Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 612 din 26 iulie 2007  pentru aprobarea Normei metodologice de aplicare a   Hotararii Guvernului nr. 577/1997 privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate si alimentarea cu apa a satelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 612 din 26 iulie 2007 pentru aprobarea Normei metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 577/1997 privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea si/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate si alimentarea cu apa a satelor

EMITENT: MINISTERUL DEZVOLTARII, LUCRARILOR PUBLICE SI LOCUINTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 694 din 12 octombrie 2007


În temeiul <>art. II din Hotãrârea Guvernului nr. 279/2007 privind modificarea şi completarea <>Hotãrârii Guvernului nr. 577/1997 pentru aprobarea Programului privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate şi alimentarea cu apã a satelor şi al <>art. 10 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 361/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor,

ministrul dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Norma metodologicã de aplicare a <>Hotãrârii Guvernului nr. 577/1997 privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate şi alimentarea cu apã a satelor, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 3
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, <>Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 2.217/2005 pentru aprobarea Normei metodologice de aplicare a <>Hotãrârii Guvernului nr. 577/1997 privind pietruirea, reabilitarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate şi alimentarea cu apã a satelor, republicatã, astfel cum a fost modificatã prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.256/2005 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 128 din 10 februarie 2006, se abrogã.
ART. 4
Direcţia generalã lucrãri publice va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Ministrul dezvoltãrii, lucrãrilor publice şi locuinţelor,
Laszlo Borbκly

Bucureşti, 26 iulie 2007.
Nr. 612.


ANEXĂ
NORMĂ METODOLOGICĂ
de aplicare a <>Hotãrârii Guvernului nr. 577/1997 privind
pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea
drumurilor de interes local clasate şi alimentarea cu apã a satelor

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Programul privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate şi alimentarea cu apã a satelor, denumit în continuare Program, reprezintã sprijinul acordat de cãtre statul român echipãrii comunelor şi satelor din componenţa acestora cu lucrãri de infrastructurã rutierã şi edilitarã, prin continuarea şi extinderea Programului aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 577/1997 privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate şi alimentarea cu apã a satelor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Programul este compus din:
a) Subprogramul privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate, prevãzut în anexa nr. 1;
b) Subprogramul privind alimentarea cu apã a satelor, prevãzut în anexa nr. 2.
ART. 2
(1) Fondurile alocate de la bugetul de stat pentru finanţarea Programului se cuprind şi se deruleazã prin bugetul Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor.
(2) În completarea fondurilor alocate de la bugetul de stat pentru realizarea lucrãrilor prevãzute în cadrul Programului vor fi utilizate şi soluţii alternative de finanţare, cum ar fi: alocaţii de la bugetul local, alte surse atrase (contribuţia populaţiei, sponsorizãri etc.), precum şi, dupã caz, credite interne, credite externe rambursabile sau nerambursabile.
(3) Contribuţia comunitãţilor locale la realizarea obiectivelor prevãzute în Program este benevolã, sub formã de participare în muncã sau în bani, şi este stabilitã de cãtre consiliile locale, prin consultarea colectivitãţilor locale.
ART. 3
(1) Consiliile locale au obligaţia de a aduce la cunoştinţã locuitorilor comunei (satului) prevederile Programului, proiectele înscrise în Program, etapele de realizare, costurile estimative şi sã solicite sprijinul acestora pentru îndeplinirea lui.
(2) Selecţia proiectelor care fac obiectul finanţãrii Programului se va face de cãtre consiliile judeţene şi consiliile locale, în baza unor criterii stabilite de cãtre aceste autoritãţi, avându-se în vedere, în principal, zonele cu disfuncţionalitãţi mari în alimentarea cu apã potabilã, comunele cu potenţial economico-turistic, precum şi asigurarea condiţiilor minimale de infrastructurã ruralã în comunitãţile sãrace.
(3) Promovarea de noi proiecte va urmãri posibilitatea asigurãrii surselor de finanţare, având ca prioritãţi finalizarea celor începute, alinierea soluţiilor tehnice la standardele europene implementate în România, cu prevederea soluţiilor economice în proiectare, execuţie şi întreţinere.
(4) Programele anuale vor viza corelarea cu termenele de punere în funcţiune a obiectivelor promovate prin procedurile de achiziţie publicã şi a cuantumului posibil de asigurat în finanţarea execuţiei acestora.
(5) Consiliile locale, ca autoritãţi deliberative, şi primarii, ca autoritãţi executive, rãspund de realizarea prevederilor Programului în interesul colectivitãţii locale respective.
(6) Consiliile judeţene, în baza atribuţiilor lor, sprijinã şi coordoneazã activitatea consiliilor locale în fundamentarea proiectelor, asigurã asistenţa juridicã şi tehnicã de specialitate necesarã şi monitorizeazã executarea lucrãrilor în calitatea lor de ordonator de credite, în conformitate cu <>Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile ulterioare.
(7) Consiliile locale sunt titulari de contracte pentru obiectivele din administrarea acestora.
ART. 4
Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor coordoneazã realizarea Programului, fundamenteazã, împreunã cu consiliile judeţene, necesarul anual de fonduri de la bugetul de stat şi urmãreşte, prin organele sale, realizarea Programului, în conformitate cu <>Legea nr. 500/2002 , cu modificãrile ulterioare.

CAP. II
Subprogramul privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate

ART. 5
(1) Prin drumuri de interes local, în contextul finanţãrii Subprogramului privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate, se înţelege drumurile comunale şi drumurile de interes judeţean. Fac obiectul Programului drumurile judeţene care asigurã legãtura între comune, sectoarele de drumuri judeţene situate în intravilanul localitãţilor rurale, între reşedinţele de comunã cu oraşe, municipii sau, dupã caz, obiective economicoturistice.
(2) Subprogramul prevãzut la alin. (1) are în vedere şi strãzile principale din interiorul comunelor, în funcţie de importanţa lor.
(3) Strãzile principale din interiorul comunelor care pot fi finanţate în cadrul subprogramului sunt:
a) strãzile care fac legãtura cu drumurile judeţene, naţionale şi drumurile expres;
b) strãzile care uşureazã accesul populaţiei la obiectivele importante din comunã, cum ar fi: instituţii publice, instituţii de învãţãmânt, dispensar, bisericã, cimitir, complexe agrozootehnice, obiective turistice, mânãstiri.
ART. 6
(1) Categoriile de lucrãri care pot fi finanţate în cadrul subprogramului prevãzut în anexa nr. 1 sunt:
a) pietruiri drumuri de interes local de pãmânt;
b) îmbrãcãminţi bituminoase pe drumurile de interes local de pãmânt sau pietruite;
c) refacerea îmbrãcãminţii drumurilor de interes local pietruite, asfaltate sau cu îmbrãcãminţi bituminoase degradate.
(2) De asemenea, pot fi finanţate urmãtoarele lucrãri:
a) corecţia elementelor geometrice - profiluri transversale şi longitudinale, curbe, supraînãlţãri etc.;
b) amenajarea acostamentelor;
c) amenajarea intersecţiilor cu alte drumuri, inclusiv cu cele de exploatare sau vicinale, prin îmbrãcãminte din macadam sau balast pe o lungime de 50 m;
d) execuţia de şanţuri de colectare şi dirijare a apelor pluviale;
e) construcţia de podeţe şi poduri, ziduri de sprijin şi consolidãri de taluzuri, acolo unde situaţia o impune.
Art. 7
(1) Pentru a se evita scoaterea terenurilor din circuitul agricol sau silvic se vor respecta, pe cât posibil, traseul actual, lãţimea carosabilului şi ampriza existentã.
(2) Lucrãrile noi sau de reabilitare se vor realiza pe bazã de proiect tehnic, iar încredinţarea atât a elaborãrii documentaţiei tehnico-economice, cât şi a contractelor de execuţie a lucrãrilor se va face prin contract de achiziţie publicã, atribuit în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind achiziţiile publice.
(3) Proiectele tehnice, indiferent de administratorul drumului, se aprobã de cãtre ordonatorul de credite, secundar sau terţiar, conform competenţelor stabilite prin <>Legea nr. 500/2002 , cu modificãrile ulterioare.
(4) În corelare cu condiţiile de relief, de trafic, cu structura solului şi cu condiţiile climatice, autoritãţile administraţiei publice locale vor avea în vedere şi posibilitatea prevederii în documentaţiile tehnico-economice de noi materiale şi/sau tehnologii moderne şi eficiente agrementate, care sã asigure soluţii viabile atât din punctul de vedere al costurilor, cât şi al calitãţii în exploatare. În acest sens, se vor avea în vedere tehnologii de reciclare şi stabilizare ecologicã la rece cu lianţi hidraulici bituminoşi sau enzimatici, care sã constituie soluţia optimã din punct de vedere tehnico-economic atât pentru construcţia şi întreţinerea drumurilor, cât şi pentru recuperarea îmbrãcãminţilor bituminoase degradate. Se impune ca prevederea soluţiilor sã fie stabilitã de cãtre proiectanţi pe baza unor criterii fundamentate atât teoretic, cât şi experimentat, în urma concluziilor rezultate din aplicarea programelor-pilot care au condus la eliberarea agrementelor de aplicare a soluţiilor, astfel încât sã se rãspundã cerinţelor de eficienţã a investiţiilor şi de durabilitate a lucrãrilor.
Art. 8
În intravilan, accesul din drumul comunal sau judeţean cãtre gospodãriile riveranilor se va realiza prin grija şi pe cheltuiala fiecãrui proprietar. Pentru o rezolvare unitarã, primãriile, sub coordonarea direcţiei de specialitate din cadrul consiliului judeţean, vor elabora detalii-tip de amenajare a accesului, obligatorii pentru fiecare locuitor riveran drumului.
Art. 9
În situaţia în care un drum comunal este administrat pe tronsoane de cãtre mai multe consilii locale, iar Programul prevede pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea integralã a acestuia, atribuţiile fiecãrei primãrii se vor stabili pe bazã de protocol, cu avizul consiliului judeţean. În protocol se va desemna consiliul local care rãspunde de realizarea unitarã a proiectului. Proiectul tehnic va fi aprobat prin ordin comun al consiliilor locale care administreazã tronsoanele de drum şi va fi avizat conform legii.
Art. 10
Podurile noi de pe tronsoanele de drumuri comunale şi judeţene care urmeazã a fi pietruite, reabilitate, modernizate şi/sau asfaltate sunt investiţii publice şi se realizeazã în conformitate cu reglementãrile în domeniu. Consiliile judeţene şi locale vor urmãri ca podurile noi sã se realizeze corelat cu lucrãrile de bazã. În mod similar se va proceda şi cu reparaţiile podurilor existente.
ART. 11
(1) Autoritãţile locale vor avea în vedere asigurarea unor proiecte economice în conformitate cu normativele şi standardele de proiectare în vigoare. Temele de proiectare vor face precizãri cu privire la respectarea parametrilor tehnici impuşi de aceste normative.
(2) La proiectarea şi execuţia strãzilor principale din interiorul comunelor, autoritãţile locale vor avea în vedere urmãtoarele aspecte:
a) denumirea proiectului (obiectivului): "Pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea strãzilor principale în comuna ................, satul ..............., judeţul .................." sau "Pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea strãzilor principale în zona periurbanã a oraşului ....................., judeţul .............." sau "Pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea strãzilor principale în satul (satele) aparţinãtor (aparţinãtoare) oraşului ................., judeţul .................";
b) în cadrul proiectului vor fi definite, separat pentru fiecare stradã, urmãtoarele elemente: denumire, traseu, poziţii kilometrice, lungime;
c) antemãsurãtorile şi devizele se vor face separat pentru fiecare stradã.
ART. 12
(1) Autoritãţile locale vor asigura realizarea activitãţilor de întreţinere a drumurilor de interes local (judeţene, comunale, vicinale, strãzi), pietruite, reabilitate, modernizate şi/sau asfaltate, care constau, în principal, în: a) întreţinerea platformei drumului: nivelarea, astuparea gropilor, refacerea stratului de balast sau de macadam etc.;
b) asigurarea scurgerii apelor din zona drumului;
c) întreţinerea şi curãţarea şanţurilor, rigolelor şi drenurilor;
d) întreţinerea zidurilor de sprijin;
e) întreţinerea semnalizãrii verticale;
f) repararea prin plombare a degradãrilor şi fisurilor;
g) tratamente de suprafaţã.
(2) Lucrãrile de întreţinere se vor efectua în conformitate cu normativele privind întreţinerea şi repararea drumurilor publice în vigoare.

CAP. III
Subprogramul privind alimentarea cu apã a satelor

ART. 13
(1) Subprogramul privind alimentarea cu apã a satelor asigurã introducerea sistemelor centralizate de alimentare cu apã şi are în vedere asigurarea alimentãrii cu apã în circa 30% din numãrul localitãţilor care nu dispun de sisteme centralizate de alimentare cu apã, prin:
a) finalizarea obiectivelor de investiţii aflate în prezent în execuţie (inclusiv a celor puse în funcţiune parţial);
b) începerea de noi obiective, pe bazã de studii de fezabilitate aprobate, în curs de aprobare sau în stadiul de elaborare la data aprobãrii Programului.
(2) Alimentãrile cu apã sunt obiective de investiţii publice, iar începerea de noi obiective se va face eşalonat, în funcţie de prioritãţi.
ART. 14
(1) Elaborarea documentaţiilor tehnicoeconomice, respectiv studiile de fezabilitate şi proiectele tehnice de execuţie şi încredinţarea execuţiei lucrãrilor se vor face cu respectarea prevederilor legale în vigoare privind achiziţiile publice.
(2) Aprobarea documentaţiilor tehnico-economice se va face cu respectarea prevederilor <>Legii nr. 500/2002 , cu modificãrile ulterioare, în contextul avizãrii studiilor de fezabilitate conform reglementãrilor în vigoare.
(3) Studiile de fezabilitate aferente obiectivelor noi de alimentare cu apã vor adopta soluţii compatibile cu reglementãrile de mediu din România, adaptate şi/sau armonizate cu cele ale Uniunii Europene în domeniu, avându-se în vedere, în perspectivã, şi realizarea investiţiilor care vor fi demarate în cadrul Programului naţional de construcţie a reţelei de canalizare şi de realizare a staţiilor de epurare în localitãţile rurale.
ART. 15
Stabilirea prioritãţilor pentru obiectivele de investiţii noi va avea în vedere rezolvarea zonelor cu disfuncţionalitãţi mari în asigurarea cu apã potabilã, în localitãţile cu potenţial economic existent sau de perspectivã şi în comunitãţile sãrace, în acord cu prevederile Planului de amenajare a teritoriului naţional aprobat, secţiunea a-II-a - Apã: zone cuprinzând localitãţi rurale, cu resurse limitate de apã, care reclamã realizarea unor lucrãri prioritare de alimentare cu apã în sistem centralizat.
ART. 16
(1) În cadrul procesului de analizã, adoptare a deciziilor şi stabilire a soluţiilor, factorii implicaţi în procesul de implementare a investiţiilor de alimentare cu apã potabilã în mediul rural trebuie sã aibã în vedere promovarea unor variante cât mai simple şi economice, determinate şi de tipul surselor de apã - de adâncime sau de suprafaţã.
(2) La realizarea lucrãrilor va fi prevãzutã utilizarea exclusivã a materialelor agrementate, conform reglementãrilor naţionale şi pe baza standardelor naţionale armonizate cu legislaţia şi exigenţele Uniunii Europene în domeniu.
(3) Nu se vor realiza sisteme centralizate de alimentare cu apã în situaţiile în care este posibilã adâncirea, amenajarea, curãţirea şi dezinfectarea fântânilor existente, dacã pânza de apã freaticã este situatã la micã adâncime, iar parametrii de calitate a apei se încadreazã în limitele admise.
(4) Dupã caz, poate fi avutã în vedere şi construirea de puţuri forate de micã adâncime, dotate cu pompe submersibile, conductã de refulare, staţie de clorinare, rezervor şi reţea de distribuţie localã sau ramificatã.
(5) Autoritãţile locale vor iniţia şi vor efectua o campanie de educare a populaţiei pentru a gospodãri raţional resursele de apã existente, de conştientizare a populaţiei în ceea ce priveşte importanţa lucrãrilor având ca obiect apa şi mobilizarea cetãţenilor în lupta împotriva poluãrii resurselor de apã, în conformitate cu legislaţia europeanã.
(6) Autoritãţile locale vor elabora o metodologie simplificatã privind posibilitãţile locuitorilor de branşare la reţeaua de distribuţie a apei potabile, cu costuri minime în ceea ce priveşte autorizaţia de construire şi lucrãrile de execuţie.

CAP. IV
Atribuţii şi responsabilitãţi în coordonarea programului

ART. 17
Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, prin direcţia de specialitate, coordoneazã realizarea Programului, scop în care:
a) fundamenteazã, împreunã cu consiliile judeţene, necesarul anual de fonduri din sume de la bugetul de stat cãtre bugetele locale, în conformitate cu prioritãţile comunitãţilor locale, distinct pe obiective şi/sau localitãţi, pe subprograme şi pe surse de finanţare, în condiţiile legii;
b) prezintã şi susţine la Ministerul Economiei şi Finanţelor necesarul anual de fonduri din sume de la bugetul de stat, în limita valoricã posibil de mobilizat cu aceastã destinaţie, ca anexã la proiectul legii anuale de aprobare a bugetului de stat;
c) sprijinã, printr-o îndrumare metodologicã unitarã şi coerentã, elaborarea de cãtre consiliile judeţene şi consiliile locale a programelor proprii, asigurã controlul respectãrii prevederilor programului aprobat şi a prioritãţilor prevãzute;
d) participã, prin reprezentanţi specialişti, împreunã cu reprezentanţi ai consiliilor judeţene, în comisiile de evaluare a ofertelor în cadrul procedurilor de atribuire a contractelor de proiectare şi/sau execuţie pentru obiectivele din Program;
e) urmãreşte aplicarea Programului, prin organizarea periodicã de analize asupra modului de derulare a acestuia, şi iniţiazã, împreunã cu consiliile judeţene implicate, mãsuri pentru eliminarea disfuncţionalitãţilor apãrute;
f) participã, prin reprezentanţi specialişti, împreunã cu reprezentanţi ai consiliilor judeţene, la activitãţile comisiilor de recepţie la terminarea lucrãrilor şi finalã, pentru obiectivele din Program.
ART. 18
(1) Fundamentarea necesarului anual de fonduri se stabileşte pe subprograme şi obiective de cãtre consiliile judeţene, împreunã cu consiliile locale, pe baza listelor cuprinzând propunerile de obiective, pentru a fi prevãzute în programul anual, şi a prioritãţilor justificate de cãtre autoritãţile locale şi se prezintã Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor.
(2) Necesarul de fonduri va fi fundamentat astfel:
a) pentru lucrãrile în continuare, în funcţie de realizãrile valorice la zi, restul de executat actualizat pe baza indicilor de inflaţie prognozaţi la data de 1 ianuarie a anului pentru care se stabileşte necesarul, stadiul fizic al execuţiei şi termenul de punere în funcţiune contractat;
b) pentru obiectivele noi, în funcţie de stadiul pregãtirii şi aprobãrii documentaţiei de execuţie.
(3) Necesarul va fi stabilit la termenele prevãzute pentru elaborarea bugetului de stat, potrivit <>Legii nr. 500/2002 , cu modificãrile ulterioare, şi va fi defalcat pe surse de finanţare, şi anume:
a) sume de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor;
b) credite interne;
c) credite externe, rambursabile sau nerambursabile;
d) alocaţii de la bugetul local şi din alte surse atrase, cum ar fi contribuţia comunitãţilor locale, sponsorizãri etc.
(4) Fiecare consiliu local are obligaţia de a identifica şi de a propune şi alte surse de finanţare, altele decât cele exemplificate la alineatul precedent, sau surse care sã sprijine bugetul de stat şi care sã contribuie la urgentarea realizãrii lucrãrilor.
ART. 19
Finanţarea Programului:
(1) Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor analizeazã şi verificã propunerile prezentate de cãtre consiliile judeţene şi încadrarea acestora în Program şi stabileşte distinct creditele bugetare care urmeazã sã fie cuprinse în proiectul bugetului propriu.
(2) Dupã intrarea în vigoare a legii anuale a bugetului de stat, Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor repartizeazã pe consilii judeţene, în funcţie de stadiul lucrãrilor şi de prioritãţile locale, suma anualã aprobatã pentru derularea Programului, pe care o comunicã acestora, defalcatã pe subprograme.
(3) Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor analizeazã şi avizeazã listele cu propunerile de finanţare primite de la consiliile judeţene, elaborate în conformitate cu modelele prevãzute în anexele nr. 3a) şi 3b), dupã care întocmeşte şi transmite acestora, pe subprograme, listele anuale de finanţare, aprobate de conducerea ministerului, dupã aceleaşi modele prevãzute în anexele nr. 3a) şi 3b).
(4) Dupã aprobarea de cãtre Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor a listelor anuale de finanţare, eventualele solicitãri de redistribuire a sumelor între obiectivele aprobate, precum şi solicitãrile de scoatere din Program a unor obiective aprobate ori de introducere în Program a unor obiective noi trebuie însoţite în mod obligatoriu de note de fundamentare care sã justifice necesitatea şi oportunitatea modificãrilor, semnate de cãtre preşedintele consiliului judeţean. Solicitãrile vor fi însoţite de lista anualã de finanţare, elaboratã în conformitate cu modelele prevãzute în anexa nr. 3a) şi, respectiv, în anexa nr. 3b), care va cuprinde noile modificãri.
(5) Introducerea în lista anualã de finanţare a unor strãzi principale în comune, conform art. 5 alin. (2), este condiţionatã de prezentarea tuturor elementelor de identificare aferente (denumire, traseu, poziţii kilometrice, lungime), separat pentru fiecare stradã.
(6) Consiliile judeţene încheie convenţii cu consiliile locale pentru alocarea cãtre acestea a sumelor de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, pentru finanţarea proiectãrii şi execuţiei lucrãrilor înscrise în Program.
ART. 20
(1) Lunar, consiliile judeţene vor transmite direcţiei coordonatoare a Programului din cadrul Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, pânã la data de 5 a lunii urmãtoare celei expirate, situaţia privind derularea Programului pe anul în curs, în conformitate cu modelele prevãzute în anexele nr. 4a) şi 4b), precum şi extrasul contului la zi.
(2) Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor verificã solicitãrile de finanţare înscrise de cãtre consiliile judeţene, în conformitate cu modelele prevãzute în anexele nr. 4a) şi 4b), dupã care întocmeşte şi transmite acestora, pe subprograme, listele lunare de finanţare, aprobate de conducerea ministerului, dupã aceleaşi modele prevãzute în anexele nr. 4a) şi 4b), şi le vireazã acestora, lunar, sumele solicitate, cu ordin de platã tip trezorerie, în conturile consiliilor judeţene deschise la unitãţile Trezoreriei Statului, în limita plafoanelor anuale aprobate. Pentru o derulare mai eficientã a Programului, consiliile judeţene vor deschide conturi separate pentru finanţarea Subprogramului privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local clasate şi a Subprogramului privind alimentarea cu apã a satelor.
(3) Situaţiile de lucrãri lunare, întocmite de cãtre executanţi în vederea decontãrii, vor fi verificate şi însuşite de inspectori de specialitate autorizaţi, primari sau reprezentanţi autorizaţi ai consiliilor judeţene.
(4) Consiliile judeţene, pe baza convenţiilor încheiate cu consiliile locale şi în urma verificãrii situaţiilor de lucrãri, vireazã lunar, din contul menţionat mai sus, sumele respective în conturile deschise, pe subprograme, la Trezoreria Statului de cãtre consiliile locale beneficiare de lucrãri.
(5) În conturile deschise de cãtre consiliile judeţene la unitãţile Trezoreriei Statului pentru finanţarea Programului se vor reţine numai sumele repartizate pentru obiectivele nominalizate a fi finanţate de cãtre acestea.
ART. 21
(1) Aceste venituri se vor evidenţia în bugetele locale şi se vor utiliza pentru realizarea unor cheltuieli curente şi de capital din competenţa de finanţare a autoritãţilor administraţiei publice locale pentru finanţarea Programului.
(2) Consiliile judeţene şi consiliile locale rãspund, în condiţiile legii, de utilizarea sumelor primite pentru realizarea obiectivelor cuprinse în listele aprobate în acest scop.
(3) Consiliile judeţene asigurã evidenţa primirii şi utilizãrii fondurilor în conturile deschise pe seama acestora la unitãţile Trezoreriei Statului.
(4) La finele anului de plan, consiliile judeţene vor justifica Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor sumele primite, potrivit modelului de decont prevãzut în anexa nr. 5, care se va transmite pânã la data de 20 ianuarie a anului urmãtor celui expirat.
(5) În scopul îmbunãtãţirii monitorizãrii derulãrii Programului şi a rezultatelor acesteia, trimestrial, pânã la data de 15 a lunii urmãtoare trimestrului expirat, consiliile judeţene vor transmite la Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor o informare care va cuprinde datele indicate în anexa nr. 6.
ART. 22
(1) La terminarea lucrãrilor, consiliile judeţene vor transmite Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor copii de pe procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrãrilor, iar dupã expirarea duratei garanţiei de bunã execuţie, şi procesele-verbale de recepţie finalã.
(2) Înainte de desfãşurarea activitãţilor de recepţie a lucrãrilor, consiliile judeţene vor adresa în scris Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor invitaţii pentru participarea unui reprezentant al acestuia.
(3) Consiliile judeţene şi consiliile locale au obligaţia de a înregistra în contabilitatea proprie operaţiunile legate de primirea şi utilizarea fondurilor alocate de Ministerul Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor.
(4) Primirea şi utilizarea fondurilor se reflectã în execuţia bugetarã a consiliului judeţean sau local, dupã caz, iar sumele neutilizate la sfârşitul anului se restituie în contul Ministerului Dezvoltãrii, lucrãrilor Publice şi Locuinţelor, pânã la data de 20 ianuarie a anului urmãtor celui expirat.
ART. 23
Anexele nr. 1-6 fac parte integrantã din prezenta normã metodologicã.


ANEXA 1
la norma metodologicã

PROGRAMUL
privind pietruirea, reabilitarea, modernizarea şi/sau asfaltarea
drumurilor de interes local clasate şi alimentarea cu apã a satelor

Subprogramul
privind pietruirea, reabilitarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local


