Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 620 din 27 noiembrie 2006  pentru modificarea si completarea Procedurii privind activitatea de control, de indeplinire a masurilor asiguratorii, precum si de efectuare a executarii silite a debitelor rezultate din nerespectarea prevederilor   Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca nr. 279/2004    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 620 din 27 noiembrie 2006 pentru modificarea si completarea Procedurii privind activitatea de control, de indeplinire a masurilor asiguratorii, precum si de efectuare a executarii silite a debitelor rezultate din nerespectarea prevederilor Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca nr. 279/2004

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI-AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.012 din 20 decembrie 2006
În temeiul prevederilor <>art. 22 alin. (3) din Legea nr. 202/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã emite urmãtorul ordin:

ART. I
Procedura privind activitatea de control, de îndeplinire a mãsurilor asigurãtorii, precum şi de efectuare a executãrii silite a debitelor rezultate din nerespectarea prevederilor <>Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aprobatã prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã nr. 279/2004, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 725 din 11 august 2004, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Dupã litera c) a articolului 2 se introduce o nouã literã, litera d), cu urmãtorul cuprins:
"d) centrele regionale de formare profesionalã a adulţilor, denumite în continuare centre regionale."
2. Articolul 5 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - Principalele obiective ale activitãţii de control desfãşurate de cãtre organele de control mãsuri active sunt:
a) verificarea respectãrii obligaţiilor prevãzute de lege cu privire la încadrarea în muncã şi menţinerea raporturilor de muncã, de cãtre angajatorii care beneficiazã sau au beneficiat, din bugetul asigurãrilor pentru şomaj, de subvenţii, credite, fonduri nerambursabile, scutiri, facilitãţi sau ajutoare financiare;
b) verificarea îndeplinirii obligaţiilor asumate de angajatori, furnizori de servicii pentru stimularea ocupãrii forţei de muncã acreditaţi sau furnizori de servicii de formare profesionalã autorizaţi, prin convenţiile sau contractele încheiate cu agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã ori cu centrele regionale;
c) verificarea finanţãrii mãsurilor pentru stimularea ocupãrii forţei de muncã, a mãsurilor pentru prevenirea şomajului, precum şi a serviciilor de formare profesionalã acordate persoanelor care, potrivit legii, beneficiazã în mod gratuit de aceste servicii."
3. Litera c) a articolului 6 va avea urmãtorul cuprins:
"c) verificã respectarea prevederilor legii de cãtre agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã şi de cãtre centrele regionale;".
4. Articolul 7 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - În vederea realizãrii obiectivului prevãzut la art. 5 lit. a), organele de control mãsuri active din cadrul agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã au urmãtoarele competenţe:
a) verificã respectarea de cãtre angajatori a obligaţiei prevãzute la art. 10 din lege;
b) verificã respectarea de cãtre angajatori a obligaţiei prevãzute la art. 21 din lege;
c) verificã respectarea de cãtre angajatorii care au încadrat în muncã, conform legii, persoane din rândul beneficiarilor de indemnizaţii de şomaj, a obligaţiei prevãzute la art. 41 alin. (2) din lege;
d) verificã respectarea de cãtre angajatorii prevãzuţi la art. 48^1 alin. (1) din lege a obligaţiei ce le revine potrivit art. 48^1 alin. (4) din lege;
e) verificã respectarea de cãtre angajatorii aflaţi în situaţiile prevãzute la art. 49 din lege a obligaţiei prevãzute la art. 50 alin. (3) din lege;
f) verificã respectarea condiţiilor de acordare a subvenţiilor prevãzute la art. 78 din lege;
g) verificã respectarea de cãtre angajatorii care încadreazã absolvenţi, în condiţiile art. 80 din lege, a obligaţiei ce le revine potrivit art. 83 alin. (1) din lege;
h) verificã respectarea de cãtre angajatorii care încadreazã şomeri în vârstã de peste 45 de ani, şomeri care sunt pãrinţi unici susţinãtori ai familiilor monoparentale sau persoane cu handicap a obligaţiei ce le revine potrivit art. 85 alin. (1) sau (2) din lege;
i) verificã respectarea de cãtre angajatorii care au beneficiat de credite în condiţii avantajoase, acordate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj, potrivit legii, a obligaţiilor prevãzute la art. 86 alin. (7) lit. c) şi d), art. 86^2 alin. (3) şi la art. 88 din lege;
j) verificã respecarea de cãtre angajatorii care au beneficiat de fonduri nerambursabile, acordate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj, potrivit legii, a obligaţiilor prevãzute la art. 86^1 alin. (5), art. 86^2 alin. (3) şi la art. 88 din lege;
k) verificã respectarea de cãtre angajatorii care au beneficiat, potrivit legii, de reducerea sumei reprezentând contribuţia de 2,5% datoratã bugetului asigurãrilor pentru şomaj, a obligaţiei prevãzute la art. 93 alin. (1) din lege;
l) verificã acreditarea furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocupãrii forţei de muncã;
m) verificã îndeplinirea şi respectarea criteriilor de acreditare şi a obligaţiilor deţinute de furnizorii de servicii specializate pentru stimularea ocupãrii forţei de muncã;
n) verificã îndeplinirea celorlalte obligaţii asumate de angajatori, furnizori de servicii pentru stimularea ocupãrii forţei de muncã acreditaţi sau furnizori de servicii de formare profesionalã autorizaţi, prin convenţiile sau contractele încheiate cu agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã."
5. Articolul 8 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 8. - (1) Activitatea de control se desfãşoarã în baza programelor de control aprobate de preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã, pentru compartimentul de control mãsuri active din cadrul acestei instituţii, sau de directorii executivi ai agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã în cadrul cãrora funcţioneazã celelalte compartimente de control mãsuri active.
(2) Programele de control trebuie sã cuprindã numele sau denumirea persoanelor fizice ori juridice care urmeazã a fi supuse controlului, precum şi obiectul şi durata controalelor."
6. Articolul 10 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 10. - În realizarea atribuţiilor ce le revin, organele de control mãsuri active din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã, respectiv din cadrul agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã, pot aplica urmãtoarele proceduri de control:
a)controlul prin sondaj, care constã în activitatea de verificare selectivã a documentelor şi operaţiunilor ce prezintã relevanţã asupra respectãrii de cãtre persoanele fizice sau juridice supuse controlului a obligaţiilor prevãzute de lege;
b) controlul inopinat, care constã în activitatea de verificare fapticã şi documentarã, în principal, ca urmare a unei sesizãri cu privire la existenţa unor fapte de încãlcare a legii, fãrã anunţarea în prealabil a persoanelor fizice sau juridice care urmeazã a fi supuse controlului."
7. Articolul 11 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 11. - Perioada necesarã efectuãrii unei misiuni de control nu poate fi mai mare de 5 zile."
8. Articolul 13 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 13. - Controlul se desfãşoarã la sediul sau la domiciliul persoanelor fizice ori juridice."
9. Articolul 14 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 14. - Controlul poate fi repetat în situaţia în care persoanele fizice sau juridice solicitã în interes propriu efectuarea unei noi verificãri sau ori de câte ori se considerã justificat de cãtre preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã, respectiv de cãtre directorii executivi ai agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã."
