Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 963 din 13 septembrie 2018  privind modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 661/2017     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 963 din 13 septembrie 2018 privind modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 661/2017

EMITENT: Ministerul Mediului
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 791 din 14 septembrie 2018
    Luând în considerare Referatul de aprobare al Administraţiei Fondului pentru Mediu nr. 1.215/CB/10 septembrie 2018 pentru modificarea şi completarea Ghidului de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 661/2017, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 13 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 105/2006, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 13 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 19/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi pentru modificarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare,
    viceprim-ministrul, ministrul mediului, emite prezentul ordin.
    ART. I
    Ghidul de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 661/2017, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 293 din 25 aprilie 2017, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 2 alineatul (1), litera g) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "g) autovehicul uzat - orice autoturism, microbuz, autoutilitară uşoară sau autospecială/autospecializată uşoară, care îndeplineşte cumulativ următoarele:
    - are inspecţia tehnică periodică (ITP) valabilă la momentul înscrierii la producătorul validat pentru persoanele fizice, respectiv la momentul depunerii dosarului de acceptare pentru persoanele juridice;
    – este înmatriculat/înmatriculată în România;
    – conţine cumulativ componentele esenţiale (motor, transmisie, tren de rulare, caroserie, şasiu, precum şi echipamentele electronice de gestionare a funcţiilor autovehiculului şi dispozitivul catalizator, dacă acestea au fost prevăzute din fabricaţie);
    – are în cursul anului înscrierii în program o vechime mai mare sau egală cu 8 ani de la anul fabricaţiei. Dacă anul înmatriculării înscris în cartea de identitate este anterior anului fabricaţiei, se consideră an de fabricaţie anul înmatriculării;"

    2. La articolul 2 alineatul (5), după litera k) se introduc patru noi litere, literele l)-o), cu următorul cuprins:
    "l) ITP - inspecţia tehnică periodică;
m) COC – certificatul de conformitate al autovehiculului;
n) NEDC - New European Drive Cycle, utilizat în temeiul Regulamentului (CE) nr. 692/2008 al Comisiei;
o) WLTP - World Harmonised Light Vehicles Test Procedure, stabilită în Regulamentul (UE) 2017/1.151 al Comisiei"

    3. La articolul 3 alineatul (4), după litera b) se introduce o nouă literă, litera c), cu următorul cuprins:
    "c) autovehiculul uzat care nu are ITP valabilă la momentul înscrierii la producătorul validat pentru persoane fizice, respectiv autovehiculul uzat care nu are ITP valabilă la momentul depunerii dosarului de acceptare pentru persoanele juridice."

    4. La articolul 6 alineatul (2), literele b) şi c) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "b) în anul 2018 se acordă pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum 130 g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt, conform informaţiilor înscrise în COC;
c) în anul 2019 se acordă pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum 120 g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt, conform informaţiilor înscrise în COC."

    5. La articolul 6 alineatul (2), după litera b) se introduce o nouă literă, litera b^1), cu următorul cuprins:
    "b^1) în cazul în care în COC este înscrisă cantitatea de emisii de CO_2 conform standardului WLTP, se acordă pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum 145 g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt;"

    6. La articolul 6 alineatul (2), după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins:
    "d) în cazul în care în COC este înscrisă cantitatea de emisii de CO_2 conform standardului WLTP, se acordă pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum 140 g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt."

