Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 600 din 6 februarie 2023  pentru modificarea şi completarea Metodologiei de acordare a sumelor de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, organizaţiilor neguvernamentale prevăzute la art. 98 din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobată prin Ordinul ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr. 399/2013     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 600 din 6 februarie 2023 pentru modificarea şi completarea Metodologiei de acordare a sumelor de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, organizaţiilor neguvernamentale prevăzute la art. 98 din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobată prin Ordinul ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr. 399/2013

EMITENT: Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 142 din 20 februarie 2023
    Având în vedere prevederile art. 3 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 121/2021 privind stabilirea unor măsuri la nivelul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare,
    în conformitate cu prevederile art. 98 din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile art. 54 şi 55 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 268/2007, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere Referatul nr. 20.565 din 20.01.2023 întocmit de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Persoanelor cu Dizabilităţi,
    în temeiul prevederilor art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 23/2022 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale,
    ministrul muncii şi solidarităţii sociale emite prezentul ordin.
    ART. I
    Metodologia de acordare a sumelor de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, organizaţiilor neguvernamentale prevăzute la art. 98 din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobată prin Ordinul ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr. 399/2013, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 123 din 6 martie 2013, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 2, alineatele (2) şi (6) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(2) Pentru cheltuielile de întreţinere aferente activităţii administrative, sumele se acordă pentru cheltuieli efectuate cu cel mult două luni înainte de luna pentru care se acordă sumele.
    .....................................................
(6) În termen de 5 zile lucrătoare de la deschiderea de credite bugetare efectuată ministerului de către Ministerul Finanţelor, direcţia va proceda la elaborarea documentelor de plată în scopul efectuării virărilor de sume. Virarea sumelor nu se va efectua mai târziu de data de 24 a lunii."

    2. La articolul 3, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Atât statele de plată, cât şi centralizatorul trebuie să fie semnate, iar statele de plată vor conţine menţiunea conformităţii cu originalul sub semnătura reprezentantului legal sau a persoanei împuternicite de către acesta."

    3. La articolul 3 alineatul (3), literele a)-d) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "a) 5.530 lei pentru funcţia de conducere şef birou (5 + 1 posturi);
b) 5.711 lei pentru funcţia de conducere şef serviciu (7 + 1 posturi);
c) 6.436 lei pentru funcţia de conducere director (15 + 1 posturi);
d) 6.617 lei pentru funcţia de conducere director general (25 + 1 posturi);"

    4. La articolul 3 alineatul (3), după litera d) se introduce o nouă literă, litera d^1), cu următorul cuprins:
    "d^1) pentru personalul de execuţie plafonul salarial se stabileşte până la 4.000 lei brut."

    5. Laarticolul 3 alineatul (3), literele e)-p) se abrogă.
    6. La articolul 3, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) Pentru cele două posturi la nivel de filială, în vederea încadrării cheltuielilor de personal în limitele de cheltuieli utilizate în sistemul bugetar, plafonul salarial se stabileşte până la 4.000 lei brut."

    7. La articolul 3, după alineatul (7) se introduc două noi alineate, alineatele (8) şi (9), cu următorul cuprins:
    "(8) Începând cu anul 2023, obligaţiile prevăzute în prezentul articol se finanţează şi se aplică inclusiv pentru personalul încadrat în activităţile specifice.
(9) Sumele prevăzute la alin. (3) şi (4) vor fi stabilite anual prin hotărâre a adunării generale a fiecărei organizaţii neguvernamentale."

    8. La articolul 4, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 4
    (1) În cazul cheltuielilor de întreţinere, acordarea sumelor se face în baza unui centralizator al documentelor justificative, semnat de reprezentantul legal al organizaţiei, la care se anexează copii ale documentelor justificative care vor conţine menţiunea conformităţii cu originalul cu semnătura reprezentantului legal sau a persoanei împuternicite de către acesta."

    9. La articolul 7 alineatul (6), literele a) şi b) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "a) pentru achiziţia de materiale consumabile necesare realizării obiectivelor activităţii - hârtie, carton, cleiuri, hârtie specială Braille, hârtie termoformă, sisteme de legătorie, CD-uri, DVD-uri, cerneluri, componente IT, microfoane, căşti, difuzoare, unităţi de stocare, cabluri, materiale consumabile şi accesorii pentru imprimanta 3D, programe de transcriere în Braille etc.: dosarul achiziţiei, contractul de prestări de servicii, facturi fiscale, procese-verbale de recepţie, bonuri de consum;
b) pentru servicii, componente şi materiale de întreţinere pentru aparatura de tipografie, multiplicare 2D, 3D şi înregistrare audio: dosarul achiziţiei, contractul de prestări de servicii, factura fiscală, procese-verbale de recepţie, bonuri de consum;"



    ART. II
    Prevederile art. 3 alin. (3) şi (4) din Metodologia de acordare a sumelor de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, organizaţiilor neguvernamentale prevăzute la art. 98 din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, aprobată prin Ordinul ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice nr. 399/2013, cu modificările şi completările ulterioare, astfel cum au fost modificate prin prezentul ordin, se aplică începând cu luna ianuarie 2023.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    p. Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Mădălin-Cristian Vasilcoiu,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 6 februarie 2023.
    Nr. 600.

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016