În baza <>Hotãrârii Guvernului nr. 895/2005 privind organizarea şi funcţionarea Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, în aplicarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 60/2001 , aşa cum a fost modificatã prin <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 40/2005 , preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice emite prezentul ordin. ART. 1 Se aprobã structura, conţinutul şi modul de utilizare ale modelelor specifice de anunţuri, invitaţii, referat de oportunitate şi raport de evaluare a impactului pentru atribuirea contractului de publicitate media, prevãzute în anexele care fac parte din prezentul ordin. ART. 2 În sensul prezentului ordin, termenii de mai jos au urmãtoarele înţelesuri: a) tiraj mediu difuzat pe ediţie - media pe ediţie a exemplarelor pentru care se poate dovedi pe bazã de acte cã au intrat în posesia utilizatorului final. Tirajul difuzat este compus din: abonamente, exemplare vândute cu bucata şi exemplare gratuite; b) abonamente - fiecare exemplar vândut care a fost livrat firmelor specializate în servirea abonamentelor sau care a fost achitat în avans direct la editor şi a fost livrat abonatului de cãtre editor ori de cãtre un intermediar al acestuia; c) exemplare vândute cu bucata - fiecare exemplar vândut prin metode diferite de cele pentru abonamente; d) exemplare gratuite - fiecare exemplar al publicaţiei, din difuzarea cãruia editorul nu a obţinut încasãri; e) ediţie - totalitatea exemplarelor unei publicaţii care pot fi evidenţiate prin acelaşi identificator imprimat pe ele, denumit numãr de apariţie, şi care se regãseşte în toate actele necesare efectuãrii auditului, inclusiv pentru reeditãri şi suplimentãri de tiraj, indiferent de locul de tipãrire; f) costul pe punct de audienţã - efortul financiar necesar pentru a obţine un punct de rating; g) rating - unitate de mãsurã a audienţei pentru un program de televiziune sau radio. ART. 3 Modelele specifice de anunţuri, invitaţii, referat de oportunitate, raport de evaluare a impactului pentru atribuirea contractului de publicitate media şi dosarul achiziţiei publice de servicii de publicitate media, cuprinse în anexele la prezentul ordin, sunt urmãtoarele: a) Referatul de oportunitate privind achiziţia publicã a serviciilor de publicitate media (anexa nr. 1); b) Anunţul de participare la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitaţie deschisã" (anexa nr. 2); c) Anunţul de participare la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitaţie restrânsã" (anexa nr. 3); d) Anunţul de participare la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "negociere competitivã" (anexa nr. 4); e) Invitaţia de participare la procedura de atribuire a contractului de publicitate media prin "cerere de oferte" (anexa nr. 5); f) Anunţul privind aplicarea procedurii de "negociere cu o singurã sursã" pentru atribuirea contractului de publicitate media (anexa nr. 6); g) Anunţul de atribuire a contractului de publicitate media prin "negociere cu o singurã sursã" (anexa nr. 7); h) Anunţul de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitaţie deschisã" (anexa nr. 8); i) Anunţul de atribuire a contractului de publicitate media prin "licitaţie restrânsã" (anexa nr. 9); j) Anunţul de atribuire a contractului de publicitate media prin "negociere competitivã" (anexa nr. 10); k) Anunţul de atribuire a contractului de publicitate media prin "cerere de ofertã" (anexa nr. 11); l) Raportul de evaluare a impactului achiziţiei publice de servicii de publicitate media (anexa nr. 12); m) Dosarul achiziţiei publice de servicii de publicitate media (anexa nr. 13). ART. 4 (1) În cazul contractelor de publicitate media, autoritatea contractantã are obligaţia de a utiliza urmãtoarele criterii de calificare a ofertanţilor în funcţie de natura mijlocului de comunicare: a) pentru publicaţii, tirajul mediu difuzat pe ediţie al ofertantului, aria de difuzare, profilul, publicul-ţintã. În cazul tirajului mediu difuzat pe ediţie al ofertantului, acesta trebuie sã fie certificat pentru o perioadã de minimum 3 luni din ultimul an calendaristic, de cãtre instituţii autorizate, independente, de audit; b) în cazul presei audio-TV, aria de acoperire şi audienţa certificate de o instituţie specializatã, profilul şi publicul-ţintã; c) în cazul Internetului, profilul şi publicul-ţintã, numãrul de accesãri lunare. (2) Excepţie privind criteriul "tiraj mediu", prevãzut la alin. (1) lit. a), fac cazurile privind privatizarea, acolo unde într-un judeţ nu existã nici un cotidian local care sã fie auditat. Pentru a se publica un anunţ într-un astfel de cotidian reprezentanţii legali vor prezenta o declaraţie pe propria rãspundere privind tirajul, însoţitã de documente financiar-contabile justificative privind tirajul înregistrat în ultimele 3 luni calendaristice. ART. 5 În cazul aplicãrii criteriului "oferta cea mai avantajoasã din punct de vedere tehnico-economic", oferta stabilitã ca fiind câştigãtoare este oferta care întruneşte punctajul cel mai mare rezultat prin aplicarea urmãtorului algoritm de calcul, dupã caz: a) în cazul presei scrise: P/T (unde P = preţ pentru 1 cmp reclamã, calculat la o singurã apariţie, şi T = tirajul mediu difuzat pe ediţie, certificat); b) în cazul presei audio-TV: preţul pe punctul de audienţã (CPP); c) în cazul Internetului: preţul pe o mie de afişãri. Punctajul pentru fiecare ofertã evaluatã conform prevederilor alin. (1) se acordã dupã cum urmeazã: a) pentru valoarea minimã a factorului de evaluare se acordã 100 de puncte; b) pentru o valoare a factorului de evaluare superioarã celei prevãzute la lit. a) punctajul se acordã astfel: Pn = (valoarea min /valoarea n ) x 100 ART. 6 Contractele de publicitate media vor conţine în mod obligatoriu şi urmãtoarele douã clauze contractuale: a) "Pãrţile contractante au obligaţia sã asigure, inclusiv în timpul derulãrii contractului, accesul publicului cel puţin la urmãtoarele informaţii: destinatarii finali ai fondurilor de publicitate, criteriile de alocare a acestor fonduri, sumele aferente fiecãrui beneficiar final şi termenele de executare a prevederilor contractuale."; b) "Accesul la informaţiile de la lit. a) se realizeazã prin intermediul autoritãţii contractante, care are obligaţia de a deţine informaţii actualizate cu privire la derularea contractului." ART. 7 Materialele publicate/utilizate vor menţiona în mod obligatoriu denumirea autoritãţii/autoritãţilor contractante. ART. 8 Termenul pânã la care autoritatea contractantã este obligatã sã facã public anunţul privind aplicarea procedurii de negociere cu o singurã sursã pentru atribuirea contractului de servicii de publicitate media este de cel puţin 3 zile înainte de începerea negocierilor. ART. 9 Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, Alexandru Cojocaru Bucureşti, 29 martie 2006. Nr. 73. ANEXA 1
REFERAT DE OPORTUNITATE
privind achiziţia publicã a serviciilor de publicitate media
[Autoritatea contractantã], cu sediul în ........................, judeţul
..............., str. ...................... nr. ......, cod poştal .......,
cod fiscal ............, telefon ............., fax ................, e-mail
................, pagina de Internet: ............................., doreşte
achiziţionarea urmãtoarelor servicii de publicitate media: .................
Cod CPSA: ...............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor dorite sunt urmãtoarele: .......
..........................................................................
Context/premise:
- situaţia actualã în care se gãseşte autoritatea contractantã - specificul
activitãţii, caracteristicile pieţei pe care achiziţioneazã, legislaţia
aplicabilã;
- strategia de comunicare şi relaţii publice.
Raţiunea achiziţiei de publicitate:
- serviciile de publicitate media vizate;
- motivele pentru care se doreşte achiziţionarea acestor servicii;
- sursele de verificare a necesitãţii achiziţionãrii acestor servicii;
- obiectivul vizat prin achiziţia serviciilor de publicitate media;
- publicul-ţintã vizat de serviciile de publicitate;
- materialele propuse a fi publicate.
Impactul urmãrit:
- cum se va modifica situaţia actualã ca urmare a publicitãţii fãcute;
- rezultatele cantitative şi cele calitative ale utilizãrii serviciilor ce
urmeazã sã fie achiziţionate;
- existenţa/inexistenţa unor posibilitãţi alternative de atingere a
impactului urmãrit şi justificarea opţiunii fãcute.
Evaluarea rezultatului obţinut:
- sursele de verificare a modificãrii situaţiei iniţiale ca urmare a
publicitãţii fãcute;
- criteriile de evaluare a rezultatului obţinut: cota de piaţã, creşterea
cifrei de afaceri, creşterea cunoaşterii de cãtre cetãţeni a activitãţii/
unei anumite acţiuni a autoritãţii contractante;
- indicatori de mãsurare a impactului prestãrii serviciilor achiziţionate.
Prezentul raport de oportunitate poate fi descãrcat de pe pagina de
Internet proprie www...*) şi din sistemul informatic de utilitate publicã,
accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
____________
*) Se furnizeazã adresa completã a paginii de Internet proprii, adicã cea
care conduce exact la locul în care se gãsesc informaţiile. Exemplu:
www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA 2
ANUNŢ DE PARTICIPARE
la procedura de atribuire a contractului de
publicitate media prin "licitaţie deschisã"
Autoritatea contractantã invitã ofertanţii al cãror obiect de activitate
corespunde cerinţelor caietului de sarcini anexat sã depunã oferta în scopul
atribuirii contractului pentru prestarea urmãtoarelor servicii:
..........................................................................
Cod CPSA: .......................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
..........................................................................
..........................................................................
1. Denumirea/numele: [autoritatea contractantã]
2. Codul unic de înregistrare ......
3. Adresa [se menţioneazã localitatea, judeţul, strada şi numãrul, codul
poştal] ..................
4. Telefon ...............................................................
5. Fax ...................................................................
6. E-mail ................................................................
7. Pagina de Internet ....................................................
8. Procedura aplicatã pentru atribuirea contractului de servicii: licitaţie
deschisã.
9. Sursa de finanţare a contractului .....................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte
..........................................
11. Locul de prestare a serviciilor .......................................
12. Ofertanţii pot depune oferta pentru o parte/doar pentru întreaga gamã de
servicii solicitate.
13. Durata sau termenul limitã de prestare a serviciilor ..................
14. Informaţii şi clarificãri:
a) compartimentul de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia
de licitaţie şi modul de obţinere ..................................
b) caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii poate fi descãrcat de
pe pagina de Internet proprie www .............................*); şi
c) din sistemul informatic de utilitate publicã, accesibil prin Internet,
la adresa www.publicitatepublica.ro;
d) data limitã pentru solicitarea clarificãrilor ......................
Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon ..................,
e-mail ....................., persoana de contact ..................
15. Data limitã pentru depunerea ofertelor ................................
16. Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele ......................
17. Limba de redactare a ofertei ..........................................
18. Persoanele care pot asista la dechiderea ofertelor ....................
19. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor ..............................
20. Garanţiile ce trebuie furnizate de ofertanţi ..........................
21. Modalitãţile principale de finanţare şi de platã şi/sau referirile la
prevederile care le reglementeazã .....................................
22. Forma juridicã în care trebuie sã se legalizeze asocierea grupului de
ofertanţi cãrora li s-a atribuit contractul de servicii [unde se cazul]
................................................................
23. Criteriile de calificare pe care trebuie sã le îndeplineascã ofertanţii
................................................................
24. Documentele ce urmeazã sã fie prezentate de ofertanţi .................
25. Menţionarea prevederilor legale, reglementãrilor sau dispoziţiilor
administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor este rezervatã
unei anumite categorii profesionale ..............
26. Precizarea dacã persoanele juridice sunt obligate sã menţioneze numele şi
calificãrile profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea
serviciului ................................
27. Termenul de valabilitate al ofertei ....................................
28. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii
(în cazul aplicãrii ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere
tehnico-economic, se menţioneazã şi algoritmul de calcul)
........................................................................
29. Interzicerea depunerii de oferte alternative [dacã este cazul]
30. Ofertanţii au obligaţii de a numerota şi a semna fiecare paginã a
ofertei, precum şi de a anexa un opis al documentelor prezentate.
31. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii
tehnice ........................
32. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii
financiare ....................
33. Data pentru care se determinã echivalenţa leu/euro .....................
34. Contestaţiile se transmit/depun [sau, dupã caz], se soluţioneazã la/de
cãtre compartimentul .................., aflat la sediul/filiala/etc.
din str. ................. nr. ......, camera ......., telefon ........,
fax ........, adresa de e-mail ............, persoana de contact .......
35. Acţiunea în justiţie se introduce la Secţia de contencios administrativ
a Tribunalului [se completeazã cu numele tribunalului în a cãrui arie de
competenţã se aflã sediul autoritãţii contractante] ....................
36. Data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a
anunţului de intenţie sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ
.................................................................
37. Data transmiterii anunţului de participare cãtre Regia Autonomã
"Monitorul Oficial" ........
__________
*) Se furnizeazã adresa completã a paginii de Internet proprii, adicã cea
care conduce exact la locul în care se gãsesc informaţiile.
Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA 3
ANUNŢ DE PARTICIPARE
la procedura de atribuire a contractului de
publicitate media prin "licitaţie restrânsã"
Cãtre: [se completeazã numele candidaţilor cãtre care se trimite anunţul]
Autoritatea contractantã invitã candidaţii selectaţi în cadrul primei etape
a procedurii de licitaţie restrânsã, al cãror obiect de activitate corespunde
cerinţelor caietului de sarcini anexat, sã depunã oferta în scopul atribuirii
contractului pentru prestarea urmãtoarelor servicii:
...........................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
...........................................................................
...........................................................................
1. Denumirea/numele: [autoritatea contractantã]
2. Codul unic de înregistrare ......
3. Adresa [se menţioneazã localitatea, judeţul, strada şi numãrul, codul
poştal] ......
4. Telefon ..............................................
5. Fax ..................................................
6. E-mail ...............................................
7. Pagina de Internet ...................................
8. Procedura aplicatã pentru atribuirea contractului de servicii: licitaţie
restrânsã.
9. Sursa de finanţare a contractului ......................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte ......
11. Justificarea accelerãrii procedurii prin reducerea numãrului de zile
acordat pentru transmiterea scrisorii de interes şi pentru depunerea
ofertei [acolo unde este cazul] ........................................
12. Locul de prestare a serviciilor ........................................
13. Ofertanţii pot depune oferta pentru o parte/doar pentru întreaga gamã de
servicii solicitate.
14. Durata sau termenul limitã de prestare a serviciilor ...................
15. Informaţii:
a) compartimentul de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia
referitoare la calificarea şi selecţia candidaţilor ....., persoana de
contact .............., telefon ...., e-mail ............;
b) caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii poate fi descãrcat de pe
pagina de Internet proprie www.............................*) şi din
sistemul informatic de utilitate publicã, accesibil prin Internet, la
adresa www.publicitatepublica.ro.
16. Data limitã pentru transmiterea scrisorii de interes şi a documentelor de
calificare ...........
17. Adresa la care trebuie transmise scrisoarea de interes şi documentele de
calificare ..............
18. Limba de redactare a scrisorii de interes şi a documentelor de calificare
.......................
19. Data limitã de transmitere a invitaţiilor de participare ................
20. Numãrul candidaţilor care vor fi invitaţi sã depunã oferta sau limitele
între care se încadreazã acest numãr ....................................
21. Garanţiile pentru participare ...........................................
22. Modalitãţile principale de finanţare şi de platã şi/sau referirile la
prevederile care le reglementeazã .......................................
23. Forma juridicã în care trebuie sã se legalizeze asocierea grupului de
ofertanţi cãrora li s-a atribuit contractul de servicii [unde este cazul]
..............................................................
24. Criteriile de calificare pe care trebuie sã le îndeplineascã fiecare
dintre candidaţi ...................
25. Documentele ce urmeazã sã fie prezentate de candidaţi ...................
26. Menţionarea prevederilor legale, reglementãrilor sau dispoziţiilor
administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor ese rezervatã
unei anumite categorii profesionale ...................
27. Precizarea dacã persoanele juridice sunt obligate sã menţioneze numele şi
calificãrile profesionale ale personalului responsabil pentru prestarea
serviciului ................................
28. Termenul de valabilitate al ofertei .....................................
29. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii
(în cazul aplicãrii ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere
tehnico-economic, se menţioneazã şi algoritmul de calcul) ...............
30. Interzicerea depunerii de oferte alternative [dacã este cazul]
31. Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi semna fiecare paginã a ofertei,
precum şi de a anexa un opis al documentelor prezentate
32. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii
tehnice ........................
33. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii
financiare ....................
34. Data pentru care se determinã echivalenţa leu/euro .....................
35. Contestaţiile se transmit/depun [sau, dupã caz], se soluţioneazã la/de
cãtre compartimentul ................, aflat la sediul/filiala/etc. din
str. ............... nr. ......, camera ........, telefon ..........,
fax ...... adresa de e-mail .........., persoana de contact ............
36. Acţiunea în justiţie se introduce la Secţia de contencios administrativ
a Tribunalului [se completeazã cu numele tribunalului în a cãrui arie de
competenţã se aflã sediul autoritãţii contractante] ....................
37. Data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a
anunţului de intenţie sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ
.............................................................
38. Data transmiterii anunţului de participare cãtre Regia Autonomã
"Monitorul Oficial" ...........
_________
*) Se furnizeazã adresa completã a paginii de Internet proprii, adicã cea
care conduce exact la locul în care se gãsesc informaţiile.
Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA 4
ANUNŢ DE PARTICIPARE
la procedura de atribuire a contractului de
publicitate media prin "negociere competitivã"
Cãtre [se completeazã numele candidaţilor cãtre care se trimite anunţul]
Autoritatea contractantã invitã candidaţii al cãror obiect de activitate
corespunde cerinţelor caietului de sarcini anexat sã depunã oferta în scopul
atribuirii contractului pentru prestarea urmãtoarelor servicii:
..........................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
..........................................................................
..........................................................................
1. Denumirea/numele: [autoritatea contractantã]
2. Codul unic de înregistrare ............................................
3. Adresa [se menţioneazã localitatea, judeţul, strada şi numãrul, codul
poştal] .......
4. Telefon ...........................................
5. Fax ...............................................
6. E-mail ............................................
7. Pagina de Internet ................................
8. Procedura aplicatã pentru atribuirea contractului de servicii: negociere
competitivã.
9. Justificarea utilizãrii procedurii de negociere competitivã ............
10. Sursa de finanţare a contractului ......................................
11. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte
..........................................
12. Justificarea accelerãrii procedurii prin reducerea numãrului de zile
acordat pentru transmiterea scrisorii de interes [acolo unde este cazul]
13. Locul de prestare a serviciilor ........................................
14. Ofertanţii pot depune oferta pentru o parte/doar pentru întreaga gamã de
servicii solicitate.
15. Durata sau termenul limitã de prestare a serviciilor ...................
16. Informaţii şi clarificãri:
a) compartimentul de la care se poate obţine un exemplar din
documentaţia referitoare la calificarea şi selecţia candidaţilor ...,
persoana de contact .............., telefon ...., e-mail ...........;
b) caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii poate fi descãrcat de
pe pagina de Internet proprie www..................*) şi din sistemul
informatic de utilitate publicã, accesibil prin Internet, la adresa
www.publicitatepublica.ro.
17. Data limitã pentru transmiterea scrisorii de interes şi a documentelor
de calificare ............
18. Adresa la care trebuie transmise scrisoarea de interes şi documentele
de calificare ............
19. Limba de redactare a scrisorii de interes şi a documentelor de
calificare ........................
20. Data limitã de transmitere a invitaţiilor de participare ...............
21. Numãrul candidaţilor care vor fi invitaţi sã depunã oferta sau limitele
între care se încadreazã acest numãr ...................................
22. Garanţiile pentru participare ..........................................
23. Modalitãţile principale de finanţare şi de platã şi/sau referirile la
prevederile care le reglementeazã ......................................
24. Forma juridicã în care trebuie sã se legalizeze asocierea grupului de
candidaţi cãrora li s-a atribuit contractul de servicii [unde este
cazul] ..............................................................
25. Criteriile de calificare pe care trebuie sã le îndeplineascã candidaţii
................................
26. Documentele ce urmeazã sã fie prezentate de candidaţi ..................
27. Menţionarea prevederilor legale, reglementãrilor sau dispoziţiilor
administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor este rezervatã
unei anumite categorii profesionale ..............
28. Precizarea dacã persoanele juridice sunt obligate sã menţioneze numele
şi calificãrile profesionale ale personalului responsabil pentru
prestarea serviciului ................................
29. Termenul de valabilitate al ofertei ....................................
30. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii
(în cazul aplicãrii ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere
tehnico-economic, se menţioneazã şi algoritmul de calcul)
........................................................................
31. Interzicerea depunerii de oferte alternative [dacã este cazul]
32. Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi semna fiecare paginã a ofertei,
precum şi de a anexa un opis al documentelor prezentate.
33. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii
tehnice ........................
34. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii
financiare ....................
35. Data pentru care se determinã echivalenţa leu/euro .....................
36. Contestaţiile se transmit/depun [sau, dupã caz], se soluţioneazã la/de
cãtre compartimentul .................., aflat la sediul/filiala/etc. din
str. .................. nr. ...., camera ....., telefon ...........,
fax ..........., adresa de e-mail ............, persoana de contact
..................
37. Acţiunea în justiţie se introduce la Secţia de contencios administrativ
a Tribunalului [se completeazã cu numele tribunalului în a cãrui arie de
competenţã se aflã sediul autoritãţii contractante]
........................................................................
38. Data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a
anunţului de intenţie sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ
..........................................................
39. Data transmiterii anunţului de participare cãtre Regia Autonomã
"Monitorul Oficial" ...........
___________
*) Se furnizeazã adresa completã a paginii de Internet proprii, adicã cea
care conduce exact la locul în care se gãsesc informaţiile.
Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA 5
INVITAŢIE DE PARTICIPARE
la procedura de atribuire a contractului
de publicitate media prin "cerere de oferte"
Cãtre [se completeazã numele ofertanţilor cãtre care se trimite invitaţia]
Autoritatea contractantã invitã ofertanţii al cãror obiect de activitate
corespunde cerinţelor caietului de sarcini anexat sã depunã oferta în scopul
atribuirii contractului pentru prestarea urmãtoarelor servicii:
..........................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
..........................................................................
..........................................................................
1. Denumirea/numele [autoritatea contractantã]
2. Codul unic de înregistrare .....
3. Adresa [se menţioneazã localitatea, judeţul, strada şi numãrul, codul
poştal] ....................
4. Telefon ................................................
5. Fax ....................................................
6. E-mail .................................................
7. Pagina de Internet .............................
8. Procedura aplicatã pentru atribuirea contractului de servicii: cerere de
oferte
9. Sursa de finanţare a contractului ......................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care sunt solicitate oferte
..........................................
11. Locul de prestare a serviciilor ........................................
12. Ofertanţii pot depune oferta pentru o parte/doar pentru întreaga gamã de
servicii solicitate
13. Durata sau termenul limitã de prestare a serviciilor ...................
14. Informaţii şi clarificãri:
a) compartimentul de la care se poate obţine un exemplar din
documentaţie şi modul de obţinere ..................................;
b) caietul de sarcini anexat prezentei invitaţii poate fi descãrcat de
pe pagina de Internet proprie www..................*) şi din sistemul
informatic de utilitate publicã, accesibil prin Internet, la adresa
www.publicitatepublica.ro;
c) data limitã pentru solicitarea clarificãrilor ......................
Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon ..................,
e-mail ................., persoana de contact ......................
15. Data limitã pentru depunerea ofertelor ................................
16. Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele ......................
17. Limba de redactare a ofertei ..........................................
18. Persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor ...................
19. Data, ora şi locul deschiderii ofertelor ..............................
20. Garanţiile ce trebuie furnizate de ofertanţi ..........................
21. Modalitãţile principale de finanţare şi de platã şi/sau referirile la
prevederile care le reglementeazã .....................................
22. Forma juridicã în care trebuie sã se legalizeze asocierea grupului de
ofertanţi cãrora li s-a atribuit contractul de servicii [unde este
cazul] .............................................................
23. Criteriile de calificare pe care trebuie sã le îndeplineascã ofertanţii
...................................
24. Documentele ce urmeazã sã fie prezentate de ofertanţi .................
25. Menţionarea prevederilor legale, reglementãrilor sau dispoziţiilor
administrative, în cazurile în care prestarea serviciilor este
rezervatã unei anumite categorii profesionale ..................
26. Precizarea dacã persoanele juridice sunt obligate sã menţioneze numele
şi calificãrile profesionale ale personalului responsabil pentru
prestarea serviciului ...............................
27. Termenul de valabilitate al ofertei ...................................
28. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de
servicii [în cazul aplicãrii ofertei celei mai avantajoase din punct de
vedere tehnico-economic se menţioneazã şi algoritmul de calcul]
.......................................................................
29. Interzicerea depunerii de oferte alternative [dacã este cazul]
30. Ofertanţii au obligaţia de a numerota şi semna fiecare paginã a ofertei,
precum şi de a anexa un opis al documentelor prezentate.
31. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii
tehnice .......................
32. Instrucţiuni privind modul de elaborare şi prezentare a propunerii
financiare .................
33. Data pentru care se determinã echivalenţa leu/euro ....................
34. Contestaţiile se transmit/depun [sau, dupã caz], se soluţioneazã la/de
cãtre compartimentul .................., aflat la sediul/filiala/etc.
din str. .......................... nr. ..........., camera .........,
telefon ......................, fax ....................., adresa de
e-mail ................., persoana de contact ....................... .
35. Acţiunea în justiţie se introduce la Secţia de contencios administrativ
a Tribunalului [se completeazã cu numele tribunalului în a cãrui arie
de competenţã se aflã sediul autoritãţii contractante]
......................................................................
36. Data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a
anunţului de intenţie sau menţionarea inexistenţei unui astfel de anunţ
[dacã este cazul] ..............................
37. Data transmiterii anunţului de participare cãtre Regia Autonomã
"Monitorul Oficial" [dacã este cazul].................................
__________
*) Se furnizeazã adresa completã a paginii de Internet proprii, adicã cea
care conduce exact la locul în care se gãsesc informaţiile.
Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA 6
ANUNŢ
privind aplicarea procedurii de "negociere cu o singurã sursã"
pentru atribuirea contractului de publicitate media
Autoritatea contractantã cu sediul în ..............., judeţul ...........,
str. ................ nr. ....., cod poştal ........, cod fiscal ...........,
telefon .............., fax ............., e-mail .................,
pagina de Internet ............., anunţã intenţia de atribuire a contractului
prin procedura "negociere cu o singurã sursã" pentru prestarea urmãtoarelor
servicii de publicitate media având ca obiect:
...........................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
...........................................................................
