Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 763 din 4 septembrie 2007  privind modificarea anexelor A si I la   Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitatile din sectorul vegetal, zootehnic, al imbunatatirilor funciare si al organizarii si sistematizarii teritoriului, precum si conditiile de eligibilitate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 763 din 4 septembrie 2007 privind modificarea anexelor A si I la Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitatile din sectorul vegetal, zootehnic, al imbunatatirilor funciare si al organizarii si sistematizarii teritoriului, precum si conditiile de eligibilitate

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 658 din 26 septembrie 2007

Având în vedere prevederile lit. b) pct. 1 din anexa nr. 1 şi lit. b) pct. 1 şi 2 din anexa nr. 2 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea acordãrii sprijinului financiar producãtorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi sistematizãrii teritoriului, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 125/2007 ,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale,
în baza Referatului de aprobare nr. 287.619 din 7 august 2007 al Direcţiei generale implementare politici agricole,

ministrul agriculturii şi dezvoltãrii rurale emite urmãtorul ordin:

ART. I
Anexele A şi I la <>Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitãţile din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi sistematizãrii teritoriului, precum şi condiţiile de eligibilitate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.054 şi 1.054 bis din 30 decembrie 2006, cu modificãrile ulterioare, se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. I şi II care fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul agriculturii
şi dezvoltãrii rurale,
Decebal Traian Remeş

Bucureşti, 4 septembrie 2007.
Nr. 763.


ANEXA I
-------
(anexa A la <>Ordinul nr. 850/2006 )
---------------------------------

NORME METODOLOGICE
privind modul de acordare a sprijinului
financiar şi condiţiile de eligibilitate
pentru susţinerea unor cheltuieli de
depozitare a produselor agricole, astfel
cum este prevãzut la lit. b) pct. 1 din anexa nr. 1, precum şi pentru
susţinerea producţiei marfã la culturile de sfeclã de zahãr, orez, in
şi cânepã pentru fibrã, şi/sau ulei şi/sau alte utilizãri
industriale, soia convenţionalã, hamei, culturi
energetice (biocarburanţi şi biomasã), astfel
cum este prevãzut la lit. b) pct. 2 din
anexa nr. 2 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 pentru
aprobarea acordãrii sprijinului financiar
producãtorilor agricoli din sectorul vegetal,
zootehnic, al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi
sistematizãrii teritoriului, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 125/2007

