┌─────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. │ Obiectivele verificãrii │
│ crt.│ │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │Existenţa actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. │- Nota de fundamentare pentru solicitarea deschiderii de credite │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.2. │- Solicitãrile ordonatorilor secundari şi/sau terţiari, dupã caz, │
│ │pentru repartizarea de credite bugetare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.3. │- Situaţia creditelor bugetare deschise anterior şi neutilizate │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.4. │- Bugetul aprobat │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │Existenta vizelor, certificãrilor, aprobãrilor, altor semnaturi legale│
│ │dupã caz, pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.1. │- Actele justificative de la pct. 1. │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.2. │- Cererea pentru deschiderea de credite bugetare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │Încadrarea sumei pentru care se cere deschiderea de credite în: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.1. │- Creditele bugetare repartizate pe an/trimestre/luni şi detaliate │
│ │conform clasificatiei bugetare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.2. │- Limitele lunare de cheltuieli stabilite de Guvern │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.3. │- Nivelul prevãzut în actul normativ de aprobare a acţiunii │
│ │(unde este cazul) │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.4. │- Nivelul rezultat din Nota de fundamentare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. │Stabilirea sumei pentru care se cere deschiderea de credite, având în │
│ │vedere: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.1. │- Creditele deschise anterior şi neutilizate │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. │- Ca întreaga suma sã fie utilizatã pânã la finele perioadei pentru │
│ │care se solicitã deschiderea │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5. │Completarea corectã a cererii pentru deschiderea de credite cu privire│
│ │la: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.1. │- Beneficiarul deschiderii de credite │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.2. │- Conturile de trezorerie │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.3. │- Suma pentru care se cere deschiderea de credite │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.4. │- Corespondenţa dintre suma solicitatã şi detalierea de pe verso-ul │
│ │formularului │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.5. │- Celelalte rubrici prevãzute de formular │
└─────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
[ANEXA Nr.1b)
la normele metodologice]
LISTA DE VERIFICARE (CHECK- LIST]
A DISPOZIŢIEI BUGETARE PENTRU REPARTIZAREA
CREDITELOR BUGETARE
COD. A.2.
┌─────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. │ Obiectivele verificãrii │
│ crt.│ │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │Existenţa actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. │- Solicitarea ordonatorului secundar sau terţiar, dupã caz │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.2. │- Fundamentarea repartizãrii de credite pentru bugetul propriu, în │
│ │cazul ordonatorului principal │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.3. │- Cererea de deschidere de credite │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.4. │- Bugetul aprobat │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │Existenta vizelor, certificãrilor, aprobãrilor, altor semnaturi legale│
│ │dupã caz, pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.1. │- Actele justificative de la pct. 1. │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.2. │- Dispoziţia bugetarã pentru repartizarea creditelor bugetare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │Încadrarea sumei prevãzuta pentru repartizare, în: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.1. │- Creditele bugetare aprobate, repartizate pe an/trimestre/luni şi │
│ │defalcate conform clasificaţiei bugetare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.2. │- Cererea de deschidere de credite │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.3. │- Nivelul dispoziţiei bugetare de retragere (când este cazul) │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.4. │- Nivelul rezultat din solicitare/fundamentare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. │Completarea corectã a dispoziţiei bugetare pentru repartizarea credi- │
│ │telor bugetare cu privire la: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.1. │- Beneficiarul creditelor repartizate │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. │- Conturile de trezorerie │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.3. │- Suma repartizatã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.4. │- Corespondenţa dintre suma repartizatã şi detalierea de pe verso-ul │
│ │formularului │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.5. │- Celelalte rubrici prevãzute de formular │
└─────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
NOTA: În cazul în care se prezintã la viza Ordin de plata pentru alimentari
de conturi, Borderoul centralizator al Dispoziţiilor bugetare pentru reparti-
zarea creditelor bugetare sau Borderoul centralizator al Ordinelor de platã
pentru alimentãri de conturi, prezenta listã de verificare (CHECK-LIST) se va
adapta corespunzãtor documentelor respective.
[ANEXA Nr.1c)
la normele metodologice]
LISTA DE VERIFICARE (CHECK - LIST)
A VIRĂRII DE CREDITE BUGETARE ÎNTRE CAPITOLE
ALE CLASIFICAŢIEI BUGETARE
COD A.4.
