┌─────────────────────────────┬────────────────────────────┬────────┬────────┐
│ │ │Valoarea│Valoarea│
│ │ │cheltu- │finan- │
│ Denumirea serviciilor │ Tipul de cheltuialã pentru │ielilor │ţãrii │
│ │ care se solicitã finanţare │eligi- │solici- │
│ │ │bile *4)│tate *5)│
│ │ │- lei - │- lei - │
├──┬──────────────────────────┼──┬─────────────────────────┼────────┼────────┤
│[]│Instruirea personalului │[]│Cheltuieli pentru │ │ │
│ │întreprinderilor mici şi │ │instruire individualã şi │ │ │
│ │mijlocii având funcţii de │ │de grup, la solicitarea │ │ │
│ │decizie şi/sau de execuţie│ │IMM, cu tematicã la │ │ │
│ │pe tematici prioritare: │ │comandã: │ │ │
│ │management (inclusiv │ │- taxã de participare │ │ │
│ │managementul financiar, │ │individualã, inclusiv │ │ │
│ │managementul resurselor │ │documentaţia necesarã │ │ │
│ │umane), marketing, │ │instruirii *6); │ │ │
│ │strategie şi planificare, │ │- taxã de grup. │ │ │
│ │surse şi metode de │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │finanţare a investiţiilor │ │Numãr de persoane │ │ │
│ │şi în alte domenii │ │instruite │ │ │
│ │prioritare pentru │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │desfãşurarea activitãţii │ │Denumirea şi tematica │ │ │
│ │întreprinderii [conform │ │cursului *7) │ │ │
│ │pct. 4.1 lit. a) din │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │procedurã] │ │TOTAL: │ │ │
├──┼──────────────────────────┼──┼─────────────────────────┼────────┼────────┤
│[]│Participarea la cursuri de│[]│Cheltuieli pentru │ │ │
│ │specializare/perfecţionare│ │instruire individualã şi │ │ │
│ │profesionalã a │ │de grup, la solicitarea │ │ │
│ │personalului angajat, │ │IMM, cu tematicã la │ │ │
│ │pentru: │ │comandã: │ │ │
│ │- dobândirea de competenţe│ │- taxã de participare │ │ │
│ │profesionale suplimentare;│ │individualã, inclusiv │ │ │
│ │- aprofundarea │ │documentaţia necesarã │ │ │
│ │cunoştinţelor de │ │instruirii; │ │ │
│ │specialitate: metode │ │- taxã de grup. │ │ │
│ │moderne de conducere; │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │tehnici moderne de │ │Numãr de persoane │ │ │
│ │vânzare; managementul │ │instruite │ │ │
│ │unitãţilor comerciale; │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │managementul calitãţii │ │Denumirea şi tematica │ │ │
│ │mãrfurilor şi serviciilor │ │cursului *7): │ │ │
│ │şi alte cursuri cu │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │tematici adecvate; │ │TOTAL: │ │ │
│ │- instruirea teoretico- │ │ │ │ │
│ │practicã pentru dobândirea│ │ │ │ │
│ │de cunoştinţe şi │ │ │ │ │
│ │deprinderi privind │ │ │ │ │
│ │utilizarea tehnicii de │ │ │ │ │
│ │calcul şi informatizarea │ │ │ │ │
│ │activitãţilor specifice │ │ │ │ │
│ │derulate de operatorul │ │ │ │ │
│ │economic [conform pct. 4.1│ │ │ │ │
│ │lit. b) din procedurã] │ │ │ │ │
├──┼──────────────────────────┼──┼─────────────────────────┼────────┼────────┤
│[]│Servicii de consultanţã │[]│Cheltuieli pentru │ │ │
│ │acordatã pentru │ │consultanţã │ │ │
│ │elaborarea: Analiza/ │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │planul/strategia afacerii;│ │Denumirea şi tematica │ │ │
│ │Analiza/planificarea/ │ │serviciului de │ │ │
│ │strategia proiectelor de │ │consultanţã: │ │ │
│ │investiţii; Studiu privind│ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │politica de preţuri; │ │TOTAL: │ │ │
│ │Analiza/planul/strategia │ │ │ │ │
│ │poziţiei pe piaţã/ │ │ │ │ │
│ │benchmarking; Analiza/ │ │ │ │ │
│ │planul/strategia │ │ │ │ │
│ │organizaţionalã; │ │ │ │ │
│ │Organizarea sistemului de │ │ │ │ │
│ │management al │ │ │ │ │
│ │informaţiilor; Analiza/ │ │ │ │ │
│ │planul/strategia │ │ │ │ │
│ │sistemului de control; │ │ │ │ │
│ │Analiza/planul/strategia │ │ │ │ │
│ │comunicãrii; Analiza/ │ │ │ │ │
│ │planul/fluxul operaţiilor,│ │ │ │ │
│ │proceselor, activitãţii; │ │ │ │ │
│ │Analiza/planificarea/ │ │ │ │ │