┌────┬───────────────────┬────────────┬────────────┬─────────────┬─────────────┐
│ │ │ Lungimea │ │ Lungimea │ │
│Nr. │ Consiliul │ drumurilor │ Valoarea │ drumurilor │ Valoarea │
│crt.│ judeţean │ comunale │ estimatã a │ judeţene │ estimatã a │
│ │ │clasate conf│ Subprogra- │clasate conf.│Subprogra- │
│ │ │ HG nr. 540/│mului │ HG nr. 540/ │mului drumuri│
│ │ │ 2000 │ drumuri │ 2000 │ judetene │
│ │ │ - km - │ comunale │ km │ - mii lei - │
│ │ │ │ - mii lei -│ │ │
│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 1 │ALBA │ 1135,29 │ 136.435,00│ 1.044,61 │ 16.509,80│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 2 │ARAD │ 759,07 │ 175.508,50│ 1.078,33 │ 50.443,47│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 3 │ARGEŞ │ 1230,95 │ 127.116,00│ 1.195,75 │ 10.120,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 4 │BACĂU │ 1022,80 │ 131.850,00│ 1.000,45 │ 26.495,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 5 │BIHOR │ 1421,25 │ 168.575,00│ 806,59 │ 63.069,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 6 │BISTRIŢA NĂSĂUD │ 433,93 │ 154.413,00│ 760,73 │ 105.360,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 7 │BOTOŞANI │ 1022,15 │ 171.968,00│ 667,84 │ 3.992,11│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 8 │BRAŞOV │ 322,65 │ 58.842,55│ 772,19 │ 15.180,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 9 │BRĂILA │ 352,75 │ 59.545,00│ 631,36 │ 9.210,60│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 10 │BUZĂU │ 1393,37 │ 379.446,00│ 930,78 │ 8.710,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 11 │CARAŞ SEVERIN │ 501,30 │ 60.680,00│ 882,50 │ 50.226,50│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 12 │CĂLĂRAŞI │ 145,23 │ 27.506,00│ 650,35 │ 27.143,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 13 │CLUJ │ 912,68 │ 121.665,00│ 1.383,02 │ 43.854,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 14 │CONSTANŢA │ 995,10 │ 99.770,00│ 847,33 │ 44.550,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 15 │COVASNA │ 284,39 │ 70.692,00│ 368,24 │ 18.578,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 16 │DÂMBOVIŢA │ 604,26 │ 69.017,50│ 809,14 │ 12.400,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 17 │DOLJ │ 790,85 │ 184.136,00│ 975,58 │ 70.896,87│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 18 │GALAŢI │ 378,05 │ 64.012,00│ 863,49 │ 21.917,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 19 │GIURGIU │ 249,98 │ 95.978,40│ 560,72 │ 18.136,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 20 │GORJ │ 692,72 │ 40.005,00│ 864,04 │ 24.485,15│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 21 │HARGHITA │ 352,89 │ 47.252,00│ 878,20 │ 57.683,38│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 22 │HUNEDOARA │ 1401,11 │ 131.860,00│ 1.321,69 │ 66.053,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 23 │IALOMIŢA │ 315,75 │ 64.340,00│ 1.064,31 │ 30.328,20│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 24 │IAŞI │ 960,92 │ 108.818,00│ 487,31 │ 25.104,50│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 25 │ILFOV │ 185,26 │ 39.687,50│ 448,88 │ 47.578,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 26 │MARAMUREŞ │ 370,42 │ 119.900,00│ 895,82 │ 205.958,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 27 │MEHEDINŢI │ 711,07 │ 80.405,00│ 772,42 │ 28.735,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 28 │MUREŞ │ 829,09 │ 245.912,00│ 823,28 │ 6.629,50│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 29 │NEAMŢ │ 644,42 │ 69.380,00│ 758,58 │ 65.992,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 30 │OLT │ 633,91 │ 191.960,00│ 1.101,87 │ 12.000,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 31 │PRAHOVA │ 740,79 │ 91.050,00│ 1.186,33 │ 10.180,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 32 │SATU MARE │ 497,04 │ 43.543,75│ 627,97 │ 78.127,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 33 │SĂLAJ │ 675,85 │ 78.018,00│ 840,81 │ 52.248,81│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 34 │SIBIU │ 412,12 │ 50.041,00│ 943,70 │ 229.581,84│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 35 │SUCEAVA │ 696,54 │ 75.724,00│ 1.136,45 │ 30.288,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 36 │TELEORMAN │ 313,37 │ 134.280,00│ 853,54 │ 166.090,40│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 37 │TIMIŞ │ 1221,90 │ 187.044,00│ 1.144,80 │ 21.070,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 38 │TULCEA │ 355,18 │ 212.196,00│ 657,76 │ 75.521,00│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 39 │VASLUI │ 826,75 │ 247.808,00│ 1.006,52 │ 97.007,80│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 40 │VÂLCEA │ 671,55 │ 66.960,00│ 935,57 │ 103.174,33│
├────┼───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 41 │VRANCEA │ 549,75 │ 69.011,00│ 1.030,93 │ 88.618,00│
├────┴───────────────────┼────────────┼────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ TOTAL │ 28014,42 │4.752.351,20│ 36.009,75 │ 2.139.245,26│
└────────────────────────┴────────────┴────────────┴─────────────┴─────────────┘



NOTĂ:
Valorile estimate ale lucrãrilor incluse în subprogramele de drumuri comunale şi judeţene sunt aferente tronsoanelor de drumuri propuse de consiliile judeţene, la solicitarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, în vederea fundamentãrii Programului.
Listele cu portofoliul lucrãrilor se constituie anual şi se completeazã şi/sau modificã, dupã caz, prin nominalizãri ale consiliilor judeţene.


ANEXA 2
la norma metodologicã

PROGRAMUL
privind pietruirea, reabilitarea şi/sau asfaltarea
drumurilor de interes local clasate şi alimentarea cu apã a satelor

Subprogramul
privind alimentarea cu apã a satelor


┌────┬───────────────────┬────────────┬─────────────┐
│ │ │ Nr. sate │ Valoarea │
│Nr. │ │ fãrã │ estimatã a │
│crt.│ Judeţul │ alimentare │Subprogramu- │
│ │ │ cu apã │lui de ali- │
│ │ │ │mentare cu │
│ │ │ │ apã │
│ │ │ │ - mii lei - │
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 1 │ALBA │ 180│ 110.817│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 2 │ARAD │ 226│ 49.193│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 3 │ARGEŞ │ 150│ 25.896│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 4 │BACĂU │ 465│ 80.101│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 5 │BIHOR │ 343│ 390.789│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 6 │BISTRIŢA-NĂSĂUD │ 218│ 38.536│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 7 │BOTOŞANI │ 108│ 523.222│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 8 │BRAŞOV │ 79│ 64.973│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 9 │BRĂILA │ 93│ 26.550│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 10 │BUZĂU │ 326│ 33.188│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 11 │CARAŞ-SEVERIN │ 79│ 86.824│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 12 │CĂLĂRAŞI │ 111│ 13.806│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 13 │CLUJ │ 242│ 78.324│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 14 │CONSTANŢA │ 130│ 9.837│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 15 │COVASNA │ 108│ 34.960│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 16 │DÂMBOVIŢA │ 279│ 49.000│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 17 │DOLJ │ 347│ 15.799│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 18 │GALAŢI │ 138│ 2.151│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 19 │GIURGIU │ 160│ 114.463│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 20 │GORJ │ 107│ 94.770│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 21 │HARGHITA │ 156│ 31.465│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 22 │HUNEDOARA │ 360│ 14.343│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 23 │IALOMIŢA │ 101│ 19.164│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 24 │IAŞI │ 400│ 82.470│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 25 │ILFOV │ 69│ 88.383│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 26 │MARAMUREŞ │ 221│ 13.674│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 27 │MEHEDINŢI │ 245│ 103.400│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 28 │MUREŞ │ 371│ 65.232│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 29 │NEAMŢ │ 240│ 21.812│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 30 │OLT │ 328│ 6.781│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 31 │PRAHOVA │ 244│ 22.110│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 32 │SATU-MARE │ 160│ 10.069│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 33 │SĂLAJ │ 143│ 55.023│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 34 │SIBIU │ 151│ 254.573│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 35 │SUCEAVA │ 366│ 40.133│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 36 │TELEORMAN │ 230│ 225.251│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 37 │TIMIŞ │ 271│ 22.361│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 38 │TULCEA │ 85│ 15.605│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 39 │VASLUI │ 371│ 217.178│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 40 │VALCEA │ 402│ 113.437│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ 41 │VRANCEA │ 210│ 9.300│
├────┼───────────────────┼────────────┼─────────────┤
│ │TOTAL JUDEŢE │ 9.013│ 3.274.963│
└────┴───────────────────┴────────────┴─────────────┘



NOTA:
Numãrul de sate şi valorile estimate aferente sistemelor centralizate de alimentare cu apa reprezintã actualizarea de cãtre consiliile judeţene a anexei iniţiale la <>Hotãrârea Guvernului nr. 577/1997 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Listele cu portofoliul lucrãrilor se constituie anual şi se completeazã şi/sau modificã, dupã caz, prin nominalizãri ale consiliilor judeţene.


