Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 663 din 10 august 2011  privind modificarea Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 571/2011 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activitatii realizate de catre furnizorii de servicii medicale - formulare unice pe tara, fara regim special    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 663 din 10 august 2011 privind modificarea Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 571/2011 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activitatii realizate de catre furnizorii de servicii medicale - formulare unice pe tara, fara regim special

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 594 din 23 august 2011
    Având în vedere:
    - Referatul Direcţiei generale relaţii contractuale nr. DGRC/64 din 9 august 2011;
    - art. 139 din Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.389/2010, cu modificãrile ulterioare;
    - Ordinul ministrului sãnãtãţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 864/538/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anii 2011-2012, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emite urmãtorul ordin:

    ART. I
    Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 571/2011 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activitãţii realizate de cãtre furnizorii de servicii medicale - formulare unice pe ţarã, fãrã regim special, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 460 şi 460 bis din 30 iunie 2011, se modificã dupã cum urmeazã:

    1. În anexa 1-d, la tabelul de la punctul 4 "Desfãşurãtorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical şi acordate în cadrul pachetului de servicii medicale de bazã", la lit. B, subpunctul 7.1 va avea urmãtorul cuprins:




┌───────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┬─────────┬────────┬─────────┐
│ │ │ │ Nr │ │ │
│ │Denumire │ Numãr │puncte*1)│ Numãr │Nr. total│
│ Denumirea serviciului medical │imunizare│imunizãri│ pe │servicii│de puncte│
│ │ │ │serviciu │medicale│ │
│ │ │ │ medical │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │6 = 4 x 5│
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│"7.1 Imunizãri (consultaţie, inclusiv │ X │ X │ │ │ │
│inoculare*5) conform programului │ │ │ │ │ │
│naţional de imunizãri: │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│a) antituberculoasã - vaccin BCG, în │ X │ │ X │ X │ X │
│cazul copiilor nevaccinaţi în │ │ │ │ │ │
│maternitate; │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│b) revaccinare BCG, dupã caz, dupã │ X │ │ X │ X │ X │
│verificarea cicatricei post primo │ │ │ │ │ │
│vaccinare; │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│c) antihepatitã B; │ X │ │ X │ X │ X │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│d) antipoliomieliticã; │ X │ │ X │ X │ X │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│e) împotriva difteriei, tetanosului şi │ │ │ │ │ │
│tusei convulsive; │ X │ │ X │ X │ X │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│f) împotriva rujeolei, rubeolei şi │ │ │ │ │ │
│parotiditei epidemice; │ X │ │ X │ X │ X │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│g) împotriva infecţiei cu Haemophilus │ │ │ │ │ │
│influenzae tip B. │ X │ │ X │ X │ X" │
└───────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴────────┴─────────┘



    2. În anexa 1-d, la tabelul de la punctul 5 "Desfãşurãtorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical şi acordate în cadrul pachetului minimal de servicii medicale", litera E.I. va avea urmãtorul cuprins:




┌───────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┬─────────┬────────┬─────────┐
│ │ │ │ Nr │ │ │
│ │Denumire │ Numãr │puncte*1)│ Numãr │Nr. total│
│ Denumirea serviciului medical │imunizare│imunizãri│ pe │servicii│de puncte│
│ │ │ │serviciu │medicale│ │
│ │ │ │ medical │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │6 = 4 x 5│
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│"E.I. Imunizãri (consultaţie, inclusiv │ X │ X │ │ │ │
│inoculare) conform programului naţional│ │ │ │ │ │
│de imunizãri: │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│a) antituberculoasã - vaccin BCG, în │ X │ │ X │ X │ X │
│cazul copiilor nevaccinaţi în │ │ │ │ │ │
│maternitate; │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│b) revaccinare BCG, dupã caz, dupã │ X │ │ X │ X │ X │
│verificarea cicatricei post primo │ │ │ │ │ │
│vaccinare; │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│c) antihepatitã B; │ X │ │ X │ X │ X │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│d) antipoliomieliticã; │ X │ │ X │ X │ X │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│e) împotriva difteriei, tetanosului şi │ │ │ │ │ │
│tusei convulsive; │ X │ │ X │ X │ X │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│f) împotriva rujeolei, rubeolei şi │ │ │ │ │ │
│parotiditei epidemice; │ X │ │ X │ X │ X │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│g) împotriva infecţiei cu Haemophilus │ │ │ │ │ │
│influenzae tip B. │ X │ │ X │ X │ X" │
└───────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴────────┴─────────┘



    3. În anexa 1-d, la tabelul de la punctul 6 "Desfãşurãtorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical şi acordate în cadrul pachetului de servicii medicale pentru persoanele care se asigurã facultativ", litera E.I va avea urmãtorul cuprins:




┌───────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┬─────────┬────────┬─────────┐
│ │ │ │ Nr │ │ │
│ │Denumire │ Numãr │puncte*1)│ Numãr │Nr. total│
│ Denumirea serviciului medical │imunizare│imunizãri│ pe │servicii│de puncte│
│ │ │ │serviciu │medicale│ │
│ │ │ │ medical │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │6 = 4 x 5│
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│"E.I. Imunizãri (consultaţie, inclusiv │ X │ X │ │ │ │
│inoculare) conform programului naţional│ │ │ │ │ │
│de imunizãri: │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│a) antituberculoasã - vaccin BCG, în │ X │ │ X │ X │ X │
│cazul copiilor nevaccinaţi în │ │ │ │ │ │
│maternitate; │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│b) revaccinare BCG, dupã caz, dupã │ X │ │ X │ X │ X │
│verificarea cicatricei post primo │ │ │ │ │ │
│vaccinare; │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│c) antihepatitã B; │ X │ │ X │ X │ X │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│d) antipoliomieliticã; │ X │ │ X │ X │ X │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│e) împotriva difteriei, tetanosului şi │ X │ │ X │ X │ X │
│tusei convulsive; │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│f) împotriva rujeolei, rubeolei şi │ X │ │ X │ X │ X │
│parotiditei epidemice; │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│g) împotriva infecţiei cu Haemophilus │ X │ │ X │ X │ X" │
│influenzae tip B │ │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴────────┴─────────┘



    4. În anexa 1-d, la tabelul de la punctul 8 "Desfãşurãtorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical şi acordate pacienţilor din statele membre ale Uniunii Europene/Spaţiului Economic European, beneficiari ai formularelor europene emise în baza Regulamentului (CE) nr. 883/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 29 aprilie 2004 privind coordonarea sistemelor de securitate socialã, respectiv în baza Regulamentului (CEE) nr. 1.408/71 al Consiliului din 14 iunie 1971 privind aplicarea regimurilor de securitate socialã în raport cu lucrãtorii salariaţi şi cu familiile acestora care se deplaseazã în cadrul Comunitãţii", la litera B, subpunctul 7.1 va avea urmãtorul cuprins:




┌───────────────────────────────────────┬─────────┬─────────┬─────────┬────────┬─────────┐
│ │ │ │ Nr │ │ │
│ │Denumire │ Numãr │puncte*1)│ Numãr │Nr. total│
│ Denumirea serviciului medical │imunizare│imunizãri│ pe │servicii│de puncte│
│ │ │ │serviciu │medicale│ │
│ │ │ │ medical │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │6 = 4 x 5│
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│"7.1 Imunizãri (consultaţie, inclusiv │ X │ X │ │ │ │
│inoculare*5) conform programului │ │ │ │ │ │
│naţional de imunizãri: │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│a) antituberculoasã - vaccin BCG, în │ X │ │ X │ X │ X │
│cazul copiilor nevaccinaţi în │ │ │ │ │ │
│maternitate │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│b) revaccinare BCG, dupã caz, dupã │ X │ │ X │ X │ X │
│verificarea cicatricei post primo │ │ │ │ │ │
│vaccinare; │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│c) antihepatitã B; │ X │ │ X │ X │ X │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│d) antipoliomieliticã; │ X │ │ X │ X │ X │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│e) împotriva difteriei, tetanosului şi │ X │ │ X │ X │ X │
│tusei convulsive; │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│f) împotriva rujeolei, rubeolei şi │ X │ │ X │ X │ X │
│parotiditei epidemice; │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼─────────┤
│g) împotriva infecţiei cu Haemophilus │ X │ │ X │ X │ X" │
│influenzae tip B │ │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────────┴─────────┴─────────┴─────────┴────────┴─────────┘



    5. În anexa 3-a, tabelul 1.2 "Raport de activitate pentru serviciile spitaliceşti furnizate în regim de spitalizare continuã finanţate pe baza grupelor de diagnostice al spitalului ..... trimestrul/trimestrele .... anul ..." va avea urmãtorul cuprins:


            "1.2 Raport de activitate pentru serviciile spitaliceşti
    furnizate în regim de spitalizare continuã finanţate pe baza grupelor de
                       diagnostice al spitalului ........
                    trimestrul/trimestrele ...... anul .....



┌──────┬─────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┬────────────┐
│ │ │ Nr. de cazuri externate raportate şi validate de SNSPMPDSB:│ │ │
│ │ ├───────────────┬─────────────────────┬──────────────────────┤ │ │
│ │Nr. de cazuri│ Nr. de cazuri │ Nr. de cazuri │ Nr. de cazuri │ │ │
│Secţia│externate şi │externate, fãrã│ externate, │externate, reinternate│ ICM │Coeficientul│
│ │raportate la │ cazurile │ reinternate şi │ şi transferate, fãrã │realizat│ cazurilor │
│ │ SNSPMPDSB │reinternate şi │ transferate, care │ avizul comisiei de │ │extreme - K │
│ │ │ transferate │ au primit avizul │ analizã**) │ │ │
│ │ │ │comisiei de analizã*)│ │ │ │
├──────┼─────────────┼───────────────┼─────────────────────┼──────────────────────┼────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────┼───────────────┼─────────────────────┼──────────────────────┼────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────┼───────────────┼─────────────────────┼──────────────────────┼────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────┼───────────────┼─────────────────────┼──────────────────────┼────────┼────────────┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │
│SPITAL│ │ │ │ │ │ │
└──────┴─────────────┴───────────────┴─────────────────────┴──────────────────────┴────────┴────────────┘



    Formularele se transmit de la Şcoala Naţionalã de Sãnãtate Publicã, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti (SNSPMPDSB) cãtre spital şi casele de asigurãri de sãnãtate.

----------
    *) Conform art. 9 alin. (3) şi (4) din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    **) Numãrul de cazuri care au fost raportate lunar, numãrul de cazuri care nu au mai fost raportate, numãrul de cazuri care au fost raportate de spital, dar care, ca urmare a raportãrii trimestriale de cãtre alte spitale a unor cazuri care nu au mai fost raportate, se constatã cã acestea reprezintã cazuri externate reinternate sau transferate."

    6. În anexa 3-b, tabelul 1.3 "Desfãşurãtor pentru decontarea serviciilor medicale spitaliceşti furnizate în regim de spitalizare continuã, finanţate pe baza grupelor de diagnostice, pe trimestrul/trimestrele .... anul ...." va avea urmãtorul cuprins:

            "1.3 Desfãşurãtor pentru decontarea serviciilor medicale
   spitaliceşti furnizate în regim de spitalizare continuã, finanţate pe baza
       grupelor de diagnostice, pe trimestrul/trimestrele ..... anul ....





┌────────────────────────────────────────┬──────┬────────────────────────────────────────┬────────┬─────────┬────────┬─────────────┐
│ Nr. de cazuri externate raportate │ │ Nr. de cazuri ponderate validate: │ │ │ │ │
│ şi validate*1): │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┬──────────────┬───────────┤ ├─────────────┬──────────────┬───────────┤ │ │ │ │
│ │Nr. de cazuri │ Nr. │ │ │Nr. de cazuri │ Nr. │ │ │ │ │
│Nr. de cazuri│ externate, │ de cazuri │ │Nr. de cazuri│ externate, │ de cazuri │ │Coefici- │ │ │
│ externate, │ reinternate │ externate,│ │ externate, │ reinternate │ externate,│ │ entul │ │ │
│ fãrã cazuri │ şi │reinternate│ ICM │ fãrã cazuri │ şi │reinternate│ Tarif │cazurilor│ Suma │ Suma │
│ reinternate │ transferate, │ şi │reali-│ reinternate │ transferate, │ şi │ pe caz │extreme -│contrac-│ realizatã*) │
│ şi │care au primit│transferate│zat*2)│ şi │care au primit│transferate│ ponde- │ K*4) │ tatã │ │
│ transferate │ avizul │fãrã avizul│ │ transferate │ avizul │fãrã avizul│ rat*3) │ │ │ │
│ │ comisiei de │comisiei de│ │ │ comisiei de │comisiei de│ │ │ │ │
│ │ analizã │ analizã │ │ │ analizã │ analizã │ │ │ │ │
├─────────────┼──────────────┼───────────┼──────┼─────────────┼──────────────┼───────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │11 = (5x8x9)+│
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 = 1x4 │ 6 = 2x4 │ 7 = 3x4 │ 8 │ 9 │ 10 │ (6x8x9)+ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ (7x8x50%x9) │
├─────────────┼──────────────┼───────────┼──────┼─────────────┼──────────────┼───────────┼────────┼─────────┼────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────────┴──────────────┴───────────┴──────┴─────────────┴──────────────┴───────────┴────────┴─────────┴────────┴─────────────┘



----------
    *1) Conform raportului 1.2 din anexa 3-a la ordin; numãrul de cazuri nu poate depãşi un numãr maxim de cazuri calculat la capacitatea maximã de funcţionare a spitalului, raportatã la prevederile art. 4 alin. (1) lit. a) din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; datele din coloanele 2 şi 3 sunt în conformitate cu art. 9 alin. (3), respectiv alin. (4) din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    *2) Conform raportului 1.2 din anexa 3-a la ordin, dar nu mai mare decât cel stabilit conform anexei nr. 17 a) la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    *3) Conform anexei nr. 17 a) la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    *4) Conform raportului 1.2 din anexa 3-a la ordin.
    *) Se deconteazã suma realizatã cu respectarea prevederilor art. 9 alin. (1) lit. a) pct. 2 din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; regularizarea trimestrului IV se face pânã la data de 20 decembrie a anului în curs pentru serviciile medicale realizate şi raportate conform contractului de furnizare de servicii medicale pânã la aceastã datã, urmând ca regularizarea finalã a trimestrului IV sã se efectueze în luna ianuarie a anului urmãtor."


    7. În anexa 3-e, tabelul 1.2 "Raport de activitate pentru serviciile spitaliceşti furnizate în regim de spitalizare continuã finanţate pe bazã de tarif mediu pe caz rezolvat al spitalului ......... trimestrul/trimestrele ..... anul ...." va avea urmãtorul cuprins:

       "1.2 Raport de activitate pentru serviciile spitaliceşti furnizate
      în regim de spitalizare continuã finanţate pe bazã de tarif mediu pe
    caz rezolvat al spitalului ...... trimestrul/trimestrele .... Anul ....




┌────────────────┬───────────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ │ Nr. de cazuri externate raportate şi validate de SNSPMPDSB: │
│ │ Nr. de cazuri ├────────────────────────┬───────────────────────────┬───────────────────────────┤
│ Secţia/ │externate raportate│Nr. de cazuri externate,│ Nr. de cazuri externate, │ Nr. de cazuri externate, │
│Compartimentul*)│ la SNSPMPDSB │fãrã cazuri reinternate │reinternate şi transferate,│reinternate şi transferate,│
│ │ │ şi transferate │ care au primit avizul │ fãrã avizul comisiei de │
│ │ │ │ comisiei de analizã**) │ analizã***) │
├────────────────┼───────────────────┼────────────────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────────────────┼───────────────────┼────────────────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────────────────┼───────────────────┼────────────────────────┼───────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ TOTAL SPITAL: │ │ │ │ │
└────────────────┴───────────────────┴────────────────────────┴───────────────────────────┴───────────────────────────┘



----------
    *) Compartimente de acuţi prevãzute ca structuri distincte în structura spitalului, aprobatã/avizatã prin ordin al ministrului sãnãtãţii, din spitale de cronici şi de recuperare.
    Formularele se transmit de la Şcoala Naţionalã de Sãnãtate Publicã, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti (SNSPMPDSB) cãtre spital şi casele de asigurãri de sãnãtate.
    **) Conform art. 9 alin. (3) şi (4) din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538//2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ***) Numãrul de cazuri care au fost raportate lunar, numãrul de cazuri care nu au mai fost raportate, numãrul de cazuri care au fost raportate de spital, dar care ca urmare a raportãrii trimestriale de cãtre alte spitale a unor cazuri care nu au mai fost raportate, se constatã cã acestea reprezintã cazuri externate reinternate sau transferate."

    8. În anexa 3-f, tabelul 1.3 "Desfãşurãtor pentru decontarea serviciilor medicale spitaliceşti acordate pentru afecţiuni acute în spitale, altele decât cele prevãzute în anexa nr. 17 a) la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi pentru servicii medicale spitaliceşti acordate în secţiile şi compartimentele de acuţi din spitalele de cronici şi de recuperare, pentru trimestrul/trimestrele .... anul ....." va avea urmãtorul cuprins:


            "1.3 Desfãşurãtor pentru decontarea serviciilor medicale
   spitaliceşti acordate pentru afecţiuni acute în spitale, altele decât cele
          prevãzute în anexa nr. 17 a) la Ordinul nr. 864/538/2011, cu
       modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi pentru servicii
                 medicale spitaliceşti acordate în secţiile şi
   compartimentele de acuţi din spitalele de cronici şi de recuperare, pentru
                     trimestrul/trimestrele .... anul .....




┌──────────────┬─────────────┬──────────────────────────────────────────────────┬───────────┬────────┬─────────────┐
│ │ │ Nr. de cazuri externate raportate şi validate*1):│ │ │ │
│ │ ├───────────────┬────────────────┬─────────────────┤ │ │ │
│ │ │ │ Nr. de cazuri │ Nr. cazuri │ │ │ │
│Secţia/Compar-│Nr. de cazuri│ Nr. de cazuri │ externate, │ externate, │Tarif mediu│ │ │
│ timentul*) │ externate │ externate, │ reinternate şi│ reinternate şi │ pe caz │ Suma │ Suma │
│ │ contractate │ fãrã cazuri │ transferate, │ transferate, │ rezolvat, │contrac-│ realizatã**)│
│ │ │ reinternate şi│ care au primit │ fãrã avizul │ contractat│ tatã │ │
│ │ │ transferate │ avizul comisiei│ comisiei de │ │ │ │
│ │ │ │ de analizã │ analizã │ │ │ │
├──────────────┼─────────────┼───────────────┼────────────────┼─────────────────┼───────────┼────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │8 = (3 x 6) +│
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │7 = 2x6 │ (4 x 6) + │
│ │ │ │ │ │ │ │(5 x 6 x 50%)│
├──────────────┼─────────────┼───────────────┼────────────────┼─────────────────┼───────────┼────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────────────┼───────────────┼────────────────┼─────────────────┼───────────┼────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────────────┼───────────────┼────────────────┼─────────────────┼───────────┼────────┼─────────────┤
│TOTAL SPITAL: │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────────┴─────────────┴───────────────┴────────────────┴─────────────────┴───────────┴────────┴─────────────┘



----------
    *) Compartimente de acuţi prevãzute ca structuri distincte în structura spitalului, aprobatã/avizatã prin ordin al ministrului sãnãtãţii, din spitale de cronici şi recuperare.
    **) Se deconteazã suma realizatã cu respectarea prevederilor art. 9 alin. (1) lit. c) pct. 2 din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; regularizarea trimestrului IV se face pânã la data de 20 decembrie a anului în curs, pentru serviciile medicale realizate şi raportate conform contractului de furnizare de servicii medicale pânã la aceasta datã, urmând ca regularizarea finalã a trimestrului IV sã se efectueze în luna ianuarie a anului urmãtor.
    *1) Conform raportului 1.2 din anexa nr. 3-e la ordin; datele din coloanele 4 şi 5 sunt raportate în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (3), respectiv alin. (4) din anexa nr. 17 la Ordinul nr. 864/538/2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare."

    ART. II
    Casele de asigurãri de sãnãtate judeţene, a municipiului Bucureşti, Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti şi Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Ministerului Transporturilor vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. III
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

             Preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate,
                              Nicolae-Lucian Duţã


    Bucureşti, 10 august 2011.
    Nr. 663.

                                   ----------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016