Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 836 din 19 martie 2010  pentru modificarea şi completarea Normelor privind modul de constituire, administrare şi utilizare a fondului de risc, precum şi reflectarea în contabilitatea Trezoreriei Statului şi în contabilitatea persoanelor juridice a operaţiunilor legate de acordarea de garanţii de stat şi subîmprumuturi, aprobate prin Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 2.005/2008     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 836 din 19 martie 2010 pentru modificarea şi completarea Normelor privind modul de constituire, administrare şi utilizare a fondului de risc, precum şi reflectarea în contabilitatea Trezoreriei Statului şi în contabilitatea persoanelor juridice a operaţiunilor legate de acordarea de garanţii de stat şi subîmprumuturi, aprobate prin Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 2.005/2008

EMITENT: Ministerul Finanţelor Publice
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 232 din 13 aprilie 2010
    Având în vedere prevederile:
    - art. 7 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 109/2008, cu modificările ulterioare;
    – art. 117 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

    în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:
    ART. I
    Normele privind modul de constituire, administrare şi utilizare a fondului de risc, precum şi reflectarea în contabilitatea Trezoreriei Statului şi în contabilitatea persoanelor juridice a operaţiunilor legate de acordarea de garanţii de stat şi subîmprumuturi, aprobate prin Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 2.005/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 536 din 16 iulie 2008, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. Capitolul V se modifică astfel:
    a) Alineatul 2 se abrogă.
    b) Alineatul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Înregistrarea în contabilitatea Ministerului Finanţelor Publice a principalelor operaţiuni privind constituirea şi utilizarea fondului de risc se efectuează potrivit Monografiei privind înregistrarea în contabilitatea trezoreriei centrale a principalelor operaţiuni, prevăzută în Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare."

    c) Alineatul 5 se abrogă.