ART. 1
Beneficiarii formelor de sprijin financiar sunt producãtorii agricoli, persoane fizice şi/sau persoane juridice, care sunt înregistraţi în Registrul agricol/Registrul fermelor/alte evidenţe funciare şi exploateazã terenuri arabile, individual sau în forme de asociere conform legislaţiei în vigoare, în scopul obţinerii producţiei agricole destinate comercializãrii.
ART. 2
Implementarea formelor de sprijin financiar, verificarea modului de îndeplinire a condiţiilor legale pentru acordarea acestora şi decontarea sumelor aferente cãtre beneficiari se asigurã prin direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
ART. 3
Se acordã sprijin financiar producãtorilor agricoli din sectorul vegetal care depoziteazã în spaţii de depozitare autorizate produse agricole în vederea comercializãrii.
ART. 4
În sensul prezentelor norme metodologice, urmãtorii termeni de definesc astfel:
a) spaţii de depozitare autorizate - spaţiile de depozitare pentru produse agricole, autorizate în conformitate cu prevederile <>Ordinului ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 222/2006 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea spaţiilor de depozitare pentru produse agricole, cu excepţia spaţiilor de depozitare pentru cartof, legume-fructe, struguri de masã, flori;
b) produse agricole - cereale, oleaginoase, leguminoase boabe, cartof, legume - fructele, strugurii de masã şi florile.
ART. 5
Beneficiarii sprijinului financiar pentru cheltuielile cu plata serviciilor de depozitare sunt producãtorii agricoli prevãzuţi la art. 1, care îndeplinesc cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) depoziteazã în spaţii de depozitare producţia agricolã obţinutã, în vederea comercializãrii;
b) nu deţin în proprietate sau în administrare spaţii de depozitare pentru cereale, oleaginoase sau leguminoase boabe.
ART. 6
(1) Perioada maximã de depozitare, pentru care se aplicã prevederile prezentelor norme metodologice, este 1 iulie-31 martie ale fiecãrui an de piaţã, pentru cereale, oleaginoase, leguminoase boabe, respectiv 1 septembrie-30 aprilie pentru legume-fructe, struguri de masã, cartof, flori.
(2) Sprijinul financiar reprezintã o cotã procentualã din valoarea cheltuielilor efectuate cu serviciile de depozitare, pentru cantitãţile de produse agricole depozitate în perioada prevãzutã la alin. (1).
ART. 7
(1) Sprijinul financiar se acordã beneficiarilor pe bazã de cerere-tip, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 1, care se depune la direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti.
(2) Cererile se înregistreazã de persoane responsabile cu verificarea documentelor, numite prin decizie de cãtre directorii executivi ai direcţiilor pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în Registrul special de evidenţã a beneficiarilor de sprijin financiar, însoţite de urmãtoarele documente:
a) copie de pe buletinul sau cartea de identitate, pentru persoanele fizice, ori copie de pe certificatul de înmatriculare şi/sau certificatul de înregistrare, pentru persoanele juridice, dupã caz;
b) copie de pe actele care dovedesc dreptul de folosinţã şi/sau proprietatea asupra suprafeţei de teren cultivate;
c) în situaţia suprafeţelor arendate, tabelul contractelor de arendã încheiate, avizate de secretarul consiliului local şi de primar, care va cuprinde numãrul şi data contractului, numele şi prenumele arendatorului şi suprafaţa de teren arendatã;
d) adeverinţã eliberatã de primãria localitãţii pe a cãrei razã teritorialã este situat terenul, conform înscrisurilor din Registrul agricol;
e) declaraţie pe propria rãspundere a beneficiarului cã acesta nu deţine în proprietate sau în administrare spaţii de depozitare pentru cereale, oleaginoase şi leguminoase boabe;
f) copie de pe contractul de prestãri de servicii încheiat între beneficiar şi operatorul economic care deţine în proprietate sau în administrare spaţii de depozitare pentru produse agricole, însoţitã de copia autorizaţiei de depozit;
g) copii ale facturilor fiscale privind serviciile de depozitare prestate, precum şi ale actelor care dovedesc încasãrile contravalorii acestor servicii.
(3) Pentru cartof, legume-fructe şi struguri de masã, cererile de acordare a sprijinului financiar se depun în termen de 10 zile de la ieşirea din depozit a cantitãţilor depozitate, însoţite de urmãtoarele documente:
a) copie a contractului de depozit încheiat între producãtorul agricol şi depozitar;
b) declaraţie de depozitare;
c) documente de depozit, privind intrãrile şi ieşirile din depozit.
(4) Persoanele responsabile cu verificarea documentelor, numite prin decizie de cãtre directorii executivi ai direcţiilor pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, verificã cererile şi documentele justificative anexate şi vor comunica în scris solicitantului decizia luatã, în termen de 5 zile lucrãtoare de la data înregistrãrii cererii.
(5) Cererile soluţionate favorabil se finanţeazã în ordinea cronologicã a înregistrãrii, în conformitate cu principiul "primul venit-primul servit" şi în limita sumelor aprobate cu aceastã destinaţie în bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale.
ART. 8
Reprezentanţii direcţiilor pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, întocmesc Lista producãtorilor agricoli cãrora li s-a aprobat acordarea sprijinului financiar, conform modelului prevãzut în anexa nr. 2.
ART. 9
În baza Listei producãtorilor agricoli cãrora li s-a aprobat acordarea sprijinului financiar, direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, întocmesc Situaţia centralizatoare a sumelor necesare pentru acordarea sprijinului financiar, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3, pe care o depun la Direcţia buget-finanţe din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, în primele 10 zile ale lunii urmãtoare celei la care se face referire.
ART. 10
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, în baza Situaţiei centralizatoare a sumelor necesare pentru acordarea sprijinului financiar, întocmitã conform modelului prevãzut în anexa nr. 4, solicitã Ministerului Economiei şi Finanţelor deschiderea creditelor bugetare.
ART. 11
Se acordã sprijin financiar prin subvenţie pe produs pentru producţia marfã la culturile de sfeclã de zahãr, orez, in şi cânepã pentru fibrã şi/sau ulei şi/sau alte utilizãri industriale, soia convenţionalã, hamei, culturi energetice (biocarburanţi şi biomasã).
ART. 12
(1) Produsele agricole şi perioadele de valorificare a acestora, care beneficiazã de sprijin financiar prin subvenţie pe produs, sunt prevãzute în anexa nr. 5.
(2) Produsele agricole prevãzute la alin (1), valorificate sub formã de sãmânţã pentru semãnat, nu beneficiazã de prevederile prezentelor norme metodologice.
(3) Produsele agricole vegetale care fac obiectul plãţii în naturã al contractelor de arendare, concesionare sau al contractelor de livrare a îngrãşãmintelor, pesticidelor şi altor inputuri, inclusiv al contractelor de leasing pentru utilaje agricole, nu constituie marfã pentru care se acordã sprijin financiar potrivit prezentului ordin.
(4) Produsele agricole prevãzute la alin. (1), care se utilizeazã ca materie primã pentru realizarea de produse alimentare şi/sau industriale în cadrul unitãţilor proprii de producţie ale producãtorilor agricoli, sunt considerate produse agricole destinate comercializãrii şi beneficiazã de prevederile prezentelor norme metodologice.
(5) De la prevederile alin. (3) face excepţie sfecla de zahãr livratã la fabricile de zahãr procesatoare.
ART. 13
(1) Pentru a beneficia de sprijin financiar prin subvenţie pe produs, producãtorii agricoli trebuie sã formuleze o cerere-tip adresatã direcţiilor pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 6.
(2) Cererile se înregistreazã de persoane responsabile cu verificarea documentelor, numite prin decizie de cãtre directorii executivi ai direcţiilor pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în Registrul special de evidenţã a beneficiarilor de sprijin financiar prin subvenţie pe produs, însoţite de urmãtoarele documente:
a) copie de pe buletinul sau cartea de identitate, pentru persoanele fizice, ori copie de pe certificatul de înmatriculare şi/sau certificatul de înregistrare, pentru persoanele juridice, dupã caz;
b) copie de pe actele care dovedesc dreptul de folosinţã şi/sau proprietatea asupra suprafeţei de teren cultivate;
c) schiţele de amplasare a culturilor;
d) în situaţia suprafeţelor arendate, tabelul contractelor de arendã încheiate, avizate de secretarul consiliului local şi de primar, care va cuprinde numãrul şi data contractului, numele şi prenumele arendatorului şi suprafaţa de teren arendatã;
e) adeverinţã eliberatã de primãria localitãţii pe a cãrei razã teritorialã este situat terenul, conform înscrisurilor din Registrul agricol, din care sã rezulte cultura şi suprafaţa ;
f) declaraţie pe propria rãspundere privind producţia totalã obţinutã, din care producţia marfã;
g) copii de pe actele care dovedesc încasarea contravalorii mãrfii livrate, iar la sfecla de zahãr, pe baza documentelor de recepţie a cantitãţii de sfeclã de zahãr neto livratã la fabricile de zahãr.
ART. 14
(1) În baza cererii-tip adresate direcţiei pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti pe a cãrei razã se aflã suprafeţele exploatate, se întocmesc dosare producãtorilor agricoli, care cuprind documentele prevãzute la art. 13 din prezentul ordin.
(2) Obligaţia întocmirii dosarului prevãzut la alin. (1) revine reprezentantului direcţiei pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, numit prin decizie de directorul executiv.
(3) Dosarele întocmite se pãstreazã în original la sediul acesteia şi se introduc într-un program informativ, care se actualizeazã, în funcţie de situaţiile deosebite apãrute în teritoriu, ori de câte ori este necesar.
(4) Rãspunderea pentru realitatea şi exactitatea datelor cuprinse în dosarele producãtorilor agricoli revine reprezentanţilor direcţiei pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene sau a municipiului Bucureşti.
(5) Termenul limitã pentru depunerea cererilor în vederea acordãrii sprijinului financiar prin subvenţie pe produs este pânã la expirarea perioadei de valorificare a produselor agricole vegetale pentru care se acordã sprijin financiar prin subvenţie pe produs prevãzute în anexa nr. 5.
(6) Direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene sau a municipiului Bucureşti, dupã verificarea documentaţiei şi aprobarea cererilor formulate de producãtorii agricoli, întocmesc situaţia centralizatoare privind cererile pentru încasarea de la bugetul de stat a fondurilor alocate ca sprijin financiar prin subvenţie pe produs, potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 7.
(7) În baza situaţiei centralizatoare prevãzute la alin. (6), direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene sau a municipiului Bucureşti întocmesc şi depun la Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale centralizatorul cuprinzând sumele cuvenite ca sprijin financiar prin subvenţie pe produs, potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 8.
(8) Acordarea sumelor se face în ordinea depunerii cererilor, pânã la utilizarea în întregime a fondului alocat pentru producţia marfã, pe culturi şi pe judeţe, respectiv pe municipiul Bucureşti.
ART. 15
În baza centralizatorului al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 8, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale transmite Ministerului Economiei şi Finanţelor Situaţia centralizatoare privind sumele necesare ca sprijin financiar prin subvenţie pe produs, potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 9, în vederea deschiderii creditelor bugetare.
ART. 16
Dupã aprobarea de cãtre Ministerul Economiei şi Finanţelor a deschiderii creditelor bugetare, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale alimenteazã cu sumele necesare conturile direcţiilor pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, care vireazã sumele aprobate în conturile în lei ale beneficiarilor formelor de sprijin financiar.
ART. 17
Anexele nr. 1-9 fac parte integrantã din prezentele norme metodologice.


ANEXA 1
-------
(la anexa nr. I)
----------------



(model)

CERERE
pentru acordarea de sprijin financiar pentru
decontarea cheltuielilor cu serviciile de depozitare


Direcţia pentru Agriculturã şi Dezvoltare Avizat
Ruralã a Judeţului .../Municipiului Bucureşti Reprezentant DADR
Nume şi prenume ........
Semnãtura ..............
Nr. de înregistrare .... din .....

1. Domnul/Doamna ................., domiciliat/domiciliatã în localitatea
..................., str. ............. nr. ..., judeţul ..........., B.I./C.I.
seria .... nr. ......., eliberat/eliberatã la data de ........ de ............,
CNP ................., Cont nr. ................ deschis la ...................
2. S.C/S.A. .................., cu sediul în localitatea ..................
str. .............. nr. ..... tel./fax/ ............... Cod fiscal ............
CUI .......... Cont nr. ............ deschis la .................. reprezentatã
prin dl/dna .................. în calitate de ...................
3. În baza contractului de prestãri servicii depozitare nr. ... din ......,
încheiat cu SC ................, am depozitat la depozitul ....................
produse agricole dupã cum urmeazã:

┌────┬────────────────────────┬────────────┬────────────┬────────────────────┐
│ │ │ │ │ Cheltuieli pentru │
│ │ │ │ │ servicii de │
│Nr. │ Produse agricole │ Cantitatea │ Perioada │ depozitare │
│crt.│ depozitate │ (tone) │ de ├────────────┬───────┤
│ │ │ │ depozitare │ Factura │ Suma │
│ │ │ │ │ (nr./data) │ (lei) │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 1 │Grâu │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 2 │Orz │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 3 │Orz pentru bere │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 4 │Porumb │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 5 │Orez │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 6 │Floarea-soarelui │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 7 │Soia │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 8 │Rapiţa │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 9 │Mazãre boabe │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 10 │Fasole boabe │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 11 │Cartof │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 12 │Legume-fructe │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 13 │Struguri de masã │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ 14 │Flori │ │ │ │ │
├────┴────────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│ Total: │ x │ │ x │ │
└─────────────────────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴───────┘

În baza actelor doveditoare anexate la prezenta cerere, vã rog sã aprobaţi
acordarea sprijinului financiar aferent pentru decontarea cheltuielilor
efectuate cu serviciile de depozitare.
Declar pe proprie rãspundere cã datele prezentate sunt reale şi legale.

Data ............ Semnãtura ........ Ştampila




ANEXA 2
-------
(la anexa nr. I)
-----------------



(model)

Direcţia pentru Agriculturã şi Dezvoltare Ruralã
a Judeţului ........./Municipiului Bucureşti
Nr. ..... din ........

LISTA
producãtorilor agricoli cãrora li s-a aprobat acordarea sprijinului
financiar pentru decontarea cheltuielilor cu serviciile de depozitare

