ANEXA 8
MODEL DE PLAN DE ÎNCÃRCARE SAU DESCÃRCARE
┌────────────────────────┬───────────┬───────────────────────┬─────────────────┐
│Plan de încãrcare sau │Data: │NAVA: │Voiaj nr: │
│descãrcare-varianta nr.:│ │ │ │
├────────────────────┬───┴───────┬───┴────────┬───────┬──────┼────────┬────────┤
│Portul de │Marfa │Factorul(ii)│Debitul│Densi-│Pescajul│Gabarit │
│încãrcare/descãrcare│(mãrfurile)│de stivuire │de │tatea │maxim │aerian │
│ │ │estimat(i) │balast │apei │admis │max. la │
│ │ │ai mãrfii │ │în │ │dana │
│ │ │(mãrfurilor)│ │port │ │ │
├──────────────┬─────┴────────┬──┴───────────┬┴───────┴──────┼────────┼────────┤
│Port plecare: │Ultima marfa: │Nr. de │Norma de │Pescajul│Pescajul│
│ /destinaţie: │ │transportoare:│încãrcare/ │minim │maxim de│
│ │ │ │descãrcare: │admis │navig./ │
│ │ │ │....... (t/h) │ │sosire │
├──────────────┴──────────────┴──────────────┴───────────────┴────────┴────────┤
│ Schita navei (de preferat: secţiunea în PD) │
├───────┬───────┬────────┬────────┬────────┬────────┬────────┬────────┬────────┤
│Magazia│Magazia│Magazia │Magazia │Magazia │Magazia │Magazia │Magazia │Magazia │
│ 9 │ 8 │ 7 │ 6 │ 5 │ 4 │ 3 │ 2 │ 1 │
├───────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┤
│Sort: │Sort: │Sort: │Sort: │Sort: │Sort: │Sort: │Sort: │Sort: │
├───────┼───────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┤
│Tone: │Tone: │Tone: │Tone: │Tone: │Tone: │Tone: │Tone: │Tone: │
├───────┴────┬──┴────────┴┬───────┴────┬───┴────────┼────────┴───┬────┴────────┤
│Sort:...tone│Sort:...tone│Sort:...tone│Sort:...tone│Sort:...tone│Sort:...tone │
├───┬─────┬──┴─┬─────┬────┼────────────┴───┬────────┴──────┬─────┴─────────────┤
│E- │Marfa│Ope-│Timp │Co- │Valori │Valori │ Valori citite │
│ta-├───┬─┤ra- │cerut│men-│calculate │calculate ├───────────────────┤
│pa │Mag│T│ti- │(ore)│ta- ├────────┬───────┼───┬────┬──────┤ Pescaje │
│ │nr.│o│uni │ │rii │Pescaje │Valori │Ga-│Pes-│Asieta├─────┬────┬────────┤
│Nr.│ │n│cu │ │ ├────┬───┤maxime │ba-│caj │ │Prova│Pupa│Centru │
│ │ │e│Ba- │ │ │Pro-├Pu-├───┬───┤rit│cen-│ │ │ │ │
│ │ │ │las-│ │ │va │pa │MI*│FT*│ae-│tru │ │ │ │ │
│ │ │ │tul │ │ │ │ │ │ │ri-│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │an │ │ │ │ │ │
├───┼───┼─┼────┼─────┼────┼────┼───┼───┼───┼───┼────┼──────┼─────┼────┼────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───┼─┼────┼─────┼────┼────┼───┼───┼───┼───┼────┼──────┼─────┼────┼────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───┼─┼────┼─────┼────┼────┼───┼───┼───┼───┼────┼──────┼─────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴───┴─┴────┴─────┴────┴────┴───┴───┴───┴───┴────┴──────┴─────┴────┴────────┤
│ Etapa de schimbare a sortului: │
├───┬───┬─┬────┬─────┬────┬────┬───┬───┬───┬───┬────┬──────┬─────┬────┬────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───┼─┼────┼─────┼────┼────┼───┼───┼───┼───┼────┼──────┼─────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───┼─┼────┼─────┼────┼────┼───┼───┼───┼───┼────┼──────┼─────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴───┴─┴────┴─────┴────┴────┴───┴───┴───┴───┴────┴──────┴─────┴────┴────────┤
│ Etapa de verificare a asietei: │
├───┬───┬─┬────┬─────┬────┬────┬───┬───┬───┬───┬────┬──────┬─────┬────┬────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───┼─┼────┼─────┼────┼────┼───┼───┼───┼───┼────┼──────┼─────┼────┼────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴───┼─┼────┴─┬───┴────┼────┼───┼───┼───┼───┼────┼──────┼─────┴────┴────────┤
│ │ │Veri- │Situaţia│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ficare│de navi-│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │finala│gatie │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │a pes-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│TOTAL │ │caje- │ │ │ │ │ │ - │ │ │ │
│MARFA: │ │lor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────┴─┴──────┴─────┬──┴────┴───┴───┴───┼───┴────┴──────┴───────────────────┘
NICI O ABATERE DE LA │Semnatura │ *) Momentele incovoietoare (MI) şi
PLANUL DE MAI SUS FÃRÃ │reprezentantului │forţele taietoare (FT) se vor expri-
APROBAREA ANTERIOARÃ │terminalului: .....│ma în procente din valorile maxime
A COMANDANTULUI. │ │admisibile în port pentru
Prescurtãri: │ │etapele intermediare şi din valo-
PI = balastare; │Semnatura │rile maxime admise pentru situa-
GI = marfa încãrcatã; │reprezentantului │tiile de navigaţie în etapa finala.
