Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 637 din 12 iunie 2023  privind aprobarea instrumentarului de colectare şi raportare a datelor utilizat pentru a culege  datele necesare pentru calcularea indicatorilor, precum şi a modelelor rapoartelor de monitorizare şi evaluare pentru monitorizarea implementării Convenţiei  privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 637 din 12 iunie 2023 privind aprobarea instrumentarului de colectare şi raportare a datelor utilizat pentru a culege datele necesare pentru calcularea indicatorilor, precum şi a modelelor rapoartelor de monitorizare şi evaluare pentru monitorizarea implementării Convenţiei privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi

EMITENT: Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Persoanelor cu Dizabilităţi
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 565 din 22 iunie 2023
    Având în vedere prevederile:
    - art. 15 alin. (1) din Legea nr. 8/2016 privind înfiinţarea mecanismelor prevăzute de Convenţia privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi, cu modificările şi completările ulterioare;
    – art. 5 alin. (1), (3) şi (5) din Hotărârea Guvernului nr. 234/2022 privind atribuţiile, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Persoanelor cu Dizabilităţi, cu modificările ulterioare;
    – art. 1 din Hotărârea Guvernului nr. 490/2022 pentru aprobarea Strategiei naţionale privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi „O Românie echitabilă“ 2022-2027;
    – Hotărârii Guvernului nr. 1.444/2022 pentru aprobarea Mecanismului de colectare şi monitorizare a datelor pentru implementarea Convenţiei ONU privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi şi pentru modificarea unor acte normative,

    ţinând seama de faptul că:
    - în conformitate cu Memorandumul cu tema: „Implementarea şi aplicarea Convenţiei Organizaţiei Naţiunilor Unite privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi, în conformitate cu Decizia 2010/48/CE a Consiliului privind încheierea de către Comunitatea Europeană a Convenţiei Naţiunilor Unite privind drepturile persoanelor cu handicap“, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Persoanelor cu Dizabilităţi este responsabilă cu îndeplinirea criteriului: Obiective cu ţinte măsurabile, un mecanism de colectare şi monitorizare a datelor, criteriu îndeplinit prin aprobarea Strategiei naţionale privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi „O Românie echitabilă“ 2022-2027 şi aprobarea Mecanismului de colectare şi monitorizare a datelor pentru implementarea Convenţiei ONU privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi;
    – Strategia naţională privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi „O Românie echitabilă“ 2022-2027 continuă şi dezvoltă demersul de implementare a Convenţiei ONU privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi în vederea asigurării cadrului pentru exercitarea deplină şi în condiţii de egalitate a tuturor drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului de către toate persoanele cu dizabilităţi,

    în temeiul art. 1 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 234/2022 privind atribuţiile, organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Persoanelor cu Dizabilităţi, cu modificările ulterioare,
    preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Persoanelor cu Dizabilităţi emite următorul ordin:
    ART. 1
    În vederea punerii la dispoziţia instituţiilor implicate în implementarea măsurilor prevăzute în Planul operaţional privind implementarea Strategiei naţionale privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi „O Românie echitabilă“, 2022-2027, denumită în continuare Strategia naţională 2022-2027, a instrumentarului de colectare şi raportare a datelor necesar pentru calculul indicatorilor, precum şi în scopul asigurării urmăririi regulate a stadiului implementării Convenţiei privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi, denumită în continuare Convenţia ONU, ratificată prin Legea nr. 221/2010 pentru ratificarea Convenţiei privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi, adoptată la New York de Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite la 13 decembrie 2006, deschisă spre semnare la 30 martie 2007 şi semnată de România la 26 septembrie 2007, cu modificările ulterioare, se aprobă:
    a) instrumentarul de colectare şi raportare a datelor utilizat pentru a culege datele necesare pentru calcularea indicatorilor prevăzuţi în Planul operaţional privind implementarea Strategiei naţionale 2022-2027, denumit în continuare Plan operaţional;
    b) modelele rapoartelor de monitorizare şi evaluare a implementării Convenţiei ONU.