┌────┬──────────────────────┬──────────────┬──────────┬──────────┬───────────┐
│ │ │ Cont │ Produse │Cheltuieli│ Sprijin │
│Nr. │ Producãtor ├─────┬────────┤ agricole │ pentru │ financiar │
│crt.│ agricol │ Nr. │unitatea│depozitate│servicii ├───┬───────┤
│ │ │ │ │ (tone) │de depozi-│ % │ (lei) │
│ │ │ │ │ │ tare │ │ │
│ │ │ │ │ │ (lei) │ │ │
├────┼──────────────────────┼─────┼────────┼──────────┼──────────┼───┼───────┤
│(1) │ (2) │ (3) │ (4) │ (5) │ (6) │(7)│(8=6x7)│
├────┼──────────────────────┼─────┼────────┼──────────┼──────────┼───┼───────┤
│ │ ......... │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼─────┼────────┼──────────┼──────────┼───┼───────┤
│ │ ......... │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼─────┼────────┼──────────┼──────────┼───┼───────┤
│ │ ......... │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────────────┼─────┼────────┼──────────┼──────────┼───┼───────┤
│ │ Total general │ │ │ x │ x │ │ x │
└────┴──────────────────────┴─────┴────────┴──────────┴──────────┴───┴───────┘

Director executiv,
..................
(semnãtura şi ştampila)




ANEXA 3
-------
(la anexa nr. I)
-----------------



(model)

Direcţia pentru Agriculturã şi Dezvoltare Ruralã
a Judeţului ........../Municipiului Bucureşti
Nr. ...... din .....

SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
a sumelor necesare acordãrii sprijinului financiar pentru
decontarea cheltuielilor cu serviciile de depozitare

┌────┬───────────────────────────┬─────────────┬───────────────────┬─────────┐
│Nr. │ Producãtor agricol │ Cerere │Cheltuieli pentru │ Sprijin │
│crt.│ │(numãr, data)│ serviciile de │financiar│
│ │ │ │ depozitare │ (lei) │
│ │ │ │ (lei) │ │
├────┼───────────────────────────┼─────────────┼───────────────────┼─────────┤
│ (0)│ (1) │ (2) │ (3) │ (4) │
├────┼───────────────────────────┼─────────────┼───────────────────┼─────────┤
│ │ ......... │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼─────────────┼───────────────────┼─────────┤
│ │ ......... │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼─────────────┼───────────────────┼─────────┤
│ │ ......... │ │ │ │
├────┼───────────────────────────┼─────────────┼───────────────────┼─────────┤
│ │ Total general │ │ x │ x │
└────┴───────────────────────────┴─────────────┴───────────────────┴─────────┘

Director Executiv, Director economic,
.................. ..................

(semnãtura şi ştampila) (semnãtura şi ştampila)




ANEXA 4
--------
(la anexa nr. I)
----------------



(model)

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Şl DEZVOLTĂRII RURALE

Se aprobã,
Ordonator principal de credite,
..............................


SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
a sumelor necesare acordãrii sprijinului financiar pentru
decontarea cheltuielilor cu serviciile de depozitare

┌────┬──────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
│Nr. │ Judeţul │ Suma necesarã │
│crt.│ │ (lei) │
├────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│(0) │ (1) │ (2) │
├────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│ │ ........... │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│ │ ........... │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│ │ ........... │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│ │ Total general │ x │
└────┴──────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘

Directorul Direcţiei buget-finanţe,
.....................
(semnãtura şi ştampila)




ANEXA 5
--------
(la anexa nr. I)
----------------


(model)

LISTA
cuprinzând produsele agricole vegetale pentru care se acordã
sprijin financiar prin subvenţie pe produs

┌────┬───────────────────────────────┬───────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Cultura/Produsul │ Perioada de valorificare │
│crt.│ │ │
├────┼───────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ 1 │Sfecla de zahãr │1 sept. a.c. - 31 ian. anul urmãtor │
├────┼───────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ 2 │Orez │1 oct. a.c. - 1 mai anul urmãtor │
├────┼───────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ 3 │In + cânepã pentru fibrã şi/sau│1 august a.c. - 31 dec. a.c. │
│ │alte utilizãri industriale │ │
│ │(tulpini) │ │
├────┼───────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ 4 │In + cânepã pentru ulei │1 august a.c. - 31 ian. anul urmãtor │
│ │(sãmânţã) │ │
├────┼───────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ 5 │Soia convenţionalã │1 septembrie a.c.- 31 dec. a.c. │
├────┼───────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ 6 │Hamei(conuri) │1 septembrie a.c. - 31 dec. a.c. │
├────┼───────────────────────────────┼───────────────────────────────────────┤
│ 7 │Culturi energetice (biocarbu- │1 august a.c. - 31 ian. anul urmator │
│ │ranţi şi biomasã) │ │
└────┴───────────────────────────────┴───────────────────────────────────────┘




ANEXA 6
-------
(la anexa nr. I)
----------------



(model)

CERERE
pentru acordarea sprijinului financiar prin subvenţie pe produs

Direcţia pentru Agriculturã şi Dezvoltare Avizat
Ruralã a Judeţului.............. Reprezentant DADR judeţul...
Nr. ...... din ....... Nume şi prenume ........
Semnãtura ..............

