Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 581 din 11 octombrie 1999  privind cerintele minime pentru navele maritime care transporta marfuri periculoase sau poluante    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 581 din 11 octombrie 1999 privind cerintele minime pentru navele maritime care transporta marfuri periculoase sau poluante

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 614 din 16 decembrie 1999
Ministrul transporturilor,
în temeiul <>art. 11 lit. k), r) şi t) din Ordonanta Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 197/1998 , al <>art. 7 din Ordonanta Guvernului nr. 42/1997 privind navigaţia civilã, al art. 3 pct. 15 şi 17 şi al <>art. 4 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 263/1999 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor,

emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Operatorii sau comandantii navelor maritime care intra/ies în/din apele sau porturile româneşti şi care transporta mãrfuri periculoase sau poluante în vrac ori în forma ambalata, precum şi expeditorii unor astfel de mãrfuri sunt obligaţi sa respecte cerinţele minime prevãzute în prezentul ordin.
(2) Prevederile prezentului ordin nu se aplica:
a) navelor militare şi navelor oficiale utilizate în scopuri necomerciale;
b) buncherelor, proviziilor şi echipamentului utilizat la bordul navelor.
ART. 2
În sensul prezentului ordin, termenii utilizaţi au urmãtoarele semnificatii:
a) Convenţia SOLAS - Convenţia internationala din 1974 pentru ocrotirea vieţii omeneşti pe mare, încheiatã la Londra la 1 noiembrie 1974, modificatã şi completatã prin Protocolul din 1988, cu amendamentele ulterioare, la care România a aderat prin <>Decretul Consiliului de Stat nr. 80/1979 ;
b) Convenţia MARPOL 73/78 - Convenţia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de cãtre nave, modificatã prin Protocolul din 1978 privind Convenţia internationala din 1973 pentru prevenirea poluarii de cãtre nave, încheiat la Londra la 17 februarie 1978, cu amendamentele ulterioare, la care România a aderat prin <>Legea nr. 6/1993 ;
c) Codul IMDG - Codul maritim internaţional de mãrfuri periculoase, adoptat prin Rezoluţia A.716(17) a Organizaţiei Maritime Internaţionale (OMI) la 6 noiembrie 1991, la care face trimitere cap. VII din Convenţia SOLAS, cu amendamentele adoptate pana la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin;
d) Codul INF - Codul internaţional pentru siguranta transportului de combustibil nuclear iradiat, plutoniu şi deşeuri puternic radioactive la bordul navelor, adoptat prin Rezoluţia MSC.88(71) a CSM al OMI la 27 mai 1999 şi introdus în Convenţia SOLAS la cap. VII partea D prin Rezoluţia MSC.87(71), adoptatã la 27 mai 1999;
e) Codul IBC - Codul internaţional pentru construcţia şi echiparea navelor care transporta produse chimice periculoase în vrac, adoptat de CSM al OMI prin Rezoluţia MSC.4(48) şi devenit obligatoriu prin prevederile Convenţiei SOLAS, cap. VII, adoptat şi de Comitetul pentru Protecţia Mediului Marin (CPMM) al OMI prin Rezoluţia MEPC.19(22) şi devenit obligatoriu prin prevederile Convenţiei MARPOL 73/78, anexa nr. II, pentru navele-cisterna care transporta mãrfuri chimice periculoase, construite la sau dupã 1 iulie 1986, cu amendamentele adoptate pana la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin;
f) Codul BCH - Codul pentru construcţia şi echiparea navelor care transporta produse chimice periculoase în vrac, adoptat de CPMM al OMI prin Rezoluţia MEPC.20(22), şi de CSM prin Rezoluţia MSC.9(53), devenit obligatoriu prin prevederile Convenţiei MARPOL 73/78, anexa nr. II, pentru navele-cisterna care transporta mãrfuri chimice periculoase, construite înainte de 1 iulie 1986, cu amendamentele adoptate pana la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin;
g) Codul IGC - Codul internaţional pentru construcţia şi echiparea navelor care transporta gaze lichefiate în vrac, adoptat de CSM al OMI prin Rezoluţia MSC.5(48) şi devenit obligatoriu prin prevederile Convenţiei SOLAS, cap. VII, pentru navele care transporta gaze, construite la sau dupã 1 iulie 1986, cu amendamentele adoptate pana la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin;
h) operator - proprietarii, navlositorii, managerii şi agenţii de nave;
i) nava - orice nava maritima pentru transport de marfa, petrolier, nava-cisterna pentru transport de substanţe chimice sau gaze lichefiate ori nava de pasageri având ca destinaţie un port romanesc sau care iese dintr-un port romanesc şi care transporta mãrfuri periculoase sau poluante în vrac ori sub forma ambalata;
j) mãrfuri periculoase - mãrfurile clasificate în Codul IMDG, inclusiv materialele radioactive cuprinse în Codul INF, mãrfurile clasificate la cap. 17 al Codului IBC şi la cap. 19 al Codului IGC;
k) mãrfuri poluante - desemneazã hidrocarburile, substantele lichide nocive şi substantele dãunãtoare, astfel cum sunt definite în Convenţia MARPOL 73/78;
l) expeditor - orice persoana prin care sau în numele cãreia ori în folosul cãreia a fost încheiat un contract de transport de mãrfuri pe mare cu un cãrãuş;
m) VTS - Port Control - serviciul de urmãrire a traficului de nave.
ART. 3
(1) Mãrfurile periculoase sau poluante vor fi oferite pentru transport şi vor fi acceptate la bordul navei numai dacã sunt însoţite de o declaraţie scrisã, care se prezintã comandantului sau operatorului navei şi care va conţine: denumirile tehnice corecte ale mãrfurilor periculoase sau poluante; numerele conform codificarii Naţiunilor Unite (UN), atunci când ele exista; clasele OMI de periculozitate în conformitate cu codurile IMDG, IBC sau BCH, dupã caz, şi IGC şi, dacã este cazul, clasa navei în conformitate cu Codul INF; cantitãţile de astfel de mãrfuri şi, dacã acestea sunt încãrcate în cisterne sau în containere de marfa, mãrcile lor de identificare.
(2) Obligaţia de a prezenta comandantului sau operatorului navei declaraţia prevãzutã la alin. (1) şi de a se asigura ca incarcatura oferitã pentru transport este aceeaşi cu cea declarata revine expeditorului mãrfurilor periculoase sau poluante.
ART. 4
(1) Operatorul sau comandantul unei nave care iese dintr-un port romanesc trebuie sa comunice în scris cãpitãniei de port, înaintea plecãrii navei, toate informaţiile prevãzute în anexa nr. 1 la prezentul ordin.
(2) Operatorul sau comandantul unei nave care are ca destinaţie un port romanesc sau ancoreaza în apele teritoriale ale României trebuie, ca o condiţie pentru intrarea în port sau pentru ancorare, ca la plecarea din portul de încãrcare sa comunice cãpitãniei primului port romanesc de destinaţie sau în care se face ancorarea toate informaţiile prevãzute în anexa nr. 1.