    ART. 2
    (1) Instrumentarul de colectare şi raportare a datelor prevăzut la art. 1 lit. a) este format din:
    a) fişe de progres;
    b) machete de raportare a datelor cantitative.

    (2) Modelele rapoartelor de monitorizare şi evaluare, prevăzute la art. 1 lit. b), utilizate în cadrul mecanismului de colectare şi monitorizare a datelor se referă la tipurile de rapoarte prevăzute la art. 7 din anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.444/2022 pentru aprobarea Mecanismului de colectare şi monitorizare a datelor pentru implementarea Convenţiei ONU privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi şi pentru modificarea unor acte normative.

    ART. 3
    În vederea asigurării utilizării unitare şi eficiente a instrumentarului de colectare şi raportare a datelor de către instituţiile implicate, la solicitarea acestora, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Persoanelor cu Dizabilităţi, denumită în continuare Autoritatea, asigură asistenţă tehnică, întâlniri de lucru şi poate organiza sesiuni de instruire.

    ART. 4
    (1) Fişa de progres cuprinde informaţii cu privire la implementarea măsurilor de care fiecare instituţie menţionată în Planul operaţional este responsabilă.
    (2) Fişa de progres, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1, cuprinde cel puţin următoarele elemente: denumirea instituţiei responsabile de implementare; anul curent; perioada de raportare privind activităţile desfăşurate; domeniul, obiectivul specific şi măsura prevăzute în Planul operaţional; întrebări cu privire la realizarea indicatorilor de progres aferenţi măsurii; termenul de realizare a submăsurii, după caz; răspunsul instituţiei la întrebările cu privire la implementarea respectivei măsuri.
    (3) În situaţia în care la rubrica „Instituţii responsabile de implementare“ din Planul operaţional sunt menţionate două sau mai multe instituţii, Autoritatea transmite fişa de progres primei instituţii menţionate, aceasta având rolul de instituţie coordonatoare cu privire la implementarea respectivei măsuri.
    (4) Fişa de progres este personalizată de Autoritate pentru fiecare instituţie responsabilă de implementare cu rol de instituţie coordonatoare menţionată în Planul operaţional şi constituie anexă la protocolul de colaborare încheiat între Autoritate şi instituţia respectivă.

    ART. 5
    (1) Fişa de progres se completează şi se actualizează de către fiecare instituţie cu rol de instituţie coordonatoare la sfârşitul fiecărui semestru, în funcţie de activităţile întreprinse.
    (2) Instituţia coordonatoare ia legătura cu celelalte instituţii responsabile care au atribuţii în îndeplinirea măsurilor, pentru a se asigura că acestea desfăşoară activităţile necesare şi că progresul realizat de acestea este reflectat în fişa de progres.
    (3) Fişa de progres include răspunsuri la întrebările cu privire la realizarea indicatorilor de progres aferenţi măsurii din Planul operaţional, indiferent de stadiul realizării acestora prezentat într-o fişă anterioară. De exemplu, chiar dacă o măsură a fost prezentată ca fiind realizată într-o fişă de progres anterioară, fişa de progres trebuie să conţină informaţii actualizate privind respectiva măsură.
    (4) Măsurile compuse din mai multe submăsuri sunt considerate realizate dacă toate submăsurile cu termen de realizare în perioada de raportare sunt îndeplinite.
    (5) Fişa de progres este analizată la nivelul fiecărei instituţii responsabile în vederea urmăririi stadiului de implementare sau a luării de măsuri în cazul unor eventuale deficienţe.
    (6) Fiecare instituţie cu rol de coordonare transmite fişa de progres completată către Autoritate, în termen de 30 de zile de la încheierea semestrului.

    ART. 6
    (1) Macheta de raportare a datelor cuprinde informaţii cu privire la indicatorii cantitativi prevăzuţi în Planul operaţional pentru fiecare domeniu şi instituţie responsabilă de implementare şi/sau de raportare.
    (2) Macheta de raportare a datelor este un fişier în format tabelar Excel care conţine elemente specifice fiecărei instituţii, printre care: obiectivul specific şi indicatorii cantitativi prevăzuţi în Planul operaţional; coloane aferente fiecărui an de raportare, începând cu anul 2022 până în anul 2027, în care instituţia include răspunsul cu privire la indicatorul respectiv, indiferent de stadiul realizării acestuia.
    (3) Autoritatea transmite macheta de raportare a datelor tuturor instituţiilor responsabile de implementare şi/sau de raportare menţionate în Planul operaţional, urmând ca fiecare dintre acestea să o completeze conform atribuţiilor.
    (4) În vederea completării machetei de raportare a datelor, instituţia responsabilă de raportare şi/sau de implementare se adresează, după caz, atât instituţiilor din subordine, aflate în coordonare sau sub autoritatea acestora, cât şi altor instituţii care au obligaţii în implementare.
    (5) Macheta de raportare a datelor este personalizată de Autoritate pentru fiecare instituţie responsabilă de implementare şi/sau de raportare prevăzută în Planul operaţional şi constituie anexă la protocolul de colaborare încheiat între Autoritate şi instituţia respectivă.
    (6) Macheta de raportare a datelor personalizată de Autoritate conţine inclusiv valorile de referinţă sau valorile iniţiale pentru indicatorii cantitativi.
    (7) În situaţia în care macheta personalizată de raportare a datelor nu conţine valori de referinţă, informaţiile completate de instituţiile responsabile devin valori iniţiale pentru indicatorii cantitativi respectivi.

    ART. 7
    (1) Macheta de raportare a datelor se completează şi se actualizează de către fiecare instituţie la sfârşitul fiecărui an, în funcţie de activităţile întreprinse.
    (2) Macheta de raportare a datelor include, în coloana aferentă anului de raportare, răspunsuri cu privire la indicatorii cantitativi realizaţi, aferenţi măsurii din Planul operaţional, indiferent de stadiul realizării acestora.
    (3) Macheta de raportare a datelor este analizată la nivelul fiecărei instituţii responsabile de implementare şi de raportare în vederea urmăririi stadiului atingerii ţintelor propuse în Planul operaţional sau a luării de măsuri în cazul unor eventuale deficienţe.
    (4) Fiecare instituţie responsabilă de raportare şi/sau de implementare transmite macheta de raportare a datelor completată către Autoritate, în termen de 60 de zile de la încheierea anului calendaristic.

    ART. 8
    (1) Raportul de monitorizare privind situaţia de referinţă cuprinde valorile de referinţă sau valorile iniţiale prevăzute în Planul operaţional pentru indicatorii la nivel de obiectiv şi indicatorii de rezultat al măsurilor din cadrul fiecărui obiectiv specific şi constituie un reper important pentru monitorizarea atingerii ţintelor prevăzute în Planul operaţional.
    (2) Raportul de monitorizare privind situaţia de referinţă, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2, este elaborat de Autoritate în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin.

    ART. 9
    (1) Raportul de progres pentru primul semestru al fiecărui an conţine informaţii din fişele de progres primite de la instituţiile responsabile de implementare menţionate în Planul operaţional, modelul acestuia fiind în concordanţă cu modelul fişelor de progres.
    (2) Raportul de progres pentru primul semestru al fiecărui an se referă la activităţile întreprinse de instituţiile responsabile în primele şase luni ale anului de raportare.
    (3) Raportul de progres pentru primul semestru al fiecărui an este elaborat de Autoritate în cel de-al treilea trimestru al anului, pe baza fişelor de progres completate şi actualizate de fiecare instituţie responsabilă, însumând răspunsurile referitoare la realizarea indicatorilor de progres pentru toate măsurile din Planul operaţional, indiferent de termenul de realizare a acestora.

    ART. 10
    (1) Raportul anual de monitorizare include informaţii atât cu privire la indicatorii cantitativi, cât şi la stadiul progresului înregistrat pentru fiecare măsură în parte, evidenţiind, în acelaşi timp, principalele realizări şi obstacole întâmpinate în anul de raportare.
    (2) Raportul anual de monitorizare este elaborat de Autoritate pe baza informaţiilor cuprinse în fişele de progres şi în machetele de raportare a datelor.
    (3) Raportul anual de monitorizare, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3, este structurat în patru capitole, astfel: capitolul I: Cele mai importante realizări şi provocări în anul pentru care se elaborează raportul; capitolul II: Situaţie generală privind implementarea măsurilor Planului operaţional; capitolul III: Raportare sintetică privind îndeplinirea măsurilor şi rezultatele acestora; capitolul IV: Raportarea progresului privind îndeplinirea măsurilor.
    (4) Capitolul II prevăzut la alin. (3) prezintă situaţia implementării măsurilor prevăzute în cadrul fiecărui domeniu prioritar, măsuri aferente fiecărei instituţii implicate în realizare.
    (5) Capitolul III prevăzut la alin. (3) descrie, pentru fiecare obiectiv în parte, valorile indicatorilor la nivel de obiectiv specific şi de rezultat al măsurilor, precum şi gradul de îndeplinire a măsurilor corespunzătoare obiectivului.
    (6) Autoritatea face public Raportul anual de monitorizare în al doilea trimestru al anului următor pentru anul precedent şi îl transmite serviciilor specializate ale Comisiei Europene.

    ART. 11
    Raportul de evaluare intermediară este elaborat de Autoritate şi descrie progresul înregistrat în implementarea Strategiei naţionale 2022-2027 în vederea ajustării, după caz, a măsurilor incluse în aceasta.

    ART. 12
    Raportul final de evaluare este elaborat de Autoritate în a doua jumătate a anului 2027, prezintă rezultatele implementării Strategiei naţionale 2022-2027 în vederea sprijinirii procesului de planificare a următorului stadiu de implementare a Convenţiei ONU.

    ART. 13
    (1) Rapoartele prevăzute la art. 8-12 sunt publicate pe site-ul Autorităţii în vederea asigurării transparenţei.
    (2) Autoritatea asigură mijloacele tehnice necesare bunei funcţionări a Mecanismului de colectare şi monitorizare a datelor pentru implementarea Convenţiei ONU.

    ART. 14
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 15
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Persoanelor cu Dizabilităţi,
                    Mihai Tomescu

    Bucureşti, 12 iunie 2023.
    Nr. 637.
    ANEXA 1





    FIŞĂ DE PROGRES
    vizând implementarea măsurilor prevăzute în Planul operaţional
    privind implementarea Strategiei naţionale privind drepturile persoanelor
    cu dizabilităţi „O Românie echitabilă“ 2022-2027
    - model -
    Instituţia responsabilă de implementare ..........................................
    Anul ...........
    Perioada de raportare privind activităţile desfăşurate de la data ............................. până la data ..............................
    Domeniul din Planul operaţional privind implementarea Strategiei naţionale privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi „O Românie echitabilă“ 2022-2027 (Planul operaţional) .......................................................
    Obiectiv specific aferent domeniului din Planul operaţional ........................................................
    Măsura aferentă obiectivului specific ..................................................
    Întrebare privind realizarea indicatorilor de progres aferenţi măsurii ...................................
    Termen realizare submăsură, după caz, conform Planului operaţional ...................................
    [Selectaţi DA dacă măsura, inclusiv, după caz, submăsurile au fost realizate.
    Selectaţi NU dacă măsura sau cel puţin una din submăsuri nu a fost realizată.]
    [ ] Da [ ] Nu
    Dacă aţi selectat:
    DA: Enumeraţi mai jos informaţii care să susţină răspunsul afirmativ. Adăugaţi orice alte informaţii relevante.
    NU: Expuneţi concret demersurile efectuate/iniţiate în vederea realizării măsurii.

    ANEXA 2





    RAPORT
    de monitorizare privind situaţia de referinţă
    - model -
    Domeniul: .......................................................
    Detalierea ţintelor prevăzute:
    Ţinta 1: ........................................
    Ţinta 2: ..................................................
    Ţinta 3: ............................................
    (...)
    Obiectiv specific ..................................

┌─────────┬─────────┬─────────┬──────┬────────────┐
│ │ │An şi │ │Instituţii │
│Tip de │Indicator│valoare │Termen│responsabile│
│indicator│ │de │ │de raportare│
│ │ │referinţă│ │ │
├─────────┼─────────┼─────────┼──────┼────────────┤
│Indicator│ │ │ │ │
│la nivel │ │ │ │ │
│de ├─────────┼─────────┼──────┼────────────┤
│obiectiv │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
├─────────┼─────────┼─────────┼──────┼────────────┤
│Indicator│ │ │ │ │
│de ├─────────┼─────────┼──────┼────────────┤
│rezultat │ │ │ │ │
│al ├─────────┼─────────┼──────┼────────────┤
│măsurilor│ │ │ │ │
└─────────┴─────────┴─────────┴──────┴────────────┘



    ANEXA 3





    RAPORT ANUAL DE MONITORIZARE
    - model -
    Anul: ...........

    Capitolul I. Cele mai importante realizări şi provocări

    Capitolul II. Situaţie generală privind implementarea măsurilor Strategiei naţionale privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi „O Românie echitabilă“ 2022-2027 (Strategia naţională 2022-2027)
    Tabelul 1: Situaţia implementării măsurilor, după domeniul măsurilor

┌──────────────┬────────────────┬────────────────┐
│Domeniul din │ │Număr de măsuri │
│Strategia │Număr de măsuri │cu termen 2022 │
│naţională │ │inclusiv │
│2022-2027 │ │ │
├──────────────┼─────┬──────────┼─────┬──────────┤
│ │Total│Realizate*│Total│Realizate*│
├──────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│1. │ │ │ │ │
│Accesibilitate│ │ │ │ │
│şi mobilitate │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│2. Protecţia │ │ │ │ │
│efectivă a │ │ │ │ │
│drepturilor │ │ │ │ │
│persoanelor cu│ │ │ │ │
│dizabilităţi │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│3. Ocupare │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│4. Protecţie │ │ │ │ │
│socială, │ │ │ │ │
│inclusiv │ │ │ │ │
│abilitare/ │ │ │ │ │
│reabilitare │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│5. Viaţă │ │ │ │ │
│independentă │ │ │ │ │
│şi integrare │ │ │ │ │
│în comunitate │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│6. Educaţie │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│7. Sănătate │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│8. Participare│ │ │ │ │
│politică şi │ │ │ │ │
│publică │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│9. │ │ │ │ │
│Implementarea │ │ │ │ │
│Convenţiei │ │ │ │ │
│privind │ │ │ │ │
│drepturile │ │ │ │ │
│persoanelor cu│ │ │ │ │
│dizabilităţi │ │ │ │ │
│şi │ │ │ │ │
│monitorizarea │ │ │ │ │
│respectării │ │ │ │ │
│drepturilor │ │ │ │ │
│persoanelor cu│ │ │ │ │
│dizabilităţi │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│Total │ │ │ │ │
└──────────────┴─────┴──────────┴─────┴──────────┘



    Tabelul 2: Situaţia implementării măsurilor, după instituţiile care coordonează implementarea măsurilor

┌─────────────────────┬────────────────┬────────────────┐
│Instituţii care │ │ │
│coordonează din │ │ │
│Planul operaţional │ │Număr de măsuri │
│privind implementarea│Număr de măsuri │cu termen 2022 │
│Strategiei Naţionale │ │inclusiv │
│2022-2027 (Planul │ │ │
│operaţional) │ │ │
├─────────────────────┼─────┬──────────┼─────┬──────────┤
│ │Total│Realizate*│Total│Realizate*│
├─────────────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│.....................│ │ │ │ │
├─────────────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│.....................│ │ │ │ │
├─────────────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│.....................│ │ │ │ │
├─────────────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│Total │ │ │ │ │
└─────────────────────┴─────┴──────────┴─────┴──────────┘



    Tabelul 3: Situaţia implementării măsurilor, după instituţiile care sunt implicate în implementarea măsurilor (indiferent dacă coordonează implementarea măsurilor sau nu)

┌─────────────────────┬────────────────┬────────────────┐
│Instituţii │ │Număr de măsuri │
│responsabile din │Număr de măsuri │cu termen 2022 │
│Planul operaţional │ │inclusiv │
├─────────────────────┼─────┬──────────┼─────┬──────────┤
│ │Total│Realizate*│Total│Realizate*│
├─────────────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│.....................│ │ │ │ │
├─────────────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│.....................│ │ │ │ │
├─────────────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│.....................│ │ │ │ │
├─────────────────────┼─────┼──────────┼─────┼──────────┤
│Total │ │ │ │ │
└─────────────────────┴─────┴──────────┴─────┴──────────┘


    * Măsurile care trebuie implementate în mod repetat (de exemplu, anual) sunt considerate realizate dacă au fost îndeplinite cel puţin în ultimul an prevăzut în Planul operaţional. Dacă o măsură este îndeplinită şi ea are un termen în viitor, ea este considerată realizată. Măsurile care sunt compuse din mai multe submăsuri sunt considerate realizate dacă toate submăsurile care au termen pe perioada vizată de raport sunt îndeplinite.

    Capitolul III. Raportare sintetică privind îndeplinirea măsurilor şi rezultatele acestora
    Domeniu .................................................................................................................................
    Obiectiv specific ....................................................................................................................

    Tabelul 4: Valorile indicatorilor la nivel de obiectiv specific şi de rezultat al măsurilor

┌──────────┬─────────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┐
│Indicatori│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│la nivel │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de │Indicator│2020│2021│2022│2023│2024│2025│2026│2027│
│obiectiv │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│şi de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│rezultat │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴─────────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┘



    Tabelul 5: Gradul de îndeplinire a măsurilor corespunzătoare

┌──────────┬────────────┬────┬────┬────┬────┬────┬────┐
│Obiectivul│Instituţii │2022│2023│2024│2025│2026│2027│
│specific │responsabile│ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────┼────────────┼────┼────┼────┼────┼────┼────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────┴────────────┴────┴────┴────┴────┴────┴────┘



    Capitolul IV. Raportarea progresului privind îndeplinirea măsurilor
    Instituţia responsabilă de implementare .................................................
    Anul ...........
    Perioada de raportare privind activităţile desfăşurate de la data ............. până la data ................
    Domeniul din Planul operaţional ...................................................
    Obiectiv specific aferent domeniului din Planul operaţional ...............................
    Măsura aferentă obiectivului specific ..............................................
    Întrebare privind realizarea indicatorilor de progres aferenţi măsurii ..............................
    Termen realizare submăsură, conform Planului operaţional ...................................
    [Selectaţi DA dacă măsura, inclusiv, după caz, submăsurile au fost realizate.
    Selectaţi NU dacă măsura sau cel puţin una din submăsuri nu a fost realizată.]
    [ ] DA [ ] NU
    Dacă aţi selectat:
    DA: Enumeraţi mai jos informaţii care să susţină răspunsul afirmativ. Adăugaţi orice alte informaţii relevante.
    NU: Expuneţi concret demersurile efectuate/iniţiate în vederea realizării măsurii.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016