┌─────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. │ Obiectivele verificãrii │
│ crt.│ │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │Existenţa actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. │- Nota de fundamentare privind efectuarea virãrilor de credite buge- │
│ │tare între capitole ale clasificaţiei bugetare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.2. │- Bugetul aprobat │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │Existenta vizelor, certificãrilor, aprobãrilor, altor semnaturi legale│
│ │dupã caz, pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.1. │- Actele justificative de la pct. 1. │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.2. │- Documentul privind virãrile de credite bugetare între capitole ale │
│ │clasificaţiei bugetare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │Încadrarea sumelor prevãzute a se vira între capitole în: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.1. │- Creditele bugetare repartizate pe an/trimestre/luni şi detaliate │
│ │conform clasificaţiei bugetare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.2. │- Nivelurile rezultate din nota de fundamentare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. │Propunerea de virare sã: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.1. │- Nu contravinã Legii privind finanţele publice, legilor bugetare │
│ │anuale sau actelor normative de rectificare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. │- Fie în concordanţã cu obligaţiile ce decurg din acţiuni şi sarcini │
│ │noi sau reprogramate │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.3. │- Asigure respectarea angajamentelor anterioare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.4. │- Sã fie susţinutã de justificãri, detalieri şi necesitãţi privind │
│ │execuţia pânã la finele anului bugetar la capitolele respective │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.5. │- Fie efectuatã dupã începerea trimestrului al III-lea │
└─────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
NOTA: În cazul în care se prezintã la viza documente privind virarea de
credite bugetare între subdiviziuni ale clasificatiei bugetare în cadrul
aceluiaşi capitol, pentru bugetul propriu şi bugetele instituţiilor subor-
donate, sau documente privind virarea de credite bugetare între programe,
prezenta lista de verificare (CHECK - LIST) se va adapta corespunzãtor
documentelor respective.
[ANEXA Nr.1d)
la normele metodologice]
LISTA DE VERIFICARE (CHECK - LIST)
A CONTRACTULUI/COMENZII DE ACHIZIŢII PUBLICE
COD B.1.
┌─────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. │ Obiectivele verificãrii │
│ crt.│ │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │Existenţa actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. │- Programul anual al achiziţiilor publice │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.2. │- Documentul de aprobare a procedurii selectate pentru achiziţie │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.3. │- Anunţul/invitaţia de participare la procedura │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.4. │- Documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.5. │- Documentul de numire a comisiei de evaluare/negociere │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.6. │- Ofertele │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.7. │- Documentul de aprobare a hotãrârii comisiei de evaluare/negociere │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.8. │- Comunicãrile cãtre ofertanţi a rezultatului aplicãrii procedurii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.9. │- Documentul privind soluţionarea contestaţiilor │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.10.│- Actul de aprobare a documentaţiei tehnico-economice a obiectivului │
│ │de investiţii (în cazul investiţiilor) │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.11.│- Nota de fundamentare privind necesitatea şi oportunitatea efectuãrii│
│ │cheltuielilor asimilate investiţiilor (în cazul investiţiilor) │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.12.│- Anexele nr. 1 şi 2 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. │
│ │1792/2002 │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │Existenta vizelor, certificãrilor, aprobãrilor, altor semnaturi legale│
│ │dupã caz, pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.1. │- Actele justificative de la pct. 1. │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.2. │- Proiectul de contract/comandã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │Încadrarea valorii contractului/comenzii în: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.1. │- Nivelul creditelor bugetare şi/sau de angajament, dupã caz │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.2. │- Nivelul angajamentului bugetar │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.3. │- Valoarea ofertei furnizorului/prestatorului/executantului câştigãtor│
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. │Contractul: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.1. │- Sã fie cuprins în programul anual al achiziţiilor publice │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. │- Sã prevadã calitatea şi cantitatea produselor contractate, conform │
│ │actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.3. │- Sã prevadã constituirea garanţiei de buna execuţie │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.4. │- Sã prevadã acordarea de avansuri cu respectarea legii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.5. │- Sã prevadã actualizarea preţului cu respectarea legii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.6. │- Sã fie incheiat în perioada de valabilitate a ofertei │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.7. │- Sã cuprindã datele de identificare a pãrţilor contractante │
└─────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
[ANEXA Nr.1e)
la normele metodologice]
LISTA DE VERIFICARE (CHECK - LIST1
A CONTRACTULUI/COMENZII DE ACHIZIŢII PUBLICE FINANŢATE INTEGRAL
SAU PARŢIAL DIN CREDITE EXTERNE RAMBURSABILE ŞI/SAU FONDURI
EXTERNE NERAMBURSABILE
COD B.2.
┌─────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. │ Obiectivele verificãrii │
│ crt.│ │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │Existenţa actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. │- Programul anual al achiziţiilor publice │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.2. │- Acordul/comanda de finanţare externã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.3. │- Documentul de aprobare a procedurii selectate pentru achiziţie │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.4. │- Anunţul/invitaţia de participare la procedurã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.5. │- Documentele pentru elaborarea şi prezentarea ofertei │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.6. │- Documentul de numire a comisiei de evaluare/negociere │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.7. │- Ofertele │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.8. │- Documentul de aprobare a hotãrârii comisiei de evaluare/negociere │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.9. │- Comunicãrile cãtre ofertanţi a rezultatului aplicãrii procedurii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.10.│- Documentul privind soluţionarea contestaţiilor │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.11.│- Actul de aprobare a documentaţiei tehnico-economice a obiectivului │
│ │de investiţii (în cazul investiţiilor) │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.12.│- Nota de fundamentare privind necesitatea şi oportunitatea efectuãrii│
│ │cheltuielilor asimilate investiţiilor (în cazul investiţiilor) │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.13.│- Anexele 1 şi 2 la Ordinul ministrului finanţelor publice nr. │
│ │1792/2002 │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │Existenta vizelor, certificãrilor, aprobãrilor, altor semnaturi legale│
│ │dupã caz, pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.1. │- Actele justificative de la pct. 1. │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.2. │- Proiectul de contract/comandã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │Încadrarea valorii contractului/comenzii în: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.1. │- Nivelul creditelor bugetare şi/sau de angajament, dupã caz │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.2. │- Nivelul angajamentului bugetar │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.3. │- Valoarea ofertei furnizorului/prestatorului/executantului │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.4. │- Nivelul prevãzut în actul normativ care a aprobat împrumutul │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. │Contractul: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.1. │- Sã fie în programul anual al achiziţiilor publice │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. │- Sã prevadã calitatea şi cantitatea produselor contractate, conform │
│ │actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.3. │- Sã prevadã constituirea garanţiei de bunã execuţie │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.4. │- Sã prevadã acordarea de avansuri cu respectarea legii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.5. │- Sã prevadã actualizarea preţului cu respectarea legii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.6. │- Sã fie incheiat în perioada de valabilitate a ofertei │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.7. │- Sã cuprindã datele de identificare a pãrţilor contractante │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.8. │- Sa se încadreze din punct de vedere al obiectului în categoria │
│ │cheltuielilor considerate eligibile, conform cu acordul/comanda de │
│ │finanţare externã şi cu regulile fiecãrui organism finanţator │
└─────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
[ANEXA Nr.1f)
la normele metodologice]
LiSTA DE VERIFICARE (CHECK - LIST)
A ACTULUI INTERN DE DECIZIE PRIVIND ORGANIZAREA ACŢIUNILOR DE
PROTOCOL, A UNOR MANIFESTĂRI CU CARACTER CULTURAL - ŞTIINŢIFIC
SAU A ALTOR ACŢIUNI CU CARACTER SPECIFIC, INCLUSIV DEVIZUL
ESTIMATIV PE CATEGORII DE CHELTUIELI
COD B.14.
┌─────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. │ Obiectivele verificãrii │
│ crt.│ │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │Existenţa actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. │- Nota de fundamentare a acţiunii de protocol a manifestãrii sau a │
│ │acţiunii cu caracter specific, dupã caz │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.2. │- Documente transmise de parteneri cu privire la participarea la │
│ │acţiune │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │Existenta vizelor, certificãrilor, aprobãrilor, altor semnãturi legale│
│ │dupã caz, pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.1. │- Actele justificative de la pct. 1. │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.2. │- Actul intern de decizie, inclusiv devizul │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │Stabilirea corecta a valorii devizului │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. │Încadrarea valorii devizului in: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.1. │- Nivelul creditelor bugetare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. │- Nivelul angajamentului bugetar │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.3. │- Limitele prevãzute de normele legale │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.4. │- Nivelul prevãzut de actul normativ de aprobare a acţiunii │
│ │(unde este cazul) │
└─────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
[ANEXA Nr.1g)
la normele metodologice]
LISTA DE VERIFICARE (CHECK - LIST)
A ACTULUI INTERN DE DECIZIE PRIVIND DEPLASAREA IN
STRĂINĂTATE, INCLUSIV DEVIZUL ESTIMATIV DE CHELTUIELI
COD B.15.