│ │strategia financiarã; │ │ │ │ │
│ │planificarea atragerii de │ │ │ │ │
│ │fonduri; Evaluarea/ │ │ │ │ │
│ │planificarea/strategia │ │ │ │ │
│ │nevoilor de angajare şi │ │ │ │ │
│ │instruire a personalului; │ │ │ │ │
│ │Cercetarea pentru │ │ │ │ │
│ │aplicarea şi înregistrarea│ │ │ │ │
│ │de mãrci şi brevete; │ │ │ │ │
│ │Strategia de inovare; │ │ │ │ │
│ │[conform pct. 4.1 lit.c) │ │ │ │ │
│ │din procedurã] │ │ │ │ │
├──┼──────────────────────────┼──┼─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │ │TOTAL: │ │ │
└──┴──────────────────────────┴──┴─────────────────────────┴────────┴────────┘
┌────┬────────────────┬──────────┬────────────┬───────────────┬──────────────┐
│Nr. │ Anul acordãrii │ Forma │ Instituţia │ Programul │ Cuantumul │
│crt.│ ajutorului │ajutorului│finanţatoare│ prin care a │ ajutoarelor │
│ │ │ │ │ beneficiat │ acordate │
│ │ │ │ │ de finanţare │ │
├────┼────────────────┼──────────┼────────────┼───────────────┼──────────────┤
├────┼────────────────┼──────────┼────────────┼───────────────┼──────────────┤
├────┴────────────────┴──────────┴────────────┴───────────────┴──────────────┤
│ TOTAL: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────┐
│Data .........................│
│Numãrul notificãrii ..........│
└──────────────────────────────┘
NOTIFICARE *1)
privind acordul de principiu pentru finanţare
Destinatar:
Denumirea solicitantului: ...................
Data înregistrãrii: .........................
Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerţului (dupã caz): .....................
Codul unic de înregistrare: .................
Adresa: .....................................
Fax: ........................................
Ca urmare a Cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare nr. .................. din data de .............., vã notificãm prin prezenta acordul nostru de principiu pentru finanţarea urmãtoarelor servicii şi cheltuieli aferente acestora:
┌─────────────────────────────┬────────────────────────────┬────────┬────────┐
│ │ │Valoarea│Valoarea│
│ │ │cheltu- │finan- │
│ Denumirea serviciilor │ Tipul de cheltuialã pentru │ielilor │ţãrii │
│ │ care se solicitã finanţare │eligi- │solici- │
│ │ │bile *2)│tate *3)│
│ │ │- lei - │- lei - │
├──┬──────────────────────────┼──┬─────────────────────────┼────────┼────────┤
│[]│Instruirea personalului │[]│Cheltuieli pentru │ │ │
│ │întreprinderilor mici şi │ │instruire individualã şi │ │ │
│ │mijlocii, având funcţii de│ │de grup, la solicitarea │ │ │
│ │decizie şi/sau de │ │IMM, cu tematicã la │ │ │
│ │execuţie, pe tematici │ │comandã: │ │ │
│ │prioritare: management │ │- taxã de participare │ │ │
│ │(inclusiv managementul │ │individualã, inclusiv │ │ │
│ │financiar, managementul │ │documentaţia necesarã │ │ │
│ │resurselor umane), │ │instruirii *4); │ │ │
│ │marketing, strategie şi │ │- taxã de grup. │ │ │
│ │planificare, surse şi │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │metode de finanţare a │ │Numãr de persoane │ │ │
│ │investiţiilor şi în alte │ │instruite │ │ │
│ │domenii prioritare pentru │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │desfãşurarea activitãţii │ │Denumirea şi tematica │ │ │
│ │întreprinderii [conform │ │cursului *5) │ │ │
│ │pct. 4.1 lit. a) din │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │procedurã] │ │TOTAL: │ │ │
├──┼──────────────────────────┼──┼─────────────────────────┼────────┼────────┤
│[]│Participarea la cursuri de│[]│Cheltuieli pentru │ │ │
│ │specializare/perfecţionare│ │instruire individualã şi │ │ │
│ │profesionalã a │ │de grup, la solicitarea │ │ │
│ │personalului angajat, │ │IMM, cu tematicã la │ │ │
│ │pentru: │ │comandã: │ │ │
│ │- dobândirea de competenţe│ │- taxã de participare │ │ │
│ │profesionale suplimentare;│ │individualã, inclusiv │ │ │
│ │- aprofundarea │ │documentaţia necesarã │ │ │
│ │cunoştinţelor de │ │instruirii; │ │ │