    2. După capitolul V se introduce un nou capitol, capitolul VI, cu următorul cuprins:
    "    CAP. VI
    Procedura de restituire/transfer a/al sumelor încasate la fondul de risc
    1. Sumele încasate la fondul de risc şi înregistrate în contabilitate la poziţia «Creditori la fondul de risc» sau cele stabilite prin hotărâri judecătoreşti definitive şi irevocabile se restituie la cererea beneficiarilor de finanţări rambursabile subîmprumutate şi/sau garantate de stat, care vor depune o cerere pentru certificarea dreptului la restituire la Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică. Aceasta va verifica cererea sub aspectul realităţii şi exactităţii celor solicitate, precum şi al încadrării în termenul legal de prescripţie a dreptului de a cere compensarea sau restituirea sumelor în cauză.
    2. În urma verificărilor, Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică va emite o dispoziţie de restituire a unor sume de la fondul de risc, conform modelului prevăzut în anexa nr. 13. Prin dispoziţia de restituire aprobată de directorul general adjunct al Departamentului Back Office din cadrul acestei direcţii se confirmă dreptul la restituire al beneficiarului de finanţări rambursabile subîmprumutate şi/sau garantate de stat. Dispoziţia de restituire se comunică, după aprobare, beneficiarului respectiv. În vederea restituirii sumelor, beneficiarul căruia i s-a confirmat dreptul la restituire va depune o cerere de restituire a sumelor în cauză la Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică, anexând şi dispoziţia de restituire, în original.
    3. Cererea de restituire se soluţionează în termen de 45 de zile de la data înregistrării acesteia la Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică. Cererea va cuprinde codul de înregistrare fiscală al beneficiarului de finanţări rambursabile subîmprumutate şi/sau garantate de stat, suma solicitată, codul IBAN al contului beneficiarului respectiv, precum şi contul bancar în care doreşte să i se efectueze restituirea. La cererea de restituire, beneficiarul în cauză va anexa şi documentele din care să rezulte că această sumă nu este datorată fondului de risc, precum şi originalele hotărârilor judecătoreşti definitive şi irevocabile, învestite cu formule executorii, pentru sumele stabilite prin acestea.
    4. În situaţia în care Direcţiei generale de trezorerie şi datorie publică îi sunt necesare alte documente relevante pentru soluţionarea cererii, aceasta va solicita beneficiarului în cauză, în scris, prezentarea datelor suplimentare.
    5. Termenul de 45 de zile pentru soluţionarea cererii de restituire se prelungeşte, conform legii, cu perioada de timp cuprinsă între data la care s-a comunicat beneficiarului de finanţări rambursabile subîmprumutate şi/sau garantate de stat solicitarea de furnizare a datelor suplimentare relevante pentru soluţionarea acesteia şi data primirii acestor informaţii la Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică.
    6. După primirea cererii de restituire şi, respectiv, a documentaţiei complete, Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică va transmite dispoziţia de restituire împreună cu originalul cererii de restituire organului fiscal în a cărui rază teritorială îşi are domiciliul fiscal beneficiarul respectiv, în vederea verificării datelor din evidenţa analitică pe plătitori şi a efectuării compensărilor cu eventualele obligaţii fiscale restante ale solicitantului, respectiv a efectuării restituirii propriu-zise a sumei rezultate după compensare, prevederile Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.899/2004 pentru aprobarea Procedurii de restituire şi de rambursare a sumelor de la buget, precum şi de acordare a dobânzilor cuvenite contribuabililor pentru sumele restituite sau rambursate cu depăşirea termenului legal aplicându-se în mod corespunzător.
    7. Concomitent cu transmiterea către organul fiscal teritorial a documentelor menţionate mai sus, Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică va dispune transferul sumei înscrise pe decizia de restituire unităţii de trezorerie şi contabilitate publică la care este arondat organul fiscal competent în administrarea beneficiarului de finanţări rambursabile subîmprumutate şi/sau garantate de stat în contul 50.86.04 «Disponibil din executări/restituiri fond de risc», deschis la unitatea de trezorerie şi contabilitate publică a organului fiscal competent, pe codul de identificare fiscală al beneficiarului respectiv. Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică va dispune transferul sumelor de restituit de la fondul de risc din contul RO24TREZ999650101XXXXXXX, cod de identificare fiscală 8609468, deschis pe numele Ministerului Finanţelor Publice la Trezoreria Operativă Centrală în contul 50.86.04, deschis la unitatea de trezorerie şi contabilitate publică a organului fiscal competent, pe codul de identificare fiscală al beneficiarului respectiv. În acest sens, Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică va întocmi nota de transfer, conform modelului prevăzut în anexa nr. 14, aprobată de ordonatorul principal de credite sau de persoana căreia i-au fost delegate aceste atribuţii.
    8. În cazul în care disponibilul din fondul de risc nu acoperă suma în lei necesară transferului, Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică va întocmi şi va transmite la Direcţia generală de trezorerie şi contabilitate publică, pe lângă nota de transfer menţionată la pct. 7, şi următoarele documente:
    - nota de fundamentare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 15, prin care se propune semnarea cererii de deschidere de credite bugetare din capitolul 55.01 titlul 51 articolul 02 alineatul 10 «Plăţi în contul creditelor garantate şi/sau subîmprumutate», aprobată de ordonatorul principal de credite sau de persoana căreia i-au fost delegate aceste atribuţii;
    – cererea de deschidere de credite bugetare, aprobată şi semnată de ordonatorul principal de credite sau de persoana căreia i-au fost delegate aceste atribuţii, cu viza controlorului financiar preventiv propriu şi delegat;
    – nota de lichidare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 16, prin care se propune alimentarea contului de disponibil fond de risc din capitolul 55.01, titlul 51 articolul 02 alineatul 10, aprobată cu bun de plată de ordonatorul principal de credite sau de persoana căreia i-au fost delegate aceste atribuţii;
    – ordonanţare de plată, conform modelului prevăzut în anexa nr. 17, aprobată de ordonatorul principal de credite sau de persoana căreia i-au fost delegate aceste atribuţii, cu viza controlorului financiar preventiv propriu şi delegat, în condiţiile legii.
    9. După primirea cererii de restituire şi a dispoziţiei de restituire, organul fiscal competent va efectua verificarea acestora şi a datelor din evidenţa analitică pe plătitori - persoane juridice.
    10. În cazul în care organul fiscal competent constată existenţa unor obligaţii fiscale restante ale beneficiarului de finanţări rambursabile subîmprumutate şi/sau garantate de stat, sumele solicitate se restituie acestuia numai după efectuarea compensării acestora cu obligaţiile bugetare restante, întocmind în acest sens, în 3 exemplare, Nota privind compensarea obligaţiilor fiscale - M.F.P. - A.N.A.F., cod 14.13.41.99. Restituirea sumelor cuvenite beneficiarului se face prin decontare bancară, în contul indicat în cererea de restituire.
    11. În cazul în care suma de restituit este mai mare decât suma reprezentând obligaţiile fiscale restante ale beneficiarului de finanţări rambursabile subîmprumutate şi/sau garantate de stat, organul fiscal competent efectuează compensarea până la concurenţa acestor obligaţii fiscale, iar diferenţa rezultată o restituie acestuia şi întocmeşte în acest sens, în 3 exemplare, decizia de restituire prevăzută de Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.899/2004. În baza deciziei de restituire aprobate, organul fiscal competent va întocmi, în 3 exemplare, Nota privind restituirea/rambursarea unor sume - M.F.P. - A.N.A.F., cod 14.13.41.99/a.
    12. În cazul în care beneficiarul respectiv nu înregistrează obligaţii fiscale restante, organul fiscal va întocmi, în 3 exemplare, Nota privind restituirea/rambursarea unor sume - M.F.P. - A.N.A.F., cod 14.13.41.99/a.
    13. Cererea de restituire şi dispoziţia de restituire, în copie, însoţite de nota privind compensarea obligaţiilor fiscale şi/sau de nota privind restituirea/rambursarea unor sume şi de dispoziţia de restituire, după caz, se transmit la unitatea Trezoreriei Statului la care este arondat organul fiscal competent, în scopul efectuării operaţiunii de compensare şi/sau de restituire.
    14. După efectuarea compensării şi/sau a restituirii, după caz, unitatea Trezoreriei Statului păstrează un exemplar al notei de compensare şi/sau al notei de restituire şi al dispoziţiei de restituire şi le transmite pe celelalte două organului fiscal competent, în termen de 3 zile de la efectuarea operaţiunilor, în vederea înregistrării în evidenţa analitică pe plătitori a acestora.
    15. Ulterior, organul fiscal competent va transmite, în termen de 7 zile de la primirea acestor documente, un exemplar al documentelor prevăzute la pct. 14 solicitantului şi va informa, printr-o adresă, Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică.
    16. Anexele nr. 1-17 fac parte integrantă din prezentele norme."

    3. Anexa nr. 11 la norme se abrogă.
    4. După anexa nr. 12 la norme se introduc cinci noi anexe, anexele nr. 13-17, care au cuprinsul prevăzut în anexele nr. 1-5 la prezentul ordin.

    ART. II
    Direcţia generală de trezorerie şi datorie publică, Direcţia generală a trezoreriei şi contabilităţii publice, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, administraţiile finanţelor publice municipale, orăşeneşti, comunale şi ale sectoarelor municipiului Bucureşti, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, precum şi persoanele juridice beneficiare de împrumuturi garantate de stat sau subîmprumutate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. III
    Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul finanţelor publice,
                    Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

    Bucureşti, 19 martie 2010.
    Nr. 836.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 13 la norme)
    - model -
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    DIRECŢIA GENERALĂ DE TREZORERIE ŞI DATORIE PUBLICĂ
    Departamentul Back Office
    Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti
    DISPOZIŢIE DE RESTITUIRE
    a unor sume de la fondul de risc
    Nr. .... din data ........
    Către
    Solicitant ....../(denumirea beneficiarului de finanţări rambursabile subîmprumutate şi/sau garantate de stat) ....., cu domiciliul fiscal ........, având CUI .......................................
    În baza Cererii dumneavoastră nr. ....../data ....., au fost efectuate verificări cu privire la situaţia sumelor plătite în plus faţă de obligaţia fiscală datorată fondului de risc, în urma cărora se certifică dreptul dumneavoastră de creanţă, pentru suma totală de ........ lei, şi se dispune restituirea acesteia.
    Director general adjunct
    Nume/Prenume ..............
    Semnătura
    L.S.

    ANEXA 2

    (Anexa nr. 14 la norme)
    - model -
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    DIRECŢIA GENERALĂ DE TREZORERIE ŞI DATORIE PUBLICĂ
    Nr. ......../..........
    Se aprobă
    ──────────
    Ordonator principal de credite
    (sau persoana delegată de acesta)
    NOTĂ DE TRANSFER
    Referitor la: Sume încasate în plus la fondul de risc în cadrul împrumutului în valoare de ......, contractat/subîmprumutat de operatorul economic/Ministerul Finanţelor Publice ......... de la ...../(banca/instituţia finanţatoare)......, pentru realizarea ......./(denumirea proiectului) ............... .
    Având în vedere cele menţionate mai sus, propunem următoarele:

┌──────────────────────────┬───────────┐
│ │Rata de │
│ │capital: │
│ │Dobândă: │
│Suma de transferat, în lei│Comisioane:│
│ │Alte │
│ │costuri: │
│ │Total: │
├──────────────────────────┼───────────┤
│1. Soldul contului de │ │
│disponibil în fondul de │ │
│risc la data de │.......... │
│.........., conform │lei │
│adresei Direcţiei generale│ │
│........./data: │ │
├──────────────────────────┼───────────┤
│2. Total plăţi angajate la│.......... │
│data de ................ │lei │
├──────────────────────────┼───────────┤
│3. (1-2) Sume disponibile │.......... │
│în fondul de risc: │lei │
└──────────────────────────┴───────────┘

    Având în vedere cele menţionate mai sus, propunem următoarele:
    1. aprobarea transferării sumei de .............. lei de către Ministerul Finanţelor Publice din disponibilul fondului de risc în vederea compensării/restituirii, după caz;
    2. transferarea sumei de ............................. din contul IBAN RO24TREZ999650101XXXXXXX (cod fiscal 8609468), deschis pe numele Ministerului Finanţelor Publice la Trezoreria Operativă Centrală, în contul IBAN nr. ....., cod fiscal nr. ......, deschis pe numele ...../(beneficiarul sumei)...... la unitatea de trezorerie şi contabilitate publică ......./(a organului fiscal competent)........ .
    (Anexăm la prezenta Cererea de restituire nr. ...../data ..... şi dispoziţia de restituire a unor sume de la fondul de risc confirmată de ....../(numele beneficiarului care a solicitat restituirea).......) *)
    Conform prevederilor pct. 3.4 din Normele metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 522/2003, cu modificările şi completările ulterioare, certificăm operaţiunea în privinţa realităţii, regularităţii şi legalităţii.
──────────
    *) Se completează în cazul în care nu se întocmeşte nota de lichidare.
──────────
    Şef serviciu,
    .............

    ANEXA 3

    (Anexa nr. 15 la norme)
    - model -
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    DIRECŢIA GENERALĂ DE TREZORERIE ŞI DATORIE PUBLICĂ
    Nr. ......./........
    De acord
    Ordonator principal de credite
    (sau persoana delegată de acesta)
    NOTĂ DE FUNDAMENTARE
    Referitor la: Sume încasate în plus la fondul de risc în cadrul împrumutului în valoare de ....., contractat/subîmprumutat de operatorul economic/Ministerul Finanţelor Publice ...... de la ....../(banca/instituţia finanţatoare)..... , pentru realizarea ....../ (denumirea proiectului) .............. .

┌─────────────────────────┬────────────┐
│ │Rata de │
│ │capital: │
│Suma de transferat, în │Dobândă: │
│lei │Comisioane: │
│ │Alte │
│ │costuri: │
│ │Total: │
├─────────────────────────┼────────────┤
│1. Soldul contului de │ │
│disponibil în fondul de │ │
│risc la data de │............│
│.........., conform │lei │
│adresei Direcţiei │ │
│generale ........./data: │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│2. Total plăţi angajate │............│
│la data de ............ │lei │
├─────────────────────────┼────────────┤
│3. (1-2) Sume disponibile│............│
│în fondul de risc: │lei │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Diferenţa de alimentat la│............│
│fondul de risc: │lei │
└─────────────────────────┴────────────┘

    Având în vedere cele menţionate mai sus, propunem semnarea cererii de deschidere de credite bugetare din capitolul 55.01 titlul 51 articolul 02 alineatul 10 "Plăţi în contul creditelor garantate şi/sau subîmprumutate", în valoare de ....... lei, anexată, în vederea alimentării contului "Disponibil din fond de risc" cu suma de ........ lei.
    Conform prevederilor pct. 3.4 din Normele metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 522/2003, cu modificările şi completările ulterioare, certificăm operaţiunea în privinţa realităţii, regularităţii şi legalităţii.
    Şef serviciu,
    ...............

    ANEXA 4

    (Anexa nr. 16 la norme)
    - model -
    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    DIRECŢIA GENERALĂ DE TREZORERIE ŞI DATORIE PUBLICĂ
    Bun de plată
    Ordonator principal de credite
    (sau persoana delegată de acesta)
    NOTĂ DE LICHIDARE
    Referitor la: Sume încasate în plus la fondul de risc în cadrul împrumutului în valoare de ....., contractat/subîmprumutat de operatorul economic/Ministerul Finanţelor Publice ......... de la ...../(banca/instituţia finanţatoare)...., pentru realizarea ....../(denumirea proiectului).......... .

┌─────────────────────────┬────────────┐
│ │Rata de │
│ │capital: │
│Suma de transferat, în │Dobândă: │
│lei │Comisioane: │
│ │Alte │
│ │costuri: │
│ │Total: │
├─────────────────────────┼────────────┤
│1. Soldul contului de │ │
│disponibil în fondul de │ │
│risc la data de ......, │........... │
│conform │lei │
│adresei Direcţiei │ │
│generale ......./data │ │
│............... │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│2. Total plăţi angajate │............│
│la data de .......... │lei │
├─────────────────────────┼────────────┤
│3. (1-2) Sume disponibile│............│
│în fondul de risc: │lei │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Diferenţa de alimentat la│............│
│fondul de risc: │lei │
└─────────────────────────┴────────────┘

    În vederea asigurării sumelor necesare pentru lichidarea obligaţiilor de plată privind transferul sumelor în vederea compensării/restituirii, propunem alimentarea contului de disponibil fond de risc prin virarea sumei de ........ lei din contul Ministerului Finanţelor Publice nr. RO97TREZ99923550151XXXXX, CUI 8609468, în contul Ministerului Finanţelor Publice nr. RO24TREZ999650101XXXXXXX, CUI 8609468.
    Anexăm la prezenta Cererea de restituire nr..../data ..... şi Dispoziţia de restituire nr. ...../data ........
    Conform prevederilor pct. 3.4 din Normele metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 522/2003, cu modificările şi completările ulterioare, certificăm operaţiunea în privinţa realităţii, regularităţii şi legalităţii.
    Şef serviciu,
    .............