    7. La articolul 6 alineatul (3), literele b) şi c) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "b) la achiziţionarea unui autovehicul nou, echipat cu sistem de propulsie care generează o cantitate de emisii de maximum 98 g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt, conform informaţiilor înscrise în COC, se acordă un ecobonus în valoare de 1.000 lei, pentru anul 2018;
c) la achiziţionarea unui autovehicul nou, echipat cu sistem de propulsie care generează o cantitate de emisii de maximum 96 g CO_2/km NEDC, conform informaţiilor înscrise în COC, se acordă un ecobonus de 1.000 lei, pentru anul 2019;"

    8. La articolul 6 alineatul (3), după litera b) se introduce o nouă literă, litera b^1), cu următorul cuprins:
    "b^1) în cazul în care în COC este înscrisă cantitatea de emisii de CO_2 conform standardului WLTP, pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum 110 g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt, se acordă un ecobonus în valoare de 1.000 lei, pentru anul 2018;"

    9. La articolul 6 alineatul (3), după litera c) se introduce o nouă literă, litera c^1), cu următorul cuprins:
    "c^1) în cazul în care în COC este înscrisă cantitatea de emisii de CO_2 conform standardului WLTP, pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum 105 g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt, se acordă un ecobonus în valoare de 1.000 lei, pentru anul 2019;"

    10. La articolul 6, alineatul (6) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(6) În cazul în care proprietarul este acceptat în cadrul Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional şi doreşte să achiziţioneze un autovehicul electric nou sau electric hibrid nou prin Programul de promovare a vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic, ecotichetul se poate cumula numai cu prima de casare. Programul nu se cumulează cu alte programe care finanţează achiziţionarea autovehiculelor noi, mai puţin poluante, în schimbul predării spre casare a autovehiculelor uzate, cu excepţia Programului de promovare a vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic."

    11. La articolul 16 alineatul (2), litera b) şi punctul 2 al literei c) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "b) identificarea autovehiculului uzat şi constatarea condiţiilor privind vechimea şi înmatricularea acestuia şi valabilitatea ITP în baza documentelor prezentate;
    …………………………………………...................................…
2. datele de identificare a autovehiculului uzat: categoria de folosinţă: M1-A, M1/N1-ASU, N1-AU, marca şi modelul, numărul de înmatriculare, numărul de identificare, seria, puterea şi capacitatea cilindrică a motorului, anul fabricaţiei, anul primei înmatriculări în România, norma de poluare şi cantitatea de emisii de CO_2 NEDC, exprimată în g/km; numărul, emitentul şi data eliberării certificatului de înmatriculare; seria, numărul, emitentul şi data eliberării cărţii de identitate, existenţa valabilităţii ITP;"

    12. La articolul 16 alineatul (3), litera c) şi punctul 2 al literei d) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "c) identificarea autovehiculului uzat şi constatarea condiţiilor privind vechimea şi înmatricularea acestuia şi valabilitatea ITP, în baza documentelor prezentate;
    …………………………………………...................................…
    2. datele de identificare ale autovehiculului uzat: categoria de folosinţă: M1-A, M1/N1-ASU, N1-AU, marca şi modelul, numărul de înmatriculare, numărul de identificare, seria, puterea şi capacitatea cilindrică a motorului, anul fabricaţiei, anul primei înmatriculări în România, norma de poluare şi cantitatea de emisii de CO_2 NEDC, exprimată în g/km; numărul, emitentul şi data eliberării certificatului de înmatriculare, seria, numărul, emitentul şi data eliberării cărţii de identitate şi existenţa valabilităţii ITP;"

    13. La articolul 18 alineatul (2), literele d), e) şi f) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "d) certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele producătorului validat, de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice, în termen de valabilitate la data depunerii acestuia la Autoritate, în original, în copie legalizată sau emis în Spaţiul Privat Virtual;
e) certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, emis pe numele producătorului validat, de către autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială îşi are sediul social producătorul, în termen de valabilitate la data depunerii acestuia la Autoritate, în original sau în copie legalizată;
f) certificatul de atestare privind obligaţiile la Fondul pentru mediu, eliberat pe numele producătorului validat de către Autoritate, în termen de valabilitate la data depunerii acestuia la Autoritate, în original sau în copie legalizată."

