┌────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Se completeazã numai de cãtre OTIMMC │
│ │
│Numãrul cererii ....................................... │
│Data înregistrãrii .................................... │
│Numele reprezentantului │
│OTIMMC................................................. │
│ │
│Semnãtura │
└────────────────────────────────────────────────────────┘
CERERE-TIP
de acord de principiu pentru finanţare
(Se completeazã în mod obligatoriu toate rubricile din
formularul-tip în limba românã, prin tehnoredactare)
Subscrisa S.C. .............................., având datele de identificare
menţionate la secţiunea A, reprezentatã legal prin dl/dna .....................,
având calitatea de .............., solicit finanţarea în condiţiile prevederilor
Programului aprobat prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi
mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 722/2008.
SECŢIUNEA A
Prezentarea operatorului economic
Denumirea completã a operatorului economic S.C. ..........................
Adresa ................................., localitatea ...................,
judeţul ..........., telefon .................., fax ............, email
......................., cod poştal ..........................
Data înregistrãrii operatorului economic .................................
Nr. de ordine în registrul comerţului ....................................
Codul unic de înregistrare ...............................................
Nr. de cont (ROxxTREZxxx5070xxxxxxxxx) în care se solicitã transferarea
alocaţiei financiare nerambursabile, deschis la Trezoreria ...................
..........................................................
Obiectul de activitate ...................................................
Cod CAEN .................................................................
Forma juridicã SRL, SA ...................................................
Capitalul social: ............. lei, deţinut de:
- persoane fizice: ............. %;
- persoane juridice: ........... %.
Numãrul mediu scriptic anual de personal (în anul fiscal anterior - 2007)
...................
Cifra de afaceri (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat - pentru
2007) ....................lei
Profit net/pierdere (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat -
pentru 2007) .......................... lei
SECŢIUNEA B
Prezentarea activitãţilor pentru care se solicitã finanţare în cadrul
Programului
Tipul de activitãţi pentru care se solicitã finanţarea în cadrul
Programului:
┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────┐
│ Denumirea activitãţii │ Valoarea │
│ │cheltuielilor │
│ │ efectuate │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Activitãţi pentru beneficiarii organizaţi în baza Legii nr. │ │
/1990, republicatã, cu modificãrile şi completãrile │ │
│ulterioare, şi a <>Legii nr. 1/2005 : │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│taxele şi tarifele pentru operaţiunile de înscriere a │ │
│modificãrilor efectuate de cãtre ONRC, prin oficiile │ │
│registrului comerţului de pe lângã tribunale, pentru │ │
│înregistrarea transferului întreprinderii mici şi mijlocii, │ │
│precum şi tarifele pentru serviciile de asistenţã prestate de │ │
│oficiile registrului comerţului, pentru modificãrile │ │
│necesare punerii în aplicare a transferului întreprinderii │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│taxele pentru publicarea, în extras, în Monitorul Oficial al │ │
│României, Partea a IV-a, a încheierii de modificare ca │ │
│rezultat al transferului întreprinderii, pronunţatã de │ │
│judecãtorul-delegat la oficiile registrului comerţului de pe │ │
│lângã tribunal │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│taxele de timbru pentru activitatea notarialã, aferente │ │
│actelor, în cazul cãrora este prevãzutã obligativitatea │ │
│încheierii acestora în formã autenticã necesarã transferului │ │
│întreprinderii │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│taxele de timbru pentru cedarea cu titlu gratuit a │ │
│întreprinderii, fondului de comerţ în scopul asigurãrii │ │
│transferului întreprinderii mici şi mijlocii: │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│Activitãţi pentru beneficiarii organizaţi în baza Ordonanţei │ │
│de urgenţã a Guvernului nr. 44/2008: │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│taxele pentru înregistrarea de cãtre primari a modificãrilor │ │
│autorizaţiei emise pentru desfãşurarea de activitãţi │ │
│economice în mod independent, constând în înlocuirea │ │
│titularului autorizaţiei cu cesionarul; │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│taxe şi tarife pentru operaţiunile de înregistrare a │ │
│modificãrilor autorizaţiei respective efectuate de ONRC prin │ │
│oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│tarife pentru operaţiunile efectuate de Biroul unic din │ │
│cadrul ONRC │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│tarife pentru serviciile de asistenţã prestate de ONRC │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│ TOTAL: │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────┘
Declaraţie pe propria rãspundere
Subsemnatul/Subsemnata, ...................................., identificat/
identificatã cu actul de identitate seria ............ nr. .............,
eliberat de ................. la data de ...................., cu domiciliul în
localitatea .................................., str. .........................
nr. ........... bl. ........, sc. ........., ap. ........., sectorul/judeţul
..................., în calitate de reprezentant legal al societãţii
..................., declar pe propria rãspundere cã toate informaţiile
furnizate şi consemnate în prezenta cerere sunt corecte şi complete şi cã
societatea nu se aflã în dificultate, în conformitate cu Comunicarea Comisiei -
Linii directoare comunitare privind ajutorul de stat pentru salvarea şi
restructurarea firmelor în dificultate, publicatã în JOCE nr. 244/2004.
Înţeleg cã orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor
în scopul de a obţine avantaje pecuniare este pedepsitã conform legii.
Declar pe propria rãspundere cã activitãţile pentru care solicit finanţarea
prin prezentul program nu fac obiectul altui program de finanţare de la bugetul
de stat sau orice alt tip de subvenţie în cadrul altor programe/subprograme cu
finanţare nerambursabilã şi cã voi raporta pe o perioada de 3 ani cãtre UIP din
cadrul OTIMMC efectele participãrii la Program, conform procedurii Programului.
De asemenea, declar pe propria rãspundere cã în ultimii 3 (trei) ani
fiscali, inclusiv anul în curs:
[] nu am beneficiat de ajutor de stat şi de ajutoare de minimis;
[] am beneficiat de urmãtoarele ajutoare de stat şi de ajutoare de minimis:
┌────┬────────────────┬──────────┬─────────────┬─────────────────┬──────────┐
│Nr. │ Anul acordãrii │ Forma │ Instituţia │ Programul prin │Cuantumul │
│crt.│ ajutorului │ajutorului│finanţatoare │care a beneficiat│ajutorului│
│ │ │ │ │ de finanţare │ acordat │
├────┼────────────────┼──────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────┤
├────┼────────────────┼──────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────┤
├────┼────────────────┼──────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────┤
├────┼────────────────┼──────────┼─────────────┼─────────────────┼──────────┤
├────┴────────────────┴──────────┴─────────────┴─────────────────┼──────────┤
│ TOTAL: │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Exerciţiul financiar de referinţã*2) │
├───────────────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────┤
│ Numãrul mediu anual │ Cifra de afaceri anualã │ Activele totale │
│ de salariaţi │ netã (mii lei/mii euro) │ (mii lei/mii euro) │
├───────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────┤
├───────────────────────┼──────────────────────────┼───────────────────────────┤
└───────────────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã - anul 2007 │
├──────────────────────────────────────────┬────────────┬───────────┬──────────┤
│ │ Numãrul │ Cifra de │ Total │
│ │mediu anual │ afaceri │ active │
│ │de salariaţi│anualã netã│(lei/euro)│
│ │ │ (lei/euro)│ │
├──────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│ 1. Datele*1) întreprinderii solicitante │ │ │ │
│sau din situaţiile financiare anuale │ │ │ │
│consolidate (se vor introduce datele din │ │ │ │
│tabelul B1 din secţiunea B*2)) │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼──────────┤
𗈖. Datele cumulate*1) în mod proporţional │ │ │ │
│ale tuturor întreprinderilor partenere, │ │ │ │
│dacã este cazul (se vor introduce datele │ │ │ │
│din secţiunea A) │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼──────────┤
𗈗. Datele cumulate ale tuturor întreprin- │ │ │ │
│derilor legate*1) (dacã existã) - dacã nu │ │ │ │
│au fost deja incluse prin consolidare la │ │ │ │
│pct. 1 din acest tabel (se vor introduce │ │ │ │
│datele din tabelul B2 din secţiunea B) │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────┼────────────┼───────────┼──────────┤
│TOTAL: │ │ │ │
└──────────────────────────────────────────┴────────────┴───────────┴──────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┬────────┐
│ Întreprinderea partenerã - Date de identificare │ │ │ │
├───────────┬─────────┬───────────┬───────────────┤ │ │ │
│ │ │ │ │ Numãrul │ Cifra de│Activele│
│ Numele │ Adresa │ Codul unic│ Numele şi │ mediu │ afaceri │ totale │
│ sau │ sediului│ de │ prenumele │ anual │ anualã │ (lei/ │
│ denumirea │ social │ înregis- │ preşedintelui │ de │ netã │ euro) │
│ întreprin-│ │ trare │ consiliului de│salariaţi│ │ │
│ derii │ │ │ administraţie,│ │ │ │
│ │ │ │ directorului │ │ │ │
│ │ │ │ general sau │ │ │ │
│ │ │ │ echivalent │ │ │ │
├───────────┼─────────┼───────────┼───────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈕. │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼───────────┼───────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈖. │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼───────────┼───────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈗. │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼───────────┼───────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈘. │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼───────────┼───────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈙. │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼───────────┼───────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈚. │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼───────────┼───────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈛. │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼───────────┼───────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
𗈜. │ │ │ │ │ │ │
├───────────┴─────────┴───────────┴───────────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã - anul 2007 │
├───────────────┬──────────────────────┬──────────────────┬────────────────────┤
│ │ Numãrul mediu anual │ Cifra de afaceri │ │
│ │ de salariaţi*1) │ anualã netã │ Activele totale*2) │
│ │ │ (lei/euro) │ (lei/euro) │
├───────────────┼──────────────────────┼──────────────────┼────────────────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │
└───────────────┴──────────────────────┴──────────────────┴────────────────────┘
┌────────────────────────────┬───────────────┬──────────────────┬─────────────┐
│ │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Activele │
│ Procentul │ anual de │ anualã netã │ totale*3) │
│ │ salariaţi │ (lei/euro) │ (lei/euro) │
├────────────────────────────┼───────────────┼──────────────────┼─────────────┤
│Valoarea rezultatã în urma │ │ │ │
│aplicãrii celui mai mare │ │ │ │
│procent la datele introduse │ │ │ │
│în tabelul de la pct.1. │ │ │ │
└────────────────────────────┴───────────────┴──────────────────┴─────────────┘
┌────────────────────────────┬───────────────┬──────────────────┬─────────────┐
│ │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Activele │
│ │ anual de │ anualã netã │ totale │
│ │ salariaţi*5) │ (lei/euro) │ (lei/euro) │
├────────────────────────────┼───────────────┼──────────────────┼─────────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │
└────────────────────────────┴───────────────┴──────────────────┴─────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Identificarea întreprinderilor incluse prin consolidare │
├───────────────────┬──────────┬──────────────────┬────────────────────────────┤
│ Întreprinderea │ Adresa │ Codul unic │ Numele şi prenumele │
│ legatã (denumire/ │ sediului │ de înregistrare │ preşedintelui consiliului │
│ date de │ social │ │ de administraţie, │
│ identificare) │ │ │ directorului general │
│ │ │ │ sau echivalent │
├───────────────────┼──────────┼──────────────────┼────────────────────────────┤
│ A. │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼──────────────────┼────────────────────────────┤
│ B. │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼──────────────────┼────────────────────────────┤
│ C. │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼──────────────────┼────────────────────────────┤
│ D. │ │ │ │
├───────────────────┼──────────┼──────────────────┼────────────────────────────┤
│ E. │ │ │ │
└───────────────────┴──────────┴──────────────────┴────────────────────────────┘
┌──────────────────┬─────────────────────┬──────────────────┬─────────────────┐
│ Întreprinderea │ Numãrul mediu anual │ Cifra de afaceri │ Activele totale │
│ numãrul │ de salariaţi │ anualã netã │ (lei/euro) │
│ │ │ (lei/euro) │ │
├──────────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┤
│ 1. *) │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┤
│ 2. *) │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┤
│ 3. *) │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┤
│ 4. *) │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┤
│ 5. *) │ │ │ │
├──────────────────┼─────────────────────┼──────────────────┼─────────────────┤
│ TOTAL │ │ │ │
└──────────────────┴─────────────────────┴──────────────────┴─────────────────┘
┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Perioada de referinţã │
├────────────────────────────┬───────────────┬──────────────────┬─────────────┤
│ │ Numãrul mediu │ Cifra de afaceri │ Activele │
│ │ anual de │ anualã netã │ totale │
│ │ salariaţi*2) │ (lei/euro) │ (lei/euro) │
├────────────────────────────┼───────────────┼──────────────────┼─────────────┤
│ TOTAL: │ │ │ │
└────────────────────────────┴───────────────┴──────────────────┴─────────────┘
┌───────────────────────────────────┐
│ Numãrul notificãrii ............. │
│ │
│ Data ............................ │
└───────────────────────────────────┘
┌───────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┐
│ Denumirea activitãţii │ Valoarea │
│ │ cheltuielilor │
│ │ efectuate │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Activitãţi pentru beneficiarii organizaţi în baza Legii │ │
│nr. 31/1990, republicatã, cu modificãrile şi completãrile │ │
│ulterioare, şi a <>Legii nr. 1/2005 : │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│taxele şi tarifele pentru operaţiunile de înscriere a │ │
│modificãrilor efectuate de cãtre ONRC, prin oficiile │ │
│registrului comerţului de pe lângã tribunale, pentru │ │
│înregistrarea transferului întreprinderii mici şi mijlocii,│ │
│precum şi tarifele pentru serviciile de asistenţã prestate │ │
│de oficiile registrului comerţului, pentru modificãrile │ │
│necesare punerii în aplicare a transferului întreprinderii │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│taxele pentru publicarea, în extras, în Monitorul Oficial │ │
│al României, Partea a IV-a, a încheierii de modificare ca │ │
│rezultat al transferului întreprinderii, pronunţatã de │ │
│judecãtorul-delegat la oficiile registrului comerţului de │ │
│pe lângã tribunal │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│taxele de timbru pentru activitatea notarialã, aferente │ │
│actelor, în cazul cãrora este prevãzutã obligativitatea │ │
│încheierii acestora în formã autenticã necesarã │ │
│transferului întreprinderii │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│taxele de timbru pentru cedarea cu titlu gratuit a │ │
│întreprinderii, fondului de comerţ în scopul asigurãrii │ │
│transferului întreprinderii mici şi mijlocii │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│Activitãţi pentru beneficiarii organizaţi în baza │ │
│<>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 44/2008 : │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│taxele pentru înregistrarea de cãtre primari a modificã- │ │
│rilor autorizaţiei emise pentru desfãşurarea de activitãţi │ │
│economice în mod independent, constând în înlocuirea │ │
│titularului autorizaţiei cu cesionarul │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│taxe şi tarife pentru operaţiunile de înregistrare a │ │
│modificãrilor autorizaţiei respective efectuate de ONRC │ │
│prin oficiile registrului comerţului de pe lângã tribunale │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│tarife pentru operaţiunile efectuate de Biroul unic din │ │
│cadrul ONRC │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│tarife pentru serviciile de asistenţã prestate de ONRC │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
│TOTAL: │ │
└───────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────┘
- lei -
┌────┬───────────┬───────────────────────┬─────────────────────────────┬───────┐
│Nr. │Denumirea │ Factura │ Instrumente de platã*2) │Valoa- │
│crt.│activitãţii├───────┬───────┬───────┼──────┬───────┬──────┬───────┤ rea │
│ │ │ Nr. │ Data │Valoa- │ Felul│ │ │Valoa- │ alo- │
│ │ │ fac- │ fac- │ rea │ docu-│ Nr. │ Data │ rea │caţiei │
│ │ │ turii │ turii │factu- │ men- │ │ │ cu │finan- │
│ │ │ │ │rii cu │tului │ │ │ TVA │ ciare │
│ │ │ │ │ /fãrã │ │ │ │ │neram- │
│ │ │ │ │ TVA │ │ │ │ │bursa- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ bile │
├────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│ 1. │ │ │ ├───────┤ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│ 2. │ │ │ ├───────┤ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│ 3. │ │ │ ├───────┤ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼───────┼───────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼───────┤
│ 4. │ │ │ ├───────┤ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────┴───────┼───────┼───────┼──────┴───────┴──────┼───────┼───────┤
│TOTAL: ├───────┤ │ │ │
│ │ │ │ │ │
└───────┴───────┴─────────────────────┴───────┴───────┘
┌─────────────────────────────┬───────────────┬───────────────┬────────────────┐
│ │ Coordonator │ Verificator │ Verificator │
├─────────────────────────────┼───────────────┼───────────────┼────────────────┤
│ Numele şi prenume │ │ │ │
├─────────────────────────────┼───────────────┼───────────────┼────────────────┤
│ Semnãtura │ │ │ │
├─────────────────────────────┼───────────────┼───────────────┼────────────────┤
│ Data │ │ │ │
├─────────────────────────────┼───────────────┼───────────────┼────────────────┤
│ Bun de platã (lei) │ │ │ │
└─────────────────────────────┴───────────────┴───────────────┴────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────┬────────────────┬─────────────┐
│ Denumirea activitãţii │ Valoarea │ Valoarea │
│ │ estimatã a │cheltuielilor│
│ │cheltuielilor*2)│ eligibile*3)│
├──────────────────────────────────────────────┼────────────────┼─────────────┤
│Activitãţi pentru beneficiarii organizaţi în │ │ │
│baza <>Legii nr. 31/1990 , republicatã, cu │ │ │
│modificãrile şi completãrile ulterioare: │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼────────────────┼─────────────┤
│taxele şi tarifele pentru operaţiunile de │ │ │
│înscriere a modificãrilor efectuate de cãtre │ │ │
│ONRC, prin oficiile registrului comerţului de │ │ │
│pe lângã tribunale, pentru înregistrarea │ │ │
│transferului intreprinderii mici şi mijlocii, │ │ │
│precum şi tarifele pentru serviciile de │ │ │
│asistenţã prestate de oficiile registrului │ .............. │ ........... │
│comerţului, pentru modificãrile necesare │ │ │
│punerii în aplicare a transferului │ │ │
│întreprinderii │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼────────────────┼─────────────┤
│taxele pentru publicarea, în extras, în │ │ │
│Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, │ │ │
│a încheierii de modificare ca rezultat al │ │ │
│transferului întreprinderii, pronunţatã de │ │ │
│judecãtorul-delegat la oficiile registrului │ │ │
│comerţului de pe lângã tribunal │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼────────────────┼─────────────┤
│taxele de timbru pentru activitatea notarialã,│ │ │
│aferente actelor, în cazul cãrora este │ │ │
│prevãzutã obligativitatea încheierii acestora │ │ │
│în formã autenticã necesarã transferului │ │ │
│întreprinderii │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼────────────────┼─────────────┤
│taxele de timbru pentru cedarea cu titlu │ │ │
│gratuit a întreprinderii, fondului de comerţ │ │ │
│în scopul asigurãrii transferului întreprin- │ │ │
│derii mici şi mijlocii │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼────────────────┼─────────────┤
│Activitãţi pentru beneficiarii organizaţi în │ │ │
│baza Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. │ │ │
/2008: │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼────────────────┼─────────────┤
│taxele pentru înregistrarea de cãtre primari │ │ │
│a modificãrilor autorizaţiei emise pentru │ │ │
│desfãşurarea de activitãţi economice în mod │ │ │
│independent, constând în înlocuirea │ │ │
│titularului autorizaţiei cu cesionarul │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼────────────────┼─────────────┤
│taxe şi tarife pentru operaţiunile de │ │ │
│înregistrare a modificãrilor autorizaţiei │ │ │
│respective efectuate de ONRC prin oficiile │ │ │
│registrului comerţului de pe lângã tribunale, │ │ │
│tarifele pentru operaţiunile efectuate de │ │ │
│Biroul unic din cadrul ONRC, precum şi tarife │ │ │
│pentru serviciile de asistenţã prestate de │ │ │
│ONRC │ │ │
├──────────────────────────────────────────────┼────────────────┼─────────────┤
│TOTAL: │ │ │
└──────────────────────────────────────────────┴────────────────┴─────────────┘
1. Certificatul constatator, în original, emis de oficiul ┌──────┐
registrului comerţului de pe lângã tribunal din raza │ │
teritorialã a sediului întreprinderii (termen de valabilitate │ │
30 de zile calendaristice de la data eliberãrii), care va cuprinde: ├──────┤
[] datele de identificare ale societãţii ├──────┤
[] codul unic de înregistrare ├──────┤
[] acţionarii/asociaţii ├──────┤
[] reprezentanţii legali ai societãţii ├──────┤
[] domeniul de activitate principal şi domeniile de │ │
activitate secundare şi data autorizãrii obiectului │ │
principal de activitate ├──────┤
[] punctele de lucru şi alte sedii secundare ale societãţii ├──────┤
[] situaţia societãţii (dacã este în stare de │ │
funcţionare, dizolvare, reorganizare judiciarã, │ │
lichidare, insolvenţã, faliment sau suspendare temporarã │ │
a activitãţii) ├──────┤
2. Declaraţie pe propria rãspundere privind încadrarea │ │
societãţii pentru anul fiscal 2007, cuprinzând: numãrul │ │
mediu anual de salariaţi, cifra de afaceri anualã netã şi │ │
activele totale, anexele nr. 2 şi 3 la procedurã ├──────┤
3*1). Certificatul fiscal privind îndeplinirea │ │
obligaţiilor de platã cãtre bugetul general consolidat, │ │
în original sau în copie legalizatã, eliberat de cãtre │ │
direcţiile generale teritoriale ale finanţelor publice │ │
pentru sediul social şi toate punctele de lucru cu │ │
personalitate juridicã, în termen de valabilitate la │ │
data depunerii dosarului ├──────┤
4*2). Certificatul de atestare fiscalã privind │ │
îndeplinirea obligaţiilor de platã cãtre bugetele locale, │ │
în original sau în copie legalizatã, eliberat de cãtre │ │
direcţiile de impozite şi taxe locale din cadrul │ │
primãriilor din raza/razele teritorialã/teritoriale │ │
unde societatea îşi desfãşoarã activitatea, pentru │ │
sediul social şi toate punctele de lucru, în termen │ │
de valabilitate la data depunerii dosarului ├──────┤
5. Copie certificatã (ştampilatã şi semnatã de │ │
reprezentantul legal) a autorizaţiei pentru beneficiarii │ │
prevazuţi la pct. 4.2 din procedurã ├──────┤
6. Declaraţie pe propria rãspundere privind forma │ │
juridicã a solicitantului, în cazul asociaţiilor familiale, │ │
persoanelor fizice autorizate ├──────┤
7. Împuternicirea reprezentantului legal societãţii │ │
solicitante, care semneazã documentele din cadrul Programului ├──────┤
8. Angajament privind menţinerea activitãţii întreprinderii │ │
(denumire firmã şi activitate, respectiv cod CAEN) şi a │ │
numãrului de salariaţi ├──────┤
9. Declaraţie pe propria rãspundere şi motivul pentru care │ │
întreprinderea nu a fost transferatã unui membru al familiei ├──────┤
10. Copia certificatã a buletinului de identitate/cãrţii │ │
de identitate al/a împuternicitului └──────┘
SECŢIUNEA B
Documente care însoţesc cererea-tip de eliberare a
alocaţiei financiare nerambursabile
┌──────┐
a) Formularul de decont prevãzut în anexa nr. 6 ├──────┤
b) Documentele justificative (facturi, chitanţe) în │ │
original şi în copie certificatã, în ordinea activitãţilor │ │
şi documentelor justificative completate în formularul de decont ├──────┤
c) Angajamentul persoanei juridice/persoanei fizice │ │
autorizate/ asociaţiei familiale solicitante de a raporta │ │
efectele participãrii în Program pe o perioadã de 3 ani cãtre │ │
UIP din cadrul OTIMMC, conform anexei nr. 8 la procedurã. └──────┘
Reprezentantul legal/Împuternicitul operatorului economic *3)
Numele ....................... Ştampila
Funcţia: .....................
Semnãtura ....................
Data semnãrii ................
┌────┬─────────────────┬─────────────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│Nr. │ OTIMMC │ │ │
│crt.│(judeţe arondate)│ ADRESA │ TELEFON/FAX │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 1.│BRAŞOV │str. Prahova nr. 2, Braşov C.P.500209 -434154 │
│ │Argeş │ .434.155 │
│ │Prahova │ │oficiubrasov@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 2.│CLUJ │str. Horea nr. 13, Cluj-Napoca C.P. -487.224 │
│ │Alba -487.244 │
│ │Sãlaj │ │oficiucluj@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 3.│CONSTANŢA │bd. Tomis nr. 79-81, et. 1, cod 900669, -661.253 │
│ │Cãlãraşi │Constanţa, C.P. 900669 -661.254 │
│ │Ialomiţa │ │oficiuconstanta@mimmc.ro│
│ │Tulcea │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 4.│CRAIOVA │str. Sfinţii Apostoli nr. 72, Craiova -510785 │
│ │Dolj │C.P. 200501 │oficiucraiova@mimmc.ro │
│ │Gorj │ │ │
│ │Mehedinţi │ │ │
│ │Olt │ │ │
│ │Vâlcea │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 5.│GALAŢI │str. Prelungirea Traian nr. 1, bl. -416610 │
│ │Vrancea │Pescãruş, tronson C, parter, Galaţi C.P. -416.690 │
│ │Buzãu │oficiugalati@mimmc.ro │
│ │Brãila │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 6.│IAŞI │str. Doamna Elena nr. 61A, et. 2, Iaşi, -261101 │
│ │Bacãu │C.P. 700398 -805078 │
│ │Botoşani │ -805079 │
│ │Neamţ │ │oficiuiasi@mimmc.ro │
│ │Suceava │ │ │
│ │Vaslui │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 7.│TÂRGU MUREŞ │Piaţa Victoriei nr. 5, et. 2, Târgu Mureş-311.660 │
│ │Bistriţa-Nãsãud │C.P. 540029 │oficiutgmures@mimmc.ro │
│ │Covasna │ │ │
│ │Harghita │ │ │
│ │Mureş │ │ │
│ │Sibiu │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 8.│TIMIŞOARA │Bd. Revoluţiei nr. 8, Timişoara, C.P. -292.739 │
│ │Arad -292.767 │
│ │Caraş-Severin │ │oficiutimisoara@mimmc.ro│
│ │Hunedoara │ │ │
│ │Timiş │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 9.│TÂRGOVIŞTE │str. Radu de la Afumaţi nr. 1H, C.P. .100.523 │
│ │Dâmboviţa .222.135 │
│ │Giurgiu │ │oficiutargoviste@mimmc.ro
│ │Teleorman │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 10.│SATU MARE │str. Decebal nr. 4, et. 1, cam 113-114, -711.241 │
│ │Bihor │Satu Mare -711.240 │
│ │Maramureş │ │oficiusm@mimmc.ro │
├────┼─────────────────┼─────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
│ 11.│BUCUREŞTI │Str. Vitejilor nr. 33, et 2, ap 3, .012.705 │
│ │Ilfov │sectorul 3, Bucureşti, C.P.031525 .012.703 │
│ │ │ │oficiubucuresti@mimmc.ro│
└────┴─────────────────┴─────────────────────────────────────────┴────────────────────────┘
┌───────────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────┐
│ Oficiul Teritorial pentru Întreprinderi │ Beneficiar, │
│ Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie │ .......................... │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ ..................... │ Reprezentant legal, │
│ (nume în clar) │ .......................... │
│ │ (numele şi prenumele în clar, │
│ │ semnãtura şi ştampila) │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ Director executiv, │ Director economic, │
│ .......................... │ .............................. │
│ (numele şi prenumele în clar, semnãtura │ (numele şi prenumele în clar, │
│ şi ştampila) │ semnãtura) │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ Control financiar preventiv propriu │ │
│ .......................... │ │
│ (numele şi prenumele în clar, semnãtura │ │
│ şi ştampila) │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ Compartimentul economic, juridic, │ │
│ resurse umane │ │
│ ......................... │ │
│ (numele şi prenumele în clar, semnãtura) │ │
├───────────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────┤
│ Coordonator UIP, │ │
│ .................... │ │
│ (numele şi prenumele în clar, semnãtura) │ │
└───────────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────┘