┌─────────────┬────────────────┬──────────────┬───────────────┬──────────────┐
│ Nr. crt. │ Felul şi numã- │ Emitentul │ Denumirea │ Valoarea │
│ │rul documentului│ │ cheltuielilor │ documentului │
└─────────────┴────────────────┴──────────────┴───────────────┴──────────────┘
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numele Organizaţia Seria buletinului/
crt. şi prenumele (instituţia) cãrţii de identitate Semnãtura
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
12.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
13.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
14.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
15.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
............................................
(semnãtura preşedintelui şi ştampila organizaţiei)
TABELUL
cuprinzând participanţii la acţiunea....................
care au beneficiat de contravaloarea cheltuielilor de transport
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numele Ruta Seria biletului Suma Semnãtura
crt. şi prenumele
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
12.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
13.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
14.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
15.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
16.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
17.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
18.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
19.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
.........................................
(semnãtura preşedintelui şi ştampila organizaţiei)
PONTAJ DE MASA
┌─────┬─────────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────────────┬────────┐
│Nr. │ Numele │ │ │ │ │ │ │ Organizaţia │ Semnã- │
│crt. │ şi pre- │ │ │ │ │ │ │ neguverna- │ tura │
│ │ numele │ │ │ │ │ │ │ mentalã │ │
├─────┼─────────┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼─────────────┼────────┤
│ │ │D│P│S│D│P│S│D│P│S│D│P│S│D│P│S│D│P│S│ │ │
├─────┼─────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─────────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴─────────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─────────────┴────────┘
D=dimineatã. P=prânz, S=searã
.................................. ...........................
(semnãtura contabilului si stampila (semnãtura preşedintelui şi
unitãţii prestatoare) ştampila organizaţiei)
A. Organizaţia
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea organizaţiei │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Adresa │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Str. │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Judeţul/Sectorul │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Tipul organizaţiei │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Asociaţie │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Nivelul organizaţiei │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Local │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numãrul membrilor/membrii activi │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Scopul organizaţiei: │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numele bãncii/Sucursala │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Contul(lei) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Codul fiscal │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Telefon: │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│E-mail │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Altele: │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Echipa de conducere(numele şi prenumele, funcţia, vârsta, adresa) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Coordonatorul proiectului │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Partenerii şi colaboratorii organizaţiei: │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Bugetul organizaţiei │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
B. Proiectul
Titlul proiectului
Denumiţi proiectul (daca titlul este explicit) sau formulaţi in câteva cuvinte
esenţa acestuia.
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Marcaţi tipul de program in care se înscrie proiectul dumneavoastrã:
┌─────┬───────────────────────────────┬───────────┬──────────────────────────┐
│ │ │ │ │
└─────┴───────────────────────────────┴───────────┴──────────────────────────┘
Scopul proiectului
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Obiectivele proiectului
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Planificarea activitãţilor
┌─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┐
│Durata proiectului │ De la: │ Pânã la: │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│Locul de desfãşurare: │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘
Programul activitãţilor
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Grupul ţintã
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Rezumatul proiectului
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Participanţi
Indicaţi numãrul de participanţi şi categoriile de vârsta
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Rezultate scontate
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Parteneri
Dacã proiectul se va realiza în cooperare/parteneriat, menţionaţi partenerii
şi contribuţia acestora în cadrul proiectului.
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Evaluare
Numiţi evaluatorii şi metodele de evaluare folosite.
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Mediatizare
Indicaţi modalitãţile de mediaţi/are a proiectului si modul în care veţi
promova imaginea Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
C. Bugetul
┌────────────────────────────────┬─────────┬────────┬────────────┬───────────┐
│ Finanţatori │A.N.P.H. │ O.N.G. │ Parteneri │ Total │
├────────────────────────────────┴─────────┴────────┴────────────┴───────────┤
│1. Cheltuieli referitoare la participanţi │
├────────────────────────────────┬─────────┬────────┬────────────┬───────────┤
│Transport │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Cazare │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Masã │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┴─────────┴────────┴────────────┴───────────┤
│2. Cheltuieli referitoare la proiect │
├────────────────────────────────┬─────────┬────────┬────────────┬───────────┤
│Reparaţii curente │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Dotãri tehnice │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Instalare │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Cheltuieli de întreţinere │ │ │ │ │
│(service) │ │ │ │ │
└────────────────────────────────┴─────────┴────────┴────────────┴───────────┘
┌────────────────────────────────┬─────────┬────────┬────────────┬───────────┐
│Software │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Materiale necesare în procesul │ │ │ │ │
│de recuperare/instruire │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Închirieri │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Consumabile │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Transport │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Cazare │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Diurna │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Mediatizare (afişe, pliante, │ │ │ │ │
│anunţuri) │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Publicaţii (costurile tipãri- │ │ │ │ │
│turilor) │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┴─────────┴────────┴────────────┴───────────┤
│3. Cheltuieli referitoare la implementarea proiectului │
├────────────────────────────────┬─────────┬────────┬────────────┬───────────┤
│Plata trainerilor, instruc- │ │ │ │ │
│torilor │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│Alte cheltuieli │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────┼────────┼────────────┼───────────┤
│TOTAL GENERAL: │ │ │ │ │
└────────────────────────────────┴─────────┴────────┴────────────┴───────────┘
Data......................
.................................. ..................................
(numele şi funcţia solicitantului) (semnãtura preşedintelui şi stampila
organizaţiei)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Data: ( data semnãrii) Data: ( data semnãrii)
Numele, prenumele şi Numele, prenumele şi funcţia
reprezentantului autorizat reprezentantului autorizat
Numele şi prenumele (persoanei
desemnate sã exercite controlul
financiar preventiv
ÎNTRE:
AUTORITATEA NAŢIONALĂ PENTRU PERSOANELE CU HANDICAP, reprezentatã prin
PREŞEDINTE___________, cu sediul in Calea Victoriei nr. 194, sector l, Bucureşti,
cod fiscal: 428.34.06, având contul numãrul: 36.12.80.04.13.00/302, deschis la
Direcţia de Trezorerie si Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti, numitã în
continuare AUTORITATEA CONTRACTANTĂ
şi
....(denumirea contractorului), cu sediul în ..........( adresa: localitatea,
strada, nr., judeţul, codul poştal),....telefon, fax......... cod fiscal....,
reprezentat prin.........(funcţia, prenumele şi numele reprezentantului legal)
şi .....funcţia, prenumele si numele, denumitã în continuare CONTRACTOR,
s-a încheiat prezentul Contract de finanţare a proiectului ....( denumirea
proiectului)
Art.1. Obligatiile contractorului
l .Contractul are ca obiect...............................................
2. În acest scop Contractorul va executa .................................
Art.2. Durata contractului
l. Contractul întrã în vigoare la data de ................................
2. Contractorul începe execuţia activitãţilor din cadrul proiectului prevãzute
în prezentul contract la data de ..............................................
3. Contractorul încheie execuţia activitãţilor din cadrul proiectului prevãzute
în prezentul contract într-un interval de ......( luni/zile)..... de la data
intrãrii în vigoare a prezentului contract.
Art.3. Organizarea şi efectuarea activitãţilor
1. Contractorul asigurã suportul administrativ si logistic necesar
executãrii activitãţilor.
2. Pentru buna execuţie a contractului. Contractorul pune la dispoziţie
personalul necesar, cu numele, calificarea şi experienţa care sunt prevãzute
în "Lista personalului" prevãzutã în anexa C la prezentul contract.
3. Personalul contractorului titular şi al fiecãrui subcontractor/
contractor asociat angajat în cadrul acestui contract, rãmâne în orice
circumstanţã personalul Contractorului titular, respectiv al subcontractorului
/contractorului asociat. Toate obligaţiile prevãzute de lege privind costurile
salariale aferente acestui personal sunt în sarcina Contractorului titular
si a subcontractorului.
Art.4. Adrese pentru comunicãri
Rapoartele şi toate celelalte comunicãri între cele doua pãrţi se vor
transmite la urmãtoarele adrese:
a) Pentru Autoritatea contractantã:
- rapoartele şi comunicãrile în general vor fi transmise la Responsabilul
de proiect ......( numele, prenumele, funcţia, compartimentul., adresa,
tel./fax);
- cererile de platã şi alte comunicãri ce privesc plãţile, vor fi transmise
la: ......(numele, prenumele, funcţia, compartimentul financiar-contabil,
adresa, tel./fax.
b) Pentru Contractor:
- ........( numele, prenumele, funcţia, compartimentul, adresa, tel,/fax),
Art.5. (1). Bugetul total al proiectului este de ....................lei,
din care:
- .................lei contribuţia Autoritãţii contractante (este suma
înscrisã pe prima paginã a contractului),
- .................lei contribuţia Contractorului;
- .................lei alte surse atrase,
(2) Valoarea contractului este de....................lei şi reprezintã
ontribuţia Autoritãţii contractante la finanţarea proiectului. Valoarea
contractului nu se actualizeazã.
(3) Cheltuielile reprezentând bugetul total al proiectului vor fi
efectuate conform specificaţiei financiare şi devizului de cheltuieli -anexe
la prezentul contract.
