Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 65 din 1 februarie 2008  privind modificarea si completarea   Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitatile din sectorul vegetal, zootehnic, al imbunatatirilor funciare si al organizarii si sistematizarii teritoriului, precum si conditiile de eligibilitate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 65 din 1 februarie 2008 privind modificarea si completarea Ordinului ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitatile din sectorul vegetal, zootehnic, al imbunatatirilor funciare si al organizarii si sistematizarii teritoriului, precum si conditiile de eligibilitate

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 89 din 5 februarie 2008
Având în vedere Referatul Direcţiei politici de piaţã în sectorul zootehnic nr. 120.045/2008,
având în vedere prevederile <>art. 16 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea acordãrii sprijinului financiar producãtorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi sistematizãrii teritoriului, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 125/2007 ,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale,

ministrul agriculturii şi dezvoltãrii rurale emite urmãtorul ordin:

ART. I
<>Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitãţile din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunãtãţirilor funciare şi al organizãrii şi sistematizãrii teritoriului, precum şi condiţiile de eligibilitate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.054 şi 1.054 bis din 30 decembrie 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Dupã articolul 14 se introduce un nou articol, articolul 14^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 14^1. - În baza prevederilor prezentului ordin, Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã elaboreazã proceduri detaliate de verificare a cererilor de sprijin financiar şi a condiţiilor de eligibilitate, în conformitate cu normele metodologice prevãzute în anexele A-N, proceduri care sunt aduse la cunoştinţa beneficiarilor prin afişare la sediile Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã şi pe site-ul oficial al instituţiei."
2. Anexa L se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
a) La articolul 8, alineatul (3) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Sprijinul financiar se acordã, lunar, pentru fiecare probã de lapte la care au fost determinate procentul de grãsime, de proteinã, de lactozã şi substanţã uscatã."
b) La articolul 24 alineatul (1), litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"b) ouã de consum la centrele de colectare, sortare, marcare şi ambalare, ouã din categoriile de greutate M (53-63 g), L (64-73 g) şi XL (peste 73 g)."
c) La articolul 24 alineatul (7) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(7) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevãzut la lit. b) de la alin. (1), producãtorii agricoli, persoane fizice sau juridice, crescãtori de pãsãri pentru ouã de consum, trebuie sã completeze o cerere, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 15, şi sã o depunã la centrul judeţean al Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, respectiv al municipiului Bucureşti, dupã caz, în termen de 30 de zile de la data livrãrii ouãlor de consum din categoriile de greutate M, L şi XL la centrele de colectare, sortare, marcare, însoţitã de urmãtoarele documente, pentru fiecare categorie de beneficiar şi în funcţie de regimul utilizãrii centrului."
d) La articolul 24, dupã alineatul (7) se introduc douã noi alineate, alineatele (7^1) şi (7^2), cu urmãtorul cuprins:
"(7^1) Documentele necesare pentru persoanele fizice care livreazã ouã de consum din categoriile de greutate M, L şi XL la centrele de colectare, sortare, marcare sunt urmãtoarele:
a) copie de pe biletul de proprietate, eliberat de consiliul local, în care se va menţiona numãrul de pasãri pentru ouã de consum deţinute de proprietar, înscris în Registrul agricol;
b) copie de pe certificatul sanitar-veterinar emis de direcţia sanitar-veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã sau a municipiului Bucureşti, dupã caz, din care sã reiasã codul fermei din Registrul naţional al exploataţiilor;
c) copie de pe factura fiscalã de livrare a ouãlor/borderoul de achiziţie întocmit de centrul de colectare, sortare, marcare;
d) copie de pe factura fiscalã de marcare a ouãlor, în situaţia marcãrii în regim de prestare de servicii;
e) copie de pe raportul centralizat de sortare, marcare a ouãlor, din care sã reiasã numãrul de ouã din categoriile de greutate M, L şi XL, întocmit de centrul de colectare, sortare, marcare, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 15^1;
f) adeverinţã eliberatã de direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene sau a municipiului Bucureşti, dupã caz, din care sã reiasã codul acordat producãtorului, care se marcheazã pe ou.
(7^2) Documentele necesare pentru persoanele juridice sunt urmãtoarele:
a) pentru cei care livreazã ouã de consum din categoriile de greutate M, L şi XL la centrele de colectare, sortare, marcare:
1. copie de pe certificatul unic de înregistrare al societãţii comerciale;
2. copie de pe certificatul sanitar-veterinar emis de direcţia sanitar-veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã sau a municipiului Bucureşti, dupã caz, din care sã reiasã codul fermei din Registrul naţional al exploataţiilor;
3. copie de pe avizul de însoţire a mãrfii;
4. copii de pe factura fiscalã de livrare a ouãlor de consum;
5. copie de pe raportul centralizat de sortare, marcare a ouãlor, din care sã reiasã numãrul de ouã din categoriile de greutate M, L şi XL, întocmit de centrul de colectare, sortare, marcare, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 15^1;
6. adeverinţã eliberatã de direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene sau a municipiului Bucureşti, dupã caz, din care sã reiasã codul acordat producãtorului, care se marcheazã pe ou;
b) pentru cei care livreazã ouã de consum din categoriile de greutate M, L şi XL la centrele de colectare, sortare, marcare, în regim de prestare de servicii:
1. copie de pe certificatul unic de înregistrare al societãţii comerciale;
2. copie de pe certificatul sanitar-veterinar emis de direcţia sanitar-veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã sau a municipiului Bucureşti, dupã caz, din care sã reiasã codul fermei din Registrul naţional al exploataţiilor;
3. copie de pe avizul de însoţire a mãrfii;
4. copie de pe raportul centralizat de sortare, marcare a ouãlor, din care sã reiasã numãrul de ouã din categoriile de greutate M, L şi XL, întocmit de centrul de colectare, sortare, marcare, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 15^1;
5. copie de pe factura fiscalã de marcare a ouãlor de consum;
6. adeverinţã eliberatã de direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene sau a municipiului Bucureşti, dupã caz, din care sã reiasã codul acordat producãtorului, care se marcheazã pe ou;
c) pentru cei care livreazã ouã de consum din categoriile de greutate M, L şi XL la centrele de colectare, sortare, marcare proprii:
1. copie de pe certificatul unic de înregistrare al societãţii comerciale;
2. copie de pe certificatul sanitar-veterinar emis de direcţia sanitar-veterinarã şi pentru siguranţa alimentelor judeţeanã sau a municipiului Bucureşti, dupã caz, din care sã reiasã codul fermei din Registrul naţional al exploataţiilor;
3. mişcarea lunarã şi cumulatã a efectivelor de pãsãri - ouã de consum înregistratã la unitatea de creştere şi semnatã de conducãtorul unitãţii şi de directorul economic al unitãţii, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 11;
4. copie de pe raportul centralizat de sortare, marcare a ouãlor, din care sã reiasã numãrul de ouã din categoriile de greutate M, L şi XL, întocmit de centrul de colectare, sortare, marcare, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 15^1;
5. copie de pe avizul de însoţire a ouãlor de consum de la fermã la centrul de colectare, sortare, marcare/copie de pe documentul de înregistrare a producţiei zilnice de ouã;
6. adeverinţã eliberatã de direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene sau a municipiului Bucureşti, dupã caz, din care sã reiasã codul acordat producãtorului, care se marcheazã pe ou;
d) beneficiarii prevãzuţi la lit. c) depun cererea în termen de 30 de zile de la data avizului de însoţire a ouãlor de consum la centrul de colectare, sortare, marcare."
e) Dupã anexa nr. 15 se introduce o nouã anexã, anexa nr. 15^1, care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul agriculturii şi dezvoltãrii rurale,
Dacian Cioloş

Bucureşti, 1 februarie 2008.
Nr. 65.

ANEXA 15^1
----------
la anexa L
----------

Centrul de colectare, sortare, marcare .........
Localitatea ....................................
Judeţul ........................................
Nr. ........./..................

RAPORT CENTRALIZAT DE SORTARE A OUĂLOR DE CONSUM
perioada ..........^1)


────────────
^1) Perioada sã nu depãşeascã 30 de zile de la data livrãrii ouãlor de consum la centrele de colectare, sortare şi marcare.





┌──────────┬────────────────────┬────────┬────────────────────┬────────┬───────┐
│Producãtor│Codul producãtorului│Total │Ouã clasa A (bucãţi)│Ouã │Total │
│ │de ouã de consum │ouã ├─┬─┬─┬──┬───────────┤clasa │ouã │
│ │ │recepţi-│S│M│L│XL│ Total │ B │A+B │
│ │ │onate │ │ │ │ ├─────┬─────┤(bucãţi)│(bu- │
│ │ │(bucãţi)│ │ │ │ │Ouã │d.c. │ │cãţi) │
│ │ │ │ │ │ │ │clasa│M, L,│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ A │ XL │ │ │
├──────────┼────────────────────┼────────┼─┼─┼─┼──┼─────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────────────┼────────┼─┼─┼─┼──┼─────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────────────┼────────┼─┼─┼─┼──┼─────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────────────┼────────┼─┼─┼─┼──┼─────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────────────┼────────┼─┼─┼─┼──┼─────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────────────┼────────┼─┼─┼─┼──┼─────┼─────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────────────┼────────┼─┼─┼─┼──┼─────┼─────┼────────┼───────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────────────┼────────┼─┼─┼─┼──┼─────┼─────┼────────┼───────┤
│Total: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴────────────────────┴────────┴─┴─┴─┴──┴─────┴─────┴────────┴───────┘



Şef centru,
................................
(Semnãtura şi ştampila centrului)

-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016