┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│Date de identificare: │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Denumirea solicitantului │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Codul unic de înregistrare │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Nr. de înregistrare la ONRC │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Adresa solicitantului │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Judeţul │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Codul poştal │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Nr. telefon │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Nr. fax │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Adresa de e-mail │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Cod CAEN aferent activitãţilor pentru │ │
│care se solicitã AFN │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Suma solicitatã (lei) │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘
┌─────────┬──────────┬──────────────────────────────────┬──────────┬─────────┐
│ │ Nr. crt. │ Criterii │ Punctaj │ TOTAL │
├─────────┴──────────┴──────────────────────────────────┴──────────┴─────────┤
│ Categoria întreprinderii │
├─────────┬──────────┬──────────────────────────────────┬──────────┬─────────┤
│ │ 1 │Microîntreprindere │ 3 │ │
│ ├──────────┼──────────────────────────────────┼──────────┤ │
│ A │ 2 │Întreprindere micã │ 2 │ │
│ ├──────────┼──────────────────────────────────┼──────────┤ │
│ │ 3 │Întreprindere mijlocie │ 1 │ │
├─────────┴──────────┴──────────────────────────────────┴──────────┼─────────┤
│Observaţii: La încadrarea întreprinderii se vor avea în vedere │ │
│calculele fãcute conform anexelor nr. 4 şi 5 la procedurã, având │ │
│în vedere numãrul de angajaţi din bilanţul contabil la │ │
decembrie 2007. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┤
│ Achiziţionarea activelor │
├─────────┬──────────┬──────────────────────────────────┬──────────┬─────────┤
│ │ │Activele corporale/necorporale │ │ │
│ │ 4 │pentru care se solicitã alocaţie │ 2 │ │
│ │ │au fost achitate integral din │ │ │
│ │ │profitul realizat în anul 2007. │ │ │
│ B ├──────────┼──────────────────────────────────┼──────────┤ │
│ │ │Activele corporale/necorporale │ │ │
│ │ 5 │pentru care se solicitã alocaţie │ 1 │ │
│ │ │au fost achitate parţial din │ │ │
│ │ │profitul realizat în anul 2007. │ │ │
├─────────┴──────────┴──────────────────────────────────┴──────────┤ │
│ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ Tipul activelor achiziţionate │ │
├─────────┬──────────┬──────────────────────────────────┬──────────┤ │
│ │ │Echipamente tehnologice (maşini, │ │ │
│ │ 6 │utilaje şi instalaţii de lucru) - │ 3 │ │
│ │ │grupa 2 subgrupa 2.1 - conform │ │ │
│ │ │Hotãrârii Guvernului nr.2.139/2004│ │ │
│ C ├──────────┼──────────────────────────────────┼──────────┤ │
│ │ │Brevete, drepturi de autor, licen-│ │ │
│ │ │ţe, mãrci de comerţ sau de fabricã│ │ │
│ │ 7 │şi alte valori similare, precum şi│ 2 │ │
│ │ │achiziţionarea ori producerea │ │ │
│ │ │programelor informatice │ │ │
│ ├──────────┼──────────────────────────────────┼──────────┤ │
│ │ 8 │Computere şi echipamentele peri- │ 1 │ │
│ │ │ferice ale acestora │ │ │
├─────────┴──────────┴──────────────────────────────────┴──────────┼─────────┤
│Observaţii:În cazul în care au fost achiziţionate mai multe tipuri│ │
│de active, punctajul va fi obţinut prin calcularea mediei arit- │ │
│metice corespunzãtoare │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┤
│ Desfãşoarã efectiv activitate autorizatã pe codul CAEN accesat │
├─────────┬──────────┬──────────────────────────────────┬──────────┬─────────┤
│ │ 9 │ 12-24 de luni │ 1 │ │
│ D ├──────────┼──────────────────────────────────┼──────────┤ │
│ │ 10 │ peste 24 de luni │ 2 │ │
├─────────┴──────────┴──────────────────────────────────┴──────────┤ │
│Observaţii: Dovada efectuãrii activitãţii autorizate pe codul pe │ │
│care acceseazã Programul, prin certificatul constatator emis de │ │
│oficiul registrului comerţului │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┐
│ TOTAL PUNCTE OBŢINUTE: │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┘
┌────┬──────────────┬──────────────┬──────────────┬──────────────┬───────────┐
│Nr. │ Anul │ Forma │ Instituţia │Programul prin│ Cuantumul │
│crt.│ acordãrii │ ajutorului │ finanţatoare │ care a │ ajutorului│
│ │ ajutorului │ │ │beneficiat de │ acordat │
│ │ │ │ │ finanţare │ │
├────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼──────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────────┴──────────────┴──────────────┴──────────────┴───────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────┐
𗈕. Certificatul constatator, în original, emis de oficiul registrului│ │
│comerţului de pe lângã tribunalul din raza teritorialã a sediului │ │
│întreprinderii, care cuprinde: │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│- datele de identificare ale societãţii; │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│- codul unic de înregistrare; │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│- acţionarii/asociaţii; │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│- reprezentanţii legali ai societãţii; │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│- domeniul de activitate principal şi domeniile de activitate │ │
│secundare, data autorizãrii activitãţii/activitãţilor pentru care │ │
│se solicitã AFN │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│- punctele de lucru şi alte sedii secundare ale societãţii; │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│- fond de comerţ; │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
│- situaţia societãţii (dacã este în stare de funcţionare, dizolvare, │ │
│reorganizare judiciarã, lichidare, insolvenţã,faliment sau suspendare│ │
│temporarã a activitãţii); │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
𗈖. Copie certificatã a certificatului de înregistrare emis de oficiul│ │
│registrului comerţului de pe lângã tribunalul în a cãrui razã │ │
│teritorialã îşi are sediul operatorul economic │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
𗈗. Copie certificatã a anexelor la certificatul de înregistrare sau/ │ │
│şi a certificatului constatator eliberat conform prevederilor art. 17│ │
│alin. (1) din <>Legea nr. 359/2004 , cu modificãrile şi completãrile │ │
│ulterioare, pentru toate activitãţile autorizate pentru care se │ │
│solicitã alocaţia │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
𗈘. Dovada numãrului mediu anual de salariaţi, a cifrei de afaceri │ │
│anuale nete şi a activelor totale; anexele nr. 4 şi 5 la procedurã │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
𗈙. Certificatul fiscal privind îndeplinirea obligaţiilor de platã la │ │
│bugetul general consolidat, în original sau în copie legalizatã, │ │
│eliberat de direcţiile generale teritoriale ale finanţelor publice, │ │
│atât pentru sediul social, cât şi pentru toate punctele de lucru cu │ │
│personalitate juridicã │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
𗈚. Certificatul de atestare fiscalã privind îndeplinirea obligaţiilor│ │
│de platã cãtre bugetele locale, în original sau în copie legalizatã, │ │
│eliberat de cãtre direcţiile de impozite şi taxe locale din cadrul │ │
│primãriilor din raza/razele teritoriale unde societatea îşi desfãşoa-│ │
│rã activitatea, atât pentru sediul social, cât şi pentru toate │ │
│punctele de lucru │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
𗈛. Copie certificatã a situaţiilor financiare depuse şi înregistrate │ │
│la administraţia financiarã pe anul 2007: │ │
│- bilanţul contabil prescurtat; │ │
│- contul de profit şi pierdere; │ │
│- Declaraţia 101 privind calculul impozitului pe profit; │ │
│- situaţia activelor; │ │
│- repartizarea profitului(hotãrârea adunãrii generale a acţionarilor/│ │
│asociaţilor). │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
𗈜. *) Documente în copie certificatã, care atestã achitarea impozi- │ │
│tului pe profit, aferent exerciţiului financiar al anului 2007: │ │
│- ordin de platã; │ │
│- extras de cont; │ │
│- foi de vãrsãmânt. │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
𗈝. **) Documente în copie certificatã, care atestã achiziţionarea şi │ │
│achitarea integralã a investiţiei: │ │
│- facturi şi/sau declaraţii vamale; │ │
│- ordine de platã │ │
│- extrase de cont; │ │
│- chitanţe fiscale. │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
. ***) Copie certificatã de pe fişa de amortizare a activului │ │
│achiziţionat, cu codul de clasificare al acestuia, conform │ │
│<>Hotãrârii Guvernului nr. 2.139/2004 │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
. Declaraţie pe propria rãspundere din care sã rezulte pentru ce │ │
│activitãţi solicitã alocaţia, pentru operatorii economici care au │ │
│declarate şi autorizate activitãţi prevãzute la pct. 3 alin. (3) din │ │
│procedurã │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
. Declaraţie pe propria rãspundere privind valoarea investiţiilor │ │
│efectuate din profit, pentru care se solicitã alocaţie financiarã în │ │
│cadrul Programului, în situaţia în care investiţia a fost efectuatã │ │
│parţial din profit │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
. Declaraţie pe propria rãspundere a solicitantului cã activul/ │ │
│activele achiziţionat/achiziţionate este/sunt nou/noi şi cã nu se │ │
│aplicã pentru acestea amortizare acceleratã conform Legii nr. 571/ │ │
privind Codul fiscal,cu modificãrile şi completãrile ulterioare,│ │
│şi cã au fost puse în funcţiune pânã la 31 decembrie 2007 │ │
│(anexa nr. 3 la procedurã - pe suport hârtie şi CD) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
. Angajamentul persoanei juridice solicitante de a raporta efectele│ │
│participãrii în Program pe o perioadã de 3 ani cãtre UIP din cadrul │ │
│OTIMMC, conform anexei nr. 6 la procedurã │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
. Copia buletinului de identitate/cãrţii de identitate al/a │ │
│reprezentantului legal │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
. Împuternicirea reprezentantului societãţii solicitante, care │ │
│semneazã documentele din cadrul Programului │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────┤
. Copia buletinului de identitate/cãrţii de identitate al/a │ │
│împuternicitului │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────┘
Reprezentantul legal/Împuternicitul operatorului economic
Numele .......................................... Ştampila
Funcţia .........................................
Semnãtura .......................................
Data semnãrii ...................................
___________
*) Fiecare ordin de platã va fi însoţit de extras de cont.
**) Fiecare facturã/declaraţie vamalã va fi însoţitã de documente de platã (chitanţe, ordine de platã şi extrase de cont, pe care se va marca suma corespunzãtoare achitatã).
***) Fişa de amortizare se ataşeazã la factura/declaraţia vamalã corespunzãtoare.
Subsemnatul/Subsemnata, ........................., identificat/identificatã
cu actul de identitate seria ....... nr. ......................., eliberat de
............................... la data de ................, cu domiciliul în
localitatea ...................., str. ............................ nr. ....,
bl. ...., sc. ....., ap. ...., sectorul/judeţul ............................,
în calitate de reprezentant legal al societãţii ............................,
declar pe propria rãspundere:
Activele achiziţionate în anul 2007 pentru care se solicitã alocaţie
financiarã nerambursabilã în cadrul Programului pentru sprijinirea
dezvoltãrii întreprinderilor mici şi mijlocii prin fonduri în limita sumelor
plãtite pentru profitul brut reinvestit:
┌────┬────────┬─────────────┬──────────┬────────┬────────┬──────────┬─────────┬──────────┐
│Nr. │Denumire│Clasificare │Factura/ │Valoare │Din care│Ordin de │Extras de│Observaţii│
│crt.│activ │potrivit │Declaraţie│fãrã TVA│achitat │platã/cec,│cont │ │
│ │ │Hotãrârii Gu-│vamalã/Nr.│ │din pro-│bilet la │ │ │
│ │ │vernului nr. │şi data │ │fit │ordin/Nr. │ │ │
│ │ 𗈖.139/2004 │ │ │ │şi data │ │ │
├────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼────────┼──────────┼─────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼────────┼──────────┼─────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────┴─────────────┴──────────┴────────┴────────┴──────────┴─────────┴──────────┘
- sunt noi;
- nu se aplicã pentru acestea amortizare acceleratã;
- au fost puse în funcţiune pânã la 31 decembrie 2007.
Semnãtura ..............
Ştampila ...............
Data ...................
I. Datele de identificare ale întreprinderii
Denumirea întreprinderii ..................................................
Adresa sediului social ....................................................
Codul unic de înregistrare ................................................
Numele şi funcţia .........................................................
