Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere referatul de aprobare al Direcţiei buget, finanţarea investiţiilor şi relaţia cu CNAS nr E.N. 6.568/2013, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul sănătăţii emite prezentul ordin. ART. 1 Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" pe anul 2013, unitate aflată în coordonarea Ministerului Sănătăţii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. ART. 2 (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetele de venituri şi cheltuieli prevăzute la art. 1 reprezintă limite maxime ce nu pot fi depăşite. (2) În cazul în care, în execuţie, se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" va putea efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţă aprobaţi. ART. 3 Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" din coordonarea Ministerului Sănătăţii va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. ART. 4 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Gheorghe-Eugen Nicolăescu Bucureşti, 27 iunie 2013. Nr. 817. MINISTERUL SĂNĂTĂŢII Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Microbiologie şi Imunologie "Cantacuzino" BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI pe anul 2013
mii lei
┌────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┐
│ │Nr.│ Program │
│ INDICATORI │rd.│ 2012 │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ A │ 0 │ 2 │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │ 01│ 40.577│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: │ 02│ 40.567│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) Venituri din activitatea de bază*) │ 03│ 4.101│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) Venituri din alte activităţi conexe │ 04│ 31.645│
│ activităţii de cercetare-dezvoltare │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) Alte venituri din exploatare │ 05│ 4.821│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 06│ 10│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 07│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│III. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 08│ 39.410│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Cheltuieli de exploatare,totale,din care:│ 09│ 39.310│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) Bunuri şi servicii │ 10│ 19.948│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │ 11│ 14.414│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b1. cheltuieli cu salariile, din care: │ 12│ 11.212│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ ... indemnizaţiile membrilor consiliului │ 13│ 52│
│ de administraţie │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ ... drepturile salariale ale directorului │ 14│ 88│
│ (general) │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b2. contribuţii de asigurări sociale de stat│ 15│ 2.342│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b3. contribuţii de asigurări de şomaj │ 16│ 58│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b4. contribuţii de asigurări sociale de │ 17│ 587│
│ sănătate │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b5. contribuţii de asigurări pentru acciden-│ 18│ 34│
│ te de muncă şi boli profesionale │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b6. contribuţii pentru concedii şi │ 19│ 109│
│ indemnizaţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b7. contribuţii la Fondul de garantare a │ 20│ 35│
│ creanţelor salariale │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b8. contribuţii la fondul de pensii facul- │ 21│ │
│ tative │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b9. alte cheltuieli de personal, din care: │ 22│ 37│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ ... tichete de masă │ 23│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ ... deplasări, detaşări │ 24│ 37│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind amorti- │ 25│ 4.570│
│ zările, provizioanele şi alte ajustări │ │ │
│ pentru depreciere │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 26│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│e) Cheltuieli de reclamă şi publicitate │ 27│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│g) Cheltuieli prevăzute de art. 21(3) din │ 29│ │
│ Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│h) Alte cheltuieli │ 30│ 378│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Cheltuieli financiare, din care: │ 31│ 100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - cheltuieli privind dobânzile │ 32│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - alte cheltuieli financiare │ 33│ 100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Cheltuieli extraordinare │ 34│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 35│ 1.167│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│IV. IMPOZITUL PE PROFIT │ 36│ 187│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│V. REZULTATUL NET │ 37│ 980│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ 38│ 980│
│ ANII PRECEDENŢI │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACO- │ 39│ │
│ PERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │ │ │
│ PRECEDENŢI │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) pentru cointeresarea personalului │ 40│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltării institutu- │ 41│ │
│ lui naţional │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) pentru desfăşurarea activităţii curente, │ 42│ │
│ inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor │ │ │
│ │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │ 43│ 12.751│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Surse proprii │ 44│ 4.751│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Sume de la bugetul de stat pentru │ 45│ 8.000│
│ investiţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│4. Credite bancare pentru investiţii │ 46│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - interne │ 47│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - externe │ 48│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│4. Alte surse │ 49│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│X. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII, │ 50│ 12.751│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs │ 51│ 12.751│
│ la finele anului │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Rambursări de rate aferente creditelor │ 52│ │
│ pentru investiţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - interne │ 53│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - externe │ 54│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Venituri totale (rd.01) │ 55│ 40.577│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 56│ 39.410│
│ (rd. 08) │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd.55-rd.56) │ 57│ 1.167│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│4. Număr mediu de personal, total institut, │ 58│ 480│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - numărul mediu personal de cercetare- │ 59│ 39│
│ dezvoltare │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total │ 60│ 1.926│
│ institut - lei/persoană/lună │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│6. Câştigul mediu lunar pe personal de cer- │ 61│ 1.724│
│ cetare-dezvoltare - lei/persoană/lunar │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56x100) │ 62│ 2,96│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│8. Rata rentabilităţii financiare │ 63│ 2,93│
│ rd.37x100/capital propriu │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│9. Productivitatea muncii pe total personal-│ │ 84,54│
│ mii lei/pers(rd.1/rd.58) │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│10. Plăţi restante │ 64│ 2.500│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│11. Creanţe de încasat │ 65│ 2.500│
└────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┘
_______ *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului/Autoritatea Naţională pentru Cercetare Ştiinţifică, inclusiv cele realizate din contracte de finanţare pe programe-nucleu, sunt în sumă de 4.101 mii lei, încheiate până la data de 31.12.2012, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite, care finanţează programe şi proiecte din planurile sectoriale, sunt în sumă de 0 lei. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.