Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere: - prevederile art. 88 alin. (3) şi art. 248 alin. (29) din Legea învăţământului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificările şi completările ulterioare; – prevederile Ordinului ministrului educaţiei nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului naţional de învăţământ preuniversitar şi superior, cu modificările ulterioare; – prevederile Ordinului ministrului educaţiei naţionale nr. 3.593/2014 pentru aprobarea Metodologiei privind elaborarea şi aprobarea curriculumului şcolar - planuri-cadru de învăţământ şi programe şcolare; – Referatul de aprobare nr. 4.019 din 12.12.2024, în baza prevederilor art. 13 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 731/2024 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, cu modificările ulterioare, ministrul educaţiei emite prezentul ordin. ART. I Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.347/2011*) privind aprobarea planurilor-cadru de învăţământ pentru clasele a IX-a-a XII-a, filiera vocaţională, profilul pedagogic, se modifică după cum urmează: *) Ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 5.347/2011 nu a fost publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. 1. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezentul ordin. 2. Anexa nr. 2 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin. 3. Anexa nr. 3 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 3 care face parte integrantă din prezentul ordin. 4. Anexa nr. 4 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 4 care face parte integrantă din prezentul ordin. ART. II Planurile-cadru prevăzute în anexele nr. 1-4**) se aplică începând cu anul şcolar 2025-2026. **) Anexele nr. 1-4 sunt reproduse în facsimil. ART. III Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Educaţiei, instituţiile aflate în subordonarea/coordonarea Ministerului Educaţiei şi unităţile/instituţiile de învăţământ duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin. ART. IV Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul educaţiei, Gigel Paraschiv, secretar de stat Bucureşti, 13 decembrie 2024. Nr. 7.731. ANEXA 1 (Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 5.347/2011) 1.1. PLAN-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU CICLUL INFERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA: ÎNVĂŢĂTOR - EDUCATOARE
┌───────────────┬───────────────┬───────────────┐
│Aria │Clasa a IX-a │Clasa a X-a │
│curriculară/ ├──┬──┬─────┬───┼──┬──┬─────┬───┤
│Disciplina │TC│CD│TC+CD│CDŞ│TC│CD│TC+CD│CDŞ│
├───────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│LIMBĂ ŞI │6 │2 │8 │ │6 │2 │8 │ │
│COMUNICARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│literatura │3 │1 │4 │ │3 │1 │4 │ │
│română │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă 1│2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă 2│1 │1 │2 │ │1 │1 │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│MATEMATICA ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ŞTIINŢE ALE │5 │- │5 │ │5 │- │5 │ │
│NATURII │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Matematică │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Fizică │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Chimie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Biologie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│OM ŞI SOCIETATE│4 │3 │7 │ │4 │3 │7 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istorie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Geografie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Socioumane │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Discipline │ │ │ │2 │ │ │ │2 │
│psihologice şi │- │3 │3 │ │- │3 │3 │ │
│pedagogice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Religie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ARTE │- │2 │2 │ │- │2 │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │- │1 │1 │ │- │1 │1 │ │
│muzicală │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │- │1 │1 │ │- │1 │1 │ │
│vizuală │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│EDUCAŢIE FIZICĂ│1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
│ŞI SPORT │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie fizică│1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│TEHNOLOGII │2 │3 │5 │ │3 │3 │6 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Tehnologia │ │ │ │ │ │ │ │ │
│informaţiei şi │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
│a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunicaţiilor │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Pregătire │ │ │ │ │ │ │ │ │
│practică şi de │- │3 │3 │ │- │3 │3 │ │
│specialitate │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │- │- │- │ │1 │- │1 │ │
│antreprenorială│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│Total ore/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│săptămână TC/ │18│10│28 │2 │19│10│29 │2 │
│CD/ CDŞ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┴──┴─────┴───┼──┴──┴─────┴───┤
│Total ore/ │ │ │
│săptămână │30 │31 │
│TC+CD+CDŞ │ │ │
└───────────────┴───────────────┴───────────────┘
TC = trunchi comun; CD = curriculum diferenţiat; CDŞ = curriculum la decizia şcolii 1.2. PLAN-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU CICLUL SUPERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA: ÎNVĂŢĂTOR - EDUCATOARE
┌──────────────┬───────────────┬───────────────┐
│Aria │Clasa a XI-a │Clasa a XII-a │
│curriculară/ ├──┬──┬─────┬───┼──┬──┬─────┬───┤
│Disciplina │TC│CD│TC+CD│CDŞ│TC│CD│TC+CD│CDŞ│
├──────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│LIMBĂ ŞI │6 │2 │8 │ │7 │1 │8 │ │
│COMUNICARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│literatura │3 │1 │4 │ │3 │1 │4 │ │
│română │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│predării │ │ │ │ │ │ │ │ │
│limbii şi │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│literaturii │ │ │ │ │ │ │ │ │
│române │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă │1 │- │1 │ │2 │- │2 │ │
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│MATEMATICĂ ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ŞTIINŢE ALE │2 │3 │5 │ │2 │2 │4 │ │
│NATURII │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Aritmetică │- │1 │1 │ │- │1 │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Matematică │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│predării │ │ │ │ │ │ │ │ │
│matematicii/ │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│activităţilor │ │ │ │ │ │ │ │ │
│matematice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Ştiinţe ale │1 │- │1 │ │1 │1 │2 │ │
│naturii │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│predării │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│ştiinţelor │ │ │ │ │ │ │ │ │
│naturii │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│OM ŞI │5 │7 │12 │ │5 │7 │12 │ │
│SOCIETATE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istorie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istoria │ │ │ │ │ │ │ │ │
│evreilor. │1 │- │1 │ │- │- │- │ │
│Holocaustul │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istoria │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunismului │- │- │- │ │1 │- │1 │ │
│din România │ │ │ │2 │ │ │ │2 │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Geografie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│predării │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│istoriei şi a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│geografiei │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Discipline │ │ │ │ │ │ │ │ │
│psihologice şi│- │6 │6 │ │- │7 │7 │ │
│pedagogice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Socioumane │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Religie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ARTE │- │2 │2 │ │- │2 │2 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │ │ │ │ │ │ │ │ │
│muzicală şi │- │1 │1 │ │- │2 │2 │ │
│educaţie │ │ │ │ │ │ │ │ │
│plastică │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│predării │ │ │ │ │ │ │ │ │
│educaţiei │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│muzicale şi a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│educaţiei │ │ │ │ │ │ │ │ │
│plastice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│EDUCAŢIE │ │ │ │ │ │ │ │ │
│FIZICA ŞI │1 │1 │2 │ │1 │- │1 │ │
│SPORT │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
│fizică │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│predării │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│educaţiei │ │ │ │ │ │ │ │ │
│fizice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│CONSILIERE ŞI │- │- │- │ │- │- │- │ │
│ORIENTARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ │- │- │- │ │- │- │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│TEHNOLOGII │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Tehnologia │ │ │ │ │ │ │ │ │
│informaţiei şi│1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
│a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunicaţiilor│ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│Total ore/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│săptămână TC/ │15│15│30 │2 │16│12│28 │2 │
│CD/ CDŞ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┴──┴─────┴───┼──┴──┴─────┴───┤
│Total ore/ │ │ │
│săptămână │32 │30 │
│TC+CD+CDŞ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┘
TC = trunchi comun; CD = curriculum diferenţiat; CDŞ = curriculum la decizia şcolii 1.3. CURRICULUM DIFERENŢIAT PENTRU CICLUL INDERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA: ÎNVĂŢĂTOR - EDUCATOARE
┌──────────────────────────┬─────┬─────┐
│Aria curriculară/ │Clasa│Clasa│
│Disciplina │a │a X-a│
│ │IX-a │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│LIMBĂ ŞI COMUNICARE │2 │2 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Limba şi literatura română│1 │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Limba modernă 2 │1 │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│OM ŞI SOCIETATE/Discipline│8 │8 │
│psihologice şi pedagogice │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Introducere în pedagogie │ │ │
│şi teoria şi metodologia │2 │- │
│curriculumului │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Teoria şi practica │- │1 │
│instruirii şi evaluării │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Psihologie │- │2 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Tehnici de comunicare │1 │- │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Educaţie muzicală │1 │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Educaţie vizuală │1 │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Pregătire practică şi de │3 │3 │
│specialitate │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Total │10 │10 │
└──────────────────────────┴─────┴─────┘
1.4. CURRICULUM DIFERENŢIAT PENTRU CICLUL SUPERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA: ÎNVĂŢĂTOR - EDUCATOARE
┌─────────────────────────┬─────┬──────┐
│Aria curriculară/ │Clasa│Clasa │
│Disciplina │a │a │
│ │XI-a │XII-a │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│DISCIPLINE PSIHOLOGICE ŞI│6 │7 │
│PEDAGOGICE │ │ │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Managementul clasei de │1 │- │
│elevi │ │ │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Psihopedagogie specială │- │1 │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Psihologia vârstelor │1 │- │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Psihologia educaţiei │- │1 │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Didactici inovative │- │1 │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Pregătire practică de │4 │4 │
│specialitate │ │ │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│METODICA PREDĂRII │6 │0 │
│DISCIPLINELOR │ │ │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Metodica predării limbii │1 │- │
│şi literaturii române │ │ │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Metodica predării │ │ │
│matematicii/activităţilor│1 │- │
│matematice │ │ │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Metodica predării │1 │- │
│ştiinţelor naturii │ │ │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Metodica predării │1 │- │
│istoriei şi a geografiei │ │ │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Metodica predării │ │ │
│educaţiei muzicale şi a │1 │- │
│educaţiei plastice │ │ │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Metodica predării │1 │- │
│educaţiei fizice │ │ │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│ALTE DISCIPLINE │4 │5 │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Limba şi literatura │1 │1 │
│română │ │ │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Aritmetică │1 │1 │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Ştiinţe ale naturii │- │1 │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Educaţie muzicală şi │1 │2 │
│educaţie plastică │ │ │
├─────────────────────────┼─────┼──────┤
│Total │15 │12 │
└─────────────────────────┴─────┴──────┘
ANEXA 2 (Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 5.347/2011) 2.1. PLAN-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU CICLUL INFERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA EDUCATOR - PUERICULTOR
┌───────────────┬───────────────┬───────────────┐
│Aria │Clasa a IX-a │Clasa a X-a │
│curriculară/ ├──┬──┬─────┬───┼──┬──┬─────┬───┤
│Disciplina │TC│CD│TC+CD│CDŞ│TC│CD│TC+CD│CDŞ│
├───────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│LIMBĂ ŞI │6 │2 │8 │ │6 │2 │8 │ │
│COMUNICARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│literatura │3 │1 │4 │ │3 │1 │4 │ │
│română │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă 1│2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă 2│1 │1 │2 │ │1 │1 │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│MATEMATICA ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ŞTIINŢE ALE │6 │- │6 │ │6 │- │6 │ │
│NATURII │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Matematică │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Fizică │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Chimie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Biologie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│OM ŞI SOCIETATE│4 │3 │7 │ │4 │3 │7 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istorie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Geografie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Socioumane │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Discipline │ │ │ │1 │ │ │ │1 │
│psihologice şi │- │3 │3 │ │- │3 │3 │ │
│pedagogice*) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Religie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ARTE │- │1 │1 │ │- │1 │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│muzicală │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │- │- │- │ │- │1 │1 │ │
│vizuală │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│EDUCAŢIE FIZICĂ│1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
│ŞI SPORT │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie fizică│1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│TEHNOLOGII │2 │3 │5 │ │2 │3 │5 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Tehnologia │ │ │ │ │ │ │ │ │
│informaţiei şi │2 │- │2 │ │1 │- │1 │ │
│a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunicaţiilor │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Pregătire │ │ │ │ │ │ │ │ │
│practică şi de │- │3 │3 │ │- │3 │3 │ │
│specialitate**)│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │- │- │- │ │1 │- │1 │ │
│antreprenorială│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│Total ore/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│săptămână TC/ │19│9 │28 │1 │19│9 │28 │1 │
│CD/ CDŞ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┴──┴─────┴───┼──┴──┴─────┴───┤
│Total ore/ │ │ │
│săptămână │29 │29 │
│TC+CD+CDŞ │ │ │
└───────────────┴───────────────┴───────────────┘
TC = trunchi comun; CD = curriculum diferenţiat; CDŞ = curriculum la decizia şcolii *) Pentru disciplina Psihologie generală se alocă în clasa a IX-a 2 ore din care: 1 oră/săptămână din CD şi 1 oră/săptămână din CDC. Pentru disciplina Psihologia copilului mic şi a relaţiei mamă-copil se alocă în clasa a X-a 2 ore/ săptămână, din care: 1 oră/săptămână din CD şi 1 oră/săptămână din TC, sociouman. **) 1 oră dintre cele 3 ore alocate disciplinei Pregătire practică şi de specialitate în clasele a IX-a şi a X-a va fi utilizată pentru analizarea activităţilor didactice observate. 2.2. PLAN-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU CICLUL SUPERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA EDUCATOR - PUERICULTOR
┌──────────────┬───────────────┬───────────────┐
│Aria │Clasa a XI-a │Clasa a XII-a │
│curriculară/ ├──┬──┬─────┬───┼──┬──┬─────┬───┤
│Disciplina │TC│CD│TC+CD│CDŞ│TC│CD│TC+CD│CDŞ│
├──────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│LIMBĂ ŞI │7 │2 │9 │ │7 │- │7 │ │
│COMUNICARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│literatura │3 │- │3 │ │3 │- │3 │ │
│română │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Literatura │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pentru copii. │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│Elemente de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│didactică │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Elemente de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│educare a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│limbajului şi │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│a comunicării │ │ │ │ │ │ │ │ │
│la copilul mic│ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│MATEMATICĂ ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ŞTIINŢE ALE │2 │3 │5 │ │2 │3 │5 │ │
│NATURII │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Matematică │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Ştiinţe │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Igienă şi │- │2 │2 │ │- │2 │2 │ │
│puericultură │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Patologia │ │ │ │ │ │ │ │ │
│copilului de │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│0-3 ani │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│activităţilor │ │ │ │ │ │ │ │ │
│matematice şi │- │- │- │ │- │1 │1 │ │
│de cunoaştere │ │ │ │ │ │ │ │ │
│a mediului │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│OM ŞI │5 │3 │8 │ │5 │5 │10 │ │
│SOCIETATE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istorie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istoria │ │ │ │ │ │ │ │ │
│evreilor. │1 │- │1 │ │- │- │- │ │
│Holocaustul │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤1-2├──┼──┼─────┤1-2│
│Istoria │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunismului │- │- │- │ │1 │- │1 │ │
│din România │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Geografie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Socioumane │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Discipline │ │ │ │ │ │ │ │ │
│psihologice şi│- │3 │3 │ │- │5 │5 │ │
│pedagogice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Religie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ARTE │- │2 │2 │ │- │1 │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│educaţiei │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│muzicale │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│educaţiei │- │- │- │ │- │1 │1 │ │
│plastice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Artă dramatică│- │1 │1 │ │- │- │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│EDUCAŢIE │ │ │ │ │ │ │ │ │
│FIZICA ŞI │1 │- │1 │ │1 │1 │2 │ │
│SPORT │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
│fizică │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│activităţilor │- │- │- │ │- │1 │1 │ │
│de dezvoltare │ │ │ │ │ │ │ │ │
│psihomotrică │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│CONSILIERE ŞI │- │- │- │ │- │- │- │ │
│ORIENTARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ │- │- │- │ │- │- │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│TEHNOLOGII │1 │4 │5 │ │1 │4 │5 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Tehnologia │ │ │ │ │ │ │ │ │
│informaţiei şi│1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
│a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunicaţiilor│ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Pregătire │ │ │ │ │ │ │ │ │
│practică de │- │4 │4 │ │- │4 │4 │ │
│specialitate │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│Total ore/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│săptămână TC/ │16│14│30 │1-2│16│14│30 │1-2│
│CD/ CDŞ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┴──┴─────┴───┼──┴──┴─────┴───┤
│Total ore/ │ │ │
│săptămână │31-32 │31-32 │
│TC+CD+CDŞ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┘
TC = trunchi comun; CD = curriculum diferenţiat; CDŞ = curriculum la decizia şcolii 2.3. CURRICULUM DIFERENŢIAT PENTRU CICLUL INFERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA EDUCATOR - PUERICULTOR
┌────────────────────────┬──────┬──────┐
│Disciplina │Clasa │Clasa │
│ │a IX-a│a X-a │
├────────────────────────┼──────┼──────┤
│DISCIPLINE PSIHOLOGICE │6 │6 │
│ŞI PEDAGOGICE │ │ │
├────────────────────────┼──────┼──────┤
│Introducere în │ │ │
│pedagogie. Educaţie │2 │- │
│timpurie │ │ │
├────────────────────────┼──────┼──────┤
│Psihologie generală │1 │- │
├────────────────────────┼──────┼──────┤
│Psihologia copilului şi │- │1 │
│a relaţiei mamă-copil │ │ │
├────────────────────────┼──────┼──────┤
│Curriculum pentru │- │2 │
│educaţie timpurie │ │ │
├────────────────────────┼──────┼──────┤
│Pregătire practică de │3 │3 │
│specialitate │ │ │
├────────────────────────┼──────┼──────┤
│ALTE DISCIPLINE │3 │3 │
├────────────────────────┼──────┼──────┤
│Limba şi literatura │1 │1 │
│română │ │ │
├────────────────────────┼──────┼──────┤
│Limba modernă 2 │1 │1 │
├────────────────────────┼──────┼──────┤
│Educaţie muzicală │1 │ │
├────────────────────────┼──────┼──────┤
│Educaţie vizuală │- │1 │
├────────────────────────┼──────┼──────┤
│Total │9 │9 │
└────────────────────────┴──────┴──────┘
2.4. CURRICULUM DIFERENŢIAT PENTRU CICLUL SUPERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA EDUCATOR - PUERICULTOR
┌──────────────────────────┬─────┬─────┐
│ │Clasa│Clasa│
│Disciplina │a │a │
│ │XI-a │XII-a│
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│DISCIPLINE PSIHOLOGICE ŞI │7 │9 │
│PEDAGOGICE │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Educaţie diferenţiată │- │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Joc şi învăţare │- │2 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Educaţia copiilor cu nevoi│1 │- │
│speciale │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Psihologia educaţiei. │ │ │
│Activităţi de dezvoltare │ │ │
│cognitivă, │ │ │
│senzorio-motrică, │2 │- │
│socioafectivă şi de │ │ │
│dezvoltare a capacităţii │ │ │
│de învăţare a copilului de│ │ │
│la 0 la 3 ani │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Managementul grupului de │ │ │
│copii şi al relaţiilor cu │- │1 │
│familia │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Drepturile copilului. │ │ │
│Servicii de protecţie a │- │1 │
│copilului │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Pregătire practică de │4 │4 │
│specialitate │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│ALTE DISCIPLINE │7 │5 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Literatura pentru copii. │1 │- │
│Elemente de didactică │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Igienă şi puericultura │2 │2 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Patologia copilului de 0-3│1 │- │
│ani*) │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Elemente de educare a │ │ │
│limbajului şi a │1 │- │
│comunicării la copilul mic│ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Metodica activităţilor │ │ │
│matematice si de │- │1 │
│cunoaştere a mediului │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Metodica educaţiei │1 │- │
│muzicale │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Metodica educaţiei │- │1 │
│plastice │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Artă dramatică │1 │- │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Metodica activităţilor de │- │1 │
│dezvoltare psihomotrică │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Total │14 │14 │
└──────────────────────────┴─────┴─────┘
*) Curriculumul acestei discipline include o tematică privind măsurile de prevenire de prim ajutor în cazul accidentelor şi patologia frecventă la copiii de la 0 la 3 ani. Notă 1. Disciplinele metodice precum Elemente de educare a limbajului şi comunicării, Metodica activităţilor de dezvoltare psihomotrică etc. vor fi predate de profesorul de specialitate sau de profesorul de pedagogie - psihologie. 2. Practica pedagogică este coordonată de profesorul de pedagogie - psihologie. 3. Practica pedagogică comasată se desfăşoară pe parcursul unei săptămâni, la clasele a XI-a, şi pe parcursul a două săptămâni, la clasa a XII-a. 4. Pentru studiul Instrumentului muzical se poate aloca o oră pe săptămână din CDŞ, în clasele a XI-a şi a XII-a. ANEXA 3 (Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 5.347/2011) 3.1. PLAN-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU CICLUL INFERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA: MEDIATOR ŞCOLAR
┌───────────────┬───────────────┬───────────────┐
│Aria │Clasa a IX-a │Clasa a X-a │
│curriculară/ ├──┬──┬─────┬───┼──┬──┬─────┬───┤
│Disciplina │TC│CD│TC+CD│CDŞ│TC│CD│TC+CD│CDŞ│
├───────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│LIMBĂ SI │6 │3 │9 │ │6 │3 │9 │ │
│COMUNICARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│literatura │3 │1 │4 │ │3 │1 │4 │ │
│română │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă 1│2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă 2│1 │1 │2 │ │1 │1 │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Tehnici de │- │1 │1 │ │- │1 │1 │ │
│comunicare*) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│MATEMATICA ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ŞTIINŢE ALE │6 │- │6 │ │6 │- │6 │ │
│NATURII │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Matematică │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Fizică │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Chimie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Biologie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│OM ŞI SOCIETATE│4 │2 │6 │ │4 │2 │6 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istorie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Geografie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Socioumane**) │1 │- │1 │1 │1 │- │1 │1 │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Discipline │ │ │ │ │ │ │ │ │
│psihologice şi │- │2 │2 │ │- │2 │2 │ │
│pedagogice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Religie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ARTE │- │1 │1 │ │- │1 │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│muzicală │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │- │- │- │ │- │1 │1 │ │
│vizuală │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│EDUCAŢIE FIZICĂ│1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
│ŞI SPORT │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie fizică│1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│TEHNOLOGII │2 │3 │5 │ │2 │3 │5 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Tehnologia │ │ │ │ │ │ │ │ │
│informaţiei şi │2 │- │2 │ │1 │- │1 │ │
│a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunicaţiilor │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Pregătire │ │ │ │ │ │ │ │ │
│practică şi de │- │3 │3 │ │- │3 │3 │ │
│specialitate │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │- │- │- │ │1 │- │1 │ │
│antreprenorială│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│Total ore/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│săptămână TC/ │19│9 │28 │1 │19│9 │28 │1 │
│CD/ CDŞ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┴──┴─────┴───┼──┴──┴─────┴───┤
│Total ore/ │ │ │
│săptămână │29 │29 │
│TC+CD+CDŞ │ │ │
└───────────────┴───────────────┴───────────────┘
TC = trunchi comun; CD = curriculum diferenţiat; CDŞ = curriculum la decizia şcolii *) Curriculumul acestei discipline include conţinuturi tematice precum: discurs public, creare de imagine, prezentare de informaţii. **) Pentru disciplina Psihologie generală se alocă în clasa a X-a 2 ore pe săptămână, din care: 1 oră/săptămână din CD şi 1 oră/săptămână din TC, socioumane. 3.2. PLAN-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU CICLUL SUPERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA: MEDIATOR ŞCOLAR
┌──────────────┬───────────────┬───────────────┐
│Aria │Clasa a XI-a │Clasa a XII-a │
│curriculară/ ├──┬──┬─────┬───┼──┬──┬─────┬───┤
│Disciplina │TC│CD│TC+CD│CDŞ│TC│CD│TC+CD│CDŞ│
├──────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│LIMBĂ SI │7 │1 │8 │ │7 │- │7 │ │
│COMUNICARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│literatura │3 │- │3 │ │3 │- │3 │ │
│română │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Literatura │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pentru copii. │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│Elemente de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│didactică │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│MATEMATICA ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ŞTIINŢE ALE │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
│NATURII │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Matematică │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Ştiinţe │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│OM ŞI │5 │6 │11 │ │5 │6 │11 │ │
│SOCIETATE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istorie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istoria │ │ │ │ │ │ │ │ │
│evreilor. │1 │- │1 │ │- │- │- │ │
│Holocaustul │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istoria │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunismului │- │- │- │ │1 │- │1 │ │
│din România │ │ │ │2-3│ │ │ │2-3│
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Geografie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Socioumane │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Discipline │ │ │ │ │ │ │ │ │
│psihologice şi│- │6 │6 │ │- │6 │6 │ │
│pedagogice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Religie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ARTE │- │1 │1 │ │- │1 │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Artă dramatică│- │1 │1 │ │- │1 │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│EDUCAŢIE │ │ │ │ │ │ │ │ │
│FIZICĂ ŞI │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
│SPORT │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
│fizică │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│CONSILIERE ŞI │- │- │- │ │- │- │- │ │
│ORIENTARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ │- │- │- │ │- │- │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│TEHNOLOGII │1 │5 │6 │ │1 │6 │7 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Tehnologia │ │ │ │ │ │ │ │ │
│informaţiei şi│1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
│a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunicaţiilor│ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Pregătire │ │ │ │ │ │ │ │ │
│practică şi de│- │5 │5 │ │- │6 │6 │ │
│specialitate │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│Total ore/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│săptămână TC/ │16│13│29 │2-3│16│13│29 │2-3│
│CD/ CDŞ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┴──┴─────┴───┼──┴──┴─────┴───┤
│Total ore/ │ │ │
│săptămână │31-32 │31-32 │
│TC+CD+CDŞ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┘
TC = trunchi comun; CD = curriculum diferenţiat; CDŞ = curriculum la decizia şcolii 3.3. CURRICULUM DIFERENŢIAT PENTRU CICLUL INFERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA: MEDIATOR ŞCOLAR
┌──────────────────────────┬─────┬─────┐
│ │Clasa│Clasa│
│Disciplina │a │a X-a│
│ │IX-a │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│DISCIPLINE PSIHOLOGICE ŞI │5 │5 │
│PEDAGOGICE │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Introducere în pedagogie │ │ │
│şi teoria şi metodologia │2 │- │
│curriculumului │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Managementul grupului de │ │ │
│elevi şi al relaţiilor cu │- │2 │
│familia │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Pregătire practică de │3 │3 │
│specialitate │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│ALTE DISCIPLINE │4 │4 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Limba şi literatura română│1 │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Limba modernă 2 │1 │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Tehnici de comunicare*) │1 │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Educaţie muzicală │1 │- │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Educaţie vizuală │- │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Total │9 │9 │
└──────────────────────────┴─────┴─────┘
*) Curriculumul acestei discipline include conţinuturi tematice precum: discurs public, creare de imagine, prezentare de informaţii. 3.4. CURRICULUM DIFERENŢIAT PENTRU CICLUL SUPERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA: MEDIATOR ŞCOLAR
┌──────────────────────────┬─────┬─────┐
│ │Clasa│Clasa│
│Disciplina │a │a │
│ │XI-a │XII-a│
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│DISCIPLINE PSIHOLOGICE ŞI │11 │12 │
│PEDAGOGICE │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Educaţie incluzivă │1 │- │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Educaţie remedială │1 │- │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Joc şi învăţare │1 │- │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Psihologia copilului şi a │2 │- │
│adolescentului │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Psihologia educaţiei │- │2 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Legislaţie şcolară. │ │ │
│Servicii de asistenţă şi │- │1 │
│de protecţie a copilului │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Parteneriatul educaţional │- │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Managementul proiectelor │- │2 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Pregătire practică de │5 │6 │
│specialitate │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│ALTE DISCIPLINE │2 │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Literatura pentru copii. │1 │- │
│Elemente de didactică │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Artă dramatică │1 │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Total │13 │13 │
└──────────────────────────┴─────┴─────┘
ANEXA 4 (Anexa nr. 4 la Ordinul nr. 5.347/2011) 4.1. PLAN-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU CICLUL INFERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA: INSTRUCTOR PENTRU ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE
┌───────────────┬───────────────┬───────────────┐
│Aria │Clasa a IX-a │Clasa a X-a │
│curriculară/ ├──┬──┬─────┬───┼──┬──┬─────┬───┤
│Disciplina │TC│CD│TC+CD│CDŞ│TC│CD│TC+CD│CDŞ│
├───────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│LIMBĂ ŞI │6 │2 │8 │ │6 │2 │8 │ │
│COMUNICARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│literatura │3 │1 │4 │ │3 │1 │4 │ │
│română │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă 1│2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă 2│1 │1 │2 │ │1 │1 │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│MATEMATICA ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ŞTIINŢE ALE │6 │- │6 │ │6 │- │6 │ │
│NATURII │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Matematică │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Fizică │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Chimie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Biologie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│OM ŞI SOCIETATE│4 │2 │6 │ │4 │3 │7 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istorie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Geografie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Socioumane*) │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Discipline │ │ │ │ │ │ │ │ │
│psihologice şi │- │2 │2 │1 │- │3 │3 │1 │
│pedagogice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Religie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ARTE │- │2 │2 │ │- │1 │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│muzicală │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│vizuală │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Artă dramatică │- │- │- │ │- │1 │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│EDUCAŢIE FIZICĂ│1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
│ŞI SPORT │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie fizică│1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│TEHNOLOGII │2 │3 │5 │ │2 │3 │5 │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Tehnologia │ │ │ │ │ │ │ │ │
│informaţiei şi │2 │- │2 │ │1 │- │1 │ │
│a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunicaţiilor │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Pregătire │ │ │ │ │ │ │ │ │
│practică şi de │- │3 │3 │ │- │3 │3 │ │
│specialitate │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │- │- │- │ │1 │- │1 │ │
│antreprenorială│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│Total ore/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│săptămână TC/ │19│9 │28 │1 │19│9 │28 │1 │
│CD/ CDŞ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────┼──┴──┴─────┴───┼──┴──┴─────┴───┤
│Total ore/ │ │ │
│săptămână │29 │29 │
│TC+CD+CDŞ │ │ │
└───────────────┴───────────────┴───────────────┘
TC = trunchi comun; CD = curriculum diferenţiat; CDŞ = curriculum la decizia şcolii *) Pentru disciplina Psihologie generală se alocă în clasa a X-a 2 ore pe săptămână, din care: 1 oră/săptămână din CD şi 1 oră/săptămână din TC, socioumane. 4.2. PLAN-CADRU DE ÎNVĂŢĂMÂNT PENTRU CICLUL SUPERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA: INSTRUCTOR PENTRU ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE
┌──────────────┬───────────────┬───────────────┐
│Aria │Clasa a XI-a │Clasa a XII-a │
│curriculară/ ├──┬──┬─────┬───┼──┬──┬─────┬───┤
│Disciplina │TC│CD│TC+CD│CDŞ│TC│CD│TC+CD│CDŞ│
├──────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│LIMBĂ ŞI │7 │2 │9 │ │7 │- │7 │ │
│COMUNICARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│literatura │3 │- │3 │ │3 │- │3 │ │
│română │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Literatura │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pentru copii. │- │2 │2 │ │- │- │- │ │
│Elemente de │ │ │ │ │ │ │ │ │
│didactică │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Limba modernă │2 │- │2 │ │2 │- │2 │ │
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│MATEMATICA ŞI │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ŞTIINŢE ALE │2 │1 │3 │ │2 │2 │4 │ │
│NATURII │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Matematică │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Ştiinţe ale │ │ │ │ │ │ │ │ │
│naturii şi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│elemente de │1 │1 │2 │ │1 │1 │2 │ │
│didactică a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ştiinţelor │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│activităţilor │- │- │- │ │- │1 │1 │ │
│matematice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│OM ŞI │5 │4 │9 │ │5 │6 │11 │ │
│SOCIETATE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istorie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istoria │ │ │ │ │ │ │ │ │
│evreilor. │1 │- │1 │ │- │- │- │ │
│Holocaustul │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Istoria │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunismului │- │- │- │ │1 │- │1 │ │
│din România │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤1-2├──┼──┼─────┤1-2│
│Geografie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Socioumane │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Discipline │ │ │ │ │ │ │ │ │
│psihologice şi│- │4 │4 │ │- │6 │6 │ │
│pedagogice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Religie │1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ARTE │- │2 │2 │ │- │1 │1 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│educaţiei │- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│muzicale │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Metodica │ │ │ │ │ │ │ │ │
│educaţiei │- │- │- │ │- │1 │1 │ │
│plastice │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Artă dramatică│ │ │ │ │ │ │ │ │
│şi elemente de│- │1 │1 │ │- │- │- │ │
│didactică │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│EDUCAŢIE │ │ │ │ │ │ │ │ │
│FIZICA ŞI │1 │1 │2 │ │1 │1 │2 │ │
│SPORT │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Educaţie │1 │1 │2 │ │1 │1 │2 │ │
│fizică │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│CONSILIERE ŞI │- │- │- │ │- │- │- │ │
│ORIENTARE │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│ │- │- │- │ │- │- │- │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│TEHNOLOGII │1 │4 │5 │ │1 │4 │5 │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Tehnologia │ │ │ │ │ │ │ │ │
│informaţiei şi│1 │- │1 │ │1 │- │1 │ │
│a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│comunicaţiilor│ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┤ ├──┼──┼─────┤ │
│Pregătire │ │ │ │ │ │ │ │ │
│practică şi de│- │4 │4 │ │- │4 │4 │ │
│specialitate │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┼──┼─────┼───┼──┼──┼─────┼───┤
│Total ore/ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│săptămână TC/ │16│14│30 │1-2│16│14│30 │1-2│
│CD/ CDŞ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼──┴──┴─────┴───┼──┴──┴─────┴───┤
│Total ore/ │ │ │
│săptămână │31-32 │31-32 │
│TC+CD+CDŞ │ │ │
└──────────────┴───────────────┴───────────────┘
TC = trunchi comun; CD = curriculum diferenţiat; CDŞ = curriculum la decizia şcolii Notă: Pentru studiul Instrumentului muzical se poate aloca o oră pe săptămână din CDŞ, în clasele a XI-a şi a XII-a. 4.3. CURRICULUM DIFERENŢIAT PENTRU CICLUL INFERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA: INSTRUCTOR PENTRU ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE
┌──────────────────────────┬─────┬─────┐
│ │Clasa│Clasa│
│Disciplina │a │a X-a│
│ │IX-a │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│DISCIPLINE PSIHOLOGICE ŞI │5 │6 │
│PEDAGOGICE │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Introducere în pedagogie │ │ │
│şi teoria şi metodologia │2 │- │
│curriculumului │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Metodologia activităţilor │- │2 │
│de educaţie extraşcolară │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Psihologie generală │- │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Pregătire practică de │3 │3 │
│specialitate │ │ │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│ALTE DISCIPLINE │4 │3 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Limba şi literatura română│1 │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Limba modernă 2 │1 │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Educaţie muzicală │1 │- │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Educaţie vizuală │1 │- │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Artă dramatică │- │1 │
├──────────────────────────┼─────┼─────┤
│Total │9 │9 │
└──────────────────────────┴─────┴─────┘
4.4. CURRICULUM DIFERENŢIAT PENTRU CICLUL SUPERIOR AL LICEULUI FILIERA VOCAŢIONALĂ - PROFIL PEDAGOGIC SPECIALIZAREA: INSTRUCTOR PENTRU ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE
┌───────────────────────┬──────┬───────┐
│Disciplina │Clasa │Clasa a│
│ │a XI-a│XII-a │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│DISCIPLINE PSIHOLOGICE │8 │10 │
│ŞI PEDAGOGICE │ │ │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Educaţie diferenţiată │1 │- │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Joc şi învăţare │1 │- │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Psihologia vârstelor │2 │- │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Psihologia educaţiei │- │2 │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Instruire asistată de │- │1 │
│calculator │ │ │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Managementul grupului │- │1 │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Managementul │ │ │
│proiectelor │- │2 │
│educaţionale │ │ │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Pregătire practică de │4 │4 │
│specialitate │ │ │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│ALTE DISCIPLINE │6 │4 │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Literatura pentru │ │ │
│copii. Elemente de │2 │- │
│didactică │ │ │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Ştiinţe şi elemente de │1 │1 │
│didactică a ştiinţelor │ │ │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Metodica activităţilor │- │1 │
│matematice │ │ │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Metodica educaţiei │1 │- │
│muzicale │ │ │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Metodica educaţiei │- │1 │
│plastice │ │ │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Artă dramatică şi │1 │- │
│elemente de didactică │ │ │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Educaţie fizică şi │ │ │
│metodica educaţiei │1 │1 │
│fizice │ │ │
├───────────────────────┼──────┼───────┤
│Total │14 │14 │
└───────────────────────┴──────┴───────┘
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.