(preşedintele consiliului de administraţie, director
general sau echivalent)
II. Tipul întreprinderii
Indicaţi, dupã caz, tipul întreprinderii:
Întreprindere autonomã
În acest caz, datele din tabelul de mai jos sunt preluate doar din situaţia
economico-financiarã a întreprinderii solicitante. Se va completa doar
declaraţia, fãrã anexa nr. 5 la procedurã.
Întreprindere partenerã
Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate
conform anexei nr. 5 la procedurã, precum şi a fişelor adiţionale care se vor
ataşa la declaraţie.
Întreprindere legatã
Se va completa tabelul de mai jos pe baza rezultatelor calculelor efectuate
conform anexei nr. 5 la procedurã, precum şi a fişelor adiţionale care se vor
ataşa la declaraţie.
III. Date utilizate pentru a se stabili categoria întreprinderii*1)
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Exerciţiul financiar de referinţã*2) │
├─────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┤
│ Numãrul mediu anual de │ Cifra de afaceri anualã │ Active totale │
│ salariaţi │netã │ (lei/euro) │
│ │ (lei/euro) │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼─────────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
└─────────────────────────┴─────────────────────────┴────────────────────────┘
Important: Precizaţi dacã, faţã de exerciţiul financiar Nu
anterior, datele financiare au înregistrat modificãri Da (În acest caz se
care determinã încadrarea întreprinderii într-o altã va completa şi se va
categorie (respectiv microîntreprindere, întreprindere ataşa o declaraţie
micã, mijlocie sau mare). referitoare la
exerciţiul financiar
anterior.)
Semnãtura .............................................
(numele şi funcţia semnatarului autorizat
sã reprezinte întreprinderea)
Declar pe propria rãspundere cã datele din aceastã declaraţie şi din anexe
sunt conforme cu realitatea.
Data întocmirii ...................... Ştampila
Semnãtura ............................
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Perioada de referinţã │
├────────────────────────────────┬─────────────┬────────────────┬────────────┤
│ │Numãrul mediu│Cifra de afaceri│Total active│
│ │anual de │ anualã netã │ (lei/euro) │
│ │salariaţi │ (lei/euro) │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
𗈕. Datele*1)întreprinderii │ │ │ │
│solicitante sau din situaţiile │ │ │ │
│financiare anuale consolidate │ │ │ │
│(se vor introduce datele din │ │ │ │
│tabelul B1 din secţiunea B*2) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
𗈖. Datele cumulate*1)în mod │ │ │ │
│proporţional ale tuturor între- │ │ │ │
│prinderilor partenere, dacã este│ │ │ │
│cazul (se vor introduce datele │ │ │ │
│din secţiunea A) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
𗈗. Datele cumulate ale tuturor │ │ │ │
│întreprinderilor legate*1) │ │ │ │
│(dacã existã), dacã nu au fost │ │ │ │
│deja incluse prin consolidare la│ │ │ │
│pct. 1 din acest tabel (se vor │ │ │ │
│introduce datele din tabelul B2 │ │ │ │
│din secţiunea B) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└────────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┴────────────┘
┌───────────────────────────────────────────────────────┬──────────┬──────────┬──────────┐
│ Întreprinderea partenerã - Date de identificare │Numãrul │Cifra de │Activele │
├──────────┬──────────┬──────────┬──────────────────────┤mediu │afaceri │totale │
│Numele sau│ Adresa │Codul unic│ Numele şi prenumele │anual de │anualã │(mii lei/ │
│denumirea │ sediului │ de │preşedintelui Consi- │salariaţi │netã │mii euro) │
│întreprin-│ social │înregis- │liului de administra- │ │(mii lei/ │ │
│derii │ │trare │ţie, directorului ge- │ │mii euro) │ │
│ │ │ │neral sau echivalent │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 3. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 4. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 5. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 6. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 7. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 8. │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼──────────┼──────────┼──────────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴──────────┴──────────┴──────────────────────┴──────────┴──────────┴──────────┘
1. Date de identificare ale întreprinderii
Denumirea întreprinderii .................................................
Adresa sediului social ...................................................
Codul unic de înregistrare ...............................................
Numele şi funcţia ........................................................
(preşedintelui consiliului de administraţie,
directorului general sau echivalent)
2. Date referitoare la întreprinderea partenerã
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã │
├────────────────────────────────┬─────────────┬────────────────┬────────────┤
│ │Numãrul mediu│Cifra de afaceri│ Activele │
│ │anual de │ anualã netã │ totale │
│ │salariaţi*1) │ (lei/euro) │ (lei/euro) │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└────────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┴────────────┘
NOTÃ:
Aceste date rezultã din conturile sau alte date ale întreprinderii
partenere, consolidate, dacã existã. La acestea se adaugã în procent de 100%
datele întreprinderilor care sunt legate de aceastã întreprindere partenerã,
dacã datele din conturile consolidate ale întreprinderilor legate au fost
deja incluse prin consolidare în conturile întreprinderii partenere. Dacã
este necesar se va adãuga "fişa întreprinderii legate" pentru întreprinderile
care nu au fost încã incluse prin consolidare.
3. Calculul proporţional
a) Indicaţi exact proporţia deţinutã*2) de întreprinderea solicitantã (sau
de întreprinderea legatã prin intermediul cãreia se stabileşte legãtura de
parteneriat) în întreprinderea partenerã la care se referã aceastã fişã:
...........................................................................
Indicaţi, de asemenea, proporţia deţinutã de întreprinderea partenerã, la
care se referã aceastã fişã, din capitalul social al întreprinderii
solicitante (sau în întreprinderea legatã):
...........................................................................
...........................................................................
b) Introduceţi în tabelul de mai jos rezultatul calculului proporţional
obţinut prin aplicarea celui mai mare dintre procentele la care se face
referire la lit. a) la datele introduse în tabelul de la pct. 2.
Tabelul de parteneriat - A2
┌────────────────────────────────┬─────────────┬────────────────┬────────────┐
│ Procent │Numãrul mediu│Cifra de afaceri│ Activele │
│ │anual de │ anualã netã │ totale*3) │
│ │salariaţi │(mii lei/ │(mii lei/ │
│ │ │mii euro) │mii euro) │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
│Valoarea rezultatã în urma │ │ │ │
│aplicãrii celui mai mare procent│ │ │ │
│la datele introduse în tabelul │ │ │ │
│de la pct. 2 │ │ │ │
└────────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┴────────────┘
Aceste date se vor introduce în tabelul A1.
┌────────────────────────────────┬─────────────┬────────────────┬────────────┐
│ Procent │Numãrul mediu│Cifra de afaceri│ Activele │
│ │anual de │ anualã netã │ totale │
│ │salariaţi*5) │(mii lei/ │(mii lei/ │
│ │ │mii euro) │mii euro) │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└────────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┴────────────┘
Datele introduse în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor
introduce la pct. 1 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi
partenere sau legate".
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare │
├──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┤
│Întreprinderea │ Adresa sediului │ Codul unic de │Numele şi prenume-│
│legatã (denumire/ │ social │ înregistrare │le preşedintelui │
│date de identifi- │ │ │consiliului de │
│care │ │ │administraţie, │
│ │ │ │directorului gene-│
│ │ │ │ral sau echivalent│
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ A. │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ B. │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ C. │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ D. │ │ │ │
├──────────────────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
│ E. │ │ │ │
└──────────────────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘
NOTÃ:
Întreprinderile partenere ale unei întreprinderi legate, care nu au fost
încã incluse în situaţiile financiare anuale consolidate, sunt considerate
partenere directe ale întreprinderii solicitante. Datele aferente acestora şi
o "fişã de parteneriat" trebuie adãugate la secţiunea A.
Cazul 2: Pentru fiecare întreprindere legatã (inclusiv prin intermediul
altor întreprinderi legate) se va completa o "fişã privind legãtura dintre
întreprinderi" şi se vor adãuga datele din situaţiile financiare anuale ale
tuturor întreprinderilor legate, prin completarea tabelului B2 de mai jos.
Tabelul B2
┌────────────────────────────────┬─────────────┬────────────────┬────────────┐
│ Întreprinderea numãrul: │Numãrul mediu│Cifra de afaceri│ Activele │
│ │anual de │ anualã netã │ totale │
│ │salariaţi │(mii lei/ │(mii lei/ │
│ │ │mii euro) │mii euro) │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
𗈕.*) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
𗈖.*) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
𗈗.*) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
𗈘.*) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
𗈙.*) │ │ │ │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└────────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┴────────────┘
NOTÃ:
Datele rezultate în secţiunea "Total" din tabelul de mai sus se vor
introduce la pct. 3 din tabelul "Calculul pentru tipurile de întreprinderi
partenere sau legate" (privind întreprinderile legate).
