Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 628 din 12 iulie 2010  privind aprobarea regulamentelor-cadru de organizare si functionare a comisiilor constituite in baza prevederilor Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2010, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 262/2010     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 628 din 12 iulie 2010 privind aprobarea regulamentelor-cadru de organizare si functionare a comisiilor constituite in baza prevederilor Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anul 2010, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 262/2010

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 533 din 30 iulie 2010
ORDIN nr. 628 din 12 iulie 2010
privind aprobarea regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a comisiilor constituite în baza prevederilor <>Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2010, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 262/2010
EMITENT: MINISTERUL SÃNÃTÃŢII
Nr. 1.035 din 16 iulie 2010
CASA NAŢIONALÃ DE ASIGURÃRI DE SÃNÃTATE
Nr. 628 din 12 iulie 2010
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 533 din 30 iulie 2010


Având în vedere:
- Referatul de aprobare nr. Cs.A. 7.803 din 16 iulie 2010 al Ministerului Sãnãtãţii şi nr. D.G. 799 din 24 iunie 2010 al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate;
- titlul VIII "Asigurãrile sociale de sãnãtate" din <>Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 262/2010 pentru aprobarea Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2010,
în temeiul dispoziţiilor <>art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, <>art. 7 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu completãrile ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 972/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emit urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã regulamentele-cadru de organizare şi funcţionare a comisiilor constituite în baza prevederilor Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2010, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 262/2010 , prevãzute în anexele nr. 1-4, care fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Direcţiile de specialitate şi celelalte structuri de specialitate din cadrul direcţiilor de sãnãtate publicã şi caselor de asigurãri de sãnãtate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Cseke Attila

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate,
Nicolae Lucian Duţã


ANEXA 1

REGULAMENT-CADRU
de organizare şi funcţionare al comisiei constituite în
baza prevederilor <>art. 22 alin. (3) din Contractul-cadru
privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul
sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2010,
aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 262/2010 ,
pentru stabilirea necesarului de medici de familie cu liste,
atât pentru mediul urban, cât şi pentru mediul rural,
precum şi pentru stabilirea numãrului minim de persoane
beneficiare ale pachetelor de servicii medicale
de pe listele medicilor de familie din mediul rural,
pentru care se încheie contractul de furnizare
de servicii medicale din asistenţa medicalã primarã

ART. 1
Prezentul regulament stabileşte modalitatea de organizare şi funcţionare a comisiei constituite în baza prevederilor <>art. 22 alin. (3) din Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2010, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 262/2010 .
ART. 2
(1) Comisia este formatã din 7 membri de drept, dintre care 2 reprezentanţi ai caselor de asigurãri de sãnãtate, 2 reprezentanţi ai direcţiei de sãnãtate publicã, un reprezentant al colegiului teritorial al medicilor pentru specialitatea medicinã de familie, un reprezentant al patronatului judeţean al medicilor de familie, un reprezentant al asociaţiei profesionale judeţene a medicilor de familie. La lucrãrile comisiei poate participa, cu rol consultativ, şi un reprezentant al administraţiei publice locale, dupã caz. Comisia va avea un secretar fãrã drept de vot, numit de cãtre casa de asigurãri de sãnãtate. Pentru fiecare membru desemnat instituţiile/organizaţiile menţionate anterior vor nominaliza şi membrii supleanţi echivalenţi numeric.
(2) În situaţia în care unul dintre membrii de drept nu poate participa la lucrãrile comisiei, acesta va fi înlocuit de cãtre instituţia/organizaţia care l-a desemnat cu unul dintre membrii supleanţi.
(3) Desemnarea şi revocarea reprezentanţilor instituţiilor/organizaţiilor menţionate la alin. (1) se fac de conducãtorii respectivelor instituţii/organizaţii.
(4) Înlocuirea unui reprezentant se face cu respectarea condiţiilor prevãzute la alin. (1), (2) şi (3), împreunã cu notificarea încetãrii nominalizãrii reprezentantului precedent.
ART. 3
(1) Comisia îşi desemneazã un preşedinte dintre membrii acesteia, cu un mandat pe durata a 6 (şase) luni, care nu se poate repeta mai devreme de un an. Desemnarea preşedintelui se face prin votul membrilor comisiei.
(2) Comisia ia hotãrâri cu majoritate de voturi.
ART. 4
(1) Numai membrii de drept ai comisiei au drept de vot. Opiniile şi menţiunile reprezentantului administraţiei publice locale, consemnate în procesele-verbale ale şedinţelor, au rol consultativ.
(2) Cvorumul necesar pentru a lua hotãrâri valide este de cel puţin 6 din cei 7 membri.
(3) Hotãrârile se adoptã cu votul a jumãtate plus unu din membrii cu drept de vot prezenţi.
ART. 5
În condiţiile în care, la nivel judeţean, nu existã toate structurile prevãzute în componenţa comisiei, numãrul total al membrilor acesteia, precum şi numãrul reprezentând cvorumul necesar se ajusteazã în mod corespunzãtor, pentru a asigura funcţionarea comisiei în conformitate cu prevederile legale.
ART. 6
(1) Dezbaterile din şedinţele comisiei sunt consemnate în procesele-verbale ale şedinţelor. Procesele-verbale ale şedinţelor vor fi semnate de cãtre toţi membrii comisiei prezenţi la dezbateri şi de cãtre secretarul comisiei.
(2) Hotãrârile comisiei sunt semnate numai de cãtre preşedintele comisiei.
ART. 7
(1) Sediul comisiei, unde aceasta îşi desfãşoarã activitatea, este la casa de asigurãri de sãnãtate.