1. Domnul/Doamna ................., domiciliat/domiciliatã în localitatea
..................., str. ............. nr. ..., judeţul ..........., B.I./C.I.
seria .... nr. ......., eliberat/eliberatã la data de ........ de ............,
CNP ........................
2. S.C/S.A. .................., cu sediul în localitatea ..................
str. .............. nr. ..... tel./fax/ ............... Cod fiscal ............
CUI .......... reprezentatã prin domnul/doamna ................ în calitate de
..................., în baza actelor doveditoare pe care le anexez, solicit
acordarea sprijinului financiar prin subvenţie pe produs pentru producţia
marfã livratã la produsele agricole prevãzute in anexa nr. 5.

┌────┬─────────────────────────┬─────────┬───────────┬───────────┬───────────┐
│ │ │ │ Producţie │ Susţinere │ Suma │
│Nr. │ │Suprafaţa│ marfã │pe unitate │ cuvenitã │
│crt.│ Cultura/Produsul │ (ha) │ livratã │ de produs │ │
│ │ │ │ (to) │ (lei/to) │ (lei) │
├────┼─────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ (0)│ (1) │ (2) │ (3) │ (4) │ (5=3x4) │
├────┼─────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 1 │Sfecla de zahãr │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 2 │Orez │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 3 │In + cânepã pentru fibrã │ │ │ │ │
│ │şi/sau alte utilizãri │ │ │ │ │
│ │industriale (tulpini) │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 4 │In + cânepã pentru ulei │ │ │ │ │
│ │(sãmânţã) │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 5 │Soia convenţionalã │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 6 │Hamei(conuri) │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 7 │Culturi energetice │ │ │ │ │
│ │(biocarburanţi şi biomasã│ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼─────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ │Total general: │ │ x │ x │ │
└────┴─────────────────────────┴─────────┴───────────┴───────────┴───────────┘

Solicit decontarea sumelor prin:

┌─────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┐
│ Unitatea │ Cont nr. │
├─────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│ .......................... │ ............................. │
└─────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┘

Semnãtura
..................................
(şi ştampila, în cazul persoanelor juridice)




ANEXA 7
-------
(la anexa nr. I)
----------------



(model)

Direcţia pentru Agriculturã şi Dezvoltare Ruralã
a Judeţului ........../Municipiului Bucureşti
Cultura ...................

SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
privind cererile pentru încasarea de la bugetul de stat
a fondurilor alocate ca sprijin financiar prin subvenţie pe produs

┌────┬─────────────────────┬──────────┬───────────┬───────────────┬──────────┐
│Nr. │ Producãtorul │Cerere nr.│ Producţia │Susţinerea pe │ Suma │
│crt.│ agricol │...... din│ marfã │ unitatea │ cuvenitã │
│ │ │ ........ │ livratã │ de produs │ (lei) │
│ │ │ │ (tone) │ (lei/to) │ │
├────┼─────────────────────┼──────────┼───────────┼───────────────┼──────────┤
│ (0)│ (1) │ (2) │ (3) │ (4) │(5=3x4) │
├────┼─────────────────────┼──────────┼───────────┼───────────────┼──────────┤
├────┼─────────────────────┼──────────┼───────────┼───────────────┼──────────┤
│ │Total general: │ x │ │ x │ │
└────┴─────────────────────┴──────────┴───────────┴───────────────┴──────────┘

Director executiv, Director economic,
.................. ..................
(semnãtura şi ştampila) (semnãtura şi ştampila)




ANEXA 8
-------
(la Anexa nr. I)
----------------



(model)

Direcţia pentru Agricultura şi Dezvoltare Ruralã
a judeţului ........./Municipiului Bucureşti

CENTRALIZATORUL
cuprinzând sumele cuvenite ca sprijin financiar prin subvenţie pe produs