10. Dupã articolul 15 se introduce un nou articol, articolul 15^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 15^1. - (1) Constatarea şi sancţionarea contravenţiilor prevãzute de lege se realizeazã de cãtre organele de control mãsuri active din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã, respectiv din cadrul agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã, prin procese-verbale de constatare şi sancţionare a contravenţiilor, în condiţiile prevãzute de <>Ordonanţa Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Modelul şi conţinutul formularelor tipizate ale procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor şi ale înştiinţãrii de platã pentru debitor, destinate utilizãrii în activitatea de control desfãşuratã de organele de control mãsuri active din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã şi al agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã, se aprobã prin ordin al preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã."
11. La articolul 20, literele a) şi j) vor avea urmãtorul cuprins:
"a) sã intre, în prezenţa reprezentanţilor legali ai persoanelor fizice sau juridice supuse controlului ori a altor persoane desemnate de acestea, în orice incintã a sediului în care îşi desfãşoarã activitatea, în timpul programului normal de lucru; controlul se poate desfãşura şi în afara programului de lucru, cu acordul scris al persoanelor fizice sau juridice supuse controlului şi cu aprobarea preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã, pentru compartimentul de control mãsuri active din cadrul acesteia, sau a directorilor executivi ai agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã în cadrul cãrora funcţioneazã celelalte compartimente de control mãsuri active;
..........................................................................
j) sã constate şi sã sancţioneze contravenţiile, precum şi sã aplice celelalte sancţiuni prevãzute de lege."
12. La articolul 21, litera b) va avea urmãtorul cuprins:
"b) sã prezinte persoanelor fizice sau juridice, la începerea controlului, legitimaţia de control şi delegaţia semnatã, dupã caz, de preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã sau de directorul executiv al agenţiei pentru ocuparea forţei de muncã; începerea controlului trebuie consemnatã, potrivit legii, în registrul unic de control;".
13. Alineatul (1) al articolului 27 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 27. - (1) Contestaţiile se soluţioneazã în termen de 30 de zile de la înregistrare, prin decizie motivatã a secretarului general al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã, atunci când au ca obiect acte de control încheiate de cãtre organele de control mãsuri active din cadrul acesteia, sau prin decizii motivate ale directorilor executivi ai agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã, atunci când au ca obiect acte de control încheiate de acestea."
14. Articolul 31 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 31. - Activitatea de îndeplinire a mãsurilor asigurãtorii, precum şi de efectuare a executãrii silite a debitelor rezultate din nerespectarea prevederilor legii se realizeazã potrivit prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, de cãtre personalul de specialitate din cadrul agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã, desemnat prin dispoziţii ale directorilor executivi."
15. Litera b) a articolului 33 va avea urmãtorul cuprins:
"b) sumele prevãzute la art. 73^1, 74 şi 75 din lege, plãtite fãrã temei legal, care se recupereazã în temeiul angajamentelor beneficiarilor, ce constituie titluri executorii, potrivit art. 76 alin. (2) din lege;"
16. Articolul 36 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 36. - Legitimaţiile de control, precum şi legitimaţiile de executor bugetar se emit de cãtre Agenţia Naţionalã pentru Ocuparea Forţei de Muncã, prin Direcţia resurse umane şi salarizare, şi sunt semnate de cãtre preşedinte."
17. Anexele nr. 1, 2 şi 4 se înlocuiesc cu anexele nr. 1-3 la prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. III
Procedura privind activitatea de control, de îndeplinire a mãsurilor asigurãtorii, precum şi de efectuare a executãrii silite a debitelor rezultate din nerespectarea prevederilor <>Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aprobatã prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã nr. 279/2004, cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezentul ordin, va fi republicatã, dându-se textelor o nouã numerotare.

