Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 66 din 21 ianuarie 2019 privind modificarea punctului 9 subpunctul 9.2 - Derularea şi verificarea procedurii de achiziţii din anexa la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 167/2017 pentru aprobarea Ghidului solicitantului aferent măsurii II.3 "Investiţii productive în acvacultură - eficienţa resurselor, reducerea utilizării de apă şi substanţe chimice, sisteme de recirculare pentru reducerea la minimum a utilizării apei" din Programul operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020
EMITENT: Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 106 din 12 februarie 2019
Având în vedere Referatul de aprobare al Direcţiei generale pescuit - autoritatea de management pentru POPAM nr. 330.486 din 27.12.2018,
în baza prevederilor art. 21 din Hotărârea Guvernului nr. 347/2016 privind stabilirea cadrului general de implementare a operaţiunilor cofinanţate din Fondul European pentru Pescuit şi Afaceri Maritime prin Programul operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020,
în temeiul prevederilor art. 9 alin. (5) şi (6) din Hotărârea Guvernului nr. 30/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi pentru modificarea art. 6 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.186/2014 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Administrarea Sistemului Naţional Antigrindină şi de Creştere a Precipitaţiilor, cu modificările şi completările ulterioare,
ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite prezentul ordin.
ART. I
La punctul 9 din anexa la Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale nr. 167/2017 pentru aprobarea Ghidului solicitantului aferent măsurii II.3 „Investiţii productive în acvacultură - eficienţa resurselor, reducerea utilizării de apă şi substanţe chimice, sisteme de recirculare pentru reducerea la minimum a utilizării apei“ din Programul operaţional pentru pescuit şi afaceri maritime 2014-2020, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 422 şi 422 bis din 8 iunie 2017, cu modificările ulterioare, subpunctul 9.2 - Derularea şi verificarea procedurii de achiziţii se modifică şi va avea următorul cuprins:
"9.2. Derularea şi verificarea procedurii de achiziţii
Beneficiarii privaţi vor realiza achiziţiile conform Ordinului ministrului fondurilor europene nr. 1.284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanţilor/beneficiarilor privaţi pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanţate din fonduri europene.
În cazul în care asociaţiile/organizaţiile înfiinţate în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 246/2005, cu modificările şi completările ulterioare, includ şi autorităţi contractante, acestea vor aplica prevederile Legii nr. 98/2016 [(conform art. 4 lit. c)].
Dosarele achiziţiilor vor fi depuse la sediul CRPOPAM, în două exemplare pe hârtie şi un exemplar pe suport electronic. Din momentul în care aplicaţia informatică MySMIS devine operaţională, depunerea dosarelor de achiziţii, în integralitatea lor, se va face exclusiv online.
Beneficiarii au obligaţia să finalizeze procedurile de achiziţii în timp util, înainte de a solicita rambursarea cheltuielilor şi să depună dosarele de achiziţii la DGP-AMPOPAM, în vederea avizării acestora."
ART. II
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
p. Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,
Dumitru Daniel Botănoiu,
secretar de stat
Bucureşti, 21 ianuarie 2019.
Nr. 66.
-----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: