Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 919 din 18 aprilie 2023 privind modificarea şi completarea Procedurii şi modalităţii de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016
EMITENT: Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 365 din 28 aprilie 2023
Având în vedere dispoziţiile art. 9 alin. (12^1) şi (34^6) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul art. 3 alin. (13) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
directorul general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară emite prezentul ordin.
ART. I
Procedura şi modalitatea de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 1 august 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. La articolul 5 punctul 7, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
"(2) Contractele de finanţare se încheie în limita creditelor de angajament comunicate prin fila de buget, pentru o perioadă de cel mult 28 de luni."
2. La articolul 5 punctul 7, după alineatul (2^11) se introduce un nou alineat, alineatul (2^12), cu următorul cuprins:
"(2^12) În cazul contractelor de finanţare încheiate în anul 2022, perioada de valabilitate de 20 de luni se prelungeşte până la 28 de luni."
3. Anexele nr. 1 şi 3 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Directorul general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară,
Hajnalka Ildiko Vig
Bucureşti, 18 aprilie 2023.
Nr. 919.
ANEXA 1
(Anexa nr. 1 la procedură)
JUDEŢUL .................................
OFICIUL DE CADASTRU ŞI PUBLICITATE IMOBILIARĂ .............
Nr. ......../...........
Către
Primăria Municipiului/Oraşului/Comunei ............
Vă comunicăm că, în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (34^3) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, au fost alocate în bugetul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară ………….. următoarele sume aferente finanţării lucrărilor de înregistrare sistematică:
• ......... lei, reprezentând credite de angajament care reprezintă limita maximă în care se pot încheia angajamente legale, pentru maximum 28 de luni, sumă destinată finanţării lucrărilor de înregistrare sistematică ce pot fi iniţiate de dumneavoastră, având ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate;
• suma totală de ............. lei, reprezentând credite bugetare aferente anului ..........., din care:
- suma de .......... lei, reprezentând credite bugetare, limita maximă în care se pot efectua plăţi în anul ......, sumă destinată efectuării plăţilor pentru lucrările de înregistrare sistematică aferente Contractului de finanţare nr. ...../data ....., având ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, aflate în derulare;
– suma de ....... lei, reprezentând credite bugetare, limita maximă în care se pot efectua plăţi în anul ......., sumă destinată efectuării plăţilor pentru lucrările de înregistrare sistematică ce vor fi iniţiate de dumneavoastră, având ca obiect sectoarele cadastrale din cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate.
Procedura şi modalitatea de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale este cea aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Vă transmitem alăturat modelul contractului de finanţare şi specificaţiile tehnice aprobate prin ordin al directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară.
Cu deosebită consideraţie,
Director,
.............................................
(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
Contabil-şef,
...............................
(numele, prenumele şi semnătura)
ANEXA 2
(Anexa nr. 3 la procedură)
JUDEŢUL ........................................
UNITATEA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ ..................
Nr. ....../.....
SOLICITARE DE FINANŢARE
Stimată doamnă/Stimate domnule director,
Municipiul/Oraşul/Comuna ............., prin primar ............, în calitate de reprezentant legal, solicităm încheierea unui contract de finanţare în condiţiile art. 9 alin. (34^7) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă de ....... lei, reprezentând credite de angajament, limita maximă în care se pot încheia angajamente legale, pentru maximum 28 de luni, sumă destinată finanţării lucrării de înregistrare sistematică, având ca obiect sectoare cadastrale în cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate.
Ataşat prezentei solicitări vă transmitem cele două exemplare ale contractului de finanţare.
Cu deosebită consideraţie,
Primar,
..................
(numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: