Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 71 din 31 ianuarie 2006  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2006 al Companiei Nationale de Administrare a Fondului Piscicol, aflata in subordinea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 71 din 31 ianuarie 2006 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2006 al Companiei Nationale de Administrare a Fondului Piscicol, aflata in subordinea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 116 din 7 februarie 2006

În conformitate cu prevederile <>art. 11 alin. (8) din Legea nr. 192/2001 privind resursele acvatice vii, pescuitul şi acvacultura, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul Hotãrârii Consiliului de administraţie al Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol nr. 171 din 14 decembrie 2005,
potrivit Referatului nr. 9.255 din 21 decembrie 2005, aprobat de conducerea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, şi Referatului de aprobare nr. 118.076 din 29 decembrie 2005 al Direcţiei buget-finanţe,
în baza prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 155/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale emite prezentul ordin.

ART. 1
(1) Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2006 al Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
(2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevãzuţi în bugetul de venituri şi cheltuieli menţionat la alin. (1) se aprobã de ordonatorul principal de credite, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin.
ART. 2
(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevãzut la art. 1 reprezintã limite maxime ce nu pot fi depãşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ordonatorului principal de credite.
(2) În cazul în care în execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli se înregistreazã depãşiri sau nerealizãri ale veniturilor aprobate, nivelul cheltuielilor efectuate va fi proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.
ART. 3
Direcţia buget-finanţe din cadrul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale va transmite Companiei Naţionale de Administrare a Fondului Piscicol bugetul de venituri şi cheltuieli, în vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor acestuia.
ART. 4
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale,
Gheorghe Flutur

Bucureşti, 31 ianuarie 2006.
Nr. 71.