    14. La articolul 18 alineatul (2), după litera f) se introduce o nouă literă, litera g), cu următorul cuprins:
    "g) certificatul de conformitate al autovehiculului nou, în copie certificată «conform cu originalul"

    15. La articolul 18, alineatul (5) se abrogă.
    16. La articolul 21 alineatul (2), litera e) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "e) certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, eliberat de autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială îşi are domiciliul sau reşedinţa proprietarul şi este înregistrat fiscal autovehiculul uzat, în termen de valabilitate la data prezentării la producătorul validat, în original sau copie legalizată; din acesta trebuie să rezulte că autovehiculul uzat care face obiectul casării se află înregistrat pe numele proprietarului în evidenţele fiscale ale autorităţii publice locale emitente, iar proprietarul nu are obligaţii de plată la bugetul local; după caz, se prezintă şi certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local, eliberat de autoritatea publică locală în a cărei rază teritorială îşi are domiciliul sau reşedinţa persoana căreia i-a fost cedat dreptul de beneficiu asupra primei de casare;"

    17. Articolul 54 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 54
    Responsabilităţi privind gestionarea datelor cu caracter personal
    (1) Administraţia Fondului pentru Mediu pune în aplicare prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR). Datele cu caracter personal ale beneficiarilor şi ale terţilor sunt prelucrate respectând prevederile legale. Autoritatea răspunde, în condiţiile legii, pentru gestionarea datelor cu caracter personal aparţinând persoanelor participante în cadrul programului, pe care aceasta le prelucrează. Prin înscrierea la producătorul validat sau depunerea cererii de finanţare, beneficiarul declară că este de acord cu privire la prelucrarea, de către Autoritate şi producătorul validat, a tuturor datelor şi informaţiilor furnizate, precum şi cu privire la transmiterea acestora către terţe instituţii sau persoane juridice în vederea verificării îndeplinirii tuturor obligaţiilor şi clauzelor prevăzute în prezentul ghid sau în scopul elaborării de situaţii şi statistici.
    (2) Prin depunerea cererii de validare şi încheierea contractului de finanţare, producătorul se obligă să prelucreze datele cu caracter personal ale participanţilor în cadrul programului, în conformitate cu dispoziţiile legale aplicabile, inclusiv cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE.
    (3) În vederea verificării corectitudinii şi realităţii datelor vizând solicitanţii participanţi la program, Autoritatea poate încheia, în condiţiile legii, protocoale de colaborare cu alte instituţii sau autorităţi publice, competente material şi teritorial."

    18. Articolul 58 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 58
    Raportul ghidului cu alte acte normative
    (1) Unde prezentul ghid nu dispune, se aplică prevederile Legii nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare, precum şi ale altor acte normative de nivel superior.
    (2) Finanţarea acordată prin program nu se cumulează cu alte programe finanţate din fonduri publice/comunitare care finanţează achiziţionarea autovehiculelor noi, mai puţin poluante, în schimbul predării spre casare a autovehiculelor uzate, cu excepţia Programului privind reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în transporturi, prin promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante şi eficiente din punct de vedere energetic."

    19. La anexa nr. 1 „Cererea de validare a producătorului“, punctul 3, după litera h) se introduce o nouă literă, litera i), cu următorul cuprins:
    "i) mă oblig să păstrez confidenţialitatea tuturor informaţiilor la care am acces, să respect prevederile legale de prelucrare şi protecţie a datelor cu caracter personal în conformitate cu dispoziţiile legale aplicabile, inclusiv cu prevederile Regulamentului 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE şi voi lua toate măsurile necesare pentru a păstra confidenţialitatea şi securitatea datelor şi informaţiilor prelucrate."

