴──────┴─────────────┴─────────┘
────────── *3) Se vor menţiona obligaţiile fiscale principale, inclusiv amenzile de orice fel.────────── Document editat prin sistemul informatic, valabil fără semnătură şi ştampilă, conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.155/2016 privind emiterea prin intermediul centrului de imprimare masivă a unor acte administrative fiscale şi procedurale Număr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal - 759 În cazul în care există neconcordanţe între evidenţa dumneavoastră şi sumele cuprinse în prezenta notificare, vă rugăm să vă prezentaţi la sediul nostru, în termen de 5 zile de la data comunicării notificării, în vederea punerii de acord asupra acestora. În caz contrar, obligaţiile fiscale restante se publică aşa cum au fost menţionate în prezenta notificare sau cele rămase nestinse din acestea la data publicării, după caz. Conducătorul unităţii fiscale, Numele şi prenumele ..................... Semnătura ............................... L.S. 1. Denumire: Notificare privind obligaţiile fiscale restante 2. Format: A4/t1 3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistem informatic. 4. Se utilizează în baza prevederilor art. 162 alin. (3) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. 5. Se întocmeşte: - de compartimentul de evidenţă pe plătitori, în format electronic, pentru tipărire, transmitere şi arhivare; – de Unitatea de imprimare rapidă, într-un exemplar, în format hârtie. 6. Circulă: - 1 exemplar la Unitatea de imprimare rapidă, în format electronic; – 1 exemplar la debitor, în format hârtie. 7. Se arhivează în format electronic la Unitatea de imprimare rapidă.
┌────────────────┐
│ Cod de bare 2 │
└────────────────┘
------