F = plin; │navei ............ │Valorile fiecãrei etape din planul
PO = debalastare; │ │de încãrcare sau descãrcare trebuie
GO = marfa descarcata; │ │sa rãmânã în limitele admisibile
MT = magazie goala. │ │pentru forţele taietoare şi
Toate înscrierile din │ │momentele incovoietoare ale grinzii
interiorul casutelor │ │echivalente şi ale cantitãţii pe
trebuie sa fie comple- │ │magazie, acolo unde este aplicabil.
tate cat mai mult └───────────────────┘Operaţiunile de încãrcare-descãrcare
posibil. Notatiile din trebuie sa fie întrerupte pentru
afarã acestora sunt a permite balastarea/debalastarea
opţionale. în vederea menţinerii valorilor
efective ale acestor marimi în
limitele adminisible.
┌─────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
│Expeditor │Numãr/numere de referinta │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Destinatar │Transportator │
├───────────────────────────────┬─────────────┼────────────────────────────────┤
│Denumire/mijloace de │Portul/locul │Instrucţiuni sau alte observaţii│
│transport │de plecare │ │
├───────────────────────────────┴─────────────┤ │
│Portul/locul de destinaţie │ │
├─────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
│Descrierea generalã a mãrfii │Masa bruta (kg/tone) │
│[Timpul mãrfii/dimensiunea particulelor*)] ├─────┬──────────────────────────┤
│ │ [] │Mãrfuri generale │
│ ├─────┼──────────────────────────┤
│ │ [] │Mãrfuri în pachete/palete │
│ ├─────┼──────────────────────────┤
│*) Pentru mãrfurile solide în vrac │ [] │Mãrfuri în vrac │
├─────────────────────────────────────────────┴─────┴──────────────────────────┤
│Specificaţii cu privire la marfa în vrac, dacã este aplicabil │
│Factor de stivuire │
│Unghiul de taluz │
│Metode de rujare │
│Proprietãţi chimice periculoase (de exemplu: clasa IMO, │
│ nr. UN, nr. BC sau nr. EmS) │
├─────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┤
│Proprietãţi speciale relevante ale mãrfii │Certificat/certificate │
│ │suplimentar/suplimentare │
│ │(dacã se cere) │
│ ├─────┬──────────────────────────┤
│ │ [] │Certificat cu privire la │
│ │ │conţinutul în umiditate │
│ │ │şi limita conţinutului de │
│ │ │umiditate admisibilã în │
│ │ │cadrul transportului │
│ ├─────┼──────────────────────────┤
│ │ [] │Certificat cu privire la │
│ │ │efectele agenţilor │
│ │ │atmosferici │
│ ├─────┼──────────────────────────┤
│ │ [] │Certificat de scutire │
│ ├─────┼──────────────────────────┤
│ │ [] │ Altele (se specifica) │
├─────────────────────────────────────────────┼─────┴──────────────────────────┤
│DECLARAŢIE │Denumire/statut, │
│ │companie/organizaţie │
│Prin prezenta declar ca partida de marfa │semnatara │
│este completa şi precis descrisã şi ca │ │
│rezultatele obţinute în urma încercãrilor │ │
│şi alte specificaţii furnizate sunt corecte │Locul şi data │
│dupã cunoştinţele şi credinţa mea şi pot fi │ │
│considerate ca reprezentative pentru marfa │ │
│ce va fi încãrcatã. │Semnatura în numele │
│ │transportatorului │
└─────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