    ANEXA 5

    (Anexa nr. 17 la norme)
    - model -

┌────────────────┬─────────────────────┐
│ │Data emiterii .......│
│ │Compartimentul de │
│MINISTERUL │specialitate ...... │
│FINANŢELOR │Direcţia generală │
│PUBLICE │......... │
│ │Nr. ..../data │
│ │.................. │
└────────────────┴─────────────────────┘

    ORDONANŢARE DE PLATĂ
    Natura cheltuielii - alimentarea contului de disponibil fond de risc pentru asigurarea sumei de transferat de la fondul de risc în cadrul împrumutului/subîmprumutului în valoare de ......, contractat de operatorul economic/Ministerul Finanţelor Publice ....., pentru care s-a emis Scrisoarea de garanţie nr. .... din ..../s-a încheiat Acordul de împrumut subsidiar nr. ..../data ....... sau Acordul de împrumut subsidiar şi garanţie nr. ..../data ............ .
    Lista documentelor justificative:
    - cererea de restituire nr. ..../data ...................
    – dispoziţia de restituire nr. ......./data .............
    – nota de lichidare nr..../data .........................

    Nr./data angajamentului legal ...........................
    Modul de plată (virament/numerar):
    Lei/valută: .............................................
    Suma datorată beneficiarului: ....................... lei
    Avansuri acordate şi reţinute beneficiarului: ...........
    Suma de plată: ...................................... lei

┌──────────────────────────────────────┐
│Suma de plată (valută) │
├──────────────────────────────────────┤
│- felul valutei │
│............................ │
├──────────────────────────────────────┤
│- suma în valută │
│........................... │
├──────────────────────────────────────┤
│- cursul valutar │
│........................... │
├──────────────────────────────────────┤
│- suma în lei │
│.............................. │
└──────────────────────────────────────┘

    Calculul disponibilului din contul de angajamente bugetare

┌─────────────┬──────────┬─────┬──────────┐
│ │ │ │- lei - │
├─────────────┼──────────┼─────┼──────────┤
│Subdiviziune │ │ │ │
│a │ │ │ │
│clasificaţiei│ │ │ │
│bugetare, │Disponibil│ │Disponibil│
│capitolul │înaintea │Suma │după │
│55.01 titlul │efectuării│de │efectuarea│
│....51 │plăţii │plată│plăţii │
│articolul │ │ │ │
│...02 │ │ │ │
│alineatul │ │ │ │
│...10 │ │ │ │
├─────────────┼──────────┼─────┼──────────┤
│0 │1 │2 │3 = col. │
│ │ │ │1-2 │
├─────────────┼──────────┼─────┼──────────┤
│ │.... lei │... │........ │
│ │ │lei │lei │
├─────────────┼──────────┼─────┼──────────┤
│ │ │ │ │
└─────────────┴──────────┴─────┴──────────┘


┌──────────────┬────────────────────────┐
│Numele şi │ │
│adresa │ │
│beneficiarului│ │
│Ministerul │Nr. cont: │
│Finanţelor │RO24TREZ999650101XXXXXXX│
│Publice │CUI 8609468 │
│Str. Apolodor │ │
│nr. 17, │ │
│Bucureşti │ │
└──────────────┴────────────────────────┘


┌──────────────┬──────────────┬───────────────────┐
│Compartimentul│Compartimentul│Control financiar │
│de │de │preventiv │
│specialitate │contabilitate │ │
├──────────────┼──────────────┼─────────┬─────────┤
│Data .... │Data ...... │CFPD │CFPD │
├──────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┤
│ │ │Data │Data │
│ │ │..... │..... │
├──────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┤
│ │ │Vizat │Vizat │
│ │ │.... │..... │
├──────────────┼──────────────┼─────────┼─────────┤
│Semnătura ....│Semnătura │Semnătura│Semnătura│
│ │....*) │ │ │
└──────────────┴──────────────┴─────────┴─────────┘

──────────
    *) Răspunde de datele înscrise în coloana 1.
──────────
    Ordonator de credite,
    Data ...............
    Semnătura ..........

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016