Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 73 din 23 ianuarie 2006  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli rectificat pe anul 2005 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 73 din 23 ianuarie 2006 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli rectificat pe anul 2005 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare "Delta Dunarii" I.N.C.D.D.D. Tulcea care functioneaza in coordonarea Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRII APELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 116 din 7 februarie 2006

În conformitate cu prevederile <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 324/2003 , şi ale <>Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare,
în temeiul prevederilor art. 3 alin. 14 şi 15 şi ale <>art. 4 din Hotãrârea Guvernului nr. 408/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul mediului şi gospodãririi apelor emite prezentul ordin.

ART. 1
(1) Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2005 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare "Delta Dunãrii" I.N.C.D.D.D. Tulcea care funcţioneazã în coordonarea Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor.
(2) Bugetul de venituri şi cheltuieli rectificat pe anul 2005 este prezentat în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevãzut la art. 1 reprezintã limite maxime ce nu pot fi depãşite decât în cazuri bine justificate şi numai cu aprobarea Ministerului Mediului şi Gospodãririi Apelor, cu avizul Ministerului Finanţelor Publice şi al Ministerului Muncii, Solidaritãţii Sociale şi Familiei.
(2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã depãşiri sau nerealizãri ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare "Delta Dunãrii" I.N.C.D.D.D. Tulcea va efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
ART. 3
Nerespectarea prevederilor prezentului ordin atrage rãspunderea contravenţionalã în condiţiile legii.
ART. 4
Direcţia generalã economicã, administrativã va comunica bugetul de venituri şi cheltuieli rectificat institutului menţionat mai sus, pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor acestuia.
ART. 5
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul mediului şi gospodãririi apelor,
Sulfina Barbu

Bucureşti, 23 ianuarie 2006.
Nr. 73.


ANEXĂ

MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODĂRIRII APELOR
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE APROBAT,
DELTA DUNĂRII TULCEA MINISTRU

BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2005
- rectificat -



- mii lei RON -
┌─────────────────────────────────────┬────┬────────────┬───────────┬──────────┐
│ │Nr. │BVC aprobat │ Influente │ BVC │
│ Indicatori │rd. │cf. ordin │ buget │rectificat│
│ │ │ nr. 112 │actualizat │ 2005 │
│ │ │ an 2005 │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care │ 01 │ 5100,00 │ 2910,16 │ 8010,16 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1.VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:│ 02 │ 5050,00 │ 2910,16 │ 7960,16 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã │ 03 │ 4892,50 │ 2815,66 │ 7708,16 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Venituri din alte activitãţi │ │ │ │ │
│conexe activitãţii de C-D │ 04 │ 157,50 │ 94,50 │ 252,0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 05 │ 50,00 │ - │ 50,0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. VENITURI extraordinare │ 06 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 07 │ 5083,10 │ 2910,16 │ 7993,26 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Cheltuieli de exploatare, total, │ │ │ │ │
│din care: │ 08 │ 5043,10 │ 2910,16 │ 7953,26 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) Cheltuieli materiale*) │ 09 │ 1190,67 │ 2088,00 │ 3278,67 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │ 10 │ 3618.58 │ 437,56 │ 4056,14 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - cheltuieli cu salariile │ 11 │ 2425,19 │ 296,12 │ 2721,31 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãri │ │ │ │ │
│ sociale de stat │ 12 │ 533,54 │ 65,14 │ 598,68 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãrile │ │ │ │ │
│ de somaj │ 13 │ 72,76 │ 8,90 │ 81,66 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãrile │ │ │ │ │
│ sociale de sãnãtate │ 14 │ 169,76 │ 20,70 │ 190,46 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãrile │ │ │ │ │
│ de accidente de muncã şi boli │ 15 │ 33,35 │ 4,00 │ 37,35 │
│ profesionale │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - alte cheltuieli de personal, │ │ │ │ │
│ din care: │ 16 │ 383,98 │ 42,70 │ 426,68 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - deplasãri, detaşãri │ 17 │ 208,98 │ 42,70 │ 251,68 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ - tichete de masã │ 18 │ 175.0 │ - │ 175,00 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind │ │ │ │ │
│amortizarea şi provizioanele │ 19 │ 38,80 │ 101,07 │ 139,87 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 20 │ 0,34 │ - │ 0,34 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi │ │ │ │ │
│publicitate │ 21 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 22 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 │ │ │ │ │
│(3-litera c) din <>Legea nr. 571/2003 │ 23 │ 48,50 │ 5,93 │ 54,43 │
│privind codul fiscal │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│h) Alte cheltuieli │ 24 │ 146,21 │ 277,60 │ 423,81 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Cheltuieli financiare, din care: │ 25 │ 40,0 │ - │ 40,0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- cheltuieli privind dobânzile │ 26 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- alte cheltuieli financiare │ 27 │ 40,0 │ - │ 40,0 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Cheltuieli extraordinare │ 28 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│III. REZULTATUL BRUT(profit/pierdere)│ 29 │ 16,90 │ - │ 16,90 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│IV. ALTE CHELTUIELI DEDUCTIBILE │ │ │ │ │
│STABILITE POTRIVIT LEGII. │ 30 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│V. IMPOZIT PE PROFIT │ 31 │ 2,70 │ - │ 2,70 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VI. REZULTATUL NET (profit/pierdere) │ 32 │ 14,20 │ - │ 14,20 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VII. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE│ 33 │ - │ - │ - │
│DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS │ │ │ │ │
│DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE│ 34 │ 14,20 │ - │ 14,20 │
│DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │ │ │
│Potrivit O.G. nr. 57/2002 aprobata │ │ │ │ │
│prin <>Legea nr. 324/2003 ), din care: │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│a) pentru cointeresarea personalului │ │ │ │ │
│angajat în activitatea de │ 35 │ 2,84 │ - │ 2,84 │
│cercetare-dezvoltare. │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii │ │ │ │ │
│institutului, în conformitate cu │ │ │ │ │
│planul de investiţii şi dotãri ale │ │ │ │ │
│acestuia, aprobat de organul │ 36 │ 8,52 │ - │ 8,52 │
│administraţiei centrale coordonator │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│c) pentru desfãşurarea activitãţii │ │ │ │ │
│curente │ 37 │ 2,84 │ - │ 2,84 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- │ │ │ │ │
│ŢIILOR, din care: │ 38 │ 54,15 │ - │ 54,15 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Surse proprii │ 39 │ 54,15 │ - │ 54,15 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Alocaţii de la bugetul de stat │ │ │ │ │
│pentru investiţii │ 40 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 41 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- interne │ 42 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- externe │ 43 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│4. Alte surse │ 44 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│X. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, │ │ │ │ │
│din care: │ 45 │ 54,15 │ - │ 54,15 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii │ │ │ - │ - │
│în curs la finele anului │ 46 │ 54,15 │ - │ 54,15 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Rambursari de rate aferente │ │ │ │ │
│creditelor pentru investiţii │ 47 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- interne │ 48 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- externe │ 49 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│1. Venituri totale (rd.01) │ 50 │ 5100,00 │ 2910,16 │ 8010,16 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor │ │ │ │ │
│totale │ 51 │ 5083,10 │ 2910,16 │ 7993,26 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd.50 - rd.51) │ │ │ │ │
│(brut) │ 52 │ 16,90 │ - │ 16,90 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│4. Numãr mediu de personal, total │ │ │ │ │
│institut, din care: │ 53 │ 125 │ 10 │ 135 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│- numãr mediu personal de cercetare- │ │ │ │ │
│dezvoltare │ 54 │ 107 │ 10 │ 117 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, │ │ │ │ │
│total institut **) │ 55 │ 1547,32 │ 56,71 │ 1604,03 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│6. Câştigul mediu lunar de personal │ │ │ │ │
│de cercetare-dezvoltare │ 56 │ 1793,16 │ 57,65 │ 1850,81 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│7. Rentabilitatea (rd.52/rd.51*100) │ 57 │ 0,33 │ -0,12 │ 0,21 │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│8. Productivitatea muncii pe total │ 58 │ 40,4 │ 18,56 │ 58,96 │
│personal mii lei/pers. (rd.02/rd.53) │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│9. Rata rentabilitãţii financiare │ 59 │ 1,92 │ -0,06 │ 1,86 │
│ rd.34*100 │ │ │ │ │


│ capital propriu │ │ │ │ │


├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│10. Plãţi restante │ 60 │ - │ - │ - │
├─────────────────────────────────────┼────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│11. Creanţe de încasat │ 61 │ 909,5 │ │ 909,5 │
└─────────────────────────────────────┴─────────────────┴───────────┴──────────┘


*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul
Educaţiei şi Cercetãrii /Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã,
inclusiv cele din contracte de finanţare pe programme Nucleu, sunt în sumã de
1848,10 mii RON, încheiate la data de..................., iar cele realizate din
contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã
programme şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 3487,35 mii RON.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor
prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie,
şi drepturilor salariale ale directorului general.

NOTA:
In cheltuielile cu salariile pe anul 2005 s-au cuprins şi:
- suma de 68,67 mii lei reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului
de administraţie;
- suma de 54,10 mii lei reprezentând drepturile bãneşti ale directorului
general;


DIRECTOR GENERAL, DIRECTOR ECONOMIC,
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016