ANEXA 3a)
la norma metodologicã





CONSILIUL JUDEŢEAN ...............

PROPUNERI DE ALOCAŢII BUGETARE PE ANUL 20 ...
pentru finanţarea Programului privind pietruirea, reabilitarea şi/sau
asfaltarea drumurilor de interes local clasate şi
alimentarea cu apã a satelor, aprobat prin
<>Hotãrârea Guvernului nr. 577/1997 , republicatã, astfel cum a fost
modificatã şi completatã prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.256/2005
┌───┬────────────────────────────────────────────┬───────────┬─────┬─────────────────────────┬────────────┬──────┐
│Nr.│Denumire drum comunal CONTRACT ACT ADIŢIONAL│Rest de e- │ │ Program 20 ... │Realizãri │Termen│
│crt├─────┬─────┬─────┬─────┬──────────┬─────────┤xecutat ac-├─────┼─────┬───────────────────┤fizice de la│ PIF │
│ │Indi-│Tra- │Pozi-│ Km │Nr., data/│Valoare │tualizat la│TOTAL│ │ din care: │începutul │con- │
│ │cativ│seu │ţii │ │executant │ │01.01.20...│ ├─────┼───────────────────┤execuţiei: │form │
│ │ │ │kilo-│ │ │ │ │ │Surse│ Alte surse: │km(balastaţi│con- │
│ │ │ │me- │ │ │ │ │ │MDLPL├───────────────────┤pietruiţi şi│trac- │
│ │ │ │trice│ │ │ │ │ │alo- │ din care: │/sau km-şan-│tului │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │caţii├─────┬──────┬──────┤ţuri nr. │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │buge-│Surse│Cre- │TVA │podeţe │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │tare │pro- │dit │afe- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │prii │ex- │rent │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │tern │credi-│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │(fãrã │tului │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │TVA) │(alo- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │(sursa│caţie │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │MDLPL)│buget)│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │**) │**) │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ ├────┬────┼────┬──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┤ │ │
│ │ │ │ │ │ │mii │RON │mii │ RON │RON │ RON │ RON │ RON │ RON │ │ │
│ │ │ │ │ │ │EURO│ │EURO│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼────┼────┼────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼────────────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │ 14 │ 15 │ 16 │
├───┴─────┴─────┴─────┴─────┴──────────┴────┴────┴────┴──────┴─────┴─────┴─────┴──────┴──────┴────────────┴──────┤
│ │
│ TOTAL*) TOTAL*)TOTAL*)TOTAL*)TOTAL*)TOTAL*)TOTAL*)TOTAL*)TOTAL*)TOTAL*) │
│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Lucrãri în continuare (pietruire, asfaltare, pietruire + asfaltare, tehnologii noi): │
├───┬─────┬─────┬─────┬─────┬──────────┬────┬────┬────┬──────┬─────┬─────┬─────┬──────┬──────┬────────────┬──────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼────┼────┼────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼────────────┼──────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴─────┴─────┴─────┴─────┴──────────┴────┴────┴────┴──────┴─────┴─────┴─────┴──────┴──────┴────────────┴──────┤
│ Lucrãri noi (pietruire, asfaltare, pietruire + asfaltare, tehnologii noi): │
├───┬─────┬─────┬─────┬─────┬──────────┬────┬────┬────┬──────┬─────┬─────┬─────┬──────┬──────┬────────────┬──────┤
│ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────┼─────┼─────┼─────┼──────────┼────┼────┼────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼────────────┼──────┤
│ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴─────┴─────┴─────┴─────┴──────────┴────┴────┴────┴──────┴─────┴─────┴─────┴──────┴──────┴────────────┴──────┘
*) În loc de cuvântul "TOTAL" se va trece suma totalã a coloanei respective.
**) Coloanele 13 şi 14 sunt valabile doar în perioada de derulare a eventualelor credite externe.
Preşedinte,
.............

Director economic, Director tehnic,
..................... ...................




ANEXA 3b)
la norma metodologicã





CONSILIUL JUDEŢEAN ...............

PROPUNERI DE ALOCAŢII BUGETARE PE ANUL 20 ...
pentru finanţarea Programului privind alimentarea cu apã a satelor,
aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 577/1997 ,
republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare
┌───┬─────────┬──────────────────────┬───────────┬───────────────────────────────┬────────────┬──────┐
│Nr.│Denumirea│CONTRACT ACT ADITIONAL│Rest de e- │ Program 20 ... │Realizãri │Termen│
│crt│obiecti- ├──────────┬───────────┤xecutat ac-├─────┬─────┬───────────────────┤fizice de la│ PIF │
│ │vului │Nr., data/│ Valoare │tualizat la│ │ │ Alte surse: │începutul │con- │
│ │ │executant │ │01.01.20...│ │ ├───────────────────┤execuţiei │form │
│ │ │ │ │ │ │Surse│ din care: │ │con- │
│ │ │ ├────┬──────┼────┬──────┤TOTAL│MDLPL├─────┬──────┬──────┤ │trac- │
│ │ │ │mii │ RON │mii │ RON │ *) │alo- │Surse│Cre- │TVA │ │tului │
│ │ │ │EURO│ │EURO│ │ │caţii│pro- │dit │afe- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │buge-│prii │ex- │rent │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │tare │ │tern │credi-│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │(fãrã │tului │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │TVA) │(alo- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │(sur- │caţie │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │sã │buget)│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │MDLPL)│**) │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ **) │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────┼──────────┼────┼──────┼────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼────────────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │
├───┴─────────┴──────────┴────┴──────┴────┴──────┴─────┴─────┴─────┴──────┴──────┴────────────┴──────┤
│ │
│ JUDEŢUL ....... │
│ │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────┤
│ Lucrãri în continuare │ │
├───┬─────────┬──────────┬────┬──────┬────┬──────┬─────┬─────┬─────┬──────┬──────┬────────────┼──────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────┼──────────┼────┼──────┼────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼────────────┼──────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴─────────┴──────────┴────┴──────┴────┴──────┴─────┴─────┴─────┴──────┴──────┴────────────┼──────┤
│ Lucrãri noi │ │
├───┬─────────┬──────────┬────┬──────┬────┬──────┬─────┬─────┬─────┬──────┬──────┬────────────┼──────┤
│ 3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────┼──────────┼────┼──────┼────┼──────┼─────┼─────┼─────┼──────┼──────┼────────────┼──────┤
│ 4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴─────────┴──────────┴────┴──────┴────┴──────┴─────┴─────┴─────┴──────┴──────┴────────────┴──────┘
*) În loc de cuvântul "TOTAL" se va trece suma totalã a coloanei respective.
**) Coloanele 10 şi 11 sunt valabile doar în perioada de derulare a eventualelor credite externe.

Preşedinte,
.............

Director economic, Director tehnic,
..................... ...................




ANEXA 4a)
la norma metodologicã





CONSILIUL JUDETEAN .........................

LISTA
LUCRĂRILOR DE PIETRUIRE, REABILITARE
ŞI/SAU ASFALTARE A DRUMURILOR COMUNALE CLASATE,
finanţate în luna ........... 20 ...,
conform <>Hotãrârii Guvernului nr. 577/1997 ,
republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare
┌───┬────────────┬─────────────┬───────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────┬─────────┬──────┐
│Nr.│ Denumire │ Contract │Rest de │ Program 20... │ Decontat cumulat de la │ Producţie realizatã şi │Realizãri│Termen│
│crt│drum comunal│ adiţional │executat la│ │ începutul anului │ nedecontatã cumulat │fizice │ PIF │
│ ├───┬────┬───┼────┬────────┤01.01.20...├───┬─────────────────────┼────┬────────────────────┼────┬────────────────────┤cumulate │ │
│ │In-│Tra-│Km │Nr.,│Valoare │ │TO-│ din care: │TO- │ din care: │TO- │ din care: │de la │ │
│ │di-│seu/│ │data│ │ │TAL├─────┬───────────────┤TAL ├─────┬──────────────┤TAL ├─────┬──────────────┤începutul│ │
│ │ca-│Po- │ │/e- │ │ │ │Surse│ Alte surse: │ │Surse│ Alte surse: │ │Surse│ Alte surse: │anului │ │
│ │tiv│zi- │ │xe- │ │ │ │MDLPL├───────────────┤ │MDLPL├──────────────┤ │MDLPL├──────────────┤ │ │
│ │ │ţii │ │cu- │ │ │ │alo- │ din care: │ │ │ din care: │ │ │ din care: │ │ │
│ │ │ │ │tant│ │ │ │caţii├────┬─────┬────┤ │ ├────┬─────────┤ │ ├────┬─────────┤ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │buge-│Sur-│Cre- │TVA │ │ │Sur-│ Credit │ │ │Sur-│ Credit │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │tare │se │dit │afe-│ │ │se │extern**)│ │ │se ├extern**)│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │pro-│ex- │rent│ │ │pro-├────┬────┤ │ │pro-├────┬────┤ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │prii│tern │cre-│ │ │prii│Va- │TVA │ │ │prii│Va- │TVA │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │(fãrã│dit │ │ │ │loa-│ │ │ │ │loa-│ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │TVA) │(a- │ │ │ │re │ │ │ │ │re │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │(sur-│lo- │ │ │ │TVA │ │ │ │ │TVA │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │sã │ca- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │MDLPL│ţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │**) │bu- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │get)│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │**) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ ├────┬───┼─────┬─────┼───┼─────┼────┼─────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┤ │ │
│ │ │ │ │ │mii │RON│ mii │ RON │RON│ RON │RON │ RON │RON │ RON│ RON │RON │RON │RON │RON │ RON │RON │RON │RON │ │ │
│ │ │ │ │ │Euro│ │Euro │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───┼────┼───┼────┼────┼───┼─────┼─────┼───┼─────┼────┼─────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼─────────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │ 14 │ 15 │ 16 │ 17 │ 18 │ 19 │ 20 │ 21 │ 22 │ 23 │ 24 │ 25 │
├───┴───┴────┴───┴────┴────┴───┴─────┴─────┴───┴─────┴────┴─────┴────┴────┴─────┴────┴────┴────┴────┴─────┴────┴────┴────┴─────────┴──────┤
│JUDEŢUL ... TOTAL*)... TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)│
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Lucrãri în continuare (pietruire, asfaltare, pietruire + asfaltare, tehnologii noi): │
├───┬───┬────┬───┬────┬────┬───┬─────┬─────┬───┬─────┬────┬─────┬────┬────┬─────┬────┬────┬────┬────┬─────┬────┬────┬────┬─────────┬──────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───┼────┼───┼────┼────┼───┼─────┼─────┼───┼─────┼────┼─────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼─────────┼──────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴───┴────┴───┴────┴────┴───┴─────┴─────┴───┴─────┴────┴─────┴────┴────┴─────┴────┴────┴────┴────┴─────┴────┴────┴────┴─────────┴──────┤
│ Lucrãri noi (pietruire, asfaltare, pietruire + asfaltare, tehnologii noi): │
├───┬───┬────┬───┬────┬────┬───┬─────┬─────┬───┬─────┬────┬─────┬────┬────┬─────┬────┬────┬────┬────┬─────┬────┬────┬────┬─────────┬──────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───┼────┼───┼────┼────┼───┼─────┼─────┼───┼─────┼────┼─────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼─────────┼──────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴───┴────┴───┴────┴────┴───┴─────┴─────┴───┴─────┴────┴─────┴────┴────┴─────┴────┴────┴────┴────┴─────┴────┴────┴────┴─────────┴──────┘
*)În loc de cuvântul "TOTAL" se va trece suma totalã a coloanei respective.
**) Coloanele 12, 13, 17, 18, 22 şi 23 sunt valabile doar în perioada de derulare a eventualelor credite esterne.

Preşedinte,
.............

Director economic, Director tehnic,
..................... ...................