(3) Orice modificare fata de momentul în care s-au transmis informaţiile prevãzute în anexa nr. 1 va fi comunicatã imediat cãpitãniei de port la care au fost transmise informaţiile iniţiale.
(4) Prevederile alin. (1) şi (2) nu se aplica navelor care efectueazã servicii cu program regulat care dureazã mai puţin de o ora. Pentru cazuri temeinic justificate, Inspectoratul Navigaţiei Civile - I.N.C., denumit în continuare I.N.C., poate extinde aceasta perioada. În toate cazurile aceste nave vor face comunicãrile prevãzute la alin. (1) şi (2) la solicitarea I.N.C.
(5) Navele care intra sau ies dintr-un port romanesc trebuie:
a) sa utilizeze VTS - Port Control, acolo unde acesta exista;
b) sa foloseascã piloti, indiferent de tonajul navelor.
ART. 5
În caz de accident sau de incident pe mare, care prezintã un pericol pentru litoralul sau pentru apele teritoriale româneşti, comandantul navei implicate trebuie sa îl notifice imediat, transmitand prin statia de radio-coasta, pe cel puţin una dintre frecventele alocate comunicaţiilor de apel, pericol şi salvare, de 500 kHz, 2.182 kHz sau 156,800 MHz, informaţii privind caracteristicile incidentului, precum şi informaţiile prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 6
Notificãrile şi informaţiile ce trebuie furnizate în conformitate cu prevederile art. 4 şi 5 nu vor prejudicia cerinţele existente, impuse de convenţiile internaţionale la care România este parte.
ART. 7
(1) Comandantul navei trebuie sa completeze cu date reale şi exacte o lista de verificare în conformitate cu anexa nr. 2 la prezentul ordin, pe care o va pune la dispoziţie pilotului pentru informare şi o va preda cãpitãniei de port la controlul efectuat la sosire, respectiv la plecare.
(2) Pilotii angajaţi pentru acostarea, plecarea de la cheu sau manevrarea navelor trebuie sa informeze imediat cãpitãnia de port ori de câte ori constata ca exista deficiente care pot afecta navigaţia în siguranta a navei.
ART. 8
Operatorul serviciului de comunicaţii de apel, pericol şi salvare va comunica prin statia de radio-coasta, în cadrul zonelor corespunzãtoare, orice incident notificat conform art. 5 şi informaţii cu privire la orice nava care prezintã un pericol pentru navigaţie. Aceste informaţii vor fi transmise, în mod obligatoriu, cãpitãniei de port cea mai apropiatã de zona incidentului, precum şi I.N.C.
ART. 9
(1) Cãpitãnia de port care a fost notificatã în conformitate cu prevederile art. 4 şi 8 trebuie sa comunice aceste informaţii I.N.C. şi sa verifice dacã VTS - Port Control, acolo unde acesta exista, a luat în evidenta navele care transporta mãrfuri periculoase sau poluante şi dacã a marcat corespunzãtor prezenta acestora.
(2) I.N.C. va furniza instituţiilor care au sarcini de intervenţie în combaterea poluarii şi stingerea incendiilor informaţiile primite, prevãzute în anexa nr. 1, şi, prin capitaniile de port, va lua mãsurile necesare privind siguranta navigaţiei la intrarea, ieşirea şi la manevrarea navelor în porturile româneşti.
(3) I.N.C. va lua mãsurile corespunzãtoare pentru a furniza informaţii la cerere, în orice moment, pentru ratiuni de siguranta, autoritãţilor competente ale altor state.
ART. 10
I.N.C. va aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 11
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 12
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.


Ministrul transporturilor,
Traian Basescu



ANEXA 1
(Annex no. 1)


Informaţii cu privire la navele care transporta mãrfuri periculoase
sau poluante
(Information on vessels carrying dangerous or polluting goods)

1. Numele şi indicativul de apel ale navei, precum şi numãrul OMI de
identificare, dacã exista:
(Name and call sign of the vessel and, where appropriate, its IMO
identification number)
..........................................................................

2. Naţionalitatea navei: .................................................
(Nationality of the vessel)

3. Lungimea şi pescajul navei [m]: ......................................
(Length and draught of the vessel [m])

4. Portul de destinaţie: .................................................
(Port of destination)

5. Timpul estimat de sosire în portul de destinaţie sau la locul de
preluare a pilotului: .................................................
(Estimated time of arrival at the port of destination or pilot station)

6. Timpul estimat de plecare: ............................................
(Estimated time of departure)

7. Ruta planificata: .....................................................
(Intended route)
8. Denumirile tehnice corecte ale mãrfurilor periculoase sau poluante,
numerele conform codificarii Naţiunilor Unite (numerele UN), atunci
când ele exista, clasele OMI de periculozitate în conformitate cu
codurile IMDG, IBC sau BCH, dupã caz, şi IGC şi, dacã este cazul,
clasa navei în conformitate cu Codul INF, cantitãţile de astfel de
mãrfuri şi amplasarea lor la bord şi, dacã acestea sunt transportate în
cisterne sau containere pentru transportul de marfa, mãrcile lor de
identificare - se va completa tabelul din apendice:
(The correct technical names of the dangerous or polluting goods, the
United Nations (UN) numbers where they exist, the IMO hazard classes
în accordance with the IMDG, IBC or BCH, as applicable, and IGC Codes
and, where appropriate, the class of the vessel as defined by the INF
Code, the quantities of such goods and their location on board and, if
în portable tanks or freight containers, their identification marks -
fill în the form presented în appendix).

9. Confirmarea ca la bordul navei exista o lista, un manifest sau un plan
corespunzãtor de încãrcare care furnizeazã detalii despre mãrfurile
periculoase sau poluante transportate şi despre amplasarea lor pe nava -
se bifeaza corespunzãtor.
(Confirmation that a list or manifest or appropriate loading plan giving
detail of the dangerous or polluting goods carried and of their location
of the vessel is on board - tick the appropriate box)




┌─────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Lista (list) │ │
├─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ Manifest (manifest) │ │
├─────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ Plan de încãrcare (loading plan) │ │
└─────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘


10. Numãrul membrilor de echipaj existent la bord: ......................
(Number of crew on board)


Apendice la Anexa nr. 1 (Appendix to Annex no. 1)
┌─────┬─────────┬───────────┬────────────┬───────────┬──────┬──────┬───────────┐
│Nr. │Denumirea│ Numãrul │Clasa OMI de│Clasa navei│Canti-│Ampla-│ Marca de │
│crt. │ mãrfii │ conform │periculozi- │în confor- │tatea │sarea │ identifi- │
│(Cu- │pericu- │codificarii│tate în con-│mitate cu │ de │ la │ care a │
│rrent│ loase │Naţiunilor │formitate cu│Codul INF │astfel│ bord │containe- │
│num- │ sau │ Unite │ codurile │(Class of │ de │(Loca-│rului sau │
│ber) │poluante │ (United │IMDG, IBC │the vessel │ mar- │ tion │ cisternei │
│ │(Name of │ Nations │sau BCH şi │as defined │ furi │ on │(Identifi- │
│ │the dan- │ (UN) │ IGC (IMO │by the │(Quan-│board)│ cation │
│ │gerous or│ number) │hazard class│INF Code) │tities│ │ marks of │
│ │polluting│ │în accordan-│ │ of │ │ portable │
│ │goods) │ │ce with the │ │ such │ │ tank or │
│ │ │ │IMDG, IBC or│ │goods)│ │ freight │
│ │ │ │BCH and IGC │ │ │ │container) │
│ │ │ │ Codes) │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │[mc;t]│ │ │
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
├─────┼─────────┼───────────┼────────────┼───────────┼──────┼──────┼───────────┤
└─────┴─────────┴───────────┴────────────┴───────────┴──────┴──────┴───────────┘




ANEXA 2
(Annex no. 2)

Lista de verificare pentru nave
(Check list for vessels)

A. Identificarea navei:
(Vessel identification)
┌─────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────┐
│ Numele navei: │ │
│ (Name of vessel) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ Armatorul: │ │
│ (Owener) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ Anul de construcţie: │ │
│ (Year built) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ Pavilionul: │ │
│ (Flag) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ Tonajul brut: │ │
│ (Gross tonnage) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ Portul de înmatriculare: │ │
│ (Port of registry) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ Lungimea totalã [m]: │ │
│ (Length overall [m]) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ Literele sau numerele distinctive (indicativul de apel):│ │
│ (Distinctive letters or numbers (call sign)) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ Numãrul OMI de identificare, dacã exista: │ │
│ (IMO identification number, where appropriate) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ Societatea de clasificare: │ │
│ (Classification society) │ │
├─────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────┤
│ Zonele maritime în care nava este certificatã │ │
│ pentru operare: │ │
│ (Sea areas în which the ship is certified │ │
│ to operate) │ │
├───────────────────────────────┬─────────────────────┬───┴────────────────────┤
│ Simbolul de clasa: │ Corpul: │ Maşinile: │
│ (Class notation) │ (Hull) │(Machinery) │
├───────────────────────────────┼─────────────────────┼────────────────────────┤
│ Instalatia de propulsie: │ Puterea: │ Agentul: │
│ (Propulsion machinery) │ (Output) │ (Agent) │
├─────────────────┬─────────────┴───┬─────────────────┴─────┬──────────────────┤
│ Pescajul [m] │ Prova: │ Mijlocul navei: │ Pupa: │
│ (Draught [m]) │ (Forward) │ (Amidship) │ (Aft) │
├─────────────────┴─────────────────┴───────────────────────┴──────────────────┤
│ Volumul/masa mãrfii periculoase sau poluante [mc; t]: │
│ (Volume/mass of dangerous or polluting cargo [mc;t]) │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

B. Instalaţiile de siguranta la bordul navei:
(Safety installations aboard)
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ 1. Construcţia şi echipamentele tehnice: │
│ (Construction and technical equipment) │
├─────────────────────────────────────────────────┬─────┬──────┬───────────────┤
│ În stare buna de funcţionare: │ Da │ Nu │ Defectiuni: │
│ (În good working order) │(Yes)│ (No) │ (Deficiencies)│
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Motoare principale şi auxiliare: │ │ │ │
│ (Main and auxiliary engines) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Instalatia principala de guvernare: │ │ │ │
│ (Main steering gear) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Instalatia auxiliara de guvernare: │ │ │ │
│ (Auxiliary steering gear) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Instalatia de ancorare: │ │ │ │
│ (Anchor gear) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Instalatia fixa pentru combaterea incendiului: │ │ │ │
│ (Fixed fire - extinguishing system) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Instalatia de gaz inert (dacã este cazul): │ │ │ │
│ (Inert gas system, if applicable) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┴─────┴──────┴───────────────┘
│ 2. Echipamentul de navigaţie:
│ (Navigational equipment)
├─────────────────────────────────────────────────┬─────┬──────┬───────────────┐
│ În stare buna de funcţionare: │ Da │ Nu │ Defectiuni: │
│ (În good working order) │(Yes)│ (No) │ (Deficiencies)│
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Caracteristicile disponibile de manevra: │ │ │ │
│ (Manoeuvring characteristics available) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Instalatia radar principala: │ │ │ │
│ (First radar installation) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Instalatia radar secundarã: │ │ │ │
│ (Second radar installation) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Girocompas: │ │ │ │
│ (Gyro compass) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Compasul magnetic standard: │ │ │ │
│ (Standard magnetic compass) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Goniometru: │ │ │ │
│ (Radio direction - finding apparatus) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Sonda ultrason: │ │ │ │
│ (Echo-sounding device) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Alte mijloace electronice de determinare │ │ │ │
│ a poziţiei: │ │ │ │
│ (Other electronic position - fixing aids) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Echipament de mãsurare a vitezei şi distantei: │ │ │ │
│ (Equipment for measuring speed and distance │ │ │ │
│ (log)) │ │ │ │
│ - Viteza prin apa │ │ │ │
│ (Speed through the water) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┴─────┴──────┴───────────────┤
│ 3. Echipament radio │
│ (Radio equipment) │
├─────────────────────────────────────────────────┬─────┬──────┬───────────────┤
│ În stare buna de funcţionare: │ Da │ Nu │ Defectiuni: │
│ (În good working order) │(Yes)│ (No) │ (Deficiencies)│
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Instalatie radiotelegrafica: │ │ │ │
│ (Radiotelegraphy equipment) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Instalatie radiotelefonica: │ │ │ │
│ (Radiotelephony equipment) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Instalatie radio GMDSS: │ │ │ │
│ (GMDSS radio equipment) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Instalatie radio pentru mijloace de salvare: │ │ │ │
│ (Radio equipment for life-saving appliances) │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴─────┴──────┴───────────────┘

C. Documente:
(Documents)
┌─────────────────────────────────────────────────┬─────┬──────┬───────────────┐
│ Certificate/documente valabile existente │ Da │ Nu │ Observaţii:│
│ la bord: │(Yes)│ (No) │ (Remarks) │
│ (Certificates/documents valid on board) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificatul internaţional de tonaj (1969): │ │ │ │
│ (Internaţional tonnage certificate (1969) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificatul de siguranta pentru navele │ │ │ │
│ de pasageri: │ │ │ │
│ (Passenger Ship Safety Certificate) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificatul de siguranta a construcţiei │ │ │ │
│ pentru nava de mãrfuri: │ │ │ │
│ (Cargo Ship Safety Construction Certificate) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificatul de siguranta a echipamentului │ │ │ │
│ pentru nava de mãrfuri: │ │ │ │
│ (Cargo Ship Safety Equipement Certificate) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificatul de siguranta radio pentru │ │ │ │
│ nava de mãrfuri: │ │ │ │
│ (Cargo Ship Safety Radio Certificate) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificat de scutire (SOLAS) │ │ │ │
│ (Exemption Certificate (SOLAS) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificatul internaţional de bord liber │ │ │ │
│ (Internaţional Load Line Certificate) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificatul internaţional de scutire │ │ │ │
│ pentru bord liber │ │ │ │
│ (Internaţional Load Line Exemption Certificate) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificatul de clasa │ │ │ │
│ (Class Certificate) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificatul internaţional de aptitudine pentru │ │ │ │
│ transportul de mãrfuri chimice periculoase │ │ │ │
│ în vrac*) │ │ │ │
│ (Internaţional Certificate of Fitness for the │ │ │ │
│ Carriage of Dangerous Chemicals în Bulk*)) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificatul de aptitudine pentru transportul │ │ │ │
│ de mãrfuri chimice periculoase în vrac**) │ │ │ │
│ (Certificate of Fitness for the Carriage │ │ │ │
│ of Dangerous Chemicals în Bulk**)) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificatul internaţional de aptitudine pentru │ │ │ │
│ transportul de gaze lichefiate în vrac ***) │ │ │ │
│ (Internaţional Certificate of Fitness for the │ │ │ │
│ Carriage of Liquefied Gases în Bulk ***)) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Certificatul internaţional de prevenire a │ │ │ │
│ poluarii pentru transportul substanţelor │ │ │ │
│ lichide nocive în vrac │ │ │ │
│ (Internaţional Pollution Prevention Certificate │ │ │ │
│ for the Carriage of Noxious Liquid Substances │ │ │ │
│ în Bulk) │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────┼──────┼───────────────┤
│ Document de conformitate cu cerinţele speciale │ │ │ │
│ pentru navele care transporta mãrfuri │ │ │ │
│ periculoase (SOLAS) │ │ │ │
│ Document of compliance with the special │ │ │ │
│ requirements for ships carrying dangerous │ │ │ │
│ goods (SOLAS)). │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴─────┴──────┴───────────────┘


-------------
*) Pentru navele - cisterna care transporta mãrfuri chimice periculoase, construite la sau dupã 1 iulie 1986.
(for the ships carrying dangerous liquid chemicals built on or after 1 July 1986)
**) Pentru navele - cisterna care transporta mãrfuri chimice periculoase, construite înainte de 1 iulie 1986.
(for the ships carrying dangerous liquid chemicals built before 1 July 1986)
***) Pentru navele care transporta gaze, construite la sau dupã 1 iulie 1986.
(for the ships carrying gases built on or after 1 July 1986)
------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016