Art.6. Plãţi
(1) Plãţile se efectueazã conform prevederilor de la art. ...... din
Condiţiile generale ale contractelor de finanţare.
(2) Contractorul este îndreptãţit la platã astfel:
- platã/plaţi în avans în condiţiile legii;
- platã/plãţi intermediare, conform eşalonãrii plãţilor care se efectueazã
în raport cu stadiul de realizare a proiectului şi pe baza aprobãrii de cãtre
Autoritatea Contractanta a documentelor de monotorizare/evaluare, anexã la
prezentul contract:
Plata finalã, reprezentând 10% din valoarea contractului care se efectueazã
numai dupã aprobarea raportului final de activitate de cãtre Autoritatea
contractanta.
Art.7. Modalitãţi de platã
(1) Autoritatea contractantã efectueazã plãţile în cadrul prezentului
contract numai în contul Contractorului deschis exclusiv în numele proiectului;
- titular : ............(denumirea titularului contului);
- numãr: ....... .....(numãrul contului);
- banca: .........(denumirea, inclusiv filiala/sucursala bãncii şi adresa);
- cod: ................(cod bancar).
(2) Plãţile se efectueazã numai în baza cererilor de platã prezentate la
adresa specificatã la art.4 lit. a din prezentul contract.
(3) Contractorul prezintã devizul de cheltuieli post calcul.
Devizul postcalcul se întocmeşte conform structurii Devizului de cheltuieli
anexã la contract.
(4) Cererile de platã şi devizele postcalcul trebuie semnate de reprezentanţii
legali ai Contractorului.
(5) Plãţile se efectueazã numai dacã cererile de platã sunt însoţite de
documente justificative necesare ( în copie) şi borderoul centralizat al acestora.
Art.8. Fiscalitate
Autoritatea contractantã deconteazã, pe baza documentelor justificative
prezentate de Contractor, toate cheltuielile Contractorului ocazionate de plata
obligaţiilor care decurg din reglementãrile fiscale în vigoare, cheltuieli
aferente activitãţilor finanţate în cadrul proiectului din contribuţia
Autoritãţii contractante.
Art.9. Litigii
Orice litigiu nãscut din execuţia contractului sau în relaţie cu acesta,
se soluţioneazã conform dreptului comun.
Art.10. Rãspundere
Limitele rãspunderii Autoritãţii contractante faţã de contractor, precum şi
rãspunderea contractor, precum şi rãspunderea Contractorului faţã de Autoritatea
contractantã sunt prevãzute la art. ......şi art. ... din Condiţiile generale
ale contractelor de finanţare.
Art.1l. Rezilierea contractului
(1) Acest contract poate fi reziliat înainte de expirarea duratei legale.
(2) Autoritatea contractantã poate rezilia contractul în condiţiile prevãzute
de art ..... din Condiţiile generale ale contractelor de finanţare precum şi
în........(alte condiţii specifice contractului).
(3) Contractorul poate rezilia contractul în condiţiile art. ....... din
Condiţiile generale ale contractelor de finanţare .........(alte condiţii
specifice contractului).
Art.12. Prevederi generale şi finale
(1) Achiziţiile de lucrãri, produse şi servicii necesare realizãrii
proiectului, se efectueazã cu respectarea prevederilor legale în vigoare
privind achiziţiile publice.
(2) Nici o parte nu este consideratã cã nu îşi respectã sau cã îşi încalcã
obligaţiile în cadrul contractului, dacã realizarea unor astfel de obligaţii
este împiedicatã de împrejurãri de forţã majora care apar dupã data intrãrii
în vigoare a contractului.
(3) Urmãtoarele anexe fac parte integrantã din contract:
- Anexa A: Termenii de referinţã (în cazul proiectului prioritar);
- Anexa B: Activitãţi şi organizare ;
- Anexa C: Lista personalului;
- Anexa D: Specificaţia financiarã, devizul de cheltuieli si eşalonarea plãţilor;
- Anexa E: Condiţii generale ale contractelor de finanţare.
(4) În interpretarea şi aplicarea prevederilor contractuale, prevaleazã cele
cuprinse în "Termenii de referinţa" ( în cazul proiectului prioritar) şi în
"Condiţiile generale ale contractelor de finanţare".
(5) Toate modificãrile la prezentul contract se vor face conform prevederilor
art.____ din Condiţiile generale ale contractelor de finanţare.
(6) Prezentul contract este încheiat în douã exemplare având aceeaşi valoare,
conţinând ____ pagini fiecare, inclusiv anexele la acesta.
NOTA: în funcţie de specificul Contractului de finanţare şi cu respectarea prevederilor
corespunzãtoare din Condiţiile generale ale contractelor de finanţare, în structura modelului
de contract pot fi introduse şi articole referitoare la:
- subcontracte;
- beneficiarul activitãţilor ce se realizeazã în cadrul proiectului;
- regimul eventualelor mijloace fixe achiziţionate:
- verificarea de cãtre Autoritatea contractantã a activitãţilor executate de
- Contractor în cadrul contractului;
- penalizãri;
- etc.
ANEXA A
la contractul de finanţare
Termeni de referinţã ( în cazul proiectului prioritar):
1. Informaţii generale:
a) Beneficiarul/beneficiarii proiectului;
b) Domenii şi grupuri vizate şi/sau implicate de proiect;
c) Situaţia actualã a domeniilor, grupurilor respective:
d) Situaţia estimatã a domeniilor, grupurilor respective la/dupa
finalizarea proiectului;
e) Programe/proiecte conexe:identifîcarea şi descrierea legãturilor
proiectului cu programe/proiecte şi activitãţi în sectorul respectiv, (mantale
de la bugetul de stat sau din alte surse;
f) Instituţii partenere;
g) Alte surse de finanţare.
2. Obiectivele proiectului:
a) Obiectivele generale şi rezultate aşteptate la finalizarea proiectului;
b) Obiective specifice ale contractului, adicã lista sarcinilor specifice
ce urmeazã a fi realizate şi activitãţile ce vor fi asuinate de Contractor;
acestea vor fi prezentate fie în ordine cronologicã, fie în ordinea importanţei.
3. Ipoteze şi riscuri:
a) Ipoteze privind intervenţia în proiect;
b) Riscuri.
4. Scopul activitãţilor:
a) Prezentare generalã: informaţii referitoare la proiect, cum sunt:
- zona geograficã ce trebuie acoperitã;
- grupul/grupurile ţintã;
- categoria serviciilor ce urmeazã a fi furnizate.
b) Activitãţi specifice:
- stabilirea şi detalierea listei sarcinilor ce urmeazã a fi realizate
de Contractor şi/sau descrierea activitãţii consultanţilor/experţilor, în
scopul atingerii obiectivelor proiectului; aceste sarcini, activitãţi vor fi,
de asemenea, prezentate în ordinea importantei sau în ordine cronologicã;
- dupã caz, eşalonarea termenelor pentru realizarea sarcinilor,
activitãţilor;
c) Conducerea proiectului, sarcinile si responsabilitãţile Contractorului;
- criterii de eligibilitate specialã n potenţialilor contractori;
- responsabilitãţi pentru îndeplinirea contractului, finanţare, cheltuieli
şi raportare;
- modul de cooperare între Autoritatea contractantã şi Contractor.
5. Termene şi logistica:
a) Perioada de realizare a proiectului: data de începere şi durata;
b) Localizarea implementãrii proiectului.
6. Cerinţe privind planificarea, programarea, monitorizarea şi evaluarea
implementãrii proiectului:
a) Korma, conţinutul şi frecvenţa (lunare, trimestriale, alte perioade)
elaborãrii documentelor de planificare, programare, monitorizare şi evaluare:
b) Procedurile pentru prezentarea şi aprobarea acestor documente (inclusiv
numãrul necesar de exemplare);
c) Definirea indicatorilor de monitorizare şi evaluare;
d) Alte cerinţe.
7. Necesar de resurse:
a) Stabilirea necesarului de personal, bunuri, servicii, documentaţie,
suport logistic, alte contribuţii financiare (dacã este cazul) în scopul
asigurãrii implementãrii corespunzãtoare a proiectului şi indicarea
responsabilitãţilor pentru finanţarea activitãţilor (Autoritatea contractanta,
contractorul, alţi finanţatori);
vor fi furnizate maximum de detalii în special pentru acele resurse care vor
fi în responsabilitatea contractorului:
b)ln cazul achiziţionãrii unor mijloace fixe necesare implementãrii
proiectului:
- se precizeazã caracteristicile tehnice ale acestora;
- achiziţionarea se realizeazã în condiţiile legii;
- se specificã destinaţia finalã a mijloacelor fixe.
8. Graficul de exeeuţie a activitãţilor:
a) Fazele de execuţie a proiectului;
b) Corelãri necesare.
ANEXA B
la contractul de finanţare
Activitãţi şi organizare:
In cazul proiectului prioritar, aceastã anexã va fi completatã de
contractor astfel încât sa se rãspundã mai complet cerinţelor corespunzãtoare
din Anexa A - Termeni de referinţã.
