Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 94 din 28 ianuarie 2022  pentru aprobarea modelului documentelor prevăzute la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 94 din 28 ianuarie 2022 pentru aprobarea modelului documentelor prevăzute la art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative

EMITENT: Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 99 din 31 ianuarie 2022
    Având în vedere dispoziţiile art. 2 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative,
    în baza prevederilor art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 23/2022 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale,
    ministrul muncii şi solidarităţii sociale emite următorul ordin:
    ART. 1
    Se aprobă modelele cererilor, declaraţiei pe propria răspundere şi listei persoanelor care urmează să beneficieze de plata indemnizaţiei prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 2
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    p. Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Mădălin-Cristian Vasilcoiu,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 28 ianuarie 2022.
    Nr. 94.
    ANEXA 1





    Angajator ...............................................................
    Adresă sediu social ...............................................
    CUI/CIF .................................................................
    Cont bancar nr. .....................................................
    Telefon ..................................................................
    E-mail ...................................................................
    Către
    Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă a Judeţului ................/Municipiului Bucureşti
    CERERE
    Subsemnatul/(a), ....................................................., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului .............................., cu sediul social în localitatea ............................., str. .............................. nr. ......., judeţul ............................/municipiul ....................., sectorul ........, vă solicit plata contravalorii indemnizaţiei prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, pentru un număr de .............. persoane, în sumă totală de ............................ lei brut, aferentă perioadei .......................... .
    Anexez prezentei:
    1. declaraţia pe propria răspundere privind întreruperea sau reducerea temporară a activităţii, ca urmare a implementării măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României (anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta cerere);
    2. lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie (anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezenta cerere).

    Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ...........................................
    Semnătura ................................
    Data ..............................
    ANEXA 1

    la cerere
    DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
    Subsemnatul/(a), ...................................., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ........................, CUI/CIF .........................., cu sediul social în localitatea ..............................., str. ................................ nr. ......., judeţul ......................../municipiul ........................., sectorul ........, cunoscând prevederile art. 326 cu privire la falsul în declaraţii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, declar pe propria răspundere că*):
    *) Informaţiile de mai jos se completează pentru fiecare activitate întreruptă sau redusă temporar, ca urmare a implementării măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României.

    – activitatea ..........................................................................., cod CAEN .................., pe care o desfăşor în localitatea/localităţile ............................................, judeţul/judeţele ............................................................................, este .......................................,**) potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ca urmare a implementării măsurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevăzute de***):
    **) Se completează cu „întreruptă“ sau „redusă temporar“, în funcţie de situaţia în care se află angajatorul.
    ***) Se indică hotărârile Guvernului pentru prelungirea stării de alertă pe teritoriul României, actele normative emise, după caz, de conducătorii ministerelor şi ai celorlalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale pe baza şi în executarea acestor hotărâri sau şi hotărârile comitetului judeţean/al municipiului Bucureşti pentru situaţii de urgenţă, prin care au fost instituite măsurile pentru diminuarea impactului tipului de risc a căror implementare a condus la întreruperea sau reducerea temporară a activităţii angajatorului.
    .............................................................................................

    Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ..........................................
    Semnătura ................................
    Data ......................

    ANEXA 2

    la cerere
    LISTA
    persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie, cărora li s-a suspendat
    contractul individual de muncă din iniţiativa angajatorului, în temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003
    - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru care se solicită acordarea sumelor necesare
    plăţii indemnizaţiei prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea
    unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării
    ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului
    SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
    Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea:
    a) Numărul de zile aferente suspendării contractului individual de muncă în perioada prevăzută la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022;
    b) Indemnizaţia solicitată*).
    *) 75% din salariul de bază corespunzător locului de muncă ocupat, dar nu mai mult de 75% din câştigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2022 nr. 318/2021.



┌────┬────────────┬───┬────────┬─────────┬─────────────┬────────────┬──┬──┐
│ │ │ │Nivelul │ │Salariul de │Data │ │ │
│Nr. │Numele şi │ │de │Reşedinţa│bază brut │suspendării │ │ │
│crt.│prenumele │CNP│educaţie│(urban/ │corespunzător│contractului│a)│b)│
│ │salariatului│ │(ISCED) │rural) │locului de │individual │ │ │
│ │ │ │ │ │muncă ocupat │de muncă**) │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼──┼──┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼──┼──┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼──┼──┤
│....│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴───┴────────┴─────────┴─────────────┴────────────┴──┼──┤
│TOTAL │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──┘

    **) Conform Registrului general de evidenţă a salariaţilor.
    Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ..........................................
    Semnătura ...............................................
    Data ...........................

    ANEXA 2





    Angajator ...............................................................
    Adresă sediu social ...............................................
    CUI/CIF .................................................................
    Cont bancar nr. ......................................................
    Telefon ..................................................................
    E-mail ...................................................................
    Către
    Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă a Judeţului ................/Municipiului Bucureşti
    CERERE
    Subsemnatul/(a), ..................................................................., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului .............................................., cu sediul social în localitatea ..................................., str. .................................. nr. .........., judeţul ............................/municipiul ..........................., sectorul ............, vă solicit plata contravalorii indemnizaţiei prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, pentru un număr de ........... persoane, în sumă totală de .................. lei brut, aferentă perioadei .......................... .
    Anexez prezentei:
    1. declaraţia pe propria răspundere privind suspendarea activităţii în baza deciziei emise de către Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului ...................................../a Municipiului Bucureşti ca urmare a anchetei epidemiologice (anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta cerere);
    2. copia deciziei de suspendare a activităţii emise de Direcţia de Sănătate Publică a Judeţului............................/a Municipiului Bucureşti;
    3. lista persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie (anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezenta cerere).

    Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) .......................................
    Semnătura ................................
    Data ......................
    ANEXA 1

    la cerere
    DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
    Subsemnatul/(a), ................................................., în calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ................................., CUI/CIF ............................, cu sediul social în localitatea ......................., str. ........................... nr. ......., judeţul ......................../municipiul ..............., sectorul ........, cunoscând prevederile art. 326 cu privire la falsul în declaraţii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, declar pe propria răspundere că, drept urmare a anchetei efectuate de Direcţia de Sănătate Publică (DSP) a Judeţului ............................................./a Municipiului Bucureşti, pe perioada stării de alertă, activitatea a fost suspendată pentru perioada ............................................, potrivit Deciziei nr. ......./.................... a DSP ................................... .
    Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ..........................
    Semnătura ................................
    Data ......................

    ANEXA 2

    la cerere
    LISTA
    persoanelor care urmează să beneficieze de indemnizaţie, cărora li s-a suspendat contractul individual de muncă
    din iniţiativa angajatorului, în temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată,
    cu modificările şi completările ulterioare, pentru care se solicită acordarea sumelor necesare plăţii indemnizaţiei
    prevăzute la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022 privind stabilirea unor măsuri
    de protecţie socială a angajaţilor şi a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării
    activităţilor economice, determinate de situaţia epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2,
    precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
    Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea:
    a) Numărul de zile aferente suspendării contractului individual de muncă în perioada prevăzută la art. 1 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022;
    b) Indemnizaţia solicitată*).
    *) 75% din salariul de bază corespunzător locului de muncă ocupat, dar nu mai mult de 75% din câştigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2022 nr. 318/2021.



┌────┬────────────┬───┬────────┬─────────┬─────────────┬────────────┬──┬──┐
│ │ │ │Nivelul │ │Salariul de │Data │ │ │
│Nr. │Numele şi │ │de │Reşedinţa│bază brut │suspendării │ │ │
│crt.│prenumele │CNP│educaţie│(urban/ │corespunzător│contractului│a)│b)│
│ │salariatului│ │(ISCED) │rural) │locului de │individual │ │ │
│ │ │ │ │ │muncă ocupat │de muncă**) │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼──┼──┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼──┼──┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼────────┼─────────┼─────────────┼────────────┼──┼──┤
│....│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴───┴────────┴─────────┴─────────────┴────────────┴──┼──┤
│TOTAL │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──┘

    **) Conform Registrului general de evidenţă a salariaţilor, în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 2/2022.
    Numele şi prenumele administratorului/reprezentantului legal (în clar) ........................................
    Semnătura ...................................................
    Data .............................

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016