│ │specialitate: metode │ │- taxã de grup. │ │ │
│ │moderne de conducere; │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │tehnici moderne de │ │Numãr de persoane │ │ │
│ │vânzare; managementul │ │instruite │ │ │
│ │unitãţilor comerciale; │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │managementul calitãţii │ │Denumirea şi tematica │ │ │
│ │mãrfurilor şi serviciilor │ │cursului *5): │ │ │
│ │şi alte cursuri cu │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │tematici adecvate; │ │TOTAL: │ │ │
│ │- instruirea teoretico- │ │ │ │ │
│ │practicã pentru dobândirea│ │ │ │ │
│ │de cunoştinţe şi │ │ │ │ │
│ │deprinderi privind │ │ │ │ │
│ │utilizarea tehnicii de │ │ │ │ │
│ │calcul şi informatizarea │ │ │ │ │
│ │activitãţilor specifice │ │ │ │ │
│ │derulate de operatorul │ │ │ │ │
│ │economic [conform pct. 4.1│ │ │ │ │
│ │lit. b) din procedurã] │ │ │ │ │
├──┼──────────────────────────┼──┼─────────────────────────┼────────┼────────┤
│[]│Servicii de consultanţã │[]│Cheltuieli pentru │ │ │
│ │acordatã pentru │ │consultanţã │ │ │
│ │elaborarea: Analiza/ │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │planul/strategia afacerii;│ │Denumirea şi tematica │ │ │
│ │Analiza/planificarea/ │ │serviciului de │ │ │
│ │strategia proiectelor de │ │consultanţã: │ │ │
│ │investiţii; Studiu privind│ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │politica de preţuri; │ │TOTAL: │ │ │
│ │Analiza/planul/strategia │ │ │ │ │
│ │poziţiei pe piaţã/ │ │ │ │ │
│ │benchmarking; Analiza/ │ │ │ │ │
│ │planul/strategia │ │ │ │ │
│ │organizaţionalã; │ │ │ │ │
│ │Organizarea sistemului de │ │ │ │ │
│ │management al │ │ │ │ │
│ │informaţiilor; Analiza/ │ │ │ │ │
│ │planul/strategia │ │ │ │ │
│ │sistemului de control; │ │ │ │ │
│ │Analiza/planul/strategia │ │ │ │ │
│ │comunicãrii; Analiza/ │ │ │ │ │
│ │planul/fluxul operaţiilor,│ │ │ │ │
│ │proceselor, activitãţii; │ │ │ │ │
│ │Analiza/planificarea/ │ │ │ │ │
│ │strategia financiarã; │ │ │ │ │
│ │planificarea atragerii de │ │ │ │ │
│ │fonduri; Evaluarea/ │ │ │ │ │
│ │planificarea/ strategia │ │ │ │ │
│ │nevoilor de angajare şi │ │ │ │ │
│ │instruire a personalului; │ │ │ │ │
│ │Cercetarea pentru │ │ │ │ │
│ │aplicarea şi înregistrarea│ │ │ │ │
│ │de mãrci şi brevete; │ │ │ │ │
│ │Strategia de inovare │ │ │ │ │
│ │[conform pct. 4.1 lit. c) │ │ │ │ │
│ │din procedurã] │ │ │ │ │
├──┼──────────────────────────┼──┼─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │ │TOTAL: │ │ │
└──┴──────────────────────────┴──┴─────────────────────────┴────────┴────────┘
┌──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│ Oficiul Teritorial pentru │ │
│ Întreprinderi Mici şi Mijlocii │ Beneficiar │
│ şi Cooperaţie │ SC .................... │
│ ......................... │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ Director executiv, │ Reprezentant legal/Funcţia, │
│ ........................... │ ........................... │
│ (nume/prenume în clar, │ (nume/prenume în clar, │
│ semnãturã şi ştampilã) │ semnãturã şi ştampilã) │
├──────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ Control financiar │ │
│ preventiv propriu, │ Departamentul economic, │
│ ........................... │ ........................... │
│ (nume/prenume în clar, │ (nume/prenume în clar, │
│ semnãturã şi ştampilã) │ semnãturã şi ştampilã) │
├──────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ Compartimentul economic, │ │
│ juridic şi resurse umane, │ │
│ ........................... │ │
│ (nume/prenume în clar, │ │
│ semnãturã şi ştampilã) │ │
├──────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ Coordonator UIP, │ │
│ ........................... │ │
└──────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┘
┌─────────────────────────────┬────────────────────────────┬────────┬────────┐
│ │ │Valoarea│Valoarea│
│ │ │cheltu- │finan- │
│ Denumirea serviciilor │ Tipul de cheltuialã pentru │ielilor │ţãrii │
│ │ care se solicitã finanţare │eligi- │solici- │
│ │ │bile *2)│tate *3)│
│ │ │- lei - │- lei - │
├──┬──────────────────────────┼──┬─────────────────────────┼────────┼────────┤
│[]│a) instruirea personalului│[]│cheltuieli pentru │ │ │
│ │întreprinderilor mici şi │ │instruire individualã şi │ │ │
│ │mijlocii, având funcţii de│ │de grup, la solicitarea │ │ │
│ │decizie şi/sau de │ │IMM, cu tematicã la │ │ │
│ │execuţie pe tematici │ │comandã: │ │ │
│ │prioritare: management │ │- taxã de participare │ │ │
│ │(inclusiv managementul │ │individualã, inclusiv │ │ │
│ │financiar, managementul │ │documentaţia necesarã │ │ │
│ │resurselor umane), │ │instruirii *4); │ │ │
│ │marketing, strategie şi │ │- taxã de grup. │ │ │
│ │planificare, surse şi │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │metode de finanţare a │ │Numãr de persoane │ │ │
│ │investiţiilor şi în alte │ │instruite │ │ │
│ │domenii prioritare pentru │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │desfãşurarea activitãţii │ │Denumirea şi tematica │ │ │
│ │întreprinderii [conform │ │cursului *5) │ │ │
│ │pct. 4.1 lit. a) din │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │procedurã] │ │TOTAL: │ │ │
├──┼──────────────────────────┼──┼─────────────────────────┼────────┼────────┤
│[]│b) participarea la cursuri│[]│cheltuieli pentru │ │ │
│ │de specializare/ │ │instruire individualã şi │ │ │
│ │perfecţionare profesionalã│ │de grup, la solicitarea │ │ │
│ │a personalului angajat, │ │IMM, cu tematicã la │ │ │
│ │pentru: │ │comandã: │ │ │
│ │- dobândirea de competenţe│ │- taxã de participare │ │ │
│ │profesionale suplimentare;│ │individualã, inclusiv │ │ │
│ │- aprofundarea │ │documentaţia necesarã │ │ │
│ │cunoştinţelor de │ │instruirii; │ │ │
│ │specialitate: metode │ │- taxã de grup. │ │ │
│ │moderne de conducere; │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │tehnici moderne de │ │Numãr de persoane │ │ │
│ │vânzare; managementul │ │instruite │ │ │
│ │unitãţilor comerciale; │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │managementul calitãţii │ │Denumirea şi tematica │ │ │
│ │mãrfurilor şi serviciilor │ │cursului *5): │ │ │
│ │şi alte cursuri cu │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │tematici adecvate; │ │TOTAL: │ │ │
│ │- instruirea teoretico- │ │ │ │ │
│ │practicã pentru dobândirea│ │ │ │ │
│ │de cunoştinţe şi │ │ │ │ │
│ │deprinderi privind │ │ │ │ │
│ │utilizarea tehnicii de │ │ │ │ │
│ │calcul şi informatizarea │ │ │ │ │
│ │activitãţilor specifice │ │ │ │ │
│ │derulate de operatorul │ │ │ │ │
│ │economic [conform pct. 4.1│ │ │ │ │
│ │lit. b) din procedurã] │ │ │ │ │
├──┼──────────────────────────┼──┼─────────────────────────┼────────┼────────┤
│[]│- servicii de consultanţã │[]│Cheltuieli pentru │ │ │
│ │acordatã pentru │ │consultanţã │ │ │
│ │elaborarea: Analiza/ │ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │planul/strategia afacerii;│ │Denumirea şi tematica │ │ │
│ │Analiza/planificarea/ │ │serviciului de │ │ │
│ │strategia proiectelor de │ │consultanţã: │ │ │
│ │investiţii; Studiu privind│ ├─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │politica de preţuri; │ │TOTAL: │ │ │
│ │Analiza/planul/strategia │ │ │ │ │
│ │poziţiei pe piaţã/ │ │ │ │ │
│ │benchmarking; Analiza/ │ │ │ │ │
│ │planul/strategia │ │ │ │ │
│ │organizaţionalã; │ │ │ │ │
│ │Organizarea sistemului de │ │ │ │ │
│ │management al │ │ │ │ │
│ │informaţiilor; Analiza/ │ │ │ │ │
│ │planul/strategia │ │ │ │ │
│ │sistemului de control; │ │ │ │ │
│ │Analiza/planul/strategia │ │ │ │ │
│ │comunicãrii; Analiza/ │ │ │ │ │
│ │planul/fluxul operaţiilor,│ │ │ │ │
│ │proceselor, activitãţii; │ │ │ │ │
│ │Analiza/planificarea/ │ │ │ │ │
│ │strategia financiarã; │ │ │ │ │
│ │planificarea atragerii de │ │ │ │ │
│ │fonduri; Evaluarea/ │ │ │ │ │
│ │planificarea/ strategia │ │ │ │ │