Preşedintele Agenţiei Naţionale
pentru Ocuparea Forţei de Muncã,
Silviu Bian

Bucureşti, 27 noiembrie 2006.
Nr. 620.

ANEXA 1


───────
(Anexa nr. 1 la procedurã)
──────────────────────────





┌─────────┬──────────────┬─────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ │In exercitarea atributiilor ce le revin potrivit │
│ │ ┌────────┐ │<>art. 116^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul │
│ steagul │ │ STEMA │ │asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii │
│Romaniei │ │ROMANIEI│ │fortei de munca, cu modificarile si completarile │
│ │ └────────┘ │ulterioare, organele de control masuri active din │
│ │ │cadrul Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei │
│ │ │de Munca, respectiv din cadrul agentiilor pentru │
├─────────┴──────────────┤ocuparea fortei de munca, au urmatoarele drepturi; │
│ │ a) sa intre in prezenta reprezentantilor legali │
│ │ai persoanelor fizice sau juridice supuse │
│ │controlului sau a altor persoane desemnate de │
│ │acestea, in orice incinta a sediului in care isi │
│ │desfasoara activitatea, in timpul programului │
│ GUVERNULROMANIEI │normal de lucru; controlul se poate desfasura si │
│ │in afara programului de lucru, cu acordul scris │
│ │al persoanelor fizice sau juridice supuse │
│ AGENTIA NATIONALA │controlului si cu aprobarea presedintelui │
│ PENTRU OCUPAREA FORTEI │Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei │
│ DE MUNCA │de Munca, pentru compartimentul de control │
│ │masuri active din cadrul acesteia, sau a │
│ │directorilor executivi ai agentiilor pentru │
│ LEGITIMATIE DE CONTROL │ocuparea fortei de munca in cadrul carora │
│ │functioneaza celelate compartimentele de control │
│Seria _______, nr. ____,│masuri active; │
│ │ b) sa examineze orice inscrisuri care pot fi │
│ │relevante pentru determinarea modului in care │
│Numele ________________ │persoanele fizice sau juridice supuse │
│ │controlului respecta obligatiile ce le revin │
│Prenumele _____________ │potrivit legii; │
│ │ c) sa primeasca copii de pe orice inscrisuri │
│C.N.P. ________________ │supuse controlului; │
│ │ d) sa solicite informatii care nu au, potrivit │
│Semnatura │legii caracter secret, de la organele │
│autorizata ____________ │administratiei publice centrale si locale, │
│ │institutiile publice sau de interes public, │
├───────────┬────────────┤institutiile publice sau private care │
│ Loc │ Data │inregistreaza, sub orice forma, incheierile de │
│fotografie │ emiterii │contracte, evidenta populatiei sau a bunurilor, │
│ │ │exploatarea proprietatilor si altele asemenea; │
│ │ │ e) sa solicite declaratii scrise de la │
│ │ │salariatii persoanelor fizice sau juridice supuse │
│ │ │controlului in situatia in care informatiile │
├───────────┴────────────┤furnizate de reprezentantii legati sau de │
│ │persoanele numite de acestea sunt insuficiente; │
│ │ f) sa expuna constatarile efectuate cu ocazia │
│ │controlului si sa solicite explicatii scrise de │
│ │la reprezentantii legali ai persoanelor fizice sau │
│ │juridice supuse controlului sau de la imputernicitii │
│ │acestora, dupa caz; │
│ │ g) sa solicite, in scris, cu cel putin 15 zile │
│ │inainte, prezenta reprezentantilor legali ai │
│ │persoanelor fizice sau juridice supuse controlului │
│ │sau a imputernicitilor acestora, la sediul Agentiei │
│ │Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca sau al │
│ │agentiilor pentru ocuparea fortei de munca in │
│ │cadrul carora functioneaza compartimentele de │
│ │control masuri active; │
│ │ h) sa dispuna masurile necesare in vederea │
│ │indeplinirii, de catre persoanele fizice sau │
│ │juridice supuse controlului, a obligatiilor ce le │
│ │revin potrivit legii; │
│ │ i) sa stabileasca, in situatia in care se constata │
│ │incalcari ale legii, eventualele debite; │
│ │ j) sa constate si sa sanctioneze contraventiile │
│ │precum si sa aplice celelalte sanctiuni prevazute │
│ │de lege │
│ │ │
│ │Pierderea legitimatiei se face publica in presa si │
│ │se anunta institutia emitenta in termen de 15 zile. │
│ │ │
│ │ VIZE │
│ │ ┌────────┬────────┬───────┬────────┐ │
│ │ │ AN │ AN │ AN │ AN │ │
│ │ │ SEM. I │SEM. II │SEM. I │SEM. II │ │
│ │ ├────────┼────────┼───────┼────────┤ │
│ │ │ AN │ AN │ AN │ AN │ │
│ │ │ SEM. I │SEM. II │SEM. I │SEM. II │ │
│ │ └────────┴────────┴───────┴────────┘ │
│ Legitimatia nu este │ │
│ transmisibila │ │
└────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────────┘



ANEXA 2


───────
(anexa nr. 2 la procedurã)
─────────────────────────

PROCES-VERBAL*)
încheiat astãzi, .... luna ..... anul ......
_________
*) Prezentul model de proces-verbal va fi adaptat în funcţie de obiectul controlului.

Subsemnaţii ......., îndeplinind funcţia de ....... în cadrul compartimentului control mãsuri active din Agenţia Naţionalã pentru Ocuparea Forţei de Muncã/Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncã a Judeţului .../municipiului Bucureşti, în temeiul <>Legii nr. 202/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în baza legitimaţiilor de control nr. ......... şi a delegaţiilor nr. ....../......., am procedat, conform programului de control aprobat şi atribuţiilor de serviciu, la efectuarea unui control de specialitate la ......., cu sediul în ........, str. ....... nr. ......, judeţul/sectorul ........... .
Controlul a avut ca obiect**):
___________
**) Se bifeazã cu "x" cãsuţele corespunzãtoare obiectului controlului.

[] verificarea respectãrii obligaţiilor prevãzute de lege cu privire la încadrarea în muncã şi menţinerea raporturilor de muncã, de cãtre angajatorii care beneficiazã sau au beneficiat, din bugetul asigurãrilor pentru şomaj, de subvenţii, credite, fonduri nerambursabile, scutiri, facilitãţi sau ajutoare financiare;
[] verificarea îndeplinirii obligaţiilor asumate de angajatori, furnizori de servicii pentru stimularea ocupãrii forţei de muncã acreditaţi sau furnizori de servicii de formare profesionalã autorizaţi, prin convenţiile sau contractele încheiate cu agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã ori cu centrele regionale;
[] verificarea finanţãrii mãsurilor pentru stimularea ocupãrii forţei de muncã, a mãsurilor pentru prevenirea şomajului, precum şi a serviciilor de formare profesionalã acordate persoanelor care, potrivit legii, beneficiazã în mod gratuit de aceste servicii.
Verificarea s-a efectuat asupra actelor, documentelor şi evidenţelor aferente perioadei ......, puse la dispoziţia organului de control mãsuri active de cãtre persoana fizicã/juridicã supusã controlului.
Persoana fizicã/juridicã nu a mai fost/a mai fost controlatã anterior conform Procesului-verbal nr. ...../....., pentru perioada ......... .

CAPITOLUL I
Datele de identificare a persoanei fizice/juridice

Numele/Denumirea persoanei fizice/juridice ..............................
Cod numeric personal ............... (persoane fizice)
Certificatul de înmatriculare înregistrat la Oficiul Registrului Comerţului ..... sub nr. ......... din data de ...... şi la Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a Municipiului/Judeţului ........ sub nr. ......./........ (societãţi comerciale)
Actul normativ în temeiul cãruia funcţioneazã .......(instituţii publice)
codul fiscal ...........................................................
Codul poştal ...........................................................
Forma şi situaţia juridicã .............................................
Structura acţionariatului (societãţi comerciale) .......................
Domiciliul/Sediul ......................................................
Reprezentant legal .....................................................
Capitalul social subscris şi vãrsat (societãţi comerciale): ....... lei.
Obiectul de activitate .................................................
Telefon/Fax/E-mail .....................................................
Conturile de disponibilitãţi în lei şi în devize, bãncile la care sunt deschise, precum şi adresele acestora ......................................
La data încheierii prezentului proces-verbal, persoana fizicã/juridicã îşi desfãşoarã activitatea cu un numãr de: ............ salariaţi, încadraţi în baza unor contracte individuale de muncã/acte de numire (funcţionari publici).

CAPITOLUL II
Rezultatele controlului

Se completeazã de cãtre organele de control mãsuri active din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncã:
a) verificarea activitãţii de control mãsuri active desfãşurate la nivelul agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã:
......................................................................
......................................................................
b) verificarea respectãrii prevederilor legii de cãtre agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã şi centrele regionale:
......................................................................
......................................................................
c) verificarea finanţãrii mãsurilor pentru stimularea ocupãrii forţei de muncã, a mãsurilor pentru prevenirea şomajului, precum şi a serviciilor de formare profesionalã acordate persoanelor care, potrivit legii, beneficiazã în mod gratuit de aceste servicii:
......................................................................
......................................................................
d) verificarea îndeplinirii obligaţiilor asumate prin convenţiile încheiate între agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã şi centrele regionale:
......................................................................
......................................................................
Se completeazã de cãtre organele de control mãsuri active din cadrul agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncã:
a) verificarea respectãrii de cãtre angajatori a obligaţiei prevãzute la art. 10 din lege:
......................................................................
......................................................................
b) verificarea respectãrii de cãtre angajatori a obligaţiei prevãzute la art. 21 din lege:
......................................................................
......................................................................
c) verificarea respectãrii de cãtre angajatorii care au încadrat în muncã, conform legii, persoane din rândul beneficiarilor de indemnizaţii de şomaj a obligaţiei prevãzute la art. 41 alin. (2) din lege:
......................................................................
......................................................................
d) verificarea respectãrii de cãtre angajatorii prevãzuţi la art. 48^1 alin. (1) din lege a obligaţiei ce le revine potrivit art. 48^1 alin. (4) din lege:
......................................................................
......................................................................
e) verificarea respectãrii de cãtre angajatorii aflaţi în situaţiile prevãzute la art. 49 din lege a obligaţiei prevãzute la art. 50 alin. (3) din lege:
......................................................................
......................................................................
f) verificarea respectãrii condiţiilor de acordare a subvenţiilor prevãzute la art. 78 din lege:
......................................................................
......................................................................
g) verificarea respectãrii de cãtre angajatorii care încadreazã absolvenţi, în condiţiile art. 80 din lege, a obligaţiei ce le revine potrivit art. 83 alin. (1) din lege:
......................................................................
......................................................................
h) verificarea respectãrii de cãtre angajatorii care încadreazã şomeri în vârstã de peste 45 de ani, şomeri care sunt pãrinţi unici susţinãtori ai familiilor monoparentale sau persoane cu handicap a obligaţiei ce le revine potrivit art. 85 alin. (1) şi (2) din lege:
......................................................................
......................................................................
i) verificarea respectãrii de cãtre angajatorii care au beneficiat de credite în condiţii avantajoase, acordate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj, potrivit legii, a obligaţiilor prevãzute la art. 86 alin. (7) lit. c) şi d), art. 86^2 alin. (3) şi la art. 88 din lege:
......................................................................
......................................................................
j) verificarea respectãrii de cãtre angajatorii care au beneficiat de fonduri nerambursabile, acordate din bugetul asigurãrilor pentru şomaj, potrivit legii, a obligaţiilor prevãzute la art. 86^1 alin. (5), art. 86^2 alin. (3) şi la art. 88 din lege:
......................................................................
......................................................................
k) verificarea respectãrii de cãtre angajatorii care au beneficiat, potrivit legii, de reducerea sumei reprezentând contribuţia de 2,5% datoratã bugetului asigurãrilor pentru şomaj a obligaţiei prevãzute la art. 93 alin. (1) din lege:
......................................................................
......................................................................
l) verificarea acreditãrii furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocupãrii forţei de muncã:
......................................................................
......................................................................
m) verificarea îndeplinirii şi respectãrii criteriilor de acreditare şi a obligaţiilor furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocupãrii forţei de muncã:
......................................................................
......................................................................
n) verificarea îndeplinirii celorlalte obligaţii asumate de angajatori, furnizori de servicii pentru stimularea ocupãrii forţei de muncã acreditaţi sau furnizori de servicii de formare profesionalã autorizaţi, prin convenţiile ori contractele încheiate cu agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã:
......................................................................
......................................................................