(2) Comisia are ştampilã proprie, iar documentele primite/emise se consemneazã într-un registru propriu.
ART. 8
Comisia se întruneşte obligatoriu anual în vederea pregãtirii procesului de contractare şi o datã la 6 luni pentru evaluarea situaţiilor de fapt raportate la atribuţiile proprii, precum şi ori de câte ori este nevoie. Membrii comisiei şi reprezentantul administraţiei publice locale, dupã caz, care are rol consultativ, sunt convocaţi în scris de cãtre secretarul comisiei.
ART. 9
Comisia are urmãtoarele atribuţii:
a) stabileşte necesarul de medici de familie cu liste proprii, pe localitãţi, atât pentru mediul urban, cât şi pentru mediul rural, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale din asistenţa medicalã primarã cu casa de asigurãri de sãnãtate;
b) stabileşte numãrul minim de persoane beneficiare ale pachetelor de servicii medicale de pe listele medicilor de familie din mediul rural, pe localitãţi, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale din asistenţa medicalã primarã cu casele de asigurãri de sãnãtate;
c) stabileşte zonele din mediul urban neacoperite din punctul de vedere al numãrului necesar de medici de familie, pentru care se pot încheia contracte cu medicii de familie cu liste sub 1.000 de persoane beneficiare ale pachetelor de servicii medicale;
d) analizeazã situaţiile de scãdere a numãrului minim de persoane beneficiare ale pachetelor de servicii medicale, timp de 6 luni consecutiv, cu mai mult de 20% din numãrul minim de persoane înscrise pe listã stabilit pentru localitatea/zona respectivã, situaţii ce pot conduce la încetarea contractului de servicii medicale în asistenţa medicalã primarã, pentru cabinetele medicale individuale, respectiv la excluderea din contract a medicilor de familie la care se înregistreazã astfel de situaţii, pentru celelalte forme de organizare a cabinetelor medicale;
e) analizeazã situaţiile de încadrare a cabinetelor medicale în funcţie de condiţiile în care îşi desfãşoarã activitatea, în baza criteriilor stabilite prin Ordinul ministrului sãnãtãţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. <>163 /<>93/2008 pentru aprobarea criteriilor de încadrare a cabinetelor medicale din asistenţa medicalã primarã şi din ambulatoriul de specialitate în funcţie de condiţiile în care se desfãşoarã activitatea, în coroborare cu atribuţiile prevãzute la lit. a) şi b);
f) analizeazã situaţiile de încadrare a localitãţilor/zonelor deficitare din punctul de vedere al existenţei medicilor de familie; localitãţile/zonele se încadreazã în localitãţi/zone deficitare în situaţia în care în ultimii 2 ani numãrul medicilor de familie a fost sub cel necesar sau în localitatea/zona respectivã nu a funcţionat un medic de familie în relaţie contractualã cu casa de asigurãri de sãnãtate.
ART. 10
Comisia îşi îndeplineşte atribuţiile prevãzute în baza unor criterii proprii pe care le va face publice prin afişare pe pagina web a casei de asigurãri de sãnãtate în termen de 3 zile lucrãtoare de la data constituirii acesteia.


ANEXA 2

REGULAMENT-CADRU
de organizare şi funcţionare al comisiei constituite în
baza prevederilor <>art. 43. alin. (4) din Contractul-cadru
privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul
sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2010,
aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 262/2010 ,
pentru stabilirea necesarului de medici de specialitate
şi a numãrului de norme necesare pentru fiecare
specialitate clinicã, pe judeţ, pentru care se încheie contract
de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicalã
ambulatorie de specialitate pentru specialitãţile clinice

ART. 1
Prezentul regulament stabileşte modalitatea de organizare şi funcţionare a comisiei constituite în baza prevederilor <>Contractului-cadru pentru stabilirea necesarului de medici de specialitate şi a numãrului de norme necesare pentru fiecare specialitate clinicã, pe judeţ, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru specialitãţile clinice.
ART. 2
(1) Comisia este formatã din 7 membri de drept, dintre care 2 reprezentanţi ai caselor de asigurãri de sãnãtate, 2 reprezentanţi ai direcţiei de sãnãtate publicã, un reprezentant al colegiului teritorial al medicilor pentru specialitãţile clinice, un reprezentant al patronatului medicilor de specialitate din specialitãţile clinice reprezentativ la nivel judeţean şi un reprezentant al organizaţiei sindicale reprezentative la nivel judeţean. Comisia va avea un secretar fãrã drept de vot, numit de cãtre casa de asigurãri de sãnãtate. Pentru fiecare membru desemnat, instituţiile/organizaţiile menţionate anterior vor nominaliza şi membrii supleanţi echivalenţi numeric.
(2) În situaţia în care unul dintre membrii de drept nu poate participa la lucrãrile comisiei, acesta va fi înlocuit de cãtre instituţia/organizaţia care l-a desemnat cu unul dintre membrii supleanţi.
(3) Desemnarea şi revocarea reprezentanţilor instituţiilor/organizaţiilor menţionate la alin. (1) se fac de conducãtorii respectivelor instituţii/organizaţii.
(4) Înlocuirea unui reprezentant se face cu respectarea condiţiilor prevãzute la alin. (1), (2) şi (3), împreunã cu notificarea încetãrii nominalizãrii reprezentantului precedent.
ART. 3
(1) Comisia îşi desemneazã un preşedinte dintre membrii acesteia, cu un mandat pe durata a 6 (şase) luni, care nu se poate repeta mai devreme de un an. Desemnarea preşedintelui se face prin votul membrilor comisiei.
(2) Comisia ia hotãrâri cu majoritate de voturi.
ART. 4
(1) Numai membrii de drept ai comisiei au drept de vot.
(2) Cvorumul necesar pentru a lua hotãrâri valide este de cel puţin 6 din cei 7 membri.
(3) Hotãrârile se adoptã cu votul a jumãtate plus unu din membrii cu drept de vot prezenţi.
ART. 5
În condiţiile în care, la nivel judeţean, nu existã toate structurile prevãzute în componenţa comisiei, numãrul total al membrilor acesteia, precum şi numãrul reprezentând cvorumul necesar se ajusteazã în mod corespunzãtor, pentru a asigura funcţionarea comisiei în conformitate cu prevederile legale.
ART. 6
(1) Dezbaterile din şedinţele comisiei sunt consemnate în procesele-verbale ale şedinţelor. Procesele-verbale ale şedinţelor vor fi semnate de cãtre toţi membrii comisiei prezenţi la dezbateri şi de cãtre secretarul comisiei.
(2) Hotãrârile comisiei sunt semnate numai de cãtre preşedintele comisiei.
ART. 7
(1) Sediul comisiei, unde aceasta îşi desfãşoarã activitatea, este la casa de asigurãri de sãnãtate.
(2) Comisia are ştampilã proprie, iar documentele primite/emise se consemneazã într-un registru propriu.
ART. 8
Comisia se întruneşte obligatoriu anual în vederea pregãtirii procesului de contractare şi o datã la 6 luni pentru evaluarea situaţiilor de fapt raportate la atribuţiile proprii, precum şi ori de câte ori este nevoie. Membrii comisiei sunt convocaţi în scris de cãtre secretarul comisiei.
ART. 9
Comisia are urmãtoarele atribuţii:
a) stabileşte numãrul de norme necesare pentru fiecare specialitate clinicã, pe judeţ. Prin normã se înţelege un program de lucru de 7 ore/zi şi, respectiv, 35 de ore/sãptãmânã;
b) stabileşte numãrul necesar de medici de specialitate pentru fiecare specialitate clinicã, pe judeţ, atât pentru mediul urban, cât şi pentru mediul rural, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru specialitãţile clinice cu casa de asigurãri de sãnãtate;
c) analizeazã situaţiile de încadrare a cabinetelor medicale în funcţie de condiţiile în care îşi desfãşoarã activitatea, în baza criteriilor stabilite prin Ordinul ministrului sãnãtãţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. <>163 /<>93/2008 pentru aprobarea criteriilor de încadrare a cabinetelor medicale din asistenţa medicalã primarã şi din ambulatoriul de specialitate în funcţie de condiţiile în care se desfãşoarã activitatea, în coroborare cu atribuţia prevãzutã la lit. b);
d) analizeazã situaţiile de încadrare a localitãţilor/zonelor deficitare din punctul de vedere al existenţei medicilor de specialitate pentru specialitãţi clinice; localitãţile/zonele se încadreazã în localitãţi/zone deficitare în situaţia în care în ultimii 2 ani numãrul medicilor de o anumitã specialitate clinicã a fost sub cel necesar sau în localitatea/zona respectivã nu a funcţionat un medic de o anume specialitate clinicã în relaţie contractualã cu casa de asigurãri de sãnãtate.
ART. 10
Comisia îşi îndeplineşte atribuţiile prevãzute în baza unor criterii proprii, pe care le va face publice prin afişare pe pagina web a casei de asigurãri de sãnãtate în termen de 3 zile lucrãtoare de la data constituirii acesteia.


ANEXA 3

REGULAMENT-CADRU
de organizare şi funcţionare al comisiei constituite în baza
prevederilor <>art. 43 alin. (4) din Contractul-cadru privind
condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul
sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate
pentru anul 2010, aprobat prin Hotãrârea
Guvernului <>nr. 262/2010 , pentru stabilirea numãrului necesar de medici
dentişti şi a numãrului de norme necesare pentru
medicinã dentarã, pe judeţ, pentru care
se încheie contract de furnizare de servicii medicale în
asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru medicina dentarã

ART. 1
Prezentul regulament stabileşte modalitatea de organizare şi funcţionare a comisiei constituite în baza prevederilor <>Contractului-cadru pentru stabilirea necesarului de medici de medicinã dentarã şi a numãrului de norme necesare pentru medicinã dentarã, pe judeţ, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru medicinã dentarã.
ART. 2
(1) Comisia este formatã din 7 membri de drept, dintre care 2 reprezentanţi ai caselor de asigurãri de sãnãtate, 2 reprezentanţi ai direcţiei de sãnãtate publicã, un reprezentant al colegiului teritorial al medicilor dentişti, un reprezentant al patronatului judeţean al medicilor dentişti reprezentativ la nivel judeţean, un reprezentant al asociaţiei profesionale judeţene a medicilor dentişti reprezentativã la nivel judeţean. Comisia va avea un secretar fãrã drept de vot, numit de cãtre casa de asigurãri de sãnãtate. Pentru fiecare membru desemnat instituţiile/organizaţiile menţionate anterior vor nominaliza şi membrii supleanţi echivalenţi numeric.
(2) În situaţia în care unul dintre membrii de drept nu poate participa la lucrãrile comisiei, acesta va fi înlocuit de cãtre instituţia/organizaţia care l-a desemnat cu unul dintre membrii supleanţi.
(3) Desemnarea şi revocarea reprezentanţilor instituţiilor/organizaţiilor menţionate la alin. (1) se fac de conducãtorii respectivelor instituţii/organizaţii.
(4) Înlocuirea unui reprezentant se face cu respectarea condiţiilor prevãzute la alin. (1), (2) şi (3), împreunã cu notificarea încetãrii nominalizãrii reprezentantului precedent.
ART. 3
(1) Comisia îşi desemneazã un preşedinte dintre membrii acesteia, cu un mandat pe durata a 6 (şase) luni, care nu se poate repeta mai devreme de un an. Desemnarea preşedintelui se face prin votul membrilor comisiei.
(2) Comisia ia hotãrâri cu majoritate de voturi.
ART. 4
(1) Numai membrii de drept ai comisiei au drept de vot.
(2) Cvorumul necesar pentru a lua hotãrâri valide este de cel puţin 6 din cei 7 membri.
(3) Hotãrârile se adoptã cu votul a jumãtate plus unu din membrii cu drept de vot prezenţi.
ART. 5
În condiţiile în care, la nivel judeţean, nu existã toate structurile prevãzute în componenţa comisiei, numãrul total al membrilor acesteia, precum şi numãrul reprezentând cvorumul necesar se ajusteazã în mod corespunzãtor, pentru a asigura funcţionarea comisiei în conformitate cu prevederile legale.
ART. 6
(1) Dezbaterile din şedinţele comisiei sunt consemnate în procesele-verbale ale şedinţelor. Procesele-verbale ale şedinţelor vor fi semnate de cãtre toţi membrii comisiei prezenţi la dezbateri şi de cãtre secretarul comisiei.
(2) Hotãrârile comisiei sunt semnate numai de cãtre preşedintele comisiei.
ART. 7
(1) Sediul comisiei, unde aceasta îşi desfãşoarã activitatea, este la casa de asigurãri de sãnãtate.
(2) Comisia are ştampilã proprie, iar documentele primite/emise se consemneazã într-un registru propriu.
ART. 8
Comisia se întruneşte obligatoriu anual în vederea pregãtirii procesului de contractare şi o datã la 6 luni pentru evaluarea situaţiilor de fapt raportate la atribuţiile proprii, precum şi ori de câte ori este nevoie. Membrii comisiei sunt convocaţi în scris de cãtre secretarul comisiei.
ART. 9
Comisia are urmãtoarele atribuţii:
a) stabileşte numãrul de norme necesar pentru specialitatea de medicinã dentarã, pe judeţ. Prin normã se înţelege un program de lucru de 7 ore/zi, respectiv 35 de ore/sãptãmânã;
b) stabileşte numãrul necesar de medici dentişti, pe judeţ, atât pentru mediul urban, cât şi pentru mediul rural, pentru care se încheie contract de furnizare de servicii medicale de medicinã dentarã cu casa de asigurãri de sãnãtate;
c) analizeazã situaţiile de încadrare a localitãţilor/zonelor deficitare din punctul de vedere al existenţei medicilor de medicinã dentarã; localitãţile/zonele se încadreazã în localitãţi/zone deficitare în situaţia în care în ultimii 2 ani numãrul medicilor de medicinã dentarã a fost sub cel necesar sau în localitatea/zona respectivã nu a funcţionat un medic de medicinã dentarã în relaţie contractualã cu casa de asigurãri de sãnãtate;
d) analizeazã modalitatea de ocupare a locurilor de cãtre medicii de medicinã dentarã care au solicitat intrarea în relaţie contractualã cu casa de asigurãri de sãnãtate, în coroborare cu atribuţia prevãzutã la lit. b).
ART. 10
Comisia îşi îndeplineşte atribuţiile prevãzute în baza unor criterii proprii, pe care le va face publice prin afişare pe pagina web a casei de asigurãri de sãnãtate în termen de 3 zile lucrãtoare de la data constituirii acesteia.


ANEXA 4

REGULAMENT-CADRU
de organizare şi funcţionare al comisiei
constituite în baza prevederilor art. 43
alin. (5) din <>Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei
medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de
sãnãtate pentru anul 2010, aprobat prin
<>Hotãrârea Guvernului nr. 262/2010 , pentru stabilirea
numãrului necesar de investigaţii medicale paraclinice pe total judeţ

ART. 1
Prezentul regulament stabileşte modalitatea de organizare şi funcţionare a comisiei constituite în baza prevederilor <>Contractului-cadru pentru stabilirea numãrului necesar de investigaţii medicale paraclinice pe total judeţ.
ART. 2
(1) Comisia este formatã din 7 membri de drept, dintre care 2 reprezentanţi ai caselor de asigurãri de sãnãtate, 2 reprezentanţi ai direcţiei de sãnãtate publicã, un reprezentant al colegiului teritorial al medicilor pentru specialitãţile paraclinice, un reprezentant al patronatului din asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru specialitãţile paraclinice reprezentativ la nivel judeţean, un reprezentant al societãţii profesionale a medicilor din asistenţa medicalã ambulatorie de specialitate pentru specialitãţile paraclinice reprezentativã la nivel judeţean. Comisia va avea un secretar fãrã drept de vot, numit de cãtre casa de asigurãri de sãnãtate. Pentru fiecare membru desemnat, instituţiile/organizaţiile menţionate anterior vor nominaliza şi membrii supleanţi echivalenţi numeric.
(2) În situaţia în care unul dintre membrii de drept nu poate participa la lucrãrile comisiei, acesta va fi înlocuit de cãtre instituţia/organizaţia care l-a desemnat cu unul dintre membrii supleanţi.
(3) Desemnarea şi revocarea reprezentanţilor instituţiilor/organizaţiilor menţionate la alin. (1) se fac de conducãtorii respectivelor instituţii/organizaţii.
(4) Înlocuirea unui reprezentant se face cu respectarea condiţiilor prevãzute la alin. (1), (2) şi (3), împreunã cu notificarea încetãrii nominalizãrii reprezentantului precedent.
ART. 3
(1) Comisia îşi desemneazã un preşedinte dintre membrii acesteia, cu un mandat pe durata a 6 (şase) luni, care nu se poate repeta mai devreme de un an. Desemnarea preşedintelui se face prin votul membrilor comisiei.
(2) Comisia ia hotãrâri cu majoritate de voturi.
ART. 4
(1) Numai membrii de drept ai comisiei au drept de vot.
(2) Cvorumul necesar pentru a lua hotãrâri valide este de cel puţin 6 din cei 7 membri.
(3) Hotãrârile se adoptã cu votul a jumãtate plus unu din membrii cu drept de vot prezenţi.
ART. 5
(1) Dezbaterile din şedinţele comisiei sunt consemnate în procesele-verbale ale şedinţelor. Procesele-verbale ale şedinţelor vor fi semnate de cãtre toţi membrii comisiei prezenţi la dezbateri şi de cãtre secretarul comisiei.
(2) Hotãrârile comisiei sunt semnate numai de cãtre preşedintele comisiei.
ART. 6
În condiţiile în care, la nivel judeţean, nu existã toate structurile prevãzute în componenţa comisiei, numãrul total al membrilor acesteia, precum şi numãrul reprezentând cvorumul necesar se ajusteazã în mod corespunzãtor, pentru a asigura funcţionarea comisiei în conformitate cu prevederile legale.
ART. 7
(1) Sediul comisiei, unde aceasta îşi desfãşoarã activitatea, este la casa de asigurãri de sãnãtate.
(2) Comisia are ştampilã proprie, iar documentele primite/emise se consemneazã într-un registru propriu de intrãri-ieşiri.
ART. 8
Comisia se întruneşte obligatoriu anual în vederea pregãtirii procesului de contractare şi o datã la 6 luni pentru evaluarea situaţiilor de fapt raportate la atribuţiile proprii, precum şi ori de câte ori este nevoie. Membrii comisiei sunt convocaţi în scris de cãtre secretarul comisiei.
ART. 9
Comisia are urmãtoarele atribuţii:
a) stabileşte numãrul necesar de investigaţii paraclinice pe total judeţ;
b) stabileşte numãrul necesar de investigaţii paraclinice - analize de laborator şi anatomopatologice la nivelul judeţului;
c) stabileşte numãrul necesar de investigaţii paraclinice de radiologie-imagisticã medicalã şi explorãri funcţionale la nivelul judeţului.
ART. 10
Comisia îşi îndeplineşte atribuţiile prevãzute în baza unor criterii proprii pe care le va face publice prin afişare pe pagina web a casei de asigurãri de sãnãtate în termen de 3 zile lucrãtoare de la data constituirii acesteia.


-------



Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016