│ │nevoilor de angajare şi │ │ │ │ │
│ │instruire a personalului; │ │ │ │ │
│ │Cercetarea pentru │ │ │ │ │
│ │aplicarea şi înregistrarea│ │ │ │ │
│ │de mãrci şi brevete; │ │ │ │ │
│ │Strategia de inovare │ │ │ │ │
│ │[conform pct. 4.1 lit. c) │ │ │ │ │
│ │din procedurã] │ │ │ │ │
├──┼──────────────────────────┼──┼─────────────────────────┼────────┼────────┤
│ │ │ │TOTAL: │ │ │
└──┴──────────────────────────┴──┴─────────────────────────┴────────┴────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Exerciţiul financiar de referinţã *2) │
├─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┤
│ Numãrul mediu anual │ Cifra de afaceri anualã │ Active totale │
│ de salariaţi │ netã (mii lei/mi euro) │ (mii lei/mii euro) │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã │
├───────────────────────────────────────────┬──────────┬──────────┬──────────┤
│ │ │ Cifra de │ │
│ │ Numãrul │ afaceri │ Total │
│ │ mediu │ anualã │ active │
│ │ anual de │ netã │ (mii lei/│
│ │ salariaţi│ (mii lei/│ mii euro)│
│ │ │ mii euro)│ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈕. Datele întreprinderii*1) solicitante sau│ │ │ │
│din situaţiile financiare anuale │ │ │ │
│consolidate [Se vor introduce datele din │ │ │ │
│tabelul B1 din secţiunea B*2).] │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈖. Datele cumulate*1) în mod proporţional │ │ │ │
│ale tuturor întreprinderilor partenere, │ │ │ │
│dacã este cazul (Se vor introduce datele │ │ │ │
│din secţiunea A.) │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈗. Datele cumulate ale tuturor │ │ │ │
│întreprinderilor legate *1) (dacã existã), │ │ │ │
│dacã nu au fost deja incluse prin │ │ │ │
│consolidare la pct. 1 din acest tabel (Se │ │ │ │
│vor introduce datele din tabelul B2 din │ │ │ │
│secţiunea B.) │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────┴──────────┴──────────┴──────────┘
┌───────────────────────────────────────────────────┬─────────┬───────┬──────┐
│ Întreprinderea partenerã - │ │ │ │
│ date de identificare │ Numãrul │ Cifra │Active│
├──────────────┬────────┬────────────┬──────────────┤ mediu │ de │totale│
│ │ │ │ Numele şi │ anual │afaceri│ (mii │
│ Numele sau │ Adresa │ Cod unic │ prenumele │ de │anualã │ lei/ │
│ denumirea │sediului│ de │preşedintelui │salariaţi│ netã │ mii │
│întreprinderii│ social │înregistrare│consiliului de│ │ (mii │ euro)│
│ │ │ │administraţie,│ │lei/mii│ │
│ │ │ │ director │ │ euro) │ │
│ │ │ │ general sau │ │ │ │
│ │ │ │ echivalent │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
𗈕. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
𗈖. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
𗈗. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
𗈘. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
𗈙. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
𗈚. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
𗈛. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
𗈜. │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼────────┼────────────┼──────────────┼─────────┼───────┼──────┤
│Total: │ │ │ │ │ │ │
└──────────────┴────────┴────────────┴──────────────┴─────────┴───────┴──────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã │
├────────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬──────────────────┤
│ │Numãrul mediu│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ anual de │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │salariaţi*3) │(mii lei/mii euro)│ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│Total: │ │ │ │
└────────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
┌───────────────────────────────────────────┬──────────┬──────────┬──────────┐
│ │ │ Cifra de │ │
│ Procent │ Numãrul │ afaceri │ Active │
│ │ mediu │ anualã │ totale*5)│
│ │ anual de │ netã │ (mii lei/│
│ │ salariaţi│ (mii lei/│ mii euro)│