1. Date de identificare ale întreprinderii
Denumirea întreprinderii ..................................................
Adresa sediului social ....................................................
Codul unic de înregistrare ................................................
Numele, prenumele şi funcţia ..............................................
(preşedintelui consiliului de administraţie,
directorului general sau echivalent)
2. Date referitoare la întreprindere
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã │
├────────────────────────────────┬─────────────┬────────────────┬────────────┤
│ │Numãrul mediu│Cifra de afaceri│ Activele │
│ │anual de │ anualã netã │ totale │
│ │salariaţi*6) │(mii lei/ │(mii lei/ │
│ │ │mii euro) │mii euro) │
├────────────────────────────────┼─────────────┼────────────────┼────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└────────────────────────────────┴─────────────┴────────────────┴────────────┘
Perioada pentru raportare: anul ..................
Datele de identificare ale societãţii:
Denumirea societãţii comerciale ...........................................
Adresa ....................................................................
Telefon ..............., fax ..............., e-mail ......................
Data înregistrãrii societãţii comerciale ..................................
Numãrul de înmatriculare la oficiul registrului comerţului ................
Codul unic de înregistrare ................................................
Am obţinut alocaţie financiarã nerambursabilã în valoare de ..............,
în baza Contractului de finanţare nr. ...../zz.ll..
Date de raportare tehnicã:
- cifra de afaceri ......................... lei;
- profitul brut ............................... lei;
- ponderea valorii investiţiei finanţate din profit în totalul cifrei de
afaceri .............................%;
- numãrul mediu scriptic anual de personal ...............................
Subsemnatul/Subsemnata, ........................., identificat/identificatã
cu actul de identitate seria ............ nr. .................., eliberat de
................. la data de .................., cu domiciliul în localitatea
................, str. ............ nr. ...., bl. ...., sc. ....., ap. .....,
sectorul/judeţul ................, în calitate de reprezentant legal al
societãţii ..........................., declar pe propria rãspundere cã toate
informaţiile furnizate şi consemnate în prezentul formular sunt corecte şi
complete.
Reprezentantul legal/Împuternicitul operatorului economic
Numele................................. Ştampila
Semnãtura .............................
Funcţia ...............................
Data semnãrii .........................
┌────┬───────────────────────────┬─────────────────────┬─────────────────────┐
│Nr. │ OTIMMC │ Adresa │ Telefon/Fax │
│crt.│ (Judeţe arondate) │ │ │
├────┼───────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤
│ 1. │BRAŞOV │Str. Prahova nr. 2, -434154 │
│ │Argeş │Braşov, C.P.500209 .434.155 │
│ │Prahova │ │oficiubrasov@mimmc.ro│
├────┼───────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤
│ 2. │CLUJ │Str. Horea nr. 13, -487.224 │
│ │Alba │Cluj-Napoca, -487.244 │
│ │Sãlaj │C.P.400174 │oficiucluj@mimmc.ro │
├────┼───────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤
│ 3. │CONSTANŢA │Bd. Tomis nr. 79-81, -661.253 │
│ │Cãlãraşi │et.1, cod 900669, -661.254 │
│ │Ialomiţa │Constanţa, C.P.900669│oficiuconstanta@ │
│ │Tulcea │ │mimmc.ro │
├────┼───────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤
│ 4. │CRAIOVA │Str. Sfinţii Apostoli-510785 │
│ │Dolj │nr. 72, Craiova, │oficiucraiova@ │
│ │Gorj │C.P.200501 │mimmc.ro │
│ │Mehedinţi │ │ │
│ │Olt │ │ │
│ │Vâlcea │ │ │
├────┼───────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤
│ 5. │GALAŢI │Str. Prelungirea -416610 │
│ │Vrancea │Traian nr. 1, .416.690 │
│ │Buzãu │bl. Pescãruş, │oficiugalati@mimmc.ro│
│ │Brãila │tronson C, parter, │ │
│ │ │Galaţi, C.P.800037 │ │
├────┼───────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤
│ 6. │IAŞI │Str. Doamna Elena -261101 │
│ │Bacãu │nr. 61A, et. 2, Iaşi,-805078 │
│ │Botoşani │C.P.700398 -805079 │
│ │Neamţ │ │oficiuiasi@mimmc.ro │
│ │Suceava │ │ │
│ │Vaslui │ │ │
├────┼───────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤
│ 7. │TÂRGU MUREŞ │Piaţa Victoriei nr.5,-311.660 │
│ │Bistriţa-Nãsãud │et. 2, Târgu Mureş, │oficiutgmures@ │
│ │Covasna │C.P.540029 │mimmc.ro │
│ │Harghita │ │ │
│ │Mureş │ │ │
│ │Sibiu │ │ │
├────┼───────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤
│ 8. │TIMIŞOARA │Bd. Revoluţiei nr. 8,-292.739 │
│ │Arad │Timişoara, C.P.300024-292.767 │
│ │Caraş-Severin │ │oficiutimisoara@ │
│ │Hunedoara │ │mimmc.ro │
│ │Timiş │ │ │
├────┼───────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤
│ 9. │TÂRGOVIŞTE │Str. Radu de la .100.523 │
│ │Dâmboviţa │Afumaţi nr. 1, .222.135 │
│ │Giurgiu │H CP 130056 │oficiutargoviste@ │
│ │Teleorman │ │mimmc.ro │
├────┼───────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤
. │SATU MARE │Str. Decebal nr. 4, .711.241 │
│ │Bihor │et. 1, cam 113-114, .711.240 │
│ │Maramureş │Satu Mare │oficiusm@mimmc.ro │
├────┼───────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤
. │BUCUREŞTI │Str. Vitejilor nr.33,.012.705 │
│ │Ilfov │et. 2, sectorul 3, .012.703 │
│ │ │Bucureşti,C.P. 031525│oficiubucuresti@ │
│ │ │ │mimmc.ro │
└────┴───────────────────────────┴─────────────────────┴─────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│Oficiul Teritorial pentru │ Beneficiar (S.C. ................), │
│Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi │ │
│Cooperaţie, │ │
│ ............................. │ .................................. │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ Director executiv, │ Reprezentant legal, │
│ ............................. │ .................................. │
│(numele şi prenumele în clar, │(numele şi prenumele în clar, │
│semnãtura şi ştampila) │semnãtura şi ştampila) │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ Control financiar preventiv propriu, │ Director economic, │
│ ............................. │ .................................. │
│(numele şi prenumele în clar, │(numele şi prenumele în clar, │
│semnãtura şi ştampila) │semnãtura şi ştampila) │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ CEJRU, │ │
│ ............................. │ │
│(numele şi prenumele în clar, │ │
│semnãtura şi ştampila) │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ Coordonator UIP, │ │
│ ............................. │ │
│(numele şi prenumele în clar, │ │
│semnãtura şi ştampila) │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘
OTIMMC ................................., în calitate de administrator al
Programului, alocã suma de ................. lei pentru ....................,
cu sediul în ....................., tel. .................., fax ...........,
înregistratã sub nr. ................. la oficiul registrului comerţului, cod
fiscal nr. ...................., profit net în anul 2007 ...................,
din care utilizat pentru dezvoltare ............................., impozit pe
profit plãtit în anul 2007 .............................; suma reprezintã 16%
din valoarea urmãtoarelor active achiziţionate din profit în anul 2007:
┌────┬─────────┬───────────┬──────────┬───────┬────────┬────────┬──────┬──────┐
│Nr. │Denumirea│Clasificare│Facturã/ │Valoare│Din care│Ordin de│Extras│Alocat│
│crt.│activului│conform │Declaraţie│fãrã │achitat │platã/ │de │ │
│ │ │Hotãrârii │vamalã/Nr.│TVA │din │cec, │cont │ │
│ │ │Guvernului │şi data │ │profit │bilet la│ │ │
│ │ │nr. 2.139/ │ │ │ │ordin/ │ │ │
│ │ │ │ │ │Nr. şi │ │ │
│ │ │ │ │ │ │data │ │ │
├────┼─────────┼───────────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───────────┼──────────┼───────┼────────┼────────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴───────────┴──────────┴───────┴────────┴────────┴──────┴──────┘
Aministrator, Beneficiar,
.................... .....................