┌────┬───────────────────────────────────┬───────────┬───────────┬───────────┐
│ │ │ Producţia │ Susţinere │ Suma │
│Nr. │ │ marfã │pe unitate │ cuvenitã │
│crt.│ Produsul │ livratã │ de produs │ │
│ │ │ (to) │ (lei/to) │ (lei) │
├────┼───────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ (0)│ (1) │ (2) │ (3) │ (4=2x3) │
├────┼───────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 1 │Sfecla de zahãr │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 2 │Orez │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 3 │In + cânepã pentru fibrã │ │ │ │
│ │şi/sau alte utilizãri │ │ │ │
│ │industriale (tulpini) │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 4 │In + cânepã pentru ulei │ │ │ │
│ │(sãmânţã) │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 5 │Soia convenţionalã │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 6 │Hamei(conuri) │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 7 │Culturi energetice │ │ │ │
│ │(biocarburanţi şi biomasã │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼───────────┤
│ 8 │Total general: │ x │ x │ │
└────┴───────────────────────────────────┴───────────┴───────────┴───────────┘

Director executiv, Director economic,
.................. ..................
(semnãtura şi ştampila) (semnãtura şi ştampila)




ANEXA 9
-------
(la anexa nr. I)
----------------



(model)

MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTĂRII RURALE

Se aprobã


Ordonator principal de credite,
...............................

SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
privind sumele necesare ca sprijin financiar prin subvenţie pe produs



┌─────┬────────────────────┬────────────────┐
│Nr. │ Judeţul │ Suma necesarã │
│crt. │ │ │
├─────┼────────────────────┼────────────────┤
│ (0) │ (1) │ (2) │
├─────┼────────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │
├─────┼────────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │
├─────┼────────────────────┼────────────────┤
│ │Total general: │ │
└─────┴────────────────────┴────────────────┘

Direcţia buget - finanţe,

Director,
......................
(semnãtura şi ştampila)



ANEXA II
--------
(anexa I la <>Ordinul nr. 850/2006 )
---------------------------------

NORME METODOLOGICE
privind modul de acordare a sprijinului financiar şi
condiţiile de eligibilitate pentru procesarea inului
şi a cânepei pentru fibrã, astfel cum este
prevãzut la lit. b) pct. 1 din anexa nr.
2 la <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea
acordãrii sprijinului financiar producãtorilor
agricoli din sectorul vegetal, zootehnic,
al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi
sitematizãrii teritoriului, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 125/2007

ART. 1
Beneficiarii sprijinului financiar sunt prevãzuţi la <>art. 6 alin. (2) din Ordonanta de urgenţa a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea acordãrii sprijinului financiar producãtorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi sistematizãrii teritoriului, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 125/2007 .
ART. 2
(1) Pentru obţinerea sprijinului financiar pentru procesarea inului şi a cânepei destinate producerii de fibre, beneficiarii prevãzuţi la art. 1 depun la sucursalele judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, ale Agenţiei de Plãţi si Intervenţie pentru Agriculturã o cerere-tip, al cãrei model este prezentat în anexa nr. 1, însoţitã de urmãtoarele documente:
a) copia autorizaţiei de procesare primarã a tulpinilor de in şi/sau cânepã pentru fibrã;
b) copia contractelor de vânzare-cumpãrare încheiate cu producãtorii agricoli, furnizori ai materiei prime sau lista acestora, dupa caz;
c) borderoul de achiziţie a materiei prime contractate şi dovada plãţii efectuate, dupã caz;
d) declaraţia pe propria rãspundere referitoare la cantitãţile de tulpini de in, cânepã şi fibre aflate pe stoc.
(2) Sprijinul financiar se acordã pentru cantitãţile de fibre obţinute în perioada 1 ianuarie-30 noiembrie 2007 din producţiile obţinute înainte de anul 2007, al cãror conţinut de impuritãţi este de pânã la 25%.
(3)Termenul limitã pentru depunerea cererilor pentru acordarea sprijinului procesatorilor prevãzuţi la art. 1 este de pânã la 5 decembrie 2007 inclusiv.
ART. 3
(1) Dupã verificarea documentaţiei depuse şi stabilirea cantitãţilor de fibre ce urmeazã a beneficia de sprijin financiar, sucursalele judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, ale Agenţiei de Plãţi si Intervenţie pentru Agriculturã aprobã cererile formulate de beneficiari şi întocmesc Centralizatorul cuprinzând sumele cuvenite ca sprijin financiar procesatorilor primari de fibre de in şi cânepã, potrivit modelului prevãzut în anexa nr. 2, pe care îl transmite aparatului central al Agenţiei de Plãţi si Intervenţie pentru Agriculturã.
(2) Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã aprobã Situaţia centralizatoare privind sumele cuvenite ca sprijin financiar procesatorilor primari de fibre de in şi cânepã, prevãzutã în anexa nr. 3, şi o transmite Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale.
(3) Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, in baza Situaţiei centralizatoare privind sumele cuvenite procesatorilor primari de fibre de in şi cânepã, al cãrei model este prevãzut in anexa nr. 4, solicitã Ministerului Economiei şi Finanţelor deschiderea creditelor bugetare.
ART. 4
Dupã aprobarea cererii pentru deschiderea creditelor bugetare de cãtre Ministerul Economiei şi Finanţelor, din bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale se alimenteazã contul Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, care vireazã sumele în conturile solicitanţilor.
ART. 5
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentele norme metodologice.

ANEXA 1
-------
(la anexa nr. II)
-----------------


S.C. ....................................
Nr. de înregistrare ......... din .......

Sucursala Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie Se aprobã


Nr. de înregistrare ......... din ....... Director sucursalã APIA


Verificat
---------
Reprezentantul Sucursalei Agenţiei
de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã
a Judeţului .......

CERERE
pentru acordarea sprijinului financiar pentru
prelucrarea primarã a inului şi a cânepei destinate
producerii de fibre

S.C. ........, cu sediul în localitatea ....... str. ....... nr. .......
judeţul ............., înregistratã la registrul comerţului cu Certificatul
de inmatriculare nr. ...... eliberat la data de ............, reprezentatã
de domnul/doamna ..... cu domiciliul în ....., str. .... nr. ...., bl. ....
sc. .... et. ..., ap. ..... sectorul/judeţul ..... posesor al buletinului/
cãrţii de identitate ........, seria ....., nr. ....., eliberat/eliberatã de
............, în calitate de ................,
în baza actelor doveditoare anexate la prezenta cerere, solicit acordarea
sprijinului financiar pentru cantitatea de ......... tone fibra.



┌─────────────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────┬───────┐
│Specificaţie │ Cantitatea de fibre │ Sprijinul acordat │ Total │
│ │ (tone) │ (lei/to) │sprijin│
│ │ │ │ (lei) │
├─────────────────┼────────────┬────────────┼────────────┬────────────┼───────┤
│ │Fibre lungi │Fibre scurte│Fibre lungi │Fibre scurte│ │
├─────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│In pentru fibrã │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│Cânepa pentru │ │ │ │ │ │
│ fibrã │ │ │ │ │ │
├─────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │
│GENERAL: │ │ │ │ │ │
└─────────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴───────┘

Suma solicitatã se va vira în contul nr. ......... deschis la .......

Semnãtura şi ştampila




ANEXA 2
--------
(la anexa nr. II)
-----------------




Sucursala Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie
pentru Agriculturã a Judeţul ............

CENTRALIZATORUL
cuprinzând sumele cuvenite ca sprijin financiar procesatorilor
primari de fibre de in şi cânepã

┌────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┐
│ Societatea │ Cod unic de│ Nr. cont │Cerere nr. │ Total │
│ comercialã │identificare│ deschis la │....... │ sprijin │
│ │ │ .......... │din ....... │ -lei- │
│ │ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │
│GENERAL: │ │ │ │ │
└────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴────────────┘

Director sucursalã,
......................
(semnãtura şi ştampila)




ANEXA 3
-------
(la anexa nr. II)
-----------------



Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã


SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
privind sumele cuvenite ca sprijin financiar procesatorilor
primari de fibre de in şi cânepã

┌────────────────┬───────────────────────────┐
│ Judeţul │ Total │
│ │ sprijin │
│ │ - lei - │
├────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │
├────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │
├────────────────┼───────────────────────────┤
│TOTAL │ │
│GENERAL: │ │
└────────────────┴───────────────────────────┘

Director general,
..................
(semnãtura şi ştampila)




ANEXA 4
-------
(la anexa nr. II)
-----------------



MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTĂRII RURALE

Se aprobã


Ordonator principal de credite,
...............................


SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
privind sumele cuvenite procesatorilor
primari de fibre de in şi cânepã



┌────────────────┬───────────────────────────┐
│ Judeţul │ Total │
│ │ sprijin │
│ │ - lei - │
├────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │
├────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │
├────────────────┼───────────────────────────┤
│TOTAL │ │
│GENERAL: │ │
└────────────────┴───────────────────────────┘

Direcţia buget - finanţe,

Director,
..................
(semnãtura şi ştampila)


-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016