│ │ *3) │ mii euro)│ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│Valoarea rezultatã în urma aplicãrii celui │ │ │ │
│mai mare procent la datele introduse în │ │ │ │
│tabelul de la pct. 1. │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────┴──────────┴──────────┴──────────┘
┌────────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
│ │Numãrul mediu│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ anual de │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │salariaţi*7) │(mii lei/mii euro)│ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│Total: │ │ │ │
└────────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare │
├──────────────────┬──────────────┬──────────────┬───────────────────────────┤
│ Întreprinderea │ │ │ Numele şi prenumele │
│ legatã │ Adresa │ Cod unic │ preşedintelui consiliului │
│ (denumire/date │ sediului │ de │ de administraţie, │
│ de identificare) │ social │ înregistrare │ directorului general │
│ │ │ │ sau echivalent │
├──────────────────┼──────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│A. │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│B. │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│C. │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│D. │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────┼──────────────┼───────────────────────────┤
│E. │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────┴──────────────┴───────────────────────────┘
┌───────────────────────────────────────────┬──────────┬──────────┬──────────┐
│ │ │ Cifra de │ │
│ │ Numãrul │ afaceri │ Active │
│ Întreprinderea numãrul │ mediu │ anualã │ totale │
│ │ anual de │ netã │ (mii lei/│
│ │ salariaţi│ (mii lei/│ mii euro)│
│ │ │ mii euro)│ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈕. *) │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈖. *) │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈗. *) │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈘. *) │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
𗈙. *) │ │ │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│Total: │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────┴──────────┴──────────┴──────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã │
├────────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬──────────────────┤
│ │Numãrul mediu│ Cifra de afaceri │ Active totale │
│ │ anual de │ anualã netã │(mii lei/mii euro)│
│ │salariaţi*8) │(mii lei/mii euro)│ │
├────────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└────────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───┐
│ 1. Certificat constatator, în original, emis de oficiul registrului │ │
│comerţului de pe lângã tribunalul din raza teritorialã unde îşi are │ │
│sediul întreprinderea, care va cuprinde: │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ - datele de identificare ale întreprinderii │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ - codul unic de înregistrare │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ - acţionarii/asociaţii │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ - reprezentanţii legali ai întreprinderii │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ - domeniul de activitate principal şi domeniile de activitate secundare│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ - punctele de lucru sau alte sedii secundare ale întreprinderii │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 2. Certificate de atestare fiscalã privind îndeplinirea obligaţiilor de│ │
│platã la bugetul general consolidat, în original sau în copie │ │
│legalizatã, eliberate de cãtre direcţia generalã teritorialã a │ │
│finanţelor publice din raza/razele teritoriale unde întreprinderea îşi │ │
│desfãşoarã activitatea (inclusiv punctele de lucru cu personalitate │ │
│juridicã) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 3. Certificate fiscale privind îndeplinirea obligaţiilor de platã cãtre│ │