┌─────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. │ Obiectivele verificãrii │
│ crt.│ │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │Existenţa actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. │- Nota de fundamentare a deplasãrii în strãinãtate │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.2. │- Invitaţii, comunicãri, alte documente de la partenerul extern │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.3. │- Nota-mandat privind deplasarea │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │Existenta vizelor, certificãrilor, aprobãrilor, altor semnãturi legale│
│ │dupã caz, pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.1. │- Actele justificative de la pct. 1. │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.2. │- Actul intern de decizie, inclusiv devizul │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │Stabilirea corecta a valorii devizului │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. │Încadrarea valorii devizului in: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.1. │- Nivelul creditelor bugetare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. │- Nivelul angajamentelor bugetare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.3. │- Baremurile prevãzute de normele legale │
└─────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
[ANEXA Nr.1h)
la normele metodologice]
LISTA DE VERIFICARE (CHECK - LIST)
A ORDONANŢĂRII DE PLATĂ PRIVIND
ACHIZIŢIA PUBLICĂ DE PRODUSE
Cod C.1.
┌─────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. │ Obiectivele verificãrii │
│ crt.│ │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │Existenţa actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. │- Angajamentul bugetar global/individual │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.2. │- Contractul/comanda (sau alta forma de angajament juridic) │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.3. │- Factura fiscala (cod 14.4.10), factura (cod 14.4.10/a A) sau alte │
│ │tipuri de facturi, aprobate conform prevederilor legale │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.4. │- Procesul verbal de recepţie (cod 14.4.2.5), sau Nota de recepţie şi │
│ │constatare de diferenţe(cod 14.3.1A) │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │Existenţa vizelor, certificãrilor, aprobãrilor, altor semnãturi legale│
│ │dupã caz, pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.1. │- Actele justificative de la pct. 1. │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.2. │- Ordonanţare de platã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │Stabilirea corecta a sumei propusã pentru platã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. │Încadrarea sumei propusã pentru platã în: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.1. │- Nivelul angajamentului bugetar │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. │- Nivelul angajamentului legal │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.3. │- Valoarea cheltuielilor lichidate │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.4. │- Creditele bugetare deschise/repartizate sau existente în conturi de │
│ │disponibil, dupã caz │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5. │Corespondenţa datelor din ordonanţarea de platã cu cele din actele │
│ │justificative pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.1. │- Natura cheltuielii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.2. │- Numãrul şi data emiterii facturii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.3. │- Beneficiarul sumei │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.3. │- Banca beneficiarului │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│6. │Corespondenţa dintre conţinutul actelor justificative în ceea ce │
│ │priveşte: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│6.1. │- Cantitatea de produse recepţionate │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│6.2. │- Calitatea produselor recepţionate │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│6.3. │- Preţul unitar al produselor recepţionate │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│6.4. │- Termenele de livrare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│6.5. │- Modalitãţile de platã │
└─────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
NOTA: În cazul ordonanţãrilor de platã privind achiziţia publicã de servicii
sau lucrãri, prezenta lista de verificare (check-list) se va adapta
corespunzãtor.
[ANEXA Nr.1i)
la normele metodologice]
LISTA DE VERIFICARE (CHECK - LIST)
A ORDONANTARILOR DE PLATĂ PENTRU SUBVENŢII, TRANSFERURI, PRIME
SAU ALTE PLAŢI DIN FONDURI PUBLICE ACORDATE AGENŢILOR ECONOMICI
SAU ALTOR BENEFICIARI LEGALI
COD C.5.
┌─────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. │ Obiectivele verificãrii │
│ crt.│ │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │Existenţa actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. │- Angajamentul bugetar global/individual │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.2. │- Nota de fundamentare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.3. │- Documentaţia specificã, conform actului normativ care reglementeazã │
│ │domeniul │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │Existenţa vizelor, certificãrilor, aprobãrilor, altor semnãturi legale│
│ │dupã caz, pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.1. │- Actele justificative de la pct. 1. │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.2. │- Ordonanţarea de platã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │Stabilirea corectã a sumei propusã pentru platã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. │Încadrarea sumei propusã pentru platã în: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.1. │- Nivelul angajamentului bugetar │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. │- Nivelul angajamentului legal │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.3. │- Nivelul sumei datorate rezultat în urma operaţiunii de lichidare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.4. │- Creditele bugetare deschise/repartizate sau existente în conturi de │
│ │disponibil, dupã caz │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5. │Corespondenţa datelor din ordonanţa de platã cu cele din actele │
│ │justificative pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.1. │- Natura plãţii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.2. │- Beneficiarul sumei │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.3. │- Banca beneficiarului sumei │
└─────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
[ANEXA Nr.1j)
la normele metodologice]
LISTA DE VERIFICARE (CHECK - LIST)
A ORDONANTARII DE PLATĂ EXTERNĂ PRIVIND ALTE PLAŢI
DECÂT CELE AFERENTE ÎMPRUMUTURILOR EXTERNE
COD C.8.
┌─────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. │ Obiectivele verificãrii │
│ crt.│ │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │Existenţa actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. │- Angajamentul bugetar global/individual │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.2. │- Nota de fundamentare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.3. │- Contractul de furnizare/servicii/lucrãri │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.4. │- Factura externã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.5. │- Documente de transport, vãmuire, recepţie, situaţii de lucrãri, │
│ │dupã caz │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.6. │- Documente specifice care rezultã din actul normativ ce reglementeazã│
│ │domeniul │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │Existenţa vizelor, certificãrilor, aprobãrilor, altor semnãturi legale│
│ │dupã caz, pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.1. │- Actele justificative de la pct. 1. │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.2. │- Ordonanţarea de platã externã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │Stabilirea corectã a sumei propusã pentru platã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. │Încadrarea sumei propusã pentru platã în: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.1. │- Nivelul angajamentului bugetar │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. │- Nivelul angajamentului legal │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.3. │- Nivelul sumei datorate rezultat în urma operaţiunii de lichidare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.4. │- Disponibilul în cont │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5. │Corespondenţa datelor din ordonanţarea de platã externã cu cele din │
│ │actele justificative pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.1. │- Natura plãţii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.2. │- Beneficiarul sumei │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.3. │- Banca beneficiarului sumei │
└─────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
[ANEXA Nr.1k)
la normele metodologice]
LISTA DE VERIFICARE (CHECK - LIST)
A ORDONANTARII DE AVANSURI (IN LEI) ACORDATE
UNOR TERŢE PERSOANE JURIDICE IN CADRUL
CONTRACTELOR ÎNCHEIATE
COD C.10.
┌─────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. │ Obiectivele verificãrii │
│ crt.│ │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │Existenţa actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. │- Angajamentul bugetar global/individual │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.2. │- Nota de fundamentare │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.3. │- Contractul de furnizare/servicii/lucrãri │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.4. │- Solicitarea de acordare a avansului │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.5. │- Documentul prin care se constituie garanţia legalã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │Existenţa vizelor, certificãrilor, aprobãrilor, altor semnãturi legale│
│ │dupã caz, pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.1. │- Actele justificative de la pct. 1. │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.2. │- Ordonanţarea de platã a avansului │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │Stabilirea corectã a sumei prevãzutã pentru platã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. │Încadrarea sumei propusã pentru platã în: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.1. │- Nivelul angajamentului bugetar │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. │- Nivelul angajamentului legal │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.3. │- Disponibilul din cont │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5. │Corespondenţa datelor din ordonanţarea de platã a avansului cu cele │
│ │din actele justificative pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.1. │- Natura plãţii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.2. │- Beneficiarul sumei │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.3. │- Banca beneficiarului sumei │
└─────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
[ANEXA Nr.1l)
la normele metodologice]
LISTA DE VERIFICARE (CHECK - LIST)
A ORDONANTARII DE PLATĂ ALE SALARIILOR, ALTOR DREPTURI
SALARIALE ACORDATE PERSONALULUI, PRECUM ŞI ALE
OBLIGAŢIILOR FISCALE AFERENTE ACESTORA
COD C.14.
┌─────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Nr. │ Obiectivele verificãrii │
│ crt.│ │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1. │Existenţa actelor justificative │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.1. │- Centralizatorul lunar al statelor de salarii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.2. │- Situaţia privind repartizarea pe luni a cheltuielilor de personal │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.3. │- Situaţia privind monitorizarea cheltuielilor de personal │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.4. │- Statul de funcţii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│1.5. │- Bugetul aprobat │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2. │Existenţa vizelor, certificãrilor, aprobãrilor, altor semnãturi legale│
│ │dupã caz, pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.1. │- Actele justificative de la pct. 1. │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│2.2. │- Ordonanţarea de platã │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3. │Încadrarea sumei propusã la platã în: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.1. │- Nivelul angajamentului bugetar │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.2. │- Valoarea cheltuielilor lichidate │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│3.3. │- Creditele bugetare deschise/repartizate sau existente în conturi de │
│ │disponibil, dupã caz │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4. │Încadrarea numãrului de personal din statul de salarii în: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.1. │- Numãrul maxim de personal stabilit prin buget │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│4.2. │- Numãrul rezultat din statul de funcţii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5. │Corespondenţa datelor din ordonanţarea de platã cu cele din actele │
│ │justificative pentru: │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.1. │- Tipul plãţii │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.2. │- Beneficiarul sumei │
├─────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5.3. │- Banca beneficiarului sumei │
└─────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