...........................................................................
În vederea atribuirii contractului de achiziţie a serviciilor de
publicitate menţionate, autoritatea contractantã a invitat la negociere
[numele ofertantului invitat la negociere] ......., cu sediul în .......,
judeţul .........., str. ..................... nr. ....., cod poştal .......,
cod fiscal ..........., telefon .............., fax .........., e-mail
...................., pagina de Internet .................... .
1. Sursa de finanţare a contractului ......................................
2. Tipul contractului de servicii pentru care a fost solicitatã oferta
...........................................
3. Locul de prestare a serviciilor este ...................................
4. Durata prestãrii serviciilor este de ...................................
5. Ofertantul cu care se negociazã contractul îndeplineşte urmãtoarele
condiţii minime de calificare [dacã este cazul]:
........................................................................
a) condiţii de eligibilitate ...........................................
b) capacitatea tehnicã .................................................
c) capacitatea economico-financiarã ....................................
6. Raţiunea recurgerii la procedura de negociere cu o singurã sursã
.....................................
7. Informaţii suplimentare pot fi obţinute la compartimentul ..............
din cadrul autoritãţii contractante, persoana de contact ..............,
telefon ................., e-mail .........................
8. Caietul de sarcini anexat prezentului anunţ poate fi descãrcat de pe
pagina de Internet proprie www ....................*) şi din sistemul
informatic de utilitate publicã, accesibil prin Internet, la adresa
www.publicitatepublica.ro.
___________
*) Se furnizeazã adresa completã a paginii de Internet proprii, adicã cea
care conduce exact la locul în care se gãsesc informaţiile.
Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA 7
ANUNŢ DE ATRIBUIRE
a contractului de publicitate media prin "negociere cu o singurã sursã"
Autoritatea contractantã anunţã atribuirea contractului pentru prestarea
urmãtoarelor servicii:
...........................................................................
...........................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
...........................................................................
...........................................................................
1. Denumirea/numele [autoritatea contractantã]
2. Codul unic de înregistrare .............................................
3. Adresa [se menţioneazã localitatea, judeţul, strada şi numãrul, codul
poştal]
4. Telefon ....................................................
5. Fax ........................................................
6. E-mail .....................................................
7. Pagina de Internet .........................................
8. Procedura aplicatã pentru atribuirea contractului de servicii: negociere
cu o singurã sursã
9. Sursa de finanţare a contractului ...................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care a fost solicitatã oferta
........................................
11. Data semnãrii contractului de servicii ..............................
12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii: obţinerea
avantajului maxim din punct de vedere tehnico-economic
- Modalitatea de evaluare a ofertei a fost urmãtoarea .................... .
13. Denumirea/numele ofertantului cãruia i s-a atribuit contractul
............................................
14. Adresa ofertantului cãruia i s-a atribuit contractul [se menţioneazã
localitatea, judeţul, strada şi numãrul acesteia, codul poştal]
........................................................................
15. Preţul sau gama preţurilor plãtite .....................................
16. Valoarea şi partea din contractul de servicii ce urmeazã sã fie
subcontractatã [unde este cazul] .......................................
17. Contractul de servicii poate fi descãrcat de pe pagina de Internet
proprie www .............*) şi din sistemul informatic de utilitate
publicã, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
18. Informaţii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot
fi obţinute de la compartimentul ................ din cadrul autoritãţii
contractante, persoana de contact ............, telefon ........,
e-mail ....................
19. Data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a
anunţului de participare sau menţionarea inexistenţei unui astfel de
anunţ [dacã este cazul] .............................
20. Data transmiterii anunţului de atribuire cãtre Regia Autonomã "Monitorul
Oficial" [dacã este cazul] .................
__________
*) Se furnizeazã adresa completã a paginii de Internet proprii, adicã cea
care conduce exact la locul în care se gãsesc informaţiile.
Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA 8
ANUNŢ DE ATRIBUIRE
a contractului de publicitate media prin "licitaţie deschisã"
Autoritatea contractantã anunţã atribuirea contractului pentru prestarea
urmãtoarelor servicii:
...........................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
...........................................................................
...........................................................................
1. Denumirea/numele [autoritatea contractantã]
2. Codul unic de înregistrare ...........................
3. Adresa [se menţioneazã localitatea, judeţul, strada şi numãrul, codul
poştal]
4. Telefon .................................................
5. Fax .....................................................
6. E-mail ..................................................
7. Pagina de Internet ......................................
8. Procedura aplicatã pentru atribuirea contractului de servicii: licitaţie
deschisã
9. Sursa de finanţare a contractului ...................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte
......................................
11. Data semnãrii contractului de servicii ..............................
12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii
......................................................
13. Numãrul ofertelor primite ...........................................
14. Denumirea/numele ofertantului câştigãtor ............................
15. Adresa ofertantului câştigãtor [se menţioneazã localitatea, judeţul,
strada şi numãrul, codul poştal] ....................................
16. Preţul sau gama preţurilor plãtite ..................................
17. Valoarea şi partea din contractul de servicii care urmeazã a fi
subcontractatã [unde este cazul] .................................. .
18. Contractul de servicii poate fi descãrcat de pe pagina de Internet
proprie www .........*) şi din sistemul informatic de utilitate
publicã, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
19. Informaţii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului
pot fi obţinute de la compartimentul ...............................
din cadrul autoritãţii contractante, persoana de contact ............,
telefon ..................., e-mail ................................ .
20. Data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a
anunţului de participare sau menţionarea inexistenţei unui astfel de
anunţ ............................................................
21. Data transmiterii anunţului de atribuire cãtre Regia Autonomã "Monitorul
Oficial" ...............
___________
*) Se furnizeazã adresa completã a paginii de Internet proprii, adicã cea
care conduce exact la locul în care se gãsesc informaţiile.
Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA 9
ANUNŢ DE ATRIBUIRE
a contractului de publicitate media prin "licitaţie restrânsã"
Autoritatea contractantã anunţã atribuirea contractului pentru prestarea
urmãtoarelor servicii:
.............................................................................
Cod CPSA: ........................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
...........................................................................
...........................................................................
1. Denumirea/numele [autoritatea contractantã]
2. Codul unic de înregistrare ........................
3. Adresa [se menţioneazã localitatea, judeţul, strada şi numãrul, codul
poştal]
4. Telefon ..............................................
5. Fax ..................................................
6. E-mail ...............................................
7. Pagina de Internet ...................................
8. Procedura aplicatã pentru atribuirea contractului de servicii: licitaţie
restrânsã
9. Sursa de finanţare a contractului ......................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte
......................................
11. Data semnãrii contractului de servicii .................................
12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii
......................................................
13. Numãrul ofertelor primite ..............................................
14. Denumirea/numele ofertantului câştigãtor ...............................
15. Adresa ofertantului câştigãtor [se menţioneazã localitatea, judeţul,
strada şi numãrul, codul poştal] .......................................
16. Preţul sau gama preţurilor plãtite .....................................
17. Valoarea şi partea din contractul de servicii care urmeazã sã fie .
subcontractatã [unde este cazul] ..............................
18. Contractul de servicii poate fi descãrcat de pe pagina de Internet
proprie www..........*) şi din sistemul informatic de utilitate publicã,
accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
19. Informaţii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot
fi obţinute de la compartimentul ..................... din cadrul
autoritãţii contractante, persoana de contact .....................,
telefon .................., e-mail ........................
20. Data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a
anunţului de participare sau menţionarea inexistenţei unui astfel de
anunţ ..............................................................
21. Data transmiterii anunţului de atribuire cãtre Regia Autonomã "Monitorul
Oficial" .....................
__________
*) Se furnizeazã adresa completã a paginii de Internet proprii, adicã cea
care conduce exact la locul în care se gãsesc informaţiile.
Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA 10
ANUNŢ DE ATRIBUIRE
a contractului de publicitate media prin "negociere competitivã"
Autoritatea contractantã anunţã atribuirea contractului pentru prestarea
urmãtoarelor servicii:
...........................................................................
Cod CPSA: ......................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
...........................................................................
...........................................................................
1. Denumirea/numele [autoritatea contractantã]
2. Codul unic de înregistrare ...........................
3. Adresa [se menţioneazã localitatea, judeţul, strada şi numãrul, codul
poştal]
4. Telefon ..................................................
5. Fax ......................................................
6. E-mail ...................................................
7. Pagina de Internet .......................................
8. Procedura aplicatã pentru atribuirea contractului de servicii: negociere
competitivã
9. Sursa de finanţare a contractului ......................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte
......................................
11. Data semnãrii contractului de servicii .................................
12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii
13. Numãrul ofertelor primite ..............................................
14. Denumirea/numele ofertantului câştigãtor ...............................
15. Adresa ofertantului câştigãtor [se menţioneazã localitatea, judeţul,
strada şi numãrul, codul poştal]
16. Preţul sau gama preţurilor plãtite .....................................
17. Valoarea şi partea din contractul de servicii care urmeazã sã fie
subcontractatã [unde este cazul] ..................................... .
18. Contractul de servicii poate fi descãrcat de pe pagina de Internet
proprie www..........................*) şi din sistemul informatic de
utilitate publicã, accesibil prin Internet, la adresa
www.publicitatepublica.ro.
19. Informaţii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot
fi obţinute de la compartimentul ................................. din
cadrul autoritãţii contractante, persoana de contact ..................,
telefon ............................, e-mail ......................... .
20. Data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a
anunţului de participare sau menţionarea inexistenţei unui astfel de
anunţ ........................
21. Data transmiterii anunţului de atribuire cãtre Regia Autonomã "Monitorul
Oficial"..............................
__________
*) Se furnizeazã adresa completã a paginii de Internet proprii, adicã cea
care conduce exact la locul în care se gãsesc informaţiile.
Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA 11
ANUNŢ DE ATRIBUIRE
a contractului de publicitate media prin "cerere de ofertã"
Autoritatea contractantã anunţã atribuirea contractului pentru prestarea
urmãtoarelor servicii:
.............................................................................
Cod CPSA: ............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor:
...........................................................................
...........................................................................
1. Denumirea/numele [autoritatea contractantã]
2. Codul unic de înregistrare
3. Adresa [se menţioneazã localitatea, judeţul, strada şi numãrul acesteia,
codul poştal]
4. Telefon ......................................................
5. Fax ..........................................................
6. E-mail .......................................................
7. Pagina de Internet ...........................................
8. Procedura aplicatã pentru atribuirea contractului de servicii: cerere de
ofertã
9. Sursa de finanţare a contractului ......................................
10. Tipul contractului de servicii pentru care au fost solicitate oferte
......................................
11. Data semnãrii contractului de servicii .................................
12. Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului de servicii
......................................................
13. Numãrul ofertelor primite .............................................
14. Denumirea/numele ofertantului câştigãtor ...............................
15. Adresa ofertantului câştigãtor [se menţioneazã localitatea, judeţul,
strada şi numãrul, codul poştal] .......................................
16. Preţul sau gama preţurilor plãtite .....................................
17. Valoarea şi partea din contractul de servicii care urmeazã sã fie
subcontractatã [unde este cazul] ..................................... .
18. Contractul de servicii poate fi descãrcat de pe pagina de Internet
proprie www...................*) şi din sistemul informatic de utilitate
publicã, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
19. Informaţii suplimentare despre procedura de atribuire a contractului pot
fi obţinute de la compartimentul ........................... din cadrul
autoritãţii contractante, persoana de contact ........................,
telefon ........................, e-mail ...................... .
20. Data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea a VI-a, a
anunţului de participare sau menţionarea inexistenţei unui astfel de
anunţ [dacã este cazul] ................................
21. Data transmiterii anunţului de atribuire cãtre Regia Autonomã "Monitorul
Oficial" [dacã este cazul] ..............................
___________
*) Se furnizeazã adresa completã a paginii de Internet proprii, adicã cea.
care conduce exact la locul în care se gãsesc informaţiile.
Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA 12
RAPORT DE EVALUARE
a impactului achiziţiei publice de servicii de publicitate media
[Autoritatea contractantã], cu sediul în .................................,
judeţul ........................, str. ......................... nr. .......,
cod poştal ..............., cod fiscal ............, telefon ...............,
fax ......................, e-mail ......................, pagina de Internet
..........................., a atribuit, ca urmare a derulãrii procedurii de
...................., contractul nr. ................ din data de ...........
de prestare a urmãtoarelor servicii: .............................. cod CPSA:
.....................
cãtre [ofertant] ..........................................................
cu sediul în .................., judeţul .............., str. ...............
nr. ......., cod poştal ........, cod fiscal .........., telefon ...........,
fax ....................., e-mail ....................., pagina de Internet
............................................
Caracteristicile generale ale serviciilor prestate au fost urmãtoarele:
.............................................................................
.............................................................................
Preţul pentru serviciile prestate a fost de: ..............................
Obiectivul urmãrit pentru prestarea serviciilor de publicitate în media a
fost acela de: ............
Urmare a prestãrii serviciilor de publicitate în media, obiectivul urmãrit
a fost atins în proporţie de .........%. Modalitatea de calcul a proporţiei
în care a fost atins obiectivul este: ........................
Sursele de verificare a veridicitãţii şi corectitudinii acestei modalitãţi
de calcul sunt urmãtoarele:
...........................................................................
Impactul preconizat al utilizãrii serviciilor a fost de ...................
Impactul obţinut în urma utilizãrii serviciilor este ......................
Indicatorii de mãsurare a impactului sunt .................................
Sursele de verificare care au stat la baza evaluãrii impactului sunt
...........................................................................
Prezentul raport de evaluare a impactului poate fi descãrcat de pe pagina de
Internet proprie www..............*) şi din sistemul informatic de utilitate
publicã, accesibil prin Internet, la adresa www.publicitatepublica.ro.
__________
*) Se furnizeazã adresa completã a paginii de Internet proprii, adicã cea care
conduce exact la locul în care se gãsesc informaţiile.
Exemplu: www.companiaxyz.ro/documentepublice/download/achizitie.doc.
ANEXA 13
DOSARUL
achiziţiei publice de servicii de publicitate media
Dosarul achiziţiei publice de servicii de publicitate media trebuie sã
cuprindã urmãtoarele documente:
1. nota privind determinarea valorii estimate, fãrã TVA, a contractului de
achiziţie publicã;
2. anunţul de intenţie, dacã este cazul;
3. anunţul, invitaţia de participare sau anunţul privind procedura, dupã
caz;
4. documentaţia pentru elaborarea şi prezentarea ofertei, inclusiv
clarificãrile solicitate de furnizori/executanţi/prestatori şi
rãspunsurile aferente transmise de autoritatea contractantã;
5. dacã este cazul, nota justificativã privind aplicarea procedurii prin
negociere competitivã sau cu o singurã sursã;
6. decizia de numire a comisiei de evaluare;
7. dacã este cazul, listele cuprinzând denumirea/numele şi adresele
candidaţilor care participã la selecţie şi hotãrârea comisiei de
evaluare cu privire la rezultatul selecţiei;
8. procesul-verbal întocmit cu ocazia deschiderii ofertelor;
9. lista cuprinzând denumirea/numele şi adresele ofertanţilor;
10. hotãrârea comisiei de evaluare cu privire la rezultatul aplicãrii
procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publicã;
11. contestaţiile primite, rezoluţiile şi, dupã caz, mãsurile corective
adoptate de autoritatea contractantã şi comunicate ofertanţilor/
candidaţilor, precum şi hotãrârile comisiilor de conciliere şi,
respectiv, hotãrârile judecãtoreşti irevocabile;
12. contractul de achiziţie publicã semnat;
13. anunţul de atribuire a contractului de achiziţie publicã;
14. referatul de oportunitate privind achiziţia publicã a serviciilor de
publicitate media;
15. raportul de evaluare a impactului achiziţiei publice a serviciilor de
publicitate media;
16. copii ale documentelor de platã;
17. copii ale materialelor publicate (inclusiv pe suport electronic).
----