┌──────────────┬──────────────────┬─┬───┬───────┐
│ │ │ │ │Punctaj│
│Domenii ale │Criterii de │A│B │acordat│
│evaluării │performanţă │ │ ├─┬─┬─┬─┤
│ │ │ │ │C│D│E│F│
├──────────────┼──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │1.1. Cunoaşte şi │ │ │ │ │ │ │
│ │îndeplineşte │ │ │ │ │ │ │
│ │sarcinile │ │ │ │ │ │ │
│ │prevăzute în │ │ │ │ │ │ │
│ │regulamentul │ │ │ │ │ │ │
│ │intern, │ │ │ │ │ │ │
│ │regulamentul de │ │ │ │ │ │ │
│ │organizare şi │ │ │ │ │ │ │
│ │funcţionare al │ │ │ │ │ │ │
│ │unităţii şi în │ │ │ │ │ │ │
│ │fişa postului. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│1. Cunoaşterea│1.2. Cunoaşte │ │ │ │ │ │ │
│activităţii │procedurile │ │ │ │ │ │ │
│interne a │interne specifice │ │ │ │ │ │ │
│unităţii de │postului. │ │ │ │ │ │ │
│învăţământ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │1.3. Oferă │ │ │ │ │ │ │
│ │informaţii despre │ │ │ │ │ │ │
│ │locaţia fiecărei │ │ │ │ │ │ │
│ │încăperi din │ │ │ │ │ │ │
│ │unitatea de │ │ │ │ │ │ │
│ │învăţământ. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │1.4. Gestionează │ │ │ │ │ │ │
│ │bunurile din │ │ │ │ │ │ │
│ │sectorul de care │ │ │ │ │ │ │
│ │răspunde. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │15 │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │2.1. Susţine │ │ │ │ │ │ │
│ │dezvoltarea │ │ │ │ │ │ │
│ │fizică, cognitivă,│ │ │ │ │ │ │
│ │socială şi │ │ │ │ │ │ │
│ │emoţională a │ │ │ │ │ │ │
│ │copiilor prin │ │ │ │ │ │ │
│ │rutine, │ │ │ │ │ │ │
│ │interacţiuni, joc │ │ │ │ │ │ │
│ │şi alte activităţi│ │ │ │ │ │ │
│ │specifice. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │2.2. Asistă │ │ │ │ │ │ │
│ │educatorul/ │ │ │ │ │ │ │
│ │profesorul pentru │ │ │ │ │ │ │
│ │educaţie timpurie │ │ │ │ │ │ │
│ │în amenajarea │ │ │ │ │ │ │
│ │mediului │ │ │ │ │ │ │
│ │educaţional, în │ │ │ │ │ │ │
│ │pregătirea │ │ │ │ │ │ │
│ │materialelor │ │ │ │ │ │ │
│ │didactice şi în │ │ │ │ │ │ │
│ │organizarea/ │ │ │ │ │ │ │
│ │desfăşurarea │ │ │ │ │ │ │
│ │activităţilor │ │ │ │ │ │ │
│ │didactice. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │2.3. Planifică │ │ │ │ │ │ │
│ │activităţile de │ │ │ │ │ │ │
│ │îngrijire a │ │ │ │ │ │ │
│ │copiilor │ │ │ │ │ │ │
│ │corespunzător │ │ │ │ │ │ │
│ │vârstei şi │ │ │ │ │ │ │
│ │regimurilor │ │ │ │ │ │ │
│ │recomandate, cu │ │ │ │ │ │ │
│ │respectarea │ │ │ │ │ │ │
│ │normelor │ │ │ │ │ │ │
│ │igienico-sanitare.│ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │2.4. Asigură │ │ │ │ │ │ │
│ │serviciile de │ │ │ │ │ │ │
│ │îngrijire şi │ │ │ │ │ │ │
│ │asistenţă a │ │ │ │ │ │ │
│2. Realizarea │copiilor în │ │ │ │ │ │ │
│activităţilor │activităţile │ │ │ │ │ │ │
│de îngrijire a│zilnice, în acord │ │ │ │ │ │ │
│copiilor │cu nevoile │ │ │ │ │ │ │
│ │acestora, inclusiv│ │ │ │ │ │ │
│ │în timpul │ │ │ │ │ │ │
│ │activităţilor │ │ │ │ │ │ │
│ │extracurriculare │ │ │ │ │ │ │
│ │(vizite, │ │ │ │ │ │ │