    20. La anexa nr. 3 „Contract de finanţare nerambursabilă“, articolul 1, punctele 1.4 şi 1.5 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "1.4. Prima de casare se acordă în funcţie de cantitatea de emisii de CO_2/km generată de sistemul de propulsie al autovehiculului nou achiziţionat, în regim de funcţionare mixt, astfel:
    a) în anul 2017, pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum ..... g CO_2/km;
    b) în anul 2018, pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum ..... g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt, conform informaţiilor înscrise în COC. În cazul în care în COC este înscrisă cantitatea de emisii de CO_2 conform standardului WLTP, se acordă pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum ....... g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt;
    c) în anul 2019, pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum ..... g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt, conform informaţiilor înscrise în COC. În cazul în care în COC este înscrisă cantitatea de emisii de CO_2 conform standardului WLTP, se acordă pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum ....... g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt.
1.5. La prima de casare se poate adăuga un ecobonus, în următoarele condiţii:
    a) la achiziţionarea unui autovehicul nou, echipat cu sistem de propulsie care generează o cantitate de emisii de maximum ..... g CO_2/km în regim de funcţionare mixt, se acordă un ecobonus în valoare de ..... lei, pentru anul 2017;
    b) la achiziţionarea unui autovehicul nou, echipat cu sistem de propulsie care generează o cantitate de emisii de maximum ..... g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt, conform informaţiilor înscrise în COC, se acordă un ecobonus de ......... lei, pentru anul 2018. În cazul în care în COC este înscrisă cantitatea de emisii de CO_2 conform standardului WLTP, pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum ....... g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt, se acordă un ecobonus în valoare de ....... lei, pentru anul 2018;
    c) la achiziţionarea unui autovehicul nou, echipat cu sistem de propulsie care generează o cantitate de emisii de maximum ..... g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt, conform informaţiilor înscrise în COC, se acordă un ecobonus de ...... lei, pentru anul 2019. În cazul în care în COC este înscrisă cantitatea de emisii de CO_2 conform standardului WLTP, pentru autovehiculul nou al cărui sistem de propulsie generează maximum ....... g CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt, se acordă un ecobonus în valoare de ..... lei, pentru anul 2019;
    d) la achiziţionarea unui autovehicul nou, echipat cu sistem de propulsie hibrid, se acordă un ecobonus în valoare de ......... lei."

    21. La anexa nr. 3 „Contract de finanţare nerambursabilă“, articolul 4, punctul 4.1, litera ş) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ş) să prelucreze, în condiţiile legii, datele cu caracter personal aparţinând solicitanţilor participanţi în cadrul programului şi să păstreze în condiţii de maximă siguranţă documentele depuse de către aceştia;"

    22. La anexa nr. 4.1 „Nota de înscriere a proprietarului persoană fizică“, Declaraţia proprietarului înscris, după al doilea paragraf se introduce un nou paragraf, cu următorul cuprins:
    "Sunt de acord cu privire la prelucrarea de către Autoritate şi producătorul validat a tuturor datelor şi informaţiilor furnizate, precum şi cu privire la transmiterea acestora către terţe instituţii sau persoane juridice în vederea verificării îndeplinirii tuturor obligaţiilor şi clauzelor prevăzute în ghidul de finanţare sau în scopul elaborării de situaţii şi statistici."

    23. La anexa nr. 4.2 „Nota de înscriere a proprietarului persoană juridică, de drept public ori de drept privat, sau entitate juridică fără personalitate juridică“, punctul I, la Declaraţia proprietarului înscris, după al doilea paragraf se introduce un nou paragraf, cu următorul cuprins:
    "Sunt de acord cu privire la prelucrarea de către Autoritate şi producătorul validat a tuturor datelor şi informaţiilor furnizate, precum şi cu privire la transmiterea acestora către terţe instituţii sau persoane juridice în vederea verificării îndeplinirii tuturor obligaţiilor şi clauzelor prevăzute în ghidul de finanţare sau în scopul elaborării de situaţii şi statistici."

    24. La anexa nr. 6 „Cerere de finanţare“, punctul 2 „Finanţare solicitată“, alineatul (1), litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "b) suma de ......... lei, reprezentând ecobonusuri, după cum urmează:
    - un număr de ....... ecobonusuri, acordate în funcţie de cantitatea de emisii de CO_2/km NEDC, în regim de funcţionare mixt, a autovehiculului/autovehiculelor nou/noi pe care îl/le voi achiziţiona prin program;
    – un număr de ...... ecobonusuri pentru achiziţionarea de autovehicule noi cu sistem de propulsie hibrid."

    25. La anexa nr. 6 „Cerere de finanţare“, punctul 2 „Finanţare solicitată“, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Date de identificare ale autovehiculelor uzate, deţinute în proprietate de solicitant, pentru care se solicită finanţare:

┌────┬──────────┬─────────────┬────────────┬─────────────┬───────────┬──────────────┬─────────────┬─────────┐
│ │Categoria │ │ │ │ │Numărul şi │UAT* unde │ │
│ │de │ │ │Anul primei │ │seria │este │ITP │
│Nr. │folosinţă,│Numărul de │Numărul de │înmatriculări│Anul │certificatului│înregistrat │valabil**│
│crt.│marca şi │înmatriculare│identificare│în România │fabricaţiei│de │fiscal │până la │
│ │modelul │ │ │ │ │înmatriculare │autovehiculul│data de: │
│ │ │ │ │ │ │ │uzat │ │
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┼──────────────┼─────────────┼─────────┤
│1. │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┼──────────────┼─────────────┼─────────┤
│2. │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┼──────────────┼─────────────┼─────────┤
│3. │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┼──────────────┼─────────────┼─────────┤
│«n» │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴─────────────┴────────────┴─────────────┴───────────┴──────────────┴─────────────┴─────────┘


     *) UAT = unitatea administrativ-teritorială (primărie, consiliu local, sector, oraş, municipiu).
    **) Se va completa doar pentru cererile depuse după 1.01.2019."

    26. La anexa nr. 6 „Cerere de finanţare“, punctul 2 alineatul (3), după litera m) se introduce o nouă literă, litera n), cu următorul cuprins:
    "n) sunt de acord cu privire la prelucrarea de către Autoritate şi producătorul validat a tuturor datelor şi informaţiilor furnizate, precum şi cu privire la transmiterea acestora către terţe instituţii sau persoane juridice în vederea verificării îndeplinirii tuturor obligaţiilor şi clauzelor prevăzute în ghidul de finanţare sau în scopul elaborării de situaţii şi statistici."

    27. La anexa nr. 8, punctul II. Eligibilitate, după punctul 13 se introduce un nou punct, punctul 14**), cu următorul cuprins:
    "

┌───────┬────────────────────────┬─┬─┬─┐
│ │Potrivit cererii de │ │ │ │
│ │finanţare, solicitantul │ │ │ │
│„14.**)│are ITP valabilă la data│ │ │ │
│ │depunerii dosarului de │ │ │ │
│ │acceptare. │ │ │ │
└───────┴────────────────────────┴─┴─┴─┘


    **) Se va completa doar pentru cererile depuse după 1.01.2019.“"



    ART. II
    (1) Prevederile art. 2 alin. (1) lit. g), art. 3 alin. (4) lit. c), art. 16 alin. (2) lit. b) şi lit. c) pct. 2 şi art. 16 alin. (3) lit. c) şi lit. d) pct. 2 referitoare la inspecţia tehnică periodică se aplică începând cu luna ianuarie 2019.
    (2) Prevederile art. 6 alin. (2) lit. b^1) şi lit. d) şi art. 6 alin. (3) lit. b^1) şi lit. c^1) se aplică pentru autovehiculele noi achiziţionate prin Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional 2017-2019, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul mediului, nr. 661/2017, cu modificările şi completările ulterioare, ale căror facturi au fost emise ulterior intrării în vigoare a prezentului ordin.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Viceprim-ministru, ministrul mediului,
                    Graţiela Leocadia Gavrilescu

    Bucureşti, 13 septembrie 2018.
    Nr. 963.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016