ANEXA 4b)
la norme metodologice





LISTA LUCRĂRILOR DE ALIMENTARE CU APĂ A SATELOR,
finanţate în luna ....20.... pentru lucrãrile executate în
luna ....... 20...., conform <>Hotãrârii Guvernului nr. 577/1997 ,
republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare
┌───┬────────────┬─────────────┬───────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────┬─────────────────────────┬─────────┬──────┐
│Nr.│ Denumirea │ Contract │Rest de │ Program 20... │ Decontat cumulat de la │ Producţie realizatã şi │Realizãri│Termen│
│crt│obiectivului│ adiţional │executat la│ │ începutul anului │ nedecontatã cumulat │fizice │ PIF │
│ │ ├────┬────────┤01.01.20...├───┬─────────────────────┼────┬────────────────────┼────┬────────────────────┤cumulate │con- │
│ │ │Nr.,│Valoare │ │TO-│ din care: │TO- │ din care: │TO- │ din care: │de la │form │
│ │ │data│ │ │TAL├─────┬───────────────┤TAL ├─────┬──────────────┤TAL ├─────┬──────────────┤începutul│con- │
│ │ │/e- │ │ │ │Surse│ Alte surse: │ │Surse│ Alte surse: │ │Surse│ Alte surse: │anului │trac- │
│ │ │xe- │ │ │ │MDLPL├───────────────┤ │MDLPL├──────────────┤ │MDLPL├──────────────┤ │tului │
│ │ │cu- │ │ │ │alo- │ din care: │ │ │ din care: │ │ │ din care: │ │ │
│ │ │tant│ │ │ │caţii├────┬─────┬────┤ │ ├────┬─────────┤ │ ├────┬─────────┤ │ │
│ │ │ │ │ │ │buge-│Sur-│Cre- │TVA │ │ │Sur-│ Credit │ │ │Sur-│ Credit │ │ │
│ │ │ │ │ │ │tare │se │dit │afe-│ │ │se │extern**)│ │ │se ├extern**)│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │pro-│ex- │rent│ │ │pro-├────┬────┤ │ │pro-├────┬────┤ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │prii│tern │cre-│ │ │prii│Va- │TVA │ │ │prii│Va- │TVA │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │(fãrã│dit │ │ │ │loa-│ │ │ │ │loa-│ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │TVA) │(a- │ │ │ │re │ │ │ │ │re │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │(sur-│lo- │ │ │ │TVA │ │ │ │ │TVA │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │sã │ca- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │MDLPL│ţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │**) │bu- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │get)│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │**) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ ├────┬───┼─────┬─────┼───┼─────┼────┼─────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┤ │ │
│ │ │ │mii │RON│ mii │ RON │RON│ RON │RON │ RON │RON │ RON│ RON │RON │RON │RON │RON │ RON │RON │RON │RON │ │ │
│ │ │ │Euro│ │Euro │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────────────┼────┼────┼───┼─────┼─────┼───┼─────┼────┼─────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼─────────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │ 12 │ 13 │ 14 │ 15 │ 16 │ 17 │ 18 │ 19 │ 20 │ 21 │ 22 │ 23 │
├───┴────────────┴────┴────┴───┴─────┴─────┴───┴─────┴────┴─────┴────┴────┴─────┴────┴────┴────┴────┴─────┴────┴────┴────┴─────────┴──────┤
│JUDEŢUL ......... TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT. *)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT.*)TOT. │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Lucrãri în continuare │
├───┬────────────┬────┬────┬───┬─────┬─────┬───┬─────┬────┬─────┬────┬────┬─────┬────┬────┬────┬────┬─────┬────┬────┬────┬─────────┬──────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────────────┼────┼────┼───┼─────┼─────┼───┼─────┼────┼─────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼─────────┼──────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴────────────┴────┴────┴───┴─────┴─────┴───┴─────┴────┴─────┴────┴────┴─────┴────┴────┴────┴────┴─────┴────┴────┴────┴─────────┴──────┤
│ Lucrãri noi │
├───┬────────────┬────┬────┬───┬─────┬─────┬───┬─────┬────┬─────┬────┬────┬─────┬────┬────┬────┬────┬─────┬────┬────┬────┬─────────┬──────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────────────┼────┼────┼───┼─────┼─────┼───┼─────┼────┼─────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼────┼─────┼────┼────┼────┼─────────┼──────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴────────────┴────┴────┴───┴─────┴─────┴───┴─────┴────┴─────┴────┴────┴─────┴────┴────┴────┴────┴─────┴────┴────┴────┴─────────┴──────┘
*)În loc de cuvântul "TOTAL" se va trece suma totalã a coloanei respective.
**) Coloanele 10, 11, 15, 16, 20 şi 21 sunt valabile doar în perioada de derulare a eventualelor credite esterne.

Preşedinte,
.............

Director economic, Director tehnic,
..................... ...................




ANEXA 5
la norma metodologicã



CONSILIUL JUDEŢEAN ..............................

DECONT
privind utilizarea sumelor primite de la
Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului
pentru finanţarea Programului privind pietruirea,
reabilitarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local
clasate şi alimentarea cu apã a satelor în anul ......
mii lei
┌────┬────────────────────┬─────────┬────────────┬───────────────┬───────────┐
│Nr. │Denumirea obiective-│Programul│ Valoarea │Sumele primite │ Sumele │
│crt.│lor cuprinse în │ aprobat │ lucrãrilor │drept finanţare│neutilizate│
│ │lista de finanţare │ │ executate, │de la Ministe- │ la finele │
│ │pentru anul în curs │ │recepţionate│rul Transportu-│ anului │
│ │ │ │ şi plãtite │rilor, │ │
│ │ │ │ │Construcţiilor │ │
│ │ │ │ │şi Turismului │ │
├────┼────────────────────┼─────────┼────────────┼───────────────┼───────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 = 4-3 │
├────┼────────────────────┼─────────┼────────────┼───────────────┼───────────┤
├────┼────────────────────┼─────────┼────────────┼───────────────┼───────────┤
├────┼────────────────────┼─────────┼────────────┼───────────────┼───────────┤
├────┼────────────────────┼─────────┼────────────┼───────────────┼───────────┤
├────┼────────────────────┼─────────┼────────────┼───────────────┼───────────┤
└────┴────────────────────┴─────────┴────────────┴───────────────┴───────────┘

Preşedinte, Director economic,
............. ....................




ANEXA 6
la norma metodologicã





CONSILIUL JUDEŢEAN .............................

INFORMARE
asupra modului de derulare a Programului privind
pietruirea, reabilitarea şi/sau asfaltarea drumurilor de interes local
clasate şi alimentarea cu apã a satelor în trim. ..... 20.........
┌────┬─────────────────────┬────────────────────┬───────────────────────────┬─────────────┬───────────┐
│Nr. │ Denumirea obiectiv │ Caracteristici: │ Principalele probleme │ Cazuri de │Orice alte │
│crt.│- drumuri: indicativ,│- drumuri: lungime │ înregistrate şi modul de │ abandonare │aspecte │
│ │traseu │totalã, tronson │ soluţionare │nejustificatã│pentru a │
│ │- apã: comunã, sat │finanţat în anul │- desfãşurarea procedurilor│ a execuţiei │cãror │
│ │ │curent, poziţii │de achiziţie; │ şi mãsurile │rezolvare │
│ │ │kilometrice, │- încheierea contractelor │ întreprinse │se solicitã│
│ │ │lungime │de proiectare şi execuţie; │ │sprijinul │
│ │ │- apã: tip sursã, │- respectarea prevederilor │ │MDLPL │
│ │ │capacitate rezervor,│proiectului tehnic; │ │ │
│ │ │lungime reţea │- calitatea lucrãrilor │ │ │
│ │ │distribuţie │executate etc. .... │ │ │
│ │ │populaţie deservitã │ │ │ │
│ │ │(nr. locuitori) │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────┼───────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├────┼─────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────┼────────────────────┼───────────────────────────┼─────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────────────────┴────────────────────┴───────────────────────────┴─────────────┴───────────┘

NOTĂ:
La capitolul "drumuri" se vor înscrie separat obiectivele pe categorii şi tip de îmbrãcãminte
(comunale - pietruiri, comunale - asfaltãri, comunale - reabilitãri; judeţene - idem; strãzi
principale în comune - idem).

Preşedinte,
.............


Director economic, Director tehnic,
..................... ....................



----


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016