ANEXĂ

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A FONDULUI PISCICOL

SE APROBĂ
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE

BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2006


┌─────┬──────┬─────────────────────────────────────────────┬───────────────────┐
│ │ │ INDICATORI │ Prevederi an 2006 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├─────┴──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ I. │VENITURI TOTALE │ 28.556.745 │
├─────┬──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Venituri din încasarea redevenţei, conform │ │
│ │ │contractelor de concesionare a resurselor │ │
│ │ │acvatice vii, a terenurilor pe care sunt │ │
│ │ │amplasate amenajãrile piscicole, a │ │
│ │ 1,1 │bunurilor, a activitãţilor şi a serviciilor │ 5.200.895 │
│ │ │specifice; │ │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Venituri încasate din vânzarea acţiunilor │ │
│ │ 1,2 │emise de societãţile comerciale aflate în │ │
│ │ │portofoliul Companiei Naţionale de │ │
│ │ │Administrare a Fondului Piscicol; │ 6.500.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Venituri încasate din vânzarea activelor cu │ │
│ │ 1,3 │destinaţie piscicolã din patrimoniul Companiei │
│ │ │Naţionale de Administrarea Fondului Piscicol;│ 3.500.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Tarife pentru desfãşurarea activitãţii de │ │
│ │ 1,4 │acvacultura în bazinele piscicole naturale; │ 605.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Venituri obţinute din contracte de arendã, │ │
│ │ 1,5 │precum şi cele obţinute în baza altor │ │
│ │ │contracte; │ 730.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1,6 │Venituri din dobanzi bancare │ 60.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1,7 │Venituri din dividende; │ 5.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Venituri realizate din vânzarea caietelor de │ │
│ │ 1,8 │sarcini şi a dosarelor de prezentare; │ 13.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1,9 │Alte venituri. │ 11.342.850 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1,10 │Venituri din anii precedenţi │ 600.000 │
├─────┴──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ II. │CHELTUIELI TOTALE │ 28.556.745 │
├─────┬──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1 │Cheltuieli materiale │ │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1,1 │Cheltuieli pentru finanţarea programelor de │ │
│ │ │populare si repopulare; │ 343.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Cheltuieli pentru finanţarea activitãţii de │ │
│ │ 1,2 │cercetare, pentru protecţia resurselor │ │
│ │ │acvatice vii, pentru stabilirea capturilor │ │
│ │ │totale admisibile, pentru studii de promovare│ │
│ │ │şi marketing al produselor piscicole; │ 4.569.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Cheltuieli legate de plata onorariilor pentru│ │
│ │ 1,3 │consultanţi, cabinete sau societãţi profesi- │ │
│ │ │onale de avocaturã; │ 300.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Costuri implicate de închiderea operaţionalã,│ │
│ │ 1,4 │reorganizarea şi/sau lichidarea societãţilor │ 350.000 │
│ │ │comerciale cu profil piscicol; │ │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Plata rapoartelor de evaluare, cheltuieli de │ │
│ │ 1,5 │publicitate, taxe notariale, taxe de registru│ │
│ │ │taxe judiciare şi de timbru, taxe pentru │ │
│ │ │avize de mediu; │ 400.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1,6 │Cheltuieli pentru înregistrare transferului │ │
│ │ │acţiunilor de la Agenţia Domeniului Statului │ │
│ │ │la Compania Naţionala de Administrare a │ │
│ │ │Fondului Piscicol │ 10.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Sumele plãtite efectiv cumpãrãtorilor în │ │
│ │ 1,7 │executarea garanţiilor acordate acestora şi/ │ │
│ │ │sau cheltuielile efectuate pentru combaterea │ │
│ │ │ori stingerea pretenţiilor formulate de │ │
│ │ │cumpãrãtori; │ 50.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Sumele plãtite efectiv concesionarilor în │ │
│ │ 1,8 │executarea contractelor de concesiune cu │ │
│ │ │titlu de despãgubiri pentru nerespectarea │ │
│ │ │obligaţiilor de mediu şi/sau cheltuielile │ │
│ │ │efectuate pentru combaterea ori stingerea │ │
│ │ │pretenţiilor formulate de cumparatori; │ 50.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Sumele plãtite efectiv terţilor în vederea │ │
│ │ 1,9 │pregãtirii procesului de concesionare; │ 10.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1,10 │Cheltuieli corespunzãtoare întocmirii balanţei │
│ │ │terenurilor, stabilirii bonitãţii terenurilor│ │
│ │ │pe clase de calitate, în vederea calculãrii │ │
│ │ │redevenţei, pentru verificarea respectãrii │ │
│ │ │tehnologiilor, alte impozite şi taxe; │ 490.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1,11 │Alte cheltuieli prevãzute în bugetul de │ │
│ │ │venituri şi cheltuieli aprobat; │ 2.976.711 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │TOTAL │ 9.548.711 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1,12 │Cheltuieli întreţinere şi gospodãreşti │ 3.222.800 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1,13 │Obiecte de inventar de mica valoare sau │ │
│ │ │scurta durata si echipament │ 677.150 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1,14 │Reparaţii curente │ 50.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 1,15 │Cârti si publicaţii │ 10.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 2 │Cheltuieli cu personalul, din care: │ 8.738.234 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │-salarii │ 6.042.759 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │-contribuţia la asigurãri sociale │ 1.439.407 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │-contribuţia de asigurãri pt şomaj │ 163.569 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │-contribuţia la asigurãri sociale de sãnãtate│ 457.993 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │-contribuţii pentru asigurãrile de accidente │ │
│ │ │de munca si boli profesionale │ 32.714 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │-deplasãri │ 77.600 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │-tichete de masã │ 524.192 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ 3 │CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII │ 6.309.850 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Investiţii ale instituţiilor publice - Anexa │ │
│ │ │nr. 1 │ 6.209.850 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
│ │ │Rambursãri de rate si dobânzi aferente │ │
│ │ │achiziţiilor in leasing │ 100.000 │
├─────┼──────┼─────────────────────────────────────────────┼───────────────────┤
└─────┴──────┴─────────────────────────────────────────────┴───────────────────┘

Presedinte-Director General Sef Serviciu Contabilitate
Corneliu Popescu Camelia Tudor




ANEXA 1
la buget

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR, ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A FONDULUI PISCICOL

Aprobat
Ordonatorul principal de credite

LISTA
obiectivelor de investiţii pe anul 2006 cu
finanţare integralã extrabugetarã*)





INV lei
C - M
────┬──────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────────────────────────────┬───────┐
│Nominalizarea pe obiective│ │Valoarea │Cheltuieli│ Finanţare din │Capaci-│
Nr. │ de investiţii. │ Valoarea │ totalã │din total ├──────────┬───────┬───────┬──────┤tate │
Crt.│dotãri şi alte cheltuieli │ totalã**)│actuali- │surse de │ Surse │Credite│Fond │ │Termen │
│ de investiţii │ │zatã***) │finanţare │ proprii │externe│special│Buget │P.I.F. │
────┼──────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼───────┼───────┼──────┼───────┤
0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │
────┼──────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼──────────┼───────┼───────┼──────┼───────┤
│TOTAL, │ 6.209.850│ │ │ 6.209.850│ │ │ │ │
│din care : │ │ │ │ │ │ │ │ │
A. │Obiective de investiţii │ │ │ │ │ │ │ │ │
│în continuare -total, │ 97.000│ │ │ 97.000│ │ │ │ │
│din care: │ │ │ │ │ │ │ │ │
1. │Obiectivul ..autoturisme │ │ │ │ │ │ │ │ │
│leasing............ │ 97.000│ │ │ 97.000│ │ │ │ │
2. │..................... │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Obiectivul........... │ │ │ │ │ │ │ │ │
│..................... │ │ │ │ │ │ │ │ │
B. │Obiective noi de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│investiţii-total, │ 4.520.000│ │ │ 4.520.000│ │ │ │ │
│din care: │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Obiectivul autoturisme... │ │ │ │ │ │ │ │ │
1. │12 buc........... │ 420.000│ │ │ 420.000│ │ │ │ │
│................ │ │ │ │ │ │ │ │ │
2. │Obiectivul clãdire │ 1.000.000│ │ │ 1.000.000│ │ │ │ │
│sediu... 1 .......... │ │ │ │ │ │ │ │ │
│.................. │ │ │ │ │ │ │ │ │
3. │Obiectivul nava...... │ 600.000│ │ │ 600.000│ │ │ │ │
│... 1 buc............. │ │ │ │ │ │ │ │ │
4. │Obiectiv.. şalupe 7 buc │ 2.100.000│ │ │ 2.100.000│ │ │ │ │
5. │Obiectiv... autovivierã │ │ │ │ │ │ │ │ │
│1 buc │ 400.000│ │ │ 400.000│ │ │ │ │
│Alte cheltuieli de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│investiţii │ 1.592.850│ │ │ 1.592.850│ │ │ │ │
│(anexa nr.l b) │ │ │ │ │ │ │ │ │
────┴──────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴──────────┴───────┴───────┴──────┴───────┘

PREŞEDINTE-DIRECTOR GENERAL, ŞEF SERVICIU CONTABILITATE,
CORNELIU POPESCU CAMELIA TUDOR


*) Se înscrie: bugetul de stat, bugetul fondurilor speciale sau bugetul
asigurãrilor sociale de stat
**) Valoarea investiţiilor la data aprobãrii studiului de fezabilitate
***) Valoarea investiţiilor, în preţuri valabile, la data înscrierii în
listã a obiectivelor, a dotãrilor sau a altor cheltuieli de investiţii,
însuşitã de ordonatorul principal de credite



ANEXA 1b)
la buget

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A FONDULUI PISCICOL
APROBAT
ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE

LISTA
poziţiei «Alte cheltuieli de investitii», defalcatã pe categorii de bunuri



────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Plãti
Nominalizarea acliiziţiilor efectuate*)
de bunuri şi a altor U.M. Canti- Valoarea _____________________
cheltuieli de investiţii tatea Nr.şi data Suma
documentului
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II. Dotãri independente
1. Calculator PC buc 207 745.200
2. Laptop buc 24 96.000
3. Licenţe windows buc 231 154.770
4. Licenţe Office buc 231 254.100
5. Licenţe antivirus buc 263 131.500
6. Programe informatice buc 100.000
7. Copiator xerox buc 1 2.500
8. Casa de valori buc 9 27.000
9. Camera video buc 9 18.000
10. Generator electric buc 1 44.780
11. Oxigenometru buc 1 8.000
12. PHmetru buc 1 9.000
13. Cântar electronic buc 1 2.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL 1,592,850
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

PREŞEDINTE, ŞEF SERVICIU CONTABILITATE,
POPESCU CORNELIU TUDOR CAMELIA


*) Se completeazã de cãtre trezoreria statului


--------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016