│ │excursii). │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │2.5. Preia/Predă │ │ │ │ │ │ │
│ │copiii de la/către│ │ │ │ │ │ │
│ │aparţinători la │ │ │ │ │ │ │
│ │începutul/ │ │ │ │ │ │ │
│ │sfârşitul │ │ │ │ │ │ │
│ │programului în │ │ │ │ │ │ │
│ │unitatea de │ │ │ │ │ │ │
│ │învăţământ. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │2.6. Supraveghează│ │ │ │ │ │ │
│ │copiii în spaţiile│ │ │ │ │ │ │
│ │interioare şi │ │ │ │ │ │ │
│ │exterioare în │ │ │ │ │ │ │
│ │unitatea de │ │ │ │ │ │ │
│ │învăţământ. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │2.7. Asigură │ │ │ │ │ │ │
│ │nevoile de bază │ │ │ │ │ │ │
│ │ale copiilor în │ │ │ │ │ │ │
│ │unitatea de │ │ │ │ │ │ │
│ │învăţământ, │ │ │ │ │ │ │
│ │inclusiv cele de │ │ │ │ │ │ │
│ │igienă personală │ │ │ │ │ │ │
│ │şi toaletă, │ │ │ │ │ │ │
│ │îmbrăcare, │ │ │ │ │ │ │
│ │nutriţie şi │ │ │ │ │ │ │
│ │sănătate. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │2.8. Contribuie la│ │ │ │ │ │ │
│ │formarea │ │ │ │ │ │ │
│ │deprinderilor │ │ │ │ │ │ │
│ │igienico-sanitare/│ │ │ │ │ │ │
│ │alimentare ale │ │ │ │ │ │ │
│ │copiilor. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │32 │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │3.1. Se prezintă │ │ │ │ │ │ │
│ │la controlul │ │ │ │ │ │ │
│ │medical periodic. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │3.2. Respectă │ │ │ │ │ │ │
│ │normele de │ │ │ │ │ │ │
│ │protecţie a muncii│ │ │ │ │ │ │
│ │şi normele privind│ │ │ │ │ │ │
│3. Aplicarea │situaţiile de │ │ │ │ │ │ │
│procedurilor, │urgenţă. │ │ │ │ │ │ │
│normelor, ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│regulilor │3.3. Participă la │ │ │ │ │ │ │
│specifice │cursuri de igienă.│ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │3.4. Aplică/ │ │ │ │ │ │ │
│ │Respectă normele, │ │ │ │ │ │ │
│ │regulile, │ │ │ │ │ │ │
│ │procedurile │ │ │ │ │ │ │
│ │specifice unităţii│ │ │ │ │ │ │
│ │de învăţământ. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │12 │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │4.1. Asigură │ │ │ │ │ │ │
│ │condiţiile de │ │ │ │ │ │ │
│ │relaţionare │ │ │ │ │ │ │
│ │eficientă cu │ │ │ │ │ │ │
│ │întregul personal │ │ │ │ │ │ │
│ │al unităţii de │ │ │ │ │ │ │
│ │învăţământ şi cu │ │ │ │ │ │ │
│ │beneficiarii │ │ │ │ │ │ │
│ │direcţi şi │ │ │ │ │ │ │
│ │indirecţi. │ │ │ │ │ │ │
│4. Comunicare ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│şi relaţionare│4.2. Promovează un│ │ │ │ │ │ │
│ │comportament │ │ │ │ │ │ │
│ │asertiv în │ │ │ │ │ │ │
│ │relaţiile cu │ │ │ │ │ │ │
│ │personalul │ │ │ │ │ │ │
│ │unităţii de │ │ │ │ │ │ │
│ │învăţământ şi cu │ │ │ │ │ │ │
│ │beneficiarii │ │ │ │ │ │ │
│ │direcţi şi │ │ │ │ │ │ │
│ │indirecţi. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │10 │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │5.1. Asigură │ │ │ │ │ │ │
│ │curăţenia şi │ │ │ │ │ │ │
│ │igienizarea │ │ │ │ │ │ │
│ │zilnică în │ │ │ │ │ │ │
│ │spaţiile │ │ │ │ │ │ │
│ │interioare şi │ │ │ │ │ │ │
│ │exterioare ale │ │ │ │ │ │ │
│ │unităţii de │ │ │ │ │ │ │
│ │învăţământ, cu │ │ │ │ │ │ │
│ │excepţia │ │ │ │ │ │ │
│ │grupurilor │ │ │ │ │ │ │
│ │sanitare. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│5. Realizarea │5.2. Schimbă │ │ │ │ │ │ │
│activităţilor │lenjeria de pat. │ │ │ │ │ │ │
│de curăţenie ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │5.3. Dezinfectează│ │ │ │ │ │ │
│ │jucăriile şi │ │ │ │ │ │ │
│ │materialul │ │ │ │ │ │ │
│ │didactic, precum │ │ │ │ │ │ │
│ │şi alte obiecte şi│ │ │ │ │ │ │
│ │accesorii │ │ │ │ │ │ │
│ │utilizate de copii│ │ │ │ │ │ │
│ │sau folosite în │ │ │ │ │ │ │
│ │activităţile la │ │ │ │ │ │ │
│ │care aceştia │ │ │ │ │ │ │
│ │participă. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │15 │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │6.1. Identifică │ │ │ │ │ │ │
│ │nevoile proprii de│ │ │ │ │ │ │
│ │formare. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │6.2. Participă la │ │ │ │ │ │ │
│ │programe de │ │ │ │ │ │ │
│ │formare/cursuri de│ │ │ │ │ │ │
│ │perfecţionare │ │ │ │ │ │ │
│ │conform │ │ │ │ │ │ │
│6. │legislaţiei în │ │ │ │ │ │ │
│Managementul │vigoare. │ │ │ │ │ │ │
│carierei şi al├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│dezvoltării │6.3. Aplică în │ │ │ │ │ │ │
│profesionale │activitatea │ │ │ │ │ │ │
│ │curentă │ │ │ │ │ │ │
│ │cunoştinţele/ │ │ │ │ │ │ │
│ │abilităţile/ │ │ │ │ │ │ │
│ │competenţele │ │ │ │ │ │ │
│ │dobândite prin │ │ │ │ │ │ │
│ │formare continuă/ │ │ │ │ │ │ │
│ │perfecţionare. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │6 │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │7.1. Promovează │ │ │ │ │ │ │
│ │sistemul de valori│ │ │ │ │ │ │
│ │al unităţii de │ │ │ │ │ │ │
│ │învăţământ la │ │ │ │ │ │ │
│7. Contribuţia│nivelul │ │ │ │ │ │ │
│la dezvoltarea│comunităţii. │ │ │ │ │ │ │
│instituţională├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│şi la │7.2. Contribuie la│ │ │ │ │ │ │
│promovarea │însuşirea │ │ │ │ │ │ │
│imaginii │regulilor sociale │ │ │ │ │ │ │
│unităţii de │de către │ │ │ │ │ │ │
│învăţământ │beneficiarii │ │ │ │ │ │ │
│ │direcţi şi │ │ │ │ │ │ │
│ │indirecţi. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │4 │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │8.1. Manifestă │ │ │ │ │ │ │
│ │atitudine morală │ │ │ │ │ │ │
│ │şi civică (limbaj,│ │ │ │ │ │ │
│ │ţinută, respect, │ │ │ │ │ │ │
│ │comportament). │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │8.2. Dovedeşte │ │ │ │ │ │ │
│8. Conduita │empatie în relaţia│ │ │ │ │ │ │
│profesională │cu copiii. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │8.3. Respectă şi │ │ │ │ │ │ │
│ │promovează │ │ │ │ │ │ │
│ │deontologia │ │ │ │ │ │ │
│ │profesională. │ │ │ │ │ │ │
│ ├──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│ │ │ │6 │ │ │ │ │
├──────────────┼──────────────────┼─┼───┼─┼─┼─┼─┤
│TOTAL │ │ │100│ │ │ │ │
└──────────────┴──────────────────┴─┴───┴─┴─┴─┴─┘