CAPITOLUL III
Concluzii şi mãsuri dispuse în urma controlului
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
Prin semnarea procesului-verbal de control persoana fizicã/juridicã recunoaşte cã i s-au restituit toate documentele solicitate de cãtre organele de control mãsuri active şi puse la dispoziţia acestora în vederea verificãrii.
Mãsurile dispuse de organele de control mãsuri active prin prezentul proces-verbal pot fi contestate, pe cale administrativã, la Agenţia Naţionalã pentru Ocuparea Forţei de Muncã, atunci când au ca obiect acte de control încheiate de cãtre organele de control mãsuri active din cadrul acesteia, sau la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncã, atunci când au ca obiect acte de control încheiate de acestea.
Contestaţia se depune, sub sancţiunea decãderii, în termen de 15 zile de la comunicarea prezentului proces-verbal.

Organul de control, Persoana fizicã/juridicã,
.................. .........................

ANEXA 3
───────
(anexa nr. 4 la procedurã)
──────────────────────────





┌─────────┬──────────────┬─────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ │ │
│ │ ┌────────┐ │ │
│ steagul │ │ STEMA │ │In temeiul <>Ordonantei Guvernului nr. 92/2003 privind │
│ Romaniei│ │ROMANIEI│ │Codul de procedura fiscala, republicata, cu │
│ │ └────────┘ │modificarile si completarile ulterioare, titularul │
│ │ │are calitatea de executor bugetar si are dreptul: │ │ │ │ │
│ │ │ a) sa aplice masurile asiguratorii si de executare │
│─────────┴───────────── │silita; │
│ │ b) sa intre in orice incinta de afaceri a │
│ │debitorului, persoana juridica, sau in alte incinte │
│ │unde acesta isi pastreaza bunurile, in scopul │
│ │identificarii bunurilor sau valorilor care pot fi │
│ GUVERNUL ROMANIEI │executate silit, precum si sa analizeze evidenta │
│ │contabila a debitorului in scopul identificarii │
│ │tertilor care datoreaza sau detin in pastrare │
│ │venituri ori bunuri ale debitorului; │
│ AGENTIA NATIONALA │ c) sa intre in toate incaperile in care se gasesc │
│ PENTRU OCUPAREA FORTEI │bunuri sau valori ale debitorului, persoana fizica, │
│ DE MUNCA │precum si sa cerceteze toate locurile in care │
│ │acesta isi pastreaza bunurile; │
│ │ d) sa solicite si sa cerceteze orice document sau │
│ LEGITIMATIE DE │element material care poate constitui o proba in │
│ EXECUTOR BUGETAR │determinarea bunurilor proprietate a debitorului │
│ │ │
│ │ │
│Seria _______, nr. ____,│ │
│ │Pierderea legitimatiei se face publica in presa si │
│ │se anunta institutia emitenta in termen de 15 zile. │
│Numele ________________ │ │
│ │ │
│Prenumele _____________ │ VIZE │
│ │ ┌────────┬────────┬───────┬────────┐ │
│C.N.P. ________________ │ │ AN │ AN │ AN │ AN │ │
│ │ │ SEM. I │SEM. II │SEM. I │SEM. II │ │
│Semnatura │ ├────────┼────────┼───────┼────────┤ │
│autorizata ____________ │ │ AN │ AN │ AN │ AN │ │
│ │ │ SEM. I │SEM. II │SEM. I │SEM. II │ │
│───────────┬────────────┤ └────────┴────────┴───────┴────────┘ │
│ Loc │ Data │ │
│fotografie │ emiterii │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
├───────────┴────────────┤ │
│ Legitimatia nu este │ │
│ transmisibila │ │
│ │ │
└────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────────┘


_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016