│bugetele locale, în original sau în copie legalizatã, eliberate de cãtre│ │
│direcţia de impozite şi taxe locale din cadrul primãriei din raza/razele│ │
│teritoriale unde întreprinderea îşi desfãşoarã activitatea (inclusiv │ │
│punctele de lucru) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 4. Declaraţia pe propria rãspundere privind încadrarea în categoria IMM│ │
│pentru anul fiscal 2007, cuprinzând cifra de afaceri anualã netã, │ │
│valoarea activelor totale şi numãrul mediu anual de salariaţi (anexa │ │
│nr. 8 la procedurã) │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 5. Copia buletinului de identitate/cãrţii de identitate al/a persoanei │ │
│autorizate sã semneze cerereatip de acord de principiu pentru finanţare │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 6. Împuternicirea semnatã şi ştampilatã de reprezentantul legal al │ │
│întreprinderii solicitante, în cazul în care o altã persoanã decât │ │
│acesta semneazã cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare, dacã│ │
│este cazul │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───┤
│ 7. Bilanţ contabil şi contul de profit şi pierderi pentru anul fiscal │ │
, copie certificatã. │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───┘
┌────┬───────────┬────────────────┬────────────────────┬─────────────────────┐
│Nr. │ OTIMMC │ Judeţele │ Adresa │ Telefon/ Fax │
│crt.│ │ arondate │ │ │
├────┼───────────┼────────────────┼────────────────────┼─────────────────────┤
│ 1. │BRAŞOV │Braşov │Str. Prahova nr.2, -434154 │
│ │ │Covasna │Braşov, .434.155 │
│ │ │Sibiu │C.P.500209 │oficiubrasov@mimmc.ro│
├────┼───────────┼────────────────┼────────────────────┼─────────────────────┤
│ 2. │CLUJ │Cluj │Str. Horea nr. 13, -487.224 │
│ │ │Sãlaj │Cluj-Napoca, -487.244 │
│ │ │Bistriţa-Nãsãud │C.P.400174 │oficiucluj@mimmc.ro │
│ │ │ │ │www.otimmc-cluj.ro │
├────┼───────────┼────────────────┼────────────────────┼─────────────────────┤
│ 3. │CONSTANŢA │Constanţa │Bd. Tomis 79-81, -661.253 │
│ │ │Brãila │et.1, cod 900669, -661.254 │
│ │ │Tulcea │Constanţa, │oficiuconstanta │
│ │ │ │C.P.900669 │@mimmc.ro │
│ │ │ │ │www.otimmccta.ro │
├────┼───────────┼────────────────┼────────────────────┼─────────────────────┤
│ 4. │CRAIOVA │Dolj │Str. Sfinţii -510785 │
│ │ │Gorj │Apostoli nr. 72, │oficiucraiova │
│ │ │Mehedinţi │Craiova, C.P.200501 │@mimmc.ro │
│ │ │Olt │ │www.otimmc.ro │
│ │ │Vâlcea │ │ │
├────┼───────────┼────────────────┼────────────────────┼─────────────────────┤
│ 5. │GALAŢI │Galaţi │Prelungirea Traian -416610 │
│ │ │Vrancea │nr.1, bl. Pescãruş, .416.690 │
│ │ │Buzãu │tronson C, parter, │oficiugalati@mimmc.ro│
│ │ │ │Galaţi, C.P.800037 │www.otimmcgl.ro │
├────┼───────────┼────────────────┼────────────────────┼─────────────────────┤
│ 6. │IAŞI │Iaşi │Str. Doamna Elena -261101 │
│ │ │Botoşani │nr. 61A, et.2, Iaşi,-805078 │
│ │ │Vaslui │C.P.700398 -805079 │
│ │ │ │ │oficiuiasi@mimmc.ro │
│ │ │ │ │www.otimmcis.ro │
├────┼───────────┼────────────────┼────────────────────┼─────────────────────┤
│ 7. │TÂRGU MUREŞ│Alba │Piaţa Victoriei -311.660 │
│ │ │Harghita │nr. 5, et.2, Târgu │oficiutgmures │
│ │ │Mureş │Mureş, C.P.540029 │@mimmc.ro │
├────┼───────────┼────────────────┼────────────────────┼─────────────────────┤
│ 8. │TIMIŞOARA │Arad │Bd. Revoluţiei nr.8,-292.739 │
│ │ │Caraş-Severin │Timişoara, -292.767 │
│ │ │Hunedoara │C.P.300024 │oficiutimisoara │
│ │ │Timiş │ │@mimmc.ro │
│ │ │ │ │www.otimmctm.ro │
├────┼───────────┼────────────────┼────────────────────┼─────────────────────┤
│ 9. │TÂRGOVIŞTE │Argeş │Str. Radu de la .100.523 │
│ │ │Dâmboviţa │Afumaţi nr. 1H, .222.135 │
│ │ │Giurgiu │Târgovişte, │oficiutargoviste │
│ │ │Teleorman │C.P. 130056 │@mimmc.ro │
│ │ │ │ │www.otimmctgv.ro │
├────┼───────────┼────────────────┼────────────────────┼─────────────────────┤