(Autoritatea va elabora structura-cadru a modelului anexei B)
In cazul proiectelor propuse din iniţiativa organizaţiei neguvcrnamcntale,
anexa se completeazã de Contractor prin înscrierea detaliatã cel puţin a
datelor şi informaţiilor necesare a fi prezentate, conform modelului anexei B
stabilit de Autoritate.
Observaţie: modelul anexei B poate fi conceput prin preluarea/reformularea
unor elemente structurale ale anexei A - Termeni de referinţã (anexã proprie
numai proiectelor prioritare).
ANEXA C
la contractul de finanţare
Lista personalului:
Se întocmeşte sub forma unui tabel conţinând mai multe coloane intitulate
astfel:
- numele şi prenumele:
- funcţia în cadrul proiectului;
- locul de muncã actual;
- funcţia actualã;
- vârsta;
- profesia;
- specializãri:
- experienţã.
Anexa este semnata de reprezentanţii legali ai Contractorului
ANEXA D
la contractul de finanţare
Specificaţia financiarã, devizul de cheltuieli şi eşalonarea plãţilor:
1. Specificaţia financiarã:
Conţine toate activitãţile eligibile necesare realizãrii proiectului
precizate în ordine cronologicã, estimarea costurilor aferente acestora cu
detalierea pe faze de execuţie a proiectului.
- mii lei -
┌─────┬───────────────┬──────────┬───────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ Activitãţi │Cheltuieli│ Din care: pe faze de execuţie │
│crt. │ eligibile │ totale │ │
│ │ necesare │ │ │
│ │ realizãrii │ │ │
│ │ proiectului │ │ │
├─────┼───────────────┼──────────┼──────────┬──────────┬──────────┬──────────┤
│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├─────┼───────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼───────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ │ TOTAL │ │ │ │ │ │
└─────┴───────────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┘
┌──────┬──────────────┬──────────┬────────────┬───────────┬─────────┬────────┐
│Nr. │ Articole de │Cheltuieli│Contribuţia │Contribuţia│Din care │ Surse │
│crt. │ calculaţie │ totale │autoritãţii │ contrac- │în naturã│ atrase │
│ │ │ │contractante│ torului │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│I. │Total cheltu- │ │ │ │ │ │
│ │ieli directe │ │ │ │ │ │
│ │(1+2) │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│1. │Cheltuieli de │ │ │ │ │ │
│ │personal │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│1.1. │Cheltuieli cu │ │ │ │ │ │
│ │salariile │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│1.2. │Contribuţii │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│1.2.1.│CAS │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│1.2.2.│CASS │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│1.2.3.│Şomaj │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│1.2.4.│Alte contribu-│ │ │ │ │ │
│ │ţii conform │ │ │ │ │ │
│ │reglementãri- │ │ │ │ │ │
│ │lor în vigoare│ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│1.3. │Alte cheltu- │ │ │ │ │ │
│ │ieli de per- │ │ │ │ │ │
│ │sonal │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│1.3.1.│Transport │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│1.3.2.│Cazare │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│1.3.3.│Masa │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│2. │Cheltuieli │ │ │ │ │ │
│ │materiale şi │ │ │ │ │ │
│ │servicii │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│2.1. │Materiale │ │ │ │ │ │
│ │consumabile │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│2.2. │Obiecte de │ │ │ │ │ │
│ │inventar │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│2.3. │Lucrãri şi │ │ │ │ │ │
│ │servicii exe- │ │ │ │ │ │
│ │cutate de │ │ │ │ │ │
│ │terţi │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│2.3.1.│Reparaţii │ │ │ │ │ │
│ │curente │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│2.3.2.│Întreţinere │ │ │ │ │ │
│ │şi service │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│2.3.3.│Software │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│2.3.4.│Închirieri de │ │ │ │ │ │
│ │bunuri mobile │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│2.3.5.│Tipãrire, │ │ │ │ │ │
│ │multiplicare │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│2.3.6.│Asistenţã de │ │ │ │ │ │
│ │specialitate, │ │ │ │ │ │
│ │consultanţã │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│2.3.7.│Alte servicii │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│II. │Cheltuieli │ │ │ │ │ │
│ │indirecte │ │ │ │ │ │
│ │(regia) │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│III. │Dotãri inde- │ │ │ │ │ │
│ │pendente │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│a) │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│b) │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│c) │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┼────────┤
│IV. │TOTAL │ │ │ │ │ │
│ │(IV=I+II+III) │ │ │ │ │ │
└──────┴──────────────┴──────────┴────────────┴───────────┴─────────┴────────┘