│ 10.│SATU MARE │Satu Mare │Str. Decebal nr.4, .711.241 │
│ │ │Bihor │et.1, cam. 113-114, .711.240 │
│ │ │Maramureş │Satu Mare │oficiusm@mimmc.ro │
│ │ │ │ │www.otimmcsm.ro │
├────┼───────────┼────────────────┼────────────────────┼─────────────────────┤
│ 11.│BUCUREŞTI │Bucureşti │Str. Vitejilor .012.703 │
│ │ │Ilfov │nr. 33, et. 2, │oficiubucuresti │
│ │ │ │ap. 3, sectorul 3, │@mimmc.ro │
│ │ │ │Bucureşti, │ │
│ │ │ │C.P. 031525 │ │
└────┴───────────┴────────────────┴────────────────────┴─────────────────────┘
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(Denumire beneficiar - completat de OTIMMC)
Data emiterii:
Denumirea completã a consultantului:
Numele şi funcţia specialistului responsabil al consultantului:
Valoarea cofinanţãrii prin voucher (75%) : net = , TVA= Total=
Valoarea cofinanţãrii IMM (25%): net= , TVA= Total=
Domeniul principal de activitate al consultantului:
Data decontãrii:
Data expirãrii voucherului:
Semnãtura coordonatorului UIP:
Ştampila:
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Completat de OTIMMC şi solicitant
Consultantul declarã cã serviciul a fost furnizat în conformitate cu Contractul nr. ............., încheiat în data de ................................... între societatea beneficiarã a voucherului şi firma de consultanţã.
Reprezentantul autorizat al solicitantului declarã cã serviciul a fost furnizat în conformitate cu Contractul nr. ................, încheiat în data de .............................. între societatea beneficiarã a voucherului şi firma de consultanţã.
Consultantul şi reprezentantul autorizat al solicitantului declarã cã au citit şi acceptã termenii şi condiţiile schemei de consultanţã - voucher.
* Semnãtura şi numele în clar ale reprezentantului autorizat şi ale specialistului consultantului:
............................................................................
............................................................................
* Ştampila firmei de consultanţã:
* Semnãtura şi numele în clar ale reprezentantului autorizat al solicitantului:
............................................................................
* Ştampila:
ANEXA 12
la procedurã
SERVICII DE INSTRUIRE
VOUCHER
VOUCHER Nr.: .............................
(Completat de OTIMMC)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(Denumire beneficiar - completat de OTIMMC)
Data emiterii:
Denumirea completã a consultantului:
Numele şi funcţia specialistului responsabil al consultantului:
Valoarea cofinanţãrii prin voucher (75%) : net= , TVA= Total=
Valoarea cofinanţãrii IMM (25%): net= , TVA= Total=
Domeniul principal de activitate al consultantului:
Data decontãrii:
Data expirãrii voucherului:
Semnãtura coordonatorului UIP:
Ştampila:
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Completat de OTIMMC şi solicitant
Consultantul declarã cã serviciul a fost furnizat în conformitate cu Contractul nr. ..........., încheiat în data de .......................... între societatea beneficiarã a voucherului şi firma de instruire.
Reprezentantul autorizat al solicitantului declarã cã serviciul a fost furnizat în conformitate cu Contractul nr. ...................., încheiat în data de ............... între societatea beneficiarã a voucherului şi firma de instruire.
Consultantul şi reprezentantul autorizat al solicitantului declarã cã au citit şi acceptã termenii şi condiţiile schemei de instruire - voucher.
* Semnãtura şi numele în clar ale reprezentantului autorizat şi ale specialistului consultantului:
............................................................................
............................................................................
* Ştampila firmei de instruire:
* Semnãtura şi numele în clar ale reprezentantului autorizat al solicitantului:
............................................................................
* Ştampila: